Βοήθεια/Απορίες στην Άλγεβρα

tirovlaxos

Νεοφερμένος

Ο Μανώλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μενεμένης (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Έστω ότι λύση χ

Άν χ>0 τότε έχουμε
άτοπο!

Γιατί άτοπο? Άθροισμα θετικών δεν έχουμε? Ακόμα και στην περίπτωση που το χ=0 (αν και η υπόθεση λέει χ>0) έχεις ένα "+1" στο τέλος, άρα βγαίνει 1>0 που ισχίει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Γιατί άτοπο? Άθροισμα θετικών δεν έχουμε? Ακόμα και στην περίπτωση που το χ=0 (αν και η υπόθεση λέει χ>0) έχεις ένα "+1" στο τέλος, άρα βγαίνει 1>0 που ισχίει.
Είναι άτοπο διότι υπέθεσε οτι η ρίζα είναι θετική...Αλλα για θετικό χ δεν μηδενίζει η παράσταση...Άτοπο

για την 2η άσκηση galois...αφου το 1 ειναι ριζα του πολυωνύμου τότε απο horner προκύπτει οτι 1-α-β=0 και το τριώνυμο χ^2+χ+1-α..Αφου η αρχική παράσταση εχει 3 πραγματικές ρίζες και η 1η ήταν το 1 τότε το τριώνυμο θα έχει 2 ρίζες ή μια διπλή επομένως Δ>=0 Αρα 1-4(1-α)>=0 αρα α>=3/4
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Έλυσα την παρακάτω ανίσωση από ένα φυλλάδιο του καθηγητή μας στο σχολείο και επειδή δεν έχει τις απαντήσεις, θα ήθελα να την επαληθεύσω με τις δικές σας. Μόνο τελικό αποτέλεσμα δώστε.

[FONT=&quot]
[/FONT]

Γουστάρει να την δει κανένας τεμπέλης?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vamou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.
νομίζω η λύση είναι χ>0..εσύ τι βρήκες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ellaki

Νεοφερμένος

Η ellaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Έλυσα την παρακάτω ανίσωση από ένα φυλλάδιο του καθηγητή μας στο σχολείο και επειδή δεν έχει τις απαντήσεις, θα ήθελα να την επαληθεύσω με τις δικές σας. Μόνο τελικό αποτέλεσμα δώστε.

[FONT=&quot] [/FONT]

εγώ έβγαλα χ Ε (-3,0) U (0, 1) U (1,+άπειρο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
νομίζω η λύση είναι χ>0..εσύ τι βρήκες?

Μπα.. Καμία σχέση.:P
Νομίζω έχεις λάθη. Υπάρχουν υποδιαστήματα σίγουρα.

εγώ έβγαλα χ Ε (-3,0) U (0, 1) U (1,+άπειρο)

Οπ, σωστά :D
Kαι γω τα ίδια βρήκα ;D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vamou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Ωχ παιδιά σόρρυ λάθος έκανα :(:xixi: το διάστημα (0,1) είναι σίγουρα μέσα??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

250415

Νεοφερμένος

Η 250415 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 43 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Καλημέρα παιδιά. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Είμαι φοιτήτρια και χρειάζομαι τη διαίρεση πολυωνύμων σε μια εργασία στο πανεπιστήμιο. Δυστυχώς πάνε χρόνια που την έχω διδαχτεί στο λύκειο και δεν θυμάμαι πως γίνεται. Μήπως είναι εύκολο σε κάποιον να μού στείλει ένα παράδειγμα με το πως γίνεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstadinus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
DSC02684.jpg



ΠΑραπάνω είναι ενα παραδειγματάκι!!!!
Φρεσκο Φρεεσκοοοοο

Μερικες πληροφορίες:

θέλεις ο πρώτος όρος του διαιρέτη ( χ^2+2χ-3)
να χωραει ακριβως στον πρωτο όρο του πολυωνύμου.
δηλαδη το χ^2 να χωραει ακριβως στο 2χ^4.....


Πως γίνεται αυτό? γινεται αμα πολλαπλασιασεις το χ^2 με το 2χ^2!!
μαζι με το 2χ^2 πολλαπλασιαζεις ολο τον διαιρετη, και γραφεις το αποτελεσμα κατω απο το πολυωνυμο (να προσεχεις σε ποιες θεσεις βαζεις καθε ψηφιο, δυναμη , κατω απο δυναμη) ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΡΟΣΗΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


και κανεις μετα την αφαιρεση!!!! με οτι μενει, κανεις το ίδιο, μεχρι να μην γινεται αλλο, ποσημαινει οτι εχεις φτασει στο υπολοιπο. (αυτο συμβαίνει διοτι το υπολοιπο θα είναι πχ χ+2 ή απλος αριθμος, και έτσι με εναν διαιερτη τυπου χ^2 +2 δεν μπορουμε να κανουμε τίποτα.......(κοιτα τις δυναμεις, του υπολοιπου είναι μικροτερη, απο του διαιρετη σε περιπτωση του χ+2




Κοιτα δεν είμαι καθηγητης , αλλα εκανα οτι μπορω!!!

ΑΜα θες κατι συγκεκριμένο πες μου!!!
Επισης ασχετο αλλα τι σπουδαζεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
ΑΜα θες κατι συγκεκριμένο πες μου!!!
Επισης ασχετο αλλα τι σπουδαζεις?

Ρε συ.. πληροφορίες για διαίρεση πολυωνύμων σου ζήτησε..
Μην της την πέφτεις:P
Σου πέφτει μεγάλη:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
https://www.purplemath.com/modules/polydiv.htm



Εξαρτάται όμως τι ακριβώς θες. Υπάρχουν διάφορα θεωρήματα με πολυώνυμα που γίνονται στην αριθμητική ανάλυση Ι στο πανεπίστημιο, όπως lagrange, κ.λπ. Η βασική όμως διαίρεση είναι αυτή που σου έδειξαν πάνω τα παιδιά και αυτή που φαίνεται στην υπερσύνδεση πιο πάνω.



Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mord79

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αnνa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Δεν υπαρχει ουτε καν λογος να μαθουμε μαθηματικα. Οποιος θελει, υπαρχει ακαδημαικη εκπαιδευση.

τα μαθηματικα σου μαθαινουν να σκεφτεσαι και οχι να παπαγαλιζεις. σε αναγκαζουν να εχεις μια συνεχεια και καθαρη σκεψη.
ας μην υποστηριζουμε την εκπαιδευση που προαγει χρησιμοθηρικες γνωσεις.
για μενα τα μαθηματικα ειναι το πιο σημαντικο μαθημα.

(βεβαια αυτο εχει να κανει και με τον καθηγητη... αλλα αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο. οταν ο αλλος ξερει πως δε χρειαζεται να σου περασει τπτ και οτι μετα θα πας στο φροντηστηριο το οποιο θα σου καλυψει οτι κενο θα σου αφησει εκεινος με μονο σκοπο να πας να δοσεις αυτες τις ηλιθιες εξετασεις , σε καποιο σημειο σε αποριπτει μαζι με τον εαυτο του.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstadinus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Ρε συ.. πληροφορίες για διαίρεση πολυωνύμων σου ζήτησε..
Μην της την πέφτεις:P
Σου πέφτει μεγάλη:D


τώρα το είδα...χα χα χα:D

Απλά θέλω να είμαι ευγενικός!!!!
Πονηρό μυαλό!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Paradise4all

Νεοφερμένος

Ο Paradise4all αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
Καλημέρα παιδιά. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Είμαι φοιτήτρια και χρειάζομαι τη διαίρεση πολυωνύμων σε μια εργασία στο πανεπιστήμιο. Δυστυχώς πάνε χρόνια που την έχω διδαχτεί στο λύκειο και δεν θυμάμαι πως γίνεται. Μήπως είναι εύκολο σε κάποιον να μού στείλει ένα παράδειγμα με το πως γίνεται;

Ανοιξε αυτό το .pdf αρχείο και θα βοηθηθείς πολύ. Πρόσεξε μόνο γιατί οι σελίδες κατά το σκανάρισμα δεν μπήκαν με τη σειρά ! Καλύτερα να το εκτυπώσεις.

https://rapidshare.com/files/124642682/Diairesi_polyonymon.pdf.html ;)

Καλή δύναμη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vaggos7

Νεοφερμένος

Ο vaggos7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Η άσκηση είναι η εξής:






Παρακαλώ βοηθείστε με, δεν θυμάμαι καν τι ψάχνουμε....:'(

Υ.Γ.: Την έχω για τη Δευτέρα για το σχολείο και θέλω να κάνω καλή αρχή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Τι ακριβώς θέλεις από αυτές τις συναρτήσεις; Πεδίο ορισμού; Κάτι άλλο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
λογικα πεδιο ορισμου και ισως να τις σχεδιασει

ΠΕΔΙΟ ΟΡΙΣΜΟΥ
για τν 1 χ ε R
για την 2 . χ διαφορο του -2
για την 3. χ διαφορο του 2 και του -2
για τν 4. χ ε R

οσον αφορα το σχεδιασμο τους δινεις τιμες στο χ και βγαζεις το f(x)=y
ΠΡΟΣΟΧΗ
τα χ που θα βαζεις θα δεις να ανηκουν στο πεδιο ορισμου..πχ στην 3. ΔΕΝ μπορεις να βαλεις χ=2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vaggos7

Νεοφερμένος

Ο vaggos7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
λογικα πεδιο ορισμου και ισως να τις σχεδιασει

ΠΕΔΙΟ ΟΡΙΣΜΟΥ
για τν 1 χ ε R
για την 2 . χ διαφορο του -2
για την 3. χ διαφορο του 2 και του -2
για τν 4. χ ε R

οσον αφορα το σχεδιασμο τους δινεις τιμες στο χ και βγαζεις το f(x)=y
ΠΡΟΣΟΧΗ
τα χ που θα βαζεις θα δεις να ανηκουν στο πεδιο ορισμου..πχ στην 3. ΔΕΝ μπορεις να βαλεις χ=2

Ευχαριστώ πολύ Θεοδώρα, αλλά έχω μια απορία... Πώς θα βρω το πεδίο ορισμού; Δεν νομίζω να πρέπει να δοκιμάζω όλους τους αριθμούς έναν έναν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η γραφική παράσταση δεν γίνεται με τυχαίες τιμές. Πρέπει να ξέρεις και το είδος της. Κι αν δεν είναι βασική συνάρτηση, τότε χέσε μέσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top