Διαδηλώσεις με αφορμή τη δολοφονία του 16χρονου

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Συγνώμη κιόλας....γιατί να κλείσουν τα πανεπιστήμια και να κάνουν διαδηλώσεις για τον 16χρόνο...??Είναι κανένας ήρωας και δεν το ξέρω??Έκανε κάτι μεγάλο???Δεν καταλαβαίνω τον λόγο..

οκ πέθανε απόλυτα σεβαστό αυτό...τπτ δεν μπορεί να τον φέρει πίσω...

Έχετε ιδέα τι βιαιοπραγείες γίνονται κάθε μέρα από αστυνομικούς??Απλά η υπόθεση του 16 χρόνου ήταν η αφορμή για να πάρει δημοσιότητα..

Πόσοι πεθαίνουν κάθε μέρα???Εκατοντάδες...το έχουμε παρατραβήξει το θέμα...σόρρυ κιόλας...:(

Δεν είπαμε ότι είναι ήρωας , θύμα ήταν , όπως θύματα είμαστε και γω και συ.

Πήρε δημοσιότητα επειδή έγινε στα Εξάρχεια , όχι για κάποιον άλλο λόγο,
άμα αυτό γινόταν κάπου στα σύνορα σε κάποιο χωριό στην Θράκη δεν θα το ανέφεραν καν τα κανάλια.
Η' μάλλον θα το ανέφεραν αλλά δεν θα ασχολούνταν.

Ξέρουμε πολύ καλά πόσοι χάνονται έτσι άδικα...

ποιός σου είπε ότι είναι αιτία ο Γρηγορόπουλος??
αφορμή ψάχνουμε.

Η πραγματικότητα είναι κάπως περίεργη , μίσος υπάρχει κάθε μέρα , αλλά
ούτε να κάνουμε εξέγερση κάθε μέρα στους δρόμους γίνεται , ούτε να
ξυπνήσω ένα πρωί και να μαζέψω άτομα μπορώ. (αν και θα θελα πολύ να το
κάνω-συνέχεια το θέλω).
έτσι με βάση το περιστατικό αυτό (που είναι και πρόσφατο) , η νεολαία
ξεσηκώνεται και διαδηλώνει για πολλά ζητήματα ,
όχι μόνο αντιμπατσικά , αλλά διάφορα ζητήματα που μας διαλύουν καθημερίνα όπως μη δωρεάν παιδεία , διαφθορά στην πολιτική , καλύτερες συνθήκες εργασίας και ζωής, κατα της φτώχειας, του ρατσισμου, κατά της εκμετάλλευσης των εργαζομένων , ασφαλιστικό , κατά της βίας των μπάτσων και της κρατικής εξουσίας γενικότερα , για τα δικαιώματα των μεταναστών. κτλ.


τίποτα δεν έχουμε παρατραβήξει, κακώς χαλαρώνετε , κοιτάτε γύρω σας μωρέ τι συμβαίνει , δεν αντέχεται άλλο , πρέπει να φωνάξουμε , να περάσουμε κάποιο μήνυμα , για μας , για τους επόμενους , μην ξεχνάτε ρε παιδιά , πρέπει να παλέψουμε ενάντια στην λήθη , με το να ξεχνάς αλλοτριώνεσαι , αποξενώνεσαι , απο όλα.

Το παρατραβάτε με το να χαλαρώνετε..όχι με το να θυμάστε και να αντιδράτε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Πρέπει να είναι η πρώτη φορά που συμφωνώ μαζί σου.

Θα κατέβαινα να διαδηλώσω ειρηνικά αν δε φοβόμουν τους βλαμμένους μεν που πετούν πέτρες και τους δε με τα δακρυγόνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Η πραγματικότητα είναι κάπως περίεργη , μίσος υπάρχει κάθε μέρα , αλλά ούτε να κάνουμε εξέγερση κάθε μέρα στους δρόμους γίνεται , ούτε να ξυπνήσω ένα πρωί και να μαζέψω άτομα μπορώ. (αν και θα θελα πολύ να το κάνω-συνέχεια το θέλω).

γιατί δεν γίνεται κάθε μέρα όλη μέρα διαδήλωση μέχρι να τους τα κάνουμε πεπόνια των πολιτικών; :hmm:

όσο για τις διαδηλώσεις είδα πέρυσι για ποια θέματα διαδήλωναν:


  • σχήμα τυρόπιτας, κασερόπιτας
  • να γίνει το σχολείο πιο οίκος ανοχής από ότι είναι
  • απουσία λογικών και ουσιαστικών θεμάτων...ο λόγος ήταν απλά και μόνο να γίνουν καταλήψεις, για να χαθεί μάθημα και να κάνουν πάρτυ οι καταληψίες στα σχολεία, να γίνουν ερωτικά "καμάκια" εν καιρώ καταλήψεων μεταξύ των καταληψειών στα σχολεία...
πέρασα και γω ως μαθητής και τα είδα, επί κυβερνήσεως Πασοκ (Σημίτη)... :!: :sick: :sick:

και τα μαθητικά συντονιστικά να φανταστώ ότι είχαν και έχουν τις πλάτες των κομμάτων; κάτι σαν πρώτη μορφή κομματικών πανεπιστημιακών παρατάξεων; ε; :hmm:ή αγωνίζονται για την ψυχή της φουκαριάρας της μανούλας τους; ε; :hmm:

ΔΕΝ έχω ακούσει ποτέ να γίνει μαθητική διαδήλωση για θέματα όπως:

  • καλύτερα βιβλία με ουσιαστικό παιδαγωγικό σκοπό (ώστε να μην αναγκάζεσαι να αγοράσεις Σαββάλες, να προτιμάς τα "μαύρα" φροντιστήρια...κτλ)
  • καλύτερες αίθουσες διδασκαλίας - εργαστήρια
  • εισαγωγή ομαδικών εργασιών σε κοινωνικής φύσεως μαθήματα, ώστε οι μαθητές να έχουν καλύτερη εικόνα των μαθημάτων αυτών χωρίς να περιορίζονται στα στενά πλαίσια της παπαγαλίας
  • καλύτερα θρανία με ανατομικές καρέκλες...και όχι καρέκλες καφενείου
  • προσωπικές θυρίδες για τοποθέτηση και φύλαξη σχολικής τσάντας,..κ.α. για κάθε μαθητή στο διάδρομο κάθε ορόφου
  • αλλαγή των αντιπαιδαγωγικών προγραμμάτων σπουδών
  • υπουργικός έλεγχος των διευθυντών και των εκπαιδευτικών αλλά και των σχολείων
  • διορισμός σχολικών διευθυντών με διαφανή κριτήρια (και όχι κομματικό βύσμα)
  • ύπαρξη πολλών αθλημάτων με τα αντίστοιχα όργανα γυμναστικής
  • ειδικές αίθουσες μέσα στο σχολείο για μαθητικά πάρτυ
  • επαναπροσδιορισμό του σκοπού των "εκπαιδευτικών-μπουζοσεξοκαμένων" πολυήμερων εκδρομών
  • ενίσχυση της χρήσης νέων τεχνολογιών στην μέση εκπαίδευση με χρήση προτζέκτορα εν ώρα μαθήματος (και εκμάθηση των μαθηματικών πακέτων mathematica, maple,...κτλ)
  • ύπαρξη επιστημονικών οργάνων για πολλά μαθήματα όπως και μουσικών οργάνων για το μάθημα της μουσικής παιδείας αλλά και των σχολικών εκδηλώσεων
  • διδακτική αλληλεπίδραση σε μαθήματα ιδίου επιστημονικού κλάδου (π.χ. μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία) στα πλαίσια των θετικών επιστημών, ώστε να μην παρουσιάζονται σαν στεγανοποιημένα ξεχωριστά κουτιά ξεκάρφωτης γνώσης
  • ενίσχυση του διαφανή ρόλου των συντονιστικών μαθηματικών συμβουλίων και των μαθητικών συνδικαλιστικών οργάνων (πενταμελή,...κτλ)
  • επαναπροσδιορισμό του ρόλου του συλλόγου γονέων-κηδεμόνων ώστε η ύπαρξή του να στηρίζεται σε διαφανή και όχι κομματικά κριτήρια
  • αναδιοργάνωση και ενίσχυση του μαθήματος ΣΕΠ με τακτικές επισκέψεις ειδικών συμβούλων ή επαγγελματιών στα σχολεία με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών ή επίσκεψη των μαθητών σε διάφορους χώρους εργασίας
  • ενίσχυση του θεσμού ανταλλαγής μαθητών από χώρες-μέλη της Ε.Ε.
  • καλύτερη και τακτικότερη συντήρηση των σχολικών κτιρίων
  • προστασία των σχολικών κτιρίων από ημερήσια μόνιμη φύλαξη
  • ποιοτικά προϊόντα (τρόφιμα) στα σχολικά κυλικεία
...κτλ...:)

εφόσον οι συνδικαλιστικοί φορείς των εκπαιδευτικών είναι πουλημένοι στα κόμματα (και σιωπούν στα μόνιμα προβλήματα της εκπαίδευσης) και διαδηλώνουν μόνο για δικά τους θεσμικά ζητήματα (διορισμό και μισθοδοσία μόνο), ας κινηθείτε όλοι οι μαθητές μαζικά, χωρίς κομματική ταμπέλα, αν θέλετε να αλλάξει η εκπαίδευση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιαππαπινα

Νεοφερμένος

Η Γιαππαπινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
γιατί δεν γίνεται κάθε μέρα όλη μέρα διαδήλωση μέχρι να τους τα κάνουμε πεπόνια των πολιτικών; :hmm:

όσο για τις διαδηλώσεις είδα πέρυσι για ποια θέματα διαδήλωναν:


  • σχήμα τυρόπιτας, κασερόπιτας
  • να γίνει το σχολείο πιο οίκος ανοχής από ότι είναι
  • απουσία λογικών και ουσιαστικών θεμάτων...ο λόγος ήταν απλά και μόνο να γίνουν καταλήψεις, για να χαθεί μάθημα και να κάνουν πάρτυ οι καταληψίες στα σχολεία, να γίνουν ερωτικά "καμάκια" εν καιρώ καταλήψεων μεταξύ των καταληψειών στα σχολεία...
πέρασα και γω ως μαθητής και τα είδα, επί κυβερνήσεως Πασοκ (Σημίτη)... :!: :sick: :sick:

και τα μαθητικά συντονιστικά να φανταστώ ότι είχαν και έχουν τις πλάτες των κομμάτων; κάτι σαν πρώτη μορφή κομματικών πανεπιστημιακών παρατάξεων; ε; :hmm:ή αγωνίζονται για την ψυχή της φουκαριάρας της μανούλας τους; ε; :hmm:

ΔΕΝ έχω ακούσει ποτέ να γίνει μαθητική διαδήλωση για θέματα όπως:

  • καλύτερα βιβλία με ουσιαστικό παιδαγωγικό σκοπό (ώστε να μην αναγκάζεσαι να αγοράσεις Σαββάλες, να προτιμάς τα "μαύρα" φροντιστήρια...κτλ)
  • καλύτερες αίθουσες διδασκαλίας - εργαστήρια
  • εισαγωγή ομαδικών εργασιών σε κοινωνικής φύσεως μαθήματα, ώστε οι μαθητές να έχουν καλύτερη εικόνα των μαθημάτων αυτών χωρίς να περιορίζονται στα στενά πλαίσια της παπαγαλίας
  • καλύτερα θρανία με ανατομικές καρέκλες...και όχι καρέκλες καφενείου
  • προσωπικές θυρίδες για τοποθέτηση και φύλαξη σχολικής τσάντας,..κ.α. για κάθε μαθητή
  • αλλαγή των αντιπαιδαγωγικών προγραμμάτων σπουδών
  • υπουργικός έλεγχος των διευθυντών και των εκπαιδευτικών αλλά και των σχολείων
  • διορισμός σχολικών διευθυντών με διαφανή κριτήρια (και όχι κομματικό βύσμα)
  • ύπαρξη πολλών αθλημάτων με τα αντίστοιχα όργανα γυμναστικής
  • ειδικές αίθουσες μέσα στο σχολείο για μαθητικά πάρτυ
  • επαναπροσδιορισμό του σκοπού των "εκπαιδευτικών-μπουζοσεξοκαμένων" πολυήμερων εκδρομών
  • ενίσχυση της χρήσης νέων τεχνολογιών στην μέση εκπαίδευση με χρήση προτζέκτορα εν ώρα μαθήματος (και εκμάθηση των μαθηματικών πακέτων mathematica, maple,...κτλ)
  • ύπαρξη επιστημονικών οργάνων για πολλά μαθήματα όπως και μουσικών οργάνων για το μάθημα της μουσικής παιδείας αλλά και των σχολικών εκδηλώσεων
  • διδακτική αλληλεπίδραση σε μαθήματα ιδίου επιστημονικού κλάδου (π.χ. μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία) στα πλαίσια των θετικών επιστημών, ώστε να μην παρουσιάζονται σαν στεγανοποιημένα ξεχωριστά κουτιά ξεκάρφωτης γνώσης
  • ενίσχυση του διαφανή ρόλου των συντονιστικών μαθηματικών συμβουλίων και των μαθητικών συνδικαλιστικών οργάνων (πενταμελή,...κτλ)
  • επαναπροσδιορισμό του ρόλου του συλλόγου γονέων-κηδεμόνων ώστε η ύπαρξή του να στηρίζεται σε διαφανή και όχι κομματικά κριτήρια
  • αναδιοργάνωση και ενίσχυση του μαθήματος ΣΕΠ με τακτικές επισκέψεις ειδικών συμβούλων ή επαγγελματιών στα σχολεία με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών ή επίσκεψη των μαθητών σε διάφορους χώρους εργασίας
  • ενίσχυση του θεσμού ανταλλαγής μαθητών από χώρες-μέλη της Ε.Ε.
  • καλύτερη και τακτικότερη συντήρηση των σχολικών κτιρίων
  • προστασία των σχολικών κτιρίων από ημερήσια μόνιμη φύλαξη
  • ποιοτικά προϊόντα (τρόφιμα) στα σχολικά κυλικεία
...κτλ...:)

εφόσον οι συνδικαλιστικοί φορείς των εκπαιδευτικών είναι πουλημένοι στα κόμματα (και σιωπούν στα μόνιμα προβλήματα της εκπαίδευσης) και διαδηλώνουν μόνο για δικά τους θεσμικά ζητήματα (διορισμό και μισθοδοσία μόνο), ας κινηθείτε όλοι οι μαθητές μαζικά, χωρίς κομματική ταμπέλα, αν θέλετε να αλλάξει η εκπαίδευση...






μν μ δινεις ιδεες και ξεσικωσω τους αιγινιτες μαθητες!!!!!
;););)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
γιατί δεν γίνεται κάθε μέρα όλη μέρα διαδήλωση μέχρι να τους τα κάνουμε πεπόνια των πολιτικών; :hmm:

όσο για τις διαδηλώσεις είδα πέρυσι για ποια θέματα διαδήλωναν:
0

  • σχήμα τυρόπιτας, κασερόπιτας
  • να γίνει το σχολείο πιο οίκος ανοχής από ότι είναι
  • απουσία λογικών και ουσιαστικών θεμάτων...ο λόγος ήταν απλά και μόνο να γίνουν καταλήψεις, για να χαθεί μάθημα και να κάνουν πάρτυ οι καταληψίες στα σχολεία, να γίνουν ερωτικά "καμάκια" εν καιρώ καταλήψεων μεταξύ των καταληψειών στα σχολεία...
πέρασα και γω ως μαθητής και τα είδα, επί κυβερνήσεως Πασοκ (Σημίτη)... :!: :sick: :sick:

και τα μαθητικά συντονιστικά να φανταστώ ότι είχαν και έχουν τις πλάτες των κομμάτων; κάτι σαν πρώτη μορφή κομματικών πανεπιστημιακών παρατάξεων; ε; :hmm:ή αγωνίζονται για την ψυχή της φουκαριάρας της μανούλας τους; ε; :hmm:

ΔΕΝ έχω ακούσει ποτέ να γίνει μαθητική διαδήλωση για θέματα όπως:

  • καλύτερα βιβλία με ουσιαστικό παιδαγωγικό σκοπό (ώστε να μην αναγκάζεσαι να αγοράσεις Σαββάλες, να προτιμάς τα "μαύρα" φροντιστήρια...κτλ)
  • καλύτερες αίθουσες διδασκαλίας - εργαστήρια
  • εισαγωγή ομαδικών εργασιών σε κοινωνικής φύσεως μαθήματα, ώστε οι μαθητές να έχουν καλύτερη εικόνα των μαθημάτων αυτών χωρίς να περιορίζονται στα στενά πλαίσια της παπαγαλίας
  • καλύτερα θρανία με ανατομικές καρέκλες...και όχι καρέκλες καφενείου
  • προσωπικές θυρίδες για τοποθέτηση και φύλαξη σχολικής τσάντας,..κ.α. για κάθε μαθητή στο διάδρομο κάθε ορόφου
  • αλλαγή των αντιπαιδαγωγικών προγραμμάτων σπουδών
  • υπουργικός έλεγχος των διευθυντών και των εκπαιδευτικών αλλά και των σχολείων
  • διορισμός σχολικών διευθυντών με διαφανή κριτήρια (και όχι κομματικό βύσμα)
  • ύπαρξη πολλών αθλημάτων με τα αντίστοιχα όργανα γυμναστικής
  • ειδικές αίθουσες μέσα στο σχολείο για μαθητικά πάρτυ
  • επαναπροσδιορισμό του σκοπού των "εκπαιδευτικών-μπουζοσεξοκαμένων" πολυήμερων εκδρομών
  • ενίσχυση της χρήσης νέων τεχνολογιών στην μέση εκπαίδευση με χρήση προτζέκτορα εν ώρα μαθήματος (και εκμάθηση των μαθηματικών πακέτων mathematica, maple,...κτλ)
  • ύπαρξη επιστημονικών οργάνων για πολλά μαθήματα όπως και μουσικών οργάνων για το μάθημα της μουσικής παιδείας αλλά και των σχολικών εκδηλώσεων
  • διδακτική αλληλεπίδραση σε μαθήματα ιδίου επιστημονικού κλάδου (π.χ. μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία) στα πλαίσια των θετικών επιστημών, ώστε να μην παρουσιάζονται σαν στεγανοποιημένα ξεχωριστά κουτιά ξεκάρφωτης γνώσης
  • ενίσχυση του διαφανή ρόλου των συντονιστικών μαθηματικών συμβουλίων και των μαθητικών συνδικαλιστικών οργάνων (πενταμελή,...κτλ)
  • επαναπροσδιορισμό του ρόλου του συλλόγου γονέων-κηδεμόνων ώστε η ύπαρξή του να στηρίζεται σε διαφανή και όχι κομματικά κριτήρια
  • αναδιοργάνωση και ενίσχυση του μαθήματος ΣΕΠ με τακτικές επισκέψεις ειδικών συμβούλων ή επαγγελματιών στα σχολεία με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών ή επίσκεψη των μαθητών σε διάφορους χώρους εργασίας
  • ενίσχυση του θεσμού ανταλλαγής μαθητών από χώρες-μέλη της Ε.Ε.
  • καλύτερη και τακτικότερη συντήρηση των σχολικών κτιρίων
  • προστασία των σχολικών κτιρίων από ημερήσια μόνιμη φύλαξη
  • ποιοτικά προϊόντα (τρόφιμα) στα σχολικά κυλικεία
...κτλ...:)

εφόσον οι συνδικαλιστικοί φορείς των εκπαιδευτικών είναι πουλημένοι στα κόμματα (και σιωπούν στα μόνιμα προβλήματα της εκπαίδευσης) και διαδηλώνουν μόνο για δικά τους θεσμικά ζητήματα (διορισμό και μισθοδοσία μόνο), ας κινηθείτε όλοι οι μαθητές μαζικά, χωρίς κομματική ταμπέλα, αν θέλετε να αλλάξει η εκπαίδευση...

Νομίζω πως μετά από αυτό το post το θέμα πρέπει να κλειδωθεί:P, τα είπες όλα φίλε!:no1::no1::no1::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Οι μαθητες πολλες φορες δεν ειναι σε θεση να οργανωσουν τετοια πραγματα, επειδη δεν εχουν την εμπειρια και επειδη δεν ξερουν πως. Γι'αυτο και το Δεκεμβρη βγηκαν ολοι στους δρομους, ηταν ευκαιρια για τους μαθητες να ξεσπασουν για ολα τα παραπανω που αριθμησες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,858 μηνύματα.
Την ΑΣΟΕΕ την έκλεισε ο πρύτανης "λόγω γρίπης", αν και λέγεται ότι το έκανε για να αποφευχθούν εσωτερικές καταστροφές μιας που είναι η περίοδος που θα επαναφερθεί το θέμα με τον 16χρονο.


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alessandra

Διάσημο μέλος

Η Δεν έχω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 2,716 μηνύματα.
Πέτρο, :jumpy::jumpy:

Γεια.

Συμφωνώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Την ΑΣΟΕΕ την έκλεισε ο πρύτανης "λόγω γρίπης", αν και λέγεται ότι το έκανε για να αποφευχθούν εσωτερικές καταστροφές μιας που είναι η περίοδος που θα επαναφερθεί το θέμα με τον 16χρονο.


-petros
οff topic:welcome back:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Εμεις ρε παιδια που ειμαστε Επαρχια(Λαμια) γνωριζεται αν θα γινει κατι???γιατι ειναι δυσκολο να κατεβουμε αθηνα καθημερινη:Pγαμω τις υποχρεωσεις

ναι θα γινει πορεια στην Λαμια δες και στο indymedia εχουν ανεβασει καλεσμα.https://athens.indymedia.org/calendar/event.php?id=19882
-----------------------------------------
γιατί δεν γίνεται κάθε μέρα όλη μέρα διαδήλωση μέχρι να τους τα κάνουμε πεπόνια των πολιτικών; :hmm:

όσο για τις διαδηλώσεις είδα πέρυσι για ποια θέματα διαδήλωναν:


  • σχήμα τυρόπιτας, κασερόπιτας
  • να γίνει το σχολείο πιο οίκος ανοχής από ότι είναι
  • απουσία λογικών και ουσιαστικών θεμάτων...ο λόγος ήταν απλά και μόνο να γίνουν καταλήψεις, για να χαθεί μάθημα και να κάνουν πάρτυ οι καταληψίες στα σχολεία, να γίνουν ερωτικά "καμάκια" εν καιρώ καταλήψεων μεταξύ των καταληψειών στα σχολεία...
πέρασα και γω ως μαθητής και τα είδα, επί κυβερνήσεως Πασοκ (Σημίτη)... :!: :sick: :sick:

και τα μαθητικά συντονιστικά να φανταστώ ότι είχαν και έχουν τις πλάτες των κομμάτων; κάτι σαν πρώτη μορφή κομματικών πανεπιστημιακών παρατάξεων; ε; :hmm:ή αγωνίζονται για την ψυχή της φουκαριάρας της μανούλας τους; ε; :hmm:

ΔΕΝ έχω ακούσει ποτέ να γίνει μαθητική διαδήλωση για θέματα όπως:

  • καλύτερα βιβλία με ουσιαστικό παιδαγωγικό σκοπό (ώστε να μην αναγκάζεσαι να αγοράσεις Σαββάλες, να προτιμάς τα "μαύρα" φροντιστήρια...κτλ)
  • καλύτερες αίθουσες διδασκαλίας - εργαστήρια
  • εισαγωγή ομαδικών εργασιών σε κοινωνικής φύσεως μαθήματα, ώστε οι μαθητές να έχουν καλύτερη εικόνα των μαθημάτων αυτών χωρίς να περιορίζονται στα στενά πλαίσια της παπαγαλίας
  • καλύτερα θρανία με ανατομικές καρέκλες...και όχι καρέκλες καφενείου
  • προσωπικές θυρίδες για τοποθέτηση και φύλαξη σχολικής τσάντας,..κ.α. για κάθε μαθητή στο διάδρομο κάθε ορόφου
  • αλλαγή των αντιπαιδαγωγικών προγραμμάτων σπουδών
  • υπουργικός έλεγχος των διευθυντών και των εκπαιδευτικών αλλά και των σχολείων
  • διορισμός σχολικών διευθυντών με διαφανή κριτήρια (και όχι κομματικό βύσμα)
  • ύπαρξη πολλών αθλημάτων με τα αντίστοιχα όργανα γυμναστικής
  • ειδικές αίθουσες μέσα στο σχολείο για μαθητικά πάρτυ
  • επαναπροσδιορισμό του σκοπού των "εκπαιδευτικών-μπουζοσεξοκαμένων" πολυήμερων εκδρομών
  • ενίσχυση της χρήσης νέων τεχνολογιών στην μέση εκπαίδευση με χρήση προτζέκτορα εν ώρα μαθήματος (και εκμάθηση των μαθηματικών πακέτων mathematica, maple,...κτλ)
  • ύπαρξη επιστημονικών οργάνων για πολλά μαθήματα όπως και μουσικών οργάνων για το μάθημα της μουσικής παιδείας αλλά και των σχολικών εκδηλώσεων
  • διδακτική αλληλεπίδραση σε μαθήματα ιδίου επιστημονικού κλάδου (π.χ. μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία) στα πλαίσια των θετικών επιστημών, ώστε να μην παρουσιάζονται σαν στεγανοποιημένα ξεχωριστά κουτιά ξεκάρφωτης γνώσης
  • ενίσχυση του διαφανή ρόλου των συντονιστικών μαθηματικών συμβουλίων και των μαθητικών συνδικαλιστικών οργάνων (πενταμελή,...κτλ)
  • επαναπροσδιορισμό του ρόλου του συλλόγου γονέων-κηδεμόνων ώστε η ύπαρξή του να στηρίζεται σε διαφανή και όχι κομματικά κριτήρια
  • αναδιοργάνωση και ενίσχυση του μαθήματος ΣΕΠ με τακτικές επισκέψεις ειδικών συμβούλων ή επαγγελματιών στα σχολεία με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών ή επίσκεψη των μαθητών σε διάφορους χώρους εργασίας
  • ενίσχυση του θεσμού ανταλλαγής μαθητών από χώρες-μέλη της Ε.Ε.
  • καλύτερη και τακτικότερη συντήρηση των σχολικών κτιρίων
  • προστασία των σχολικών κτιρίων από ημερήσια μόνιμη φύλαξη
  • ποιοτικά προϊόντα (τρόφιμα) στα σχολικά κυλικεία
...κτλ...:)

εφόσον οι συνδικαλιστικοί φορείς των εκπαιδευτικών είναι πουλημένοι στα κόμματα (και σιωπούν στα μόνιμα προβλήματα της εκπαίδευσης) και διαδηλώνουν μόνο για δικά τους θεσμικά ζητήματα (διορισμό και μισθοδοσία μόνο), ας κινηθείτε όλοι οι μαθητές μαζικά, χωρίς κομματική ταμπέλα, αν θέλετε να αλλάξει η εκπαίδευση...
Φυσικα και εχουν γινει για πολλα απο αυτα που λες αλλα ποτε κανεις δσεν ασχοληθηκε,μονο για την πρωτη κατηγορια καταληψεων αντιδρασεων γινεται λογος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Δε διαφωνήσω με όσα αναφέρθηκαν για τα αιτήματα που πρέπει-όχι μόνο σε επετειακό επίπεδο-να προβάλλονται και να διεκδικούνται.Νομίζω όμως ότι οι μαθητικές κινητοποιήσεις,οι συσπειρωμένες και σωστά οργανωμένες κινητοποιήσεις(αποδεσμευμένες από εξυπηρέτηση κομματικών συμφερόντων και καπελώματος από την εκάστοτε παράταξη),μπορούν να επιφέρουν αποτέλεσμα.
Κατ' εμέ,ειδικά πέρυσι υπήρχαν ουσιαστικά αιτήματα από πλευράς μαθητικών διαδηλώσεων.Και υπήρξαν και στο παρελθόν...(Γιατί δεν πιστεύω ότι οι καταλήψεις που έγιναν για την επικείμενη ψήφιση του άρθρου 16,είχαν σκοπό να απολαύσουν μαθητές και φοιτητές τα "καλά" των καταλήψεων.)Ας μην απολυτοποιούμε τα πάντα,υποβαθμίζοντας τη νοημοσύνη των μαθητών.Φυσικά και πολλές καταλήψεις έγιναν με λανθασμένο τρόπο και σε άστοχη χρονική στιγμή.Δεν εθελοτυφλώ.Κι εγώ ως μαθήτρια έχω δει στάσεις,που μόνο απόρροια ωριμότητας και συνειδητοποιημένων θέσεων δεν ήταν.Ωστόσο,τα ΜΜΕ,στην πλειόνότητα των περιπτώσεων και ιδιαίτερα πέρυσι,υπερπροέβαλαν μεμονωμένες καταστάσεις(βανδαλισμούς,καταστροφές,αιτήματα για...τετράγωνες τυρόπιτες),με αποτέλεσμα οι όποιες προσπάθειες να επισκιάστηκαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
γιατί δεν γίνεται κάθε μέρα όλη μέρα διαδήλωση μέχρι να τους τα κάνουμε πεπόνια των πολιτικών; :hmm:


όσο για τις διαδηλώσεις είδα πέρυσι για ποια θέματα διαδήλωναν:


  • σχήμα τυρόπιτας, κασερόπιτας
  • να γίνει το σχολείο πιο οίκος ανοχής από ότι είναι
  • απουσία λογικών και ουσιαστικών θεμάτων...ο λόγος ήταν απλά και μόνο να γίνουν καταλήψεις, για να χαθεί μάθημα και να κάνουν πάρτυ οι καταληψίες στα σχολεία, να γίνουν ερωτικά "καμάκια" εν καιρώ καταλήψεων μεταξύ των καταληψειών στα σχολεία...
πέρασα και γω ως μαθητής και τα είδα, επί κυβερνήσεως Πασοκ (Σημίτη)... :!: :sick: :sick:

και τα μαθητικά συντονιστικά να φανταστώ ότι είχαν και έχουν τις πλάτες των κομμάτων; κάτι σαν πρώτη μορφή κομματικών πανεπιστημιακών παρατάξεων; ε; :hmm:ή αγωνίζονται για την ψυχή της φουκαριάρας της μανούλας τους; ε; :hmm:

ΔΕΝ έχω ακούσει ποτέ να γίνει μαθητική διαδήλωση για θέματα όπως:

  • καλύτερα βιβλία με ουσιαστικό παιδαγωγικό σκοπό (ώστε να μην αναγκάζεσαι να αγοράσεις Σαββάλες, να προτιμάς τα "μαύρα" φροντιστήρια...κτλ)
  • καλύτερες αίθουσες διδασκαλίας - εργαστήρια
  • εισαγωγή ομαδικών εργασιών σε κοινωνικής φύσεως μαθήματα, ώστε οι μαθητές να έχουν καλύτερη εικόνα των μαθημάτων αυτών χωρίς να περιορίζονται στα στενά πλαίσια της παπαγαλίας
  • καλύτερα θρανία με ανατομικές καρέκλες...και όχι καρέκλες καφενείου
  • προσωπικές θυρίδες για τοποθέτηση και φύλαξη σχολικής τσάντας,..κ.α. για κάθε μαθητή στο διάδρομο κάθε ορόφου
  • αλλαγή των αντιπαιδαγωγικών προγραμμάτων σπουδών
  • υπουργικός έλεγχος των διευθυντών και των εκπαιδευτικών αλλά και των σχολείων
  • διορισμός σχολικών διευθυντών με διαφανή κριτήρια (και όχι κομματικό βύσμα)
  • ύπαρξη πολλών αθλημάτων με τα αντίστοιχα όργανα γυμναστικής
  • ειδικές αίθουσες μέσα στο σχολείο για μαθητικά πάρτυ
  • επαναπροσδιορισμό του σκοπού των "εκπαιδευτικών-μπουζοσεξοκαμένων" πολυήμερων εκδρομών
  • ενίσχυση της χρήσης νέων τεχνολογιών στην μέση εκπαίδευση με χρήση προτζέκτορα εν ώρα μαθήματος (και εκμάθηση των μαθηματικών πακέτων mathematica, maple,...κτλ)
  • ύπαρξη επιστημονικών οργάνων για πολλά μαθήματα όπως και μουσικών οργάνων για το μάθημα της μουσικής παιδείας αλλά και των σχολικών εκδηλώσεων
  • διδακτική αλληλεπίδραση σε μαθήματα ιδίου επιστημονικού κλάδου (π.χ. μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία) στα πλαίσια των θετικών επιστημών, ώστε να μην παρουσιάζονται σαν στεγανοποιημένα ξεχωριστά κουτιά ξεκάρφωτης γνώσης
  • ενίσχυση του διαφανή ρόλου των συντονιστικών μαθηματικών συμβουλίων και των μαθητικών συνδικαλιστικών οργάνων (πενταμελή,...κτλ)
  • επαναπροσδιορισμό του ρόλου του συλλόγου γονέων-κηδεμόνων ώστε η ύπαρξή του να στηρίζεται σε διαφανή και όχι κομματικά κριτήρια
  • αναδιοργάνωση και ενίσχυση του μαθήματος ΣΕΠ με τακτικές επισκέψεις ειδικών συμβούλων ή επαγγελματιών στα σχολεία με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών ή επίσκεψη των μαθητών σε διάφορους χώρους εργασίας
  • ενίσχυση του θεσμού ανταλλαγής μαθητών από χώρες-μέλη της Ε.Ε.
  • καλύτερη και τακτικότερη συντήρηση των σχολικών κτιρίων
  • προστασία των σχολικών κτιρίων από ημερήσια μόνιμη φύλαξη
  • ποιοτικά προϊόντα (τρόφιμα) στα σχολικά κυλικεία
...κτλ...:)

εφόσον οι συνδικαλιστικοί φορείς των εκπαιδευτικών είναι πουλημένοι στα κόμματα (και σιωπούν στα μόνιμα προβλήματα της εκπαίδευσης) και διαδηλώνουν μόνο για δικά τους θεσμικά ζητήματα (διορισμό και μισθοδοσία μόνο), ας κινηθείτε όλοι οι μαθητές μαζικά, χωρίς κομματική ταμπέλα, αν θέλετε να αλλάξει η εκπαίδευση...


συμφωνώ και για τα αιτήματα που θέτεις και περί κομματικών ταμπέλων , έτσι...:no1:

παρόλα αυτά:

γιατί δεν γίνεται κάθε μέρα όλη μέρα διαδήλωση μέχρι να τους τα κάνουμε πεπόνια των πολιτικών; :hmm:

Νομίζω είναι προφανείς οι λόγοι που δε γίνεται όλη μέρα , κάθε μέρα διαδήλωση.
Ειδικά απο άποψη μαθητών.
Παρόλα αυτά στο πανεπιστήμιο , υπάρχουν άτομα που επι καθημερινής βάσεως, σχεδόν ,ασχολούνται με κοινωνικοπολιτικά ζητήματα και σκέφτονται , κάνουν προτάσεις και ενημερώνουν και τους άλλους για να αντιδράσουν(και όχι με κομματικό προσωπείο).

Λυπάμαι πολύ που φτάνω στο σημείο να το πω εγώ και όχι κάποιος άλλος αλλά οι μαθητές δεν έχουν ούτε πολύ ελεύθερο χρόνο , όπως μαθητές σε άλλες χώρες , ούτε σωστή παιδεία απο το σύστημα , ούτε πολλές φορές ακόμα και την δυνατότητα ελεύθερης επιλογής κινήσεων , λόγω κλειστότητας και καταπίεσης απο την οικογένεια (όχι όλοι βέβαια).
Όλα αυτά δεν δικαιολογούν τις "μη αντιδράσεις" , αλλά είναι κάποιοι λόγοι πιστεύω που τις ερμηνεύουν.:(


όσο για τις διαδηλώσεις είδα πέρυσι για ποια θέματα διαδήλωναν:


  • σχήμα τυρόπιτας, κασερόπιτας
  • να γίνει το σχολείο πιο οίκος ανοχής από ότι είναι
  • απουσία λογικών και ουσιαστικών θεμάτων...ο λόγος ήταν απλά και μόνο να γίνουν καταλήψεις, για να χαθεί μάθημα και να κάνουν πάρτυ οι καταληψίες στα σχολεία, να γίνουν ερωτικά "καμάκια" εν καιρώ καταλήψεων μεταξύ των καταληψειών στα σχολεία...
πέρασα και γω ως μαθητής και τα είδα, επί κυβερνήσεως Πασοκ (Σημίτη)... :!: :sick: :sick:


και τα μαθητικά συντονιστικά να φανταστώ ότι είχαν και έχουν τις πλάτες των κομμάτων; κάτι σαν πρώτη μορφή κομματικών πανεπιστημιακών παρατάξεων; ε; :hmm:ή αγωνίζονται για την ψυχή της φουκαριάρας της μανούλας τους; ε; :hmm:


εδώ είναι απόλυτη η θέση σου , και γω πέρυσι ήμουν μαθητής , και πήγα σε όλες τις καταλήψεις του σχολείου και την πορεία που έγινε τον δεκέμβρη στην πατρίδα μου , και έχω να πω ότι σε καμία περίπτωση δεν ήταν κούφια τα αιτήματα , ούτε γινόταν στο σχολείο αυτό που περιγράφεις.

οι χαβαλέδες , ναι υπήρχαν , αλλά είναι άδικο κάπως να τα ισοπεδώνουμε όλα. Υπήρχαν άτομα με σοβαρή συνείδηση και αιτήματα.

Συγκεκριμένα το σχολείο μας είχε σοβαρά προβλήματα κτηριακής φύσεως κυρίως , και δεν κάναμε παιχνίδι , τα εννοούσαμε.

Φέτος που πήγα μια βόλτα σχολείο , απλά γελάω , γιατί τότε μας λέγαν θα λυθεί σε 2 μήνες το κτηριακό θέμα , και τώρα ακόμη τίποτα δεν έγινε.:(
κάναμε τα πάντα για να αντιδράσουμε , μέχρι και στο ραδιόφωνο και σε εφημερίδες τοπικές μιλήσαμε για τα προβλήματα , και φυσικά η απάντηση ήταν , δυο λογάκια να ηρεμήσουμε "όλα θα γίνουν" , και μετά πάλι καθημερινότητα χωρίς αλλαγή , χωρίς διαφορά... Λόγια , λόγια , λόγια...στα λόγια όλα τέλεια , ε? ντροπή και αηδία...ψόφο να έχουν...

εγώ διαφωνώ με αυτό , αιτήματα υπάρχουν , και καταδικάζω μαζί σου όσους μπαίνουν για χαβαλέ στις καταλήψεις για να χαθεί μάθημα , όχι ρε, είμαι πρώτος που δεν τους θέλω στο πλάι μου, αμαυρώνουν τις προσπάθειές μας.:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Νομίζω πως μετά από αυτό το post το θέμα πρέπει να κλειδωθεί:P, τα είπες όλα φίλε!:no1::no1::no1::no1:

Σε ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο...:no1::zilia::dance::D
-----------------------------------------
Δε διαφωνήσω με όσα αναφέρθηκαν για τα αιτήματα που πρέπει-όχι μόνο σε επετειακό επίπεδο-να προβάλλονται και να διεκδικούνται.Νομίζω όμως ότι οι μαθητικές κινητοποιήσεις,οι συσπειρωμένες και σωστά οργανωμένες κινητοποιήσεις(αποδεσμευμένες από εξυπηρέτηση κομματικών συμφερόντων και καπελώματος από την εκάστοτε παράταξη),μπορούν να επιφέρουν αποτέλεσμα.

Νομίζω, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι στην Ελλάδα, δεν μπορεί καμία ομάδα πολιτών (μαθητών,...κτλ) να μετατραπεί σε ομάδα πίεσης και να έρθει σε δημοκρατικό διάλογο με πολιτικούς φορείς και θεσμούς, διότι οι πολιτικοί φορείς και θεσμοί, ζητούν την εκπροσώπηση μέσω "κομματικών" ανθρώπων ή κοινώς κομματόσκυλων...δηλαδή, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα, τον διάλογο στα μέτρα μας (ή αλλιώς διάλογο από μηδενική ή υπό το μηδενική βάση) ώστε να μην θίγεται κανένας βολεψάκιας καρεκλοκένταυρος παπαρόσαυρος...(:mad::sick::mad2:)

Κατ' εμέ,ειδικά πέρυσι υπήρχαν ουσιαστικά αιτήματα από πλευράς μαθητικών διαδηλώσεων.Και υπήρξαν και στο παρελθόν...(Γιατί δεν πιστεύω ότι οι καταλήψεις που έγιναν για την επικείμενη ψήφιση του άρθρου 16,είχαν σκοπό να απολαύσουν μαθητές και φοιτητές τα "καλά" των καταλήψεων.)Ας μην απολυτοποιούμε τα πάντα,υποβαθμίζοντας τη νοημοσύνη των μαθητών.Φυσικά και πολλές καταλήψεις έγιναν με λανθασμένο τρόπο και σε άστοχη χρονική στιγμή.Δεν εθελοτυφλώ.Κι εγώ ως μαθήτρια έχω δει στάσεις,που μόνο απόρροια ωριμότητας και συνειδητοποιημένων θέσεων δεν ήταν.Ωστόσο,τα ΜΜΕ,στην πλειόνότητα των περιπτώσεων και ιδιαίτερα πέρυσι,υπερπροέβαλαν μεμονωμένες καταστάσεις(βανδαλισμούς,καταστροφές,αιτήματα για...τετράγωνες τυρόπιτες),με αποτέλεσμα οι όποιες προσπάθειες να επισκιάστηκαν.

Έχεις τολμήσει να βγεις στον αέρα εν ώρα τηλεπαραθύρου δελτίου ειδήσεων σαν ανώνυμη μαθήτρια, μη κομματοποιημένός αλλά πολιτικοποιημένος πολίτης και να τοποθετηθείς εν μέσω superMάκη, Τράγκα, Χατζηνικoλάου, Μακρή,...κ.α. πολιτικάντηδων καρεκλοκένταυρων που έχουν proficiency στην παπαρολογία για τα κοινωνικά-πολιτικά θέματα (π.χ. παιδεία); Αν σε αφήσουν να βγεις, από την στιγμή που δεν είσαι νεολαία του κόμματος (=υπαρκτή προσωπικότητα-πολίτης), να μου σφυρήξεις κλέφτικα...:fss: :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
λοιπόν για να μεταφέρω λίγο και κλίμα απο εξάρχεια , να ναι καλά τα indymedia.

δηλώσεις χρηστών:

Επίθεση μπάτσων στην πλατεία Εξαρχείων
από @ 7:14μμ, Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009
(Τροποποιήθηκε 7:49μμ, Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009)
...
Πριν λίγο έγινε επίθεση μπάτσων χωρίς να έχει προηγηθεί κάτι και μάζεψαν περίπου 20 άτομα που βρίσκονταν στην πλατεία.

Ανδρέα Μεταξά και Μπενάκη έχει διμοιρίες και Δεδες που ετοιμάζονται.

Οι μπάτσοι κατέβηκαν από τον πεζόδρομο που είναι ο ελεύθερος τύπος, δε θυμάμαι όνομα.

-------------------------
μολις
από α 7:18μμ, Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009
τωρα ειδα τρεις συλληψεις με την συνοδεια 50 ματατζηδων και δελταδων στην θεμιστοκλεους

-----------------------------------------

περιπου 50 μηχανες της δελτα συνολικα
από ... 7:17μμ, Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009
κανουν γυρω γυρω απο την πλατεια εξαρχειων,την θεμιστοκλεοους και την μπενακη..

------------------------------------------





αυτά προς το παρόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο...:no1::zilia::dance::D
-----------------------------------------


Νομίζω, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι στην Ελλάδα, δεν μπορεί καμία ομάδα πολιτών (μαθητών,...κτλ) να μετατραπεί σε ομάδα πίεσης και να έρθει σε δημοκρατικό διάλογο με πολιτικούς φορείς και θεσμούς, διότι οι πολιτικοί φορείς και θεσμοί, ζητούν την εκπροσώπηση μέσω "κομματικών" ανθρώπων ή κοινώς κομματόσκυλων...δηλαδή, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα, τον διάλογο στα μέτρα μας (ή αλλιώς διάλογο από μηδενική ή υπό το μηδενική βάση) ώστε να μην θίγεται κανένας βολεψάκιας καρεκλοκένταυρος παπαρόσαυρος...(:mad::sick::mad2:)



Έχεις τολμήσει να βγεις στον αέρα εν ώρα τηλεπαραθύρου δελτίου ειδήσεων σαν ανώνυμη μαθήτρια, μη κομματοποιημένός αλλά πολιτικοποιημένος πολίτης και να τοποθετηθείς εν μέσω superMάκη, Τράγκα, Χατζηνικoλάου, Μακρή,...κ.α. πολιτικάντηδων καρεκλοκένταυρων που έχουν proficiency στην παπαρολογία για τα κοινωνικά-πολιτικά θέματα (π.χ. παιδεία); Αν σε αφήσουν να βγεις, από την στιγμή που δεν είσαι νεολαία του κόμματος (=υπαρκτή προσωπικότητα-πολίτης), να μου σφυρήξεις κλέφτικα...:fss: :D



Νομίζω(αν κάνω λάθος,διορθώστε με),ότι ομάδα πίεσης μπορεί να αποτελέσει και ένας μη κομματικός σχηματισμός.Δυστυχώς,κομματικά συμφέροντα διακυβεύονται παντού και πάντα.Ωστόσο,στις περσινές πορείες της πόλης μου τουλάχιστον,μαθητές προσπάθησαν να απεμπλακεί ο κύριος κορμός της μαθητικής πορείας από τη "σκέπη" των κομματικών παρατάξεων.Η ένστασή μου,βρίσκεται στο γεγονός ότι όλοι παρουσιάζουν τους μαθητές πρόβατα και φερέφωνα των κομματικών νεολαίων,πράγμα που δεν ανταποκρίνεται απόλυτα στην αλήθεια.
Δε διαφωνώ ότι τα ΜΜΕ και οι θεωρητικολόγοι υπηρέτες τους καταπνίγουν κατά βάση την ελέυθερη έκφραση του εκάστοτε πολίτη(κυρίως επειδή δεν απολαμβάνει την υποστήριξη και προώθηση κάποιου κόμματος)ή διαστρεβλώνουν κατά πολύ την πραγματικότητα.Αυτό άλλωστε υποστήριξα.
Όσον αφορά τώρα τα...τηλεπαράθυρα,όχι,δεν έχω τολμήσει να μιλήσω στον αέρα.Δε με αφορά κιόλας ιδιαίτερα.Έχω όμως μιλήσει στο τοπικό ραδιόφωνο με πολλούς συμμαθητές μου σχετικά με τους προβληματισμούς και τα αιτήματά μας.Δεν υποστηρίζω ότι αποτελεί την υπέρτατη μορφή ελευθεροφωνίας,αλλά κάτι είναι κι αυτό.Να σφυρίξω κλέφτικα ή δεν πιάνεται;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Όσον αφορά τώρα τα...τηλεπαράθυρα,όχι,δεν έχω τολμήσει να μιλήσω στον αέρα.Δε με αφορά κιόλας ιδιαίτερα.

μα από τα τηλεπαράθυρα θα ακουστείς μαζικά...διότι τραβάνε τηλεθέαση :D
λόγω superMάκη, Τράγκα, Χατζηνικoλάου, Μακρή,...κ.α. πολιτικάντηδων καρεκλοκένταυρων που έχουν proficiency στην παπαρολογία για τα κοινωνικά-πολιτικά θέματα

σφύριξέ μου...:D :lol: πιάνεται...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Καλά το είχα καταλάβει..απλή αφορμή ήταν...

Όμως τι τους φταίνε οι περιουσίες των ανθρώπων που χάνονται εξαιτίας των βανδαλισμών που κάνουν...τις καταστροφές που γίνονται σε δημόσια εκθέματα και μέρη?Εγώ δεν θέλω να συμμέτεχω σε τέτοιου είδους αντιδράσεις....

Επικρατεί μια κατάσταση αναρχίας και χάους...τα επεισόδια που γίνοταν στο Πολυτέχνειο ή στα άλλα τμήματα δεν είναι αποτελεσματικά...

και φυσικά δεν είναι όλοι οι φοιτήτες που θέλουν να κλείσουν οι σχολές για τον α, β λόγο...


Ω κόσμε , γιατί τα πάντα που λέω περνούν στο κενό...:(

όταν λες σε δημόσια εκθέματα και μέρη , τι εννοείς?

είμαι κατά της καταστροφής της επιχείρησης του τοπικού μαγαζάτορα και του μπακάλικου της γειτονιάς .
οι καταστροφές είναι συμβολικές, μισείς κάτι , δεν σου αρέσει και επειδή δεν ακούν τίποτα αλλιώς συμβολικά το καταστρέφεις.

δεν αλλάζεις κάτι , δεν το εξαφανίζεις , απλά μιλάς μια γλώσσα , καταστρέφεις.


μακάρι να είχαμε αναρχία , μακάρι... Δεν είναι αναρχία οι καταστροφές ούτε καίνε αναρχικοί ιδεολόγοι.

άλλο χάος και άλλο αναρχία...

άλλο κουκουλοφόρος άλλο αναρχικός...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuXu-MuXu

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SuXu-MuXu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Ω κόσμε , γιατί τα πάντα που λέω περνούν στο κενό...:(

όταν λες σε δημόσια εκθέματα και μέρη , τι εννοείς?

είμαι κατά της καταστροφής της επιχείρησης του τοπικού μαγαζάτορα και του μπακάλικου της γειτονιάς .
οι καταστροφές είναι συμβολικές, μισείς κάτι , δεν σου αρέσει και επειδή δεν ακούν τίποτα αλλιώς συμβολικά το καταστρέφεις.

δεν αλλάζεις κάτι , δεν το εξαφανίζεις , απλά μιλάς μια γλώσσα , καταστρέφεις.


μακάρι να είχαμε αναρχία , μακάρι... Δεν είναι αναρχία οι καταστροφές ούτε καίνε αναρχικοί ιδεολόγοι.

άλλο χάος και άλλο αναρχία...

άλλο κουκουλοφόρος άλλο αναρχικός...

Τόσο απλά ε; Δεν σου αρέσει κάτι; Το καταστρέφεις "συμβολικά". Μπράβο, αυτές είναι ιδεολογίες.

Επιπλέον καλό θα ήταν να μας εξηγούσες λίγο τι εννοείς όταν λες μακάρι να είχαμε αναρχία. Ελπίζω βέβαια να μην εννοείς και άλλες τέτοιες "συμβολικές" καταστροφες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Τόσο απλά ε; Δεν σου αρέσει κάτι; Το καταστρέφεις "συμβολικά". Μπράβο, αυτές είναι ιδεολογίες.

Επιπλέον καλό θα ήταν να μας εξηγούσες λίγο τι εννοείς όταν λες μακάρι να είχαμε αναρχία. Ελπίζω βέβαια να μην εννοείς και άλλες τέτοιες "συμβολικές" καταστροφες.


δεν πρεσβεύω εγώ τις καταστροφές , δεν τις προωθώ , απλά τις ερμηνεύω ,

καλύτερα απο το να τα ισοπεδώνουμε όλα και να τα καταδικάζουμε...

Αλήθεια, είσαι απο αυτούς που όταν δει έναν ναρκωμανή , λέει "μα τι κωλόπαιδο"?

όταν λέω αναρχία , εννοώ αναρχία , έλλειψη ιεραρχίας, αρχόντων , αφεντικών , πως το λένε...δεν θα μπω σε ανάλυση γιατί είναι εκτός θέματος.

οι καταστροφές είναι μια μορφή πάλης , όχι αναρχικής , αλλά αντεξουσιαστικής. τις καταλαβαίνω , δεν τις υποστηρίζω.

ΑΔΙΑΦΟΡΩ για τα μαγαζάκια και τις βιτρίνες των πολυεθνικών και του κάθε μαλάκα μεγαλοκαρχαρία που εκμεταλλεύεται τους εργάτες του.

Πως να το πω αλλιώς? δε με νοιάζουν οι βιτρίνες και τα αμαξάκια τους...


ελεύθερη ζωή θέλω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Ω πα ρε μεγάλε...''συμβολικές'' καταστροφές....

1) Η Βιβλιοθήκη Ευρωπαϊκού Δικαίου της Νομικής Σχολής Αθήνας (στη γωνία Σίνα & Ακαδημίας) υπέστη ανυπολόγιστες ζημιές.
2) Η βιβλιοθήκη του Τμήματος Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης έγινε διάρρηξη
3) Η βιβλιοθήκη του Οικονομικού Νομικής Θεσσαλονίκης κάηκε ολοσχερώς, οι δε παραπέρα φθορές σε άλλα τμήματα αποφεύχθηκαν λόγω της περιφρούρησης στη Νομική από καθηγητές και φοιτητές.

Αυτό είναι προσβολή στην παιδεία όχι ''συμβολισμός''....

Άντε τώρα μάθαμε την δημοκρατία και την κάναμε οχλοκρατία...


καταρχάς μη με αποκαλείς "μεγάλο" , μικρότερος απο σένα είμαι , και δεν είπα τον εαυτό μου ποτέ έτσι...

μιλάς για κάτι διαφορετικό απο αυτό που μιλάω εγώ

όταν μιλάω για καταστροφές αναφέρομαι σε βιτρίνες πολυεθνικών και σε τράπεζες , σε χριστουγεννιάτικα δέντρα και σε ψευτο-πανηγύρια.

σε αυτά αναφέρομαι , όχι σε πανεπιστήμια και σχολεία.

δημοκρατία ? μακάρι να υπήρχε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top