"Διαχωρισμός" μαθητών

paris_2

Νεοφερμένος

Ο paris_2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Ναι. Πιστευω οτι σε ομοιογενη τμηματα, ο καθηγητης μπορει να κανει πολυ καλυτερη δουλεια. Αν εχεις 10 μαθητες του 12, μπορεις να τους ανεβασεις στο 15. Αν εχεις 10 μαθητες του 18, μπορεις να τους ανεβασεις στο 20. Αν εχεις 10 μαθητες του 12 και 10 μαθητες του 18 ταυτοχρονα στην ιδια ταξη, δεν μπορεις να τα κανεις και τα δυο. Ή θα δωσεις βαση ωστε το 12 να γινει 15 [αρα θα ριξεις τους καλυτερους μαθητες] ή το αναποδο.

Και δεν θα παρατηρεις το φαινομενο, ενας μαθητης της Γ΄ Λυκειου να μην μπορει να χρησιμοποιησει το τελικο σιγμα στην λεξη "ως" ή την σωστη καταληξη στην λεξη "υποστηριζετε".
Αν οκαθηγητης θελει μπορει να βοηθησει ολα τα παιδια ανεξαρτητως γνωσεων του καθενα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Αν οκαθηγητης θελει μπορει να βοηθησει ολα τα παιδια ανεξαρτητως γνωσεων του καθενα!

Τι ωραιο και ευκολο που ειναι να μεταθετεις απευθειας τις ευθυνες αλλου, χωρις να σκεφτεις πιο πριν, ε;

Οι καθηγητες δεν ειναι μαγοι, ουτε Θεοι. Απ' εξω απο τον χορο, πολλα τραγουδια λενε. Οποιονδηποτε ανθρωπο και αν πεταξουν μεσα σε ενα τμημα με 20-25 παιδια, οσο και να θελει, καποιους θα πρεπει να τους ριξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paris_2

Νεοφερμένος

Ο paris_2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Ναι συμφωνω πως καποιους θα ρηξει!Αλλα γιατι να μην κανει το ιδιο και οταν θα εχει 20-25 μαθητες του ιδιου βαθμου?!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Ειναι πολυ λιγοτερο πιθανο να ριξεις 20 μαθητες του ιδιου επιπεδου. Το λογικο ειναι, ολα οσα λες, να τα καταλαβαινουν πανω-κατω ολοι, να εχουν παρομοιες αποριες, να δουλευουν περιπου το ιδιο ποσοτικα, να εχουν ολοι τις ιδιες προσδοκιες, και παει λεγοντας. Σε μια ταξη ανομοιογενη, μπορει να λες το Α πραγμα που να μην το καταλαβαινει καν ο κακος μαθητης και να ειναι βαρετο για τον καλο μαθητη. Νομιζω ημουν πολυ αναλυτικος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paris_2

Νεοφερμένος

Ο paris_2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Ενταξει ο καθενας εχει την αποψη του,οπως ειπα και πριν!!Νομιζω ειπαμε πολλα..για την δικη μας..δεν θα το αναλυσω αλλο!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Catalyst

Επιφανές μέλος

Ο Catalyst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,434 μηνύματα.
Σε μια ταξη ανομοιογενη, μπορει να λες το Α πραγμα που να μην το καταλαβαινει καν ο κακος μαθητης και να ειναι βαρετο για τον καλο μαθητη.

Δηλαδη σε μια ταξη με μονο χαμηλου επιπεδου μαθητες τι θα πειτε και θα σας ακουσουν?Εκει δεν θα ειναι πιο βαρετο το μαθημα?Νομιζω πως το σημαντικοτερο ειναι να δινεις ερεθισματα στους μαθητες ωστε να μη βαρεθουν το μαθημα και να εχουν μια στοιχειωδη συμμετοχη-και γιατι οχι?να βοηθα ο ενας μαθητης τον αλλο.Πρεπει να βρεθει ο τροπος να γινεται πιο συναρπαστικη(πχ το μαθημα χημειας να γινεται στο εργαστηριο με πειραματα) η αποκτηση γνωσεων στο σχολειο και τοτε θα ενδιαφερθουν οι ''καλοι'' μαθητες,αλλα και και οι λιγοτερο ''καλοι''-αναλογικα.Ετσι θα προχωραει η υλη του μαθηματος και οι περισσοτερο ικανοι θα εχουν τις δυνατοτητες ανεμποδιστης εξελιξης,αλα και οι λιγοτερο ικανοι μπορουν αναλογικα να ωφεληθουν φτανοντας ενα ικανοποιητικο επιπεδο.
Ειναι αλλωστε εναντια στις αρχες της δημοκρατιας η επιδιωξη της ομοιογενειας σε ολα τα επιπεδα.Βεβαι καταλαβαινω οτι θελετε να βρειτε μια λυση ωστε να αποδιδει η διδασκαλια σας,αλλα νομιζω οτι στρεφεστε σε λαθος προσανατολισμο.Αυτο που χρειαζεται ο μαθητης ειναι το κινητρο στη γνωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paris_2

Νεοφερμένος

Ο paris_2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Δηλαδη σε μια ταξη με μονο χαμηλου επιπεδου μαθητες τι θα πειτε και θα σας ακουσουν?Εκει δεν θα ειναι πιο βαρετο το μαθημα?Νομιζω πως το σημαντικοτερο ειναι να δινεις ερεθισματα στους μαθητες ωστε να μη βαρεθουν το μαθημα και να εχουν μια στοιχειωδη συμμετοχη-και γιατι οχι?να βοηθα ο ενας μαθητης τον αλλο.Πρεπει να βρεθει ο τροπος να γινεται πιο συναρπαστικη(πχ το μαθημα χημειας να γινεται στο εργαστηριο με πειραματα) η αποκτηση γνωσεων στο σχολειο και τοτε θα ενδιαφερθουν οι ''καλοι'' μαθητες,αλλα και και οι λιγοτερο ''καλοι''-αναλογικα.Ετσι θα προχωραει η υλη του μαθηματος και οι περισσοτερο ικανοι θα εχουν τις δυνατοτητες ανεμποδιστης εξελιξης,αλα και οι λιγοτερο ικανοι μπορουν αναλογικα να ωφεληθουν φτανοντας ενα ικανοποιητικο επιπεδο.
Ειναι αλλωστε εναντια στις αρχες της δημοκρατιας η επιδιωξη της ομοιογενειας σε ολα τα επιπεδα.Βεβαι καταλαβαινω οτι θελετε να βρειτε μια λυση ωστε να αποδιδει η διδασκαλια σας,αλλα νομιζω οτι στρεφεστε σε λαθος προσανατολισμο.Αυτο που χρειαζεται ο μαθητης ειναι το κινητρο στη γνωση.
Συμφωνω 100% μαζι σου!! ;)
Δεν ειναι λυση ο δοαχωρισμος των ανθρωπων και ειδικα σε μικρη ηλικια!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Δηλαδη σε μια ταξη με μονο χαμηλου επιπεδου μαθητες τι θα πειτε και θα σας ακουσουν?Εκει δεν θα ειναι πιο βαρετο το μαθημα?Νομιζω πως το σημαντικοτερο ειναι να δινεις ερεθισματα στους μαθητες ωστε να μη βαρεθουν το μαθημα και να εχουν μια στοιχειωδη συμμετοχη-και γιατι οχι?να βοηθα ο ενας μαθητης τον αλλο.Πρεπει να βρεθει ο τροπος να γινεται πιο συναρπαστικη(πχ το μαθημα χημειας να γινεται στο εργαστηριο με πειραματα) η αποκτηση γνωσεων στο σχολειο και τοτε θα ενδιαφερθουν οι ''καλοι'' μαθητες,αλλα και και οι λιγοτερο ''καλοι''-αναλογικα.Ετσι θα προχωραει η υλη του μαθηματος και οι περισσοτερο ικανοι θα εχουν τις δυνατοτητες ανεμποδιστης εξελιξης,αλα και οι λιγοτερο ικανοι μπορουν αναλογικα να ωφεληθουν φτανοντας ενα ικανοποιητικο επιπεδο.
Ειναι αλλωστε εναντια στις αρχες της δημοκρατιας η επιδιωξη της ομοιογενειας σε ολα τα επιπεδα.Βεβαι καταλαβαινω οτι θελετε να βρειτε μια λυση ωστε να αποδιδει η διδασκαλια σας,αλλα νομιζω οτι στρεφεστε σε λαθος προσανατολισμο.Αυτο που χρειαζεται ο μαθητης ειναι το κινητρο στη γνωση.

Bαρετο για ποιον; Για τον μαθητη ή για τον καθηγητη; Οσον αφορα εμενα, σε πληροφορω πως η καθε περιπτωση [καλο ή κακο επιπεδο μαθητων] εχει τις δικες της ιδιαιτεροτητες, τα δικα της πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.

Συμφωνω φυσικα οτι αν το προγραμμα σπουδων στο σχολειο εδινε μια πιο "συναρπαστικη" πινελια, με περισσοτερα πειραματα και οπτικοακουστικο υλικο εν γενει, θα ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα. Ομως αυτο, περα απο το οτι ειναι εκτος θεματος, ειναι και πολυ μεγαλη συζητηση, που μαλλον θα πρεπει να γινει σε ξεχωριστο θεμα.

Μιλας για κινητρο στην γνωση, και λες οτι ειναι το μονο που χρειαζεται. Κανεις λαθος. Δεν εχουν ολα τα παιδια την ιδια κλιση ή ταλεντο σε ολα τα μαθηματα, οπως επισης δεν εχουν και ολα τα παιδια τα ιδια κενα σε ολα τα μαθηματα. Οταν π.χ. μου ηρθε μαθητης Γ' Λυκειου να του διδαξω παραγωγους, και το παιδι δεν ηξερε οχι απλως τι παει να πει συναρτηση αλλα πως να κανει ενα συστημα αξονων, πες μου εσυ τι τυχη θα ειχε να βελτιωθει σε ενα τμημα για το οποιο εγω θα ελεγα οτι η παραγωγος του e στην x ειναι ο εαυτος του. Οσο κινητρο και αν ειχε αυτο το παιδι, δεν υπηρχε περιπτωση να τα καταφερει, 10 χρονια να του εκανα μαθημα.

Θελω να πω, οτι οταν ξερω οτι εχω μπροστα μου δυο τμηματα που πρεπει να τους διδαξω να κανουν εξισωση, με το ενα τμημα να ξερει να κανει πραξεις με τα πολυωνυμα και το αλλο να μην ξερει [παραδειγμα λεμε τωρα], εννοειται οτι αλλιως θα διδαξω στο ενα τμημα και αλλιως στο αλλο. Αν ομως ειναι ενωμενα, θα μπω και θα πω "σημερα θα κανουμε εξισωσεις", και θα ειμαι ο μαλακας ο καθηγητης που δεν ενδιαφερεται -γιατι δεν προλαβαινω, οχι για λογους αδιαφοριας, φυσικα- για τους αδυναμους μαθητες, οι οποιοι αναγκαστικα θα γινονται πιο αδυναμοι.

Το οτι ειμαστε ολοι ισοι δεν σημαινει οτι ειμαστε και ολοι ιδιοι. Μαλλον μπερδευτηκες λιγο οταν μιλουσες για δημοκρατικοτητα. Εδω κανουμε συγκριση για ενα εθνικο θεμα, οπως ειναι η παιδεια, και σου λεω εκ πειρας, οτι τα ομοιογενη τμηματα [ο,τι επιπεδο μαθητων και αν εχουν] βγαζουν καλυτερο αποτελεσμα απο ο,τι τα ανομοιογενη.

Και εγω πηγα να μαθω παραδοσιακους χορους φετος. Και μου ειπε ο δασκαλος να διαλεξω αν θελω να μπω στο τμημα αρχαριων ή των προχωρημενων. Δηλαδη τι επρεπε, να μην αποδεχτω οτι δεν ξερω τιποτα απο χορο, να του κανω κηρυγμα περι αντιδημοκρατικοτητας και ρατσιστικων διακρισεων και να του πω οτι διαλεγει την ευκολη λυση; Μα, ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΣ στον χορο, και αν εμπαινα σε τμημα ανομοιογενες, δεν θα μπορουσα να ακολουθησω το συνολο, θα πηγαιναν αυτοι αριστερα και εγω δεξια, πως το λενε.

Μην μπερδευομαστε. Αν ειναι ετσι, με την ιδια λογικη ειναι ρατσιστικη και η διακριση σε κατευθυνσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Catalyst

Επιφανές μέλος

Ο Catalyst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,434 μηνύματα.
Μιλας για κινητρο στην γνωση, και λες οτι ειναι το μονο που χρειαζεται. Κανεις λαθος. Δεν εχουν ολα τα παιδια την ιδια κλιση ή ταλεντο σε ολα τα μαθηματα, οπως επισης δεν εχουν και ολα τα παιδια τα ιδια κενα σε ολα τα μαθηματα. Οταν π.χ. μου ηρθε μαθητης Γ' Λυκειου να του διδαξω παραγωγους, και το παιδι δεν ηξερε οχι απλως τι παει να πει συναρτηση αλλα πως να κανει ενα συστημα αξονων, πες μου εσυ τι τυχη θα ειχε να βελτιωθει σε ενα τμημα για το οποιο εγω θα ελεγα οτι η παραγωγος του e στην x ειναι ο εαυτος του. Οσο κινητρο και αν ειχε αυτο το παιδι, δεν υπηρχε περιπτωση να τα καταφερει, 10 χρονια να του εκανα μαθημα.



Το οτι ειμαστε ολοι ισοι δεν σημαινει οτι ειμαστε και ολοι ιδιοι. Μαλλον μπερδευτηκες λιγο οταν μιλουσες για δημοκρατικοτητα. Εδω κανουμε συγκριση για ενα εθνικο θεμα, οπως ειναι η παιδεια, και σου λεω εκ πειρας, οτι τα ομοιογενη τμηματα [ο,τι επιπεδο μαθητων και αν εχουν] βγαζουν καλυτερο αποτελεσμα απο ο,τι τα ανομοιογενη.



Μην μπερδευομαστε. Αν ειναι ετσι, με την ιδια λογικη ειναι ρατσιστικη και η διακριση σε κατευθυνσεις.


Σεβαστη η αποψη σας εφοσον εχετε μια Α εμπειρια πανω στο θεμα,αλλα νομιζω οτι ειναι λαθος δομημενο ολοκληρο το εκπαιδευτικο συστημα και σε αυτο οφειλεται η χαωδης διαφορα γνωσεων σε μαθητες της ιδιας ταξης.
Και εγω υποστηριζω το ''ειμαστε ολοι ισοι,οχι ιδιοι'',αλλα μηπως αυτο αναιρειται οταν υπαρχουν τμηματα μονο με ''καλους'' μαθητες,αφου υπαρχει ομοιογενεια-ειναι ολοι ιδιοι απο αποψη αποδοσης?
Η επιλογη κατευθυνσης δεν ειναι ρατσιστικη γιατι ο καθε μαθητης παιρνει ενα πακετο μαθηματων σχετικα με αυτο που τον ενδιαφερει να ακολουθησει.Δεν γινεται στην γ' λυκειου να κανει χημεια κατευθυνσης και ο υποψηφιος της ιατρικης και ο υποψηφιος της φιλοσοφικης.Εδω πρεπει αναγκαστικα να γινει ο διαχωρισμος-συμφωνα με το υπαρχον ελλιπες συστημα.Εγω αναφερθηκα στα τμηματα των μαθηματων γενικης παιδειας.
Και εφοσον συζητουμε για ενα εθνικο θεμα ειναι λαθος-κατα την ταπεινη μου αποψη-να το παραλληλιζουμε με καποιο καθημερινο,οπως οι παραδοσιακοι χοροι.Αλλο το ενα,άλλο το αλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Σεβαστη η αποψη σας εφοσον εχετε μια Α εμπειρια πανω στο θεμα,αλλα νομιζω οτι ειναι λαθος δομημενο ολοκληρο το εκπαιδευτικο συστημα και σε αυτο οφειλεται η χαωδης διαφορα γνωσεων σε μαθητες της ιδιας ταξης.
Και εγω υποστηριζω το ''ειμαστε ολοι ισοι,οχι ιδιοι'',αλλα μηπως αυτο αναιρειται οταν υπαρχουν τμηματα μονο με ''καλους'' μαθητες,αφου υπαρχει ομοιογενεια-ειναι ολοι ιδιοι απο αποψη αποδοσης?
Η επιλογη κατευθυνσης δεν ειναι ρατσιστικη γιατι ο καθε μαθητης παιρνει ενα πακετο μαθηματων σχετικα με αυτο που τον ενδιαφερει να ακολουθησει.Δεν γινεται στην γ' λυκειου να κανει χημεια κατευθυνσης και ο υποψηφιος της ιατρικης και ο υποψηφιος της φιλοσοφικης.Εδω πρεπει αναγκαστικα να γινει ο διαχωρισμος-συμφωνα με το υπαρχον ελλιπες συστημα.Εγω αναφερθηκα στα τμηματα των μαθηματων γενικης παιδειας.
Και εφοσον συζητουμε για ενα εθνικο θεμα ειναι λαθος-κατα την ταπεινη μου αποψη-να το παραλληλιζουμε με καποιο καθημερινο,οπως οι παραδοσιακοι χοροι.Αλλο το ενα,άλλο το αλλο.

...Και το ειπα οτι θα φτασουμε να μιλαμε για ολοκληρο το εκπαιδευτικο συστημα :Ρ

Το αν ειναι ολα τα παιδια "ιδια" σε ενα τμημα ξερεις, μπορουμε να το πουμε με χιλια-δυο κριτηρια. Οπως δεν σου φαινεται αποτελεσματικο να παρακολουθουν το ιδιο μαθημα οι υποψηφιοι της ιατρικης και της φιλοσοφικης, ετσι ακριβως και μενα δεν μου φαινεται αποτελεσματικο να παρακολουθουν το ιδιο μαθημα μαθητες διαφορετικων επιπεδων. Οσον αφορα τα μαθηματα χορου, δεν τα παραλληλιζω καθολου με το εθνικο θεμα της παιδειας. Και στα δυο υπαρχει μια συγκεκριμενη διαδικασια ΜΑΘΗΣΗΣ, που ο διδασκων εχει συγκεκριμενους ΣΤΟΧΟΥΣ να επιτυχει. Αλλα προφανως δεν καταλαβες τι ηθελα να πω.

Προφανως διαφωνουμε και εχουμε αρχισει να επαναλαμβανομαστε και καλο θα ηταν να αφησουμε και καποιον αλλο να μιλησει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Λεωνίδας_Δ

Νεοφερμένος

Ο Λεωνίδας_Δ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Σεβαστη η αποψη σας εφοσον εχετε μια Α εμπειρια πανω στο θεμα,αλλα νομιζω οτι ειναι λαθος δομημενο ολοκληρο το εκπαιδευτικο συστημα και σε αυτο οφειλεται η χαωδης διαφορα γνωσεων σε μαθητες της ιδιας ταξης.
Και εγω υποστηριζω το ''ειμαστε ολοι ισοι,οχι ιδιοι'',αλλα μηπως αυτο αναιρειται οταν υπαρχουν τμηματα μονο με ''καλους'' μαθητες,αφου υπαρχει ομοιογενεια-ειναι ολοι ιδιοι απο αποψη αποδοσης?
Η επιλογη κατευθυνσης δεν ειναι ρατσιστικη γιατι ο καθε μαθητης παιρνει ενα πακετο μαθηματων σχετικα με αυτο που τον ενδιαφερει να ακολουθησει.Δεν γινεται στην γ' λυκειου να κανει χημεια κατευθυνσης και ο υποψηφιος της ιατρικης και ο υποψηφιος της φιλοσοφικης.Εδω πρεπει αναγκαστικα να γινει ο διαχωρισμος-συμφωνα με το υπαρχον ελλιπες συστημα.Εγω αναφερθηκα στα τμηματα των μαθηματων γενικης παιδειας.
Και εφοσον συζητουμε για ενα εθνικο θεμα ειναι λαθος-κατα την ταπεινη μου αποψη-να το παραλληλιζουμε με καποιο καθημερινο,οπως οι παραδοσιακοι χοροι.Αλλο το ενα,άλλο το αλλο.
Αναφέρεσαι στα μαθήματα γεν παιδείας???Είναι νομίζω κοινώς γνωστό ότι σε αυτά τα μαθήματα όλοι κάνουμε χαβαλε...Δεν αμφιβάλλω ότι είναι ελλειπές το εκπ. σύστημα αλλά αυτό έχουμε..Ποτέ δε θα γίνει τέλειο..Και εσύ και εγώ από ότι βλέπω το αξιοποιήσαμε δεόντως και περάσαμε εκεί που θέλαμε.Οπότε τι το ψάχνεις???Καλή η φιλολογική συζήτηση δεν λέω αλλά η ουσία είναι μια.Στο φροντ δεν ήθελες φαντάζομαι κάποιον που να μην σκαμπάζει από χημεία στο τμήμα σου...Ή θα μου πεις ότι δεν πήγες καν φροντ για να μην στηρίξεις τον ρατσιστικό,αντι-μαρξιστικό θεσμό του???Για να απαντήσω όπως και συ...Ο χορός εθνικό ζήτημα είναι γιατί αποτελεί πολιτισμικό θεμέλιό του και φυσικά η ουσία στην διδασκαλία του είναι ίδια όπως αυτήν των μαθημάτων..
Φιλικά:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Catalyst

Επιφανές μέλος

Ο Catalyst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,434 μηνύματα.
Αναφέρεσαι στα μαθήματα γεν παιδείας???Είναι νομίζω κοινώς γνωστό ότι σε αυτά τα μαθήματα όλοι κάνουμε χαβαλε...Δεν αμφιβάλλω ότι είναι ελλειπές το εκπ. σύστημα αλλά αυτό έχουμε..Ποτέ δε θα γίνει τέλειο..Και εσύ και εγώ από ότι βλέπω το αξιοποιήσαμε δεόντως και περάσαμε εκεί που θέλαμε.Οπότε τι το ψάχνεις???Καλή η φιλολογική συζήτηση δεν λέω αλλά η ουσία είναι μια.Στο φροντ δεν ήθελες φαντάζομαι κάποιον που να μην σκαμπάζει από χημεία στο τμήμα σου...Ή θα μου πεις ότι δεν πήγες καν φροντ για να μην στηρίξεις τον ρατσιστικό,αντι-μαρξιστικό θεσμό του???Για να απαντήσω όπως και συ...Ο χορός εθνικό ζήτημα είναι γιατί αποτελεί πολιτισμικό θεμέλιό του και φυσικά η ουσία στην διδασκαλία του είναι ίδια όπως αυτήν των μαθημάτων..
Φιλικά:)

Σε πληροφορω φιλε οτι φροντιστηριο εκανα μονο στην εκθεση-προτιμω τα ιδιαιτερα γιατι πιστευω πως ειναι πιο αποτελεσματικα.Τι σημαινει ''τι το ψαχνεις?''.Δηλαδη αφου τελειωσαμε το σχολειο να μην ενδιαφερομαστε πια για την εξελιξη και την βελτιωσή του?Να παραμεινει αυτη η αδιαφορια και η απαξιωση απο πλευρας μαθητων για τα μαθηματα γενικης παιδειας?Αυτο λοιπον επιδιωκουμε?Ενας αποφοιτος λυκειου να ξερει να λυνει παραγωγους παπαγαλιστικα και να μην γνωριζει τι ειναι το e?Δεν ξερω αν εννοουσες αυτο,αλλα ειμαι αντιθετος σε αυτη τη λογικη.
Φιλικα:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από paris_2
Παιδια βρισκομαστε στο 2010 που υποτιθεται ΟΛΟΙ ειναι ΙΣΟΙ ενεξαρτητου επιδοσεων,σε ολους τους τομεις.Αν ειναι δυνατον νεαροι ανθρωποι,που "υποτιθεται" πως θα παμε τον κοσμο μπροστα,στο καλυτερο,να εχετε αποψεις του τυπου πως πρεπει να γινονται διακρισεις!!
ισες ευκαιριες ειχαν/εχουν ολοι απλα καποιοι δεν τις αξιοποιουν. οτι δινεις παιρνεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Septagram

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιωτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 156 μηνύματα.
Αποψη μου ειναι οτι παντα θα γινονται διαχωρισμοι γιατι πολυ απλα δεν εχουν ολοι ισες ευκαιριες ( εδω μεχρι και στον ταφο γινονται διακρισεις ας πουμε ). Διαχωρισμος Ανθρωπων υπαρχει γενικοτερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Λεωνίδας_Δ

Νεοφερμένος

Ο Λεωνίδας_Δ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Σε πληροφορω φιλε οτι φροντιστηριο εκανα μονο στην εκθεση-προτιμω τα ιδιαιτερα γιατι πιστευω πως ειναι πιο αποτελεσματικα.Τι σημαινει ''τι το ψαχνεις?''.Δηλαδη αφου τελειωσαμε το σχολειο να μην ενδιαφερομαστε πια για την εξελιξη και την βελτιωσή του?Να παραμεινει αυτη η αδιαφορια και η απαξιωση απο πλευρας μαθητων για τα μαθηματα γενικης παιδειας?Αυτο λοιπον επιδιωκουμε?Ενας αποφοιτος λυκειου να ξερει να λυνει παραγωγους παπαγαλιστικα και να μην γνωριζει τι ειναι το e?Δεν ξερω αν εννοουσες αυτο,αλλα ειμαι αντιθετος σε αυτη τη λογικη.
Φιλικα:/:

Ακόμα πιο ρατσιστικό το ιδιαίτερο αφού είναι πιο ακριβό σύμφωνα με την λογική..Εγώ είπα ότι πήγες φροντ και όχι ιδιαίτερα για να μην το χοντρύνω..Από την στιγμή που το λύκειο είναι παν/κός προθάλαμος και παραγώγους θα μάθεις παπαγαλιστικά και το ΑΟΔΕ νεράκι.....Αλλά αυτό είναι εντελώς άσχετο από το τόπικ.Φυσικά πιστεύω σε ένα σχολείο καθολικό,με έμφαση στην γενική μόρφωση του νέου ΑΛΛΑ ΟΧΙ κάτω από τις παρόντες συνθήκες.Ολοι γνωρίζουμε τι πρέπει να αλλάξει σε όλους τους τομείς όχι μόνο στην εκπαίδευση αλλά πώς θα αλλάξει είναι το θέμα...Γι αυτό πιστεύω ότι απ την στιγμή που γνωρίζουμε τις απαιτούμενες αλλαγές αλλά κολλλάμε στην πράξη η όλη συζήτηση καταντά γραφική.Λιγότερα λόγια περισσότερες πράξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Catalyst

Επιφανές μέλος

Ο Catalyst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,434 μηνύματα.
καθολου ρατσιστικο αφου ειναι μια προσωπικη επιλογη...τη γνωση ο καθενας την αποκτα με οποιον τροπο θελει.
απλως με τη τωρινη τους μορφη τα ιδιαιτερα ειναι παρανομα,ενω θα μπορουσαν καλλιστα να αποτελουν μερος της σχολικης διαδικασιας,ωστε ο μαθητης να γλιτωνει κοπο,χρονο και χρημα.καπως ετσι δεν γινεται και σε ορισμενες χωρες του εξωτερικου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioannisvogiatzis

Νεοφερμένος

Ο ioannisvogiatzis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
ο πατερας μου διδασκει γεωργαφια και βιολογια σε ενα γυμνασιο στην πιερια σε αυτο το γυμνασιο οι μαθητες ειναι χωρισμενοι σε οσους τα πιανουν γρηγορα σε οσους τα πιανουν κανονικα και σε οσουσ δεν τα πιανουν καθολου ακομη στο γυμνασιο εχει ο καθηγητης την αίθουσα του με δικο του υπολογιστη και προτζεκτορα και ο μαθητης πηγαινει στον καθηγητη (και ναι ειναι δημοσιο σχολιο και ναι οταν γραφουν διαγωνησμα ο καθηγητης σερφαρει στο ιντερνετ) ετσι στισ ταξεισ που ολοι τα πιανουν ευκολα ο καθε μαθητης προχωραει πιο γρηγορα και μπορει ετσι να αποδοσει περισσοτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σίμος53101

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σίμος53101 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
Ομολογώ ότι δεν μου κατέβηκε η επιφοίτηση [ ο petros θα συμφωνήσει μαζί μου σίγουρα :) ] αλλά είναι ένα θέμα που με έχει απασχολήσει στο παρελθόν και ακόμα όταν "πέφτει" στο τραπέζι με απασχολεί. Έχει δύο σκέλη

Η -βασική- ερώτηση είναι: θεωρείται σωστό να υπάρχει κάποιου είδους "κατάταξη" των μαθητών? Δλδ πχ στην Α' γυμνασίου να δίνουν κάποιες -στοιχειώδεις- εξετάσεις και τα τμήματα, αντί να είναι αλφαβητικά να είναι βάση επίδοσης? Ακολούθως στις επόμενες τάξεις τα τμήματα να μεταβάλλονται βάση των αποτελεσμάτων της προηγούμενης χρονιάς. Θεωρείται ότι θα βοήθησει την ευγενή άμιλλα μεταξύ των μαθητών αυτό? Θα αποτελέσει βοηθητικό μέσο τόσο για το μαθητή (πχ ο αδύνατος, ανάμεσα σε αντίστοιχους μαθητές θα "ντρέπεται" λιγότερο να κάνει ερωτήσεις) όσο και τον καθηγητή (θα μπορεί να "χάσει" το χρόνο να ξαναεξηγήσει κάποια προαπαιτούμενη γνώση αφού θα τη ζητά πιθανότατα μεγαλύτερο ποσοστό της τάξης)

ή

απλώς θα ενισχύσει τις κόντρες, και κακά αισθήματα (κόμπλεξ από τους πιο αδύνατους μαθητές, κακώς εννοούμενη περηφάνια από τους καλούς).

Οι γονείς πως θα αντιδρούσαν σε αυτό? ΕΣΕΙΣ ως γονείς/μαθητές πως θα αντιδορύσατε/νιώθατε?

Δευτερεύον ερώτημα: Με αφορμή διάφορα παιδιά - "φαινόμενα" που ακούγονται να τελειώνουν το πανεπιστήμιο στα 20 πχ κτλ. Η' να βάλω ένα προσωπικό παράδειγμα. Στον Αρχιμήδη (τελικός πανελλήνιος διαγωνισμός μαθηματικής εταιρίας) όταν ήμουν 3η γυμνασίου διαγωνιζόμουν μαζί με έναν μαθητή ΣΤ' Δημοτικού [στα ίδια θέματα] στα οποία μάλιστα οφείλω να πω ότι πήγε και πολύ καλύτερα από εμένα [και πολλούς άλλους από τους ~150 επίσης :)]. Θεωρείται ότι τέτοια "χαρισματικά" παιδιά θα έπρεπε να προχωράνε πιο γρήγορα?

Με άλλα λόγια και πιο γενικά. Κρίνετε ως σωστό το μοναδικό κριτήριο ανά τάξη να είναι το πρώτο γράμμα του επωνύμου και το μοναδικό κριτήριο ως προς το χρόνο αποφοίτησης από το σχολείο/εισαγωγής στην 3ο-βάθμια εκπαίδευση να είναι το πιστοποιητικό γέννησης?
Κάναμε ένα παρόμοιο κείμενο στο μάθημα της έκθεσης για αυτό το ζήτημα και ομολογώ ότι μάλωσα με την μισή τάξη στην συζήτηση.
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η κατάταξη των μαθητών θα έπρεπε να γίνει με βάση την δυνατότητα των μαθητών σε συγκεκριμένα μαθήματα και όχι με βάση την συνολική εικόνα του καθενός.
Με τις συνθήκες της τάξης με την μορφή αυτή, ο "κακός" μαθητής θα έχει την ευκαιρία να συμβαδίζει με τους υπόλοιπους συμμαθητές του και να μην απογοητεύεται βλέποντας τις υψηλές επιδόσεις των άλλων. Επίσης, στις μικρότερες τάξης του γυμνασίου, όπου στα παιδία λείπει μια βασική ποσότητα ωριμότητας δημιουργούνται καταστάσεις όπου τα παιδία ντρέπονται να πουν την απάντηση με τον φόβο ότι θα τους κορο'ι'δεύσουν οι άλλοι. Αυτό σίγουρα θα λυθεί, καθώς θα διατηρηθούν οι ισοροπίες και θα υπάρξει ελευθερία έκφρασης. Απο την άλλη, ο "καλός" μαθητής θα εκμεταλλευτεί την μεγαλύτερη προσφορά χρόνου για να προχωρήσει περισσότερο και να εμβαθύνει σε πιο προηγμένα θέματα που προκύπτουν.

Η καθηγήτρια μου, παθιασμένη με την δουλεία της, είπε ότι είναι στο χέρι του εκπαιδευτικού να προσαρμόσει το μάθημά του στο επίπεδο του κάθε μαθητή ειδικά και να κάνει μάθημα που να απευθύνεται σε όλους. Αυτό στην θεωρία είναι σωστό, αλλά στην πράξη? Δυστυχώς, ξέρουμε όλοι ότι οι μισοί καθηγητές της Ελλάδας είναι απόλυτα αδιάφοροι..... Οπότε ο διαχωρισμός είναι ο μόνος τρόπος.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zetoni

Νεοφερμένος

Η zetoni αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ισως να μετριαζαμε καπως την σκεψη και να λεγαμε οτι τα χαρισματικα παιδια θα μπορουσαν να επιλεχθουν και μετα το σχολειο να κανουν εξτρα μαθηματα για να περνουν την ταξη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Διαχωρισμός μεταξύ καλών και κακών, όχι.

Διαχωρισμός μεταξύ χαρισματικών και υπολοίπων, ναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top