Μαθηματικά - Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

Ποιο είναι πιο δύσκολο για Γ' Γυμνασιου
Multiple votes are allowed.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 50)
  • Εξισώσεις

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Θεωρημα Θαλή

    Ψήφοι: 10 20.0%
  • Τριγωνομετρία

    Ψήφοι: 17 34.0%
  • Συστήματα

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Παραγοντοποίηση

    Ψήφοι: 13 26.0%
  • Ταυτότητες

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Απλοποίηση

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Άλλο ( ποιό; )

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 5 10.0%

!w@Nn4

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Μάλλον..άσχετο από πού τις βρίσκεις αυτές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Στο βιβλιο της τριτης γυμνασιου ειναι στα προβληματα εξισωσεων

Tι γινεται,παιδια βρικατε καμια λυση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Λοιπόν, αφού είναι άσκηση σχολικού βιβλίου, θα πρέπει λογικά να είναι απλή στη λύση της. Άνοιξα κι εγώ το βιβλίο της τρίτης, κι έτσι όπως το βλέπω νομίζω ότι την πατήσαμε από την ασαφή εκφώνηση.

Όταν λέει "πλάτος" δεν εννοεί το μήκος του δακτύλιου, αλλά μάλλον την υπόλοιπη ακτίνα. Έτσι υπέθεσα κι εγώ, και κατασκεύασα μια εξίσωση από όπου η ακτίνα r έβγαινε 3.

Κλασσική δευτεροβάθμια, αν κι έβγαινε με το μάτι. :) Δες κι εσύ.

(αλήθεια, γιατί διαβάζεις το σχολικό βιβλίο?)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Δεν διαβαζω μονο το σχολικο αλλα απλα για να μπω στην θεωρια.Διαβαζω και απο βουθηματα και απο οτι βρω στο ιντερνετ.Παω να δω αν ειναι σωστο
-----------------------------------------
Λοιπον οντως ετσι ειναι οριστε και η εξισωση να μου πειτε αν ειναι σωτση

*π=π*
*π=

-----------------------------------------
αλλα αν και ο δακτυλιος και ο κυκλος εχουν ιση ακτινα θα εχουν ισο εμβαδο;
κατι δεν μου κολλαει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Το τελευταίο που λες είναι που προφανώς δεν ισχύει (δεν υπάρχει μηδενική ακτίνα).

Εγώ σχημάτισα την εξίσωση και κατέληξα στη δευτεροβάθμια όπου μετά πάει διακρίνουσα κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Και παλι κατι δεν μου βγαινει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Τι δε σου βγαίνει? Γράψε αναλυτικά τη λύση σου αν θες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Εχουμε και λεμε

χ=ρ οποτε

π-π=3(π)
π-π=


Μετα κολλαω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Μην θέτεις π = 3,14 γιατί θα κάνεις μόνο τη ζωή σου δύσκολη. Φεύγουν τα π στα μισά της λύσης.







.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Σωστα αλλα το π δεν πρεπει να παει π ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Κοινός παράγοντας βγαίνει το 3π. Αφού είναι πολλαπλασιασμός, δεν έχει σημασία η παρένθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Ναι κοινος παραγοντας ειναι το 3π αλλα εγω λεω οταν στηνουμε την εξισωση λες π και οχι π που ειναι το σωστο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Μα είναι πολλαπλασιασμός. Τι διαφορά έχει πχ. το από το ?

Αν θες να το βάλεις αλλιώς για θέμα ακρίβειας, εμένα μου περισσεύει. Απλώς κανένας από τους δυο τρόπους δεν είναι λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Ναι μωρε εχεις δικιο.Λοιπον ευχαριστω και μπορει να ερθω παλι με αποριες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Παρατηρωντας την πτωση ενος σωματος που αφεθηκε να πεσει απο την κορυφη Κ ενος ουρανοξυστη διαπιστωνουμε οτι στα δυο τελευταια δευτερολεπτα της κινησης του διηνυσε μια αποσταση ΠΕ ιση με τα 5/9 του ουρανοξυστη.Να βρειτε,ποσο χρονο διηρκησε η πτωση του σωματος και ποιο ηταν το υψος του ουρανοξυστη


Αν μπορειτε βοηθηστε και εδω λιγο

Κανεις ρε παιδια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.
Δινω μονο τα αποτελεσματα για οποιον θελει να τσεκαρει τις λυσεις του
για την 1η Αmin=0 ,α=10 και β=2
και για την 2η Bmin=1 με λυσεις (α,β)=(4,1) και (α,β)=(-4,-1)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Κανεις ρε παιδια;
οταν λέω ότι πρέπει να είμαστε "εξυπνοι τεμπέληδες" θυμώνετε. πρέπει να έχετε στο μυαλό σας πάντοτε την απλοποίηση.
Στην άσκηση του δακτυλίου.
Η ακτίνα του κύκλου R και με την πρόσθεση του δακτυλίου πλάτους 3m ο νέος κύκλος έχει ακτίνα (R+3)m
Εμβαδόν δακτυλίου ίσο με τη διαφορά των εμβαδόν των δύο κύκλων που είναι π(R+3)² και πR². Ωστε π(R+3)²-πR²=3.πR². Απλοποιώ το π και (R+3)²-R²=3R² => (R+3)²=4R²=>R+3=+(-)2R με θετική λύση R=3m. Ο αρχικός κύκλος έχει ακτίνα 3m και με τον δακτύλιο ο νέος κύκλος έχει ακτίνα 6m.
Στη Φυσική
Η διαδρομή είναι ΚΠΕ. Η ΚΠ διαρκεί t, η ΠΕ 2sec και όλη t+2
KE=H=1/2g(t+2)² ΚΠ=1/2gt²=4/9Η
Αντικαθιστώ: 1/2gt²=4/9.1/2g(t+2)² Απλοποιώ με το 1/2g και t²=4/9(t+2)² Βγάζω τη τετραγωνική ρίζα (αν έχεις κουράγιο κάνε την ταυτότητα κλπ) και t=+(-)2/3(t+2) που δίνει θετική λύση t=4sec. Αρα ο χρόνος πτώσης είναι 4+2=6sec και το ύψος Η=1/2.10.6²=180m
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Στο δευτερο λεει οτι ειναι 6s και 180m
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Στο δευτερο λεει οτι ειναι 6s και 180m
Ναι έχεις δίκαιο. Τυφλώθηκα. Το διόρθωσα. Πιστεύω να κατάλαβες τη διαδικασία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Μου γραφεις λιγο τον τυπο σε latex και για τα δυο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top