Μαθηματικά - Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

_chara_

Νεοφερμένος

Η _chara_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια σας!
Είμαι καθηγήτρια μαθηματικών και με χαρά μου να σας βοηθήσω σε ότι απορίες έχετε!
Οποτε άμα θέλετε κάτι μου λέτε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Pantelic

Νεοφερμένος

Ο Pantelic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια θα ηθελα μια τεραστια βοηθεια..Εχω ενα προβλημα που λεει: Αν η ηλικια ενος ατομου τωρα ειναι πολλαπλασιο του 7 και του χρονου ειναι πολλαπλασιο του 9, ποια ειναι η ηλικια αυτου του ανθρωπου σημερα αν δεν ειναι αιωνοβιος? Σας παρακαλω πολυ βοηθειστε με...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια θα ηθελα μια τεραστια βοηθεια..Εχω ενα προβλημα που λεει: Αν η ηλικια ενος ατομου τωρα ειναι πολλαπλασιο του 7 και του χρονου ειναι πολλαπλασιο του 9, ποια ειναι η ηλικια αυτου του ανθρωπου σημερα αν δεν ειναι αιωνοβιος? Σας παρακαλω πολυ βοηθειστε με...
Γράψε τα πολλαπλάσια του 7 που είναι μικρότερα του 100 (αιώνας=100 έτη).
Γράψε τα πολλαπλάσια του 9 που είναι μικρότερα του 100.
Δες ποιό πολλαπλάσιο του 9 είναι ένα πολλαπλάσιο του 7 συν μία μονάδα.
Απάντηση: 35 ετών.

ΥΓ: Καλώς ήρθες στο forum!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pantelic

Νεοφερμένος

Ο Pantelic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση... μηπως ομως υπαρχει και καποια αλγεβρικη λυση του προβληματος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος00753684

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κούγκαρ της Ενωσης Ζωαδιων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
Παιδιά θέλω βοήθεια. Μας δακε η καθηγήτρια να βρούμε μονάδες μέτρησης άλλων χωρών(αγγλία γαλλία ιταλία κίνα βαβυλωνία) και αρχαία ελλάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria_lulu

Επιφανές μέλος

Η Mαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 8,475 μηνύματα.
Τι μοναδες μετρησης? Βαρους, μηκος, κλπ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,009 μηνύματα.
Παιδιά θέλω βοήθεια. Μας δακε η καθηγήτρια να βρούμε μονάδες μέτρησης άλλων χωρών(αγγλία γαλλία ιταλία κίνα βαβυλωνία) και αρχαία ελλάδα.
Δες εδώ: https://www.convertworld.com/el/
και εδώ: https://eleysis69.wordpress.com/αρχείο/μονάδες-μέτρησης-στην-αρχαία-ελλάδα/
και για περισσότερα: https://www.google.gr/ (βάλε αναζήτηση "μονάδες μέτρησης" + τη χώρα που θέλεις).
Μην ξεχνάς: Ο Γκούγκλης είναι φίλος μας.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Yamcha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 271 μηνύματα.
το νερο ειναι 980
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
η κολόνα του δεύτερου γρίφου πρέπει να είναι η κεντρική.
Αν πεις ότι έχει περάσει ένας κύκλος από την πρώτη κολόνα μέχρι τη στιγμή που θα επιστρέψει στη δεύτερη από τα αρίστερα (12 κολόνες) τότε από διαίρεση 1000/12 έχω 83 και υπόλοιπο 4. Δηλαδή μετά από 83 κύκλους είναι πάλι στην δεύτερη κολόνα (Νο 996) πηγαίνοντας προς τα αριστερά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

solonas07

Δραστήριο μέλος

Ο Σόλων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 648 μηνύματα.
Η βαθμολογία μιας ομάδας φοιτητών σ' ένα διαγώνισμα είναι 4,5,6,7,8
- το 80% έχει βαθμό τουλάχιστον 5
- οι φοιτητές που έχουν βαθμό 4 είναι διλπάσιοι αυτών που έχουν 8
- 21 φοιτητές έχουν βαθμό κάτω από 6
- 24 φοιτητές έχουν βαθμό πάνω από 6
- το 55% έχει βαθμό 6 ή 7

Να γίνει ο πίνακας κατανομής συχνοτήτων vi, fi, fi%, Ni, Fi%

Δεν την παλεύω σ' αυτήν την άσκηση. Αυτό το καταραμένο το 6 ή 7 μου τη σπάει απίστευτα. Μπορεί να βγάλει κάποιος άκρη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
-80% εχουν τουλ. 5 αρα αυτοι που εχουν 4 ειναι το 20% του ν.
-Σου λεει οτι ν5=(ν4)/2 αρα το 10% του ν ειναι οι φοιτητες που πηραν 8
-οι φοιτητες που πηραν 4 ή 5 ειναι 21 αρα ν1+ν2=21
-οι φοιτητες που πηραν 7 ή 8 ειναι 24 αρα ν4+ν5=24
-το 55% του ν πηραν 5 ή 6 αρα ν2+ν3=(55*ν)/100

Αυτα ειναι τα δεδομενα σου και δουλευεις με βαση αυτα,ωστε να φτιαξεις τον πινακα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

solonas07

Δραστήριο μέλος

Ο Σόλων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 648 μηνύματα.
-80% εχουν τουλ. 5 αρα αυτοι που εχουν 4 ειναι το 20% του ν.
-Σου λεει οτι ν5=(ν4)/2 αρα το 10% του ν ειναι οι φοιτητες που πηραν 8
-οι φοιτητες που πηραν 4 ή 5 ειναι 21 αρα ν1+ν2=21
-οι φοιτητες που πηραν 7 ή 8 ειναι 24 αρα ν4+ν5=24
-το 55% του ν πηραν 5 ή 6 αρα ν2+ν3=(55*ν)/100

Αυτα ειναι τα δεδομενα σου και δουλευεις με βαση αυτα,ωστε να φτιαξεις τον πινακα.
Ρε φίλε, ν5 = 2ν1 δεν είναι; πώς κατέληξες στο ότι το 10% του ν είναι αυτοί που πήραν 8;
Στο τελευταίο που έγραψες με το 55% δεν καταλαβαινω το σκεπτικο σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Ειναι ν1=2ν5 .Λαθος εκανα πανω

Στο τελευταο λεει οτι το 55% του δειγμτος (δηλαδη 55/100 * ν) πηραν βαθμο 5 ή 6, αρα ν2+ν3= 55/100 *ν (οπου ν2 και ν3 ο αριθμος των φοιτητων που πηραν 5 και 6 αντιστοιχα )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

solonas07

Δραστήριο μέλος

Ο Σόλων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 648 μηνύματα.
Ειναι ν1=2ν5 .Λαθος εκανα πανω

Στο τελευταο λεει οτι το 55% του δειγμτος (δηλαδη 55/100 * ν) πηραν βαθμο 5 ή 6, αρα ν2+ν3= 55/100 *ν (οπου ν2 και ν3 ο αριθμος των φοιτητων που πηραν 5 και 6 αντιστοιχα )
Αρχικά έγραψα λάθος τα δεδομένα. το 55% του δείγματος έχει βαθμό 6 ή 7. αλλά και πάλι, το σκεπτικό σου θα ίσχυε αν έλεγε το 55% έχει 6 ΚΑΙ 7.
εξακολουθώ να πιστεύω ότι 2ν1=ν5
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Η βαθμολογία μιας ομάδας φοιτητών σ' ένα διαγώνισμα είναι 4,5,6,7,8
- το 80% έχει βαθμό τουλάχιστον 5
- οι φοιτητές που έχουν βαθμό 4 είναι διλπάσιοι αυτών που έχουν 8
- 21 φοιτητές έχουν βαθμό κάτω από 6
- 24 φοιτητές έχουν βαθμό πάνω από 6
- το 55% έχει βαθμό 6 ή 7

Να γίνει ο πίνακας κατανομής συχνοτήτων vi, fi, fi%, Ni, Fi%

Δεν την παλεύω σ' αυτήν την άσκηση. Αυτό το καταραμένο το 6 ή 7 μου τη σπάει απίστευτα. Μπορεί να βγάλει κάποιος άκρη;
f5+f6+f7+f8=0,80 αρα f4=0,20
ν4=2*ν8 αρα f8=0,10
ν4+ν5=21
ν7+ν8=24
f6+f7=0,55 αρα f5=0,15
δουλεψε με σχεσεις και θα βγουνε ολα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyh_12

Νεοφερμένος

Η eyh_12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
καλημέρα και καλή χρονιά.Πηγαίνω Α γυμνασίου και εχω κολλήσει σε μια άσκηση.Θα παρακαλούσα οποιος μπορεί να με βοηθήσει
Στο τριμηνο τα 2/5 των μαθητών ειχαν βαθμό πάνω απο 15 και μάλιστα τα 5/19 απ΄αυτους ηταν και αριστούχοι.
α) ποιο μέρος των μαθητών ηταν οι αριστούχοι;
β)Αυτοι που είχαν απο 15 και κάτω ηταν 102 μαθητές.Πόσοι ηταν οι αριστούχοι;

το α μερος το έλυσα έβγαλα ΕΚΠ 95 κολλαω ομως στο β σκελος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

areth ...

Νεοφερμένος

Η areth. .. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
απλά πήγαινε στις πίσω σελίδες του βιβλίου που είναι οι λύσεις και εκεί θα βρεις σίγουρα το σωστό:rtfm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Δέσποινα_

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
να λυθει η εξισωση 10^x + 11^x + 12^x = 13^x + 14^x
οποιοσ μπορειιι ασ με βοηθησειι!εχω κολλησει. παντωσ πρεπει να διαιρεσω σιγουρα ή με το 13^x Η με το 14^x.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Δέσποινα_

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
σε υπερευχαριστω!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Κ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ : f(x) = x^2 - 2(1+lnθ)x + 5 - ln^2θ , θ>0
i) Να βρεθει το θ ωστε η Cf να εφαπτεται στον xx'.
ii)Να βρισκεται κατω του xx'.
iii)Να εχει ελαχιστη τιμη το 4.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
σε υπερευχαριστω!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Κ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ : f(x) = x^2 - 2(1+lnθ)x + 5 - ln^2θ , θ>0
i) Να βρεθει το θ ωστε η Cf να εφαπτεται στον xx'.
ii)Να βρισκεται κατω του xx'.
iii)Να εχει ελαχιστη τιμη το 4.

Μπορεί και να κάνω λάθος
1) διπλή ρίζα. Αρα Δ=0
2) Εχει δύο ρίζες Αρα Δ>0
3) -Δ/4α = 4
Στις δύο πρώτες lnθ=2 και -1 κλπ
Στην τρίτη lnθ=0 και 1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top