Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Χαζή πρακτική απορία, μιας και διαβάζω μόνος μου: Σε απλή συμπλήρωση ελλιπή πίνακα είναι απαραίτητο να γραφτεί το πώς βρέθηκε η κάθε τιμή (νi / fi κλπ) ξεχωριστά, ή αρκεί απλά ο συμπληρωμένος πίνακας που προκύπτει?

Πρέπει να δείχνεις πώς προκύπτουν τα νούμερα που γράφεις.
Για παράδειγμα, αν χρειαστεί να λύσεις σύστημα δύο εξισώσεων με άγνωστους fi και Ni (πχ), πρέπει να δείξεις πώς κατέληξες στο αποτέλεσμα.
Αν τώρα, έχεις όλα τα fi και θες να γράψεις τα αντίστοιχα Fi... Γράφεις ότι "Ισχύει Fi=100fi" και τελειώνεις.

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να φαίνονται οι τύποι που χρησιμοποίησες. Αν οι πράξεις δεν είναι απλές (πολλαπλασιασμός *100), δείξε τες και αυτές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dubudubuza

Νεοφερμένος

Ο dubudubuza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Πρέπει να δείχνεις πώς προκύπτουν τα νούμερα που γράφεις.
Για παράδειγμα, αν χρειαστεί να λύσεις σύστημα δύο εξισώσεων με άγνωστους fi και Ni (πχ), πρέπει να δείξεις πώς κατέληξες στο αποτέλεσμα.
Αν τώρα, έχεις όλα τα fi και θες να γράψεις τα αντίστοιχα Fi... Γράφεις ότι "Ισχύει Fi=100fi" και τελειώνεις.

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να φαίνονται οι τύποι που χρησιμοποίησες. Αν οι πράξεις δεν είναι απλές (πολλαπλασιασμός *100), δείξε τες και αυτές.

"Ισχύει fi%=100fi", θες να πεις νομίζω. Πάντως, δεν εννοώ ασκήσεις περίπλοκες, που προφανώς θα γράψεις τις σχέσεις που χρειάζονται. Εννοώ μια απλή συμπλήρωση πίνακα. Έχεις fi και ν πχ, χρειάζεται για ένα προς ένα τα νi να γράφεις "ν1= f1*ν, ν2=f2*ν ...", εφόσον οι πράξεις μπορούν να γίνουν γρήγορα με το μυαλό? Καθαρά από άποψη εξοικονόμησης χρόνου ρωτάω. Προφανώς αρκεί ένα "νi=fi*ν", αν κατάλαβα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
"Ισχύει fi%=100fi", θες να πεις νομίζω. Πάντως, δεν εννοώ ασκήσεις περίπλοκες, που προφανώς θα γράψεις τις σχέσεις που χρειάζονται. Εννοώ μια απλή συμπλήρωση πίνακα. Έχεις fi και ν πχ, χρειάζεται για ένα προς ένα τα νi να γράφεις "ν1= f1*ν, ν2=f2*ν ...", εφόσον οι πράξεις μπορούν να γίνουν γρήγορα με το μυαλό? Καθαρά από άποψη εξοικονόμησης χρόνου ρωτάω. Προφανώς αρκεί ένα "νi=fi*ν", αν κατάλαβα.

Το θεωρώ τελείως ηλίθιο να σου κόψει κάποιος επειδή δεν αιτιολόγησες τη συμπλήρωση για κάθε κουτάκι του πίνακα... Εμάς μας λένε αν έχουμε χρόνο να το γράψουμε full αναλυτικά... Αλλά το θεωρώ ανούσιο μέχρι αηδίας. Εγώ π.χ. γράφω "Από τον τύπο νi=fi*ν συμπληρώνω την στήλη των νi"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IasonasM

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο IasonasM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Αν η εκφώνηση λέει "να μεταφέρετε τον πίνακα κατάλληλα συμπληρωμένο στο τετράδιό σας" , χρειάζεται η οποιαδήποτε δικαιολόγηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hliass_1989

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο hliass_1989 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
χρειαζετα να κανεις κανονικα τις πραξεις.

αν εχουμε πολυγωνο αθροιστικων συχνοτητων που ειναι ευθεια, η κατανομη πως χαρακτηριζεται?σαυτη την περιπτωση οι συχνοτητες της καθε κλασης ειναι ιδιες?
ειδα οτι σαν απαντηση ειναι κανονικη κατανομη, αλλα μου εκανε εντυπωση.δεν θα πρεπε να ειναι ομοιομορφη επειδη κατανεμονται ομοιομορφα στο διαστημα ορισμους τους?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
χρειαζετα να κανεις κανονικα τις πραξεις.

αν εχουμε πολυγωνο αθροιστικων συχνοτητων που ειναι ευθεια, η κατανομη πως χαρακτηριζεται?σαυτη την περιπτωση οι συχνοτητες της καθε κλασης ειναι ιδιες?
ειδα οτι σαν απαντηση ειναι κανονικη κατανομη, αλλα μου εκανε εντυπωση.δεν θα πρεπε να ειναι ομοιομορφη επειδη κατανεμονται ομοιομορφα στο διαστημα ορισμους τους?

Πώς γίνεται να είναι κανονική;; :hmm: Ναι αυτό που λες , η ομοιόμορφη, είναι... Κι εγώ αυτό θα απαντούσα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dubudubuza

Νεοφερμένος

Ο dubudubuza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Μπορεί να μου πει κάποιος πώς προκύπτει το πλάτος των κλάσεων σε ασκήσεις σαν τις παρακάτω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • IMG_2014052459212.jpg
    IMG_2014052459212.jpg
    66.6 KB · Εμφανίσεις: 113
  • IMG_2014052439240.jpg
    IMG_2014052439240.jpg
    48.7 KB · Εμφανίσεις: 120

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Στην πρώτη άσκηση που ζητάς, αφού συμπληρώσεις τη στήλη των νi, θα πρέπει να εκφράσεις τις κεντρικές τιμές συναρτήσει του c. Έχεις x1=10+c/2, x2=10+c+c/2, x3=10+2c+c/2 , x4=10+3c+c/2. Από τον τύπο της μέσης τιμής αν αντικαταστήσεις τα xi, θα έχεις μία πρωτοβάθμια εξίσωση με άγνωστο το c. Έτσι θα το βρεις 4 όπως ζητάει... Απλώς πρέπει να δικαιολογήσεις πώς εξέφρασες τα xi συναρτήσει του c (ότι δηλ. τα xi απέχουν μεταξύ τους κατά c κλπ). Ελπίζω να βοήθησα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hliass_1989

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο hliass_1989 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
απαντηση σαυτο που ρωτησα παραπανω καποιος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
χρειαζετα να κανεις κανονικα τις πραξεις.

αν εχουμε πολυγωνο αθροιστικων συχνοτητων που ειναι ευθεια, η κατανομη πως χαρακτηριζεται?σαυτη την περιπτωση οι συχνοτητες της καθε κλασης ειναι ιδιες?
ειδα οτι σαν απαντηση ειναι κανονικη κατανομη, αλλα μου εκανε εντυπωση.δεν θα πρεπε να ειναι ομοιομορφη επειδη κατανεμονται ομοιομορφα στο διαστημα ορισμους τους?

Ευθεία οριζόντια ή με κλίση; Αν είναι με κλίση τότε είναι ομοιόμορφη κατανομή αν δεν κάνω λάθος :hmm: Αν είναι οριζόντια τότε όλες οι παρατηρήσεις είναι στην πρώτη κλάση, δεν ξέρω πώς χαρακτηρίζεται αυτό :P
Ελπίζω να σε κάλυψα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
Σορυ που επεμβαίνω, αλλά 1 μέρα πριν τις εξετάσεις και τώρα λέτε τις απορίες σας; :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Ίσως κάτι τελευταίο που δεν έχουν καταλάβει...γιατί όχι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dubudubuza

Νεοφερμένος

Ο dubudubuza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Οι πιο περίπλοκες μορφές που μπορεί να πάρει ισοδύναμα ο τύπος της διακύμανσης είναι εντός ύλης? Ρωτάω γιατί όταν ξαναέδινα μας είχαν πει στο φροντιστήριο ότι δε χρειάζονται. Μήπως ξέρω γω έχει διευκρινίσει το υπουργείο ότι πέφτουν μόνο παρατηρήσεις με ακέραια μέση τιμή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Οι πιο περίπλοκες μορφές που μπορεί να πάρει ισοδύναμα ο τύπος της διακύμανσης είναι εντός ύλης? Ρωτάω γιατί όταν ξαναέδινα μας είχαν πει στο φροντιστήριο ότι δε χρειάζονται. Μήπως ξέρω γω έχει διευκρινίσει το υπουργείο ότι πέφτουν μόνο παρατηρήσεις με ακέραια μέση τιμή...

Είναι εντός ύλης, πώς δεν είναι;
Απλά, οι δύο τύποι που λες δεν χρειάζεται να τους ξέρουμε απέξω.
Αν χρειαστούν θα μας τους δώσουν στα θέματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dubudubuza

Νεοφερμένος

Ο dubudubuza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Είναι εντός ύλης, πώς δεν είναι;
Απλά, οι δύο τύποι που λες δεν χρειάζεται να τους ξέρουμε απέξω.
Αν χρειαστούν θα μας τους δώσουν στα θέματα.

Καταλαβα. Σ' ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tatiana^^

Νεοφερμένος

Η tatiana^^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σε αυτή την άσκηση;:redface::)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • IMG319-1.jpg
    IMG319-1.jpg
    14.6 KB · Εμφανίσεις: 130

afro5

Νεοφερμένος

Η Αφροδίτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σε αυτή την άσκηση;:redface::)

αν κάνεις το σχήμα θα σου βγει αμέσως... εγώ έκανα ένα λάθος πριν κ δε μ έβγαινε.. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tatiana^^

Νεοφερμένος

Η tatiana^^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
αν κάνεις το σχήμα θα σου βγει αμέσως... εγώ έκανα ένα λάθος πριν κ δε μ έβγαινε.. :redface:

το έκανα το σχήμα και μου βγήκε οκ:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Ρε παιδιά για ορισμό της παραγώγου ποιο απο τα τρία παίρνουμε ? Ειναι σωστά και τα 3 ?





 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marianna.P

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Marianna.P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Ο πρώτος είναι στην κατεύθυνση οπότε δεν παίρνω όρκο άμα θεωρείται σωστός ή όχι..
Ο δεύτερος τύπος είναι ορισμός της (πρώτης) παραγώγου σελ. 27 σχολικό
Τον τελευταίο θα τον γράψεις άμα ζητήσει ορισμός παραγώγου σε σημείο σελ. 22 σχολικό

Υπάρχει διαφορά μεταξύ 2ου και 3ου πρόσεχε μην τα μπερδέψεις :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top