Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Δεν καταλαβα τι εννοεις ..... δηλαδη εκει οπου ειναι το 2ο ψηφιο βαζω το τριτο?

Το δεύτερο ψηφίο είναι το λdiv10 και το τρίτο ψηφίο είναι το λmod10.

Πχ έστω Χ=150

Λες ότι το πρώτο είναι το ακεραιο αποτέλεσμα της διαίρεσης 150/100 που όντως είναι το 1.
Το ακεραιο υπόλοιπο 50 αν το διαιρεσεις δια 10 έχεις 5 που είναι το δεύτερο ψηφίο (div) και το υπόλοιπο της διαίρεσης είναι το 0 που είναι το τρίτο ψηφίο (mod).

Επίσης, καλό είναι να μην χρησιμοποιησεις άνευ λόγου μεταβλητές.

Code:
 Άν  x > 99 και x < 1000 τότε 
  first <-- xdiv100
  second <-- (xmod100)div10
  third <-- (xmod100)mod10
 Τέλος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

TomMpak

Νεοφερμένος

Ο TomMpak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Για να δεις αν ειναι τριψηφιος χρειαζεσαι την συνθηκη: Αν x < 1000 και x > 99.

Μετα για να παρεις το πρωτο ψηφιο του γραφεις:
x div 100

Κρατας τον αριθμο x = x mod 100 και γραφεις για το δευτερο ψηφιο: x div 10

Κρατας τον αριθμιο x = x mod 10(με x οτι προεκυψε στο προηγουμενο βημα) κι αυτο ειναι το τριτο ψηφιο.

Μπορεις να χρησιμοποιησεις μια ΓΙΑ για οποιονδηποτε αριθμο.

Καταρχήν πρέπει να αλλάξεις μεταβλητές αν θες να κρατήσεις τις τιμές που στη συγκεκριμένη περίπτωση θέλει.Έπειτα 1ο ψηφίο a=xdiv100 2ο b=xmod100div10 3o c=xmod10.Τα έχει και το παιδί από πάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Δεν κατάλαβες καλά τι λέει ο Vold.

Αν Χ>99 και Χ < 1000
first <-- xdiv100
x<--xmod100
second <-- xdiv10
third <-- xmod10
Τελος_αν

Που είναι 100% σωστό γιατί κρατάει στο X το xmod100 που με ένα div,mod10 βρίσκει τα άλλα 2 ψηφία.
Που ακριβώς εντόπισες λάθος?

Έχω γράψει παραπάνω και εγώ μια λύση λίγο πιο ευκολη.

1) Ο Vold πρότεινε να μην χρησιμοποιει το παιδί δίχως λόγο μεταβλητές ( για δικό του καλό γιατί σε μεγάλα προγράμματα χάνεσαι )
2) Το παιδί πιο πάνω έχει κάνει λάθος και έχει βάλει για το δευτερο ψηφίο mod ενώ θέλει div όπως και λάθος για το 3ο ψηφίο που έχει βάλει div αντί για mod.

ΥΓ. Το τρίτο ψηφίο είναι xmod100mod10
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

TomMpak

Νεοφερμένος

Ο TomMpak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Δεν κατάλαβες καλά τι λέει ο Vold.

Αν Χ>99 και Χ < 1000
first <-- xdiv100
x<--xmod100
second <-- xdiv10
third <-- xmod10
Τελος_αν

Που είναι 100% σωστό γιατί κρατάει στο X το xmod100 που με ένα div,mod10 βρίσκει τα άλλα 2 ψηφία.
Που ακριβώς εντόπισες λάθος?

Έχω γράψει παραπάνω και εγώ μια λύση λίγο πιο ευκολη.

1) Ο Vold πρότεινε να μην χρησιμοποιει το παιδί δίχως λόγο μεταβλητές ( για δικό του καλό γιατί σε μεγάλα προγράμματα χάνεσαι )
2) Το παιδί πιο πάνω έχει κάνει λάθος και έχει βάλει για το δευτερο ψηφίο mod ενώ θέλει div όπως και λάθος για το 3ο ψηφίο που έχει βάλει div αντί για mod.

ΥΓ. Το τρίτο ψηφίο είναι xmod100mod10

Μάλιστα , δε κατάλαβα ότι εννοούσε αυτό.Το παιδί απο πάνω εννοούσα εσένα:P Το έκανα επεξεργασία και το έσβησα καταλάθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.


(ΘΕΜΑ 7 ερωτημα i)
Παιδια εχω ενα προβλημα με αυτην την ασκηση.Ο καθηγητης μας λεει να κανουμε ολες τις ασκησεις σε ΓΛΩΣΣΑ ομως στην παραπανω ασκηση δεν νομιζω να ειναι δυνατο αυτο,καθως δεν μας δινει τον κωδικο και το υπολοιπο.Με αλγοριθμο θα ηταν πολυ ευκολο μεσω της ενολης "δεδομενα".Οποιος γνωριζει να μου επιβεβαιωσει οτι η ασκηση δεν λυνεται με ΓΛΩΣΣΑ αλλιως να μου υποδειξει τον σωστο τροπο

Ευχαριστω εκ των προτερων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Η εκφώνηση ζητά το πρόγραμμα να διαβάζει από τη κάρτα το κωδικό. Από το να ψάχνεις τεχνικές αναγνώρισης εικόνας κ.λπ είναι προτιμότερο να κοίταξεις αυτό το api
https://github.com/card-io/card.io-iOS-source
και να παρακάλεσεις τους δημιουργούς να το μετατρέψουν σε "ΓΛΩΣΣΑ" :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Στο πρόγραμμα δεν μπορεί να γίνει χρήση των εντολών δεδομένα ή αποτελέσματα.
Οπότε, αν θέλεις να το κάνεις σε ΓΛΩΣΣΑ, πρέπει να παραλείψεις το κομμάτι των "δεδομένων", διαβάζοντας κωδικό (που ούτως η άλλως το λέει η εκφώνηση) και το υπόλοιπο χωρίς να κάνεις έλεγχο εγκυρότητας (που ακυρώνει το 1ο ερώτημα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Βρε κατι μ θυμίζει αυτο το βιβλιο κ αυτη η άσκηση..guru5ου πεδίου μηπως πας στο θετικό η στο νέο?

Επιπλέον επειδη εχω λύσει κ γω αυτήν την άσκηση με προγράμμα διαβάζοντας το υπόλοιπο και το κωδικό τελικά στις λύσεις δινόταν σαν αλγοριθμος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στο πρόγραμμα δεν μπορεί να γίνει χρήση των εντολών δεδομένα ή αποτελέσματα.
Οπότε, αν θέλεις να το κάνεις σε ΓΛΩΣΣΑ, πρέπει να παραλείψεις το κομμάτι των "δεδομένων", διαβάζοντας κωδικό (που ούτως η άλλως το λέει η εκφώνηση) και το υπόλοιπο χωρίς να κάνεις έλεγχο εγκυρότητας (που ακυρώνει το 1ο ερώτημα).

Χρηστο ευχαριστω για την απαντηση,εγω σκεφτηκα για να μην ακυρωσω το πρωτο ερωτημα να δηλωσω ως σταθερα εναν κωδικο και πιο μετα ενα υπολοιπο ποσο και να συνεχισω κανονικα την ασκηση.

Βρε κατι μ θυμίζει αυτο το βιβλιο κ αυτη η άσκηση..guru5ου πεδίου μηπως πας στο θετικό η στο νέο?

Επιπλέον επειδη εχω λύσει κ γω αυτήν την άσκηση με προγράμμα διαβάζοντας το υπόλοιπο και το κωδικό τελικά στις λύσεις δινόταν σαν αλγοριθμος

Σπυρο οπως μου εχει πει ο καθηγητης (στο θετικο φροντιστηριο παω) οταν βλεπουμε καπου να λεει "Να γινει αλγοριθμος" η "Να γινει προγραμμα" εμεις πρεπει να γραφουμε παντα σε ΓΛΩΣΣΑ (μονο ΓΛΩΣΣΑ επιτρεπεται σε Γ η Δ θεμα στις πανελληνιες) επομενως οπως ειπα και στον Χρηστο θα παω να δηλωσω αυθαιρειτα ενα pin και ενα υπολοιπο ποσο για να εχουν και νοημα τα ερωτηματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Αποτι βλεπω στην άσκηση μου λεει στο τελος να θεωρήσουμε δεδομένα το pass και το υπολ.επομενως η ασκηση σχεδιάστηκε για να λυθεί ως αλγόριθμος.οπως σωστά λες ειναι ανούσιο κατι τετιο ..οποτε μια χαρά και με γλώσσα!!μηπως γνωρίζεις κάποιον Καραμάνο? ;ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οχι δεν γνωριζω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καινουρια απορια.Πως μπορω να υπολογισω δυο μεγιστα στοιχεια (με γνωστο πληθος στοιχειων) τα οποια ειναι μη αρνητικα;(χωρις χρηση πινακων)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Πχ
Μαχ1<--0
Μαχ2<--0
Για Ι απο 1 μέχρι ν
Διάβασε β
Αν μαχ1<β τοτε
Μαχ2<--μαχ1
Μαχ1<--β
Τελος_αν
Αν μαχ1>Β και μαχ2<β τοτε
Μαχ2<--β
Τελος_αν
Τελος_επαναληψης
Γράψε μαχ1,μαχ2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Πχ
Μαχ1<--0
Μαχ2<--0
Για Ι απο 1 μέχρι ν
Διάβασε β
Αν μαχ1<β τοτε
Μαχ2<--μαχ1
Μαχ1<--β
Τελος_αν
Αν μαχ1>Β και μαχ2<β τοτε
Μαχ2<--β
Τελος_αν
Τελος_επαναληψης
Γράψε μαχ1,μαχ2

Δεν έχεις πάρει την περίπτωση να έχουμε 2 ίσα μέγιστα στοιχεία. Επίσης, δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να κάνεις με την 2η σε σειρά αν τότε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
μα ζητάμε 2 μέγιστα στοιχεία..ποιος ο λόγος να παρω τη περίπτωση οτι ειναι ισα?στο τελος θα προκύψει ενα μαχ..εγω υποτίθεται ψάχνω τα 2 μεγαλύτερα!!τι βρίσκεις περίεργο στη 2η αν?δηλαδη εσυ πως θα τοκανες?θεωρω πως δν μπορει να υπάρξει καλύτερος αλγόριθμος!

Δοκίμασε μερικές τιμές τρέχτο κ πιστευω θα λυθεί καθε σου απορια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Σου ζητάει δύο μέγιστα στοιχεία, όχι δύο μέγιστες τιμές. Δύο στοιχεία μπορούν να έχουν την ίδια τιμή η οποία να είναι και μέγιστη. Σε ένα τέτοιο ερώτημα πρέπει να διασαφηνίζεται ότι όλα τα στοιχεία έχουν διαφορετικές τιμές μεταξύ τους. Ναι, τώρα το έπιασα τι κάνεις με την 2η αν. Απλά, αυτό που δεν μου κάθισε καλά είναι η περιττή συνθήκη αν max1>B.

Αρκούσε, δηλαδή το Αν B>max2 τότε..
Κάτι που ίσως να υποδηλώνει ότι δεν έχεις καταλάβει εις βάθος την αν αλλά ακολουθείς τυποποιημένα κάποια πράγματα.
Επισημαίνω ότι λέω, ίσως. Για να μην παρεξηγηθώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Ξανατρέξε τον αλγόριθμο κ αυτη τη φορα δοκίμασε διάφορες τιμές για να επιβεβαιωθεις πως δν ειναι περιττή η συνθήκη..η αληθεια ειναι πως παει καιρός απο τοτε που το έμαθα ορθά οπως λες τυποποιημενα.παρολα αυτα μετα απο πολλές εξηγήσεις ειχα πειστεί πως η συνθήκη αυτη ειναι απαραιτητη..δν θυμαμαι να σου πω γιατι ..παρόλα αυτα αν το τρέξεις θα καταλάβεις!!η αληθεια ειναι πως πολλα πράγματα τα μαθαίνουμε τυποποιημένα και μάλιστα ετσι μας ωθούν..ισως δν φτάνει ο χρόνος να εμβαθύνουμε σε κάποια πράγματα!!επομενως στο ερώτημα πετάει ο γάιδαρος απαντάμε πετάει κ παραπεταει ;ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Χρειάζεται ναι η συνθήκη για να αποφευχθεί το να ξαναμπεί και σε αυτή την αν το β που έχει μπει στο max1. Εγώ βέβαια θα έβαζα B<>max1 ΚΑΙ B>max2

Στα λέω συμβουλευτικά διότι όποιος πάει τυποποιημένα συνήθως γράφει 15-18
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Μακάρι να ανήκω στο 18 ;ρ ενταξει δν λεω στροφάρω πρώτα το μυαλό κ μετα φτιάχνω προγράμματα..υπάρχουν και 3-4 'παγιδες' που έχουμε μάθει τυποποιημένα με σκοπό την εξοικονόμηση χρόνου ..παρε παράδειγμα τη χρονια του 2014..στο θεμα γ4 αν καποιος δν τοχε μάθει πολυ δύσκολα θα το βρίσκε μεσα στο χρονο!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Or simply...
Tip: Βάζουμε πρώτη την κρίσιμη μεταβλητή σε έναν έλεγχο --Αναφέρομαι για την μεταβλητή β.

Code:
Μαχ1<--0
Μαχ2<--0 
Για Ι απο 1 μέχρι ν 
	Διάβασε β 
	Αν β > μαχ1 τοτε
		Μαχ2<--μαχ1
		Μαχ1<--β
	Αλλιώς_αν β > μαχ2 τοτε
		Μαχ2<--β
	Τελος_αν
Τελος_επαναληψης
Γράψε μαχ1,μαχ2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top