Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία

nikolok21

Νεοφερμένος

Ο nikolok21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
σε κενο δοχειο ογκου 1λιτρα εισαγονται 0,5 mol SO3 και θερμαινονται στους 500Κ οποτε διασπονται συμφβ]ωνα με τη χημικη εξισωση 2SO3 -->2SO2 +02 η ταχυτητα διασπασης του SΟ3 ειναι 4 * 10(στην μειον 3) να υπολογισετε την ταχυτητα που παραγεται το 02 στον ιδιο χρονο β) την πιεση στο δοχειο στο τελος τον 50 σεκον..Μιαα βοηθειαααα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,871 μηνύματα.
Έχω μια απορία άσχετη με τη χημεία του λυκείου.Λοιπόν,στην ανόργανη χημεία βρισκόμαστε στις ενώσεις ένταξης.Όταν ο αριθμός ένταξης είναι 3 οι πιθανές γεωμετρίες η επίπεδη τριγωνική και η τριγωνική πυραμίδα.Επίσης όταν ο αριθμός ένταξης είναι 4 οι πιθανές γεωμετρίες είναι τετραεδρική και η επίπεδη τετραγωνική.Πώς γνωρίζουμε σε κάθε σύμπλοκο ποια είναι η σωστή γεωμετρία;Είναι και οι δύο σωστές σε κάθε περίπτωση ή κάτι παίζει με τους υβριδισμούς;Ευχαριστώ πολύ :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Georgia110

Νεοφερμένος

Η Georgia110 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Παιδιά στον αριθμό οξείδωσης πρέπει να μάθω απέξω τους αριθμούς της οξειδώσης των χημικών στοιχειων; ευχαριστώ
 

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Παιδιά στον αριθμό οξείδωσης πρέπει να μάθω απέξω τους αριθμούς της οξειδώσης των χημικών στοιχειων; ευχαριστώ


Ξεκιμαμε από τα βασικα:

-Τι ορίζουμε οξείδωση και τη αναγωγή; (υπάρχουν τρεις τρόποι να οριστούν, ο τρίτος εμπλέκει τον αριθμό οξείδωσης)

-Γίνεται να υπάρχει το ενα χωρίς το άλλο;

-Τι ορίζουμε αριθμό οξείδωσης; (δυο περιπτώσεις, μια σε ενα αλας, μια σε μια οποιοπολική ένωση;

(Υπενθυμιση: τι ορίζουμε ως ηλεκτραρνητικοτητα; τι ρολο παιζει εδω; )


-Ολα τα στοιχεία έχουν παντα εναν Α.Ο.; (spoiler alert, όχι)

-Πως βρίσκω αυτά που δεν εχουν μονο εναν, σε ενα φορτισμένο ή μη μόριο; (Χρησιμοποιωντας αυτα που έχουν μόνο εναν, άρα αυτα τα μαθαίνεις)

*Βonus ερωτηση: Τι παιζει με τα στοιχεια μεταπτωσης κι έχουν διαφορους Α.Ο;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Παιδιά στον αριθμό οξείδωσης πρέπει να μάθω απέξω τους αριθμούς της οξειδώσης των χημικών στοιχειων; ευχαριστώ


Εαν λύσεις πολλές ασκήσεις θα τους θυμάσαι .
Σε γενικές γραμμές όμως καλό θα ήταν να μάθεις όσα σου λέει ο Chemwizard διότι θα σε καλύψουν για το 90% των περιπτώσεων. Οπότε απο εκείνο το σημείο και μετά έχεις να θυμάσαι εξαιρέσεις, που ακριβώς επειδή αποτελούν εξαιρέσεις στον γενικό κανόνα, είναι ακόμα πιο εύκολο να τις θυμάσαι .
 

Georgia110

Νεοφερμένος

Η Georgia110 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Ξεκιμαμε από τα βασικα:

-Τι ορίζουμε οξείδωση και τη αναγωγή; (υπάρχουν τρεις τρόποι να οριστούν, ο τρίτος εμπλέκει τον αριθμό οξείδωσης)

-Γίνεται να υπάρχει το ενα χωρίς το άλλο;

-Τι ορίζουμε αριθμό οξείδωσης; (δυο περιπτώσεις, μια σε ενα αλας, μια σε μια οποιοπολική ένωση;

(Υπενθυμιση: τι ορίζουμε ως ηλεκτραρνητικοτητα; τι ρολο παιζει εδω; )


-Ολα τα στοιχεία έχουν παντα εναν Α.Ο.; (spoiler alert, όχι)

-Πως βρίσκω αυτά που δεν εχουν μονο εναν, σε ενα φορτισμένο ή μη μόριο; (Χρησιμοποιωντας αυτα που έχουν μόνο εναν, άρα αυτα τα μαθαίνεις)

*Βonus ερωτηση: Τι παιζει με τα στοιχεια μεταπτωσης κι έχουν διαφορους Α.Ο;


Ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας!!
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Μήπως έχετε κάποιο πινακάκι που να αναγράφονται τα οξέα, οι βάσεις και τα άλατα;
 

chem22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο chem22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Τι ακριβώς θέλεις πως ονομάζονται πως γράφονται ?
 

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.

chem22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο chem22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 193 μηνύματα.

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Τι ακριβώς;
 

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Οι βασικοί κανόνες ας πούμε. Οτιδήποτε θεωρείτε πως θα με βοηθήσει να τα ξεκαθαρίσω.
Μπορεί να είναι ενεργειακοί με βάση την ενθαλπία, η την ενέργεια κατά Gibbs, μπορεί να είναι οξειδωαναγωγικές ή οξεοβασικές αντιδράσεις, στην οργανική δε υπάρχουν διάφοροι μηχανισμοί, ανάλογα πχ αν έχουμε ηλεκκτρονιόφιλη ή πυρηνοφιλη προσθήκη ή αντικατάσταση, κτλ κτλ.
 

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Μπορεί να είναι ενεργειακοί με βάση την ενθαλπία, η την ενέργεια κατά Gibbs, μπορεί να είναι οξειδωαναγωγικές ή οξεοβασικές αντιδράσεις, στην οργανική δε υπάρχουν διάφοροι μηχανισμοί, ανάλογα πχ αν έχουμε ηλεκκτρονιόφιλη ή πυρηνοφιλη προσθήκη ή αντικατάσταση, κτλ κτλ.
Κατάλαβα. Θα μπορούσατε μήπως να μου εξηγήσετε αυτό με τη δραστικότητα; Σας ευχαριστώ
 

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Κατάλαβα. Θα μπορούσατε μήπως να μου εξηγήσετε αυτό με τη δραστικότητα; Σας ευχαριστώ
Kαλησπέρα.

Δραστηριότητα τίνος, και όσον αφορά τι;

Γενικα, το ιδανικό είναι η ερώτηση να είναι σαφώς διατυπωμενη, αφενός διότι αυτό δείχνει πως έχουμε κατανοήσει το προβλημα μας, αφετέρου δε, αυξάνει τις πιθανότητες να έχουμε σαφή απάντηση.
 

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Kαλησπέρα.

Δραστηριότητα τίνος, και όσον αφορά τι;

Γενικα, το ιδανικό είναι η ερώτηση να είναι σαφώς διατυπωμενη, αφενός διότι αυτό δείχνει πως έχουμε κατανοήσει το προβλημα μας, αφετέρου δε, αυξάνει τις πιθανότητες να έχουμε σαφή απάντηση.
Έχετε δίκιο, θα προσπαθήσω να είμαι πιο σαφής.
Έχω μπερδευτεί με τη σειρά δραστικότητας στις αντιδράσεις απλής αντικατάστασης. Τι γίνεται όταν ένα μέταλλο ή αμέταλλο είναι δραστικότερο από κάποιο άλλο;
Σας ευχαριστώ!
 

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Έχετε δίκιο, θα προσπαθήσω να είμαι πιο σαφής.
Έχω μπερδευτεί με τη σειρά δραστικότητας στις αντιδράσεις απλής αντικατάστασης. Τι γίνεται όταν ένα μέταλλο ή αμέταλλο είναι δραστικότερο από κάποιο άλλο;
Σας ευχαριστώ!
Σπάω την ερώτηση σου σε κομμάτια:

Τι είναι ένα μέταλλο;

Τι είναι ένα αμέταλλο;

Τι κάνει ενα μέταλλο, πιο δραστικό από ένα άλλο;

Τι κάνει ένα αμέταλλο πιο δραστικό από ένα άλλο;

Πώς τα συγκρίνεις;

Τι θα συμβεί μεταξύ τους;

Ποιο το είδος αντίδρασης;
 

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Γεια σας!

Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε με τις παρακάτω ασκήσεις;

1)
Πόσα g HCLO4 πρέπει να προσθέσουμε σε 220 g νερό για να προκύψει διάλυμα με περιεκτικότητα 5% w/w; (Απ.:4180 g)

2)
Σε 76 g νερό διαλύσαμε και παρασκευάσαμε διάλυμα Δ1 όγκου 80 mL.
α) Ποια είναι η πυκνότητα του Δ1;
β) Ποια είναι η % w/v περιεκτικότητα του Δ1;
γ) Ποια είναι η % w/w περιεκτικότητα του Δ1;
δ)Πόσα mL νερό πρέπει να προσθέσουμε ακόμα στο Δ1 για να παρασκευάσουμε για να παρασκευάσουμε διάλυμα Δ με περιεκτικότητα 15% w/v;
(Απ.:α. 1,25g/mL, β. 30%w/v, γ. 24% w/w, δ.80 mL)
*Σε αυτή την άσκηση με δυσκόλεψε μόνο το Δ ερώτημα.

Ευχαριστώ!
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,871 μηνύματα.
Γεια σου!
Γεια σας!

Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε με τις παρακάτω ασκήσεις;

1)
Πόσα g HCLO4 πρέπει να προσθέσουμε σε 220 g νερό για να προκύψει διάλυμα με περιεκτικότητα 5% w/w; (Απ.:4180 g)

2)
Σε 76 g νερό διαλύσαμε και παρασκευάσαμε διάλυμα Δ1 όγκου 80 mL.
α) Ποια είναι η πυκνότητα του Δ1;
β) Ποια είναι η % w/v περιεκτικότητα του Δ1;
γ) Ποια είναι η % w/w περιεκτικότητα του Δ1;
δ)Πόσα mL νερό πρέπει να προσθέσουμε ακόμα στο Δ1 για να παρασκευάσουμε για να παρασκευάσουμε διάλυμα Δ με περιεκτικότητα 15% w/v;
(Απ.:α. 1,25g/mL, β. 30%w/v, γ. 24% w/w, δ.80 mL)
*Σε αυτή την άσκηση με δυσκόλεψε μόνο το Δ ερώτημα.

Ευχαριστώ!
Στην άσκηση ένα σου δίνει απάντηση 4.180gr?Μήπως παίζει τυπογραφικό γιατί και με τη λογική να το πάρεις,είναι δυνατόν σε 220γρ νερού να βάλεις 4κιλά HClO4?
Eπίσης η άσκηση 2 είναι συνέχεια της άσκησης 1;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top