Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Να ρωτήσω περί 5ου κεφαλαίου (αποδοτικότητα αλγορίθμων).

Γιατί είναι εκτός ύλης; Έπρεπε να βγει κάποιο, διότι η ύλη ήταν μεγάλη; Είναι δύσκολο; Έχει πολλά μαθηματικά; Ποιος ο λόγος;

Εμένα, πάντως, μου φαίνεται ενδιαφέρον και φαντάζομαι είναι πολύ χρήσιμο για έναν προγραμματιστή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Το γενικό λύκειο προσφέρει γενική παιδεία.
Το ΤΕΕ (ΕΠΑΛ) προσφέρει επαγγελματικές γνώσεις/δεξιότητες (προγραμματιστής).

Γι αυτό και δε χρειάζεται αυτό το κεφάλαιο ο φόρτος είναι ήδη αρκετός !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mariosxania

Δραστήριο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 538 μηνύματα.
Το ΤΕΕ (ΕΠΑΛ) προσφέρει επαγγελματικές γνώσεις/δεξιότητες (προγραμματιστής).

Ντάξει είπαμε κύριε Τσιωτάκη σιγά τις γνώσεις κάποια βασικά μαθαίνεις και εκεί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Μάριε, εννοούσα τον προσανατολισμό του σχολείου.
Εννοείται πως δεν μπορείς 17 χρονών να τελειώσεις ΕΠΑΛ και να είσαι προγραμματιστής και με τη βούλα :D
Εύχομαι καλή επιτυχία και υλοποίηση των στόχων σου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Να ρωτήσω περί 5ου κεφαλαίου (αποδοτικότητα αλγορίθμων).

Γιατί είναι εκτός ύλης; Έπρεπε να βγει κάποιο, διότι η ύλη ήταν μεγάλη; Είναι δύσκολο; Έχει πολλά μαθηματικά; Ποιος ο λόγος;

Εμένα, πάντως, μου φαίνεται ενδιαφέρον και φαντάζομαι είναι πολύ χρήσιμο για έναν προγραμματιστή.

Χρήσιμο θα ήταν να μαθαίνεις και περί αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού, αλλά τι να πρωτομάθει ένας ταλαίπωρος μαθητής 3ης λυκείου σε μία μόνο χρονιά? Αρκετά δεν σας έχουν φορτώσει? :jumpy:

Έχε υπομονή, αν θελεις να γίνεις προγραμματιστής έχεις μπροστά σου αμέτρητες ώρες ξενύχτι σε προπτυχιακά, μεταπτυχιακά κλπ κλπ μπροστά από το πληκτρολόγιο ... Δεν θα τα μάθεις όλα σε μία χρονιά ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos_sp

Νεοφερμένος

Ο nikos_sp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 114 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
πάντως το αεππ είναι σκέτη βλακεία, προγραμματισμός στο χαρτί δεν εστί προγραμματισμός, μερικά παιδιά στο σχολείο μας δεν ξεχώριζαν καλά καλά τις διαφορές του γράψε και διάβασε, ενώ οταν κάθησαν στο πληκτρολόγιο κάτι κατάλαβαν. Αυτό το μάθημα πιστεύω τζάμπα υπάρχει, μιας και δε προσφέρει και πολλά, άσε που εξαιτίας της σκέτης μετάφρασης που καναν τη πασκάλ την κάνουν να δείχνει ακόμα πιο γελοία, έλεος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
ίσως όταν γίνει αντιληπτό οτι ΑΕΠΠ <> προγραμματισμός
θα μπορέσουμε να συζητήσουμε αναλυτικά για το αν το μάθημα είναι βλακεία ή όχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos_sp

Νεοφερμένος

Ο nikos_sp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 114 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
ίσως όταν γίνει αντιληπτό οτι ΑΕΠΠ <> προγραμματισμός
θα μπορέσουμε να συζητήσουμε αναλυτικά για το αν το μάθημα είναι βλακεία ή όχι
εφόσων στα προγράμματα αρχίζεις και λες

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΝΟΜΑ
ΚΤΛ

..

σημαίνει πως φτιάχνεις πρόγραμμα, ασχέτως από το ΠΟΣΟ εύκολο μπορεί να νε αυτό.

τέλος πάντων, δε πα να σε βάζει και στο νόημα των αλγορίθμων, μου την σπάει που δημιούργησαν αυτήν, αντί να διδάσκουν στα παιδιά την πασκάλ.
-----------------------------------------
να ρωτήσω λίγο,
πες οτι ζητάνε να γράψουμε τι προσφέρει η διαγραμματική αναπαράσταση
στο βιβλίο λέει
"η διαγραμματική αναπαράσταση προσφέρει μια απτή απεικόνιση της δομής του προβλήματος. Η δημιουργία του σχετικού σχεδιαγράμματος βοηθάει τόσο στην καλύτερη κατανόηση του ίδιου του προβλήματος όσο και στη σχεδίαση της λύσης του"

και πάμε εμείς και γράψουμε πχ

"η διαγραμματική αναπαράσταση προσφέρει απτή απεικόνιση της δομής του προβλήματος. Η σχεδίαση ενός σχεδιαγράμματος για κάποιο πρόβλημα βοηθάει τόσο στη καλύτερη κατανόηση του ίδιου του προβλήματος όσο και στη σχεδίαση της λύσης του"

θα το πάρουν λάθος; Πρέπει να τα λέμε ΑΚΡΙΒΩΣ όπως τα λέει μέσα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Νίκο μου,

δεν μπορώ να σου εξηγήσω όλο το συλλογισμό μου, αλλά αν διαβάσεις στο pdf απο το βιβλίο καθηγητή του μαθήματος (https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_book.htm) θα είναι ενδεχομένως πιο σαφές..

Όπως και να χει, τώρα μας ενδιαφέρει μόνο η εξέτασή σας.

Σε αυτό που ρωτάς, τυπικά γράφεις το κείμνεο του βιβλίου.Ώστόσο μπορείς να γράψεις κάτι με όμοιο αποτέλεσμα. Σωστό το κείμενο που δίνεις, όμως το "...Η σχεδίαση ενός σχεδιαγράμματος ..." δε είναι συντακτικά σωστή (ως προς τη γλώσσα μας). Μπορεί να πεις "Η σχεδίασή της" ή κάτι τέτοιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Φίλε Νίκο,

νομίζω ότι είσαι λίγο απόλυτος στις κουβέντες σου. Το μάθημα αυτό δεν θέλει να σου διδάξει μία γλώσσα προγραμματισμού, αλλά την λογική αυτού, την αλγοριθμική λογική. Αν έβαζαν την γλώσσα Pascal ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα θα στρεφόταν ενδεχομένως η προσοχή στην σύνταξη της γλώσσας και όχι στο σκοπό για τον οποίο υπάρχει το μάθημα. Πίστεψέ με όταν ξεκίνησα προγραμματισμό στο Πανεπιστήμιο, (γιατί η γενιά μου μπήκε δίνοντας χημεία στη θέση του), είχα την εντύπωση ότι πρέπει να μάθω όσο γίνεται περισσότερες εντολές της γλώσσας που χρησιμοποιούσαμε. Αυτά που μαθαίνεται εσείς, αρκετά δομημένα θα έλεγα, εμείς έπρεπε να τα βρούμε μόνοι μας μετά από πολλές ώρες καθισμένοι στον υπολογιστή, νομίζοντας ότι αν καταφέρναμε να κάνουμε το πρόγραμμα να τρέχει αποτελέσαμε και τον στόχο μας. Αν με ρώταγες μετά από 2 μέρες γιατί έβαλα αυτή την εντολή σε μία θέση θα σου απαντούσα απλά γιατί αν δεν την βάλω το πρόγραμμα δεν τρέχει. Έκανα στον κώδικα τις λεγόμενες "μαιμουδιές", απλά για να το κάνω μετά από πολλές δοκιμές να τρέξει.

Καλή σου επιτυχία
Ντζιός Κώστας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
πάντως το αεππ είναι σκέτη βλακεία, προγραμματισμός στο χαρτί δεν εστί προγραμματισμός, μερικά παιδιά στο σχολείο μας δεν ξεχώριζαν καλά καλά τις διαφορές του γράψε και διάβασε, ενώ οταν κάθησαν στο πληκτρολόγιο κάτι κατάλαβαν. Αυτό το μάθημα πιστεύω τζάμπα υπάρχει, μιας και δε προσφέρει και πολλά, άσε που εξαιτίας της σκέτης μετάφρασης που καναν τη πασκάλ την κάνουν να δείχνει ακόμα πιο γελοία, έλεος.

Αγαπητέ Νίκο γενικά τους αφορισμούς δεν τους συμπαθώ και τα σχόλια σου θα τα εκλάβω ως αποτέλεσμα έλλειψης εμπειρίας και τίποτα παραπάνω.

Όπως λέει και ο Κώστας πιο πάνω, ο προγραμματισμός στο χαρτί είναι ότι πιο καλό θα μπορούσατε να μαθαίνετε. Προσωπικά ξεκίνησα "προγραμματιζοντας" ( ο θεός να το κάνει) basic "πάνω" σε ένα zx spectrum, στη συνέχεια "πάνω" σε PC και στο τέλος "πάνω" σε workstation μέχρι που ένα Project μερικών χιλιάδων γραμμών κώδικα C σε ομαδική εργασία με ανάγκασε να δουλέψω στο χαρτί - σε αρκετά προχωρημένο πλέον έτος.

Το λάθος μου και στις 3 περιπτώσεις είναι το "πάνω" και όχι "με τη βοήθεια", αφού πρώτα θα έπρεπε να είχα σχεδιάσει τους αλγορίθμους μου σε χαρτί. Ο προγραμμαρισμός απ'ευθείας σε ΗΥ επιφέρει μια απίστευτη σύγχυση στον προγραμματιστή, ειδικά όσο περνούν οι ώρες, αυξάνει η κούραση και μεγαλώνει το μέγεθος του προγράμματος. (Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο απίθανες βλακείες μπορείς να κάνεις μπροστά στην οθόνη :()

Πίστεψε μας, το γεγονός ότι μαθαίνετε να δουλεύετε με χαρτί και μολύβι, καθώς και να δοκιμάζετε με τον ίδιο τρόπο τα αποτελέσματα των αλγορίθμων σας είναι ότι καλύτερο. Αυτό στο οποίο έχεις δίκαιο είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει χρόνος (κατά τη γνώμη μου θα χρειαζόταν το μάθημα να είναι π.χ. 3ωρο, με τη 1 ώρα μέσα στο εργαστήριο) για να βλέπετε και στην πράξη τα αποτελέσματα των προγραμμάτων σας. Θα βοηθούσε αρκετούς μαθητές - αν και υπάρχουν πολλοί που δεν νομίζω να το χρειάζονται καν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Δεν θα μπορουσε το μαθημα να γινεται απο την β' λυκειου αντι για την 'Τεχνολογια επικοινωνιων', μαθαινοντας δομη ακολουθιας-επιλογης-επαναληψης;
Ετσι ΚΑΙ θα μπορουσε το μαθημα να μην περιοριζεται στις γνωσεις που παιρνουμε τωρα,ΚΑΙ δεν θα ηταν τοσο "δυσνοητο" οπως μια μεριδα μαθητων το χαρακτηριζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Δεν θα μπορουσε το μαθημα να γινεται απο την β' λυκειου αντι για την 'Τεχνολογια επικοινωνιων', μαθαινοντας δομη ακολουθιας-επιλογης-επαναληψης;
Ετσι ΚΑΙ θα μπορουσε το μαθημα να μην περιοριζεται στις γνωσεις που παιρνουμε τωρα,ΚΑΙ δεν θα ηταν τοσο "δυσνοητο" οπως μια μεριδα μαθητων το χαρακτηριζει.

Το λέμε πολλοί καθηγητές αυτό εδώ και χρόνια ... να δούμε αν θα γίνει στην επερχόμενη (?) μεταρρύθμιση (?) - αν δεν καταργηθεί το μάθημα μια και καλή δηλαδή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lolek

Νεοφερμένος

Ο lolek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Αγαπητέ Νίκο γενικά τους αφορισμούς δεν τους συμπαθώ και τα σχόλια σου θα τα εκλάβω ως αποτέλεσμα έλλειψης εμπειρίας και τίποτα παραπάνω.

Όπως λέει και ο Κώστας πιο πάνω, ο προγραμματισμός στο χαρτί είναι ότι πιο καλό θα μπορούσατε να μαθαίνετε. Προσωπικά ξεκίνησα "προγραμματιζοντας" ( ο θεός να το κάνει) basic "πάνω" σε ένα zx spectrum, στη συνέχεια "πάνω" σε PC και στο τέλος "πάνω" σε workstation μέχρι που ένα Project μερικών χιλιάδων γραμμών κώδικα C σε ομαδική εργασία με ανάγκασε να δουλέψω στο χαρτί - σε αρκετά προχωρημένο πλέον έτος.

Το λάθος μου και στις 3 περιπτώσεις είναι το "πάνω" και όχι "με τη βοήθεια", αφού πρώτα θα έπρεπε να είχα σχεδιάσει τους αλγορίθμους μου σε χαρτί. Ο προγραμμαρισμός απ'ευθείας σε ΗΥ επιφέρει μια απίστευτη σύγχυση στον προγραμματιστή, ειδικά όσο περνούν οι ώρες, αυξάνει η κούραση και μεγαλώνει το μέγεθος του προγράμματος. (Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο απίθανες βλακείες μπορείς να κάνεις μπροστά στην οθόνη :()

Πίστεψε μας, το γεγονός ότι μαθαίνετε να δουλεύετε με χαρτί και μολύβι, καθώς και να δοκιμάζετε με τον ίδιο τρόπο τα αποτελέσματα των αλγορίθμων σας είναι ότι καλύτερο. Αυτό στο οποίο έχεις δίκαιο είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει χρόνος (κατά τη γνώμη μου θα χρειαζόταν το μάθημα να είναι π.χ. 3ωρο, με τη 1 ώρα μέσα στο εργαστήριο) για να βλέπετε και στην πράξη τα αποτελέσματα των προγραμμάτων σας. Θα βοηθούσε αρκετούς μαθητές - αν και υπάρχουν πολλοί που δεν νομίζω να το χρειάζονται καν.


...και εγώ πληροφορική σπουδάζω και θα συμφωνήσω απολύτως...

Θα ήθελα να σου πω φίλε Νίκο πως και στην σχολή όταν δόσαμε C παράδειγμα, το δόσαμε γραπτά και όχι στου στους υπολογιστές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harispgp

Νεοφερμένος

Ο Harispgp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια..Ολα καλα???Πραγματικα πιστευω οτι το μαθημα της ΑΕΠΠ ειναι το πιο δυσκολο των εξετασεων!(ακομα πιο δυσκολο κ απο τα μαθηματικα κατα την αποψη μου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andreask

Νεοφερμένος

Ο Αντρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Μεσσηνία). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Εγώ πάλι πιστεύω μετά τα μαθηματικά γενικής είναι το πιο εύκολο και είναι πολύ ενδιαφέρον:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

000090

Νεοφερμένος

Ο 000090 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 68 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Δεν εχω διαβαση της 50 σελιδες, αλλα θα ηθελα να εκφερω την αποψη μου.

Πρωτον πιστευω οτι η ελλειπης μεταφραση της pascal σε 'γλωσσα' ηταν κακο, μας δινει κακες αρχες για το πως πρεπει να μαθουμε την φιλοσοφια του προγραμματισμου. Θα μπορουσαν καλλιστα να μαθενουμε pascal αφου κανουμε και αγγλικα και το λεξιλογιο γενικοτερα των λεξεων δεν ειναι μεγαλο.

Θα ηθελα να επισημανω οτι οποιοσδηποτε εχει κανει 3 βασικα πραγματα πανω σε μια 'κανονικη' γλωσσα προγραμματισμου η γλωσσα του φαινεται απλα ενα μαθημα να περναει την ωρα του.

Αλλα γενικα το μαθημα εχει δομηθει λαθος, η καθηγητες οσο και να προσπαθουν σε καποια πραγματα να μας διξουν την φολοσοφια ειναι παραπεμπει σε λαθος γιατι απλα το βιβλιο εχει λαθη... και το μεγιστο κακο που πιστευω οτι μας κανουν και μας βλαπτουν ειναι το οτι εκαναν την 'γλωσσα' για να μας μαθουν 'προγραμματισμο' .

Λαθος εφοδια για καποιον που θα ηθελε να ασχοληθει η τουλαχιστον να του δωσει τα ερεθισματα τα σωστα.

Πχ. Στα επαλ κανουν pascal και φυσικα εχουν ενα καλυτερο επιπεδο και η 'γλωσσα' οταν κανουν κατι τους φαινεται πολυ ευκολο και λογικο ειναι...

Τελως παντων να μην φλυαρω, εχει πολλα λαθη που η πρεπει να διωρθοθουν Η να καταργηθει το μαθημα.....


ΥΣ. Συγγνωμη για τα ορθογραφικα... και γενικα λαθη που ισως βρειτε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Δεν εχω διαβαση της 50 σελιδες, αλλα θα ηθελα να εκφερω την αποψη μου.

Πρωτον πιστευω οτι η ελλειπης μεταφραση της pascal σε 'γλωσσα' ηταν κακο, μας δινει κακες αρχες για το πως πρεπει να μαθουμε την φιλοσοφια του προγραμματισμου. Θα μπορουσαν καλλιστα να μαθενουμε pascal αφου κανουμε και αγγλικα και το λεξιλογιο γενικοτερα των λεξεων δεν ειναι μεγαλο.

Θα ηθελα να επισημανω οτι οποιοσδηποτε εχει κανει 3 βασικα πραγματα πανω σε μια 'κανονικη' γλωσσα προγραμματισμου η γλωσσα του φαινεται απλα ενα μαθημα να περναει την ωρα του.

Αλλα γενικα το μαθημα εχει δομηθει λαθος, η καθηγητες οσο και να προσπαθουν σε καποια πραγματα να μας διξουν την φολοσοφια ειναι παραπεμπει σε λαθος γιατι απλα το βιβλιο εχει λαθη... και το μεγιστο κακο που πιστευω οτι μας κανουν και μας βλαπτουν ειναι το οτι εκαναν την 'γλωσσα' για να μας μαθουν 'προγραμματισμο' .

Λαθος εφοδια για καποιον που θα ηθελε να ασχοληθει η τουλαχιστον να του δωσει τα ερεθισματα τα σωστα.

Πχ. Στα επαλ κανουν pascal και φυσικα εχουν ενα καλυτερο επιπεδο και η 'γλωσσα' οταν κανουν κατι τους φαινεται πολυ ευκολο και λογικο ειναι...

Τελως παντων να μην φλυαρω, εχει πολλα λαθη που η πρεπει να διωρθοθουν Η να καταργηθει το μαθημα.....


ΥΣ. Συγγνωμη για τα ορθογραφικα... και γενικα λαθη που ισως βρειτε..
δεν χρειαζεται να διαβασεις και τις 50 σελιδες για να παρεις απαντηση. Πηγαινε 6 ποστ πιο πανω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Εγώ πάντως έχω την άποψη να μη το σκαλίζουμε και πολύ, γιατί μάθημα είναι μάθημα και πάντα έχει να σου προσφέρει κάτι. Για εσάς πλέον που θα έχετε μαθήματα προγραμματισμού στη σχολή σας, θα δείτε ότι θα σας βοηθήσει η ΑΕΠΠ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Εγώ πάντως έχω την άποψη να μη το σκαλίζουμε και πολύ, γιατί μάθημα είναι μάθημα και πάντα έχει να σου προσφέρει κάτι. Για εσάς πλέον που θα έχετε μαθήματα προγραμματισμού στη σχολή σας, θα δείτε ότι θα σας βοηθήσει η ΑΕΠΠ.

έτσι ακριβώς Δημήτρη. Με όσους πρωην μαθητές μου έχω μιλήσει, έχουν περάσει τα μαθήματα προγραμματισμού στο πανεπιστήμιο χαλαρά, κι αυτό λόγω της ΑΕΠΠ. :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top