*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Ρε παιδιά...τα μαθηματικά είναι Κινέζικα για μένα...ορισμένα βασικά...κ επειδή έχουμε ότι να'ναι καθηγητή :mad:..που δεν τα εξηγεί καλά..θέλω βοήθεια!! :( Στην αρχή του βιβλίου λέει για κάτι διαστήματα...μήπως ξέρετε τι ρόλο βαράνε?? Γιατί δεν μπορώ να τα καταλάβω..!! :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
αγαπητη μαρια δεν χρειαζεται να ανησυχεις τα διαστηματα δεν ειναι κατι δυσκολο αλλα ουτε και κατι φοβερο.καταρχην το ανοιχτο διαστημα συμβολιζεται ετσι--> ( .οταν υπαρχει ανοιχτο διαστημα να ξερεις οτι συμπεριλαμαβανεται και ο αριθμος που λεει..δηλαδη μπορει να λεει (3,4) αυτο λεγεται ανοιχτο διαστημα 3 ανοιχτο διαστημα 4 και σημαινει οτι συμπεριλαμβανει ολους τους αριθμους απο το 3 ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ 3 μεχρι ΚΑΙ το 4.αντιθετα το κλειστο κυκλωμα συμβολιζεται ετσι---> [. και συμπεριλαμβανει απο τον αριθμο π.χ 4 και μετα ...δηλαδη σου λεει [3,4] αυτο λεγεται κλειστο 3 ,κλειστο 4.και συμπεριλαμβανει απο το 3(και μετα)ως το 4.(οχι ΚΑΙ το 4.)αυτα θα τα καταλαβεις καλυτερα οταν θα κανετε κονες λυσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Tα διαστήματα είναι οι τιμές του χ που μπορεί να πάρει μια συνάρτησή σου έτσι ώστε να ορίζεται.
Πχ. όταν έχεις λές ότι πρέπει αυτό με μορφή διαστήματος γράφεται Α= [1,+00)
Κάνε έναν άξονα τον πραγματικόν αριθμών και θα το βρίσκεις.
Τώρα, όταν έχεις +00, -00 κλείνεις/ανοίγεις με παρένθεση καθώς και όταν ΔΕΝ περιλαμβάνεται το σημείο. Εδώ που περιλαμβάνεται (έχουμε χ μεγαλύτερο ή ίσο του ένα βάζουμε ''['' και '']''.

Ό,τι θες ρώτα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
αυταα στην αρχη με τις ριζες δεν τα εχουμε κανει καθολου εμεις...και ομολογω οτι με μπερδεψες λιγο αλλα ΟΚ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Που μπερδεύεσαι;
Πες βρε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Από το βιβλίο δεν μπορώ να τα καταλάβω..είναι περίεργα γραμμένα!! Τα ψιλο-κατάλαβα πάντως..απο το καθόλου..:)
Ευχαριστώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
στη θεση του f βαζουμε οποιοδηποτε πραγματικο αριθμο???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Ούτε εμείς έχουμε κάνει ρίζες... Μας έβαλε να μάθουμε έναν πίνακα του βιβλίου,όπου λεει το διάστημα,την ανισότητα και τον συμβολισμό...κ έχω θολώσει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Λοιπόν, κατέβασα το βιβλίο σας και δε λέει κάτι δύσκολο. Ναι μεν τους αριθμούς πρέπει να τους μάθεις όπως είναι αλλά πρέπει να τους καταλάβεις.
Το κλειστό διάστημα λέει πως το συμβολίζουμε με ''['' & '']'' και σημαίνει ότι είναι και ο αριθμός μέσα ενώ το ανοιχτό με παρένθεση και δεν είναι μέσα ο αριθμός, τα άκρα όπως λέει. Και μετά λέει συνδιασμούς, κλειστό/ανοιχτό και έτσι. Δείτε το πινακάκι και κάντε και εσείς πινακάκι, βοηθάει.

στη θεση του f βαζουμε οποιοδηποτε πραγματικο αριθμο???
Στη θέση του χ μπαίνει αλλά όντως δεν κάνατε ρίζες.

Το & σημαίνει κλειστό διάστημα και βάζουμε αγκύλη.
Το < & > σημαίνει ανοιχτό διαστημα και βάζουμε παρενθέσεις.
Όταν έχουμε άπειρο βάζουμε παρενθέσεις.
Απλά είναι, μην κολλάτε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Θα προσπαθήσω..:)
Εσυ Ευλαμπία τι σπουδάζεις? Αν επιτρέπεται..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Θα προσπαθήσω..:)
Εσυ Ευλαμπία τι σπουδάζεις? Αν επιτρέπεται..
Θεοδώρα :redface:
Παιδαγωγικό.

Έλα βρε, εύκολα είναι. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Α,συγνώμη..Θεοδώρα! :) Μπερδεύτηκα επειδή έχεις δύο ονόματα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimitra95

Δραστήριο μέλος

Η Δήμητρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Ψυχικό (Αττική). Έχει γράψει 782 μηνύματα.
παιδιά θέλω μια βοήθεια σε μια άσκηση..
Οποίος μπορεί ας με βοηθήσει..:)
Λοιπόν δίνεται α : θετικός ακέραιος. Αν α στο τετράγωνο : πολλαπλάσιο του 3, τότε και ο α θα είναι πολλαπλάσιο του 3.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
α πολλαπλασιο του 3, αρα α=3κ, οπου κ φυσικος, αρα α^2=9κ^2-->α^2=3*3κ^2 αρα ο α^2 πολλαπλασιο του 3.
(εχει προβλημα το λατεξ γι αυτο τα γραψα ετσι:redface:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
α πολλαπλασιο του 3, αρα α=3κ, οπου κ φυσικος, αρα α^2=9κ^2-->α^2=3*3κ^2 αρα ο α^2 πολλαπλασιο του 3.
(εχει προβλημα το λατεξ γι αυτο τα γραψα ετσι:redface:)

Ζητάει να δείξεις ότι ο , όχι ο .

;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Ξεκινάει από αυτό που θέλει να αποδείξει και φτάνει σε κάτι που ισχύει, σωστό μου φαίνεται.
Απλά στην αρχή λες: έστω ότι α=3κ κτλ κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Ξεκινάει από αυτό που θέλει να αποδείξει και φτάνει σε κάτι που ισχύει, σωστό μου φαίνεται.
Απλά στην αρχή λες: έστω ότι α=3κ κτλ κτλ.

Θα ήταν λάθος αν δεν αναφέρονταν σε θετικούς ακέραιους η άσκηση (γιατί; ), γι 'αυτό και βιαστικά τη διόρθωσα. Δεν πρόσεξα την εκφώνηση.


Μια χαρά είναι, sorry. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
εεμ μισο λεπτο τελικα εγω διαβασα λαθος την εκφωνηση η η εκφωνηση ηταν διατυπωμενη λαθος?:confused:(η αληθεια ειναι οτι διαβασα το αναποδο, γι αυτο απεδειξα το αναποδο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BILL KEXA

Νεοφερμένος

Ο BILL KEXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 113 μηνύματα.
ρε παιδια μήπως ξερετε πως μπορώ να διακρίνω σε μια παράσταση πχ. ( 1+5 ) ^2 αν θα πρέπει να εφαρμόσω την ταυτότητα ( 1+5 ) ^2 <=> 1^2 + 2*1*5 + 5^2 ή την ιδιότητα των δυνάμεων ( 1+5 ) ^2 <=> 1^2 + 5^2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.

άν έχεις άγνωστο και αριθμό ή 2 αγνώστους εφαρμόζεις την ταυτότητα.
Τέτοια ιδιότητα δυνάμεων δεν υπάρχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top