Βοήθεια/Απορίες στις Αρχές Φιλοσοφίας

Platwnas

Νεοφερμένος

Ο Platwnas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος τα ονόματα όλων των ορθολογιστών και όλων των εμπειριστών από τη σελίδα 18 εως 83....
Παρακαλώ λίγο σύντομα καθώς αύριο γράφω....
Ευχαριστώ...!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mar0oZz

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
αχ σορρυ δεν εχουμε φτασει ακομα μεχρι την σελιδα 83....:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eirinoutsos

Νεοφερμένος

Η eirinoutsos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
παιδια μηπως εχει γραψει κανεις διαγωνισμα φιλοσοφιας? γραφω κεφαλαια 1 και 2 ... και εχω αγχωθει.. αν κανεις εχει γραψει να μου πει τιποτα σοσ που του επεσε ισως .. η καμια ερωτηση...
pleeaaasssseeee

ευχαριστω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vampi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Vampi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,343 μηνύματα.
Αχαχ, κι εγώ αυτό^ θέλω να ρωτήσω.
Βασικά γράφω στο Σκεπτικισμό και στον Ορθολογισμό/Εμπειρισμό.
Πως ακριβώς είναι το διαγώνισμα; Ερωτήσεις ανάπτυξης τύπου "αναπτύξτε τη Θεωρία του Ντεκαρτ/Χιουμ/Λοκ" ή υπάρχει περίπτωση να βάλουν και σωστό/λάθος και αντιστοιχίσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avicii

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Υπόλυττος Βρεττός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 1,463 μηνύματα.
Εμείς γράφουμε τη δευτέρα. από ότι μας είπε ο καθηγητής μας , θα έχει μια εύκολη αντιστοίχηση/σωστό-λάθος και όλο το υπόλοιπο θα είναι σχολιασμός φιλοσοφικών κειμένων, φράσεων ή εικόνων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vampi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Vampi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,343 μηνύματα.
Σχολιασμός; Δε νομίζω να βάλει κάτι τέτοιο η καθηγήτρια μας. Μας δίνει φωτοτυπίες γιατί θεωρεί πως το βιβλίο είναι σχετικά δυσνόητο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,027 μηνύματα.
Το βιβλίο είναι δυσνόητο σε συγκεκριμένα σημεία, για παράδειγμα στο 2ο κεφάλαιο με το λευκό και την λευκότητα δίνουν ρεσιτάλ οι συγγραφείς, γενικά είναι κατανοητό.

Εμείς γράψαμε και μας έβαλε τα εξής:

-Τί εννοούμε όταν λέμε δυναμικός και ανοιχτός χαρακτήρας του φιλοσοφείν;
-Γιατί οι φιλόσοφοι έχουν την ανάγκη να δικαιολογούν και να αποδεικνύουν τις απόψεις τους;
-Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά των φιλοσοφικών ερωτημάτων;

Και την πηγή 2 σελ. 17 με ερώτηση:

-Ποια είναι η ιδιαίτερη επιδίωξη των φιλοσόφων;

Κάπως έτσι, πάει καιρός και δεν τα θυμάμαι. Πάντως επειδή γράφαμε από 4 και 5 διαγωνίσματα, αν και είχαμε προχωρήσει στην ύλη μας έβαλε μόνο τις 2 πρώτες ενότητες του πρώτου κεφαλαίου. Αν έχετε καθηγητή που δεν ενδιαφέρεται για την ουσία, μπορεί για παράδειγμα να ρωτήσει ποιοι είναι οι τομείς της φιλοσοφίας (σελ.19) καθαρή παπαγαλία. Ακόμα, σημαντικό είναι αυτό περί γραμμικής εξέλιξης της φιλοσοφίας (σελ.21 και πηγή 2). Ε και γιατί δημιουργούν αίσθημα δυσφορίας τα φιλοσοφικά ερωτήματα στους ανθρώπους ίσως, το θίγει στην αρχή νομίζω αλλά και στην σελ.24.

Στο Κεφάλαιο 2 καλό θα είναι να έχεις ξεκαθαρίσει διαφορές μεταξύ Πλάτωνα/Αριστοτέλη. Εμείς μελετήσαμε μόνο τις εικόνες των υπόλοιπων μαθημάτων και πήγαμε απευθείας στο Κεφ.3 οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω. Αν βοήθησα δηλαδή μ'αυτά που είπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vampi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Vampi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,343 μηνύματα.
Σε εμάς έβαλε 3 ερωτήσεις μόνο.
Μια για τον Καντ, μια για τον Ντεκαρτ (Ορθολογισμό) και μια για τον Λοκ. Εύκολα ήταν αν και τα μπέρδεψα λίγο στον Καντ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinepap

Νεοφερμένος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Γιαννιτσά (Πέλλας). Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Ο καθηγητησς μας, μας εβαλε την εξης ασκηση του σχολικου βιβλιου:
Να συζητησετε το ακολουθο θεμα: Πως ειναι δυνατον να συνδυαστει η ελευθερια του επιστημονα με την αναγκη ελεγχου καποιων επιστημονικων και τεχνικων δημιουργηματων βλαπτικων για τον ανθρωπο?

Μας ειπε να το κανουμε σαν δοκιμιο


Ειναι η ασκηση 4 σελιδα 113 του σχολικου βιβλιου.........

Παρακαλω οποιος μπορει να βοηθησει γιατι δεν την καταλαβα και πρεπει να την παραδωσω αυριο.....Ευχαριστω εκ των πρωτερων!!!!!!1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mimoula

Νεοφερμένος

Η Mimoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Γειά σας!
Θα ήθελα να ζητήσω την βοήθεια σας σχετικά με ένα θέμα στη φιλοσοφία που αναφέρεται στην τεχνολογία-επιστήμη-τεχνική (ενότητα 4, σελ.110). Η ερώτηση είναι: Νομίζετε ότι στη σύγχρονη εποχή δεν υπάρχει πλέον διάκριση επιστήμης και τεχνολογίας, αλλά έχουμε μόνο εφαρμοσμένη επιστήμη;
είναι η πρώτη ερ. του βιβλιού και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοεί με "εφαρμοσμένη επιστήμη".
Eυχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mar0oZz

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Γειά σας!
Θα ήθελα να ζητήσω την βοήθεια σας σχετικά με ένα θέμα στη φιλοσοφία που αναφέρεται στην τεχνολογία-επιστήμη-τεχνική (ενότητα 4, σελ.110). Η ερώτηση είναι: Νομίζετε ότι στη σύγχρονη εποχή δεν υπάρχει πλέον διάκριση επιστήμης και τεχνολογίας, αλλά έχουμε μόνο εφαρμοσμένη επιστήμη;
είναι η πρώτη ερ. του βιβλιού και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοεί με "εφαρμοσμένη επιστήμη".
Eυχαριστώ εκ των προτέρων.
νομίζω ότι εφαρμοσμένη είναι η επιστήμη που χρησιμοποιείται για να απαντήσει σε συγκεκριμένες ερωτήσεις...και η επιστήμη σκέτο υποτίθεται ότι έχει ως κίνητρο απλά την περιέργεια και δεν έχει κάποιο στόχο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimitris hatz.

Νεοφερμένος

Ο Dimitris hatz. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών . Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Αντε γεια Φιλοσοφια!!!!!!!!!Πιο βαρετο μαθημα απο αυτο για μενα παντα δν υπαρχει!!!Δν ξερω αν εσας σας αρεσει αυτο το μαθημα ή αν διαφωνειτε με την αποψη μου αλλα κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι ενα μαθημα που δν αντεχεται.Το κακο με αυτο ομως ειναι οτι δν μπορεις να το παραμελησεις και να πεις δν το διαβαζω γιατι ειναι Κατευθυνση(κατι που εγω εκανα και παρολιγο να το πληρωσω στις εξετασεις με το να γραψω χαλια.Ευτυχως ημουν τυχερος και επεσαν καποια θεματα που τα ηξερα με αποτελεσμα να γραψω 14).Καθεσαι εκει κι ακους τι ειπες ο ενας,τι ειπε ο αλλος ολες τις θεωριες τους συν του οτι πρεπει να τα μαθεις απεξω αν θες γραψεις καλα στις εξετασεις.Για να μην παρεξηγηθω απο καποιον δν λεω οτι το μαθημα αυτο δν ειναι ενδιαφερον,σαφως και ειναι οπως ειναι και πολυ χρησιμο καθως παιρνεις σημαντικες γνωσεις,ομως ο τροπος που γινεται το μαθημα το κανει ιδιαιτερα βαρετο και ξανα βαρετο μεχρι που να μην αντεχω(εγω παντα).Ευτυχως που τελειωσε η χρονια και μαζι με αυτη και η Φιλοσοφια γιατι δν θα αντεχα αλλο.Δν ξερω αν ειχε συμβει σε εσας αλλα αν γινοταν θα ηθελα να εξαφανισω αυτο το μαθημα απο το προγραμμα.Να μην ερχοταν αυτη η ωρα.Εκτος απο το οτι βαριομουν κατα τη διαρκεια του μαθηματος επειδη δν διαβαζα καθολου για τα κανονικα μαθηματα παρα μονο στα διαγωνισματα και σε αυτα οσο μπορουσα δηλαδη(γιατι τι να πρωτοπρολαβεις να μαθεις απεξω οταν δν εχεις διαβασει τιποτα)ειχα φτασει στο σημειο μετα απο καποια μαθηματα να μιλαει η καθηγητρια και να μην καταλαβαινω τιποτα.Μου φαινοντουσαν κινεζικα εν ολιγις.Παλι καλα στις εξετασεις εγραψα ενα 14.Σαφως και θα μου πειτε οτι δν ειναι καλος ο βαθμος και το ξερω αλλα οταν ολη τη χρονια δν διαβαζα καθολου ο βαθμος που εγραψα στην τελικη με αφηνει και ικανοποιημενο.Τελος θα ηθελα να πω πως αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη γιατι σε καποιον αλλο μπορει να του αρεσει το μαθημα αυτο πολυ και να μην βαριοταν καθολου κατα τη διαρκεια της ωρας του μαθηματος.Δν προσπαθω να εκφρασω δηλαδη πως η αποψη μου εκπροσωπει ολο το συνολο.Αλλωστε γουστα ειναι αυτα.Τελος παντων τελος καλο ολα καλα.Η χρονια τελειωσε,ολα αυτα μειναν στην ιστορια και απο δω και περα εχουμε μπροστα ενα μακρυ και δυσκολο δρομο που ονομαζεται Πανελλαδικες εξετασεις.
.


συμφωνω απολυτα.αν και εγω στο πρωτο τετραμηνο φετοσ εγραψα 20 εχοντας διαβασει μονο στο διαγωνισμα.πιστευω οτι αν καποιος στοχευει σε υψηλη βαθμολογια πρεπει να μην χανει χρονα με αυτο το μαθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angela1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αγγελικη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 318 μηνύματα.
παιδια μπορει να ειναι ενα βαρετο μαθημα... αλλα ειναι ενα μαθημα που δεν πρεπει να χασεις το βαθμο και να σου μειωθει τ μεσο ορο... ειναι "παπαγαλια"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roseberry

Δραστήριο μέλος

Η roseberry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 484 μηνύματα.
πραγματικα δεν ξερω τι να κανω με αυτο το μαθημα!
οσο και να το διαβαζω οσες ωρες και να το παπαγαλιζω στο τελος δεν βγαινει τιποτα και αναρωτιεμαι στα διαγωνισμτα και στις εξετασεις στο τελος τι τασκα θα γραψουμε?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nicoleta1994

Νεοφερμένος

Η Νικολετα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
ειναι τοσο βαρετο αυτο το μαθημα!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas365

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 151 μηνύματα.
θέλω μία βοήθεια σε μία άσκηση οποιος μπορεί...: Να κάνετε 4 παραδείγματα για το βάθος εννοιών με τη χρήση ομόκεντρων κύκλων.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annouskagia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 345 μηνύματα.
λοιπον παιδια θελω τη βοηθεια σας.γραψαμε σημερα κι ο καθηγητης μας εβαλε τα εξης θεματα :
1)κατα τους εμπειριστες η αποκτηση γνωσης γινεται μεσω των αισθησεων.πως ομως αντιλαμβανομαστε εννοιες οπως η ελευθερια η η πιστη στον θεο αφου δε γινονται αντιληπτες μεσω των πεντε αισθησεων;και ποιος προσπαθει να δωσει απαντηση σ αυτο το ζητημα κ με πιον τροπο;
2)να δωσετε ενα παραδειγμα που να αποδεικνυει την θεωρια του ιμανουηλ καντ
3)να διατυπωσετε την θεωρια του λειτουργισμου κ σε ποια ζητηματα απαντα
μπορειτε να μου δωσετε τις απαντησεισ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

erin1994

Νεοφερμένος

Η erin1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Α' λυκείου . Έχει γράψει 14 μηνύματα.
την ασκηση 1 στην σελιδα 71 φιλοσοφιααα

μπορει καποιος να με βοηθησει παρακαλωωωωω???
ειναι για σημερα!!
αν γινετε να απαντηθει θα ημουν ευγνωμων!!

ευχαριστω εκ των προταιρων:)



:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Asoula

Νεοφερμένος

Η Asoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών . Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Γεια σας!! Θα ήθελα μια μικρή βοήθεια στη σελίδα 166 στο θέμα 2. Που περίπου πρέπει να ανατρέξω για να βρω απόψεις ειδικών σχετικά με αυτό το θέμα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 353 μηνύματα.
Γεια σας!! Θα ήθελα μια μικρή βοήθεια στη σελίδα 166 στο θέμα 2. Που περίπου πρέπει να ανατρέξω για να βρω απόψεις ειδικών σχετικά με αυτό το θέμα?

https://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Ethics_of_cloning
https://news.in.gr/science-technology/article/?aid=848406
https://home.arcor.de/ar2570306953/klonopoiisi.htm
https://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/pastoral/katsimigas_klonopoiisi.html
https://www.greek-health.gr/2007/09/blog-post_5091.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top