Αναρχία

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Υπαρχει σημειο που να μην βλεπεις καποια ελιτ , θεωρω οτι ο χαρακτηρισμος που απέδωσες στον υπερβατισμο ειναι μια τερατωδης υπερβολη , οπως ειπες και ο εμερσον στο "Ανθρωπος ο μεταρρυθμιστης " τι και αν τεινουν προς τον ιδεαλισμο οι μεταρρυθμιστες αυτο δειχνει την φυση των ιδεων που οδηγησαν την σκεψη στον αντιθετο ακρο.
Ο πυρηνας του υπερβατισμου εγκειται στην προσωπικη αναζητηση της αληθεια , δεν βλεπω μεταφυσικο χαρακτηρα να διεπει τα περισσοτερα εργα , αλλα ρεαλισμο (για να μην πω νατουραλισμο).Ο υπερβατισμος δεν αντιτίθονταν στον εμπειρισμο αλλα τον συμπληρωνε
Δεν ξέρω ποιους μαρξιστές εννοείς, πάντως ο Μαρξ διακρίνει σαφώς (αν και όχι ακριβώς με αυτούς τους όρους) μεταξύ αρνητικής και θετικής ελευθερίας. Ως παράδειγμα αυστηρά αρνητικής ελευθερίας μάλιστα, σε μία ξεκάθαρη επίθεση στη φιλελεύθερη προπαγάνδα της εποχής, δίνει την «ελευθερία της ατομικής ιδιοκτησίας».
Συγχρονοι μαρξιστες και σοσιαλιστες
Για τον Κινγκ σίγουρα υπήρχαν αντιδράσεις από τους συντηρητικούς, άλλα αφού δεν ήταν «κομμούνι» είχε την υποστήριξη της πιο φιλελεύθερης μερίδας της αμερικανικής ελίτ.
Γινεσαι λιγο πιο συγκεκριμενος
«Ο θατσερισσμος εχει χαρακτηρα παραδοσιακου φιλελευθερισμού» κλπ
Φυσικά (μόνο οι σοσιαλδημοκράτες ισχυρίζονται το αντίθετο), αλλά το ίδιο και ο αναρχοατομικισμός. Απλώς προεκτείνει κάποιες κεντρικές έννοιες του φιλελευθερισμού στο φυσικό τους άκρο (εξ ου και η σύνδεση με τον αναρχοκαπιταλισμό). Ακόμα και από τους αναρχοατομικιστές του 19ου αιώνα (πολύ δηλαδή πριν την εμφάνιση των αναρχοκαπιταλιστών), οι περισσότεροι δέχονταν την οικονομία της αγοράς ως «φυσικό» και «δίκαιο» τρόπο παραγωγής και διανομής αγαθών και υπηρεσιών.

«...εσυ εθιξες βαση μιας σκληρης νομισματικης πολιτικης τον χαρακτηρα της εξατομικευμενης αναρχιας.»
Παραλληλισμό έκανα, με αφορμή το πόσο παρόμοιες ήταν οι ρήσεις της Θάτσερ (για τη δικαιολόγηση του νεοφιλελευθερισμού) και του Σω (για τον αναρχοατομικισμό). Τα νεοκλασικά οικονομικά της φίλτατης Μάργκαρετ και των εμπνευστών της (σχολή του Σικάγο κυρίως) δεν είναι άσχετα με τον αναρχοατομικισμό --όπως και όλες οι φιλελεύθερες τάσεις στηρίζονται στον ατομικισμό και στο διαρκές κυνήγι εξυπηρέτησης του ατομικού συμφέροντος (όπως και αν ορίζεται αυτό κατά περίπτωση). Ζωώδης κατάσταση δηλαδή, πασπαλισμένη με ορθολογικοφανή γαρνιτούρα.
Ειλικρινα δεν βλεπω τοσες ομοιοτητες οσες εσυ μεταξυ εξατομικευμενης αναρχιας και παραδοσιακου φιλελευθερισμού , ελευθερια του φρεντριχ -- > περιορισμενη κυβερνηση , πολιτικη ανυπακοη του θορω -- > " η κυβερνηση που κυβερνα καλυτερα ειναι αυτη που δεν κυβερνα καθολου".Δεν επικρατει ζωωδης κατασταση , καλλιεργουμε το εγω για να ειμαστε καλυτεροι ανθρωποι ,μονο θετικα μπορει να ευεργετησει το συνολο τουτη η ρηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leaperman

Νεοφερμένος

Ο Leaperman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Για άλλη μια φορά Wikipedia:
1)«Among transcendentalists' core beliefs was an ideal spiritual state that 'transcends' the physical and empirical and is only realized through the individual's intuition, rather than through the doctrines of established religions.» Με δυο λόγια μυστικισμός πέρα από τα όρια των καθιερωμένων θρησκειών, μεταφυσικός ιδεαλισμός (άντε δυϊσμός στην καλύτερη περίπτωση) και νοησιοκρατία αντί για εμπειρισμό.
2)«The practical aims of the transcendentalists were varied; some among the group linked it with utopian social change and, in the case of Brownson, it joined explicitly with early socialism, while others found it an exclusively individual and idealist project.» Δηλαδή μη πολιτικό κίνημα, όσοι συμμετέχοντες είχαν ενδιαφέρον για την πολιτική είχαν ποικίλλες και μη συνεπείς μεταξύ τους αντιλήψεις.
3)«Transcendentalists were strong believers in the power of the individual and divine messages». ΟΚ, να ίσως κάποια συσχέτιση με τον φιλελευθερισμό, αλλά τα divine messages μόνο νατουραλισμό δεν υποδεικνύουν. Εξάλλου αυτό φαίνεται και από το 1).
4)«Transcendentalism was rooted in the transcendental philosophy of Immanuel Kant (and of German Idealism more generally), which the New England intellectuals of the early 19th century embraced as an alternative to the Lockean "sensualism" of their fathers and of the Unitarian church, finding this alternative in Vedic thought, German idealism, and English Romanticism.» «Another major influence was the mystical spiritualism of Emanuel Swedenborg.» Να και άλλες συσχετίσεις με τον ιδεαλισμό, τη νοησιαρχία και τη θρησκεία: οι άνθρωποι βασικά αντιδρούσαν στη νεωτερικότητα, τη στιγμή που τόσο ο φιλελευθερισμός όσο και ο σοσιαλισμός είναι καθαρά νεωτερικές τάσεις.


Επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω σε ποιους σύγχρονους μαρξιστές αναφέρεσαι, αλλά ο Μαρξ αναφέρεται ρητά στη διάκριση αρνητικής/θετικής ελευθερίας. Βέβαια σοσιαλιστές δεν είναι μόνον οι μαρξιστές, οπότε και να μην το έκανε δεν σημαίνει αυτό κάτι για τον σοσιαλισμό γενικότερα.


Για τον Κινγκ και τη σχέση του με τη φιλελεύθερη ελίτ, αφού θες λεπτομέρειες, ξανά Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/African-American_Civil_Rights_Movement_(1955%E2%80%931968)#Kennedy_Administration.2C_1961-1963


«καλλιεργουμε το εγω για να ειμαστε καλυτεροι ανθρωπο»
Ναι, μόνο που ο αναρχοατομικισμός ορίστηκε εξαρχής κατ' αντιπαράθεση με τον κοινοτισμό, τη δημοκρατία και την κοινωνική αλληλεγγύη. Είναι κατά βάση μία ελιτίστικη και εγωκεντρική πολιτική στάση, από εκεί προκύπτει και η μη αμφισβήτηση της οικονομίας της αγοράς αλλά μόνο του κράτους από πολλούς αναρχοατομικιστές. Σε τελική ανάλυση και οι κλασικοί και νεοκλασικοί οικονομολόγοι του (νεο)φιλελεύθερου κατεστημένου, ισχυρίζονται ότι αν κοιτάμε ο καθένας το συμφέρον του συνολικά η κοινωνία ωφελείται --εσύ αυτό το πιστεύεις;-)

ΥΓ: Να διευκρινίσω ότι δεν θέλω να υποτιμήσω τον πλούτο και την ποικιλία των θέσεων του αναρχοατομικισμού: κοινώς δεν έλεγαν όλοι τα ίδια ούτε υποστήριζαν όλοι την αγορά. Απλώς θέλω να καταδείξω τη συσχέτισή του με τον φιλελευθερισμό. Και φυσικά η καταγωγή του αναρχοκαπιταλισμού από τον αναρχοατομικισμό περνά μέσα από τα πιο «πεζά» οικονομολογικά φίλτρα του μονεταρισμού και των νεοκλασικών οικονομικών, δεν είναι κάποια άμεση πορεία. Π.χ. κάποιοι αναρχοατομικιστές του 19ου αιώνα θα απέρριπταν ασυζητητί ένα σημερινό προτεινόμενο αναρχοκαπιταλιστικό μοντέλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Η γνωμη που εχεις σχηματισει μια γνωμη για τον υπερβατισμο ειναι η ιδια που εχουν οι αμερικανοι για τον μεφιστοφελή κομμουνισμο.
Οτι ειναι εγωκεντρικη δεν διαφωνησα καθολου μαλιστα στην αρχη της συζητησης κατεγραψα ορισμενες τοποθετησεις του θορω που μονο ετσι μπορουν να χαρακτηριστουν.
Μην προσαρμοζεις τι γραφει η βικιπαιδεια σε τι πιστευεις , ακου κει μυστικισμος ο υπερβατισμος , λολ , το ιδανικο επιτυγχανεται με την προσωπικη αναζητηση της αληθειας απορριπτωντας εδραιωμενες ιδεολογιες.O μυστικισμος "προϋποθέτει πίστη σε ένα ιεραρχικό μεταφυσικό κοσμικό σύστημα" το οποιο δεν ισχυει στον υπερβατισμο.
Οταν ειπα νατουραλισμος εννοουσα (και εγραψα) τι διεπει τα εργα ορισμενων υπερβατιστων "η αληθεια" , που για μενα αυτο σημαινει "νατουραλιστικος χαρακτηρας ".
Συσχετησεις με τον ιδεαλισμο , που οπως ειπα ειναι αληθεια αλλα οχι και καθαρα ιδεαλιστικη ιδεολογια.
Τους εχει στην βικιπαιδεια , νομιζω στην κατηγορια της αρνητικης ελευθεριας .
Οταν ειπες ελιτ δεν πηγε το μυαλο μου στον JFK.
Σε τελική ανάλυση και οι κλασικοί και νεοκλασικοί οικονομολόγοι του (νεο)φιλελεύθερου κατεστημένου, ισχυρίζονται ότι αν κοιτάμε ο καθένας το συμφέρον του συνολικά η κοινωνία ωφελείται --εσύ αυτό το πιστεύεις;-)
Ναι , αλλα δεν θα χρησιμοποιουσα την λεξη συμφερον , ισως εξελιξη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leaperman

Νεοφερμένος

Ο Leaperman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Έχει πλάκα γιατί το άρθρο της ελληνικής Βικιπαίδειας για τον ορισμό του μυστικισμού από όπου παραθέτεις απόσπασμα το έχω επιμεληθεί κι εγώ...:-)

Τι νομίζεις ότι υποδηλώνει η φράση «a spiritual state that 'transcends' the physical and empirical», αν όχι κάποια υπεραισθητή, μη υλική μεταφυσική πραγματικότητα; Και αυτή η περίφημη «spiritual intutition» που αναζητούσαν τι ακριβώς νομίζεις πως ήταν; Επιπλέον ενδείξεις προς αυτή την κατεύθυνση παρέχουν η συσχέτιση του κινήματος με τον Καντ, με τον ινδουισμό («Vedic thought», γιόγκα και δε συμμαζεύεται), με τα "divine messages" (που σε συνδυασμό με το spiritual intuition υποδηλώνουν ξεκάθαρα μυστικιστικού χαρακτήρα «φώτιση») και με τον ρομαντισμό, ο οποίος ως διανοητικό ρεύμα αποτελούσε σαφέστατα αντίδραση απέναντι στη νεωτερικότητα.

Ορίστε και μία πρόχειρη βιβλιογραφική αναφορά: Kaplan, Nathan, and Thomas Katsaros, The Origins of American Transcendentalism in Philosophy and Mysticism. New Haven: College and University Press, 1975.

Όταν λέω ελίτ εννοώ την ολιγαρχία η οποία κατέχει την πολιτική ή / και οικονομική δύναμη, είτε αυτή η ολιγαρχία έχει συντηρητικό προφίλ (π.χ. Ρεπουμπλικάνοι), είτε φιλελεύθερο (π.χ. JFK) είτε σοσιαλδημοκρατικό (π.χ. στην Ελλάδα το ΠΑΣΟΚ πριν το '90).

Για τον αναρχοατομικισμό παραθέτω ένα απόσπασμα από το https://adakeimena.blogspot.com/2008/05/blog-post_12.html που βρήκα πρόχειρα στο Google:
«Αναρχοατομικισμος. Η πνευματική μορφή πίσω από αυτό το κίνημα είναι ο Μαξ Στιρνερ και η εικόνα του για την μελλοντικη/απελευθερωμενη κοινωνία μοιάζει με ένα είδος συνεργασίας [κοινωνίας?] των αυτόνομων ατόμων- «εγωιστών». Η κεντρική θέση του Στιρνερ είναι ότι ο βασικός στόχος πρέπει να είναι η διασφάλιση της αυτονομίας του ατόμου απέναντι σε κάθε εξουσία – είτε κρατική είτε άλλη [λ.χ. της κοινωνικής ηθικής, της «τυραννίας της πλειοψηφίας» κλπ]. Στον αναρχο-ατομικισμό φαίνεται καθαρά η μια γραμμη/ταση που θα συγκροτήσει τον αναρχισμό – ο φιλελευθερισμός. Ενώ ο μαρξισμός θα αντιμετωπίσει κριτικά τον φιλελευθερισμό σαν ιδεολογία της ανερχόμενης αστικής τάξης – ιστορικά προοδευτική για κάποιο στάδιο αλλά όχι μετά την εμφάνιση του σοσιαλισμού- ο αναρχισμός ενσωμάτωσε βασικά στοιχεία του φιλελευθερισμού όπως την έμφαση στην ατομικοτητα/αυτονομια και την καχυποψία απέναντι στο κράτος. Στον ατομικισμό του Στιρνερ ο φιλελευθερισμός φτάνει σε ένα άκρο και ξεπερνά τον κατεστημένο του ρόλο σαν ιδεολογία της αστικής τάξης – προαναγγέλλει κατά κάποιο τρόπο την φιλοσοφική θέση του υπαρξισμού στον 20ο αιώνα. Μέσα στο αναρχικό κίνημα υπήρχαν πάντα τάσεις που αντλούσαν την έμπνευση τους από αυτό το ρεύμα αλλά σαφώς δεν υπήρχε ένα συγκροτημένο κίνημα. Αυτό το ρεύμα, φαίνεται ότι, γινόταν πιο έντονο σε περιόδους κοινωνικής απομόνωσης/ περιθωριοποίησης των αναρχικών η σαν αντίβαρο σε άλλες τάσεις πιο συλλογικές [όπως ο αναρχοκομμουνισμος και ο αναρχοσυνδικαλισμος] μέσα στον αναρχικό χώρο.»

Μπορώ να επιβεβαιώσω την ακρίβεια του κειμένου γιατί έχω διαβάσει Στίρνερ. Επίσης από την ίδια πηγή:
«Αναρχοκομμουνισμος [η αναρχο-κοινοτισμός]. Αυτό το ρεύμα αναπτύχθηκε μετά τα μέσα του 19ου αιώνα και επηρεάστηκε σαφώς από την άνοδο των εργατικών-σοσιαλιστικών κινημάτων. Εδώ ο αναρχισμός συναντά τον σοσιαλισμό [η, θα μπορούσε να πει κάποιος, ο αναρχισμός αναδεικνύεται μέσα από την συνθεση/διασταυρωση φιλελευθερισμού και σοσιαλισμού].[FONT=&quot][/FONT] Εν μέρει πνευματικός πατέρας αυτού κινήματος μπορεί να θεωρηθεί ο Μπακουνιν.[FONT=&quot][/FONT]»
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Η γουολντεν του θορω για μενα ορισε τον υπερβατισμο ,νεες αισθησεις οταν ο ανθρωπος γινεται ενα με την φυση , o φυσικος ανθρωπος του ρουσσω επανεμφανιστηκε στο παρασκηνιο.
Η αισθηση που περιγραφει ( υπεραισθηση) δεν συνδεεται με τελετες και μεταφυσικες ιεραρχιες αλλα με ερεθισματα που γεναει η απολαυση της φυσης που περιγραφει ο γουορντσγουρθ σε ποιηματα του.

Συνεχισε και την καλη δουλεια στην βικιπαιδεια :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leaperman

Νεοφερμένος

Ο Leaperman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Μα ούτε ο Θορώ είναι απαλαγμένος από μυστικιστικές παρεκκλίσεις (αν δεν κάνω λάθος αυτός είναι που αναφέρεται σε ινδουιστικά κείμενα). Π.χ. ψάξε στο Διαδίκτυο για το βιβλίο «Mysticism in American Literature: Thoreau's Quest and Whitman's Self». Ορίστε και πληροφορίες από το amazon: [ame]https://www.amazon.com/Mysticism-American-Literature-Thoreaus-Whitmans/dp/1931816034[/ame]
-----------------------------------------
Ορίστε και ένα τρίτο ενδιαφέρον απόσπασμα από την ίδια πηγή:
«Αναρχο-θρησκευτικό/spiritualist ρεύμα. Με δεδομένο τον ριζοσπαστικό αθεϊσμό πολλών αναρχικών η ιδέα ότι μπορεί να υπάρχουν αναρχικοί που πιστεύουν στον θεό μπορεί να ακούγεται σχήμα οξύμωρο. Υπάρχει όμως ένα τέτοιο ρεύμα – το οποίο εκφράσθηκε οργανωτικά γύρω από την εφημερίδα «catholic worker» στις ΗΠΑ. Ωστόσο αυτό το ρεύμα εκφράζεται περισσότερο από προσωπικότητες παρά από κινήματα – η πιο γνωστή μορφή στον δυτικό κόσμο είναι ο Τολστόι και στην ανατολή/μη-δυτικο κόσμο ο Γκαντι.[FONT=&quot][/FONT] Η βασική έμφαση εδώ είναι η αμφισβήτηση οποιασδήποτε επίγειας εξουσίας στο όνομα μιας μεταφυσικης/πνευματικης ηθικής. Ευρύτερα αυτό το ρεύμα αγγίζει μια άλλη αμφιταλάντευση του ιστορικού αναρχισμού –απέναντι στην νεωτερικοτητα και τον [ηγεμονικό σε αυτήν την εποχή] επιστημονικό ορθολογικό λόγο. Ανκαι ο αναρχισμός είναι νεωτερικο κίνημα,[FONT=&quot][/FONT] δεν αντλεί την έμπνευση του μόνο από την νεωτερικοτητα – αντίθετα θεωρεί τον εαυτό του ένα κίνημα ιστορικό με την έννοια της εξελικτικής πορείας. Θα μπορούσε σε αυτά τα πλαίσια να το ονομάσει και κάποιος ένα κίνημα διαμόρφωσης και υλικής εφαρμογης/θεσμοθετησης της "ιδέας της ελευθερίας" – κάτι που σαφώς θα αποκαλούσε «ιδεαλισμό» η μαρξιστική ανάλυση, ενώ στα κοινωνιολογικά πλαίσια θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε «πολιτιστικό»/cultural. Σε αυτά τα πλαίσια οι αναρχικοί αντλούν την ιστορική τους γενεαλογία από την αρχαιότητα [από τον κοσμοπολίτικο στωισμο του Ζήνωνα λ.χ.] από μεσαιωνικά χριστιανικά ρεύματα [όπως η αίρεση των «αδελφών του ελεύθερου πνεύματος» η ριζοσπαστικά κινήματα της προτεσταντικής μεταρρύθμισης] – η έξω από την δύση από εμπειρίες κοινωνικής οργάνωσης χωρίς κράτος [όπως διάφοροι ιθαγενείς πολιτισμοι/κουλτουρες][FONT=&quot][9][/FONT] η από πνευματικά ρεύματα όπως ο ταοϊσμός. Όποτε στην ευρύτερη του διάσταση, αυτό το ρεύμα εκφράζει εμπειρίες αντιεξουσιαστικης πρακτικής που ξεφεύγουν από τα δυτικά η τα νεωτερικα-επιστημονικά πλαίσια.»
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Στην γουολντεν , αναφορες γινονται σε διαφορες φιλοσοφιες , ειτε ειναι ινδουικες , αρχαιες ελληνικες , ειτε κινεζικες .
Δεν το ξερω το βιβλιο η αληθεια ειναι , συνηθως ξεκοκαλιζω οτι εχει γραφτει απ τον ιδιο τον θορω.Χμ ειναι το βιβλιο καποιας ποιοτητας ή απλα μια ευκαιρια για ευκολο χρημα με την παραθεση ιστορικων αποφθεγματων απ τον θορω και ενα σχολιασμο που εχει ξαναειπωθει απ εκατονταδες κριτικους λογοτεχνιας.
Thoreau's Quest -- > Πηγε στην γουολντεν για να ζησει τον βιο του στο επακρο , ψυχεδελεια ναι αλλα οχι μυστικιστικη εκσταση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Η Αναρχία, ως πολιτική άποψη, είναι το τέρμα που μπορεί να φτάσει ένας φιλελεύθερος. Φιλελεύθεροι να είμαστε, αλλά πιστεύω πως η Αναρχία ξεφεύγει λίγο από τα όρια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Η Αναρχία, ως πολιτική άποψη, είναι το τέρμα που μπορεί να φτάσει ένας φιλελεύθερος. Φιλελεύθεροι να είμαστε, αλλά πιστεύω πως η Αναρχία ξεφεύγει λίγο από τα όρια...
εεε????:what:..............Μαλλον τα χεις μπερδεψει,δλδ τι μαλλον..σιγουρα...καμμια σχεση το ενα με το αλλο..ο φιλελευθερισμος μιλαει για ανταγωνισμο χωρις ορια,για ελευθερη(ιδιωτικη)αγορα για ιδιωτικοποιηση.Η αναρχια καμμια σχεση με αυτο, ακριβως το αντιθετο...μα καλα τοσα ποστ εχουν γινει σε αυτο το θεμα δεν μπαινετε ουτε καν στο κοπο να διαβασετε μερικα?Για ποια ορια μιλας και ποιος τα θετει?Το οριο ειναι κατι το πολυ ρευστο..δεν μπορεις να λες ετσι απλα οτι το ταδε βγαινει εκτος οριων,ποιοων οριων και ποιος θετει ορια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Μαλλον εννοει τα αυτονοητα ορια της λογικης που αμα τα ξεπερασεις φτανεις σε ουτοπικες μεταρρυθμισεις( που οπως εχω ξαναπει δεν βλεπω κατι το στραβο σε αυτο).
Υπαρχουν πολλα ειδη φιλελευθερισμου οπως και αναρχιας , υπαρχουν φυσικα και ιδεολογιες/φιλοσοφιες που συνδυαζουν και τα δυο.Ισως ρειζορ ο νιονιος να διαβασε για τον αναρχοατομικισμο που αναπτυξαμε και να μιλαει για την εντονη φιλελευθερη φυση του
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mefistofelis

Δραστήριο μέλος

Ο Mefistofelis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 433 μηνύματα.
Αναρχια ειναι η αρνητικη κατασταση χαους που επικρατει σε μια πρων ευνομουμενη κοινωνια. Το κινημα ειναι ο αναρχισμος. Ο τιτλος ειναι λαθος. Κι ομως γραψατε 20 σελιδες συζητωντας για την "αναρχια" Μουχαχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
πες το και ντοματα το ιδιο θα ηταν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Η αναρχια μπορει να αναφερεται αλλα δεν περιοριζεται στις πολιτικες φιλοσοφιες γυρω απ τον αναρχισμο.-->Πηγη :οποιοδηποτε λεξικο
Δεν ειναι κινημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mefistofelis

Δραστήριο μέλος

Ο Mefistofelis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 433 μηνύματα.
Κινημα ειναι. Των αρχων του αιωνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Ε, τι λες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mefistofelis

Δραστήριο μέλος

Ο Mefistofelis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 433 μηνύματα.
Απο την Αμερικη εισαι; Anarchy is a political movement that took place in the early 20th century. ok?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Aπ την Ιρλανδια συγκεκριμενα ,στην οποια παρεμπιπτοντως υπηρχε απ τον 7οαιωνα - 17 αιωνα αναρχια.
Στην αγγλια ειχαμε την αποικια γουαιτ γουει γυρω στα τελη του 19ου αιωνα.
Την ουτοπια στην αμερικη στα μεσα του 19ου αιωνα κτλ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Αναρχια ειναι η αρνητικη κατασταση χαους που επικρατει σε μια πρων ευνομουμενη κοινωνια. Το κινημα ειναι ο αναρχισμος. Ο τιτλος ειναι λαθος. Κι ομως γραψατε 20 σελιδες συζητωντας για την "αναρχια" Μουχαχαχα
Το οτι ο τιτλος λεει αναρχια δεν σημαινει οτι περιοριζομαστε εκει....πως φαινεται το νεο μελος...που να δεις αλλα τοπικ εσυ που ξεφευγουν πολυ μα πολυ περισσοτερο.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Το οτι ο τιτλος λεει αναρχια δεν σημαινει οτι περιοριζομαστε εκει....πως φαινεται το νεο μελος...που να δεις αλλα τοπικ εσυ που ξεφευγουν πολυ μα πολυ περισσοτερο.....
καθολου δεν ξεφυγαμε οπως αιτολογησα πιο πανω ,αυτος ειχε ξεφυγε με το που πατησε ποδι στο φορουμ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
καθολου δεν ξεφυγαμε οπως αιτολογησα πιο πανω ,αυτος ειχε ξεφυγε με το που πατησε ποδι στο φορουμ
Μα εγω δεν μιλησα για το θεμα συγκεκριμενα ε ειχαμε ξεφυγει καποια στιγμη αναλυοντας τον κουμμουνισμο του Καστρο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top