Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 48)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 28 58.3%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 20 41.7%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

manolis_98

New member

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 904 μηνύματα.

Φρεντος

Well-known member

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,125 μηνύματα.
Στην εντολή για όταν γράφουμε πρόγραμμα πρέπει να βάζω στο τέλος το i <- i + 1?

Παράδειγμα

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
εντολές...
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
εντολές...
i <- i + 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Ποιο από τα δύο είναι σωστό στο πρόγραμμα?
Οταν εχεις την για..απο...μεχρι δεν αλλαζεις ποτε το περιεχομενο των μετρητων. Αυτο μπορεις να το κανεις μονο στις αλλες δομες επαναληψης
 

Happily.Motionless

New member

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Παιδια θελω βοηθεια

Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα διαβάζει έναν πίνακα 7 στοιχείων από το πληκτρολόγιο και στη συνέχεια θα εξετάζει εάν τα στοιχεία του πίνακα σχηματίζουν αριθμητική πρόοδο.
Υπόδειξη. Υπάρχουν δύο τρόποι να διαπιστωθεί αυτό: Είτε εξετάζοντας εάν δύο διαδοχικά στοιχεία έχουν σταθερή διαφορά ( δηλαδή ισχύει Α[ j + 1 ] - A[ j ] = σταθερό για όλες τις έγκυρες τιμές του j ) είτε εξετάζοντας εάν ικανοποιείται η ιδιότητα του αριθμητικού μέσου (δηλαδή αν ισχύει A[ j ] = ( Α[ j - 1 ] + Α[ j + 1 ] ) / 2 ). Θυμίζουμε ότι η ιδιότητα του αριθμητικού μέσου αφορά τρεις διαδοχικούς αριθμούς αριθμητικής προόδου και ορίζει ότι κάθε όρος ισούται με τον μέσο όρο του προηγούμενου και του επόμενου: Αν α, β, γ διαδοχικοί όροι αριθμητικής προόδου τότε β = (α+γ)/2.

θελι χρηση σημαιας.... καμια ιδεα καποιος?
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ntina777

New member

Η ntina777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γειά σας παιδιά βοήθεια!! Έχω την παρακάτω εκφώνηση και με δυσκολεύει το Ω δεν ξέρω πως να την λύσω... ευχαριστώ πολύ!!
 

Συνημμένα

  • 21729404_1777681725610263_551780790_n.jpg
    21729404_1777681725610263_551780790_n.jpg
    48.3 KB · Εμφανίσεις: 31
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ParisGr

New member

Ο ParisGr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Παιδιά, ξεκινάω φροντιστήριο (ομαδικό) ΑΕΠΠ για Γ Λυκείου.
Θεωρείτε ότι θα με καλύψει ή θα χρειαστώ καλού κακού βοήθημα για το μαθημα αυτό;
Και αν ναι, ποιο θα μου προτείνατε;
 

aggelosst9

Member

Ο aggelosst9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Παιδιά μια χαζή απορία, αλλά λέει σε μια εκφώνηση 'Να δημιουργηθεί πρόγραμμα το οποίο θα δέχεται έναν τυχαίο αριθμό και θα εξετάζει αν είναι πολλαπλάσιος του 2'. Αφού βάλω τη συνθήκη μετά τι κάνω; Δε μου λέει να εμφανίζει κάποιο μήνυμα. Πως το κλείνω;
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 8,014 μηνύματα.
Αν δεν κάνω λάθος είναι κανόνας από τη θεωρία οι αλγόριθμοι να δίνουν μια τιμή τουλάχιστον ως έξοδο στο χρήστη ή προς κάποιον άλλο αλγόριθμο. Σου προτείνω συνεπώς να εμφανίσεις κατάλληλο μήνυμα :)

Επίσης ο καθηγητής μας στο φροντιστήριο μας έχει πει για παράδειγμα όταν ζητάει να υπολογίσουμε κάποιον μέσο όρο ή καποιο άθροισμα στο τέλος να το εμφανίζουμε. Ακόμα και αν δεν το λέει η άσκηση. Πρέπει να έχουνε νόημα όσα γίνονται σε μία άσκηση. Και προγράμματα υποτίθεται ότι γίνονται για να δίνουν αποτελέσματα στο χρήστη που τα χρησιμοποιεί.
 

Guest 233831

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Απλα θα πρεπει να εμφανιζει οτι ''ο χ ειναι πολλαπλασιος του 2'' η ''ο χ δεν ειναι πολλαπλασιος του 2''
 

Guest 233831

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
να ρωτησω κατι ; . σε μια ασκηση μου ζηταει να διαβαζει 50 αριθμους και να εμφανιζει τους 3 μεγαλυτερους . τι κανουμε;
Πρωτα τους εμφανιζεις με απλη εντολη επαναληψης
Για i από 1 μέχρι 50
Διάβασε table
Τέλος_επανάληψης

Μετα θα πρεπει να ταξινομισεις τον πινακα με αυξουσα η φθηνουσα σειρα και να εμφανιζεις τους πρωτους 3 η τελευταιους 3,αναλογα με το πως το ταξινομισες.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 8,014 μηνύματα.
να ρωτησω κατι ; . σε μια ασκηση μου ζηταει να διαβαζει 50 αριθμους και να εμφανιζει τους 3 μεγαλυτερους . τι κανουμε;

Μήπως να τους βάλεις σε πίνακα, μετά να τον ταξινομήσεις σε φθίνουσα σειρά και μετά να κάνεις:

Code:
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3 
   ΓΡΑΨΕ ΑΡΙΘΜΟΙ[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,884 μηνύματα.
Παιδιά παιδιά είναι overkill να κάνεις ταξινόμηση και να χρησιμοποιήσεις πίνακα όταν απλώς η άσκηση ζητά να εμφανίσεις τους πρώτους μεγαλύτερους αριθμούς. Οκ στο ΑΕΠ δεν μετράει η απόδοση του αλγορίθμου αλλά στη ζωή μετρά.

1) Ορίζουμε 3 μεταβλητές πρώτος, δεύτερος, τρίτος και τις μηδενίζουμε

2) Διαβάζουμε όλου τους αριθμούς σε μια λούπα

3) Μέσα στη λούπα βάζουμε τον έλεγχο
Code:
Αν αριθμός >= πρώτος τότε
τρίτος = δεύτερος
δεύτερος = πρώτος
πρώτος = αριθμός
Αλλιως Αν αριθμός >= δεύτερος) τότε
τρίτος = δεύτερος
δεύτερος = αριθμός
Αλλιως Αν αριθμός >= τρίτος) τότε
τρίτος = αριθμος

Μετά τυπώνουμε το πρώτο και δεύτερο και τρίτος

χωρις χρηση πινακα δεν μπορει να λυθει;
ναι μπορεί όπως περιγράφω πάνω
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Well-known member

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Υπόψιν οτι αν οι αριθμοί μπορεί να είναι κι αρνητικοι, η αρχικοποίηση των 3ων μεταβλητών θα πρέπει να γίνει με τους 3 πρώτους αριθμούς εισόδου.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 8,014 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ akikos, ωστόσο το ΑΕΠΠ διδάσκεται με συγκεκριμένη μεθοδολογία στην Γ' Λυκείου.
Όπως πχ και στο ΑΟΘ, υπάρχουνε οι standard ασκήσεις που διδάσκουν στα φροντιστήρια.

Δηλαδή μαθαίνουμε standard πραγματάκια (πλήθος, min, max, sum, ΜΟ, αναζήτηση, ταξινόμηση) και είναι πιο ασφαλές για τους μαθητές που πρώτη φορά έρχονται αντιμέτωποι με αλγοριθμική, να χρησιμοποιήσουν αυτούς τους standard αλγορίθμους.
Συνεπώς, είναι πιο αποδοτική η λύση σου (και σίγουρα είναι κριτήριο η απόδοση στην πράξη) αλλά πιο εύκολο, κατανοητό και κοντά στα διδακτέα, να επινοηθεί η λύση της ταξινόμησης και της εμφάνισης των τριών μεγαλύτερων.
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,884 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ akikos, ωστόσο το ΑΕΠΠ διδάσκεται με συγκεκριμένη μεθοδολογία στην Γ' Λυκείου.
Όπως πχ και στο ΑΟΘ, υπάρχουνε οι standard ασκήσεις που διδάσκουν στα φροντιστήρια.

Δηλαδή μαθαίνουμε standard πραγματάκια (πλήθος, min, max, sum, ΜΟ, αναζήτηση, ταξινόμηση) και είναι πιο ασφαλές για τους μαθητές που πρώτη φορά έρχονται αντιμέτωποι με αλγοριθμική, να χρησιμοποιήσουν αυτούς τους standard αλγορίθμους.
Συνεπώς, είναι πιο αποδοτική η λύση σου (και σίγουρα είναι κριτήριο η απόδοση στην πράξη) αλλά πιο εύκολο, κατανοητό και κοντά στα διδακτέα, να επινοηθεί η λύση της ταξινόμησης και της εμφάνισης των τριών μεγαλύτερων.
Εντάξει δεν είναι τίποτα δύσκολος ο αλγόριθμος που έγραψα. Τον αλγόριθμο του max χρησιμοποίησα πειραγμένο.

Βέβαια έκανα λάθος όπως είπε @Vold γιατί θεώρησα ότι ο ελάχιστος αριθμός ειναι το 0. Συνεπώς καλά είπες στις εξετάσεις γράφουμε τα standard αλλά και αυτό έχει το ρίσκο του καθώς στις εξετάσεις δεν διορθώνουν υπολογιστές αλλά άνθρωποι και οι άνθρωποι εκτιμούν τις αποδοτικές λύσεις και θα χαριστούν σε μικρολαθάκια.

Στις εξετάσεις καλό ειναι να κοιτάμε πολλαπλές λύσεις. Μπορούσε κάλιστα να έπεφτε η παραπάνω άσκηση και να είχε και την υποσημείωση (χωρίς τη χρήση πίνακα).
 

aggelosst9

Member

Ο aggelosst9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Παιδιά την θεωρία στο ΑΕΠΠ πως τη διαβάσατε όσοι δώσατε; Είμαι τώρα στο 2.5 (Δομή Επανάληψης) και έχει 6-7 παραδείγματα/εφαρμογές με μερικές να έχουν ένα κατεβατό εξήγηση για μια συγκεκριμένη (ΠΟΛΥ συγκεκριμένη) περίπτωση. Γενικά το βιβλίο μου φαίνεται χαοτικό, ένα ανακάτεμα από όλα. Καμιά συμβουλή;
 

Dimitris_Gr

Active member

Ο Dimitris_Gr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Παιδιά την θεωρία στο ΑΕΠΠ πως τη διαβάσατε όσοι δώσατε; Είμαι τώρα στο 2.5 (Δομή Επανάληψης) και έχει 6-7 παραδείγματα/εφαρμογές με μερικές να έχουν ένα κατεβατό εξήγηση για μια συγκεκριμένη (ΠΟΛΥ συγκεκριμένη) περίπτωση. Γενικά το βιβλίο μου φαίνεται χαοτικό, ένα ανακάτεμα από όλα. Καμιά συμβουλή;

Εγώ είχα ειδικά φυλλάδια από το φροντιστήριο που την είχαν μαζεμένη, οπότε δεν ασχολήθηκα καν με το βιβλίο.

Πάντως μην αγχώνεσαι για αυτήν από τώρα.
Εγώ τον Απρίλιο άρχισα να την διαβάζω.
 

Dimitris2001

New member

Ο Dimitris2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Εγώ είχα ειδικά φυλλάδια από το φροντιστήριο που την είχαν μαζεμένη, οπότε δεν ασχολήθηκα καν με το βιβλίο.

Πάντως μην αγχώνεσαι για αυτήν από τώρα.
Εγώ τον Απρίλιο άρχισα να την διαβάζω.

Παιδιά την θεωρία στο ΑΕΠΠ πως τη διαβάσατε όσοι δώσατε; Είμαι τώρα στο 2.5 (Δομή Επανάληψης) και έχει 6-7 παραδείγματα/εφαρμογές με μερικές να έχουν ένα κατεβατό εξήγηση για μια συγκεκριμένη (ΠΟΛΥ συγκεκριμένη) περίπτωση. Γενικά το βιβλίο μου φαίνεται χαοτικό, ένα ανακάτεμα από όλα. Καμιά συμβουλή;

Και εγώ είχα ειδικά φυλλαδια από το άλλο φροντιστήριο στο Μαρούσι που άρχισα 3 μήνες πριν πάω να δωσω- ουσιαστικά τα διαβασα από τότε.

Το βιβλίο είναι πολύ χαοτικό ακομα και αν στα έχουν υπογραμμίσει (όπως έκαναν στο πρωτο μου φροντιστήριο).

Γενικά θα σε συμβουλευα να μην κοιτάς τα παραδείγματα αλλά ό,τι έχει με μαύρο, σε πλαίσιο , με κουκκίδες ή αριθμους και ότι φαίνεται για πιθανό ορισμό ή Σ/Λ (το τελευταίο θα το καταλαβαίνεις όταν τα διαβάσεις αρκετα).

Από κεφάλαια όταν βγάλεις την ύλη κοίτα (με βάση την περσινή) τα 2,7,8,9 πιο χαλαρα και αποστήθιση τα 3,6.7 και 10!!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top