Γνώμη καθηγητών

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Λοιπον χτες γραφαμε φυσικη γενικης.Μπηκαν θεματα τα οποια δεν τα ειχαμε κανει ποτε στο σχολειο.Οποτε φανταζεσαι τι πηραν οι μαθητες της θεωρητικης.Αυτο ειναι δικαιο;
Υπαρουν παιδια και απ τη θεωρητικη που θελουν να γραψουν καλα αλλα πως θα το καταφερουν υπο αυτες τις συνθηκες.
Αντιστοιχα στα διαγωνισματα των αρχαιων μας βαζουν συντακτικο και γραμμτικη χωρις να εχουμε κανει καθολου στην ταξη.Που υποτειθεται πως τα εχουμε μαθει λοιπον;
To σχολειο δεν προσφαρει τιποτα απο πλευρας γνωσεων,και δεν φταινε οι μαθητες που βρισκουν αλλους τροπους για να καλυψουν τις αδυναμιες του εκπαιδευτικου συστηματος.

Τυπικά ο καθηγητής δεν είναι υποχρεωμένος να βάλει εύκολα θέματα σε ένα μάθημα για να βοηθήσει τα παιδιά άλλων κατευθύνσεων. Δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος από το υπουργείο παιδείας που να λέει ότι πρέπει να μπαίνουν εύκολα θέματα. Απλά από την Β λυκείου και μετά, όταν δηλαδή οι μαθητές επιλέγουν κατευθύνσεις κανένας δεν ενδιαφέρεται για τα μαθήματα γενικής. Στη Γ λυκείου ειδικά, το φαινόμενο αυτό είναι πολύ έντονο, κανένας δεν ενδιαφέρεται, ούτε καν για τα 2 μαθήματα γενικής παιδείας στα οποία εξετάζεται πανελλαδικά αφού τα κάνει στο φροντιστήριο. Αυτό γίνεται λόγω του τωρινού συστήματος και της γενικότερης νοοτροπίας των μαθητών.

Αν τώρα, σας βάλανε θέματα που δεν είχατε κάνει ποτέ στη τάξη και με κάποιο μαγικό τρόπο έπρεπε να τα ξέρετε, είναι πρόβλημα των καθηγητών και αυτοί φέρουν την ευθύνη.

Το σχολείο δε προσφέρει γνώσεις, είναι γνωστό αυτό. Μόνο τα απαραίτητα ώστε να περάσεις στη τριτοβάθμια. Το ίδιο και τα φροντιστήρια. Γνώσεις μπορεί να μη πάρεις ούτε στο πανεπιστήμιο. Τις γνώσεις τις αναζητάς εσύ ο ίδιος, δε θα έρθουν ουρανοκατέβατες.

Τέλος, όσον αφορά το αβαντάρισμα σε παιδιά από άλλες κατευθύνσεις, ένα έχω να πω (επειδή έχω δει αρκετά πράματα σε ενδοσχολικές). Στην α λυκείου στα αρχαία (τα οποία σημειωτέον δεν μπορώ να πω ότι απεχθάνομαι πλήρως αλλά ποτέ δε διαβάζω) είχα στα τετράμηνα 08 και 07. Στα διαγωνίσματα, κατά τη διάρκεια της χρονιάς έγραφα 01, 03, 04... τέτοιους βαθμούς. Στις ενδοσχολικές διάβασα έτσι για το σπάσιμο και έγραψα έναν αρκετά αξιοπρεπή βαθμό. Αυτό τι σημαίνει, ότι είμαι το παιδί θαύμα; Αν διαβάσεις λίγο γράφεις, όλα τα άλλα που λένε είναι δικαιολογίες επειδή βαριούνται να διαβάσουν και περιμένουν εύκολα θέματα ή να αντιγράψουν για να γράψουν κάτι και να επιδεικνύουν με καμάρι τον -πλασματικό- καλό βαθμό τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Ενας θεωρητικος δεν ειναι υποχρεωμενος να ξερει ασκησεις φυσικης που δεν τις καναμε ποτε στην ταξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
οι πρώτοι που φταίνε είναι οι καθηγητές...αλλα δεν πρέπει να τους τσουβαλιάζουμε όλους. το πόσα χρήματα παίρνουνε και αν τα αξίζουνε ή όχι δε νομίζω να είναι το πρωταρχικό όπως και το δικαίωμα στην απεργία δεν θα τους το αφαιρέσουμε( δλδ είναι κακό να διαμαρτύρονται όταν καλούνται να διδάξουν σε τμήματα 25 ατόμων όταν αυτό δεν συμβαίνει πουθενά? ή είναι κακό να διαμαρτύρονται όταν καλούνται να διδάξουν φαινόμενο σε ανύπαρκτα εργαστήρια)

πρέπει να καταλάβουμε πως μαθητες και καθηγητές πρέπει να είναι σύμμαχοι και όχι αντίμαχοι.

@cris@tos αν σας βάλανε θέματα που δεν έχουν διδαχτεί στην τάξη μπορείτε να κάνετε καταγγελία.το τι εχει διδαχτεί ή όχι γράφετε στο βιβλίο ύλης, όσο για το αν πρέπει ή οχι να γνωρίζει κάποιος της θεωρητικής απο φυσική σε αυτό είμαι κάθετος οτι δεν πρέπει να γνωρίζει τέλεια φυσική αλλα όχι και να είναι τελείος αδιάφορος επειδή σε αυτά δεν θα εξεταστεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Δεν πρεπει να ειναι τελειως αδιαφορος,δεν ειναι ομως υποχρεωμενος να κανει ιδαιτερα επειδη στις εξετασεις θα μπουν θεματα που δεν θα τα διδαχθει στο σχολειο.
Κι αν οι καθηγητες θελουν το καλο της παιδειας να κανουν και καμια απεργια γι αυτο κι οχι μονο για αυξηθει ο μισθος τους,ο οποιος ειναι πολυ καλος σε σχεση με τις ωρες που δουλευουν.Αυτο δεν το λεω μονο εγω το λενε και καθηγητες.
Και η ταξη μου εχει 24 παιδια,αρα αυτο με τον αριθμο των μαθητων δεν ισχυει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Ενας θεωρητικος δεν ειναι υποχρεωμενος να ξερει ασκησεις φυσικης που δεν τις καναμε ποτε στην ταξη.

Όταν λες "ασκήσεις φυσικής που δεν τις κάναμε ποτέ στη τάξη" εννοείς ασκήσεις εκτός ύλης ή απλά ασκήσεις που δεν έτυχε να κάνετε παρόμοιες στη τάξη;

Στη πρώτη περίπτωση, είναι λάθος του καθηγητή.
Στη δεύτερη περίπτωση, είναι απόλυτα φυσιολογικό. Κάθε χρόνο βγαίνει μια συγκεκριμένη ύλη σε κάθε μάθημα. Βάση αυτής της ύλης, βγαίνει μετά η ύλη για τις ενδοσχολικές εξετάσεις. Αν το πρόβλημα είναι ότι δεν είχατε κάνει καρμπόν ασκήσεις ώστε να μπορούν να τις παπαγαλίσουν οι θεωρητικοί για να γράψουν 18+, λυπάμαι αλλά έτσι είναι τα πράγματα.

Αν είσαι θεωρητική σε δικαιολογώ εν μέρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
οι μισθοί των καθηγητών μας φταίνε? όταν πάμε στον γιατρό και σκαμε min50Ε απλώς για να τον δούμε, δεν ακούω διαμαρτυρίες...

και επειδή η τάξη σου έχει 24 παιδιά αυτό σημαίνει οτι είναι καλό?

ιδιαίτερα δεν χρειάζεται να κάνει αλλα αν ο καθηγητής δεν κάνει οτι πρέπει,έχετε γι αυτόν τον λόγο εκλέξει τα 5μελή και το 15μελές ωστε να παρεμβαίνει και να ζητά κυρώσεις εναντίον του καθηγητή. το γεγονός οτι τα 15μελή στις περισσότερες περιπτώσεις ειναι για την διοργάνωση της 5μερης και των παρτυ, σε αυτό φταίνε οι καθηγητές. αν ξέρατε πόση δύναμη έχετε...

τα προβλήματα είναι πολύ πιο βαθειά αποτι πιστευουμε και πρέπει οι αλλαγες να είναι δομικές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Δεν παιρνουν καταρχας ολοι οι γιατροι φακελακια.Και ο μισθος τους ειναι τραγικα μικρος σε σχεση με αυτον των καθηγητων αν λαβουμε υποψην τις ωρες που δουλευουν.
Εμεις τωρα σαν ταξη εχουμε πολλες φορες διαμαρτυρηθει στο γραφειο για τη σταση ορισμενων καθηγητων αλλα γραμμενους μας εχουν.
Ποια ειναι η λυση λοιπον;
Kαι οχι,δεν ειμα θεωρητικος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Μπορείς να διευκρινήσεις τι ακριβώς εννοούσες όταν έγραψες πως μπήκαν θέματα που δεν είχατε κάνει στη τάξη; Έτσι εντελώς πληροφοριακά, για να ξέρουμε τι λέμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sunt

Νεοφερμένος

Ο sunt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
οι πρώτοι που φταίνε είναι οι καθηγητές...αλλα δεν πρέπει να τους τσουβαλιάζουμε όλους. το πόσα χρήματα παίρνουνε και αν τα αξίζουνε ή όχι δε νομίζω να είναι το πρωταρχικό όπως και το δικαίωμα στην απεργία δεν θα τους το αφαιρέσουμε( δλδ είναι κακό να διαμαρτύρονται όταν καλούνται να διδάξουν σε τμήματα 25 ατόμων όταν αυτό δεν συμβαίνει πουθενά? ή είναι κακό να διαμαρτύρονται όταν καλούνται να διδάξουν φαινόμενο σε ανύπαρκτα εργαστήρια)

.

θα διαφωνήσω..ο φιλότιμος εκπαιδευτικός που μοχθεί καθημερινά που ενδιαφέρεται να μάθουν οι μαθητές του να απεργήσει χίλιες φορές για να διεκδικήσει και καλύτερες συνθήκες διδασκαλίας και καλύτερο μισθό για τον ίδιο..ο αδιάφορος όμως που είτε έρχεται στο σχολείο είτε όχι είναι το ίδιο καταντά προκλητικό να διαμαρτύρεται για κάτι τέτοιο.

και για μένα είναι το πρωταρχικό θέμα το οικονομικό ..όλα απο κεί ξεκινάνε .όταν ο άλλος ξέρει ότι το 1000+ θα πέσει την πρώτη του μηνός είτε αγωνίζεσαι να προσφέρεις είτε τα έχεις φορτώσει στον αλέκτορα επαφίεται στο φιλότιμο του καθενός να προσφέρει.και στο Ελλάδισταν ως γνωστόν το φιλότιμο κατατάσσεται ως τελευταία αρετή μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
o καθηγητής είναι υπεύθυνος για τον τρόπο που θα διδαχτεί το μάθημα και πρέπeι να φροντίσει ώστε να γίνει κατανοητό απ'οσους περισσότερους μαθητές μπορεί.
τώρα για τις συνθηκές του μαθηματος αυτός τις προετοιμάζει αλλα πρεπει και οι μαθητές να συννενούν.
τα χρήματα είναι σημαντικότατος παράγοντας αλλα πίστεψε με και με 2500.μήνα θα δεις οτι παίζει ρόλο και η ψυχική σου ηρεμία.

@cris@tos δεν εννοούσα το φακελάκι, την επίσκεψη εννοούσα. αν πάς σε έναν γιατρό και μόνο που θα μπεις μεσα στο γραφείο του θα πρέπει να πληρώσεις. άλλο το φακελάκι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Μπορείς να διευκρινήσεις τι ακριβώς εννοούσες όταν έγραψες πως μπήκαν θέματα που δεν είχατε κάνει στη τάξη; Έτσι εντελώς πληροφοριακά, για να ξέρουμε τι λέμε.
Oτι μπηκαν τελειως αλλα πραγματα απο αυτα που ειχαμε κανει στην ταξη.Δεν θελει και πολυ μυαλο για να το καταλαβεις.Θα μου πεις θα μπορουπαρουν ενα βοηθημα και να δουν ακησεις απο εκει.Αυτος ειναι ο στοχος του σχολειου ομως;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Οι ασκήσεις αυτές ήταν ασκήσεις από κεφάλαια που είχατε κάνει και ήταν μέσα στην ύλη; Αν ναι τότε δεν υπάρχει λόγος να πούμε τίποτα παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Hταν.Bεβαια ο καθηγητης ειχε πει οτι δεν θα μπει τιποτα που δεν εχουμε κανει στην ταξη.Βαλε λιγο τον εαυτο σου στη θεση των αλλων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Στη τάξη οι καθηγητές λύνουν συνήθως ασκήσεις απ' το βιβλίο και που και που φέρνουν άλλες (είτε δικές τους, είτε από βοηθήματα κλπ). Προφανώς δεν έχει χρόνο να λύσει όλες τις πιθανές ασκήσεις που ενδέχεται να πέσουν στις εξετάσεις. Βασική προϋπόθεση για να μπορείς να λύνεις ασκήσεις είναι να έχεις διαβάσει τη θεωρία και να έχεις εξασκηθεί προσπαθώντας να λύσεις ασκήσεις μόνο σου.

Σε κάθε σχολείο λογικά υπάρχουν παραπάνω από 1 φυσικοί που βγάζουν από κοινού την ύλη για τις ενδοσχολικές. Κι εμείς στη τάξη μου, αν έβγαζε την ύλη στα αρχαία μονάχα ο καθηγητής μας θα γράφαμε όλοι 17+ στις ενδοσχολικές. Έλα όμως που τη βγάζει μαζί με συναδέλφους, που στη περίπτωση μου είναι πολύ αυστηροί και τυπικοί. Τι να κάνω δηλαδή, να αρχίσω να παραπονιέμαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Δεν παραπονεθηκα ποτε,εφερα ενα παραδειγμα ανευθυνοτητας καθηγητη.
Αλλα ας το ληξουμε εδω,αφου αυτη η συζητηση δεν βγαζει πουθενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Δεν παραπονεθηκα ποτε,εφερα ενα παραδειγμα ανευθυνοτητας καθηγητη.
Αλλα ας το ληξουμε εδω,αφου αυτη η συζητηση δεν βγαζει πουθενα.

Δε μίλησα για εσένα, αλλά για τους θεωρητικούς που έτυχε να έχουν παράπονα επειδή ήθελαν να γράψουν καλά. Ας διάβαζαν λοιπόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Oλη τη χρονια δεν διαβαζαν αλλα κατω κατω απο 11 δεν τους εβαζε.
Οποτε απο τη στιγμη που τους κανουν να νιωσουν πως χωρις καθολου διαβασμα περνουν το μαθημα γιατι να διαβασουν;Και στο κατω-κατω ετσι οπως ειναι το συστημα εννοειται πως δεν εχουν υποχρεωση να διαβαζουν τα θετικα μαθηματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

@Maraki@

Νεοφερμένος

Η @Maraki@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Η λύση για την αρμονικη συμβίωση μαθητών καθηγητών στην τάξη είναι κυρίως θέμα εκπαιδευτικού συστήματος...και δυστυχώς όλα ξεκινούν από την παραπαιδεία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
ενώ οι μαθητές μόλις μπούνε στην τάξη κάθονται παναγίες, έτοιμοι να μάθουν... κακοί καθηγητές υπάρχουν όπως υπάρχουν και αδιάφοροι μαθητές αλλα δεν σημαίνει ότι όλοι είμαστε ίδιοι... η διαφορά φαίνεται στα φροντιστήρια, εκεί μόλις μπει ο καθηγητής σταματούν οι ομιλίες και όλοι κοιτάζουν να μάθουν...τώρα γιατι αυτό συμβαίνει στα φροντιστηρια και όχι στα σχολεία ευθύνονται όλοι όσοι εμπλέκονται σε αυτή τη διαδικασία...η αλήθεια είναι κάπου στην μέση πάντα..

Δε μου άρεσε αυτή η απάντηση και τόσο. Ο καθηγητής δεν είναι μόνο επιστήμονας. Πότε θα το πάρετε αυτό χαμπάρι επιτέλους;; Άμα δε μπορεί κανε΄ςι να ελέγξει την κατάσταση στν τάξ να μη διδάσκει. Ακούστηκα σκληρός αλλά βαρέθηκα να ακούω καθηγητές να μας λένε άτακτους. Έχω ακούσει και κωλόπαιδα απότ ο στόμα τους και ό,τι θέλεις. Ε άμα δε μπορείς φύγε. Στο δικό μου σχολείο πως καθόμαστε σούζα σε καθηγητές που εκτιμάμε;;

Αυτό που μου τη σπάει πιο πολύ από όλα είναι ότι μερικοί στν κυριολεξία νομίζουν ότι είναι καθηγητάρες. Αυτό είναι το χειρότερο.

Χαρακτηριστικά μαι καθηγήτρια θα έκανε μία ώρα παραπάνω Βιολογία οικιοθελώς για τα παιδιά που δίνουν (και μπράβο της), και τόνισε 3 φορές πως παιδιά δε θα πληρωθώ γι'αυτό που κάνω. Είτε κάνω αυτήν τη ώρα είτε όχι δε θα πληρωθώ. Και μάλιστα το έλεγε με ύφος λες και μας έκανε μεγάλη υποχρέωση. Δε λέω μπράο της αλλά όχι με ύφος λες και πρέπει αν γάλει μαι υποχρέωση....

Και εν τέλει πείτε σε αυτό το υπουργείο (εάν υπάρχει) να εκπαίδεύει τους καθηγητές πώς να φέρονται και να σταματούν να κατηγορούν για τα πάντα τους μαθητές....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
το να απομονώσεις ενα μνμ μου και να το παρουσιάζεις ως συνολική μου άποψη, νομίζω πως καταλαβαίνεις οτι δεν είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις. έχω γράψει

οι πρώτοι που φταίνε είναι οι καθηγητές...αλλα δεν πρέπει να τους τσουβαλιάζουμε όλους. το πόσα χρήματα παίρνουνε και αν τα αξίζουνε ή όχι δε νομίζω να είναι το πρωταρχικό όπως και το δικαίωμα στην απεργία δεν θα τους το αφαιρέσουμε( δλδ είναι κακό να διαμαρτύρονται όταν καλούνται να διδάξουν σε τμήματα 25 ατόμων όταν αυτό δεν συμβαίνει πουθενά? ή είναι κακό να διαμαρτύρονται όταν καλούνται να διδάξουν φαινόμενο σε ανύπαρκτα εργαστήρια)

πρέπει να καταλάβουμε πως μαθητες και καθηγητές πρέπει να είναι σύμμαχοι και όχι αντίμαχοι.

ο καθηγητής δεν είναι μόνο επιστήμονας αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να είναι κ χωροφύλακας. προσωπικά δεν θέλω να έχω ξενέρωτους μαθητές που θα έχουν το μυαλό τους μόνο στο μάθημα διότι κάτι τέτοιο δεν είναι φυσιολογικό για την ηλικία τους. θα ήτανε καλό όμως να έχουν οι ίδιοι (είτε απο μόνοι τους, είτε απο την οικογένεια τους είτε απο τον καθηγητή τους) την αίσθηση του μέτρου ωστε να αντιλαμβάνονται πότε είναι η ώρα για μάθημα κ πότε η ώρα για χαβαλέ. όλα χρειάζονται και τέλος δεν υπάρχει το " πείτε σε αυτό το υπουργείο" αλλα "να πούμε σε αυτό το υπουργείο". είμαστε μαζί στον αγώνα για βελτίωση του σχολείου. οχι μαθητες απο τη μια και καθηγητές απο την άλλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top