Γενικό -  Γιατί διαλέξατε Θεωρητική;

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Η μπουρδολογία σε πλήρη έξαρση.
Αποδεχθείτε ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι και ότι καθ' ένας εκφράζεται και ικανοποιείται από διαφορετικά πράγματα. Όποιος γουστάρει στη ζωή του να ασχοληθεί με κάτι στο οποίο έχει πρόσβαση από την Θεωρητική, και προτιμά για οποιοδήποτε λόγο τα θεωρητικά μαθήματα, θα οδηγηθεί εκεί.
Οι ανθρωπιστικές επιστήμες οδηγούν στη στασιμότητα; Μα καλά, σοβαρολογείς; Τι ορίζεις ως «στασιμότητα» και πώς η ενασχόληση με μια τέτοια επιστήμη σε οδηγεί εκεί;
Και στην τελική, τι ζόρι τραβάτε; Όποιος νομίζει ότι η θεωρητική είναι ευκολότερη, ας την ακολουθήσει, ή ας το είχε κάνει όταν τού δόθηκε η ευκαιρία. Από πού κι ως πού υποτιμάτε τον αγώνα και τα ενδιαφέροντα τόσων παιδιών, και κάνετε συγκρίσεις χωρίς κανέναν κοινό τόπο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η μπουρδολογία σε πλήρη έξαρση.
Αποδεχθείτε ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι και ότι καθ' ένας εκφράζεται και ικανοποιείται από διαφορετικά πράγματα. Όποιος γουστάρει στη ζωή του να ασχοληθεί με κάτι στο οποίο έχει πρόσβαση από την Θεωρητική, και προτιμά για οποιοδήποτε λόγο τα θεωρητικά μαθήματα, θα οδηγηθεί εκεί.
Οι ανθρωπιστικές επιστήμες οδηγούν στη στασιμότητα; Μα καλά, σοβαρολογείς; Τι ορίζεις ως «στασιμότητα» και πώς η ενασχόληση με μια τέτοια επιστήμη σε οδηγεί εκεί;
Και στην τελική, τι ζόρι τραβάτε; Όποιος νομίζει ότι η θεωρητική είναι ευκολότερη, ας την ακολουθήσει, ή ας το είχε κάνει όταν τού δόθηκε η ευκαιρία.;

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

χαχαχαχαχα! Μα καλά πόσο κολλημένοι είστε;;; Εσύ λες μπουρδολογίες και θα στο αποδείξω με τα παρακάτω.

Λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε ότι και εγώ είμαι θεωρητική κατεύθυνση (yayyyyyy), για να μη λέτε ότι ανήκω στους κακούς θετικούς και τεχνολογικούς που μας υποτιμούν. :(

Αποδεχθείτε ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι και ότι καθ' ένας εκφράζεται και ικανοποιείται από διαφορετικά πράγματα.
Όποιος γουστάρει στη ζωή του να ασχοληθεί με κάτι στο οποίο έχει πρόσβαση από την Θεωρητική, και προτιμά για οποιοδήποτε λόγο τα θεωρητικά μαθήματα, θα οδηγηθεί εκεί.
Είπε κανείς το αντίθετο; :confused:

Οι ανθρωπιστικές επιστήμες οδηγούν στη στασιμότητα; Μα καλά, σοβαρολογείς; Τι ορίζεις ως «στασιμότητα» και πώς η ενασχόληση με μια τέτοια επιστήμη σε οδηγεί εκεί;
:hehe: :hehe: (Eδώ ομολογώ ότι γέλασα πιο πολύ. :redface:) ΕΙΠΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ; ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ! Η φράση "και καλά" θα έπρεπε να σε διευκολύνει να εντοπίσεις τον ειρωνικό μου τόνο σε αυτό το συγκεκριμένο σημείο του μηνύματός μου. :confused:

Και στην τελική, τι ζόρι τραβάτε; Όποιος νομίζει ότι η θεωρητική είναι ευκολότερη, ας την ακολουθήσει, ή ας το είχε κάνει όταν τού δόθηκε η ευκαιρία. Από πού κι ως πού υποτιμάτε τον αγώνα και τα ενδιαφέροντα τόσων παιδιών, και κάνετε συγκρίσεις χωρίς κανέναν κοινό τόπο;
Δεν τραβώ κανένα ζόρι. :) Ο καθένας ας κάνει αυτό που επιθυμεί. Αλλωστε αυτό είναι το σωστό. Ενημερωτικά, δεν επέλεξα την θεωρητική κατεύθυνση επειδή θεωρείται πιο έυκολη ή και εγώ δεν ξέρω τι. Ανέκαθεν, μου άρεσαν τα μαθήματα που σχετίζονται με τα αρχαία και τα ελληνικά γενικότερα, οπότε δεν μπήκα σε δίλημμα ποια κατεύθυνση να επιλέξω.

Από πού κι ως πού υποτιμάτε τον αγώνα και τα ενδιαφέροντα τόσων παιδιών, και κάνετε συγκρίσεις χωρίς κανέναν κοινό τόπο
ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΜΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ. Βασικά ρε παιδιά, πρέπει να μάθετε να διαβάζετε και όχι να βλέπετε αυτά που θέλετε να δείτε. ;) Δεν έκανα καμία σύγκριση. ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ το ποστ μου έλεγα ότι δεν είναι και το καλύτερο να συγκρίνουμε τις κατευθύνσεις εφόσον πρόκειται για διαφορετικά αντικείμενα. :knife:


Γενικά Θεμιστόπουλε παρατηρώ ότι όταν βλέπεις κάποιον άλλον να λέει κάτι για την θεωρητική - ακόμη και ειρωνικά! - πέφτεις πάνω του να τον φας. :P Καλό θα ήταν να μη φανατίζεστε και να βλέπετε τα πράγματα πιο σφαιρικά. :)

Και πραγματικά θεωρώ ότι το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα ευννοεί τα παπαγαλάκια. Οσο και να σας πονάει, αυτή είναι η αλήθεια.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Εσύ αναφέρθηκες, αν δεν κάνω λάθος, σε σύγκριση δυσκολίας θεμάτων. Όταν, επίσης, θέλεις να δώσεις ειρωνικό τόνο στα γραφόμενά σου, χρησιμοποιείς εισαγωγικά ("«", "»"), ακριβώς επειδή θέλεις να το ξεκαθαρίσεις. Προσωπικά, δε με αφορά πλέον η δευτεροβάθμια και ο θεσμός των Πανελληνίων. Δεν είμαι μαθητής. Οι ανακρίβειες, όμως, και οι άστοχες παρατηρήσεις πρέπει να επισημαίνονται. Όταν υπαινίσσεσαι ότι ένας μαθητής της Θεωρητικής έγραψε 19 πιο εύκολα απ' ό,τι ένας άλλης κατεύθυνσης, τότε, ναι, τον υποτιμάς - ακόμη κι αν σε παρένθεση αναφέρεις κάτι πολύ γενικό, το οποίο δεν αναιρεί αυτό που ισχυρίστηκες.

Plus; Θεμιστοπόλος, my pleasure. Aight?

Edit; Το «και καλά», το τοποθέτησες στο συμπέρασμα και όχι στους ισχυρισμούς σου. Υπάρχει σημαντική διαφορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Πωω ρε φίλε... Το ήξερα ότι θα με φάνε οι θεωρητικοί... :whistle:

Λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Την Πάτρα δεν την λες επαρχία. χαχαχα δηλαδή είναι γελοίο από μόνο του! :P Η Πάτρα είναι από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας (μάλιστα η 3η αν δεν κάνω λάθος). Αποκαλείται Πύλη της Ελλάδας προς τη Δύση, καθώς είναι διεθνές εμπορικό κέντρο, μεγάλο λιμάνι και κομβικό σημείο για το εμπόριο και την επικοινωνία με την Ιταλία και την Ευρωπαϊκή Δύση.

Πάμε παρακάτω τώρα: Φέτος οι βάσεις δεν έπεσαν θεαματικά, όπως λες, όσον αφορά την θεωρητική κατεύθυνση τουλάχιστον. Αν θυμάσαι, υπήρχε μείωση του αριθμού των εισακτέων, οπότε σε συνδυασμό με τις βαθμολογίες των παιδιών καθώς και με τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης (πολλοί δε σπουδάζουν πλέον εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων), οι βάσεις έπεσαν - και μάλιστα αρκετά - στις μεγάλες πόλεις (κυρίως Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Υπήρξε άνοδος όμως σε πολλές σχολές της επαρχίας. ;)

Εντάξει τώρα μη συγκρίνεις τη δυσκολία των πανελλαδικών θεμάτων της θεωρητικής με των άλλων κατευθύνσεων. Πολύ απλά δε σε συμφέρει (άσε που δε νομίζω ότι είναι και το καλύτερο δεδομένου ότι πρόκειται για διαφορετικά αντικείμενα). Τέσπα, τους θετικοτεχνολογικούς τους ... βιάζουν (:P) επανειλημμένα από το 2009 ή το 2010. Θυμάσαι τι σφαγή έγινε το 2011; Φέτος; Ειδες τι έγινε; Ηταν επόμενο λοιπόν να χαντακώσουν κάπως και την θεωρητική που οδηγεί σε ανθρωπιστικές επιστήμες, οι οποίες με την σειρά τους οδηγούν στη στασιμότητα, την ανεργία κτλ κτλ, επομένως και καλά δεν αξίζουν.
Καταρχας,ειναι αυτονοητο για τους περισσοτερους οτι η Πατρα δεν ειναι επαρχια.Ωστοσο,καποιος /α που διαμενει στην Αθηνα η στη Θεσσαλονικη και εισαγεται σε σχολη της Πατρας θα υποχρεωθει να πληρωνει ενοικιο κτλ για να μπορεσει να σπουδασει στη Πατρα η οπουδηποτε αλλου.Υποθετω οτι συμφωνεις με αυτο που μολις σου εγραψα.Ακολουθως,δεν επιδιωκω να συγκρινω τις σχολες των τριων κατευθυνσων,αφου τα αντικειμενα στα οποια εστιαζουν ειναι ανομοια.Θα'ταν βλακωδες κατι τετοιο.Εντουτοις,θεωρεις ακομη οτι η θετικη η τεχνολογικη κατευθυνση ειναι πιο ''δυσκολες'' σε σχεση με τη θεωρητικη ; Και φυσικα οι βασεις επεσαν σε ολες τις πολεις και για ολες τις κατευθυνσεις ισχυει αυτο.Στην ανεργια δεν οδηγουν μονο οι θεωρητικες σχολες αλλα και οι σχολες των αλλων πεδιων εξισου ! Μηπως εισαι προκατειλημμενη απεναντι στην θεωρητικη κατευθυνση ; Εστω οτι δεν αξιζουν οι θεωρητικες -ανθρωπιστικες σχολες,επειδη οπως υποστηριζεις ,οδηγουν σε ανεργια, ποιες κατα τη γνωμη σου αξιζουν ; Θα'θελα να μου 'γραφες...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εσύ αναφέρθηκες, αν δεν κάνω λάθος, σε σύγκριση δυσκολίας θεμάτων.

Δεν ήθελα να συγκρίνω την δυσκολία των θεμάτων. Απλά η Ροβέρτα είπε "Μαλιστα,στη Θετικη και στην Τεχνολογικη κατευθυνση οι βασεις επεσαν πολυ περισσοτερο απ'οτι στην Θεωρητικη". Προκειμένου να εξηγήσω τον λόγο για τον οποίο οι βάσεις έπεσαν αισθητά στα θετικοτεχνολογικά πεδία, έπρεπε να αναφερθώ και στο επίπεδο δυσκολίας των πανελλαδικών θεμάτων. :confused:

Όταν, επίσης, θέλεις να δώσεις ειρωνικό τόνο στα γραφόμενά σου, χρησιμοποιείς εισαγωγικά ("«", "»"), ακριβώς επειδή θέλεις να το ξεκαθαρίσεις.
Δε θα μου υποδείξεις πώς θα γράφω εδώ πέρα. Ξέρω ότι τα εισαγωγικά δηλώνουν και την ειρωνεία (τρομερό! :eek:). Ας κοιτούσες καλύτερα το μήνυμά μου μήπως και διέκρινες τον ειρωνικό τόνο.

Προσωπικά, δε με αφορά πλέον η δευτεροβάθμια και ο θεσμός των Πανελληνίων. Δεν είμαι μαθητής. Οι ανακρίβειες, όμως, και οι άστοχες παρατηρήσεις πρέπει να επισημαίνονται. Όταν υπαινίσσεσαι ότι ένας μαθητής της Θεωρητικής έγραψε 19 πιο εύκολα απ' ό,τι ένας άλλης κατεύθυνσης, τότε, ναι, τον υποτιμάς - ακόμη κι αν σε παρένθεση αναφέρεις κάτι πολύ γενικό, το οποίο δεν αναιρεί αυτό που ισχυρίστηκες.
Τι λες;;; Πας καλά ρε τύπε; Ανέφερα πουθενά ότι "ένας μαθητής της Θεωρητικής έγραψε 19 πιο εύκολα απ' ό,τι ένας άλλης κατεύθυνση"; Το μόνο που είπα ήταν ότι κάποιος της θεωρητικής, αν παπαγαλίσει ορισμένα πράγματα, είναι πιο εύκολο να γράψει ΚΑΛΑ (δλδ έναν αξιοπρεπή βαθμό). Δεν είπα 19 (άριστα δλδ. Εκτός αν το 19 σου κάνει για έναν απλό καλό βαθμό :cry_x:).

Plus; Θεμιστοπόλος, my pleasure. Aight?
Σόρρυ γι' αυτό, αλλά τόσο καιρό νόμιζα πως το νικ σου ήταν Θεμιστόπουλος. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Δεν ήθελα να συγκρίνω την δυσκολία των θεμάτων. Απλά η Ροβέρτα είπε "Μαλιστα,στη Θετικη και στην Τεχνολογικη κατευθυνση οι βασεις επεσαν πολυ περισσοτερο απ'οτι στην Θεωρητικη". Προκειμένου να εξηγήσω τον λόγο για τον οποίο οι βάσεις έπεσαν αισθητά στα θετικοτεχνολογικά πεδία, έπρεπε να αναφερθώ και στο επίπεδο δυσκολίας των πανελλαδικών θεμάτων. :confused:

Δε θα μου υποδείξεις πώς θα γράφω εδώ πέρα. Ξέρω ότι τα εισαγωγικά δηλώνουν και την ειρωνεία (τρομερό! :eek:). Ας κοιτούσες καλύτερα το μήνυμά μου μήπως και διέκρινες τον ειρωνικό τόνο.

Τι λες;;; Πας καλά ρε τύπε; Ανέφερα πουθενά ότι "ένας μαθητής της Θεωρητικής έγραψε 19 πιο εύκολα απ' ό,τι ένας άλλης κατεύθυνση"; Το μόνο που είπα ήταν ότι κάποιος της θεωρητικής, αν παπαγαλίσει ορισμένα πράγματα, είναι πιο εύκολο να γράψει ΚΑΛΑ (δλδ έναν αξιοπρεπή βαθμό). Δεν είπα 19 (άριστα δλδ. Εκτός αν το 19 σου κάνει για έναν απλό καλό βαθμό :cry_x:).

Σόρρυ γι' αυτό, αλλά τόσο καιρό νόμιζα πως το νικ σου ήταν Θεμιστόπουλος. :P
Και ποιος ειναι Natalia ,αν επιτρεπεται ,για σενα ο αξιοπρεπης βαθμος ; Πανω απο 15 η κατω απο 15 ; :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καταρχας,ειναι αυτονοητο για τους περισσοτερους οτι η Πατρα δεν ειναι επαρχια.Ωστοσο,καποιος /α που διαμενει στην Αθηνα η στη Θεσσαλονικη και εισαγεται σε σχολη της Πατρας θα υποχρεωθει να πληρωνει ενοικιο κτλ για να μπορεσει να σπουδασει στη Πατρα η οπουδηποτε αλλου.Υποθετω οτι συμφωνεις με αυτο που μολις σου εγραψα.Ακολουθως,δεν επιδιωκω να συγκρινω τις σχολες των τριων κατευθυνσων,αφου τα αντικειμενα στα οποια εστιαζουν ειναι ανομοια.Θα'ταν βλακωδες κατι τετοιο.Εντουτοις,θεωρεις ακομη οτι η θετικη η τεχνολογικη κατευθυνση ειναι πιο ''δυσκολες'' σε σχεση με τη θεωρητικη ; Και φυσικα οι βασεις επεσαν σε ολες τις πολεις και για ολες τις κατευθυνσεις ισχυει αυτο.Στην ανεργια δεν οδηγουν μονο οι θεωρητικες σχολες αλλα και οι σχολες των αλλων πεδιων εξισου ! Μηπως εισαι προκατειλημμενη απεναντι στην θεωρητικη κατευθυνση ; Εστω οτι δεν αξιζουν οι θεωρητικες -ανθρωπιστικες σχολες,επειδη οπως υποστηριζεις ,οδηγουν σε ανεργια, ποιες κατα τη γνωμη σου αξιζουν ; Θα'θελα να μου 'γραφες...:hmm:

ΟΚ, χαίρομαι που τα βρήκαμε με την Πάτρα. :D

Για τα υπόλοιπα, δες τα άλλα μηνύματα που έγραψα. :redface: Να πω μόνο ότι όχι δε θεωρώ πιο εύκολη την θεωρητική από τις άλλες κατευθύνσεις. Κάθε κατεύθυνση έχει τις δυσκολίες της. Εξάλλου πώς να τις συγκρίνω από την στιγμή που πρόκεται για διαφορετικά μαθήματα; :P

οι βασεις επεσαν σε ολες τις πολεις και για ολες τις κατευθυνσεις ισχυει αυτο.Στην ανεργια δεν οδηγουν μονο οι θεωρητικες σχολες αλλα και οι σχολες των αλλων πεδιων εξισου !
Μην είσαι απόλυτη. :ermm: Ενα παράδειγμα θα σου πω: οι φιλολογίες ΕΚΠΑ + ΑΠΘ έπεσαν, ενώ όλες οι υπόλοιπες ανέβηκαν κάποια μόρια.


Δεν είμαι προκατειλλημένη! Διάβασε τα υπόλοιπα που έχω γράψει εδώ σήμερα και αν θες κάτι άλλο να με ρωτήσεις, θα χαρώ να σου απαντήσω. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Εντουτοις,θεωρεις ακομη οτι η θετικη η τεχνολογικη κατευθυνση ειναι πιο ''δυσκολες'' σε σχεση με τη θεωρητικη ;

γιατί, αμφιβάλλεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
γιατί, αμφιβάλλεις?
Ειναι ποινικο αδικημα να αμφιβαλλει κανεις,αραγε ? :whistle: Εσυ ,εχεις καταληξει ηδη σε καποιο οριστικο συμπερασμα ,για το ποια κατευθυνση ειναι πιο δυσκολη και ποια πιο ευκολη ? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Ειναι ποινικο αδικημα να αμφιβαλλει κανεις,αραγε ? :whistle: Εσυ ,εχεις καταληξει ηδη σε καποιο οριστικο συμπερασμα ,για το ποια κατευθυνση ειναι πιο δυσκολη και ποια πιο ευκολη ? :hmm:

φυσικά και έχω καταλήξει, όπως θα καταλήξεις κ συ αν σκεφτείς και μου πεις ένα μάθημα της θεωρητικής που απαιτεί ΜΥΑΛΟ (λίγο ή πολύ)...γιατί εγώ μπορώ να σου πω 3 της τεχνολογικής...
ας αφήσουμε τις σχολές κάθε κατεύθυνσης, γιατί πρώτη απ όλους θα πω για τη νομική ότι είναι ΜΕΓΑΛΗ και δύσκολη επιστήμη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
φυσικά και έχω καταλήξει, όπως θα καταλήξεις κ συ αν σκεφτείς και μου πεις ένα μάθημα της θεωρητικής που απαιτεί ΜΥΑΛΟ (λίγο ή πολύ)...γιατί εγώ μπορώ να σου πω 3 της τεχνολογικής...
ας αφήσουμε τις σχολές κάθε κατεύθυνσης, γιατί πρώτη απ όλους θα πω για τη νομική ότι είναι ΜΕΓΑΛΗ και δύσκολη επιστήμη...

Ενα θες; Ενα θα σου πω.

Το άγνωστο δε θέλει μυαλό ε; :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Ενα θες; Ενα θα σου πω.

Το άγνωστο δε θέλει μυαλό ε; :whistle:

συγνώμη, υπάρχει μάθημα "Άγνωστο"?:worry:
και γιατί ακριβώς απαιτεί μυαλό?κάποια α κρίση ίσως, η οποία μπορεί να αποκτηθεί με εξάσκηση το δίχως άλλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
συγνώμη, υπάρχει μάθημα "Άγνωστο"?:worry:
και γιατί ακριβώς απαιτεί μυαλό?κάποια α κρίση ίσως, η οποία μπορεί να αποκτηθεί με εξάσκηση το δίχως άλλο...

Nαι, για εμάς τους θεωρητικούς τα αρχαία ήδη από την β' λυκείου διακρίνονται σε γνωστό και άγνωστο. :)

Καταρχάς να πούμε ότι ΟΛΟΙ έχουμε μυαλό. Το θέμα είναι πώς το διαχειρίζεται κανείς. ;) Συνεπώς, όλοι μας διαθέτουμε κριτική ικανότητα. Αλλοι σε μεγαλύτερο και άλλοι σε μικρότερο βαθμό. Το ερώτημά σου "γιατί ακριβώς απαιτεί μυαλό;" είναι άτοπο.

Τόσα μηνύματα έχω γράψει σε αυτό το θέμα και είναι αρκετά για μια μέρα. Αν θέλετε να παίξουμε το παιχνίδι "θετικοί-τεχνολογικοί vs θεωρητικοί σημειώσατε 1-0" να τα πουλήσετε αλλού αυτά. Αλλά φυσικά εσείς είστε οι ΜΟΝΟΙ που έχετε μυαλό και όλοι οι άλλοι είμαστε άξιοι της μοίρας μας. :( Τόσο μυαλό που κάθεστε και συγκρίνετε κατευθύνσεις, για να ικανοποιήσετε την ματαιοδοξία σας.

Natalia Secret out.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
φυσικά και έχω καταλήξει, όπως θα καταλήξεις κ συ αν σκεφτείς και μου πεις ένα μάθημα της θεωρητικής που απαιτεί ΜΥΑΛΟ (λίγο ή πολύ)...γιατί εγώ μπορώ να σου πω 3 της τεχνολογικής...
ας αφήσουμε τις σχολές κάθε κατεύθυνσης, γιατί πρώτη απ όλους θα πω για τη νομική ότι είναι ΜΕΓΑΛΗ και δύσκολη επιστήμη...
Η Εκθεση ειναι το δυσκολοτερο μαθημα και για τις τρεις κατευθυνσεις .Και φυσικα η παπαγαλια επιχειρηματων ,δεν αρκει .Χρειαζεται πολυ μυαλο,για να παρεις εστω και ενα δεκατο πανω απο 15 . Επιπλεον ,ποσοι υποψηφιοι και απ'τις τρεις κατευθυνσεις χασανε την σχολη της πρωτης τους επιλογης ,λογω της Εκθεσης ? Η μηπως δεν το ξερεις αυτο ? Μαλλον οχι ... :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Nαι, για εμάς τους θεωρητικούς τα αρχαία ήδη από την β' λυκείου διακρίνονται σε γνωστό και άγνωστο. :)

Καταρχάς να πούμε ότι ΟΛΟΙ έχουμε μυαλό. Το θέμα είναι πώς το διαχειρίζεται κανείς. ;) Συνεπώς, όλοι μας διαθέτουμε κριτική ικανότητα. Αλλοι σε μεγαλύτερο και άλλοι σε μικρότερο βαθμό. Το ερώτημά σου "γιατί ακριβώς απαιτεί μυαλό;" είναι άτοπο.

Τόσα μηνύματα έχω γράψει σε αυτό το θέμα και είναι αρκετά για μια μέρα. Αν θέλετε να παίξουμε το παιχνίδι "θετικοί-τεχνολογικοί vs θεωρητικοί σημειώσατε 1-0" να τα πουλήσετε αλλού αυτά. Αλλά φυσικά εσείς είστε οι ΜΟΝΟΙ που έχετε μυαλό και όλοι οι άλλοι είμαστε άξιοι της μοίρας μας. :( Τόσο μυαλό που κάθεστε και συγκρίνετε κατευθύνσεις, για να ικανοποιήσετε την ματαιοδοξία σας.

Natalia Secret out.

καταρχάς να πούμε ότι διαφωνούμε...δεν έχουμε όλοι μυαλό...οπότε από τη μεριά μου, δεν είναι άτοπο το ερώτημα...
δεν παίζουμε κανένα παιχνίδι, συζήτηση κάνουμε (την οποία απολαμβάνω ιδιαίτερα μπορώ να σου πω) και θέλω επιχειρήματα...αν τα δω (ή μάλλον, αν τα διαβάσω) ευχαρίστως να σκεφτώ να δω αλλιώς τα πράγματα...
τέλος να πω ότι δε θεωρώ ότι μόνο εμείς έχουμε μυαλό, κάποιοι από εσάς έχετε επίσης και ότι τουλάχιστον εγώ δεν έχω καμία ματαιοδοξία τέτοιου είδους για να ικανοποιήσω...απλά όπως προείπα απολαμβάνω τη συζήτηση:)

miro2 is out too, επιβάλλεται διάβασμα...

Η Εκθεση ειναι το δυσκολοτερο μαθημα και για τις τρεις κατευθυνσεις .Και φυσικα η παπαγαλια επιχειρηματων ,δεν αρκει .Χρειαζεται πολυ μυαλο,για να παρεις εστω και ενα δεκατο πανω απο 15 . Επιπλεον ,ποσοι υποψηφιοι και απ'τις τρεις κατευθυνσεις χασανε την σχολη της πρωτης τους επιλογης ,λογω της Εκθεσης ? Η μηπως δεν το ξερεις αυτο ? Μαλλον οχι ... :whistle:

μάθημα της θεωρητικής θέλω...
και όχι δεν είναι το δυσκολότερο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,292 μηνύματα.
συγνώμη, υπάρχει μάθημα "Άγνωστο"?:worry:
και γιατί ακριβώς απαιτεί μυαλό?κάποια α κρίση ίσως, η οποία μπορεί να αποκτηθεί με εξάσκηση το δίχως άλλο...
Οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης με τους καθηγητές διαιρούν τις ώρες που κάνουν στο σχολείο και το φροντιστήριο σε ώρες γνωστού και ώρες αγνώστου, γιατί κατ' ουσίαν αποτελούν δύο μέρη το καθένα από τα οποία απαιτεί ξεχωριστή προετοιμασία. Μαζί αποτελούν το μάθημα των αρχαίων ελληνικά, το οποίο στις φετινές πανελλήνιες ήταν το δεύτερο μάθημα με τον μικρότερο αριθμό αριστούχων (πρώτο ήταν τα μαθηματικά κατ.). Βρίσκω λοιπόν ισοπεδωτικό το να υποστηρίζεις πως το άγνωστο είναι απλώς θέμα εξάσκησης από τη στιγμή που δεν το έχεις αντιμετωπίσει ποτέ και τα μόνα αρχαία που έχεις κάνει είναι οι μεταφράσεις της Αντιγόνης που παπαγάλιζες, προκειμένου να βγάλεις έναν αξιοπρεπή βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγνωστο

Δραστήριο μέλος

Η Αγνωστο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 461 μηνύματα.
συγνώμη, υπάρχει μάθημα "Άγνωστο"?:worry:
και γιατί ακριβώς απαιτεί μυαλό?κάποια α κρίση ίσως, η οποία μπορεί να αποκτηθεί με εξάσκηση το δίχως άλλο...

Εγώ είμαι.


Λοιπόν. Αυτή την εμμονή του "Θεμιστόπουλου" ούτε εγώ την καταλαβαίνω. Βασικά πιστεύω ότι όλα όσα αναρτά είναι προϊόντα συντονισμένου σχεδιασμού. Τι εννοώ; Πρώτα απ' όλα το nickname του είναι παραπλανητικό και ευκαιρία διαπόμπευσης όσων διαφωνούν μαζί του. Πιστεύω πως όσα κάνει, καθρεφτίζουν το απωθημένο του να ακολουθήσει κάποιον κλάδο θετικών επιστημών, όπως τα Μαθηματικά ή η Φυσική. Φίλε μου ξεπέρασε τα προβλήματά σου. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Εγώ είμαι.


Λοιπόν. Αυτή την εμμονή του "Θεμιστόπουλου" ούτε εγώ την καταλαβαίνω. Βασικά πιστεύω ότι όλα όσα αναρτά είναι προϊόντα συντονισμένου σχεδιασμού. Τι εννοώ; Πρώτα απ' όλα το nickname του είναι παραπλανητικό και ευκαιρία διαπόμπευσης όσων διαφωνούν μαζί του. Πιστεύω πως όσα κάνει, καθρεφτίζουν το απωθημένο του να ακολουθήσει κάποιον κλάδο θετικών επιστημών, όπως τα Μαθηματικά ή η Φυσική. Φίλε μου ξεπέρασε τα προβλήματά σου. :)
You came in like a wrecking ball...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγνωστο

Δραστήριο μέλος

Η Αγνωστο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 461 μηνύματα.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Η Εκθεση ειναι το δυσκολοτερο μαθημα και για τις τρεις κατευθυνσεις .Και φυσικα η παπαγαλια επιχειρηματων ,δεν αρκει .Χρειαζεται πολυ μυαλο,για να παρεις εστω και ενα δεκατο πανω απο 15 . Επιπλεον ,ποσοι υποψηφιοι και απ'τις τρεις κατευθυνσεις χασανε την σχολη της πρωτης τους επιλογης ,λογω της Εκθεσης ? Η μηπως δεν το ξερεις αυτο ? Μαλλον οχι ... :whistle:

Εκθεση το πιο δυσκολο;; Ετσι οπως μας την διδάσκουν πραγματικα ΚΑΘΕ θεμα που θα σου πεσει μπορείς να το αναπτυξεις με 3 απλα βήματα..... Δεν ξερω για τη θεωρητικη παντως ενα παιδι της θετικη χιλιες φορες περισσοτερο ανησυχει για φυσικομαθηματικα παρα για εκθεση! (η οποια αντικειμενικα ειναι και το μόνο μαθημα που δεν χρειαζεται καν φροντιστηρια!!!).

Τωρα στο θεμα μας......
Κατι που ειχα ακουσει στο γυμνασιο,νομιζα πως ηταν υπερβολικο αλλα πλεον πιστευω οτι ισχυει: "Για να πετυχεις απο θεωρητικη θελει διαβασμα,για να πετυχεις απο τεχνολογική θελει μυαλό,για να πετυχεις από θετική θελει και τα δυο".
Επίσης στο 80% των περιπτώσεων, ενας μαθητης π εβγαλε ενα χ βαθμο από θετική (πες 16000) και ενας π εβγαλε το ιδιο απο θεωρητική, συγκρινοντας τους ως μαθητες γενικοτερα,καθ ολη τη διαρκεια των σχολικων χρονων και σε ολα τα μαθηματα, βλεπεις οτι ο "θετικος" ειχε καλυτερες επιδοσεις. Ή ένα φαινομενο που παρατηρω συχνα, ειδικα προς τα δυο τελευταια ετη του λυκειου, ειναι πως αν ενας (συνεπης κατα τα αλλα) μαθητης της θετικης αδιαφορει για τα θεωρητικα μαθηματα μια φορα, ο αντιστοιχος της θεωρητικης αδιαφορει 10!! Και οταν ερχεται η ωρα για κανα διαγωνισμα σε μαθημα γενικης παιδειας, ο "της θετικης" θα στρωθει με βαρια καρδια, θα παπαγαλισει 10-15 αραδες και θα γραψει εναν βαθμο...ο "της θεωρητικης" θα γκρινιαξει,θα αναζητησει βοηθεια σε φιλους απο διαφορετικη κατευθυνση ,και θα κανει μια μηδαμινη προσπαθεια να μαθει τη θεωρια ή κανενα τυπο (φυσικα δεν θα μπει στον κοπο να τον λυσει)....
(Ολα αυτα απο παρατηρησεις 3 χρονων στο Λυκειο και συζητησεις με φιλους και γνωστους απο όλες τις κατευθυνσεις,καθηγητες και συγγενεις που ασχολουνται με την εκπαιδευση.)


Τα συμπερασματα δικα σας.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top