Γενικό -  Γιατί διαλέξατε Θεωρητική;

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Oυτε εγω αποκρυπτω τους βαθμους μου, εξαλλου ηταν πολυ καλοι, απλα δεν βρισκω λογο να τουσ διαφημισω...εξαλλου εχουν περασει κοντα 2 χρονια απο τοτε...;)
Ποιος μιλησε για διαφημιση ? Η συζητηση το εφερε .Εξαλλου,μονο τον βαθμο της Εκθεσης σου ζητησα . Παντως ,ουτε και στα αλλα που σου παρεθεσα εδωσες απαντησεις.:whatever: Θα εκλαβω τη σιωπη σου ως ενδειξη της ελλειψης επιχειρηματων ...:spell:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Ποιος μιλησε για διαφημιση ? Η συζητηση το εφερε .Εξαλλου,μονο τον βαθμο της Εκθεσης σου ζητησα . Παντως ,ουτε και στα αλλα που σου παρεθεσα εδωσες απαντησεις.:whatever: Θα εκλαβω τη σιωπη σου ως ενδειξη της ελλειψης επιχειρηματων ...:spell:
Aφου μεχρι εκει παει, δν εχει νοημα να συνεχιζουμε την κουβεντα. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Aφου μεχρι εκει παει, δν εχει νοημα να συνεχιζουμε την κουβεντα. ;)
Εσυ πρωτος ξεκινησες την κουβεντα μας ,οποτε φυσικα και μπορεις να αποχωρησεις ,αφου δεν εχεις τιποτε αλλο να μας παραθεσεις και εχεις στερεψει. Μην λησμονησεις να υψωσεις και το ακολουθο σημαιακι : :giveup: .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 845212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Νταξ παιδια για να λεμε και του στραβου το δικιο οντως καποιες σχολες εχουν καλυτερη αποκατασταση απο τις αλλες. Αυτο καθοριζει και τις βασεις κατα κυριο λογο (πχ δειτε τις βασεις των πολιτικων μηχανικων φετος και ρωτηστε τους γονεις σας ποσο δυσκολο ηταν να μπει καποιος τοτε:P). Ομως εγω διαφωνω στο να θεωρουμε καποιες ''επιστημες'' ανωτερες σε σχεση με αλλες με κριτηριο την αποκατασταση.

Οσον αφορα την συγκριση θετικης/τεχνολογικης με θεωρητικη ας ειμαστε ρεαλιστες. Για τον μεσο μαθητη (δεν μιλαω για εξαιρεσεις οπως μαθητες που εχουν δυσλεξια ή για μαθητες που δεν μπορουν με τιποτα να αποστηθισουν) η θετικη ειναι πιο δυσκολη κατευθυνση. Το επιπεδο των θεματων που πεφτει στα μαθηματικα και φυσικη ειναι πλεον παρα πολυ υψηλο και φυσικα δεν ειναι και ευκολα ''πραγματα'' αυτα που διδασκομαστε ακομα και στην κατανοηση:P Φυσικα σε σχεση με την ποιοτητα και την ποσοτητα της υλης προηγουμενων ταξεων. Βιολογια κατευθυνσης θελει αποστηθιση και κατανοηση πολλων σελιδων που σε πολλα σημεια ειναι δυσκολα να καταλαβεις τι λενε και οι ασκησεις δεν ειναι και τοσο ευκολες οσο ακουγεται. Ακομα και η χημεια θελει τον χρονο της και σιγα σιγα βαζουν ολο και πιο δυσκολα (με αποκορυφωμα περσυ). Απο την αλλη στην θεωρητικη αν σκιστεις στο διαβασμα ενα 16-17 (μην πω και παραπανω) το εξασφαλιζεις σε γενικες γραμμες. Δηλαδη στα περισσοτερα μαθηματα δεν παιζει να βρεθεις προ εκπληξεως οπως εμεις στο β3 στα μαθηματικα (που το ελυσαν κυριολεκτικα ελαχιστοι) ή στο 4ο θεμα φυσικης κτλ Θα μου πειτε οτι εσεις εχετε το αγνωστο ομως πιστεψτε με σε εμας στα μαθηματικα και στην φυσικη σχεδον ολα ειναι λιγο-πολυ ''αγνωστα'' (ενοω προφανως προβληματα που δεν εχουμε ξαναδει πριν).:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Εξαλλου,μονο τον βαθμο της Εκθεσης σου ζητησα .
Τι σκάλωμα έχεις φάει με την Έκθεση; Εντάξει, έγραψες καλά. Ξεπέρασέ το πια! Δεν είσαι η μόνη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MusEditor

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Νταξ παιδια για να λεμε και του στραβου το δικιο οντως καποιες σχολες εχουν καλυτερη αποκατασταση απο τις αλλες. Αυτο καθοριζει και τις βασεις κατα κυριο λογο (πχ δειτε τις βασεις των πολιτικων μηχανικων φετος και ρωτηστε τους γονεις σας ποσο δυσκολο ηταν να μπει καποιος τοτε:P). Ομως εγω διαφωνω στο να θεωρουμε καποιες ''επιστημες'' ανωτερες σε σχεση με αλλες με κριτηριο την αποκατασταση.

Οσον αφορα την συγκριση θετικης/τεχνολογικης με θεωρητικη ας ειμαστε ρεαλιστες. Για τον μεσο μαθητη (δεν μιλαω για εξαιρεσεις οπως μαθητες που εχουν δυσλεξια ή για μαθητες που δεν μπορουν με τιποτα να αποστηθισουν) η θετικη ειναι πιο δυσκολη κατευθυνση. Το επιπεδο των θεματων που πεφτει στα μαθηματικα και φυσικη ειναι πλεον παρα πολυ υψηλο και φυσικα δεν ειναι και ευκολα ''πραγματα'' αυτα που διδασκομαστε ακομα και στην κατανοηση:P Φυσικα σε σχεση με την ποιοτητα και την ποσοτητα της υλης προηγουμενων ταξεων. Βιολογια κατευθυνσης θελει αποστηθιση και κατανοηση πολλων σελιδων που σε πολλα σημεια ειναι δυσκολα να καταλαβεις τι λενε και οι ασκησεις δεν ειναι και τοσο ευκολες οσο ακουγεται. Ακομα και η χημεια θελει τον χρονο της και σιγα σιγα βαζουν ολο και πιο δυσκολα (με αποκορυφωμα περσυ). Απο την αλλη στην θεωρητικη αν σκιστεις στο διαβασμα ενα 16-17 (μην πω και παραπανω) το εξασφαλιζεις σε γενικες γραμμες. Δηλαδη στα περισσοτερα μαθηματα δεν παιζει να βρεθεις προ εκπληξεως οπως εμεις στο β3 στα μαθηματικα (που το ελυσαν κυριολεκτικα ελαχιστοι) ή στο 4ο θεμα φυσικης κτλ Θα μου πειτε οτι εσεις εχετε το αγνωστο ομως πιστεψτε με σε εμας στα μαθηματικα και στην φυσικη σχεδον ολα ειναι λιγο-πολυ ''αγνωστα'' (ενοω προφανως προβληματα που δεν εχουμε ξαναδει πριν).:P

Ακόμα και αυτό με την αποκάτασταση που ισχύει δε λέω είναι κάτι σχετικό πχ. Ένας μεταπτυχιακός πολιτικός επιστήμονας στις ΗΠΑ ενδεχομένως να έχει καλύτερη αποτάσταση από ένα απλό απόφοιτο νομικής. Το έχω πει και το ξαναλέω. Ας σταματήσουμε αυτη τη γηπεδική νοοτροπία/οπτική για τις σχολες του στυλ ποιος την έχει μεγαλύτερη. Η όλη προσπάθεια κόμπλεξ φανερώνει και τίποτα άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 845212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ακόμα και αυτό με την αποκάτασταση που ισχύει δε λέω είναι κάτι σχετικό πχ. Ένας μεταπτυχιακός πολιτικός επιστήμονας στις ΗΠΑ ενδεχομένως να έχει καλύτερη αποτάσταση από ένα απλό απόφοιτο νομικής. Το έχω πει και το ξαναλέω. Ας σταματήσουμε αυτη τη γηπεδική νοοτροπία/οπτική για τις σχολες του στυλ ποιος την έχει μεγαλύτερη. Η όλη προσπάθεια κόμπλεξ φανερώνει και τίποτα άλλο.

Φιλε μου ελπιζω να μην αναφερεσαι σε εμενα στις 2 τελευταιες προτασεις διοτι εχω γραψει μυνηματα για μυνηματα εδω περα που κατηγορω αυτες τις γελοιες συγκρισεις. Εξαλου αμα αγαπας πραγματικα αυτο που κανεις το σιγουρο ειναι οτι θα το κυνηγησεις και θα διακριθεις. Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να επιλεγουμε σχολες με βαση τα ενδιαφεροντα μας οχι με βαση παραμετρους οπως κυρος/χρηματα κτλ Απλα ανεφερε οτι σε γενικες γραμμες στην ΕΛΛΑΔΑ (δεν μιλαω για εξωτερικο οπου τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα σε πολλες περιπτωσεις οπως για παραδειγμα στις σχολες θεολογιας στην Γερμανια;)) καποιες σχολες οντως δινουν περισσοτερες ευκαιριες σε εναν μεσο φοιτητη που δεν ειχε επιδειξει καποιο ειδικο ενδιαφερον για μια συγκεκριμενη σχολη απο πριν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Τι σκάλωμα έχεις φάει με την Έκθεση; Εντάξει, έγραψες καλά. Ξεπέρασέ το πια! Δεν είσαι η μόνη.
Φυσικα και δεν ειμαι η μονη και ουτε ο βαθμος της Εκθεσης εξασφαλιζει το διαβατηριο προς τη ευτυχια.Λογω της συζητησης που ειχαμε πιο πριν ετυχε και ανεφερα το βαθμο μου .Προσωπικα,δεν ημουν ποτε βαθμοθηρας. :whistle:Δεν αξιολογω τους ανθρωπους βασει των βαθμων που κατεχουν ,αλλα με αποκλειστικα δικα μου κριτηρια.Τον βαθμο θα τον δω/ακουσω αλλα θα προχωρησω παραπερα για να διαμορφωσω την προσωπικη μου γνωμη ! ΥΓ Μηπως εισαι συνηγορος του συναδελφου σου [nikouxdxd] ?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MusEditor

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Φιλε μου ελπιζω να μην αναφερεσαι σε εμενα στις 2 τελευταιες προτασεις διοτι εχω γραψει μυνηματα για μυνηματα εδω περα που κατηγορω αυτες τις γελοιες συγκρισεις. Εξαλου αμα αγαπας πραγματικα αυτο που κανεις το σιγουρο ειναι οτι θα το κυνηγησεις και θα διακριθεις. Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να επιλεγουμε σχολες με βαση τα ενδιαφεροντα μας οχι με βαση παραμετρους οπως κυρος/χρηματα κτλ Απλα ανεφερε οτι σε γενικες γραμμες στην ΕΛΛΑΔΑ (δεν μιλαω για εξωτερικο οπου τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα σε πολλες περιπτωσεις οπως για παραδειγμα στις σχολες θεολογιας στην Γερμανια;)) καποιες σχολες οντως δινουν περισσοτερες ευκαιριες σε εναν μεσο φοιτητη που δεν ειχε επιδειξει καποιο ειδικο ενδιαφερον για μια συγκεκριμενη σχολη απο πριν.

Όχι ρε συ δε λεω για σενα.Χαλαρά. Άλλωστε συμφωνώ με αυτά που είπες πιο πριν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Φυσικα και δεν ειμαι η μονη και ουτε ο βαθμος της Εκθεσης εξασφαλιζει το διαβατηριο προς τη ευτυχια.Λογω της συζητησης που ειχαμε πιο πριν ετυχε και ανεφερα το βαθμο μου .Προσωπικα,δεν ημουν ποτε βαθμοθηρας. :whistle:Δεν αξιολογω τους ανθρωπους βασει των βαθμων που κατεχουν ,αλλα με αποκλειστικα δικα μου κριτηρια.Τον βαθμο θα τον δω/ακουσω αλλα θα προχωρησω παραπερα για να διαμορφωσω την προσωπικη μου γνωμη ! ΥΓ Μηπως εισαι συνηγορος του συναδελφου σου [nikouxdxd] ?:hmm:

Όχι ρε συ δε λεω για σενα.Χαλαρά. Άλλωστε συμφωνώ με αυτά που είπες πιο πριν

Ότι μπορείτε να κάνετε τελειώνοντας την σχολή σας μπορεί να το κάνει και ένας νομικός ή ακόμα και εγώ που έχω βγάλει μια τελείως άσχετη σχολή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Ότι μπορείτε να κάνετε τελειώνοντας την σχολή σας μπορεί να το κάνει και ένας νομικός ή ακόμα και εγώ που έχω βγάλει μια τελείως άσχετη σχολή
Πες τα ρε φοκο γιατι οταν τα λεω εγω με λενε προκατειλημμενο...λες κι εχω κατι να ζηλεψω απ' αυτους.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Πες τα ρε φοκο γιατι οταν τα λεω εγω με λενε προκατειλημμενο...λες κι εχω κατι να ζηλεψω απ' αυτους.:P

Μια σχολή θεωρώ κακή αν δε δίνει επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους της ανεξαρτήτως βάσης ή αν είναι ΤΕΙ και ΑΕΙ.

Μια σχολή την θεωρώ καλή όταν δίνει πολλά επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους της πολλα από τα οποία ειναι αποκλειστικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,808 μηνύματα.
Aν λάβουμε τα δεδομένα χωρών τύπου Ελλάδας, νομίζω ότι ο χαρακτηρισμός που δίνεις είναι μάλλον ασαφής. Δεν γίνεται στο εξωτερικό, σε όλον τον κόσμο, μια σχολή που ενδεχόμενα έχει θετικές προοπτικές, στη χώρα μας λόγω των συνθηκών να είναι κακή. Κάτι φταίει. Αρχικά πρέπει να εξετάσουμε τη κοινωνική σημασία μιας σχολής. Έπειτα τα κοινωνικά δεδομένα. Γιώργο, εσύ κρίνεις με βάση πάντα την κακοδομημένη Ελληνική αγορά εργασίας, υπό την υπάρχουσα ύφεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Δηλαδη ,θεωρεις απλη συμπτωση τη χαμηλη βαθμολογια των μαθητων στην Εκθεση ? :hmm: Ανεφερες οτι τα 16.000 μορια μπορει να τα συγκεντρωσει πολυ ευκολοτερα ο υποψηφιος της Θεωρητικης απ'οτι της Θετικης .Πως το στηριζεις το επιχειρημα αυτο ? :worry: ΥΓ : Ποσοι υποψηφιοι δεν κατορθωσαν να εισαχθουν π.χ στην Ιατρικη εξαιτιας της χαμηλης τους επιδοσης στην Εκθεση ? Το διαπιστωσα στο δικο μου σχολειο,οπως ειπα και πιο πριν.:whistle:Εχετε επιχειρηματα για να με αντικρουσετε οτι η Εκθεση δεν ειναι το δυσκολοτερο μαθημα ?

Έκθεση το πιο δύσκολο μάθημα? Θα κλάψω.
Εκτός και αν έχεις προβλήματα έκφρασης και δεν μπορείς να γράψεις μια τυποποιημένη έκθεση 600 λέξεων με χιλιοσυζητημένο θέμα, η έκθεση είναι ένα βατό μάθημα (και μάλιστα όταν μπορείς να πάρεις τουλάχιστον γύρω στις 30-40 μονάδες μόνο από τις ασκήσεις κατανόησης).
Δεν είναι το πιο δύσκολο μάθημα η έκθεση, είναι το πιο ΗΛΙΘΙΟ, γιατί δεν ξέρεις ποτέ πόσο έχεις γράψει. Όχι λόγω δυσκολίας, αλλά γιατί ο κάθε βαθμολογητής φιλόλογος με κάλο στον εγκέφαλο μπορεί να σου βάλει -20 μόρια από αυτό που πιστεύεις ότι έγραψες επειδή δεν υπάρχουν σαφή πλαίσια διόρθωσης και είναι όλα υποκειμενικά.

Λυσσάξατε πάλι να αποδείξετε ποια κατεύθυνση την έχει μεγαλύτερη την δυσκολία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Δηλαδη ,θεωρεις απλη συμπτωση τη χαμηλη βαθμολογια των μαθητων στην Εκθεση ? :hmm: Ανεφερες οτι τα 16.000 μορια μπορει να τα συγκεντρωσει πολυ ευκολοτερα ο υποψηφιος της Θεωρητικης απ'οτι της Θετικης .Πως το στηριζεις το επιχειρημα αυτο ? :worry: ΥΓ : Ποσοι υποψηφιοι δεν κατορθωσαν να εισαχθουν π.χ στην Ιατρικη εξαιτιας της χαμηλης τους επιδοσης στην Εκθεση ? Το διαπιστωσα στο δικο μου σχολειο,οπως ειπα και πιο πριν.:whistle:Εχετε επιχειρηματα για να με αντικρουσετε οτι η Εκθεση δεν ειναι το δυσκολοτερο μαθημα ?

Αχαχαχα, κοπελιά συγκρίνεις το επίπεδο εφυίας των ατόμων της θετικοτεχνολογικης με τα άτομα της θεωρητικής απ'την έκθεση; Σοβαρά τώρα; Και ένα πεντάχρονο θα καταλάβαινε το πλεονέκτιμα που έχουν τα άτομα της θεωρητικής στο συγκεκριμένο τομέα λόγω του γεγονότος ότι έχουν ασχοληθεί πενταπλάσια (σε ποσότητα) με λογοτεχνία και αρχαία, πράγμα που μπορεί να διευρύνει τους λεξιλογικούς τους ορίζοντες καθώς επίσης και να τους δώσει ιδέες για κάποια θέματα.

Προφανώς η δυσκολία ενός μαθήματος ΈΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, γιατί κάποιος μπορεί να είναι μαθηματική διάνοια και να του φαίνονται αστεία τα μαθηματικά, ενώ άλλος μπορεί να το έχει με την αποστήθιση και να θεωρεί παιχνιδάκι τα αρχαία και την ιστορία, no big deal.

Τώρα σε γενικές γραμμές και αν ρωτήσουμε την πλειοψηφία των μαθητών ποια μαθήματα θεωρεί ως δυσκολότερα, οι απαντήσεις που θα λάβουμε θα δείχνουν σε ένα μεγάλο ποσοστό 90-95% τα μαθηματικά και την φυσική. Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΚΕΨΗ! Ναι δεν διαφωνώ, και στα αρχαία και στα λατινικά κάποια πράγματα χρειάζονται σκέψη αλλά δεν φτάνουν ούτε στο μισό την σκέψη που απαιτείται να έχει ένας μαθητής στα μαθηματικά και στην φυσική. Και πριν πέσετε να με φάτε αγπαητά παιδιά της θεωρητικής, σκεφτείτε τον λόγο που εσείς και αν όχι εσείς η πλεοψηφία της τάξης σας διάλεξε αυτή την κατεύθυνση. Και όχι η απάντηση δεν είναι ότι είχαν μαγευτεί απ΄τα αρχαία και τα λατινικά. Ήταν επειδή δεν τα κατάφερναν τόσο καλά στα φυσικομαθηματικά κι αυτό όχι επειδή ήταν χαμηλότερου διανοητικού επιπέδου, απλά δεδομένου ότι οι θετικές επιστήμες λειτουργούν σαν οικοδόμημα όπου χτίζονται οι γνώσεις η μία πάνω στην άλλη, κάποια στιγμή σε κάποια τάξη έχασαν το παιχνίδι και μετά δεν θέλησαν να το ξαναβρουν. Και έτσι διάλεξαν έναν πιο εύκολο κατα γενική ομολογία δρόμο, της θεωρητικής και της αποστήθισης. Δεν μπορεί να πει κάποιος ότι τα παιδιά αυτά είναι λιγότερο έξυπνα, αυτό όμως που μπορεί να πει κάποιος με σιγουριά είναι ότι τα άτομα θετικοτεχνολογικής (που ασχολούνταν με τα μαθήματα) αύξησαν το iq τους λόγω της ενασχόλησής τους με φυσικομαθηματικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MusEditor

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Αχαχαχα, κοπελιά συγκρίνεις το επίπεδο εφυίας των ατόμων της θετικοτεχνολογικης με τα άτομα της θεωρητικής απ'την έκθεση; Σοβαρά τώρα; Και ένα πεντάχρονο θα καταλάβαινε το πλεονέκτιμα που έχουν τα άτομα της θεωρητικής στο συγκεκριμένο τομέα λόγω του γεγονότος ότι έχουν ασχοληθεί πενταπλάσια (σε ποσότητα) με λογοτεχνία και αρχαία, πράγμα που μπορεί να διευρύνει τους λεξιλογικούς τους ορίζοντες καθώς επίσης και να τους δώσει ιδέες για κάποια θέματα.

Προφανώς η δυσκολία ενός μαθήματος ΈΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, γιατί κάποιος μπορεί να είναι μαθηματική διάνοια και να του φαίνονται αστεία τα μαθηματικά, ενώ άλλος μπορεί να το έχει με την αποστήθιση και να θεωρεί παιχνιδάκι τα αρχαία και την ιστορία, no big deal.

Τώρα σε γενικές γραμμές και αν ρωτήσουμε την πλειοψηφία των μαθητών ποια μαθήματα θεωρεί ως δυσκολότερα, οι απαντήσεις που θα λάβουμε θα δείχνουν σε ένα μεγάλο ποσοστό 90-95% τα μαθηματικά και την φυσική. Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΚΕΨΗ! Ναι δεν διαφωνώ, και στα αρχαία και στα λατινικά κάποια πράγματα χρειάζονται σκέψη αλλά δεν φτάνουν ούτε στο μισό την σκέψη που απαιτείται να έχει ένας μαθητής στα μαθηματικά και στην φυσική. Και πριν πέσετε να με φάτε αγπαητά παιδιά της θεωρητικής, σκεφτείτε τον λόγο που εσείς και αν όχι εσείς η πλεοψηφία της τάξης σας διάλεξε αυτή την κατεύθυνση. Και όχι η απάντηση δεν είναι ότι είχαν μαγευτεί απ΄τα αρχαία και τα λατινικά. Ήταν επειδή δεν τα κατάφερναν τόσο καλά στα φυσικομαθηματικά κι αυτό όχι επειδή ήταν χαμηλότερου διανοητικού επιπέδου, απλά δεδομένου ότι οι θετικές επιστήμες λειτουργούν σαν οικοδόμημα όπου χτίζονται οι γνώσεις η μία πάνω στην άλλη, κάποια στιγμή σε κάποια τάξη έχασαν το παιχνίδι και μετά δεν θέλησαν να το ξαναβρουν. Και έτσι διάλεξαν έναν πιο εύκολο κατα γενική ομολογία δρόμο, της θεωρητικής και της αποστήθισης. Δεν μπορεί να πει κάποιος ότι τα παιδιά αυτά είναι λιγότερο έξυπνα, αυτό όμως που μπορεί να πει κάποιος με σιγουριά είναι ότι τα άτομα θετικοτεχνολογικής (που ασχολούνταν με τα μαθήματα) αύξησαν το iq τους λόγω της ενασχόλησής τους με φυσικομαθηματικά

A, δηλαδή το να επέλεξαν θεωρητική επειδή το επάγγλεμα που ονειρεύονταν ασκείται μέσω θεωρητικής σχολής δε παίζει ε? Ε ρε σανο που σας δίνουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Καλά ναι, εσείς της θετικοτεχνολογικής πρέπει να έχετε αυξήσει πολύ το IQ σας για να κάθεστε και να αναλώνεστε σε συζητήσεις του τύπου «ποιος την έχει μεγαλύτερη». ΆΞΙΟΙ!!

Πως μπορείτε να κρίνετε μια κατεύθυνση όταν δεν έχετε δει τον όγκο της ύλης, τη δυσκολία και χίλια δυο άλλα...;

Συγχαρητήρια στην νέα γενιά. :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
A, δηλαδή το να επέλεξαν θεωρητική επειδή το επάγγλεμα που ονειρεύονταν ασκείται μέσω θεωρητικής σχολής δε παίζει ε? Ε ρε σανο που σας δίνουν

Προφανώς και παίζει, απλά δεν αποτελεί την πλειοψηφιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,808 μηνύματα.
ImEirini σε διαβεβαιώνω ότι οι θετικοτεχνολογικές επιστήμες δεν είναι για «παιδιά Νεύτωνες». Ούτε ειδικό iq θέλουν ούτε τις βάσεις που αναφέρεις. Σωστό διάβασμα θέλουν όπως κάθε μάθημα. Το λάθος εστιάζεται αλλού. Στον τρόπο διαβάσματος και μάθησης στο Ελληνικό σχολείο τα οποία συγκλίνουν στην παπαγαλία. Η παπαγαλία δεν έχει προσανατολισμό: θεωρητική ή θετική. Η παπαγαλία είναι θεμέλιο στοιχείο του Ελληνικού σχολείου γι' αυτό και έχουμε τα γνωστά αποτελέσματα. Και τα Αρχαία Ελληνικά (μεγάλος λάτρης), είναι δύσκολα αν δεν μπουν οι σωστές βάσεις νωρίς. Το πρόβλημα είναι πως διδάσκονται τα Αρχαία Ελληνικά, τα Μαθηματικά, η Χημεία...κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Προφανώς και παίζει, απλά δεν αποτελεί την πλειοψηφιά.

Καλά, λέγε εσύ. :clapup:


ΥΓ. Ό,τι να 'ναι. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top