Γενικό -  Γιατί διαλέξατε Θεωρητική;

Guest 845212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σχολές α λα Πάντειος που βγάζουν άνεργες φαντάζομαι.

Γιατι η νομικη σιγα την αποκατασταση που εχει:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,905 μηνύματα.
Γιατι η νομικη σιγα την αποκατασταση που εχει:P

Πριν 1-2 χρόνια, να έβλεπες τι λεγόταν εδώ στο φόρουμ, από φοιτητές και μαθητές...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Τι σημαινει σχολες τις πλακας? Γιατι αν και θετικος νομιζω οτι η θεωρητικη εχει πολυ ενδιαφερουσες σχολες...
σημαινει σχολες με μηδενικο αντικρυσμα απλα για τα ματια του κοσμου...η πλειονοτητα των χαμηλοβαθμων θεωρητικων σχολων εμπιπτει σε αυτη την κατηγορια.
Γιατι η νομικη σιγα την αποκατασταση που εχει:P
Μη συγκρινεις την αξια του πτυχιου Νομικης με αυτο της Παντειου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 781029

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να πάει αν είναι τόσο συνειδητοποιημένος ότι θέλει να ασχοληθεί με κάτι τετοιο. Πολύ σπάνιο αλλά το έχω δει να συμβαίνει.

Είσαι η απόδειξη ότι τα μαθηματικά δεν οξύνουν τον νου!.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
Ρε παιδια τι χαζομαρες λετε...
και στην θετικη και στην τεχνολογικη το ιδιο παπαγαλοι ειστε..... με τους θεωρητικους

απλα αντι να παπαγαλιζετε δοκιμια, κειμενα, κριτικες παπαγαλιζετε ασκησεις και αν στις πανελλαδικες πεσει μια ασκηση που δεν ανταποκρινεται σε πρωτοκολλο ασκησης το βαφτιζετε δυσκολο θεμα, απαραδεκτο, παιζουν με τις ψυχες σας κοκ.

Οσο αφορα την θεωρητικη ο μεσος καλος (οχι αριστος) θεωρητικος ειναι το ειδος του φυτου παου απεχθανουμαι..

που δυστυχως δημιουργειται σε πολλες ιατρικες σχολες (απο παιδια που πανε τωρα θετικη).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ρε παιδια τι χαζομαρες λετε...
και στην θετικη και στην τεχνολογικη το ιδιο παπαγαλοι ειστε..... με τους θεωρητικους

Σωστά, στην Ελλάδα ξεχνάμε ότι έχουμε βρει τρόπο να παπαγαλίζουμε ακόμα και τα μαθηματικά:P. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα όμως στις άλλες κατευθύνσεις τα πράγματα δεν είναι τόσο πια τραγικά.

Είσαι η απόδειξη ότι τα μαθηματικά δεν οξύνουν τον νου!.:D
Η θετική είναι επειδή ελπίζω πως τρολλάρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Εκθεση το πιο δυσκολο;; Ετσι οπως μας την διδάσκουν πραγματικα ΚΑΘΕ θεμα που θα σου πεσει μπορείς να το αναπτυξεις με 3 απλα βήματα..... Δεν ξερω για τη θεωρητικη παντως ενα παιδι της θετικη χιλιες φορες περισσοτερο ανησυχει για φυσικομαθηματικα παρα για εκθεση! (η οποια αντικειμενικα ειναι και το μόνο μαθημα που δεν χρειαζεται καν φροντιστηρια!!!).

Τωρα στο θεμα μας......
Κατι που ειχα ακουσει στο γυμνασιο,νομιζα πως ηταν υπερβολικο αλλα πλεον πιστευω οτι ισχυει: "Για να πετυχεις απο θεωρητικη θελει διαβασμα,για να πετυχεις απο τεχνολογική θελει μυαλό,για να πετυχεις από θετική θελει και τα δυο".
Επίσης στο 80% των περιπτώσεων, ενας μαθητης π εβγαλε ενα χ βαθμο από θετική (πες 16000) και ενας π εβγαλε το ιδιο απο θεωρητική, συγκρινοντας τους ως μαθητες γενικοτερα,καθ ολη τη διαρκεια των σχολικων χρονων και σε ολα τα μαθηματα, βλεπεις οτι ο "θετικος" ειχε καλυτερες επιδοσεις. Ή ένα φαινομενο που παρατηρω συχνα, ειδικα προς τα δυο τελευταια ετη του λυκειου, ειναι πως αν ενας (συνεπης κατα τα αλλα) μαθητης της θετικης αδιαφορει για τα θεωρητικα μαθηματα μια φορα, ο αντιστοιχος της θεωρητικης αδιαφορει 10!! Και οταν ερχεται η ωρα για κανα διαγωνισμα σε μαθημα γενικης παιδειας, ο "της θετικης" θα στρωθει με βαρια καρδια, θα παπαγαλισει 10-15 αραδες και θα γραψει εναν βαθμο...ο "της θεωρητικης" θα γκρινιαξει,θα αναζητησει βοηθεια σε φιλους απο διαφορετικη κατευθυνση ,και θα κανει μια μηδαμινη προσπαθεια να μαθει τη θεωρια ή κανενα τυπο (φυσικα δεν θα μπει στον κοπο να τον λυσει)....
(Ολα αυτα απο παρατηρησεις 3 χρονων στο Λυκειο και συζητησεις με φιλους και γνωστους απο όλες τις κατευθυνσεις,καθηγητες και συγγενεις που ασχολουνται με την εκπαιδευση.)


Τα συμπερασματα δικα σας.....
Με τι ειδους κριτηρια εξηγαγες το συμπερασμα οτι στο μαθημα της Εκθεσης ,ο καθε υποψηφιος δυναται να ανταποκριθει σε οποιοδηποτε θεμα ,με τρια απλα βηματα ? :confused: Πραγματοποιησε πρωτιστως μια ερευνα στα Λυκεια της περιοχης σου ,για να δεις με τα ματακια σου τους βαθμους των υποψηφιων στην Εκθεση καθως και τα στατιστικα στοιχεια του Υπουργειου Παιδειας και ισως τοτε επανεξετασεις την αποψη σου ...Να σου αναφερω ενδεικτικα οτι στο Λυκειο στο οποιο φοιτουσα,στο συνολο των 69 υποψηφιων ,αλλα και στο αλλο Λυκειο ,το οποιο συστεγαζεται με το δικο μου ,στο συνολο των 56 υποψηφιων,η πλειοψηφια εγραψε βαθμους της κλιμακας 12,3-14,9 ενω υπηρχαν και βαθμοι κατω απ'τη βαση της κλιμακας 05.9-09.8 .Στα δυο Λυκεια συνολικα υπαρχουν μονο τρεις βαθμοι της κλιμακας 18. Ενα 18 στο δικο μου Λυκειο (ο οποιος και ειναι ο δικος μου βαθμος ) και δυο 18.3 απο το αλλο Λυκειο . Αυτη δυστυχως ειναι η αληθεια με αποδεικτικα στοιχεια και αν θελετε με πιστευετε.Δεν εχω λογο να πω ψεματα ουτε να κανω επιδειξη απλως παρεθεσα προσωπικα στατιστικα στοιχεια.Ισως βεβαια οι διορθωτες των γραπτων ,να ειναι φειδωλοι στη βαθμολογηση.Εντουτοις,στα αλλα μαθηματα οι βαθμοι των υποψηφιων ηταν ευτυχως κατα πολυ υψηλοτεροι.Τις πταιει, κατα τη γνωμη σου ? :book:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Με τι ειδους κριτηρια εξηγαγες το συμπερασμα οτι στο μαθημα της Εκθεσης ,ο καθε υποψηφιος δυναται να ανταποκριθει σε οποιοδηποτε θεμα ,με τρια απλα βηματα ? :confused: Πραγματοποιησε πρωτιστως μια ερευνα στα Λυκεια της περιοχης σου ,για να δεις με τα ματακια σου τους βαθμους των υποψηφιων στην Εκθεση καθως και τα στατιστικα στοιχεια του Υπουργειου Παιδειας και ισως τοτε επανεξετασεις την αποψη σου ...Να σου αναφερω ενδεικτικα οτι στο Λυκειο στο οποιο φοιτουσα,στο συνολο των 69 υποψηφιων ,αλλα και στο αλλο Λυκειο ,το οποιο συστεγαζεται με το δικο μου ,στο συνολο των 56 υποψηφιων,η πλειοψηφια εγραψε βαθμους της κλιμακας 12,3-14,9 ενω υπηρχαν και βαθμοι κατω απ'τη βαση της κλιμακας 05.9-09.8 .Στα δυο Λυκεια συνολικα υπαρχουν μονο τρεις βαθμοι της κλιμακας 18. Ενα 18 στο δικο μου Λυκειο (ο οποιος και ειναι ο δικος μου βαθμος ) και δυο 18.3 απο το αλλο Λυκειο . Αυτη δυστυχως ειναι η αληθεια με αποδεικτικα στοιχεια και αν θελετε με πιστευετε.Δεν εχω λογο να πω ψεματα ουτε να κανω επιδειξη απλως παρεθεσα προσωπικα στατιστικα στοιχεια.Ισως βεβαια οι διορθωτες των γραπτων ,να ειναι φειδωλοι στη βαθμολογηση.Εντουτοις,στα αλλα μαθηματα οι βαθμοι των υποψηφιων ηταν ευτυχως κατα πολυ υψηλοτεροι.Τις πταιει, κατα τη γνωμη σου ? :book:
Κανεις το λαθος να περιπτωσιολογεις...η κοπελα δεν εχει αδικο στο οτι ενας μαθητης με 16000 της θετικης ειναι συνηθως πιο καλος μαθητης απο εναν της θεωρητικης με 16000...γιατι στη δικη μας κατευθυνση το 16 προσεγγιζεται στα πιο πολλα μαθηματα αρκετα ευκολα...και μην μου πεις για αντιλογο την εκθεση, γιατι ειναι μαθημα ολων των κατευθυνσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Κανεις το λαθος να περιπτωσιολογεις...η κοπελα δεν εχει αδικο στο οτι ενας μαθητης με 16000 της θετικης ειναι συνηθως πιο καλος μαθητης απο εναν της θεωρητικης με 16000...γιατι στη δικη μας κατευθυνση το 16 προσεγγιζεται στα πιο πολλα μαθηματα αρκετα ευκολα...και μην μου πεις για αντιλογο την εκθεση, γιατι ειναι μαθημα ολων των κατευθυνσεων.
Δηλαδη ,θεωρεις απλη συμπτωση τη χαμηλη βαθμολογια των μαθητων στην Εκθεση ? :hmm: Ανεφερες οτι τα 16.000 μορια μπορει να τα συγκεντρωσει πολυ ευκολοτερα ο υποψηφιος της Θεωρητικης απ'οτι της Θετικης .Πως το στηριζεις το επιχειρημα αυτο ? :worry: ΥΓ : Ποσοι υποψηφιοι δεν κατορθωσαν να εισαχθουν π.χ στην Ιατρικη εξαιτιας της χαμηλης τους επιδοσης στην Εκθεση ? Το διαπιστωσα στο δικο μου σχολειο,οπως ειπα και πιο πριν.:whistle:Εχετε επιχειρηματα για να με αντικρουσετε οτι η Εκθεση δεν ειναι το δυσκολοτερο μαθημα ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στην έκθεση πολύ συχνά παρατηρούνται πολύ μεγάλες διαφορές μεταξύ των βαθμολογητών. Εγώ είχα πολύ καλό βαθμό και μπορώ με σιγουριά να πω πως παιδιά με πολύ καλύτερο τρόπο γραφής έγραψαν πολύ χειρότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Δηλαδη ,θεωρεις απλη συμπτωση τη χαμηλη βαθμολογια των μαθητων στην Εκθεση ? :hmm: Ανεφερες οτι τα 16.000 μορια μπορει να τα συγκεντρωσει πολυ ευκολοτερα ο υποψηφιος της Θεωρητικης απ'οτι της Θετικης .Πως το στηριζεις το επιχειρημα αυτο ? :worry: ΥΓ : Ποσοι υποψηφιοι δεν κατορθωσαν να εισαχθουν π.χ στην Ιατρικη εξαιτιας της χαμηλης τους επιδοσης στην Εκθεση ? Το διαπιστωσα στο δικο μου σχολειο,οπως ειπα και πιο πριν.:whistle:Εχετε επιχειρηματα για να με αντικρουσετε οτι η Εκθεση δεν ειναι το δυσκολοτερο μαθημα ?
Προφανως δεν ειναι η εκθεση το δυσκολοτερο...απλα συγκεντρωνονται χαμηλες βαθμολογιες γιατι αφενος ειναι υποκειμενικο και αφετερου εχει πολλες ασκησεις απ τις οποιες χανονται ευκολα μορια...δηλαδη και αριστο να ειναι το γραπτο σου 6-7 μοριακια ευκολα χανονται μονο και μονο επειδη κατι δεν αρεσε στον διορθωτη...ειναι σαν την λογοτεχνια, που μπορει να λες πως πηρες 15 και να σου ρχεται 18(οπως συνεβη σε εμενα), αλλα και το αντιστροφο, οπως συνεβη στον κολλητο μου, που εξαιτιας αυτου βρεθηκε κομοτηνη... τον αρχικο συλλογισμο μου τον στηριζω στο οτι εμεις εχουμε μαθηματα "μαξιλαρακια", οπως τα λατινικα, η βιολογια, η ιστορια, που αν εχεις διαβασει καλα δεν παιζει να παρεις κατω απο 17-18...δεν συμβαινει το ιδιο με τη φυσικη και τα μαθηματικα προφανως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
ποτέ δεν ήμουν απόλυτα σίγουρος για αυτό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΑΛΛΗ??? ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΥΑΛΟ Η ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ???

Ναι μωρέ μαλακίες τι μυαλό να θέλει. Θέλει πολύ μυαλό να βρεις τα x τα y και τα h ενώ δε θέλει να διαχωρίσεις τη δοτική προσωπική του ενεργούντος προσώπου από τη δοτική προσωπική του κρίνοντος προσώπου. Θέλει μυαλό να βρεθεί το % της αλκοόλης ξερωγώ και δε θέλει να καταλάβεις τι διάολο σημαίνει σχήμα “άρσης - θέσης“ σόφισμα “λήψεως του ζητουμένου“. Θέλει μυαλό να φτιάξεις μια γραφική παράσταση και όχι να καταλάβεις τη γερουνδιακή έλξη στα λατινικά! :crazy: :upside: :knife:

Δεν υπάρχει θέμα μυαλου υπάρχει θέμα τι ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ο καθένας. Άιντε βραδιάτικα...

Πω πω νεύρα... :worry: Καλά ρε Ακη χαλάρωσε λιγάκι. :P

Μου αρέσει που λέτε να μην συγκρίνουμε τις κατευθύνσεις και όλα τα σχετικά, αλλά τελικά συνεχίζετε το ίδιο βιολί! :upside: Αλλά οκ, όπως θέλετε. :popcorn:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Προφανως δεν ειναι η εκθεση το δυσκολοτερο...απλα συγκεντρωνονται χαμηλες βαθμολογιες γιατι αφενος ειναι υποκειμενικο και αφετερου εχει πολλες ασκησεις απ τις οποιες χανονται ευκολα μορια...δηλαδη και αριστο να ειναι το γραπτο σου 6-7 μοριακια ευκολα χανονται μονο και μονο επειδη κατι δεν αρεσε στον διορθωτη...ειναι σαν την λογοτεχνια, που μπορει να λες πως πηρες 15 και να σου ρχεται 18(οπως συνεβη σε εμενα), αλλα και το αντιστροφο, οπως συνεβη στον κολλητο μου, που εξαιτιας αυτου βρεθηκε κομοτηνη... τον αρχικο συλλογισμο μου τον στηριζω στο οτι εμεις εχουμε μαθηματα "μαξιλαρακια", οπως τα λατινικα, η βιολογια, η ιστορια, που αν εχεις διαβασει καλα δεν παιζει να παρεις κατω απο 17-18...δεν συμβαινει το ιδιο με τη φυσικη και τα μαθηματικα προφανως...
Αφου το δηλωνεις και εσυ οτι χανονται ευκολα μορια στην Εκθεση ,αυτο σημαινει οτι εχει υψηλο βαθμο δυσκολιας σαν μαθημα.:hmm:Ο υποκειμενισμος σαφως υπαρχει ,αλλα δεν ειναι και ανεξελεγκτος ! Και φυσικα δεν ειναι ''μαξιλαρακια''οπως υποστηριζεις , η Ιστορια οπου εξεταζομαστε και σε πηγες -παραθεματα η η Λογοτεχνια οπου μας δινεται παραλληλο κειμενο ,ουτε τα Λατινικα καθως εκτος απο την παπαγαλια απαιτειται και εξασκηση και εμβαθυνση στο καθε κειμενο .:book: ΥΓ Η Βιολογια που ανεφερες ισως να ειναι ''μαξιλαρακι'' αλλα η Ιστορια Γενικης Παιδειας στην οποια προσωπικα επελεξα να εξεταστω, δεν ειναι καθολου ''μαξιλαρακι'' !! Επιπλεον ,δεν γινεται συγκριση αναμεσα στην Εκθεση και τη Λογοτεχνια.Στη Λογοτεχνια ,τουλαχιστον στο σχολειο μου εχουμε αρκετους υψηλους βαθμους αντιθετως στην Εκθεση ,ενω οι περισσοτεροι ισχυριζονταν οτι εγραψαν καλα ,δεν ελαβαν τους προσδοκωμενους βαθμους. Η υλη της Λογοτεχνιας ειναι πιο περιορισμενη [σαφως οι αναλυσεις των κειμενων-ποιηματων ειναι εκτενεις, αλλα μπορεις να την οριοθετησεις],ενω στην Εκθεση η υλη ειναι αχανης .Συμφωνω με αυτο που ανεφερες σχετικα με τη βαθμολογηση της Λογοτεχνιας.Ειναι απροβλεπτη. Και εγω ανεμενα λιγοτερο δηλαδη 18 αλλα τελικα ελαβα ενα 19.2.:/:Αντιθετως, στην Εκθεση μονιμως ειναι χαμηλοι οι βαθμοι.Παρεμπιπτοντως ,τι βαθμο ελαβες στην Εκθεση ? Και αλλη φορα σε εχω ρωτησει,αλλα αγνοησες το ερωτημα μου .Γιατι ? :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Αφου το δηλωνεις και εσυ οτι χανονται ευκολα μορια στην Εκθεση ,αυτο σημαινει οτι εχει υψηλο βαθμο δυσκολιας σαν μαθημα.:hmm:Ο υποκειμενισμος σαφως υπαρχει ,αλλα δεν ειναι και ανεξελεγκτος ! Και φυσικα δεν ειναι ''μαξιλαρακια''οπως υποστηριζεις , η Ιστορια οπου εξεταζομαστε και σε πηγες -παραθεματα η η Λογοτεχνια οπου μας δινεται παραλληλο κειμενο ,ουτε τα Λατινικα καθως εκτος απο την παπαγαλια απαιτειται και εξασκηση και εμβαθυνση στο καθε κειμενο .:book: ΥΓ Η Βιολογια που ανεφερες ισως να ειναι ''μαξιλαρακι'' αλλα η Ιστορια Γενικης Παιδειας στην οποια προσωπικα επελεξα να εξεταστω, δεν ειναι καθολου ''μαξιλαρακι'' !! Επιπλεον ,δεν γινεται συγκριση αναμεσα στην Εκθεση και τη Λογοτεχνια.Στη Λογοτεχνια ,τουλαχιστον στο σχολειο μου εχουμε αρκετους υψηλους βαθμους αντιθετως στην Εκθεση ,ενω οι περισσοτεροι ισχυριζονταν οτι εγραψαν καλα ,δεν ελαβαν τους προσδοκωμενους βαθμους. Η υλη της Λογοτεχνιας ειναι πιο περιορισμενη [σαφως οι αναλυσεις των κειμενων-ποιηματων ειναι εκτενεις, αλλα μπορεις να την οριοθετησεις],ενω στην Εκθεση η υλη ειναι αχανης .Συμφωνω με αυτο που ανεφερες σχετικα με τη βαθμολογηση της Λογοτεχνιας.Ειναι απροβλεπτη. Και εγω ανεμενα λιγοτερο δηλαδη 18 αλλα τελικα ελαβα ενα 19.2.:/:Αντιθετως, στην Εκθεση μονιμως ειναι χαμηλοι οι βαθμοι.Παρεμπιπτοντως ,τι βαθμο ελαβες στην Εκθεση ? Και αλλη φορα σε εχω ρωτησει,αλλα αγνοησες το ερωτημα μου .Γιατι ? :whistle:
Aρκετα μεγαλο οπως μαλλον μπορεις να συμπερανεις, δεν θα κατσω να συγκριθω μαζι σου οπως εικαζω πως επιδιωκεις, αν και η συγκριση βαθμολογικα δεν νομιζω οτι σε συμφερει... οπως και να εχει ολα οσα λες εχουν απαντηθει απο μενα και απο αλλα παιδια σε αλλα σημεια του νηματος.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Aρκετα μεγαλο οπως μαλλον μπορεις να συμπερανεις, δεν θα κατσω να συγκριθω μαζι σου οπως εικαζω πως επιδιωκεις, αν και η συγκριση βαθμολογικα δεν νομιζω οτι σε συμφερει... οπως και να εχει ολα οσα λες εχουν απαντηθει απο μενα και απο αλλα παιδια σε αλλα σημεια του νηματος.:D
Δεν επιδιωκω να συγκριθω βαθμολογικα μαζι σου ! Και τι εννοεις δεν με συμφερει ? Προσωπικα,δεν αποκρυπτω τους βαθμους μου ! :whistle: Παλι παρατηρω την ελλειψη επιχειρηματων σου ! Παρε να φυλλομετρησεις την Βιολογια Γενικης Παιδειας και παρε να φυλλομετρησεις και την ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και αν θες απαντησε μας .Να παραδεχτεις με ειλικρινεια ποιο απ'τα δυο μαθηματα ειναι ''μαξιλαρακι'' ,απαλο και χνουδωτο .Το να μου πεις τι βαθμο πηρες στην Εκθεση ,δεν σημαινει οτι θα σε στιγματισω,κατηγοριοποιησω η οτι θα σε διασυρω !! Απλα σε ρωτησα για το τυπικο της συνομιλιας μας. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Δεν επιδιωκω να συγκριθω βαθμολογικα μαζι σου ! Και τι εννοεις δεν με συμφερει ? Προσωπικα,δεν αποκρυπτω τους βαθμους μου ! :whistle: Παλι παρατηρω την ελλειψη επιχειρηματων σου ! Παρε να φυλλομετρησεις την Βιολογια Γενικης Παιδειας και παρε να φυλλομετρησεις και την ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και αν θες απαντησε μας .Να παραδεχτεις με ειλικρινεια ποιο απ'τα δυο μαθηματα ειναι ''μαξιλαρακι'' ,απαλο και χνουδωτο .Το να μου πεις τι βαθμο πηρες στην Εκθεση ,δεν σημαινει οτι θα σε στιγματισω,κατηγοριοποιησω η οτι θα σε διασυρω !! Απλα σε ρωτησα για το τυπικο της συνομιλιας μας. :hmm:
Oυτε εγω αποκρυπτω τους βαθμους μου, εξαλλου ηταν πολυ καλοι, απλα δεν βρισκω λογο να τουσ διαφημισω...εξαλλου εχουν περασει κοντα 2 χρονια απο τοτε...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 845212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
σημαινει σχολες με μηδενικο αντικρυσμα απλα για τα ματια του κοσμου...η πλειονοτητα των χαμηλοβαθμων θεωρητικων σχολων εμπιπτει σε αυτη την κατηγορια.

Μη συγκρινεις την αξια του πτυχιου Νομικης με αυτο της Παντειου...

Εχω την εντυπωση οτι με 16000 μορια δεν παιρνας και σε τοσο ασημαντες σχολες:P Πχ παιρνας φιλολογια, ιστορικο,πολιτικων επιστημων, κτλ που δεν μου φαινονται και τοσο ''ασημαντες''. Παντως γενικα νομιζω ειναι λαθος να συγκρινεις σχολες με βαση την αποκατασταση που προσφερουν. Το ιδανικο θα ηταν να επιλεγουμε σχολες με βαση τα ενδιαφεροντα μας. Η καθε επιστημη εχει την αξια της δεν κανει μια επιστημη ανωτερη το γεγονος οτι σου δινει περισσοτερες διεξοδους.
Επισης δεν μπηκα στην διαδικασια να κανω συγκρισεις. Απλα η νομικη δεν εχει την ιδια αποκατασταση με παλια σε καμια περιπτωση. Αυτο μου το λενε και ατομα που σπουδαζουν εκει αλλα και γνωστοι μας δικηγοροι που πανε κατα διαολου (2 συγκεκριμενα). Ασχετα αν αποτελει απο οτι μου λενε την σχολη με την καλυτερη αποκατασταση στην θεωρητικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Επισης δεν μπηκα στην διαδικασια να κανω συγκρισεις. Απλα η νομικη δεν εχει την ιδια αποκατασταση με παλια σε καμια περιπτωση. Αυτο μου το λενε και ατομα που σπουδαζουν εκει αλλα και γνωστοι μας δικηγοροι που πανε κατα διαολου (2 συγκεκριμενα). Ασχετα αν αποτελει απο οτι μου λενε την σχολη με την καλυτερη αποκατασταση στην θεωρητικη.
Kοιτα τωρα που η κριση ειναι πολυ εντονοτερη απο πριν 3 χρονια που ας πουμε κληθηκα να διαλεξω ουσιαστικα τι θελω να κανω, η αληθεια ειναι πως και τωρα παλι τη Νομικη θα διαλεγα...μπορει τα πραγματα να μην ειναι τοσο ροδινα οσο παλια, ωστοσο αποτελει ακομη οπως λες κι εσυ την ιδανικοτερη διεξοδο απ την θεωρητικη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MusEditor

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 141 μηνύματα.
σημαινει σχολες με μηδενικο αντικρυσμα απλα για τα ματια του κοσμου...η πλειονοτητα των χαμηλοβαθμων θεωρητικων σχολων εμπιπτει σε αυτη την κατηγορια.

Μη συγκρινεις την αξια του πτυχιου Νομικης με αυτο της Παντειου...

μπράβο φίλε :clapup::clapup: . Συνέχα έτσι. Μυαλό δεν έβαλες ρε αλαζόνα απ το προηγούμενο θέμα για τους δημοσιογράφους που το μισό i-school συμφωνούσε οτι λες πατάτες? I guess not
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top