Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Σωστότατο είναι. Όταν λέω ότι θα το κουράσω, σε καμία περίπτωση δεν αναιρώ την λύση σου, απλά ήθελα να το βασανίσω λίγο παίζοντας με ενδεχόμενα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Παιδιά δείτε εδώ απορία:
1/2lnx^2-1=0 (=) lnx=1 (=) x=e

Σωστά? Στις λύσεις όμως πίσω έχει +-e
Που το -e ισχύει μόνο άμα το βάλεις από την αρχή. Άρα?
Μιλάω για την άσκηση 29 iii) σελ 23 Μπάρλας.
Υ.Γ Η ερώτηση δεν είναι ακριβώς αυτή. Πότε η F(X)=1/2lnx^2-1 έχει σημεία τομής με την χ'χ...:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Π.Ο το Α=(-οο,0)υ(0,+οο) και υποθετω οτι η σναρτηση γινεται κλαδικη με F(x)=lnx -1 για x>0 kai F(χ)=ln(-x)-1 για x<0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dark_knight

Νεοφερμένος

Ο dark_knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 42 μηνύματα.

Η ισοδυναμία αυτή δεν ισχύει αφού το αριστερό μέλος ορίζεται για κάθε μη μηδενικό , ενώ το δεξί μόνο για . Καλύτερα να υψώσεις τα δύο μέλη της ισότητας στο e: και από κει προκύπτει το ζητούμενο.

Σωστή και η παρατήρηση του Γιώργου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gver

Νεοφερμένος

Ο Gver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Θελω να ρωτησω κατι που με εχει προβληματισει με τα διαγραμματα...Ας πουμε ότι μας δινουν ενα διαγραμμα οπου ειναι σχεδιασμενο ενα πολυγωνο συχνοτητων εμεις πως μπορουμε να δικαιολογησουμε και να καταλαβουμε αν προερχεται απο διαγραμμα συχνοτητων η ιστογραμμα?
δηλαδη μιλαμε αντιστοιχα για μη ομαδοποιημενες και ομαδοποιημενες παρατηρησεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Κοιτα την μονη διαφορα που θα παρατηρουσα αν εβλεπα δυο πολυγωνα συχνοτητων και το ενα προερχοταν απο ιστόγραμμα συχνοτητων ενω το αλλο απο διαγραμμα συχνοτητων ειναι οτι στο πρωτο εχουμε ενωσει τις κεντρικες τιμες των κλασεων και απο την στιγμη που στον οριζοντιο αξονα εχουμε μονο τις κλασεις (και οχι τις κεντρικες τιμες τους) θα φαινεται οτι οι γωνιες του πολυγωνου δεν αντιστοιχουν σε τιμες στον οριζοντιο αξονα (στην ουσια απλα δεν φαινονται αφου σημειωνουμε μονο τις κλασεις). Κατα τα αλλα δεν βρισκω καποια αλλη διαφορα ,ωστε να το δικαιολογησεις.

Και ενας πιο μπακαλιστικος τροπος ειναι να κοιτας τις ακρες του πολυγωνου. Αν αυτες ''ακουμπανε '' στον οριζοντιο αξονα ή οχι.Εξ ορισμου για να φτιαξουμε το πολυγωνο συχνοτητων ομαδοποιημενων παρατηρησεων πρεπει να θεωρησουμε δυο υποθετικες κλασεις στην αρχη και στο τελος με συχνοτητα 0 και στην συνεχεια τις ενωνουμε με τις κεντρικες τιμες των αλλων κλασεων. Αυτος ο τροπος οπως καταλαβαινεις δεν ειναι τελειως σωστος γιατι μπορει και σε ενα διαγραμμα συχνοτητων να καταληγουν οι ακρες στον οριζοντιο αξονα αφου μπορει δυο παρατηρησεις να εχουν συχνοτητα 0 . Απλα αν δεις οτι οι ακρες δεν ακουμπανε στον οριζοντιο αξονα τοτε ειναι σιγουρα το πολυγωνο που σου εχουν δωσει ειναι απο ιστογραμμα συχνοτητων...
Οσον αφορα το πως θα το δικαιολογησεις, δεν ξερω τι να σου πω !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gver

Νεοφερμένος

Ο Gver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
θα φαινεται οτι οι γωνιες του πολυγωνου δεν αντιστοιχουν σε τιμες στον οριζοντιο αξονα
ναι λογικο καπως ετσι το σκεφτομουν και εγω
Αυτος ο τροπος οπως καταλαβαινεις δεν ειναι τελειως σωστος γιατι μπορει και σε ενα διαγραμμα συχνοτητων να καταληγουν οι ακρες στον οριζοντιο αξονα αφου μπορει δυο παρατηρησεις να εχουν συχνοτητα 0 .
ναι αυτος ακριβως ηταν ο προβληματισμος μου για αυτον τον τροπο
ευχαριστω πολυ παντως ναι δεν βλεπω και γω καποιον τροπο επισημης αιτιολογησης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Υπάρχει τρόπος να βγάλεις την απροσδιοριστία αυτού εδώ?
lim x->-1 (x+5)/(x+1)(ΡΙΖΑ[x^2-3x]-2)

το οποίο πιστεύω γίνεται
lim x->-1 (x+5)(ΡΙΖΑ[x^2-3x]+2)/(x+1)(x-4)

Αν δεν γίνεται, πείτε μου να σας πω το πρόβλημα από την αρχή μπας και έχω κάνει κάπιο κάθος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
μεσα στη ριζα για χ=1 βγαινει -2 . Γινεται να βαλεις ολη την ασκηση;

ΛΑΘΟΣ μου χ= -1 ειναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Να η άσκηση ( θέμα 4 ). Βρίσκω a=2 άρα f(x)=χ+5..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Δεν μου δειχνει πραμα ρε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.

Αυτο μου δειχνει. Συμβαινει συχνα αυτο το προβλημα με το imagehack
Δεν μπορεις να το ανεβασεις σαν εικονα απο τον υπολογιστη;Το οριο ετσι νομιζω βγαινει -οο

Βγαινει α= -2 και οχι α=2 . Μετα ολα τα αλλα βγαινουν ευκολα ! Αν το καταφερεις πες το . . .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Ο αριθμητής γράφεται (x-3)(x+3+α) και με την απλοποίηση f(x)=x+3+α=4 =.>3+3+α=4 =>α= -2 Δηλ f(x)=x+1 Και το όριο του κλάσματος για x-> -1 είναι 0/ρίζα2 =0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Το οριο του κλασματος βγαινει -4/5
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Αυτο μου δειχνει. Συμβαινει συχνα αυτο το προβλημα με το imagehack
Δεν μπορεις να το ανεβασεις σαν εικονα απο τον υπολογιστη;Το οριο ετσι νομιζω βγαινει -οο

Βγαινει α= -2 και οχι α=2 . Μετα ολα τα αλλα βγαινουν ευκολα ! Αν το καταφερεις πες το . . .

έχεις δίκιο.. a=-2.. βλακεία μου...
και ναι -4/5..
οκ ευχαριστώ παιδιά..:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
γενικα αν βλεπεις σε μια ασκηση και βγαινει μια αλλη απροσδιοριστια εκτος του 0/0 τοτε να ψιλιαζεσαι για δικο σου λαθος. Στα Μαθ. γεν. δεν θα δεις κατι διαφορετικο απο το 0/0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CityBong

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
γενικα αν βλεπεις σε μια ασκηση και βγαινει μια αλλη απροσδιοριστια εκτος του 0/0 τοτε να ψιλιαζεσαι για δικο σου λαθος. Στα Μαθ. γεν. δεν θα δεις κατι διαφορετικο απο το 0/0

Καλώς, ευχαριστώ ρε συ..:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μπαμπης5304

Νεοφερμένος

Ο μπαμπης5304 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Παιδια εχω απορια για μια ασκηση...Αν καποιος μπορει ας βοηθησει,
Ευχαριστω εκ των προτερων!

Να βρειτε τα α,β εR ετσι ωστε η f(x) να ειναι παραγωγ. στο 2 αν f(x)=x^2 για χ>=2 και f(x)=αχ+β για χ<2

α=4 και β=-4 βγαινει???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top