Βοήθεια/Απορίες στη Λογοτεχνία Προσανατολισμού

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Μωρέ τι λέτε. Έχουν τα παιδιά το άγχος τους, έχουν και εσάς να λέτε χαζομάρες. :P
Ναι μπορεί να υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις, θεωρητικό μάθημα είναι, δεν είναι οι απαντήσεις σωστό/λάθος.
Εγώ στη λογοτεχνία είχα μόνο 2 μόρια απόκλιση. Τίποτα δηλαδή.

Εγώ 17, και στην Έκθεση 20, και πήγα σε τρίτο. Οπότε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
οχι βεβαια..φυσικα...αλλα αν καποιος εχει μαθει μονο να μαθαινει απ εξω και τιποτε αλλο γραφει αν ειναι τυχερος..η κοπελα που ξερω που εγραψε 19 ειχε μαθει απ εξω και ανακατωτα ποσα βοηθηματα και οταν βγηκε αρχιζε και φωναζε εγω ειχα κανει και το παραλληλο...κριση δεν ειχε παντως και το λεγαν ολοι ακομα και οι καθηγητες...!!!
Δεν ξέρεις τι έκανε μόνη της, πολλοί είναι αυτοί που κρατούν ήπιους τόνους και κάνουν την έκπληξη στο τέλος. Όσον αφορά τους καθηγητές άσ'το, δεν μπόρεσαν σε πολλές περιπτώσεις να ξεχωρίσουν μαθητές που άξιζαν και έγραψαν τελικά. Δεν γίνεται με την παπαγαλία να έγραψε 19,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
ναι..ολα απο τον κεε πεσαν φετοσ...αλλα και παλι και εγω που τα εγραψα οπωσ τα εχει ο κεε αλλα με δικα μου λογια μου κοψαν απο χιλιες μεριες...γι αυτο ειναι υποκειμενικο μαθημα και απροβλεπτο:P οπως και η εκθεση...λατινικα,ιστορια ειναι αυτα που δινουν βαθμαρες αμα εισαι καλα προετοιμασμενος:D
Eμενα μου κοψαν 1 μοριο απο καθε ασκηση και 5 παρακαλω απ το παραλληλο.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Ε όχι απέξω απέξω. Ήμαρτον. Αυτό στη λογοτεχνία ΔΕΝ Γ Ι Ν Ε Τ Α Ι. Πόσω μάλλον στα πεζά :eek:
Γι'αυτό το είπα. Όταν λένε πως η τάδε έγραψε 19 ή 20 και παπαγάλιζε, το απεξω απεξω φαντάζομαι πως εννοούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Δεν ξέρεις τι έκανε μόνη της, πολλοί είναι αυτοί που κρατούν ήπιους τόνους και κάνουν την έκπληξη στο τέλος. Όσον αφορά τους καθηγητές άσ'το, δεν μπόρεσαν σε πολλές περιπτώσεις να ξεχωρίσουν μαθητές που άξιζαν και έγραψαν τελικά. Δεν γίνεται με την παπαγαλία να έγραψε 19,

τι να πω και εγω που την ειχα στο φροντ ολο με ενα βοηθημα να τα λεει απ εξω σαν την ιστορια την εβλεπα...!!δεν ξερω και τι εγραψε στο τελος..απλα σου λεω τι ελεγε η ιδια..οτι ειναι τωρα τελος παντων περασαν αυτα:Dε στα ποιηματα παπαγαλια γινεται στα πεζα ειναι αδυνατον..αλλα παπαγαλια με την εννοια διαβαζω και μαθαινω απ εξω χωρις να καταλαβαινω..οχι διαβαζω μαθαινω απ εξω αλλα κατανοω τι λεει το βιβλιο και το αποτυπωνω στο χαρτι με δικα μου λογια +καποια του βιβλιου..αυτο ειναι αλλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
τι να πω και εγω που την ειχα στο φροντ ολο με ενα βοηθημα να τα λεει απ εξω σαν την ιστορια την εβλεπα...!!δεν ξερω και τι εγραψε στο τελος..απλα σου λεω τι ελεγε η ιδια..οτι ειναι τωρα τελος παντων περασαν αυτα:Dε στα ποιηματα παπαγαλια γινεται στα πεζα ειναι αδυνατον..αλλα παπαγαλια με την εννοια διαβαζω και μαθαινω απ εξω χωρις να καταλαβαινω..οχι διαβαζω μαθαινω απ εξω αλλα κατανοω τι λεει το βιβλιο και το αποτυπωνω στο χαρτι με δικα μου λογια +καποια του βιβλιου..αυτο ειναι αλλο
Σε κανένα μάθημα δεν γίνεται να παπαγαλίσεις,χωρίς να καταλαβαίνεις δηλαδή, και να γράφεις. Δεν γίνεται με τίποτα. Άντε να γράψεις 10, γίνεται, για βαθμούς 19 ή 20 δεν γίνεται με τίποτα, ή εγώ είμαι πολύ λίγη και δεν το κατάφερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Σε κανένα μάθημα δεν γίνεται να παπαγαλίσεις,χωρίς να καταλαβαίνεις δηλαδή, και να γράφεις. Δεν γίνεται με τίποτα. Άντε να γράψεις 10, γίνεται, για βαθμούς 19 ή 20 δεν γίνεται με τίποτα, ή εγώ είμαι πολύ λίγη και δεν το κατάφερα.
Mπα στη λογοτεχνια εγω αρκετα δε καταλαβα ποτε.Πχ καποια σχολια του Κρητικου ηταν απλα εξωπραγματικα.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Eμενα μου κοψαν 1 μοριο απο καθε ασκηση και 5 παρακαλω απ το παραλληλο.:P

οσο τελειο γραπτο και αν δωσεις παντα θα σου κοβουν σε τετοια μαθηματα..:/: εγω ηξερα οτι ειχα δυο λαθος που επιαναν 10 μορια..ολα τα αλλα τα ειχα σωστα..αρα απ αποψη λαθους δεν μπορουσαν να μου κοψουν..τωρα τι μου βρηκαν δεν ξερω..και ουτε θα το ψαξω..:Pοτι εγινε εγινε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Με παπαγαλια στην λογοτεχνια δεν γραφεις!

Απλως,αυτα τα λενε για καθαρα λογους εντυπωσιασμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Mπα στη λογοτεχνια εγω αρκετα δε καταλαβα ποτε.Πχ καποια σχολια του Κρητικου ηταν απλα εξωπραγματικα.:P
Γράψαμε στον Κρητικό φέτος για να ξέρουμε αν το ότι δεν τα καταλάβαινες και τα είχες μάθεις θα έφερνε τα επιθυμητά αποτελέσματα; Όχι, άρα ατυχές το παράδειγμά σου:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Μιλούσα χθες με έναν καθηγητή και μου είπε οτι στη λογοτεχνία 20 γράφει το 1% των μαθητών και πως οι άριστοι βαθμοί είναι απο 17-18.5. Παραπάνω λέει δε γράφεται... Ισχύει;

Μια χαρά γράφεται (γράφεται είπα, όχι ότι είναι εύκολο, μη με φάτε) και όπως έχω πει πολλές φορές στο θέμα, τον παν είναι όχι μόνο τι λες, αλλά πώς το λες. Εγώ όταν έδινα δεν μπορούσα 2 πράγματα: την παπαγαλία και τις σάλτσες. Θα μου πεις γιατί πήγες θεωρητική τότε; Άστο καλύτερα. :P

Αυτό που είδα στη λογοτεχνία, τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο, είναι ότι πρέπει να απαντάς σε αυτό που σε ρωτάνε, απλά και περιεκτικά. Σου ζητάνε 4 συμβολισμούς; Θα κάνεις μια θεματική πρόταση για το έργο, θα εξηγήσεις τι είναι οι συμβολισμοί, θα τους παραθέσεις με τη λειτουργικότητά τους, θα βάλεις μια κατακλείδα και τέλος. Δεν είναι ανάγκη να γράψεις σελίδες επί σελίδων για να εντυπωσιάσεις τον διορθωτή.
Τα έχω ξαναπεί εδώ, εδώ και εδώ. :P
Μάλλον αυτό που ήθελε να πει ο καθηγητής σου, είναι να μη βασίζεσαι στη λογοτεχνία για έναν καλό βαθμό, γιατί ποτέ δεν ξέρεις, συγκριτικά με άλλα μαθήματα. Αλλά αν γράφεις 18 όταν στοχεύεις 20, δεν γίνεται 16, όταν στοχεύεις 18; ;)

(Και στα λέει κάποια που είχε 95 και 98 στις πανελλήνιες)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
Εγώ ποτέ δεν θα καταλάβω γιατί σ αυτό το μάθημα γίνεται της τρελής από αναβαθμολόγηση και αποκκλίσεις. Πώς ο πρώτος να τα βλέπει ωραία και σωστά όσα γράφει ο μαθητής και ο δεύτερος να τα βλέπει όλα λάθος και τσεκουρώνει, ή το αντίστρφο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Ακομη παντως θυμαμαι οτι χαρη στο αμαρτημα της μητρος μου εμαθα το αρθρο 302 του ποινικου κωδικα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Σημείωση συντονιστή
Το θέμα καθαρίστηκε από 5 σελίδες off-topic. Παρακαλώ μην ξεφεύγετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vaslaras17

Νεοφερμένος

Ο vaslaras17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
πως σχολιαζω τα εκφραστικα μεσα,τις εικονες κτλ στη λογοτεχνια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σκάρλετ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σκάρλετ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 285 μηνύματα.
πως σχολιαζω τα εκφραστικα μεσα,τις εικονες κτλ στη λογοτεχνια?
Καταρχάς αναφέρεις ποιες είναι οι εικόνες, αν είναι οπτικές, ακουστικές κοκ, ύστερα τις περιγράφεις. Όσο για τα εκφραστικά μέσα αναφέρεις ποια είναι, π.χ χρήση ιστορικού ενεστώτα, κι ως σχόλιο επειδή με αυτόν τον τρόπο η αφήγηση γίνεται πιο ζωντανή-παραστατική, η γλώσσα επίσης ανήκει στα εκφραστικά μέσα, αν είναι δημοτική/καθαρεύουσα, όπως επίσης και τα σχήματα λόγου, μεταφορές, παρομοιώσεις, σχήμα άρσης-θέσης κλπ. Και για αυτά αναφέρεις το ίδιο, σε ποια σημεία δηλαδή υπάρχουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Καταρχάς αναφέρεις ποιες είναι οι εικόνες, αν είναι οπτικές, ακουστικές κοκ, ύστερα τις περιγράφεις. Όσο για τα εκφραστικά μέσα αναφέρεις ποια είναι, π.χ χρήση ιστορικού ενεστώτα, κι ως σχόλιο επειδή με αυτόν τον τρόπο η αφήγηση γίνεται πιο ζωντανή-παραστατική, η γλώσσα επίσης ανήκει στα εκφραστικά μέσα, αν είναι δημοτική/καθαρεύουσα, όπως επίσης και τα σχήματα λόγου, μεταφορές, παρομοιώσεις, σχήμα άρσης-θέσης κλπ. Και για αυτά αναφέρεις το ίδιο, σε ποια σημεία δηλαδή υπάρχουν.

Απο ποτε η ''χρηση ιστορικου ενεστωτα'' ειναι εκφραστικο μεσο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Απο ποτε η ''χρηση ιστορικου ενεστωτα'' ειναι εκφραστικο μεσο?
δραματικου λογικα ηθελε να αναφερει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Σκάρλετ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σκάρλετ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 285 μηνύματα.
Απο ποτε η ''χρηση ιστορικου ενεστωτα'' ειναι εκφραστικο μεσο?

δραματικου λογικα ηθελε να αναφερει
Ιστορικός ενεστώτας=δραματικός ενεστώτας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Καταρχάς αναφέρεις ποιες είναι οι εικόνες, αν είναι οπτικές, ακουστικές κοκ, ύστερα τις περιγράφεις. Όσο για τα εκφραστικά μέσα αναφέρεις ποια είναι, π.χ χρήση ιστορικού ενεστώτα, κι ως σχόλιο επειδή με αυτόν τον τρόπο η αφήγηση γίνεται πιο ζωντανή-παραστατική, η γλώσσα επίσης ανήκει στα εκφραστικά μέσα, αν είναι δημοτική/καθαρεύουσα, όπως επίσης και τα σχήματα λόγου, μεταφορές, παρομοιώσεις, σχήμα άρσης-θέσης κλπ. Και για αυτά αναφέρεις το ίδιο, σε ποια σημεία δηλαδή υπάρχουν.

Τα στοιχεία της γλώσσας δεν τα γράφεις σε ερωτήσεις εκφραστικών μέσων. Ή η ερώτηση θα σου ζητά ξεκάθαρα να γράψεις για τη γλώσσα (επιρροές, ιδιοτυπίες κ.ο.κ.), ή, έστω, τα γράφεις στις αφηγηματικές τεχνικές. Ποτέ σε ερωτήσεις εκφραστικών μέσων. Μόνο στο ύφος μπορείς να αναφερθείς, και αυτό να το κάνεις συνοπτικά κι όχι εκτεταμένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top