Γνώμη καθηγητών

Inferno29278

New member

Ο Inferno29278 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Πολλές φορές εμείς οι μαθητές κατηγορούμε τους καθηγητές μας ότι δεν κατέχουν το αντικείμενο γνώσης τους, ότι χρησιμοποιούν αντιπαιδαγωγικές μεθόδους επιβολής κτλ. Θα ήθελα λοιπόν να δω τη γνώμη έχουν και οι καθηγητές για τους εαυτούς τους. Πιστεύετε ότι οι παραπάνω απόψεις είναι εν μέρει δικαιολογημένες ή στηρίζονται στην στενομυαλιά και στην άρνηση των μαθητών για μάθηση; Παρακαλώ εκθέσατε τις απόψεις σας, οι οποίες διαμορφώθηκαν από συναδέλφους, προσωπικές εμπειρίες και, αν είναι δυνατόν, αυτοκριτική. Να τονίσω ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή
 

Silent Walker

New member

Η Silent Walker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 127 μηνύματα.
επιστημονικα??
πες και για τη μεταδοτικότητα!δεν είναι μόνο θέμα γνώσεων!είναι να μπορεί και να μας τις μεταδώσει!
 

quasimodos

New member

Ο quasimodos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Λοιπόν οι καθηγητές φταίνε για πολλά πράγματα όμως αυτό το οποίο ισχύει είναι ότι

οι σημερινοί μαθητές (και οι γονείς τους) έχουν τους καθηγητές που τους αξίζουν

(το παραπάνω ισχύει περισσότερο για το λύκειο)
 

ιωαννης34647

New member

Ο ιωαννης34647 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών και Πτυχιούχος . Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Δυστυχώς είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ την τελευταία παρατήρηση. Δεν μπορείς να στέλνεις το παιδί σου στο σχολείο και να απαιτείς να λειτουργεί σαν καφενές. Τότε θα έχεις καφενέ και όχι σχολείο.
 

fysikoss

New member

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 113 μηνύματα.
να σου πω κ εγω μια γνώμη. πρωτοδιοριζόμενος καθηγητής μπαίνει στην τάξη μετά απο τόσους κόπους και έχει όλη την καλή διάθεση να κάνει πράγματα όπως θα τα έκανε κ στο φροντιστήριο αλλά με το που γυρνά να γράψει στον πίνακα απο κάτω φασαρία, ευγενικά ζητά να σταματήσουν, σταματά η φασαρία αλλα με το που γυρνά να γράψει ακούει ομιλίες ρωτά τον μαθητή γιατι μιλά και δεν προσέχει κ εκείνος απλα του λέει οτι ρώτησε κάτι τον φίλο του για να μην το ξεχάσει και αυτά τα σκηνικά συνεχίζονται γιατί οι μαθητές θέλουν να τεστάρουν τις αντοχές του καθηγητή για να δούνε αν θα αποδειχτεί διαφορετικός απο τους άλλους (αν δηλαδή θα αντέξει αυτή την κατάσταση και θα συνεχίσει) ή αν είναι ίδιος με τους άλλους (αν δλδ βάλει τις φωνές και αρχίζει να βγάζει κοσμο εξω απο την τάξη).
και τώρα σε ρωτώ: δοκίμασε για 10 λεπτά να λύσεις μια ασκηση στον πίνακα και να ειναι 25 άτομα πίσω σου τα οποία ακούς να μιλάνε αλλα και να γελάνε και πες μου εσύ πως θα αντιδρούσες...
το έχω κάνει στο φροντιστήριο που δούλευω, οπου ένας μαθητής πείραζε τους διπλανούς του κ μιλούσε συνέχεια οπότε τον σηκώνω στον πίνακα να λύσει άσκηση ενώ παράλληλα οι συμμαθητές του μιλούσαν και γελούσαν, απο τότε ευτυχώς κατάλαβε ότι σκοπός του σχολείου(ή φροντιστηρίου) είναι κ η κοινωνικοποίηση των μαθητών αλλα την ώρα που χρειάζεται θα πρέπει όλοι να είμαστε συγκεντρωμένοι. και πίστεψε με οι νέοι καθηγητές καταλαβαίνουμε και ξέρουμε οτι στα 15 λεπτά διδασκαλίας θα πρέπει και το κάνουμε απο μόνοι μας ενα μικρό διάλλειμα

οι μαθητές θεωρούν οτι έχουν μια σχέσης 1προς 1 με τον καθηγητή τους (και καλά κάνουν) αλλα ο καθηγητής πρέπει σε κάθε διδακτική ώρα να οικοδομεί σχέση με καθέναν απο τους 25 μαθητές...αν αυτό είναι θεωρείτε πως είναι εύκολο ας το δοκιμάσετε
 

Οδυσσέας

New member

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Aυτη η περιπτωση ειναι εξαιρεση.Στο δικο μου σχολειο τουλαχιστον,που θεωρειται και το καλυτερο στην Κρητη και οχι μονο ειναι πρακτικα αδυνατο να γραψεις καλα στις πανελληνιες βασιζομενος στους καθηγητες του σχολειου,αφου κανουν μαθημα με τη νοποτροπια ʽελα μωρε τα ξερουν τωρα τα εχουνε κανειʼκαι κοιτανε μονο να προσελκυσουν παιδια για ιδιαιτερα.Δεν φταινε τα παιδια γι αυτο.
Εδιτ:προς τον απο πανω:Moλονοτι ειστε καθηγητης και οφειλω να σας σεβομαι ο τροπος που μιλατε για τους μαθητες δειχνει εμπαθεια και κακια προς αυτους.Αν η συμπεριφορα σας ειναι αναλογη,λογικο ειναι να μην σας δινουν σημασια.
 

fysikoss

New member

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 113 μηνύματα.
@cris@tos δεν μου οφείλεις τπτ. αν αποκτήσω τον σεβασμό σου ως καθήγητης είναι λόγω των παραπάνω γνώσεων μου (λόγω σπουδών και πιο μακρόχρονης ενασχόλησης με το αντικείμενο) ενω ως άνθρωπος για την συμπεριφορά μου.
απο εκεί κ έπειτα πίστεψε με ότι μόνο εμπάθεια δεν νιώθω για τους μαθητές μου διότι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο απο τη μία θα είχα τρελαθεί και απο την άλλη θα ζούσα στο πεζοδρόμιο αν συμπεριφερόμουν έτσι. αυτό που νιώθω κάποιες φορές είναι λύπη διότι τα παιδιά δεν έχουν το μέτρο. αν θελήσεις να είσαι κοντά τους πιστεύουν οτι ολη η διδακτική ώρα θα πρέπει να είναι έτσι. αν θελήσεις απλώς να διδάξεις σε θεωρούν απόμακρο και κακό.
πιστεύω πως μέχρι τώρα το έχω κρατήσει σε καλό βαθμό αν κρίνω απο τη σχέση με τους μαθητές μου (η οποία κρίνεται απο την εκτός μαθήματος συμπεριφορά τους απέναντι μου)
αυτό που ήθελα να πω με το προηγούμενο ποστ μου είναι πως πρέπει και οι μαθητές απο τη μεριά τους να κατανοούν πως και ο καθηγητής άνθρωπος είναι, με τα αγχη του και τα προβλήματα του τα οποία όμως ως ενήλικας/επαγγελματιας θα πρέπει να τα αφήνει εκτός τάξης. σκέψου πως στις περισσότερες καθηγητικές σχολές υπάρχουν(?) 2-3 παιδαγωγικά μαθήματα δλδ βγαίνουν απο εκει επιστήμονες παρά παιδαγωγοί.
τα προβλήματα του σχολείου είναι πολύ σύνθετα για να βγει ενα συμπέρασμα μέσω μιας συνομιλίας σε ενα φορουμ, διότι δεν μπορεί να περάσει το ύφος των γραφομένων απο τη μια και αφεταίρου υπάρχουν τόσες μεταβλητες(πχ ομοιογένοια μαθητών, πρόσβαση σε οπτικοακουστικά μέσα, εργαστήρια, τα παιδιά κατανοούν τις λύσεις στα προβλήματα αλλα όχι τα προβλήματα) που δεν προσδιορίζονται στο σχολικό περιβάλλον με αποτέλεσμα όλα να συσσωρεύονται αρνητικά πάνω στη σχέση μαθητη-καθηγητή
 

sunt

New member

Ο sunt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Δυστυχώς είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ την τελευταία παρατήρηση. Δεν μπορείς να στέλνεις το παιδί σου στο σχολείο και να απαιτείς να λειτουργεί σαν καφενές. Τότε θα έχεις καφενέ και όχι σχολείο.

νομίζω ότι δεν απαιτούν να είναι καφενές..συμβιβάζονται να είναι καφενές γιατί ξέρουν ότι ό,τι και να κάνουν δεν αλλάζει η κατάσταση..ας υποθέσουμε ότι διδάσκει το παιδί μου ένας μη ικανός ένας αδιάφορος καθηγητής που συμβάλλει στο καφενειακό κλίμα του σχολείου..τι μπορώ να κάνω για να το σταματήσω; ΤΙΠΟΤΑ αφού απλούστατα ΚΑΝΕΙΣ εκπαιδευτικός δεν τιμωρείται (το ''απολύεται'' δεν το γράφω καν γιατί θα χαρακτηρισθώ γραφικός:mad:)όσες καταγγελλίες και παράπονα αν κάνω και όπου και αν τα κάνω.όλοι στρογγυλοκάθονται στην μονιμότητα αξιοι και ανάξιοι.πάει λοιπόν και ο άλλος πληρώνει τα ωραία του λεφτουδάκια στον ιδιωτικό τομέα και βρίσκει την υγειά του..
 

Οδυσσέας

New member

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Δυστυχώς είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ την τελευταία παρατήρηση. Δεν μπορείς να στέλνεις το παιδί σου στο σχολείο και να απαιτείς να λειτουργεί σαν καφενές. Τότε θα έχεις καφενέ και όχι σχολείο.
Το σχολειο λειτουργει σαν καφενες ειτε το θελουμε ειτε οχι.
Εγω καθε πρωι αυτο που βλεπω ειναι 50 καθηγητες να καθονται να καπνιζουν να πθινουν τον καφε τους και καποια στιγμη να θυμουνται οτι εχουν και ενα μαθημα να ξεπεταξουν.Μην λεμε και οτι θελουμε.Δεν φταινε τα παιδια για την ολη κατασυαση που επικρατει στα σχολεια.Εγω τους καθηγητες που ερχονται για να κανουν μαθημα τους σεβομαι και τους αντιμετωπιζω οπως τους αξιζει,αυτους ομως που εχουν την απαιτηση να τα ξερουμε ολα απο πριν για να μην μπουν στον κοπο να κανουν μαθημα γιατι να τους προσεξουμε;
 

fysikoss

New member

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 113 μηνύματα.
ενώ οι μαθητές μόλις μπούνε στην τάξη κάθονται παναγίες, έτοιμοι να μάθουν... κακοί καθηγητές υπάρχουν όπως υπάρχουν και αδιάφοροι μαθητές αλλα δεν σημαίνει ότι όλοι είμαστε ίδιοι... η διαφορά φαίνεται στα φροντιστήρια, εκεί μόλις μπει ο καθηγητής σταματούν οι ομιλίες και όλοι κοιτάζουν να μάθουν...τώρα γιατι αυτό συμβαίνει στα φροντιστηρια και όχι στα σχολεία ευθύνονται όλοι όσοι εμπλέκονται σε αυτή τη διαδικασία...η αλήθεια είναι κάπου στην μέση πάντα..
 

Οδυσσέας

New member

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Απο τη στιγμη που οι καθηγητες δεν μπαινουν στην ταξη για κανουν μαθημα γιατι να ειναι διαφορετικη η συμπεριφορα των μαθητων;
 

deadhorse

New member

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 327 μηνύματα.
Η λογική "αυτοί είναι σκατά οπότε γιατί να είμαστε εμείς καλοί;" είναι λανθασμένη. Έτσι δε πρόκειται να αλλάξουν τα πράγματα.
 

Οδυσσέας

New member

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Γιατι να δωσω σημασια σε καθηγητες που οταν ενας μαθητης απορια του απαντουν ʽʽγιατι ρωτας;Δεν τα χεις κανειʼʼ;
 

deadhorse

New member

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 327 μηνύματα.
Γιατι να δωσω σημασια σε καθηγητες που οταν ενας μαθητης απορια του απαντουν ʽʽγιατι ρωτας;Δεν τα χεις κανειʼʼ;
Κοίτα δε διαφωνώ, με μια τέτοια απάντηση φλερτάρει επικίνδυνα με μαχαίρωμα. Το θέμα όμως είναι ότι όλα αυτά μπορεί να είναι ένας φαύλος κύκλος, αποτέλεσμα της αδιαφορίας και των δύο πλευρών. Ξέρεις, αδιαφορούν οι μαθητές, ο καθηγητής παρεξηγείται και κάνει το ίδιο για να τους τη σπάσει, σα 5χρονο. Κλασσική περίπτωση, μπορεί να γίνει και αντίστροφα.
 

Οδυσσέας

New member

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
O καθηγητης ειναι αυτος που πρεπει να δωσει το καλο παραδειγμα.
Εγω τους καθηγητες που δεν εχουν αυτην την νοοτροπια τους σεβομαι,αποτελουν ομως την πλειοψηφια.
 

sunt

New member

Ο sunt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Κοίτα δε διαφωνώ, με μια τέτοια απάντηση φλερτάρει επικίνδυνα με μαχαίρωμα. Το θέμα όμως είναι ότι όλα αυτά μπορεί να είναι ένας φαύλος κύκλος, αποτέλεσμα της αδιαφορίας και των δύο πλευρών. Ξέρεις, αδιαφορούν οι μαθητές, ο καθηγητής παρεξηγείται και κάνει το ίδιο για να τους τη σπάσει, σα 5χρονο. Κλασσική περίπτωση, μπορεί να γίνει και αντίστροφα.
με μια διαφορά ..οι καθηγητές τέτοιου τύπου παίρνουν και 1.000 + ευρω από τον ιδρώτα του φορολογούμενου πολίτη τσάμπα και βερεσέ..και απεργούν θέλοντας και 1.400 μίνιμουμ τρομάρα τους......ο μαθητής δεν πληρώνεται για να κοροιδεύει το κόσμο..:)
 

deadhorse

New member

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 327 μηνύματα.
Όχι ακριβώς, σε μια τάξη πρέπει να υπάρχει συμβιβασμός και όλοι πρέπει να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Ναι, ο καθηγητής είναι μεγάλος, σπουδαγμένος και με πείρα αλλά και ο μαθητής του λυκείου δεν είναι 5χρονο. Απ' αυτά που έζησα στο λύκειο, δεν απορώ με μερικούς καθηγητές. Αν δίδασκα εγώ, θα με έβλεπες κάποια μέρα στις ειδήσεις με τίτλο από κάτω "Καθηγητής σε κατάσταση αμοκ έσπειρε τον θάνατο στο τάδε λύκειο". Θα με σέρνανε στο περιπολικό και θα φώναζα "Είμαι αθώος, τα κωλόπαιδα φταίγανε. Με τρελάνανε!".

Όπως και να 'χει... δε κάνει ένας καθηγητής σωστά τη δουλειά του; Στη πυρά.
Δε κάνεις ένας μαθητής σωστά τη δουλειά του; Στη πυρά κι αυτός.

με μια διαφορά ..οι καθηγητές τέτοιου τύπου παίρνουν και 1.000 + ευρω από τον ιδρώτα του φορολογούμενου πολίτη τσάμπα και βερεσέ..και απεργούν θέλοντας και 1.400 μίνιμουμ τρομάρα τους......ο μαθητής δεν πληρώνεται για να κοροιδεύει το κόσμο..:)
Δεν τους δικαιολογώ σε καμία περίπτωση, ίσα ίσα. Όταν κάνανε οι καθηγητές απεργία κάτι δε μου καθόταν καλά, άσχετα αν γούσταρα που και που επειδή θα έφευγα νωρίτερα απ' το σχολείο. Απλά θέλω να πω πως για να βελτιωθεί η κατάσταση πρέπει να αλλάξουν η συμπεριφορά και η νοοτροπία και απ' τις δύο πλευρές.
 

Οδυσσέας

New member

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Λοιπον χτες γραφαμε φυσικη γενικης.Μπηκαν θεματα τα οποια δεν τα ειχαμε κανει ποτε στο σχολειο.Οποτε φανταζεσαι τι πηραν οι μαθητες της θεωρητικης.Αυτο ειναι δικαιο;
Υπαρουν παιδια και απ τη θεωρητικη που θελουν να γραψουν καλα αλλα πως θα το καταφερουν υπο αυτες τις συνθηκες.
Αντιστοιχα στα διαγωνισματα των αρχαιων μας βαζουν συντακτικο και γραμμτικη χωρις να εχουμε κανει καθολου στην ταξη.Που υποτειθεται πως τα εχουμε μαθει λοιπον;
To σχολειο δεν προσφαρει τιποτα απο πλευρας γνωσεων,και δεν φταινε οι μαθητες που βρισκουν αλλους τροπους για να καλυψουν τις αδυναμιες του εκπαιδευτικου συστηματος.
 

sunt

New member

Ο sunt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Λοιπον χτες γραφαμε φυσικη γενικης.Μπηκαν θεματα τα οποια δεν τα ειχαμε κανει ποτε στο σχολειο.Οποτε φανταζεσαι τι πηραν οι μαθητες της θεωρητικης.Αυτο ειναι δικαιο;
Υπαρουν παιδια και απ τη θεωρητικη που θελουν να γραψουν καλα αλλα πως θα το καταφερουν υπο αυτες τις συνθηκες.
Αντιστοιχα στα διαγωνισματα των αρχαιων μας βαζουν συντακτικο και γραμμτικη χωρις να εχουμε κανει καθολου στην ταξη.Που υποτειθεται πως τα εχουμε μαθει λοιπον;
To σχολειο δεν προσφαρει τιποτα απο πλευρας γνωσεων,και δεν φταινε οι μαθητες που βρισκουν αλλους τροπους για να καλυψουν τις αδυναμιες του εκπαιδευτικου συστηματος.
όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της έλλειψης αξιολόγησης.ελέγχεται κανείς εκπαιδευτικός για τα διαγωνίσματα του ,τα θέματα εξετάσεων του και γενικά για το διδακτικό του έργο; όχι βέβαια...ε γιαυτό ο καθένας βάζει ό,τι θέλει....μέχρι πριν λίγο καιρό που υπήρχαν πανελλήνιες στην Β λυκείου υπήρχε μια ενιαία ύλη και τουλάχιστον για τις δύο τελευταίες τάξεις του λυκείου είχαμε αποφύγει αυτή την ασυδοσία...τώρα βράστα..:)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top