Βοήθεια/Απορίες στα Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Ρε παιδια εχω ερωτηση για το γνωστο-εισαγωγή : Ξέρω ότι πρέπει να μάθουμε παπαγαλία την εισαγωγή, αλλά δεν μπορώ να τη μάθω όπως τα λέει γτ είναι πολυ κακογραμμένο (όπως σίγουρα ξέρετε).
Όποτε έγραψα σ' ένα φύλλο με μικρές παραλλαγές την εισαγωγή σε δικά μου λόγια φροντίζοντας να μην αλλοιωθεί το νόημα και να μην το αλλάξω. Πχ την εισαγωγή με τον σωκράτη σελ. 34-35 την έγραψα ως εξής:

α. Γιατί ο Σωκράτης έγινε αντιπαθής και μισήθηκε από πολλούς συμπολίτες του;
"Ο Ο Σωκράτης διακήρυττε ότι δεν είναι σοφός και ότι ξέρει μόνο ένα πράγμα, ότι δεν ξέρει τίποτα ("έν οιδα, ότι ουδέν οιδα"). Μάλιστα, κάποιους Αθηναίους που φαίνονταν και νόμιζαν και οι ίδιοι ότι ήταν σοφοί, αφού τους εξέταζε, αποδυκνείονταν ότι δεν είναι σοφοί. Ο Σωκράτης προσπαθούσε να τους το δείξει, κι έτσι αυτοί τον μίσησαν, αφού με αυτόν τον τρόπο αποκάλυπτε την άγνοια των σπουδαίων που περνιούνταν για σοφοί. Ένας τέτοιος άνθρωπος αποτελούσε απειλή. Η διαφορά του Σωκράτη από αυτούς είναι ότι αυτός είχε επίγνωση της άγνοιάς του.


β. Γιατί κατηγορήθηκε ο Σωκράτης ότι ήταν άθεος;
Η ειρωνία του Σωκράτη είχε στόχο ακόμα και τον χρησμό του Απόλλωνα, που τον είχε χαρακτηρίσει ως σοφότατο. Ήταν εύκολο, λοιπόν, να κατηγορηθεί ως άθεος, αφού ειρωνεύεται, αμφισβητεί και προσπαθεί να 'ελέγξει' από μόνος του τον χρησμό των Δελφών και, κατά συνέπεια, την ίδια τη θεϊκή εκτίμηση.


Τι λέτε, θα το πάρουν για λάθος αν πέσει στις Πανελλήνιες; τα θέλουν όλα πια ακριβώς όπως στο βιβλίο;;;
Δεν μπορώ να καταλάβω από που έχει βγει αυτό το πράγμα με την παπαγαλία. Έχει βγει δηλαδή κάποιος διορθωτής και έχει δηλώσει: "θέλω παπαγαλία, θέλω να τα δω γραμμένα όπως ακριβώς τα έχει στο βιβλίο... να μην λείπει ούτε "και" ούτε κόμμα" :P

Ή η άλλη "βλακεία" που ακούγεται πολύ : "οι διορθωτές έχουν το βιβλίο δίπλα και ελέγχουν"
Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά!! Αν ισχύει αυτό τότε μπορεί και ο κάθε άσχετος να διορθώσει!! Τα ίδια λένε και για την ιστορία... Συγγνώμη αλλά καθηγητής που έχει το βιβλίο δίπλα και κοιτάζει μία μία τις λέξεις για εμένα σημαίνει ότι δεν ξέρει ιστορία!! Ότι είναι άσχετος...
Θεωρώ ότι αυτό έχει βγει από αδαείς φιλολόγους (είτε στα σχολεία είτε στα ιδιαίτερα) που αναζητούν την εύκολη λύση!!

Το θέμα στις πανελλήνιες δεν είναι να κάτσεις και να γράψεις κατεβατά ολόκληρα μέσα από το βιβλίο. Αυτό άλλωστε αποδείχτηκε και φέτος.. οι καθαρά "παπαγάλοι" πάτωσαν!!
Σημασία έχει να έχεις καταλάβει τι λέει στο βιβλίο και να το αποδώσεις με δικά σου λόγια δεν πειράζει... ίσα ίσα αυτό χρειάζεται!! Αρκεί φυσικά να έχεις καταλάβει τι λέει στο βιβλίο και να μην παραλείψεις να αναφέρεις κάτι.

Ο λόγος λοιπόν που θα σου έκοβαν δεν είναι το ότι τα έχεις γράψει με δικά σου λόγια αλλά το ότι έχεις παραλείψει βασικά σημεία.

Για παράδειγμα στην ερώτηση 1 θα έπρεπε να αναφέρεις περισσότερα πράγματα σχετικά το "εν οίδα ότι ουδέν οίδα". Επίσης δεν έκανες αναφορά στα αντιφατικά αισθήματα που ενέπνευσε ούτε στο ότι είχε ως σκοπό ζωής το να αποδεικνύει την άγνοια όλων αυτών οι οποίοι είχαν και τους οπαδούς τους. Συνεπώς άρχισε να γίνεται ανεπιθύμητος καθώς αποτελούσε απειλή για τους θιγόμενους και τους οπαδούς κτλ κτλ.

Εκεί είναι το θέμα. Όλοι αυτοί οι "σπουδαίοι που περνιούνταν για σοφοί" είχαν τους οπαδούς τους, είχαν άτομα δίπλα τους και ο Σωκράτης με τον τρόπο του, προσπαθώντας δλδ να τους ξεσκεπάσει, τους δημιουργούσε προβλήματα και έτσι θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να βγει από την μέση.
Όλα αυτά δεν φαίνονται ξεκάθαρα από την απάντησή σου.
Δεν σου λέω να τα γράψεις τόσο απλά... απλώς για αρχή πρέπει να καταλάβεις τι γίνεται και τι πρέπει να συμπεριλάβεις στην απαντησή σου για να θεωρηθεί ολοκληρωμένη.
Και μετά θα πρέπει να αναφέρεις αυτά με τον χρησμό του Απόλλωνα το οποίο το ξέχασες τελείως.

Αυτός που τα μαθαίνει παπαγαλία και μένει εκεί δεν αξίζει το 10!! Το αξίζει αυτός που θα δείξει μέσα από την απάντησή του ότι έχει καταλάβει τι παίζει!! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

cookies&chips

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Πάλι καλά, θενκς πολύ για την απάντηση! Ξαναγράφω ήδη την απάντηση, όχι ότι είναι και πολύ εύκολο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Δεν μπορώ να καταλάβω από που έχει βγει αυτό το πράγμα με την παπαγαλία. Έχει βγει δηλαδή κάποιος διορθωτής και έχει δηλώσει: "θέλω παπαγαλία, θέλω να τα δω γραμμένα όπως ακριβώς τα έχει στο βιβλίο... να μην λείπει ούτε "και" ούτε κόμμα" :P
Ή η άλλη "βλακεία" που ακούγεται πολύ : "οι διορθωτές έχουν το βιβλίο δίπλα και ελέγχουν"
Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά!! Αν ισχύει αυτό τότε μπορεί και ο κάθε άσχετος να διορθώσει!! Τα ίδια λένε και για την ιστορία... Συγγνώμη αλλά καθηγητής που έχει το βιβλίο δίπλα και κοιτάζει μία μία τις λέξεις για εμένα σημαίνει ότι δεν ξέρει ιστορία!! Ότι είναι άσχετος...
Θεωρώ ότι αυτό έχει βγει από αδαείς φιλολόγους (είτε στα σχολεία είτε στα ιδιαίτερα) που αναζητούν την εύκολη λύση!!

Το θέμα στις πανελλήνιες δεν είναι να κάτσεις και να γράψεις κατεβατά ολόκληρα μέσα από το βιβλίο. Αυτό άλλωστε αποδείχτηκε και φέτος.. οι καθαρά "παπαγάλοι" πάτωσαν!!
Σημασία έχει να έχεις καταλάβει τι λέει στο βιβλίο και να το αποδώσεις με δικά σου λόγια δεν πειράζει... ίσα ίσα αυτό χρειάζεται!! Αρκεί φυσικά να έχεις καταλάβει τι λέει στο βιβλίο και να μην παραλείψεις να αναφέρεις κάτι.

Ο λόγος λοιπόν που θα σου έκοβαν δεν είναι το ότι τα έχεις γράψει με δικά σου λόγια αλλά το ότι έχεις παραλείψει βασικά σημεία.

Για παράδειγμα στην ερώτηση 1 θα έπρεπε να αναφέρεις περισσότερα πράγματα σχετικά το "εν οίδα ότι ουδέν οίδα". Επίσης δεν έκανες αναφορά στα αντιφατικά αισθήματα που ενέπνευσε ούτε στο ότι είχε ως σκοπό ζωής το να αποδεικνύει την άγνοια όλων αυτών οι οποίοι είχαν και τους οπαδούς τους. Συνεπώς άρχισε να γίνεται ανεπιθύμητος καθώς αποτελούσε απειλή για τους θιγόμενους και τους οπαδούς κτλ κτλ.

Εκεί είναι το θέμα. Όλοι αυτοί οι "σπουδαίοι που περνιούνταν για σοφοί" είχαν τους οπαδούς τους, είχαν άτομα δίπλα τους και ο Σωκράτης με τον τρόπο του, προσπαθώντας δλδ να τους ξεσκεπάσει, τους δημιουργούσε προβλήματα και έτσι θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να βγει από την μέση.
Όλα αυτά δεν φαίνονται ξεκάθαρα από την απάντησή σου.
Δεν σου λέω να τα γράψεις τόσο απλά... απλώς για αρχή πρέπει να καταλάβεις τι γίνεται και τι πρέπει να συμπεριλάβεις στην απαντησή σου για να θεωρηθεί ολοκληρωμένη.
Και μετά θα πρέπει να αναφέρεις αυτά με τον χρησμό του Απόλλωνα το οποίο το ξέχασες τελείως.

Αυτός που τα μαθαίνει παπαγαλία και μένει εκεί δεν αξίζει το 10!! Το αξίζει αυτός που θα δείξει μέσα από την απάντησή του ότι έχει καταλάβει τι παίζει!! ;)
μαλλον δεν εγινα σαφης!αλλα απο καθηγητες που ξερω ειτε ειναι καλοι ειτε οχι διορθωνουν με το βιβλιο γιατι ειναι πιο ευκολο-ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ και δεν ειναι υποχρεωμενοι να χαλανε δεν ξερω και εγω ποση ωρα για ερωτηση εισαγωγης που πιανει 10 μορια.δεν συμβουλεψα το μαθητη να μαθει λεξη προς λεξη αλλα πρεπει να αναφερθει σε ολα τα στοιχεια του κειμενου για να ειναι πληρης η απαντηση του -και δηλαδη τι θα γινει θα κατσει ομαθητης να φτιαξει δικια του εισαγωγη που κατα την δικη του κριση ειναι και σωστα διατυπωμενη?!αν εχει τοσο χρονο (γιατι καθε ωρα στη γ λυκειου ειναι πολυτιμη) ασ φτιαξει δικη του εισαγωγη.αλλα οταν θα ερθει η ωρα των εξετασεων και θα πρεπει να απαντησει στην εισαγωγη θα προσπαθησει να θυμηθει την δικη του εκδοχη???αν δεν απαντησει γρηγορα και σε αυτη την ερωτηση ουτε που θα προλαβει να τελειωσει το διαγωνισμα.
πρωτα πρεπει ο μαθητης να καταλαβει την εισαγωγη-αυτο ειναι προφανες-και μετα προσπαθει να απομνημονευσει ολες τις πληροφοριες του σχολικου βιβλιου.το δεκαρι στην ερωτηση εισαγωγης θα το παρει αυτος που αφενος δειχνει οτι εχει καταλαβει τι γραφει και αφετερου εχει αναφερθει σε ολα οσα γραφει το βιβλιο.(αν βεβαια ο μαθητης εχει σωστη κριση τοτε μπορει ανετα να καταλαβει τι πρεπει να γραψει και τι δεν ειναι και τοσο απαραιτητο.
δευτερον οι ΄΄παπαγαλοι ΄΄ πατωνουν παντα και καθε χρονια και οχι μονο φετος!!!υπαρχουν ωστοσο και πολυ καλοι μαθητες που εκτος απο κριτικη ικαντητα μπορουν να αποστηθιζουν πολυ ευκολα πολλες σελιδες και τα πανε και μια χαρα!
και εμενα οι καθηγητες στο σχολειο λενε δεν χρειαζεται να παπαγαλισετε κλπ,κλπ αλλα με το βιλιο διορθωνουν ειτε μας αρεσει ειτε οχι και αυτο το γνωριζω καλα.
εγω δεν καταλαβαινω πως ενας μαθητησ στη γ λυκειου μπορει να εχει τοσο χρονο ωστε να το ανασυνθεσει μονος του -και μαλιστα ευστοχα και αυτο το τονιζω-ολοκληρη την εισαγωγη των αρχαιων.
ειτε μας αρεσει ειτε ο οχι αυτος ο ΄΄παπαγαλισμος΄΄ειναι ενας ισος τροπος εξετασης των μαθητων οταν αναφερομαστε στις πανελληνιες εξετασεις.το 10 το αξιζει και αυτος που παπαγαλισε και αυτος που καταλαβε και το εγραψε με δικο του τροπο.(ολα αυτα τα λεω ΜΟΝΟ για τις πανελληνιες).εξαλλου αν ο μαθητης ειναι ατσιδας μορει καλλιστα να δειξει τις συθετικες του ικαντοητες στο αγνωστο και στις ερωτησεις αναπτυξης και στις λεξιλογικες!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Όχι Έλενα δεν κατάλαβες!! Το μήνυμά μου δεν αποτελούσε απάντησή στο δικό σου!! Εγώ έγραψα απλώς την άποψή μου και τον τρόπο που λειτούργησα εγώ πέρσι.
Σε καμία περίπτωση δεν είπα να κάτσει να γράψει δική του εισαγωγή. Εγώ είπα να κάτσει και να διαβάσει πολύ πολύ καλά τι λέει στην εισαγωγή και μόνον τότε θα μπορέσει να γράψει. Δεν χρειάζεται παπαγαλία. Παπαγαλίζουμε μόνο για σιγουριά και τίποτα παραπάνω.
Εγώ με αυτόν τον τρόπο έγραψα φέτος!!
Επιπλέον λόγω του ότι προωθείται ο παπαγαλισμός έχουμε καταντήσει να παράγουμε αμόρφωτους πτυχιούχους ουσιαστικά άχρηστους!! Ας συνεχίσουμε λοιπόν...

offtopic: δεν σου έβαλα εγώ αρνητική!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Όχι Έλενα δεν κατάλαβες!! Το μήνυμά μου δεν αποτελούσε απάντησή στο δικό σου!! Εγώ έγραψα απλώς την άποψή μου και τον τρόπο που λειτούργησα εγώ πέρσι.
Σε καμία περίπτωση δεν είπα να κάτσει να γράψει δική του εισαγωγή. Εγώ είπα να κάτσει και να διαβάσει πολύ πολύ καλά τι λέει στην εισαγωγή και μόνον τότε θα μπορέσει να γράψει. Δεν χρειάζεται παπαγαλία. Παπαγαλίζουμε μόνο για σιγουριά και τίποτα παραπάνω.
Εγώ με αυτόν τον τρόπο έγραψα φέτος!!
Επιπλέον λόγω του ότι προωθείται ο παπαγαλισμός έχουμε καταντήσει να παράγουμε αμόρφωτους πτυχιούχους ουσιαστικά άχρηστους!! Ας συνεχίσουμε λοιπόν...

offtopic: δεν σου έβαλα εγώ αρνητική!
οκ.:)νομιζω πως συμφωνουμε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Κατ' αρχάς, είναι δεδομένο ότι η εισαγωγή είναι αρκετά δύσκολη και πολυσέλιδη. Για εμένα καλό θα ήταν να τη μάθεις όσο πιο πιστά μπορείς, όχι επειδή είναι λάθος να τη λες με δικά σου λόγια, ίσα-ίσα δείχνει ότι την έχεις καταλάβει και επομένως μπορείς να την αποδόσεις χωρίς να μένεις στο γράμμα του βιβλίου, απλά γιατί είναι πολύ δύσκολο αν το προσπαθήσεις έτσι να μην αφήσεις κάποιο κενό, όλο και κάποια λεπτομέρεια θα σου ξεφύγει, και δε νομίζω να θες να χάσεις μόρια από εκεί. Για αρχή μπορείς να εφαρμόσεις αυτή τη μέθοδο, αλλά θα πρότεινα να μη μείνεις εκεί, να προσπαθήσεις να είσαι κοντά στο βιβλίο, ώστε να μη ξεχάσεις κάτι που μπορεί να είναι σημαντικό και να σου στοιχίσει. Εξάλλου θεωρώ πως με τις τόσες επαναλήψεις που θα κάνεις, στο τέλος θα σου μείνουν. Τώρα κάποια αρχαία ρητά που έχει, ή κάποια λόγια σε α' ενικό (βλ. απόσπασμα απολογίας) σαφώς και μπορείς να τα αλλάξεις(εγώ τα ρητά τα έλεγα μεταφρασμένα και την απολογία σε γ' ενικό), δε νομίζω να υπάρχει κάποιος τόσο αυστηρός διορθωτής, αλλά γενικά να είσαι όσο πιο κοντά μπορείς στο βιβλίο για να μη ξεχνάς πράγματα και να έχεις μια σαφή εικόνα της απάντησης. Προϋπόθεση βέβαια είναι ότι πρώτα τα έχεις καταλάβει πλήρως. Αν τα έχεις κατανοήσει δεν έχεις να φοβάσαι κάτι, απλά επανάληψη χρειάζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cookies&chips

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
+1 σε ολους οσους (ολες οσες βασικα :P) εκαναν τον κοπο να απαντησουν :D Μου φαινεται πως τελικά θα τα μαθω οπως λεει το βιβλιο με πολυ μικες αλλαγες (τις ιδιες με της μαριας -της εσχατης- :D) Κατατοπιστικοτατη η συζητηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
εσυ μια χαρα τα εγραψες ΑΛΛΑ οι διορθωτες θελουν μια πιο ολοκληρωμενη απαντηση (ακομα και αν φαινεται η παπαγαλια!!!).για σκεψου ομως καλυτερα:οσο σωστα και αν σου φαινονται και ειναι αυτα που εγραψες,δεν ειναι αδικια ενω μια μαθητρια ή μαθητης εγραψε ολοκληρωμενη απαντηση και πηρε 10/10 να παρεις και εσυ 10/10 με μια τοσο μικρη και απλουστευμενη απαντηση!!!?ετσι αδικουνται οι αλλοι που διαβασαν περισσοτερο(ή αν θες καλυτερα παπαγαλισαν περισσοτερο).αν λοιπον εγω βαθμολογουσα θα θεωρουσα μεν ολοσωστα αυτα που εγραψες αλλα θα σου εβαζα 2-4 στα 10 αναλογα και με την εικονα του υπολοιπου διδαγμενου.δυστυχως 10/10 δεν περνουν μαθητες που σχεδον εχουν ΄΄παπαγαλισει τελεια΄΄ την εισαγωγη.

Είναι στον καθηγητή που θα πέσεις! Μην είσαι τόσο απόλυτη και τρομάζεις το παιδί!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

XARA62

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η XARA62 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Είναι στον καθηγητή που θα πέσεις! ...
Ακριβώς επειδή δεν θέλεις -φαντάζομαι-να πάρεις το ρίσκο η βαθμολογία σου να εξαρτάται από τον καθηγητή που θα πέσεις, συμφωνώ με όσους σε έχουν ήδη συμβουλεύσει να μείνεις κατά το δυνατόν πιστή/ός στο βιβλίο. Αυτό θα το πετύχεις με τις συνεχείς επαναλήψεις. Ρίσκα του τύπου "το λέω με δικά μου λόγια" ή "αυτό δεν έχει πέσει ποτέ" δεν τα σηκώνουν οι πανελλήνιες - είναι διαγωνισμός, όχι απλή ατομική εξέταση:/:
Προφανώς αυτό ισχύει και για ιστορία/βιολογία, όχι μόνο για την εισαγωγή -και τα σχόλια - του γνωστού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Kάποιος ίσως να μην είναι της παπαγαλίας.
Είμαι υπέρ του να τα γράψω με δικά μου λόγια (συνώνυμα βρε αδελφέ!) αρκεί να μην αλλοιώνεται το νόημα ή να μην παραλείπονται στοιχεία.
Φυσικά και δεν είμαστε για ρίσκα! Απλώς δε νομίζω όλοι οι καθηγητές να είναι θέλουν τους παπαγάλους.
Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toufita

Νεοφερμένος

Η maria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
καλημερα! πολύ καλά κανεις και τα γραφεις με δικά σου λόγια, το νόημα δεν αλλάζει μην ανησυχείς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
καλημερα! πολύ καλά κανεις και τα γραφεις με δικά σου λόγια, το νόημα δεν αλλάζει μην ανησυχείς
το νοημα δυστυχως αλλαζει και μαλιστα πολυ ευκολα,χρειαζεται πολλη προσοχη οταν μεταφερεις ενα κειμενο με δικα σου λογια.υπαρχουν μαθητες που μπορουν να δωσουν μια ολοσωστη απαντηση χωρις να εχουν μαθει λεξη προς λεξη την εισαγωγη!δεν μπορουν ομως να πετυχουν αυτο ολοι οι μαθητες!και εξαλλου χρειαζονται πολλες ωρες για να ανυσυνθεσουν ολοκληρη την εισαγωγη.οποιος διαθετει τοσο χρονο μπορει να τα καταφερει μια χαρα.ουτως η αλλως καθε μαθητης ειναι ξεχωριστος και αυτο σημαινει πως μπορει να μαθαινει κατι με το δικο του τροπο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΦΩΤΕΙΝΗ2010

Νεοφερμένος

Η ΦΩΤΕΙΝΗ2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Νέα Τρίγλια (Χαλκιδική). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Αν μπορεί ας με βοηθήσει κάποιος καλός άνθρωπος!:
οραω ορω χρονικη β ενικο ΝΑ ΚΛΙΘΕΙ!HELPPPPPP!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,243 μηνύματα.
οράς(περισπωμένη και υπογεγραμμένη)
εώρας
όψη/ει(υπογεγραμμένη στο η)
είδες(περισπωμένη)
εώρακας
εωράκεις
(Το όψη και το είδες με ψιλή , τα υπόλοιπα δασεία.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΦΩΤΕΙΝΗ2010

Νεοφερμένος

Η ΦΩΤΕΙΝΗ2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Νέα Τρίγλια (Χαλκιδική). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Άχ να σαι καλά!!!Χίλια ευχαριστώ!!!Με έσωσες!!!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΦΩΤΕΙΝΗ2010

Νεοφερμένος

Η ΦΩΤΕΙΝΗ2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Νέα Τρίγλια (Χαλκιδική). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
ΑΧΧΧΧΧΧ έχουμε κι άλλο!οράω-ορω εγκλιτική β πληθυντικό! Βοηθήστε λίγο βρε παιδιά της θεωρητικής εμάς τους τεχνολογικούς!please!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,243 μηνύματα.
Ορ: οράτε(περισπωμένη)
Υπ: οράτε(το ίδιο με Οριστική)
Ευκτ: ορώτε(περισπωμένη και υπογεγραμμένη στο "ω")
Προστ: οράτε(περισπωμένη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΦΩΤΕΙΝΗ2010

Νεοφερμένος

Η ΦΩΤΕΙΝΗ2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Νέα Τρίγλια (Χαλκιδική). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Ορ: οράτε(περισπωμένη)
Υπ: οράτε(το ίδιο με Οριστική)
Ευκτ: ορώτε(περισπωμένη και υπογεγραμμένη στο "ω")
Προστ: οράτε(περισπωμένη)
Δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω πραγματικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,243 μηνύματα.
Δεν κάνει τίποτα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiLoOkOzz

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Λίλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 391 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε σχετικά με το τι ρόλο διαδραματίζουν τα επίθετα στην ενότητα 12 στην πολιτεία??? Έχω τρελαθεί :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top