Βοήθεια/Απορίες στη Λογοτεχνία

maria90

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Χαχαχαχα,,,δεν πειράζει!Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για το χρόνο που διέθεσες ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 986132

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τίποτα, να 'σαι καλά! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
παιδια ειναι καποιος που εχει κανει τη μυστικη παπαρουνα του μυριβηλη σελιδα 274 και να μπορει να μου απαντησει σε ποια σημεια του κειμενου μπορουμε να στηριχθουμε για να αποδειξουμε οτι εχουμε ρεαλισμο-λυρισμο? παιδια χρειαζομαι επιγοντως βοηθεια ειναι για αυριο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raflex10

Νεοφερμένος

Ο Raflex10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
παιδιά είμαι νέος εδώ:D εχω ερώτηση για το μοιρόλοι της φωκιας,η πρώτη ερώτηση στην σελιδα 71,αν γνωρίζει κάποιος/α την απάντηση ή στοιχεία που θα με βοηθούσαν θα ήμουν ευγνώμων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blinky

Νεοφερμένος

Η blinky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει σε μια ερώτηση?Ειναι απο το κειμενο "το μοιρολογι της Φωκιας".
Να αναπτυξετε το νοημα του μυνηματος που περνα ο συγγραφεας απο τους στιχους του μοιρολογιου
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Και πού ακριβώς δυσκολεύεσαι; Στην ανάπτυξη ή στον εντοπισμό του νοήματος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blinky

Νεοφερμένος

Η blinky αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
στον εντοπισμο :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελενα53

Νεοφερμένος

Η ελενα53 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Στην φωνισσα του Παπαδιαμαντη η ερωτηση 2Β και 2Γ παρακαλω???:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Άρχισε πράγματι να ψηλώνει ο νους της. Είχε παραλογίσει επιτέλους:
Η Φραγκογιαννού είχε αρχίσει να υπερβαίνει τα όρια της λογικής συμπεριφοράς και στο τέλος έφτασε τον παραλογισμό, στα όρια της ψυχοπάθειας, αφού πίστευε ότι σκοτώνοντας ένα μικρό κορίτσι θα το απάλλασσε από τα βάσανα της ζωής, θεωρώντας μάλιστα αυτή της την πράξη ως θεάρεστο έργο.

Η γραία Χαδούλα εύρε τον θάνατον .. μεταξύ της θείας και την ανθρώπινης δικαιοσύνης.
Η απόδοση της ανθρώπινης δικαιοσύνης θα ήταν η επιβολή κάποιας αυστηρής ποινής, πιθανόν της θανατικής. Ως προς τη θεϊκή δικαιοσύνη ο συγγραφέας εννοεί τη συγχώρεση που θα έδινε ο Θεός για τα εγκλήματα ύστερα από τις τύψεις, την μετάνοια και την εξομολόγηση της Χαδούλας. Αυτή η θεία δικαιοσύνη θα αποδιδόταν από την αντίπερα όχθη. Όμως, ανάμεσα στις δύο όχθες η ηρωίδα βρήκε το θάνατο. Ωστόσο, θα μπορούσαν να γίνουν κάποιες προεκτάσεις: ουσιαστικά, ο θάνατος της Χαδούλας αποτέλεσε απονομή δικαιοσύνης από μέρος του θεού όχι ως φιλεύσπλαχνου και μεγάθυμου πατέρα που συγχωρεί όσου μετανοούν, αλλά ως αυστηρού κριτή και τιμωρού, επειδή τα εγκλήματα ήταν τόσο βαριά, που δεν ήταν δυνατό να συγχωρεθούν. Έτσι, η δικαιοσύνη του αυστηρού Θεού πρόλαβε και την άφεση και την ανθρώπινη δικαιοσύνη.

Νομίζω ότι σε αυτά τα πλαίσια μπορείς να κινηθείς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελενα53

Νεοφερμένος

Η ελενα53 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Eυχαριστω πολυ:D

Μπορει καποιος να με βοηθήσει στην περιλιψη του Πατουχα?σελιδα 79-91:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Ρε παιδιά διάβασα τι είναι ηθογραφία από την εισαγωγή και κατάλαβα πλήρως την έννοια. Η καθηγήτριά μας όμως μας έβαλε να βρούμε ηθογραφικά στοιχεία στο "Μοιρολόγι της Φώκιας" για να κάνουμε εφραρμογή στη θεωρία. Ποια ακριβώς είναι αυτά τα ηθογραφικά στοιχεία. :hmm: :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
εξαιρετικο το μοιρολοι της φωκιας!ακομα το θυμαμαι!(βεβαια εγω το εκαν στο λυκειο)

απ οτι θυμαμαι εχει πολλα ηθογραφικα στοιχεια (εκει που επαιζε ο βοσκος φλογερα,η περιγραφη του πλυσιματος των ρουχων κτλ (?))
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aekara4ever

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Παιδιά, η καθήγητριά μας, μας ζήτησε να γράψουμε ένα κείμενο που θα δείχνει πως παρουσιάζει ο Παπαδιαμάντης την γυναίκα μέσα από το λογοτεχνικό του έργο. Θα ήθελα, αν είναι εύκολο, να μου δώσετε κάποιες συμβουλές για το τί πρέπει να απαντήσω... έχω κάποιες ιδέες π.χ. την αναγωγή της γυναίκας σε προϊον αγωραπωλησείας την εποχή εκείνη, αλλά θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanoulisoktaba

Νεοφερμένος

Ο thanoulisoktaba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Παιδια εχει κάποιος την αναλυση απο το "Μοιρολόγι της φωκιας" ?? Γραφω αυριο και ειναι αναγκη..Ευχαριστω πάντως. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DiavasteroS AE

Νεοφερμένος

Ο DiavasteroS AE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Παιδιά συμφωνώ με τον φίλο από πάνω!!!! και εγώ γράφω αύριο διαγώνισμα κειμενων πάνω μονο στο "μορολοι" τις φώκιας..... έχω διαβάσει το "λισαριο" βολανάκη(κάπως έτσι λέγεται) αλλα πιστεύω ότι αυτά που λέει δη τα αναλύει καλά....και ο δάσκαλος μας είναι αρκετά μπορώ να πω πορωμένος με την λογοτεχνία....και θα μας βάλει πιστεύω δύσκολα πράγματα!! λίγο help please????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Συνήθως βάζουν πράγματα που είπαν μέσα στη τάξη οπότε αν κρατάς σημειώσεις και διάβασες από το βοήθημα είσαι ok.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Katsiferis

Νεοφερμένος

Ο Katsiferis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
η παιδεια ειναι η καθολικη καλλιεργεια της σκεψης και της ψυχης,που αυτη δινει ποιοτητα σταθερο εργο και δημιουργηκοτητα στον ανθρωπο.Αναλυστε την αποωη σε μια παραγραφο περιπου 100 λεξεων με τη μεθοδο αιτιων αποτελεσματων ΟΣο πιο γρηγορα γινεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Μήπως ξέρει κανείς ποιοι είναι οι προβληματισμοί και οι σκέψεις του Σεφέρη στον "Τελευταίο Σταθμό" και τι δηλώνει ο στίχος στο τέλος πρπ του ποιήματος "Στα σκοτεινά πηγαίνουμε στα σκοτεινά προχωρούμε;" Μήπως έχει κάνει κανείς αυτό το κείμενο και ξέρει τις απαντήσεις ή έχει κάνα σχετικό βοήθημα;

Για το πρώτο το βρήκα τελικά. Για το δεύτερο όμως ερώτημα όχι. Που μπορώ να βρω στο ιντερνετ καμιά ανάλυση για αυυτόν τον στίχο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Βρήκα ανάλυση του στίχου,χωρίου οι ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά: οι ήρωες θυσιάζονται ανιδιοτελώς, όμως το μέλλον του τόπου παραμένει αβέβαιο και ασαφές. Η πορεία τους έτσι γίνεται σε ένα χώρο σκοτεινό με βάθος απρόβλεπτο.

Κάτι τέτοια πες. :Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Κάτι τέτοια λες να γράψω; Βασικά κι εγώ βρήκα για το στίχο μόνο οι ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά ...αλλά πουθενά δεν γράφει για αυτόν που μας ζήτησε...οπότε κάπως έτσι θα τα γράψω λέω....
Να ρωτήσω κάτι άλλο; Άμα έχω γράψει 17 στο διαγώνισμα και έχω πολύ καλά προφορικά στην τάξη και προσεγμένες ασκήσεις λέτε να μου το ανεβάσει στο δεκαοκτώ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
    • *
  • Φορτώνει...
Top