Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
καταλαβα. Ευχαριστω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
χ^4=4χ+1
χ^4+2χ²+1=4χ+1+2χ²+1
(χ²+1)² =2(χ²+2χ+1)
(χ²+1)²=2(χ+1)² κτλ...
Το κλπ μήπως μπορείς να το συνεχίσεις?
Μήπως εσύ Τάσο που το κατάλαβες?
Για να το καταλάβω και γω...... ίσως και άλλοι σαν και μένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
Το κλπ μήπως μπορείς να το συνεχίσεις?
Μήπως εσύ Τάσο που το κατάλαβες?
Για να το καταλάβω και γω...... ίσως και άλλοι σαν και μένα.

Με διαφορα τετραγωνων το παραγοντοποιεις και βγαινει γινομενο ισο με μηδεν
Πιστευω πως ο Τασος μπορουσε να το συνεχισει γι'αυτο δεν το εγραψα:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το κλπ μήπως μπορείς να το συνεχίσεις?
Μήπως εσύ Τάσο που το κατάλαβες?
Για να το καταλάβω και γω...... ίσως και άλλοι σαν και μένα.
τα παω ολα στο πρωτο μελος . Κανω την διαφορα των τετραγωνων και βγαζω δυο διακρινουσες βρισκω δυο ριζες για καθε μια συνολικα 4 δλδ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
τα παω ολα στο πρωτο μελος . Κανω την διαφορα των τετραγωνων και βγαζω δυο διακρινουσες βρισκω δυο ριζες για καθε μια συνολικα 4 δλδ.
Από τις οποίες ρίζες οι δύο είναι πραγματικές και οι δύο μιγαδικές μια και η διακρίνουσα του ενός τριωνύμου είναι
Α' Λυκείου κάνατε μιγαδικούς αριθμούς?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Από τις οποίες ρίζες οι δύο είναι πραγματικές και οι δύο μιγαδικές μια και η διακρίνουσα του ενός τριωνύμου είναι
Α' Λυκείου κάνατε μιγαδικούς αριθμούς?
απλα λεω οτι ειναι αδυνατη στο IR και βλεπω στο αλλο τριωνυμο ποιες ειναι οι ριζες του πολυωνυμου . Οχι μιγαδες στην Α δεν κανουμε .
ΥΣ : Βαλε καμια ασκησουλα φυσικης ή αλγεβρας ( σε πιθανοτητες ή οτιδηποτε αλλο διαθετεις ) .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρουλιτα

Διάσημο μέλος

Η Χαρουλιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,552 μηνύματα.
Γιατι, ξερεις πιθανοτητες???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
ΥΣ : Βαλε καμια ασκησουλα φυσικης ή αλγεβρας ( σε πιθανοτητες ή οτιδηποτε αλλο διαθετεις )
Αυτή τη στιγμή μου έρχεται στο μυαλό μου η εξής:
1)Να δειχτεί ότι το γινόμενο τεσσάρων διαδοχικών αριθμών αυξημένο κατά μονάδα είναι τέλειο τετράγωνο.
2) Να λυθεί το σύστημα 3x+4y=5xy, 5x-2y=4xy
Και η φυσική σε λάθος θέση αλλά τι να κάνω?
Η ταχύτητα ενός τρένου μετριέται από δύο επιβάτες. Ο ένας την μετράει με την βοήθεια των τακ που κάνουν οι ρόδες στις ενώσεις των ραγών και ο άλλος από τους τηλεγραφικούς στύλους που βρίσκονται δίπλα στις σιδηροτροχιές. Ο πρώτος από το πρώτο τακ μέχρι το 156 τακ μετράει χρόνο 3min και ταχύτητα 31,2 Km/h. Ο άλλος από τον πρώτο στύλο μέχρι τον 32 στύλο μετράει χρόνο 3min και ταχύτητα 32Km/h. Αν το μήκος κάθε ράγας είναι 10m και η απόσταση των στύλων 50m, να βρεθεί η ταχύτητα του τρένου και το λάθος των επιβατών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

pavlos1908

Νεοφερμένος

Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Δινονται τα ενδεχομενα Α και Β ενος δειγματικου χωρου Ω για τα οποια ισχυει οτι P(A∩B) = 1/12, P(A) = 2P(A') και Ρ(Β') - Ρ(Β) = 2/3. Να βρειτε τις πιθανοτητες:
α) Ρ(Α)
β) Ρ(Β)
γ) Ρ(Α ∪ Β
δ) Ρ(Α - Β)

Καποια βοηθεια παρακαλω??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
,b) , c) d), Αμα δεν εχω κανει κανα λαθος στις πραξεις ειναι σωστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
α)P(A)=2P(A')... Ξέρεις από ιδιότητα ότι ισχύει P(A')=1-P(A) άρα έχουμε : P(A)=2[1-P(A)] ή P(A)=2-2P(A) ή 3P(A)=2 ή P(A)=2/3 ή P(A)=8/12
β)P(B')-P(B)=2/3 Με την ίδια ιδιότητα P(B')=1-P(B) έχουμε : 1-P(B)-P(B)=2/3 ή 1-2P(B)=2/3 ή 2P(B)=1-2/3 ή P(B)=1/6 ή P(B)=2/12
γ)P(A∪B)=P(A)+P(B)-P(A∩B)=8/12+4/12-1/12=9/12 άρα Ρ(Α∪Β)=9/12
δ)P(A-B)=P(A)-P(A∩B)=8/12-1/12=7/12 άρα P(A-B)=7/12
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
Μου ειναι πολυ περιεργο που τα βλεπω αυτα σε τοπικ α' λυκειου ενω εμεις τα καναμε στη γ'...τι να πεις:hypno:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Μου ειναι πολυ περιεργο που τα βλεπω αυτα σε τοπικ α' λυκειου ενω εμεις τα καναμε στη γ'...τι να πεις:hypno:

Άλλαξε η ύλη και τα κάνουν στην Α Λυκείου... Το ωραίο είναι πως πολλές από τις ασκήσεις τους (μην πω όλες και γίνω υπερβολική) είναι ΙΔΙΕΣ με αυτές στα δικά μας βιβλία (βοηθάω μια ξαδέρφη μου Α' Λυκείου και τα έχω δει..):hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
(μην πω όλες και γίνω υπερβολική) είναι ΙΔΙΕΣ με αυτές στα δικά μας βιβλία (βοηθάω μια ξαδέρφη μου Α' Λυκείου και τα έχω δει..)

δεν εισαι υπερβολική, ΌΛΕΣ είναι ίδιες. Με τον μαθηματικό μας κάναμε και τον αξιωματικό ορισμό της πιθανότητας (τον αναφέραμε, δεν είναι στην ύλη όμως) και μας έβαλε στη τάξη να λύσουμε (ή μάλλον να προσπαθήσουμε να λύσουμε :P) το θέμα που έπεσε πέρσι με τις μπάλες στα μαθηματικά γενικής στις Πανελλήνιες... (για εξάσκηση)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
γ)P(A∪B)=P(A)+P(B)-P(A∩B)=8/12+2/12-1/12=10/12 άρα Ρ(Α∪Β)=10/12
ειναι σιγουρα σωστο ? για ξαναελεγξε τις πραξεις ......:);)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
δεν εισαι υπερβολική, ΌΛΕΣ είναι ίδιες. Με τον μαθηματικό μας κάναμε και τον αξιωματικό ορισμό της πιθανότητας (τον αναφέραμε, δεν είναι στην ύλη όμως) και μας έβαλε στη τάξη να λύσουμε (ή μάλλον να προσπαθήσουμε να λύσουμε :P) το θέμα που έπεσε πέρσι με τις μπάλες στα μαθηματικά γενικής στις Πανελλήνιες... (για εξάσκηση)

Έχω απορία να δω τι θα κάνετε αργότερα στα μαθηματικά! :P Γιατί δεν κάνετε συναρτήσεις κλπ που ήταν κάποτε η βάση για την τεχνολογική και θετική κατεύθυνση... Τι να πω περίεργη ανακατανομή της ύλης... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Μπήκαν και οι πρόοδοι στην ύλη (μαθηματικά γενικής β' λυκ)
Έχει αλλάξει η ύλη και στα υπόλοιπα θετικά μαθήματα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
Μα συγγνωμη και στα 3 θετικα μαθηματα της α' λυκειου, ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ η υλη. Συμφωνω με Βασιλινα, τι θα κανετε αργοτερα???:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
ειναι σιγουρα σωστο ? για ξαναελεγξε τις πραξεις ......:);)
Ναι μου ξέφυγε όντως μια μονάδα... Μπράβο για την παρατηριτηκότητά σου...
Μπήκαν και οι πρόοδοι στην ύλη (μαθηματικά γενικής β' λυκ)
Έχει αλλάξει η ύλη και στα υπόλοιπα θετικά μαθήματα..
Στην Α Λυκείου κάνετε καθόλου συναρτήσεις; Δε θυμάμαι τα υπόλοιπα που είχα δει στο βιβλίο σας..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Μα συγγνωμη και στα 3 θετικα μαθηματα της α' λυκειου, ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ η υλη. Συμφωνω με Βασιλινα, τι θα κανετε αργοτερα???

Who knows? Κανα βιβλίο πανεπιστημίου :P

Στην Α Λυκείου κάνετε καθόλου συναρτήσεις; Δε θυμάμαι τα υπόλοιπα που είχα δει στο βιβλίο σας..

Κανονικά κάνουμε συναρτήσεις (είναι το τελευταίο κεφάλαιο που διδάσκεται).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top