Βοήθεια/Aπορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Εαν η ύλη δεν έχει βγει αρχές οκτωβρίου απλά κοροιδεύετε τους εαυτούς σας .

Και σε 2 μήνες κατά πόσο μπορείς να εμβαθύνεις σε όλα τα κομμάτια της ύλης των Μαθηματικών; Δε λέει κάτι να "περάσεις" την ύλη απλά, αλλά και να την κατανοήσεις και να έχεις χρόνο να αφομοιώσεις τις νέες πληροφορίες. Άσε που για να έχεις βγάλει την ύλη αρχές Οκτώβρη, πρέπει : α)Να κάνεις ιδιαίτερα
β)Να έχεις ξεκινήσει σταδιακά την ύλη από την Α'λυκείου.
γ)Και να το έχεις και λιγάκι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

life12

Πολύ δραστήριο μέλος

Η life12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,588 μηνύματα.
Εαν η ύλη δεν έχει βγει αρχές οκτωβρίου απλά κοροιδεύετε τους εαυτούς σας .
ε??εγω την ειχα βγαλει λιγο μετα το πασχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

filomathis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο filomathis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Εμας μας ειπε θα πηγαινουμε πολυ αργα εχω μεσα στην εβδομαδα 5*1.5 ωρες 2*1.5 β μερος και 2 *1.5 α μερος.Γραφουμε λιγα πραγματα καθε φορα και λυνουμε ασκησεις.Και λεει θα αρχισουμε μαλλον επαναληψεις αρχες μαρτιου! :D

Παιδια,δεν μου λετε αν και ζηταει να βρω τετραγωνικες ριζες του μιγαδικου z.
ετσι αρχιζω η κανω λαθος??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mixalis123

Νεοφερμένος

Ο mixalis123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
obvious troll is obvious
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intefina

Δραστήριο μέλος

Η Ιδιαίτερη Περίπτωση αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 621 μηνύματα.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Παιδια,δεν μου λετε αν και ζηταει να βρω τετραγωνικες ριζες του μιγαδικου z. ετσι αρχιζω η κανω λαθος??

Οι τετραγωνικές ρίζες του μιγαδικού z είναι οι μιγαδικοί w για τους οποίους ισχύει w^2=z.
Αν ψάχνεις τις τετραγωνικές ρίζες του z=-i τότε πρέπει να λύσεις την εξίσωση w^2=-i.

Θέτουμε w=x+yi οπότε w^2=((x^2)-(y^2))+2xyi, όπου x, y ανήκουν R. Για να είναι w^2=-i πρέπει:
(x^2)-(y^2)=0 => (x-y)(x+y)=0 => y=x ή y=-x
2xy=-1 => xy=-(1/2)

Επειδή xy<0 τότε απορρίπτεται η εκδοχή y=x, οπότε y=-x.
x*(-x)=-(1/2) => -(x^2)=-(1/2) => x^2=1/2 => |x|=SQRT(2)/2 => x=-SQRT(2)/2 ή x=SQRT(2)/2

Αν x=-SQRT(2)/2 τότε y=SQRT(2)/2
w=-[SQRT(2)/2]+[SQRT(2)/2]i

Αν x=SQRT(2)/2 τότε y=-SQRT(2)/2.
w=[SQRT(2)/2]-[SQRT(2)/2]i

Οι τετραγωνικές ρίζες του μιγαδικού z=-i είναι οι αριθμοί:
w1=-[SQRT(2)/2]+[SQRT(2)/2]i
w2=[SQRT(2)/2]-[SQRT(2)/2]i

ΥΓ: SQRT(2) -> τετραγωνική ρίζα του 2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

filomathis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο filomathis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Οι τετραγωνικές ρίζες του μιγαδικού z είναι οι μιγαδικοί w για τους οποίους ισχύει w^2=z.
Αν ψάχνεις τις τετραγωνικές ρίζες του z=-i τότε πρέπει να λύσεις την εξίσωση w^2=-i.
Ευχαριστω civilara τωρα καταλαβα τι εννοει,δεν θελεις της λυσεις του z^2 αλλα της ριζα του z.w=ριζα z η καταλαβα λαθος;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
civilara δες κατι τελευταιες που ειχα αναρτησει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.

Vivian.

Δραστήριο μέλος

Η Vivian. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Παιδια θελω βοηθεια σε μια ασκηση στα μαθ. κατ.:)

Δινεται η συναρτηση με πεδ.ορ. R για την οποια ισχυει η σχεση f(x+y) + f(x-y) = f(x) + 2f(y) και ζηταει να αποδειξουμε οτι η Cf διερχεται απο την αρχη των αξονων.

Μηπως μπορειτε να μου πειτε τον τροπο με τον οποιο μπορω να αρχισω να λυνω την ασκηση??
Ξερω οτι μπορει να ειναι "παιδικο" το ερωτημα αλλα εχω κολλησει και δεν μου ερχεται τιποτα :(

*Δεν μπορουσα να βρω το θρεντ για τις αποριες στα μαθ κατ. γι'αυτο το εγραψα εδω :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδια θελω βοηθεια σε μια ασκηση στα μαθ. κατ.:)

Δινεται η συναρτηση με πεδ.ορ. R για την οποια ισχυει η σχεση f(x+y) + f(x-y) = f(x) + 2f(y) και ζηταει να αποδειξουμε οτι η Cf διερχεται απο την αρχη των αξονων.

Μηπως μπορειτε να μου πειτε τον τροπο με τον οποιο μπορω να αρχισω να λυνω την ασκηση??
Ξερω οτι μπορει να ειναι "παιδικο" το ερωτημα αλλα εχω κολλησει και δεν μου ερχεται τιποτα :(

*Δεν μπορουσα να βρω το θρεντ για τις αποριες στα μαθ κατ. γι'αυτο το εγραψα εδω :redface:
νομιζω βαζεις x=0 και y=0 και βγαινει f(0)=0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vivian.

Δραστήριο μέλος

Η Vivian. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
νομιζω βαζεις x=0 και y=0 και βγαινει f(0)=0

Α αυτο ηταν? :|

Ενταξει, νομιζω οτι μετα απο αυτο πρεπει να αλλαξω κατευθυνση αμεσως:P

Δεν μου περασε καααν απο το μυαλο...
Ευχαριστω πολυ :redface::redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Παιδια θελω βοηθεια σε μια ασκηση στα μαθ. κατ.:)

Δινεται η συναρτηση με πεδ.ορ. R για την οποια ισχυει η σχεση f(x+y) + f(x-y) = f(x) + 2f(y) και ζηταει να αποδειξουμε οτι η Cf διερχεται απο την αρχη των αξονων.

Μηπως μπορειτε να μου πειτε τον τροπο με τον οποιο μπορω να αρχισω να λυνω την ασκηση??
Ξερω οτι μπορει να ειναι "παιδικο" το ερωτημα αλλα εχω κολλησει και δεν μου ερχεται τιποτα :(

*Δεν μπορουσα να βρω το θρεντ για τις αποριες στα μαθ κατ. γι'αυτο το εγραψα εδω :redface:

Για y=0 βγαίνει f(x)=2f(0), αν βάλεις εκεί χ=0 τότε f(0)=0 άρα διέρχεται από την αρχή των αξόνων, ή θέτεις ταυτόχρονα χ=y=0. Γενικά σ'αυτές τις ασκήσεις θέτεις όπου χ κάτι, όπου y κάτι, ώστε να βγάλεις αυτό που θες. Ελπίζω να μην έχω γράψει καμιά κοτσάνα :look: ,αλλά γενικά,έτσι βγαίνουν αυτές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pb13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο pb13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να μου λύσει αυτή την εξίσωση -1/2=ημ(10πt+π/2)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christosvog

Νεοφερμένος

Ο christosvog αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να μου λύσει αυτή την εξίσωση -1/2=ημ(10πt+π/2)

-ημ(π/6) = ημ(10πt + π/2) =>
ημ(-π/6) = ημ(10πt + π/2)

-π/6 = 2κπ + π/2 => ..... => ..... (πρώτη λύση)
-π/6 = 2κπ + π - (10πt + π/2) => ..... => ..... (δεύτερη λύση)

Ελπίζω να βοήθησα! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EleniKat

Νεοφερμένος

Η EleniKat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
ημ(10πt + π/2) = -1/2
ημ(10πt + π/2)= -ημπ/6
ημ(10πt + π/2)= ημ(π + π/6)
ημ(10πt + π/2)= ημ7π/6


10πt + π/2= 2κπ + 7π/6=> 10πt= 2κπ + 2π/3=> t=κ/5 + 1/15

ή

10πt + π/2= 2κπ+π -7π/6=> 10πt + π/2= 2κπ - π/6=> 10πt=2κπ -2π/3=> t=κ/5 - 1/15

Εκει καταληγωω, δεν ειμαι σιγουρη ομως.. Εχω να ασχοληθω καιρο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Metal Hammer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Metal Hammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Στους ειδικούς γεωμετρικούς τόπους στους μιγαδικούς είναι απαραίτητο το σχήμα??Υπάρχει περίπτωση να κοπούν μόρια?Ρωτάω γιατί δεν το πολυέχω με τα σχήματα αν και λύνω τς ασκήσεις,δίχως να κάνω σχήμα αρκετές φορές,κυρίως με τα max,min [z-w].
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intefina

Δραστήριο μέλος

Η Ιδιαίτερη Περίπτωση αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 621 μηνύματα.
Καλό είναι να υπάρχει..το σχήμα άμα είναι σωστό μπορεί να είναι πιο ακριβές και από τη λύση κιόλας και πιο επεξηγηματικό..δίνει καλύτερη εικόνα σ' αυτόν που διορθώνει το γραπτό..τώρα δεν ξέρω αν δίνει μόρια..πιθανόν..είναι άσκηση που για να λυθεί χρειάζεται σχήμα και γεωμετρία οπότε όλο και κάτι θα δίνουν..αν έχεις κανα ψιλολαθάκι στη λύση θα σου κόψουν λιγότερο αν έχεις κάνει ένα καλό σχήμα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Στους ειδικούς γεωμετρικούς τόπους στους μιγαδικούς είναι απαραίτητο το σχήμα??Υπάρχει περίπτωση να κοπούν μόρια?Ρωτάω γιατί δεν το πολυέχω με τα σχήματα αν και λύνω τς ασκήσεις,δίχως να κάνω σχήμα αρκετές φορές,κυρίως με τα max,min [z-w].

Σκέψου ότι οι βαθμολογητές είναι κι αυτοί άνθρωποι, με τις ιδιαιτερότητες τους. Ξέρω ότι 2 μαθηματικοί/βαθμολογητές από το σχολείο μου κόβουν 1-2 μόρια στους μιγαδικούς, αν δεν υπάρχει σχήμα. Ο τρίτος τα θεωρεί φιοριτούρες και δεν τα κοιτάει, ακόμα και αν υπάρχουν στο γραπτό.
Σε τέτοια θέματα (να κάνω ή να μην κάνω σχήμα, να δώσω ή να μην δώσω επεξήγηση), ακολούθα την ασφαλή οδό. Κάνε το σχήμα, ώστε να είσαι σίγουρος ότι δεν θα χάσεις μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

irene2014

Νεοφερμένος

Η irene2014 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γειά σας μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με τις παρακάτω ασκήσεις;

1)να μελετηθεί η συνάρτηση f(χ)=-3χ^3+3χ -1
2)να υπολογιστεί το εμβαδο : ολοκλήρωμα 2χ +3/(χ -2)(χ+2)dx
Y=e^-x, για χ =2, χ =3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top