Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Δεκτό, ναι. Ωραίο κιόλας, εσύ το σκέφτηκες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Θα θελα. :p
Εδωσα καποια βοηθεια παντως. Εστω και μικρη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Στο Διερμηνευτή της γλώσσας τα κάνετε; :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Εξαιρετική λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
ε οκ μην τρελαθουμε κιολας... νορμαλ λυση ειναι. αυτο επρεπε να σκεφτουν ολοι με το που δουν το προβλημα. :S
εκτος αν εισαι τελειως πρωταρης στον προγραμματισμο... τοτε σου αξιζει μπραβο:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ξαναλεω οτι δεν την ελυσα εντελως μονη μου αυτη, μιας και ασχολουμαι με τη γλωσσομαθεια 1 μηνα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Code:
[COLOR=#000000][COLOR=#0000bb]ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ επιτελους
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ 
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ[/COLOR][COLOR=#007700]: [/COLOR][COLOR=#0000bb]χ 
ΑΡΧΗ 
  ΓΡΑΨΕ [/COLOR][COLOR=#dd0000]'δωσε αριθμο' 
  [/COLOR][COLOR=#0000bb]ΔΙΑΒΑΣΕ χ 

  χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000bb]χ[/COLOR][COLOR=#007700]*[/COLOR][COLOR=#0000bb]100 
  χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000bb]χ [/COLOR][COLOR=#007700]+ [/COLOR][COLOR=#0000bb]0.5 
  χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000bb]Α_Μ [/COLOR][COLOR=#007700]([/COLOR][COLOR=#0000bb]χ[/COLOR][COLOR=#007700]) 
  [/COLOR][COLOR=#0000bb]χ [/COLOR][COLOR=#007700]<-- [/COLOR][COLOR=#0000bb]χ[/COLOR][COLOR=#007700]/[/COLOR][COLOR=#0000bb]100 
  ΓΡΑΨΕ [/COLOR][COLOR=#dd0000]'ο αριθμος ειναι'[/COLOR][COLOR=#007700], [/COLOR][COLOR=#0000bb]χ 
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[/COLOR][/COLOR]
Δεκτη? :p

Δεκτή, αλλα παρόλο που είναι αλγοριθμικά σωστή, σε κάποιες πραγματικές περιπτώσεις δεν θα δώσει σωστό αποτέλεσμα. Ποιος θα πει γιατί; (για θετικούς μιλάμε πάντα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Κανεις δε λεει γιατι.
Θα επιστρεψω αυριο με σχολια του εφαρμογα να απαντησω λοιπον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Arnadath

Νεοφερμένος

Ο Arnadath αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας
Σαν πρωτο μου ποστ, θα ήθελα να σας γραψω κάτι χρήσιμο
Εκτέλεσε το για την τιμή 0.00001 και θα δείς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Γεια σας
Σαν πρωτο μου ποστ, θα ήθελα να σας γραψω κάτι χρήσιμο
Εκτέλεσε το για την τιμή 0.00001 και θα δείς
τι το λαθος βγαζει με τιμη 0.00001 αυτος ο αλγοριθμος; Το αποτελεσμα ειναι 0.(αυτο που πρεπει να'ναι δηλαδη.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orestis tatsis

Νεοφερμένος

Ο orestis tatsis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Σωστη μου φαινεται η λυση παιδια ! Α και επειδη δεν βλεπω να κινειται το αλλο θεμα (i,j και ξερο ψωμι) θελω να σας πω πως κατεληξα οτι η χρηση i,j ειναι το καλυτερο για το μαθητη
-----------------------------------------
Μη ξεχασουμε το καθιερομενο ποιηματακι που μας φτιαχνει την διαθεση

Οταν άνθη εδένατε στα τεφρά μαλλιά σας,
και μεσ στην καρδιά σας
αντηχούσαν σάλπιγγες, κι ήρθατε σε χώρα
πιο μεγάλη τώρα --
οι άνθρωποι με τα έξαλλα πρόσωπα, τα ρίγη,
είχαν όλοι φύγει.

Οταν άλλο επήρατε πρόσταγμα, άλλο δρόμο,
σκύβοντας τον ώμο,
την βαθιάν ακούγοντας σιωπή, τους γρύλλους,
στην άκρη του χείλους
ένα στάχυ βάζοντας με πικρία τόση --
είχε πια νυχτώσει.

Κι όταν εκινήσατε λυτρωμένα χέρια
πάνω από τ' αστέρια,
κι όταν στο κρυστάλλινο βλέμμα, που ανεστράφη,
ο ουρανός εγράφη,
κι όταν εφορέσατε το λαμπρό στεφάνι --
είχατε πεθάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
τι το λαθος βγαζει με τιμη 0.00001 αυτος ο αλγοριθμος; Το αποτελεσμα ειναι 0.(αυτο που πρεπει να'ναι δηλαδη.)

Δεν έχει λάθος για πολύ μικρές τιμές.
Για πολύ μεγάλες έχειι, καθώς μπορεί να βγείς έξω απο τα όρια του δεκαδικού όταν πολλαπλασιάζεις με 100. Διορθώνεται εύκολα χωρίζοντας στον αριθμό σε ακέραιο και δεκαδικό μέρος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εμενα σωστη μου την ειπε παντως τη λυση ο εφαρμογας. Dunno..
Μας εβαλε μια ασκηση που μας την παρουσιασε ως σπαζοκεφαλιστικη.
Μανια να μας ριχνει το ηθικο πριν καν ασχοληθουμε αυτος ο ανθρωπος.

Να εξετασουμε ποτε ενας αριθμος ειναι ακεραιος και ποτε οχι.
Γραφω και γω λοιπον σε γλωσσα:


Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ σδα
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
   ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: χ
ΑΡΧΗ
   ΓΡΑΨΕ 'δωσε τον αριθμο'
   ΔΙΑΒΑΣΕ χ
   ΑΝ χ=Α_Μ(χ) ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'ακεραιος αριθμος'
   ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ 'μη ακεραιος αριθμος'
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Παιζει να εχω πεσει μεσα? :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
μέσα είσαι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

trynksssj2

Νεοφερμένος

Ο trynksssj2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Παιδιά, διαβάζοντας τη θεωρία μου δημιουργήθηκαν μέχρι στιγμής 2 σημαντικές απορίες:

1) Η στοίβα και η ουρά είναι στατικές ή δυναμικές δομές δεδομένων;;
2) Στη συνάρτηση μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ΔΙΑΒΑΣΕ και ΓΡΑΨΕ ή απαγορεύεται;;

Διαβάζοντας αποκλειστικά και μόνο το σχολικό βιβλίο, χωρίς να το διευκρινίζει σαφώς σε καμία από τις 2 περιπτώσεις, καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι η στοίβα και η ουρά είναι στατικές δομές δεδομένων και ότι απαγορεύεται το ΔΙΑΒΑΣΕ και το ΓΡΑΨΕ στις συναρτήσεις.

Ωστόσο, επειδή έχω ασχοληθεί με κανονικό προγραμματισμό, γνωρίζω ότι επιτρέπεται η χρήση του ΔΙΑΒΑΣΕ και ΓΡΑΨΕ. Το ίδιο ισχύει και στο πρόγραμμα ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ, αν το δοκιμάσετε. Επίσης, η στοίβα και η ουρά μπορούν να είναι και δυναμικές αν υλοποιηθούν με λίστες, vectors κτλ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Α) Η ουρά και η στοίβα, όπως παρουσιάζονται από το σχολικό βιβλίο είναι πράγματι στατικές δομές, αφού λέει ότι γίνονται με την βοήθεια πίνακα.

Β)Ασχέτως αν το γράψε και το διάβασε είναι επιτρεπτές εντολές στη συνάρτηση σε πολλές γλώσσες προγραμματισμού, στο δικό μας το μάθημα δεν είναι και άλλωστε αυτό ταυτίζεται με το νόημα της συνάρτησης, όπως την γνωρίζουμε από τα μαθηματικά. Έστω ότι έχουμε μία συνάρτηση f(x,y) σημαίνει ότι η τιμή της ποσότητας f είναι συναρτήσει των παραμέτρων x και y και αν δώσουμε τιμές στο x και στο y τότε μπορούμε να μάθουμε και την f, αν βεβαία ο τύπος της είναι γνωστός. Όταν λέμε τύπο της συνάρτησης εννοούμε τον μαθηματικό τύπο της και εμείς στον προγραμματισμό τις εντολές της. Αν, λοιπόν μέσα στις εντολές υπάρχει και η εντολή διάβασε τότε η τιμή της ποσότητας f δεν είναι συναρτήσει μόνο των παραμέτρων της παρένθεσης, αλλά και άλλων που δεν υπάρχουν εκεί.

Με εκτίμηση Ντζιός Κώστας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
...Και η δική μου ερώτηση είναι...αφού η ουρά και στοίβα είναι στατικές δομές, επειδή υλοποιούνται με πίνακες (όπως λέει το βιβλίο), γτι δε διευκρίνιζει το βιβλίο τι γίνεται στη περίπτωση που η ουρά γεμίσει (ή είναι γεμάτη) και θέλουμε να εισάγουμε ακόμα ένα στοιχείο;
ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗ;;;και εδώ...;;;Ομοίως αντιστοιχό παράδειγμα για ΥΠΟΧΕΙΛΙΣΗ;;;Απλά αναφέρει ότι πρέπει να ελέγχεται σε κάθε περίπτωση αν υπάρχει ένα στοιχείο για εξαγωγή και ελεύθερος χώρος για εισαγωγή. Τι γίνεται δλδ αν δεν υπάρχει κάτι από τα δύο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Γεια σας και απο μένα.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω και γω στα εύστοχα ερωτήματα, αν και ο Κώστας με έχειο καλύψει.

1. Οι δομές στοίβα και ουρά, υλοποιούμενες στο μάθημά μας με τη βοήθεια μονοδιάστατων πινάκων.
Άλλωστε, οι δυναμικές δομές δεδομένων περιγράφονται στην παράγραφο 3.9 του βιβλίου (εκτός ύλης).
Επιπρόσθετα, οι πίνακες έχουν συγκεκριμένο μέγεθος, εξ ου και η υπερχείλιση.
Σε μια δομή όπου με τη δυναμική παραχώρηση μνήμης μπορεί να αυξήσει το μέγεθός της, τι νόημα έχει η υπερχείλιση;

Δημήτρη, με είχε προβληματίσει και μένα το ερώτημα που θέτεις. Ωστόσο, σκεφτόμουν πως αν μια ουρά 10 θέσεων, έχει στοιχείο στην 10η θέση, ΔΕΝ μπορεί να προστεθεί στοιχείο. Αν όμως τα στοιχεία ξεκινούν απο την 5η θέση (γιατί στο παρελθόν έχουν γίνει εξαγωγές), τότε η ουρά δεν είναι γεμάτη (με την έννοια της στοίβας). Άρα δεν μπορούμε να μιλάμε για υπερχείλιση.
Πρέπει να "μετακινηθούν" τα στοιχεία της ουράς στις εμπρός 5 θέσεις (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ουράς). Βέβαια αυτά είναι εκτός ύλης.

2. Οι συναρτήσεις της ΓΛΩΣΣΑΣ (όπως και οι ενσωματωμένες) δέχονται τιμές, κάνουν υπολογισμούς και επιστρέφουν μόνο και μια τιμή.
Στη σελίδα 211 γράφει: "...

Τα πρώτο υποπρόγραμμα πρέπει να διαβάζει την ακτίνα και να την επιστρέφει στο κύριο πρόγραμμα. Αφού το υποπρόγραμμα πρέπει να διαβάζει δεδομένα, υλοποιείται με διαδικασία...."
Και βέβαια, το Σ/Λ "Σε μία συνάρτηση δεν επιτρέπεται η χρήση της εντολής ΔΙΑΒΑΣΕ." (που είναι Σωστό) στα επαναληπτικά θέματα του 2008, έκλεισαν το θέμα αυτό.

Με εκτίμηση,
Τσιωτάκης Παναγιώτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Πρέπει να "μετακινηθούν" τα στοιχεία της ουράς στις εμπρός 5 θέσεις (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ουράς). Βέβαια αυτά είναι εκτός ύλης.

Δεν νομίζω ότι αυτή είναι η σωστή διαδικασία ή τουλάχιστον όχι η βέλτιστη (φανταστείτε τους πελάτες μιας τράπεζες που κάθονται σε καρέκλες και περιμένουν το νούμερο τους, να μετακινούνται κατά μία θέση κάθε φορά που κάποιος από αυτούς εξυπηρετείται!). Θα προσπθήσω να δώσω μια ιδέα για αυτή που νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι η σωστή διαδικασία προσέγγισης του θέματος:




- Κατ'αρχή το βιβλίο έχει λάθος όταν λέει: "για την εισαγωγή ενός νέου στοιχείου στην ουρά αυξάνεται ο δείκτης rear κατά ένα". Ο λόγος απλός: Όταν το rear βρίσκεται στην τελευταία θέση του πίνακα (n), τότε απλά δεν μπορεί να αυξηθεί.

- Η αντιμετώπιση του θέματος από τους συγγραφείς είναι απλά τραγική. Όποιος κάνει τον κόπο να κοιτάξει το βιβλίο καθηγητή στις σελίδες 87-88 που είναι τελείως λάθος θα καταλάβει τι εννοώ.

- Αυτό το οποίο μπορεί να γίνει είναι το εξής: Όταν ο δείκτης rear έχει τιμή n και πρέπει να αυξηθεί (εισαγωγή), παίρνει την τιμή 1 (με δεδομένο ότι ο front δεν έχει ήδη την τιμή 1 ;), οπότε και μιλάμε για υπερχείλιση). Στην περίπτωση που ο δείκτης front έχει την τιμή n και πρέπει να αυξηθεί (εξαγωγή), θα πάρει την τιμή 1 (αρκεί να μην έχουμε υποχείλιση - κάτι όμως που δεν είναι εύκολο να διαπιστωθεί εκτός αν κρατάμε μία ακόμα μεταβλητή με το μέγεθος της ουράς!). Μιλάμε δηλαδή για αυτό που στη βιβλιογραφία αναφέρεται ώς κυκλική ουρά σε πίνακα.

Εν πάση περιπτώση, το θέμα είναι αρκετά πολύπλοκο για να αναλυθεί για μαθητές Γ΄Λυκείου με την τρέχουσα μορφή του μαθήματος, γι'αυτό και το υπουργείο αφήνει το φίδι μέσα στην τρύπα :P και βγάζει τις παραγράφους στοίβας και ουράς εκτός ασκήσεων (αν και με τη στοίβα δεν βλέπω κανένα πρόβλημα)


Όσο για τις ΓΡΑΨΕ και ΔΙΑΒΑΣΕ μέσα στις συναρτήσεις, να προσθέσω ότι το θεωρητικό υπόβαθρο αυτού που αναφέρει ο Παναγιώτης (σελ 211) βρίσκεται λίγο πιο πίσω, και συγκεκριμένα στη σελίδα 210 (10.5, δεύτερη-τρίτη παράγραφος) που λεει:

"Οι διαδικασίες μπορούν να .... ένα πρόγραμμα. Να εισάγουν δεδομένα, .... και να τυπώσουν αποτελέσματα".
....
"Αντίθετα η λειτουργία των συναρτήσεων είναι πιο περιορισμένη. Οι συναρτήσεις υπολογίζουν μόνο μία τιμή ...."

Αφού λοιπόν οι συναρτήσεις δεν έχουν περιορισμούς σε καμία συγκεκριμένη εντολή αλλά είναι πιο περιορισμένες από τις διαδικασίες που μπορούν να εισάγουν και να τυπώσουν αποτελέσματα, δεν μπορούν να εκτελέσουν ΔΙΑΒΑΣΕ και ΓΡΑΨΕ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andreask

Νεοφερμένος

Ο Αντρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Μεσσηνία). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Οι ασκήσεις του στυλ να δώσετε στη μεταβλητή y έναν αριθμό και στο X έναν αριθμό απο 1 εως Ν να δημιουργεί έναν νέο πίνακα που με Ν+1 στοιχεία που να περιέχει επιλέον το στοιχείο y στη θέση του X μπαίνουν στις πανελλαδικές ή είναι τραβηγμένες? είναι λίγο δύσκολες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top