Ροβερτα
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ποιος μιλησε για διαφημιση ? Η συζητηση το εφερε .Εξαλλου,μονο τον βαθμο της Εκθεσης σου ζητησα . Παντως ,ουτε και στα αλλα που σου παρεθεσα εδωσες απαντησεις.Oυτε εγω αποκρυπτω τους βαθμους μου, εξαλλου ηταν πολυ καλοι, απλα δεν βρισκω λογο να τουσ διαφημισω...εξαλλου εχουν περασει κοντα 2 χρονια απο τοτε...![]()


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος


Aφου μεχρι εκει παει, δν εχει νοημα να συνεχιζουμε την κουβεντα.Ποιος μιλησε για διαφημιση ? Η συζητηση το εφερε .Εξαλλου,μονο τον βαθμο της Εκθεσης σου ζητησα . Παντως ,ουτε και στα αλλα που σου παρεθεσα εδωσες απαντησεις.Θα εκλαβω τη σιωπη σου ως ενδειξη της ελλειψης επιχειρηματων ...
![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ροβερτα
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εσυ πρωτος ξεκινησες την κουβεντα μας ,οποτε φυσικα και μπορεις να αποχωρησεις ,αφου δεν εχεις τιποτε αλλο να μας παραθεσεις και εχεις στερεψει. Μην λησμονησεις να υψωσεις και το ακολουθο σημαιακι :Aφου μεχρι εκει παει, δν εχει νοημα να συνεχιζουμε την κουβεντα.![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης



Οσον αφορα την συγκριση θετικης/τεχνολογικης με θεωρητικη ας ειμαστε ρεαλιστες. Για τον μεσο μαθητη (δεν μιλαω για εξαιρεσεις οπως μαθητες που εχουν δυσλεξια ή για μαθητες που δεν μπορουν με τιποτα να αποστηθισουν) η θετικη ειναι πιο δυσκολη κατευθυνση. Το επιπεδο των θεματων που πεφτει στα μαθηματικα και φυσικη ειναι πλεον παρα πολυ υψηλο και φυσικα δεν ειναι και ευκολα ''πραγματα'' αυτα που διδασκομαστε ακομα και στην κατανοηση


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεμιστοπόλος
Πολύ δραστήριο μέλος


Τι σκάλωμα έχεις φάει με την Έκθεση; Εντάξει, έγραψες καλά. Ξεπέρασέ το πια! Δεν είσαι η μόνη.Εξαλλου,μονο τον βαθμο της Εκθεσης σου ζητησα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MusEditor
Εκκολαπτόμενο μέλος


Νταξ παιδια για να λεμε και του στραβου το δικιο οντως καποιες σχολες εχουν καλυτερη αποκατασταση απο τις αλλες. Αυτο καθοριζει και τις βασεις κατα κυριο λογο (πχ δειτε τις βασεις των πολιτικων μηχανικων φετος και ρωτηστε τους γονεις σας ποσο δυσκολο ηταν να μπει καποιος τοτε). Ομως εγω διαφωνω στο να θεωρουμε καποιες ''επιστημες'' ανωτερες σε σχεση με αλλες με κριτηριο την αποκατασταση.
Οσον αφορα την συγκριση θετικης/τεχνολογικης με θεωρητικη ας ειμαστε ρεαλιστες. Για τον μεσο μαθητη (δεν μιλαω για εξαιρεσεις οπως μαθητες που εχουν δυσλεξια ή για μαθητες που δεν μπορουν με τιποτα να αποστηθισουν) η θετικη ειναι πιο δυσκολη κατευθυνση. Το επιπεδο των θεματων που πεφτει στα μαθηματικα και φυσικη ειναι πλεον παρα πολυ υψηλο και φυσικα δεν ειναι και ευκολα ''πραγματα'' αυτα που διδασκομαστε ακομα και στην κατανοησηΦυσικα σε σχεση με την ποιοτητα και την ποσοτητα της υλης προηγουμενων ταξεων. Βιολογια κατευθυνσης θελει αποστηθιση και κατανοηση πολλων σελιδων που σε πολλα σημεια ειναι δυσκολα να καταλαβεις τι λενε και οι ασκησεις δεν ειναι και τοσο ευκολες οσο ακουγεται. Ακομα και η χημεια θελει τον χρονο της και σιγα σιγα βαζουν ολο και πιο δυσκολα (με αποκορυφωμα περσυ). Απο την αλλη στην θεωρητικη αν σκιστεις στο διαβασμα ενα 16-17 (μην πω και παραπανω) το εξασφαλιζεις σε γενικες γραμμες. Δηλαδη στα περισσοτερα μαθηματα δεν παιζει να βρεθεις προ εκπληξεως οπως εμεις στο β3 στα μαθηματικα (που το ελυσαν κυριολεκτικα ελαχιστοι) ή στο 4ο θεμα φυσικης κτλ Θα μου πειτε οτι εσεις εχετε το αγνωστο ομως πιστεψτε με σε εμας στα μαθηματικα και στην φυσικη σχεδον ολα ειναι λιγο-πολυ ''αγνωστα'' (ενοω προφανως προβληματα που δεν εχουμε ξαναδει πριν).
![]()
Ακόμα και αυτό με την αποκάτασταση που ισχύει δε λέω είναι κάτι σχετικό πχ. Ένας μεταπτυχιακός πολιτικός επιστήμονας στις ΗΠΑ ενδεχομένως να έχει καλύτερη αποτάσταση από ένα απλό απόφοιτο νομικής. Το έχω πει και το ξαναλέω. Ας σταματήσουμε αυτη τη γηπεδική νοοτροπία/οπτική για τις σχολες του στυλ ποιος την έχει μεγαλύτερη. Η όλη προσπάθεια κόμπλεξ φανερώνει και τίποτα άλλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης


Ακόμα και αυτό με την αποκάτασταση που ισχύει δε λέω είναι κάτι σχετικό πχ. Ένας μεταπτυχιακός πολιτικός επιστήμονας στις ΗΠΑ ενδεχομένως να έχει καλύτερη αποτάσταση από ένα απλό απόφοιτο νομικής. Το έχω πει και το ξαναλέω. Ας σταματήσουμε αυτη τη γηπεδική νοοτροπία/οπτική για τις σχολες του στυλ ποιος την έχει μεγαλύτερη. Η όλη προσπάθεια κόμπλεξ φανερώνει και τίποτα άλλο.
Φιλε μου ελπιζω να μην αναφερεσαι σε εμενα στις 2 τελευταιες προτασεις διοτι εχω γραψει μυνηματα για μυνηματα εδω περα που κατηγορω αυτες τις γελοιες συγκρισεις. Εξαλου αμα αγαπας πραγματικα αυτο που κανεις το σιγουρο ειναι οτι θα το κυνηγησεις και θα διακριθεις. Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να επιλεγουμε σχολες με βαση τα ενδιαφεροντα μας οχι με βαση παραμετρους οπως κυρος/χρηματα κτλ Απλα ανεφερε οτι σε γενικες γραμμες στην ΕΛΛΑΔΑ (δεν μιλαω για εξωτερικο οπου τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα σε πολλες περιπτωσεις οπως για παραδειγμα στις σχολες θεολογιας στην Γερμανια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ροβερτα
Εκκολαπτόμενο μέλος


Φυσικα και δεν ειμαι η μονη και ουτε ο βαθμος της Εκθεσης εξασφαλιζει το διαβατηριο προς τη ευτυχια.Λογω της συζητησης που ειχαμε πιο πριν ετυχε και ανεφερα το βαθμο μου .Προσωπικα,δεν ημουν ποτε βαθμοθηρας.Τι σκάλωμα έχεις φάει με την Έκθεση; Εντάξει, έγραψες καλά. Ξεπέρασέ το πια! Δεν είσαι η μόνη.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MusEditor
Εκκολαπτόμενο μέλος


Φιλε μου ελπιζω να μην αναφερεσαι σε εμενα στις 2 τελευταιες προτασεις διοτι εχω γραψει μυνηματα για μυνηματα εδω περα που κατηγορω αυτες τις γελοιες συγκρισεις. Εξαλου αμα αγαπας πραγματικα αυτο που κανεις το σιγουρο ειναι οτι θα το κυνηγησεις και θα διακριθεις. Για αυτο πιστευω οτι πρεπει να επιλεγουμε σχολες με βαση τα ενδιαφεροντα μας οχι με βαση παραμετρους οπως κυρος/χρηματα κτλ Απλα ανεφερε οτι σε γενικες γραμμες στην ΕΛΛΑΔΑ (δεν μιλαω για εξωτερικο οπου τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα σε πολλες περιπτωσεις οπως για παραδειγμα στις σχολες θεολογιας στην Γερμανια) καποιες σχολες οντως δινουν περισσοτερες ευκαιριες σε εναν μεσο φοιτητη που δεν ειχε επιδειξει καποιο ειδικο ενδιαφερον για μια συγκεκριμενη σχολη απο πριν.
Όχι ρε συ δε λεω για σενα.Χαλαρά. Άλλωστε συμφωνώ με αυτά που είπες πιο πριν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Φυσικα και δεν ειμαι η μονη και ουτε ο βαθμος της Εκθεσης εξασφαλιζει το διαβατηριο προς τη ευτυχια.Λογω της συζητησης που ειχαμε πιο πριν ετυχε και ανεφερα το βαθμο μου .Προσωπικα,δεν ημουν ποτε βαθμοθηρας.Δεν αξιολογω τους ανθρωπους βασει των βαθμων που κατεχουν ,αλλα με αποκλειστικα δικα μου κριτηρια.Τον βαθμο θα τον δω/ακουσω αλλα θα προχωρησω παραπερα για να διαμορφωσω την προσωπικη μου γνωμη ! ΥΓ Μηπως εισαι συνηγορος του συναδελφου σου [nikouxdxd] ?
![]()
Όχι ρε συ δε λεω για σενα.Χαλαρά. Άλλωστε συμφωνώ με αυτά που είπες πιο πριν
Ότι μπορείτε να κάνετε τελειώνοντας την σχολή σας μπορεί να το κάνει και ένας νομικός ή ακόμα και εγώ που έχω βγάλει μια τελείως άσχετη σχολή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος


Πες τα ρε φοκο γιατι οταν τα λεω εγω με λενε προκατειλημμενο...λες κι εχω κατι να ζηλεψω απ' αυτους.Ότι μπορείτε να κάνετε τελειώνοντας την σχολή σας μπορεί να το κάνει και ένας νομικός ή ακόμα και εγώ που έχω βγάλει μια τελείως άσχετη σχολή

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Πες τα ρε φοκο γιατι οταν τα λεω εγω με λενε προκατειλημμενο...λες κι εχω κατι να ζηλεψω απ' αυτους.![]()
Μια σχολή θεωρώ κακή αν δε δίνει επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους της ανεξαρτήτως βάσης ή αν είναι ΤΕΙ και ΑΕΙ.
Μια σχολή την θεωρώ καλή όταν δίνει πολλά επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους της πολλα από τα οποία ειναι αποκλειστικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος


Δηλαδη ,θεωρεις απλη συμπτωση τη χαμηλη βαθμολογια των μαθητων στην Εκθεση ?Ανεφερες οτι τα 16.000 μορια μπορει να τα συγκεντρωσει πολυ ευκολοτερα ο υποψηφιος της Θεωρητικης απ'οτι της Θετικης .Πως το στηριζεις το επιχειρημα αυτο ?
ΥΓ : Ποσοι υποψηφιοι δεν κατορθωσαν να εισαχθουν π.χ στην Ιατρικη εξαιτιας της χαμηλης τους επιδοσης στην Εκθεση ? Το διαπιστωσα στο δικο μου σχολειο,οπως ειπα και πιο πριν.
Εχετε επιχειρηματα για να με αντικρουσετε οτι η Εκθεση δεν ειναι το δυσκολοτερο μαθημα ?
Έκθεση το πιο δύσκολο μάθημα? Θα κλάψω.
Εκτός και αν έχεις προβλήματα έκφρασης και δεν μπορείς να γράψεις μια τυποποιημένη έκθεση 600 λέξεων με χιλιοσυζητημένο θέμα, η έκθεση είναι ένα βατό μάθημα (και μάλιστα όταν μπορείς να πάρεις τουλάχιστον γύρω στις 30-40 μονάδες μόνο από τις ασκήσεις κατανόησης).
Δεν είναι το πιο δύσκολο μάθημα η έκθεση, είναι το πιο ΗΛΙΘΙΟ, γιατί δεν ξέρεις ποτέ πόσο έχεις γράψει. Όχι λόγω δυσκολίας, αλλά γιατί ο κάθε βαθμολογητής φιλόλογος με κάλο στον εγκέφαλο μπορεί να σου βάλει -20 μόρια από αυτό που πιστεύεις ότι έγραψες επειδή δεν υπάρχουν σαφή πλαίσια διόρθωσης και είναι όλα υποκειμενικά.
Λυσσάξατε πάλι να αποδείξετε ποια κατεύθυνση την έχει μεγαλύτερη την δυσκολία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EnnisDelMar!
Δραστήριο μέλος


Δηλαδη ,θεωρεις απλη συμπτωση τη χαμηλη βαθμολογια των μαθητων στην Εκθεση ?Ανεφερες οτι τα 16.000 μορια μπορει να τα συγκεντρωσει πολυ ευκολοτερα ο υποψηφιος της Θεωρητικης απ'οτι της Θετικης .Πως το στηριζεις το επιχειρημα αυτο ?
ΥΓ : Ποσοι υποψηφιοι δεν κατορθωσαν να εισαχθουν π.χ στην Ιατρικη εξαιτιας της χαμηλης τους επιδοσης στην Εκθεση ? Το διαπιστωσα στο δικο μου σχολειο,οπως ειπα και πιο πριν.
Εχετε επιχειρηματα για να με αντικρουσετε οτι η Εκθεση δεν ειναι το δυσκολοτερο μαθημα ?
Αχαχαχα, κοπελιά συγκρίνεις το επίπεδο εφυίας των ατόμων της θετικοτεχνολογικης με τα άτομα της θεωρητικής απ'την έκθεση; Σοβαρά τώρα; Και ένα πεντάχρονο θα καταλάβαινε το πλεονέκτιμα που έχουν τα άτομα της θεωρητικής στο συγκεκριμένο τομέα λόγω του γεγονότος ότι έχουν ασχοληθεί πενταπλάσια (σε ποσότητα) με λογοτεχνία και αρχαία, πράγμα που μπορεί να διευρύνει τους λεξιλογικούς τους ορίζοντες καθώς επίσης και να τους δώσει ιδέες για κάποια θέματα.
Προφανώς η δυσκολία ενός μαθήματος ΈΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, γιατί κάποιος μπορεί να είναι μαθηματική διάνοια και να του φαίνονται αστεία τα μαθηματικά, ενώ άλλος μπορεί να το έχει με την αποστήθιση και να θεωρεί παιχνιδάκι τα αρχαία και την ιστορία, no big deal.
Τώρα σε γενικές γραμμές και αν ρωτήσουμε την πλειοψηφία των μαθητών ποια μαθήματα θεωρεί ως δυσκολότερα, οι απαντήσεις που θα λάβουμε θα δείχνουν σε ένα μεγάλο ποσοστό 90-95% τα μαθηματικά και την φυσική. Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΚΕΨΗ! Ναι δεν διαφωνώ, και στα αρχαία και στα λατινικά κάποια πράγματα χρειάζονται σκέψη αλλά δεν φτάνουν ούτε στο μισό την σκέψη που απαιτείται να έχει ένας μαθητής στα μαθηματικά και στην φυσική. Και πριν πέσετε να με φάτε αγπαητά παιδιά της θεωρητικής, σκεφτείτε τον λόγο που εσείς και αν όχι εσείς η πλεοψηφία της τάξης σας διάλεξε αυτή την κατεύθυνση. Και όχι η απάντηση δεν είναι ότι είχαν μαγευτεί απ΄τα αρχαία και τα λατινικά. Ήταν επειδή δεν τα κατάφερναν τόσο καλά στα φυσικομαθηματικά κι αυτό όχι επειδή ήταν χαμηλότερου διανοητικού επιπέδου, απλά δεδομένου ότι οι θετικές επιστήμες λειτουργούν σαν οικοδόμημα όπου χτίζονται οι γνώσεις η μία πάνω στην άλλη, κάποια στιγμή σε κάποια τάξη έχασαν το παιχνίδι και μετά δεν θέλησαν να το ξαναβρουν. Και έτσι διάλεξαν έναν πιο εύκολο κατα γενική ομολογία δρόμο, της θεωρητικής και της αποστήθισης. Δεν μπορεί να πει κάποιος ότι τα παιδιά αυτά είναι λιγότερο έξυπνα, αυτό όμως που μπορεί να πει κάποιος με σιγουριά είναι ότι τα άτομα θετικοτεχνολογικής (που ασχολούνταν με τα μαθήματα) αύξησαν το iq τους λόγω της ενασχόλησής τους με φυσικομαθηματικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MusEditor
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αχαχαχα, κοπελιά συγκρίνεις το επίπεδο εφυίας των ατόμων της θετικοτεχνολογικης με τα άτομα της θεωρητικής απ'την έκθεση; Σοβαρά τώρα; Και ένα πεντάχρονο θα καταλάβαινε το πλεονέκτιμα που έχουν τα άτομα της θεωρητικής στο συγκεκριμένο τομέα λόγω του γεγονότος ότι έχουν ασχοληθεί πενταπλάσια (σε ποσότητα) με λογοτεχνία και αρχαία, πράγμα που μπορεί να διευρύνει τους λεξιλογικούς τους ορίζοντες καθώς επίσης και να τους δώσει ιδέες για κάποια θέματα.
Προφανώς η δυσκολία ενός μαθήματος ΈΓΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ, γιατί κάποιος μπορεί να είναι μαθηματική διάνοια και να του φαίνονται αστεία τα μαθηματικά, ενώ άλλος μπορεί να το έχει με την αποστήθιση και να θεωρεί παιχνιδάκι τα αρχαία και την ιστορία, no big deal.
Τώρα σε γενικές γραμμές και αν ρωτήσουμε την πλειοψηφία των μαθητών ποια μαθήματα θεωρεί ως δυσκολότερα, οι απαντήσεις που θα λάβουμε θα δείχνουν σε ένα μεγάλο ποσοστό 90-95% τα μαθηματικά και την φυσική. Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΚΕΨΗ! Ναι δεν διαφωνώ, και στα αρχαία και στα λατινικά κάποια πράγματα χρειάζονται σκέψη αλλά δεν φτάνουν ούτε στο μισό την σκέψη που απαιτείται να έχει ένας μαθητής στα μαθηματικά και στην φυσική. Και πριν πέσετε να με φάτε αγπαητά παιδιά της θεωρητικής, σκεφτείτε τον λόγο που εσείς και αν όχι εσείς η πλεοψηφία της τάξης σας διάλεξε αυτή την κατεύθυνση. Και όχι η απάντηση δεν είναι ότι είχαν μαγευτεί απ΄τα αρχαία και τα λατινικά. Ήταν επειδή δεν τα κατάφερναν τόσο καλά στα φυσικομαθηματικά κι αυτό όχι επειδή ήταν χαμηλότερου διανοητικού επιπέδου, απλά δεδομένου ότι οι θετικές επιστήμες λειτουργούν σαν οικοδόμημα όπου χτίζονται οι γνώσεις η μία πάνω στην άλλη, κάποια στιγμή σε κάποια τάξη έχασαν το παιχνίδι και μετά δεν θέλησαν να το ξαναβρουν. Και έτσι διάλεξαν έναν πιο εύκολο κατα γενική ομολογία δρόμο, της θεωρητικής και της αποστήθισης. Δεν μπορεί να πει κάποιος ότι τα παιδιά αυτά είναι λιγότερο έξυπνα, αυτό όμως που μπορεί να πει κάποιος με σιγουριά είναι ότι τα άτομα θετικοτεχνολογικής (που ασχολούνταν με τα μαθήματα) αύξησαν το iq τους λόγω της ενασχόλησής τους με φυσικομαθηματικά
A, δηλαδή το να επέλεξαν θεωρητική επειδή το επάγγλεμα που ονειρεύονταν ασκείται μέσω θεωρητικής σχολής δε παίζει ε? Ε ρε σανο που σας δίνουν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dogie
Πολύ δραστήριο μέλος


Πως μπορείτε να κρίνετε μια κατεύθυνση όταν δεν έχετε δει τον όγκο της ύλης, τη δυσκολία και χίλια δυο άλλα...;
Συγχαρητήρια στην νέα γενιά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EnnisDelMar!
Δραστήριο μέλος


A, δηλαδή το να επέλεξαν θεωρητική επειδή το επάγγλεμα που ονειρεύονταν ασκείται μέσω θεωρητικής σχολής δε παίζει ε? Ε ρε σανο που σας δίνουν
Προφανώς και παίζει, απλά δεν αποτελεί την πλειοψηφιά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dogie
Πολύ δραστήριο μέλος


Προφανώς και παίζει, απλά δεν αποτελεί την πλειοψηφιά.
Καλά, λέγε εσύ.

ΥΓ. Ό,τι να 'ναι.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 20 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.