Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Καλησπέρα. Υπάρχει κάποιος που να χρησιμοποιεί την γλωσσομάθεια? Το έβαλα έτσι να το δω, ωραίος compiler, διάβασα βέβαια από μερικούς ότι έχει λάθη όπως για παράδειγμα
οταν σου δειχνει το περιεχομενο μιας μεταβλητης που δεν της εχεις δωσει τιμη και μολις την εχεις δηλωσει σου δειχνει οτι ειναι αδεια!!! Ενω στην πραγματικοτητα πρεπει να εχει καποια δεδομενα απο προηγουμενη χρηση του χωρου της μνημης
. Εδώ θα διαφωνήσω καθώς απευθύνεται σε μαθητές λυκείου και όχι σε προγραμματιστές και δεν οφείλουν να γνωρίζουν κάτι τέτοιο.

Αλλά παρατηρώ κάτι απίστευτο! Δεν μπορώ να κάνω επικόλληση κώδικα! Η επιλογή πάντα απενεργοποιημένη είναι και γενικώς δεν με αφήνει. Είναι κάποιο bug μήπως?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anti

Νεοφερμένος

Η anti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
εγω τη χρησιμοποιω και δ εχω καποιο προβλημα....επικολληση κωδικα εννοεισ (αντιγραφη-επικολληση)?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Corrupted download τελικά! Το έφτιαξα, ευχαριστώ. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο βοηθάει τους μαθητές που το χρησιμοποιούν στο μάθημα και αν τους έχει συσταθεί από κάποιο καθηγητή ή φροντιστήριο.
Πάντως είναι παλιά προσπάθεια, καθώς στο forum της βλέπω μηνύματα από το 2003. Άποψή μου είναι ότι θα βοηθήσει τους μαθητές κατά πολύ κάνοντας σωστή χρήση. Και θα τους δώσει μια μικρή ιδέα πώς δουλεύουν εν μέρει οι compilers στον προγραμματισμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
... γλωσσομάθεια .... ωραίος compiler,

οι τελευταίες εκδόσεις είναι πλέον interpreter (διερμηνευτής) και όχι μεταγλωττιστής

διάβασα βέβαια από μερικούς ότι έχει λάθη όπως για παράδειγμα . Εδώ θα διαφωνήσω καθώς απευθύνεται σε μαθητές λυκείου και όχι σε προγραμματιστές και δεν οφείλουν να γνωρίζουν κάτι τέτοιο.

Δεν πρόκειται για "λάθος". Η γλωσσομάθεια δεν η "επίσημη" γλώσσα του μαθήματος. Είναι φυσικό ότι ο συγγραφέας της κάνει κάποιες προσωπικές παραδοχές που δεν συμβαδίζουν απαραίτητα με το βιβλίο (ή έχουν επιλεγεί αυθαίρετα σε θέματα που ΔΕΝ καλύπτει το βιβλίο) οπότε μην το παίρνεις τοις μετρητοίς.

Παρ'όλα αυτά, το θέμα που αναφέρεις είναι σημαντικό γιατί αν η γλωσσομάθεια αρχικοποιεί τις μεταβλητές, μπορεί να οδηγηθούν σε λάθος συμπεράσματα οι μαθητές και να συνηθήσουν να μην αρχικοποιούν κάποιους αθροιστές ή μετρητές στο χαρτί και να οδηγηθούν σε λάθος.

Κανόνας πάντως είναι ότι σημείο αναφοράς για οτιδήποτε σχετικό με την ΑΕΠΠ αποτελεί το βιβλίο και μονο το βιβλίο. Ούτε κάποιο πρόγραμμα, ούτε κάποιο βοήθημα, όσο καλό και αν είναι.

Corrupted download τελικά! Το έφτιαξα, ευχαριστώ. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο βοηθάει τους μαθητές που το χρησιμοποιούν στο μάθημα και αν τους έχει συσταθεί από κάποιο καθηγητή ή φροντιστήριο.
Πάντως είναι παλιά προσπάθεια, καθώς στο forum της βλέπω μηνύματα από το 2003. Άποψή μου είναι ότι θα βοηθήσει τους μαθητές κατά πολύ κάνοντας σωστή χρήση. Και θα τους δώσει μια μικρή ιδέα πώς δουλεύουν εν μέρει οι compilers στον προγραμματισμό.

Όπως σου είπα και πιο πάνω δεν πρόκειται για compiler. Από κει και πέρα, η χρήση της γλωσσομάθειας μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμη, μπορεί και παγίδα. Σκέψου μόνο το χρόνο τον οποίο θα πρέπει να σπαταλήσεις για να διατυπώσεις ένα αλγόριθμο στο χαρτί και να τον πληκτρολογήσεις στη συνέχεια στον ΗΥ για να τον ελεγξεις. Κατά τη γνώμη μου είναι σπατάλη χρόνου από αυτόν που (κανονικά) ένας μαθητής 3ης Λυκείου δεν έχει στη διάθεσή του.

Και επιπλέον: Καλό είναι να μαθαίνετε πώς να ελέγχετε μόνοι σας τα προγράμματά σας (να κάνετε δηλαδή ένα εικονικό "τρέξιμο", όπως στις αντίστοιχες ασκήσεις του τύπου "τι θα εμφανίσει"). Στις εξετάσεις δεν πρόκειται να έχετε καμία γλωσσομάθεια διαθέσιμη για να ελέγξετε την ορθότητα ή όχι του αλγορίθμου σας. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Έχεις δίκιο, interpreter είναι.

Σκέψου όμως ότι δεν υπάρχουν πολλοί προγραμματιστές που να κάνουν το αντίθετο, δηλαδή να γράφουν το πρόγραμμα σε χαρτί και μετά στον υπολογιστή. Kαι θεωρώ ότι γλιτώνουν πολύ χρόνο από τον χαμό που θα γινόταν με το γράψε-σβήσε στο χαρτί. Από την άλλη είναι και θέμα προσαρμογής αφού στην εξέταση δεν θα έχουν υπολογιστή...

Και είσαι επίσης σωστός στο ότι πρέπει μόνοι τους να κάνουν ένα εικονικό τρέξιμο, μπορούν όμως να το χρησιμοποιούν και ως ελεγκτή ή βοηθό όταν δεν κατανοούν κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pougas

Νεοφερμένος

Ο pougas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι συνάδελφός μου διδάσκει στους μαθητές ότι κάνουμε δήλωση μεταβλητών στον αλγόριθμο! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και εκτός λογικής. Η δήλωση των μεταβλητών αφορά μόνο το κομμάτι των προγραμμάτων και κανένα άλλο. Είναι σαφές ότι ο αλγόριθμος απλά λύνει ένα προβλημα με τους κανόνες και τα κριτήρια που τον ακολουθούν χωρίς να μας ενδιαφέρει η δήλωση των τύπων των μεταβλητών.

https://uses.sch.gr/pougaridis
Απόστολος Πουγαρίδης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Είναι απαρεκτο τόσο όσο απαράδεκτο ήταν και το θέμα εξετάσεων των εσπερινών Λυκείών 2003.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
το θέμα 3 (https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_esp_2003.htm )

δεν ζήταγε αλγόριθμο με δήλωση μεταβλητών. Ίσα ίσα που ζητάει την περιγραφή των μεταβλητών πριν ζητήσει τον αλγόριθμο.
Άρα κάποιος θα μπορούσε να τα περιγράψει ξεχωριστά, είτε να γράψει πρόγραμμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sabbath

Νεοφερμένος

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 90 μηνύματα.
(άσχετο)μια ερώτηση παίδες το μάθημα αυτό οι καθηγηταίς στο σπουδάζουν η το κάνουν εμπειρικά??????
από 10 καθηγητές ακούς 10 διαφορετικά πράγματα ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KYRASTRA

Νεοφερμένος

Η KYRASTRA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Φυσικά και το σπουδάζουν! Αλλά επειδή ο αλγόριθμος δεν είναι γλώσσα προγραμματισμού, που να ακολουθεί αυστηρούς κανόνες σύνταξης εντολών, γι' αυτό και υπάρχει ένα...χάος. Χαώδες είναι και το σχολικό βιβλίο. Γνώμη μου είναι...να προσέχετε τους φροντιστές σας και όχι τους καθηγητές στο σχολείο(αν και υπάρχουν εξαιρέσεις)
-----------------------------------------
Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι συνάδελφός μου διδάσκει στους μαθητές ότι κάνουμε δήλωση μεταβλητών στον αλγόριθμο! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και εκτός λογικής. Η δήλωση των μεταβλητών αφορά μόνο το κομμάτι των προγραμμάτων και κανένα άλλο. Είναι σαφές ότι ο αλγόριθμος απλά λύνει ένα προβλημα με τους κανόνες και τα κριτήρια που τον ακολουθούν χωρίς να μας ενδιαφέρει η δήλωση των τύπων των μεταβλητών.

https://uses.sch.gr/pougaridis
Απόστολος Πουγαρίδης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19


Για μένα δεν είναι καθόλου δύσκολο να το πιστέψω. Το ίδιο κάνω και εγώ(με την διαφορά ότι επισημαίνω στους μαθητές μου ότι δεν είναι αναγκαίο). Γιατί; Διότι θέλω να εξοικιωθούν με τις μεταβλητές. Διότι θέλω να μάθουν να γράφουν πλήρη αλγόριθμο από την αρχή. Δεν φτάνει που διδάσκονται μόνο μια χρονιά αυτό το μάθημα, που το δίνουν πανελλήνιες, που μαθαίνουν να γράφουν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ στην μέση της χρονιάς;;;;; Προσωπικά διδάσκω και εφαρμόζω από την αρχή τους κανόνες σύνταξης!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GFrag17

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 80 μηνύματα.
μηπως ρε παιδια εχετε καμια σελιδα με ασκησεις του προγραμματισμου;
Εκφωνηση και απο κατω τη λυση για να δω αν την εκανα καλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Μα φυσικά:

https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/



===============================================
Γνώμη μου είναι...να προσέχετε τους φροντιστές σας και όχι τους καθηγητές στο σχολείο (αν και υπάρχουν εξαιρέσεις)

Συμφωνώ, καθώς οι καθηγητές των φροντιστηρίων φτιάχνουν φυλλάδια, συνήθως απο ασκήσεις άλλων, βάζοντας στο υποσέλιδο επιμέλεια με το όνομά τους (αν και υπάρχουν εξαιρέσεις).
Όπως για παράδειγμα μεγάλο φροντιστήριο-εκδοτικός οίκος στο Μαρούσι.

---------------------------------

Με απλά λόγια θέλω να πω οτι ο διαχωρισμός Έλληνες και Βάρβαροι δεν είναι καθηγητές σχολείου (δημοσίου-ιδιωτικού) και φροντιστηρίων, αλλά καθηγητές που προσπαθούν να κάνουν το καθήκον τους και οι αλεξιπτωτιστές που απλά θέλουν να βγάλουν χρήματα ή να εντυπωσιάσουν μέσα απο το μάθημα ΑΕΠΠ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Γνώμη μου είναι...να προσέχετε τους φροντιστές σας και όχι τους καθηγητές στο σχολείο(αν και υπάρχουν εξαιρέσεις)
-Δηλαδή οι καθηγητές φροντιστηρίου είναι άλλου επιπέδου από τους καθηγητές του δημοσίου σχολείου;
-Τέλειωσαν άλλες σχολές, πιο καλές, και ξέρουν να επιμελούνται ασκήσεις και να γράφουν όλη μέρα σημειώσεις "δικές τους".
-Αυτά τα πράματα δε θα έπρεπε να αναφέρονται σε μια δημόσια συζήτηση.
-Και αν υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις από καθηγητή σε καθηγητή, αυτό οφείλεται καθαρά στις ασάφειες του βιβλίου και σε διάφορα άλλα, όχι όμως στο επίπεδο του καθηγητού, γιατί κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει το πτυχίο που σου δίνει το ελληνικό πανεπιστήμιο. Πτυχίο του ενός , πτυχίο και του άλλου.
Γνώμη μου είναι ότι μία ώρα μαθήματος μέσα στη σχολική τάξη δεν αναπληρώνεται με καμία άλλη ώρα. Περισσότερες απορίες , περισσότερες επεξηγήσεις.
Καλή χρονιά και από παντού κάποιος έχει να κερδίσει κάτι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KYRASTRA

Νεοφερμένος

Η KYRASTRA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Συμφωνώ στο ότι και οι μεν και οι δε έχουν το ίδιο πτυχίο. Αν και υπάρχουν ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ή ΦΥΣΙΚΟΙ που διδάσκουν ΑΕΠΠ!!!!!!Αυτό όμως που δεν διδάσκουν στο πανεπιστήμιο είναι η ικανότητα να μεταδίδεις τις γνώσεις σου και η αγάπη για την διδασκαλία.Τελικά, αυτοί που έχουν τον τελευταίο λόγο και μας κρίνουν, ως ανθρώπους και ώς δουλειά, είναι οι ίδιοι οι μαθητές μας.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Την ικανότητα να μεταδίδει κανείς τις γνώσεις του και η αγάπη για την διδασκαλία δεν είναι προσόντα μόνο κάποιου που εργάζεται σε φροντιστήριο, μπορεί να τα διαθέτει και κάποιος καθηγητής σχολείου.
Κατά τα άλλα συμφωνώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Και εμένα η γνώμη μου είναι να ακούτε τους καθηγητές στα σχολεία. Όχι πως δεν υπάρχουν φροντιστές καλοί και καθηγητές κακοί. Αλλά οι καθηγητές στο σχολείο θα διορθώσουν τα γραπτά σας, αυτοί θα πάρουν τις τυχών διευκρινίσεις από το υπουργείο.
Το κακό είναι με το ίδιο το σχολείο και όχι με τους καθηγητές του. Το μάθημα αυτό δεν έπρεπε να διδάσκεται μόνο δύο ώρες. Μέχρι να κάνεις μία άσκηση η ώρα τελείωσε. Αν βάλουμε μέσα και καταλήψεις, απεργίες και εκδρομές, η ύλη του συγκεκριμένου μαθήματος σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να βγει σωστά στο σχολείο.

Καλημέρα και Καλή Χρονιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris777

Νεοφερμένος

Ο dimitris777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
μηπως ρε παιδια εχετε καμια σελιδα με ασκησεις του προγραμματισμου;
Εκφωνηση και απο κατω τη λυση για να δω αν την εκανα καλα...

Tο καλυτερο βιβλίο που μπορεις να παρεις ειναι αυτο του Σαββαλα απο τους Ντζιο και Κοψίνη .Εχει πολλες ασκησεις λυμένες με αναλυτικη εξηγηση σε καθεμια .Νομίζω ότι θα σε βοηθήσει πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Την περιπτωση ο/οι μαθητες να ειναι καλυτερος γνωστης του μαθηματος απο τον καθηγητη του σχολειου την εχετε σκεφτει;

Δεν αναφερομαι σε μεταδοτικοτητα και μερακι που αναφερεστε εσεις(και καλα κανετε εξαλλου). Αναφερομαι σε ανικανοτητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KYRASTRA

Νεοφερμένος

Η KYRASTRA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Δοκιμάστε και το βοήθημα από τις εκδόσεις ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ. Συγγραφείς είναι οι Γιαννέλης Κων/νος και Γιαννέλης Δημήτρης.
-----------------------------------------
Την περιπτωση ο/οι μαθητες να ειναι καλυτερος γνωστης του μαθηματος απο τον καθηγητη του σχολειου την εχετε σκεφτει;

Δεν αναφερομαι σε μεταδοτικοτητα και μερακι που αναφερεστε εσεις(και καλα κανετε εξαλλου). Αναφερομαι σε ανικανοτητα.
Τι εννοείς; Την ανικανότητα του καθηγητή; Μα φυσικά και υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές. Και δεν είναι μόνο στο ΑΕΠΠ αλλά σε όλα τα μαθήματα. Είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις αυτές, πιστεύω. Είσαι ένας τέτοιος μαθητής; Θεωρείς τον εαυτό σου καλύτερο από τον καθηγητή σου; Γι' αυτό είπα ότι οι μαθητές μας είναι αυτοί που μας κρίνουν τελικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Βλεπω πως η καθηγητρια που μου διδασκει ΑΕΠΠ στο σχολειο αντιμετοπιζει ομοιες δυσκολιες με καποιους μαθητες που ειναι του στυλ "αν δεν την εχω μαθει απεξω την ασκηση δεν μπορω να σκεφτω μονος μου πώς να την λυσω" στην επιλυση προβληματων που ειναι αυξημενης δυσκολιας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top