"Διαχωρισμός" μαθητών

Normal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Normal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μουσικών Σπουδών ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 185 μηνύματα.
Πάω σε Λύκειο του Ναυπλίου. Εκεί έχουμε ένα καθηγητή φυσικής ο οποίος συνέχεια λέει (με επιθετικό τόνο) σε κάποια παιδιά όχι καλής επίδοσης να πάνε σε καμιά ΕΠΑΣ να μάθουν καμια τέχνη να ζήσουν, αλλά αυτός δεν ασχολείται καθόλου μαζί τους για να τα βοηθήσει στην επιδοσή τους. Και αναρωτιέμαι: Εγώ είχα την οικονομική άνεση, πήγα σε φροντιστήριο έμαθα φυσική και βολεύτηκα. Αυτά τα παιδιά που μπορεί να μήν είναι τόσο τυχερά και να μην μπόρεσαν να πάνε σε κανα φροντιστήριο. Αξίζουν την διάκριση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fandago

Διακεκριμένο μέλος

Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,876 μηνύματα.
Θεωρείς δηλαδή ότι η διαφορά είναι καθαρά θέμα φροντιστηρίου; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος00753684

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κούγκαρ της Ενωσης Ζωαδιων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
Εμεις χωριστήκαμε αρχάριοι προχωρημένοι στα Αγγλικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Εμεις χωριστήκαμε αρχάριοι προχωρημένοι στα Αγγλικά!
εκει ειναι αλλο. εκει σε ρωτανε. παντως ειναι σωστο σιγουρα.

Διαβάζουμε κάποιες φορές για παιδιά 14-15 χρονών που σπουδάζουν. Ένα παιδί στα 15 του περνάει την εφηβεία του, ψάχνει την ταυτότητα του. Με ποιον θα μοιραστεί τις ανησυχίες του; Με τους 20χρονους συμφοιτητές του που έχουν περάσει αυτό το στάδιο προ πολλού;
μηπως το παιδι αυτο μιας και ειναι 14-15 και σπουδαζει ειναι προχωρημενο διανοητικως και πιθανοτατα δεν ψαχνει την ταυτοτητα του αλλα βρισκεται σε αλλο σταδιο?

Σε τι θα βοηθήσει τα χαρισματικά παιδιά ο διαχωρισμός;
στο οτι σε γενικες γραμμες θα γινεται πολυ καλυτερο μαθημα, χωρις φασαρια (γιατι συνηθως υπαρχουν βεβαια και εξαιρεσεις την φασαρια την δημιουργουν οι κακοι μαθητες). Γενικα θα ειναι για ολους καλυτερα να κανουν μαθημα με συμμαθητες που θα εχουν το ιδιο επιπεδο.
Τωρα τι γινεται? Οι καθηγητες κανουν μαθημα με τους μισους (πχ)απο ενα τμημα και αφηνουν τους αλλους στην μοιρα τους την στιγμη που δεν προσπαθουν, εκεινοι κανουν φασαρια γιατι βαριουνται και χαλαει η ολη ιστορια. και φυσικα για τους καθηγητες θα ηταν καλυτερα αφου δεν θα επρεπε να βαλλουν στον καθενα να κανει ασκησεις αναλογα με το επιπεδο του αλλα τις ιδιες σε μια ολοκληρη ταξη.



επειδη ειναι λιγα τα χρονια που τελειωσα με τη δευτεροβαθμια, θεωρω οτι το υπαρχον συστημα ειναι απαραδεκτο. μπαινοντας στο λυκειο ειχα 3 πτυχια ξενων γλωσσων εκ των οποιων το ενα ηταν ανωτατο. η ταξη μου αποτελουταν απο 25 παιδια, απ τα οποια μονο τα 7 ειχαν καποιο πτυχιο ξενης γλωσσας και 2 ηταν περιπου στο ιδιο επιπεδο με εμενα. χωρις να θελω να το παιξω τελεια, στα αγγλικα εγω και τα υπολοιπα 6 παιδια βαριομασταν αφορητα, με αποτελεσμα να μην προσεχουμε, και οι υπολοιποι μαθητες εκαναν ο,τι τους κατεβαινε, γιατι θεωρουσαν οτι το επιπεδο παραηταν ανεβασμενο γι΄αυτους! αποτελεσμα: μια καθηγητρια να ωρυεται, αφου κανεις δεν προσεχε τη διδασκαλια της για το γερουνδιο.....!!!

αυτο ακριβως συμβαινει και σε εμας που δεν μας χωρισαν σε αρχαριους και προχωρημενους γιατι δεν τους βολευε το προγραμμα!! :mad:
ελπιζω μονο να μην γινει το ιδιο φετος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Catalyst

Επιφανές μέλος

Ο Catalyst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,434 μηνύματα.
Διαφωνω με τον διαχωρισμο των μαθητων,γιατι ευνοει τις διακρισεις μεταξυ τους.Απο τη στιγμη που θελουμε να λεμε οτι ζουμε σε μια δημοκρατικη κοινωνια,πρεπει να συνυπαρχουν στο ιδιο περιβαλλον ο ''καλος'' μαθητης με τον ''αδυνατο'' μαθητη επειδη το σχολειο ειναι μια μικρογραφια της κοινωνιας.Η κοινωνια αποτελειται απο διαφορετικους ως προς την αντιληψη και τις ικανοτητες ανθρωπους.Αρα και η ταξη,οπως ειναι φυσικο,αποτελειται απο διαφορετικους ως προς την αποδοση μαθητες.Το σχολειο λειτουργει ως φορεας κοινωνικοποιησης του ατομου και οφειλει να το κατευθυνει προς την ομαλη ενταξη στην κοινωνια,οποτε η ανομοιογενεια στην αποδοση των μαθητων μεσα σε μια σχολικη ταξη δεν ειναι κατι που πρεπει να αποφευγεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Λεωνίδας_Δ

Νεοφερμένος

Ο Λεωνίδας_Δ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Ομολογώ ότι δεν μου κατέβηκε η επιφοίτηση [ ο petros θα συμφωνήσει μαζί μου σίγουρα :) ] αλλά είναι ένα θέμα που με έχει απασχολήσει στο παρελθόν και ακόμα όταν "πέφτει" στο τραπέζι με απασχολεί. Έχει δύο σκέλη

Η -βασική- ερώτηση είναι: θεωρείται σωστό να υπάρχει κάποιου είδους "κατάταξη" των μαθητών? Δλδ πχ στην Α' γυμνασίου να δίνουν κάποιες -στοιχειώδεις- εξετάσεις και τα τμήματα, αντί να είναι αλφαβητικά να είναι βάση επίδοσης? Ακολούθως στις επόμενες τάξεις τα τμήματα να μεταβάλλονται βάση των αποτελεσμάτων της προηγούμενης χρονιάς. Θεωρείται ότι θα βοήθησει την ευγενή άμιλλα μεταξύ των μαθητών αυτό? Θα αποτελέσει βοηθητικό μέσο τόσο για το μαθητή (πχ ο αδύνατος, ανάμεσα σε αντίστοιχους μαθητές θα "ντρέπεται" λιγότερο να κάνει ερωτήσεις) όσο και τον καθηγητή (θα μπορεί να "χάσει" το χρόνο να ξαναεξηγήσει κάποια προαπαιτούμενη γνώση αφού θα τη ζητά πιθανότατα μεγαλύτερο ποσοστό της τάξης)

ή

απλώς θα ενισχύσει τις κόντρες, και κακά αισθήματα (κόμπλεξ από τους πιο αδύνατους μαθητές, κακώς εννοούμενη περηφάνια από τους καλούς).

Οι γονείς πως θα αντιδρούσαν σε αυτό? ΕΣΕΙΣ ως γονείς/μαθητές πως θα αντιδορύσατε/νιώθατε?

Δευτερεύον ερώτημα: Με αφορμή διάφορα παιδιά - "φαινόμενα" που ακούγονται να τελειώνουν το πανεπιστήμιο στα 20 πχ κτλ. Η' να βάλω ένα προσωπικό παράδειγμα. Στον Αρχιμήδη (τελικός πανελλήνιος διαγωνισμός μαθηματικής εταιρίας) όταν ήμουν 3η γυμνασίου διαγωνιζόμουν μαζί με έναν μαθητή ΣΤ' Δημοτικού [στα ίδια θέματα] στα οποία μάλιστα οφείλω να πω ότι πήγε και πολύ καλύτερα από εμένα [και πολλούς άλλους από τους ~150 επίσης :)]. Θεωρείται ότι τέτοια "χαρισματικά" παιδιά θα έπρεπε να προχωράνε πιο γρήγορα?

Με άλλα λόγια και πιο γενικά. Κρίνετε ως σωστό το μοναδικό κριτήριο ανά τάξη να είναι το πρώτο γράμμα του επωνύμου και το μοναδικό κριτήριο ως προς το χρόνο αποφοίτησης από το σχολείο/εισαγωγής στην 3ο-βάθμια εκπαίδευση να είναι το πιστοποιητικό γέννησης?
Το απουσιολόγιο δεν είναι ρατσιστικό να το χει ο καλύτερος μαθητής???Επειδή έβγαλε 20- σημαίνει ότι είναι επιμελής???Το 20- το μόνο που μου δείχνει με μια πρώτη ματιά,χωρίς να ξέρω κάποιον,είναι ότι όλη μέρα είναι πάνω από 1 βιβλίο....Η πολιτεία μεριμνά,και καλώς κάνει,ώστε παιδιά ΑΜΕΑ να χουν δικαίωμα στη μόρφωση,χτίζοντας δικά τους σχολεία κ.λ.π.Γιατί να μην δίνεται η δυνατότητα κια σε κάποια παιδιά που τα παίρνουν πολύ πιο εύκολα από τους υπόλοιπους να προχωρήσουν(για να μην παρεξηγηθώ δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία)??Δεν είναι ρατσιστικό να μην εκμεταλλευτούν αυτό το χάρισμα???Ειμαι υπέρ του να τελειώνουν στα 20 τους το παν/μιο άτομα που το αξίζουν!!Εξάλου κακά τα ψέμματα μια χώρα της προκοπής εκμεταλλεύεται αυτά τα παιδιά και τα αξιοποιεί και αυτό πρέπει να κάνει.Στην Ελλάδα επικρατεί αυτή η χαζο"δημοκρατική" και ισοπεδωτική αντίληψη του στυλ:"Εισαι πολύ καλος?Κοψε τον κ&@λο σου".Γι αυτό και τα μυαλά που είχαν την "ατυχία" να γεννηθούν εδώ αξιοποιήθηκαν δεόντως στην Αμερική και σε άλλες χώρες..Και σαν γονέας/μαθητής θα ένιωθα περήφανος αν το παιδί μου ή εγώ ήταν/ήμουν στους καλούς.Αλλιώς αν ήθελα να κάνω κάτι στη ζωή μου θα προσπαθούσα να μιμιθώ αυτά τα παιδιά που το χουν.Δε θα γκρίνιαζα για την επιτυχία των άλλων(αφού μας δίνονται οι ίδιες ευκαιρίες) προσπαθώντας να τους φέρω στα μέτρα μου και κατηγορώντας τους ότι είναι ρατσιστές...Αν τα μέτρα σύγκρισης είναι αντικειμενικά γιατί όλο αυτό το κλαψογκρίνιασμα???Οι μαθηματικοί/φυσικοί και όλοι αυτόι οι διαγωνισμοί αυτόν τον στόχο έχουν(ή τουλάχιστον πρέπει να χουν).Να αναδείξουν παιδιά που είναι ταλέντα στις θετικές επιστήμες ώστε η πολιτεία να τους παρέχει κάποια προνόμια(εγώ θα το λεγα να ανταμείψει-ανταποδώσει το χάρισμά τους) ώστε να ωφεληθεί και η ίδια από αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Λεωνίδας_Δ

Νεοφερμένος

Ο Λεωνίδας_Δ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Πάω σε Λύκειο του Ναυπλίου. Εκεί έχουμε ένα καθηγητή φυσικής ο οποίος συνέχεια λέει (με επιθετικό τόνο) σε κάποια παιδιά όχι καλής επίδοσης να πάνε σε καμιά ΕΠΑΣ να μάθουν καμια τέχνη να ζήσουν, αλλά αυτός δεν ασχολείται καθόλου μαζί τους για να τα βοηθήσει στην επιδοσή τους. Και αναρωτιέμαι: Εγώ είχα την οικονομική άνεση, πήγα σε φροντιστήριο έμαθα φυσική και βολεύτηκα. Αυτά τα παιδιά που μπορεί να μήν είναι τόσο τυχερά και να μην μπόρεσαν να πάνε σε κανα φροντιστήριο. Αξίζουν την διάκριση?
Αυτά τα παιδιά είναι οι γνωστοί έξυπνοι της τάξης??Απουσίες,αδιαφορία στο μάθημα κ.λ.π???Αν ναι τότε καλά κάνει και δεν ασχολείται μαζί τους.Βάλε λίγο τον εαυτό σου στη θέση του,να προσπαθεί να κάνει μάθημα και 2-3 να κάνουν "μαγκιές"?Αν όχι τότε είναι τέρμα ηλίθιος που τους μιλά με επιθετικό τόνο και δεν ασχολείται μαζί τους..Πρόσεξε ακόμα δεν αναφέρθηκα σε αυτά που τους είπε.Κοίτα είχαμε 1φυσικό στην 3η λυκείου που παρόλο εγώ κια ο κολλητός μ δεν καταλανβαίναμε γρι από φυσική δεν την κοπανούσαμε μόνο και μόνο επειδή ασχολούνταν και μαζί μας(καθόμασταν όμως ήσυχοι και κοιτούσαμε τα κινέζικα που μας έλεγε:p).Αν μας συμβούλευε να πάμε σε κάποια ΕΠΑΣ να μάθουμε τέχνη να ζήσουμε δεν σημαίνει ότι κάνει διάκριση ή δε μας θέλει στην τάξη του.Ο ανθρωπος θα μας έλεγε την αλήθεια αφού δεν θα χαμε καμιά πιθανότητα να πετύχουμε καπου(δεν το κανε γιατί δεν ήμασταν σε όλα τα μαθήματα έτσι,απλά τη φυσική την είχαμε πάρει με φόβο).Οι καθηγητές όταν βλέπουν τους βαθμούς και ξέρουν το χαρακτήρα του παιδιού(αν τον κόβει απλά βαριέται,είναι χαζοαφηρημένος κ.λ.π δεν του λένε να πας ΕΠΑΣ απλά του λενε να προσπαθήσει...).Αν όμως είναι οι γνωστοί μάγκες τότε τους λέει την αλήθεια ξεκάθαρα και επιπλέον αν τα λέει αυτά στους γονείς τους τότε σημαίνει ότι έχει φιλότιμο και λυπάται τα χρήματα που δίνουν στα φροντ(γιατί οι "μάγκες" πάνε τουρίστες και στα φροντ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paris_2

Νεοφερμένος

Ο paris_2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Μα τι αποψεις εχετε μερικα ατομα???!!Παιδια βρισκομαστε στο 2010 που υποτιθεται ΟΛΟΙ ειναι ΙΣΟΙ ενεξαρτητου επιδοσεων,σε ολους τους τομεις.Αν ειναι δυνατον νεαροι ανθρωποι,που "υποτιθεται" πως θα παμε τον κοσμο μπροστα,στο καλυτερο,να εχετε αποψεις του τυπου πως πρεπει να γινονται διακρισεις!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Λεωνίδας_Δ

Νεοφερμένος

Ο Λεωνίδας_Δ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Μα τι αποψεις εχετε μερικα ατομα???!!Παιδια βρισκομαστε στο 2010 που υποτιθεται ΟΛΟΙ ειναι ΙΣΟΙ ενεξαρτητου επιδοσεων,σε ολους τους τομεις.Αν ειναι δυνατον νεαροι ανθρωποι,που "υποτιθεται" πως θα παμε τον κοσμο μπροστα,στο καλυτερο,να εχετε αποψεις του τυπου πως πρεπει να γινονται διακρισεις!!
Μα γιατί το εκλαμβάνεις ως ταξική-φυλετική εν γένει ρατσιστική διάκριση?????Αυτά τα μερικά άτομα που λες πιστεύεις ότι θέλουν να μειώσουν τους εαυτούς τους????Γιατί εγώ υποστηρίζω την "διάκριση" και δεν είμαι Αινστάιν...Επιτέλους μην κρυβόμαστε πίσω απ το δάχτυλό μας,γιατί όσο εμείς εθελοτυφλούμε παιδιά δικά μας τα έχει η ΝASA και εμείς απλά δικαιολογούμε το ρητό:"Η Ελλάδα σκοτώνει τα μυαλά της".Δεν είναι κακό να έχεις αυτογνωσία.Δεν επιχειρηματολογείς κιόλας απλά παπαγαλίζεις....Η κοινωνία ποτέ δε θα ναι δίκαιη γιατί αποτελείται από ανθρώπους.Ολοι είμαστε ίσοι και έχουμε δικαιώματα αλλά δεν βλέπω την καταπάτησή της όταν απλά υποστηριζεις την πρόοδο κάποιων καλύτερων(σε εναν τομέα) από σενα.Το αντίθετο μάλιστα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paris_2

Νεοφερμένος

Ο paris_2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Να,γιατι δεν γινεται αυτη η αποτελουμενη απο "ανθρωπους",κοινωνια δικαιη!...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaleidoscope

Επιφανές μέλος

Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,248 μηνύματα.
Παιδια βρισκομαστε στο 2010 που υποτιθεται ΟΛΟΙ ειναι ΙΣΟΙ ενεξαρτητου επιδοσεων,σε ολους τους τομεις.Αν ειναι δυνατον νεαροι ανθρωποι,που "υποτιθεται" πως θα παμε τον κοσμο μπροστα,στο καλυτερο,να εχετε αποψεις του τυπου πως πρεπει να γινονται διακρισεις!!

Όπως είπε κάποιος πριν, διακρίσεις ήδη γίνονται.

Ναι συμφωνώ πως είμαστε ίσοι, γι' αυτό και πρέπει να έχουμε ίσες ευκαιρίες για ανάπτυξη. Το ίσος δεν σημαίνει ίδιος όμως. Συνεπώς δεν γίνεται στους χειρότερους μαθητές, ανεξαρτήτως ευφυίας, να δίνονται οι ίδιες ευκαιρίες με τους καλύτερους. Διαφορετικές ανάγκες έχει ο ένας, διαφορετικές ο άλλος. Δεν μπορούμε να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.
Άλλωστε το ότι θα μπει κάποιος στο "λιγότερο καλό" τμήμα δεν σημαίνει πως θα μείνει για πάντα εκεί. Στο χέρι του είναι να εξελιχθεί και να γίνει καλύτερος. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι οι καθηγητές δεν είναι ηλίθιοι (από πολλές απόψεις).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Λεωνίδας_Δ

Νεοφερμένος

Ο Λεωνίδας_Δ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Να,γιατι δεν γινεται αυτη η αποτελουμενη απο "ανθρωπους",κοινωνια δικαιη!...
Δεν απαντάς ουσιαστικά.Και δεν θα κάτσω να σε πείσω.Πάντως εσύ τώρα είσαι ρατσιστής γιατί αυτά τα παιδιά δεν τα βλέπεις και αυτά ως άτομα με ειδικές.....ικανότητες θα το πώ αφού δεν στηρίζονται σε κανενός τον κρατικό προυπολογισμό ούτε περιμένουν να τα ταίσεις στο στόμα.Για αυτό ως χώρα θα μαστε πάντα μίζερη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paris_2

Νεοφερμένος

Ο paris_2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Όπως είπε κάποιος πριν, διακρίσεις ήδη γίνονται.

Ναι συμφωνώ πως είμαστε ίσοι, γι' αυτό και πρέπει να έχουμε ίσες ευκαιρίες για ανάπτυξη. Το ίσος δεν σημαίνει ίδιος όμως. Συνεπώς δεν γίνεται στους χειρότερους μαθητές, ανεξαρτήτως ευφυίας, να δίνονται οι ίδιες ευκαιρίες με τους καλύτερους. Διαφορετικές ανάγκες έχει ο ένας, διαφορετικές ο άλλος. Δεν μπορούμε να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.
Άλλωστε το ότι θα μπει κάποιος στο "λιγότερο καλό" τμήμα δεν σημαίνει πως θα μείνει για πάντα εκεί. Στο χέρι του είναι να εξελιχθεί και να γίνει καλύτερος. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι οι καθηγητές δεν είναι ηλίθιοι (από πολλές απόψεις).
Και επειδη γινονται διακρισεις ηδη,εμεις πρεπει να τισ υποστηριζουμε και να τις συνεχιζουμε?Ειπαμε..παμε μπροστα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paris_2

Νεοφερμένος

Ο paris_2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Δεν απαντάς ουσιαστικά.Και δεν θα κάτσω να σε πείσω.Πάντως εσύ τώρα είσαι ρατσιστής γιατί αυτά τα παιδιά δεν τα βλέπεις και αυτά ως άτομα με ειδικές.....ικανότητες θα το πώ αφού δεν στηρίζονται σε κανενός τον κρατικό προυπολογισμό ούτε περιμένουν να τα ταίσεις στο στόμα.Για αυτό ως χώρα θα μαστε πάντα μίζερη.
Δεν νομιζω πως πρεπει και θελουμε να πεισουμε ο ενας τον αλλο για κατι..Ο καθενας εχει την αποψη του και την λεει εδω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Μου αρεσει παντως που, ολοι οσοι υποστηριζετε οτι ο διαχωρισμος μαθητων σε σχεση με το επιπεδο τους ειναι ρατσιστικος, οταν πηγαινετε στα φροντιστηρια απαιτειτε τα τμηματα να ειναι ομοιογενη... Να υποθεσω οτι αυτο γινεται επειδη στα φροντιστηρια πληρωνετε και θελετε τα λεφτα να πιασουν τοπο ή οτι το σχολειο το εχετε για χαβαλε; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
Αυτά τα παιδιά είναι οι γνωστοί έξυπνοι της τάξης??Απουσίες,αδιαφορία στο μάθημα κ.λ.π???Αν ναι τότε καλά κάνει και δεν ασχολείται μαζί τους.Βάλε λίγο τον εαυτό σου στη θέση του,να προσπαθεί να κάνει μάθημα και 2-3 να κάνουν "μαγκιές"?Αν όχι τότε είναι τέρμα ηλίθιος που τους μιλά με επιθετικό τόνο και δεν ασχολείται μαζί τους..Πρόσεξε ακόμα δεν αναφέρθηκα σε αυτά που τους είπε. Κοίτα είχαμε 1φυσικό στην 3η λυκείου που παρόλο εγώ κια ο κολλητός μ δεν καταλανβαίναμε γρι από φυσική δεν την κοπανούσαμε μόνο και μόνο επειδή ασχολούνταν και μαζί μας(καθόμασταν όμως ήσυχοι και κοιτούσαμε τα κινέζικα που μας έλεγε:p).Αν μας συμβούλευε να πάμε σε κάποια ΕΠΑΣ να μάθουμε τέχνη να ζήσουμε δεν σημαίνει ότι κάνει διάκριση ή δε μας θέλει στην τάξη του.Ο ανθρωπος θα μας έλεγε την αλήθεια αφού δεν θα χαμε καμιά πιθανότητα να πετύχουμε καπου(δεν το κανε γιατί δεν ήμασταν σε όλα τα μαθήματα έτσι,απλά τη φυσική την είχαμε πάρει με φόβο).Οι καθηγητές όταν βλέπουν τους βαθμούς και ξέρουν το χαρακτήρα του παιδιού(αν τον κόβει απλά βαριέται,είναι χαζοαφηρημένος κ.λ.π δεν του λένε να πας ΕΠΑΣ απλά του λενε να προσπαθήσει...).Αν όμως είναι οι γνωστοί μάγκες τότε τους λέει την αλήθεια ξεκάθαρα και επιπλέον αν τα λέει αυτά στους γονείς τους τότε σημαίνει ότι έχει φιλότιμο και λυπάται τα χρήματα που δίνουν στα φροντ(γιατί οι "μάγκες" πάνε τουρίστες και στα φροντ).

Mόνο στην Ελλάδα,

  • ορισμένοι πάνε φροντιστήριο με το ζόρι σπαταλώντας τα φράγκα των γονιών τους
  • θέλουν όλοι κουτσοί στραβοί να πάνε Πανεπιστήμιο
  • νομίζουν ότι όλοι αξίζουν την Πανεπιστημιακή μόρφωση (δηλ., ότι είναι άριστοι)
  • δεν παραδεχόμαστε τις δυνάμεις ως μεμωνομένες προσωπικότητες
  • όταν λέει κάποιος την αλήθεια για μας το εκλαμβάνουμε ως προσβολή ή ψέμα
  • μας αρέσει να ζούμε σε ροζ συννεφάκια όσο πληρώνει ο μπαμπάς
τελικά είμαστε κοινωνία αρίστων; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paris_2

Νεοφερμένος

Ο paris_2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' ΕΠΑΛ και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Μου αρεσει παντως που, ολοι οσοι υποστηριζετε οτι ο διαχωρισμος μαθητων σε σχεση με το επιπεδο τους ειναι ρατσιστικος, οταν πηγαινετε στα φροντιστηρια απαιτειτε τα τμηματα να ειναι ομοιογενη... Να υποθεσω οτι αυτο γινεται επειδη στα φροντιστηρια πληρωνετε και θελετε τα λεφτα να πιασουν τοπο ή οτι το σχολειο το εχετε για χαβαλε; :)
Δηλαδη εσεις ωσ καθηγητης υποστηριζεται τον διαχωρισμο στα δημοσια σχολεια??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.

kaleidoscope

Επιφανές μέλος

Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,248 μηνύματα.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Δηλαδη εσεις ωσ καθηγητης υποστηριζεται τον διαχωρισμο στα δημοσια σχολεια??

Ναι. Πιστευω οτι σε ομοιογενη τμηματα, ο καθηγητης μπορει να κανει πολυ καλυτερη δουλεια. Αν εχεις 10 μαθητες του 12, μπορεις να τους ανεβασεις στο 15. Αν εχεις 10 μαθητες του 18, μπορεις να τους ανεβασεις στο 20. Αν εχεις 10 μαθητες του 12 και 10 μαθητες του 18 ταυτοχρονα στην ιδια ταξη, δεν μπορεις να τα κανεις και τα δυο. Ή θα δωσεις βαση ωστε το 12 να γινει 15 [αρα θα ριξεις τους καλυτερους μαθητες] ή το αναποδο.

Και δεν θα παρατηρεις το φαινομενο, ενας μαθητης της Γ΄ Λυκειου να μην μπορει να χρησιμοποιησει το τελικο σιγμα στην λεξη "ως" ή την σωστη καταληξη στην λεξη "υποστηριζετε".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top