giannhs2001
Επιφανές μέλος


Δεν ξέρω αν υπάρχει μανία για τα αγγλικά, πάντως πλέον τα αγγλικά είναι απαραίτητα στη ζωή...
Δυστυχώς ισχύει , αλλά πρώτα τα Ελληνικά μας . Εδώ μερικοί συνομιλούν στα αγγλικά χωρίς λόγο , τι να λέμε τώρα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


εμεις φταιμε ομως για αυτο γτ υποταχτηκαμε και δεν δωσαμε τη μαχη να κρατησουμε τη γλωσσα μας.αν αυριο βγει φιρμανι δηλαδη οτι πρεπει ολοι να ξερουν κινεζικα θα πανε ολοι να μαθουν κινεζικα?Δεν ξέρω αν υπάρχει μανία για τα αγγλικά, πάντως πλέον τα αγγλικά είναι απαραίτητα στη ζωή...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannhs2001
Επιφανές μέλος


εμεις φταιμε ομως για αυτο γτ υποταχτηκαμε και δεν δωσαμε τη μαχη να κρατησουμε τη γλωσσα μας.αν αυριο βγει φιρμανι δηλαδη οτι πρεπει ολοι να ξερουν κινεζικα θα πανε ολοι να μαθουν κινεζικα?
Βασικές γνώσεις είναι καλό να έχουμε όλοι . Το κακό είναι να τρέχουμε μανιωδώς να αποζητούμε πτυχία χωρίς λόγο . Εγώ προσωπικά δίνω για C2 αλλά γιατί είναι απαραίτητο για τις επαγγελματικές μου φιλοδοξίες , δεν είναι απλά για να το κορνιζώσω όπως κάνουν πολλοί δυστυχώς .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


εδω ανοιγεις ακομα ενα σπουδαιο θεμα που ειχε συζητηθει και παλαιοτερα στο ισκουλ περι πτυχιομαχιας.παρα πολλοι βγαζουν πτυχια απο ανωτατες σχολες και στην συνεχεια το παιζουν dolce vita και απλως τα κορνιζαρουν.το ιδιο ισχυει λοιπον και με τα αγγλικα που ειπεςΒασικές γνώσεις είναι καλό να έχουμε όλοι . Το κακό είναι να τρέχουμε μανιωδώς να αποζητούμε πτυχία χωρίς λόγο . Εγώ προσωπικά δίνω για C2 αλλά γιατί είναι απαραίτητο για τις επαγγελματικές μου φιλοδοξίες , δεν είναι απλά για να το κορνιζώσω όπως κάνουν πολλοί δυστυχώς .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


οντως για αυτο επρεπε τα αγγλικα να γινονται μετα το λυκειο και αν αξιοποιουνται σε μεταπτυχιακο και οχι να επιβαρυνουν εναν μαθητη οπως δυστυχως γινεται στην ελλαδα μας ολα αυτα τα χρονιαΈχουν αλλάξει οι εποχές και τα αγγλικά πλέον όλοι λίγο πολύ τα γνωρίζουν. Αποτελεί κοινό σημείο επικοινωνίας από τους περισσότερους ανθρώπους. Στα Αγγλικά συνεννοούμαστε, όταν πάμε σε μία ξένη χώρα.. Δεν ξέρω για πτυχία και κορνίζες τι κάνει ο κόσμος, πάντως το να πας να δώσεις ένα πτυχίο στο γυμνάσιο-λύκειο, μέχρι να το αξιοποιήσεις ουσιαστικά σε ένα πρόγραμμα π.χ. μεταπτυχιακού επιπέδου, έχει χάσει την αξία του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Προς το χειρότερο είναι φίλε μου γιατί πραγματικά είναι άκρως καταθλιπτικό να βλέπεις τα πιτσιρίκια να μην μπορούν να γράψουν ούτε μία λέξη χωρίς να κατακρεουργήσουν την ορθογραφία στα Ελληνικά και παράλληλα να γράφουν και να μιλάνε τα Αγγλικά σαν native English speakers .
Θυμάμαι όταν είχε βγει η μόδα με τα "greeklish" είχε γίνει ολόκληρο θέμα από τους ανθρώπους των γραμμάτων κατά πόσο απειλείται η Ελληνική γλώσσα. Νομίζω ότι η δική μου η γενιά που πέρασε εφηβεία με λογοτεχνία και κάπως πιο ...αλάνα, σκισμένα γόνατα, ξύλο, μπάλα και αραλίκι με παιδιά της ηλικίας μας ή 1-2 χρόνια μικρότερα ή μεγαλύτερα από τη γειτονιά.
Για την ιστορία, η δική μου η γενιά ήταν τυπικά η δεύτερη γενιά που εκτέθηκε σε βαθμό εθισμού με τα ηλεκτρονικά και η παιδική ηλικία εξαφανίστηκε στην επόμενη γενιά. Το σοκ του ψηφιακού παιχνιδιού έκανε μεγάλη ζημιά γιατί η κοινωνία δεν ήταν έτοιμη γι' αυτό. Έχετε δει πως κάνει ένας πίθηκος όταν κοιτάζει μια οθόνη υπολογιστή; Ξεχνάει να φάει τη μπανάνα του. Είχα δει το πείραμα σε ένα ντοκιμαντέρ από κάποιο Πανεπιστήμιο των ΗΠΑ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος



Ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων Γενικού Λυκείου (Ημερήσιου-Εσπερινού)

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα αγγλικά καθίστανται υποχρεωτικό μάθημα και στις 3 τάξεις του λυκείου. Μάλιστα στην α λυκείου διδάσκονται 3 ώρες και όχι 2. Υποχρεωτική καθίσταται στην α και την β λυκείου και η δεύτερη ξένη γλώσσα (γαλλικά ή γερμανικά). Η φυσική αγωγή γίνεται 2ωρο στη β και 3ωρο στη γ. Οι εφαρμογές πληροφορικής γίνονται υποχρεωτικό από μάθημα επιλογής στην α ενώ στην β η επιστήμη των υπολογιστών γίνεται 2ωρο από μονόωρο. Η πολιτική παιδεία(οικονομία,πολιτική και δίκαιο, κοινωνιολογία) στην α από 3ωρο γίνεται 2ωρο ενώ στη β λυκείου παύει να διδάσκεται. Στις ανθρωπιστικές σπουδές της β οι αρχές κοινωνικών επιστημών αντικαθίστανται από τα λατινικά και ως εκ τούτου θα διδάσκονται και στη β και στη γ, όπως ήταν μέχρι και το 2014. Στη γ τα μαθήματα προσανατολισμού θα είναι 6ωρα και όχι 7ωρα ενώ παράλληλα εισάγεται το κόντρα μάθημα.
Ξέχασα να σημειώσω ότι το project δεν υφίσταται πλέον ως αυτόνομο μάθημα αλλά ενσωματώνεται στη πολιτική παιδεία, στις εφαρμογές υπολογιστών και στην επιστήμη των υπολογιστών. Το project αυτό επηρεάζει το 50% του βαθμού του β τετραμήνου στα εν λόγω μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Δυστυχώς ισχύει , αλλά πρώτα τα Ελληνικά μας . Εδώ μερικοί συνομιλούν στα αγγλικά χωρίς λόγο , τι να λέμε τώρα .
Μα, τα ελληνικά ως γλώσσα έχουν αυτό το αμίμητο χαρακτηριστικό της προσαρμογής σε τόσες συνθήκες. Δεν είναι μία γλώσσα τόσων ετών επειδή μιλάμε όπως ο Σοφοκλής, αλλά επειδή προσαρμόζεται η γλώσσα στις εκάστοτε συνθήκες. Πάντοτε η ελληνική γλώσσα ενσωμάτωνε και μετουσίωνε σε δικά της ξένα προς αυτή στοιχεία - αρχής γενομένης από το ίδιο της το αλφάβητο - επομένως, ουδέν κακό αν επηρεαστεί και από τα αγγλικά η γλώσσα μας και υιοθετήσει όρους, εκφραστικά σχήματα κ.λπ..
Καθορίστηκε με υπουργική απόφαση το ωρολόγιο πρόγραμμα για τα γενικά λύκεια:
![]()
Ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων Γενικού Λυκείου (Ημερήσιου-Εσπερινού)
Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι δύο υπουργικές αποφάσεις που καθορίζουν τα Ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων των Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξεων του Γενικού Λυκείου (Ημερήσιου-Εσπερινού). ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ Ειδικότερα το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων των Α ́, Β...www.esos.gr
Αξιοσημείωτο είναι ότι τα αγγλικά καθίστανται υποχρεωτικό μάθημα και στις 3 τάξεις του λυκείου. Μάλιστα στην α λυκείου διδάσκονται 3 ώρες και όχι 2. Υποχρεωτική καθίσταται στην α και την β λυκείου και η δεύτερη ξένη γλώσσα (γαλλικά ή γερμανικά). Η φυσική αγωγή γίνεται 2ωρο στη β και 3ωρο στη γ. Οι εφαρμογές πληροφορικής γίνονται υποχρεωτικό από μάθημα επιλογής στην α ενώ στην β η επιστήμη των υπολογιστών γίνεται 2ωρο από μονόωρο. Η πολιτική παιδεία(οικονομία,πολιτική και δίκαιο, κοινωνιολογία) στην α από 3ωρο γίνεται 2ωρο ενώ στη β λυκείου παύει να διδάσκεται. Στις ανθρωπιστικές σπουδές της β οι αρχές κοινωνικών επιστημών αντικαθίστανται από τα λατινικά και ως εκ τούτου θα διδάσκονται και στη β και στη γ, όπως ήταν μέχρι και το 2014. Στη γ τα μαθήματα προσανατολισμού θα είναι 6ωρα και όχι 7ωρα ενώ παράλληλα εισάγεται το κόντρα μάθημα.
Είναι πάντως χαρακτηριστικό πώς στην Ελλάδα και η δεξιά και η αριστερά δρουν, εν πολλοίς, με ιδεολογικά κριτήρια σε ό,τι έχει να κάνει με την εκπαίδευση. Αφ' ενός, η προηγούμενη κυβέρνηση θεωρούσε πιο σημαντική την κοινωνική μόρφωση, την αγωγή του πολίτη κ.λπ. - π.χ. Λατινικά vs Κοινωνιολογία ή το κόντρα μάθημα της Β' λυκείου που ήταν η πολιτική παιδεία για τη θετική κατεύθυνση - ενώ η νυν κυβέρνηση εστιάζει περισσότερο στην επαγγελματική κατάρτιση και την απόκτηση δεξιοτήτων για την αγορά εργασίας.
Θα ήταν ωραίο να βλέπαμε και ένα πιο πολυσύνθετο μείγμα πολιτικής κάποτε, βέβαια. Οψόμεθα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannhs2001
Επιφανές μέλος


Μα, τα ελληνικά ως γλώσσα έχουν αυτό το αμίμητο χαρακτηριστικό της προσαρμογής σε τόσες συνθήκες. Δεν είναι μία γλώσσα τόσων ετών επειδή μιλάμε όπως ο Σοφοκλής, αλλά επειδή προσαρμόζεται η γλώσσα στις εκάστοτε συνθήκες. Πάντοτε η ελληνική γλώσσα ενσωμάτωνε και μετουσίωνε σε δικά της ξένα προς αυτή στοιχεία - αρχής γενομένης από το ίδιο της το αλφάβητο - επομένως, ουδέν κακό αν επηρεαστεί και από τα αγγλικά η γλώσσα μας και υιοθετήσει όρους, εκφραστικά σχήματα κ.λπ..
Είναι πάντως χαρακτηριστικό πώς στην Ελλάδα και η δεξιά και η αριστερά δρουν, εν πολλοίς, με ιδεολογικά κριτήρια σε ό,τι έχει να κάνει με την εκπαίδευση. Αφ' ενός, η προηγούμενη κυβέρνηση θεωρούσε πιο σημαντική την κοινωνική μόρφωση, την αγωγή του πολίτη κ.λπ. - π.χ. Λατινικά vs Κοινωνιολογία ή το κόντρα μάθημα της Β' λυκείου που ήταν η πολιτική παιδεία για τη θετική κατεύθυνση - ενώ η νυν κυβέρνηση εστιάζει περισσότερο στην επαγγελματική κατάρτιση και την απόκτηση δεξιοτήτων για την αγορά εργασίας.
Θα ήταν ωραίο να βλέπαμε και ένα πιο πολυσύνθετο μείγμα πολιτικής κάποτε, βέβαια. Οψόμεθα.
Καλό είναι μερικά πράγματα να τα διατηρήσουμε και εξαρτάται τι εννοούμε αφομοίωση και λέξεις όπως κριντζάρω , κιλλάρω κλπ ξενόφερτες είναι αλλά ελπίζω να μην εννοείς να ενσωματωθούν και επισήμως στο Ελληνικό λεξιλόγιο
Μιλάς τώρα για πολυσύνθετο μείγμα πολιτικής στην Ελλάδα ... Όνειρα μπορούμε να κάνουμε αλλά θα μείνουν όνειρα μόνο .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος


όπως κριντζάρω , κιλλάρω κλπ ξενόφερτες είναι αλλά ελπίζω να μην εννοείς να ενσωματωθούν και επισήμως στο Ελληνικό λεξιλόγιο
Τέτοιες λέξεις δεν πρόκεται να ενσωματωθούν στη γλώσσα μας ποτέ , είναι απλά trends να το πω έτσι που κρατούν για λίγο καιρό , μετά φεύγουν και έρχονται νέες λέξεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Καλό είναι μερικά πράγματα να τα διατηρήσουμε και εξαρτάται τι εννοούμε αφομοίωση και λέξεις όπως κριντζάρω , κιλλάρω κλπ ξενόφερτες είναι αλλά ελπίζω να μην εννοείς να ενσωματωθούν και επισήμως στο Ελληνικό λεξιλόγιο
Μιλάς τώρα για πολυσύνθετο μείγμα πολιτικής στην Ελλάδα ... Όνειρα μπορούμε να κάνουμε αλλά θα μείνουν όνειρα μόνο .
Και να ενσωματωθούν, ποιο το πρόβλημα; Λέμε π.χ. κορβανάς - εκ του Εβραϊκού κορβάν - απλά επειδή η ένταξη αυτής της λέξης δεν έγινε όσο ζούμε, δε μας ενοχλεί. Σταματήσαμε να χρησιμοποιούμε τόσες λέξεις στην καθομιλουμένη μας, απλά και μόνο γιατί ήταν πλέον παρωχημένες για να επικοινωνούμε χρησιμοποιώντας αυτές.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα. Λέμε «Με αυτόν τον τρόπο προσπάθησα να επικοινωνήσω τις ιδέες μου στο κοινό». Δεν το λέγαμε αυτό στα ελληνικά μέχρι πρόσφατα - αναφέρομαι σε αυτήν τη χιλιετία - γιατί το ρήμα επικοινωνώ θεωρούνταν αμετάβατο. Έλα μου όμως που στα αγγλικά υπάρχει το communicate [something] και εκεί το ρήμα χρησιμοποιείται ως μεταβατικό. Ούτε αυτό όμως μας «χάλασε». Δε μας χάλασε επίσης που μας «φόρεσαν» το πολυτονικό σύστημα και τη μικρογράμματη γραφή και δε γράφαμε όπως οι αρχαίοι ημών - ή υμών, δεν μπορώ να εγγυηθώ για του λόγου μου.
Βάλε πόσα άλλα παραδείγματα υπάρχουν στα νέα ελληνικά που δε μας ενοχλούν - π.χ. «κάλεσέ με πίσω» εκ του «call me back» - και πόσο απλά στεκόμαστε σε δύο-τρία πράγματα που απλώς «φαίνονται». Η γλώσσες αλλάζουν, γιατί έτσι εξυπηρετούν την επικοινωνία κάθε γενιάς και δεν είναι πρόβλημα αυτό. Πρόβλημα θα ήταν να περιορίζαμε την εκφραστική ικανότητα μίας γλώσσας στο όνομα κάποιας διατήρησης μιας «ιδανικής» μορφής της.
Και, για του λόγου το αληθές, η μόνη ουσιαστική αλλοίωση της γλώσσας που θυμάμαι είναι η δημιουργία της καθαρεύουσας ως μία γλώσσας που, μεταξύ άλλων, αποσκοπούσε στο να:
- δώσει ταυτότητα στην «πνευματική» τάξη της νεοσύστατης Ελλάδας - ταξικός διαχωρισμός, με άλλα λόγια,
- δώσει μία αίσθηση ιστορικής συνέχειας.
Οι γλώσσες είναι για να μας φέρνουν κοντά, όχι για να μας χωρίζουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος


Μήπως τότε να αρχίσουν να διδάσκονται οι μαθητές και την ιστορία της Αγγλίας και των Η.Π.Α αντί για την ελληνική; Γιατί αυτό που προτείνεις αργά ή γρήγορα εκεί θα οδηγήσει.Και να ενσωματωθούν, ποιο το πρόβλημα; Λέμε π.χ. κορβανάς - εκ του Εβραϊκού κορβάν - απλά επειδή η ένταξη αυτής της λέξης δεν έγινε όσο ζούμε, δε μας ενοχλεί. Σταματήσαμε να χρησιμοποιούμε τόσες λέξεις στην καθομιλουμένη μας, απλά και μόνο γιατί ήταν πλέον παρωχημένες για να επικοινωνούμε χρησιμοποιώντας αυτές.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα. Λέμε «Με αυτόν τον τρόπο προσπάθησα να επικοινωνήσω τις ιδέες μου στο κοινό». Δεν το λέγαμε αυτό στα ελληνικά μέχρι πρόσφατα - αναφέρομαι σε αυτήν τη χιλιετία - γιατί το ρήμα επικοινωνώ θεωρούνταν αμετάβατο. Έλα μου όμως που στα αγγλικά υπάρχει το communicate [something] και εκεί το ρήμα χρησιμοποιείται ως μεταβατικό. Ούτε αυτό όμως μας «χάλασε». Δε μας χάλασε επίσης που μας «φόρεσαν» το πολυτονικό σύστημα και τη μικρογράμματη γραφή και δε γράφαμε όπως οι αρχαίοι ημών - ή υμών, δεν μπορώ να εγγυηθώ για του λόγου μου.
Βάλε πόσα άλλα παραδείγματα υπάρχουν στα νέα ελληνικά που δε μας ενοχλούν - π.χ. «κάλεσέ με πίσω» εκ του «call me back» - και πόσο απλά στεκόμαστε σε δύο-τρία πράγματα που απλώς «φαίνονται». Η γλώσσες αλλάζουν, γιατί έτσι εξυπηρετούν την επικοινωνία κάθε γενιάς και δεν είναι πρόβλημα αυτό. Πρόβλημα θα ήταν να περιορίζαμε την εκφραστική ικανότητα μίας γλώσσας στο όνομα κάποιας διατήρησης μιας «ιδανικής» μορφής της.
Και, για του λόγου το αληθές, η μόνη ουσιαστική αλλοίωση της γλώσσας που θυμάμαι είναι η δημιουργία της καθαρεύουσας ως μία γλώσσας που, μεταξύ άλλων, αποσκοπούσε στο να:
Έτσι είχαμε το παράδοξο τα παιδιά να μαθαίνουν στο σχολείο ότι η μηλιά λέγεται μηλέα και ότι η κατσούλα λέγεται γάτα - όπως διακωμωδείται και εδώ.
- δώσει ταυτότητα στην «πνευματική» τάξη της νεοσύστατης Ελλάδας - ταξικός διαχωρισμός, με άλλα λόγια,
- δώσει μία αίσθηση ιστορικής συνέχειας.
Οι γλώσσες είναι για να μας φέρνουν κοντά, όχι για να μας χωρίζουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


Καθορίστηκε με υπουργική απόφαση το ωρολόγιο πρόγραμμα για τα γενικά λύκεια:
![]()
Ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων Γενικού Λυκείου (Ημερήσιου-Εσπερινού)
Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι δύο υπουργικές αποφάσεις που καθορίζουν τα Ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων των Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξεων του Γενικού Λυκείου (Ημερήσιου-Εσπερινού). ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ Ειδικότερα το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων των Α ́, Β...www.esos.gr
Αξιοσημείωτο είναι ότι τα αγγλικά καθίστανται υποχρεωτικό μάθημα και στις 3 τάξεις του λυκείου. Μάλιστα στην α λυκείου διδάσκονται 3 ώρες και όχι 2. Υποχρεωτική καθίσταται στην α και την β λυκείου και η δεύτερη ξένη γλώσσα (γαλλικά ή γερμανικά). Η φυσική αγωγή γίνεται 2ωρο στη β και 3ωρο στη γ. Οι εφαρμογές πληροφορικής γίνονται υποχρεωτικό από μάθημα επιλογής στην α ενώ στην β η επιστήμη των υπολογιστών γίνεται 2ωρο από μονόωρο. Η πολιτική παιδεία(οικονομία,πολιτική και δίκαιο, κοινωνιολογία) στην α από 3ωρο γίνεται 2ωρο ενώ στη β λυκείου παύει να διδάσκεται. Στις ανθρωπιστικές σπουδές της β οι αρχές κοινωνικών επιστημών αντικαθίστανται από τα λατινικά και ως εκ τούτου θα διδάσκονται και στη β και στη γ, όπως ήταν μέχρι και το 2014. Στη γ τα μαθήματα προσανατολισμού θα είναι 6ωρα και όχι 7ωρα ενώ παράλληλα εισάγεται το κόντρα μάθημα.
Τουλάχιστον έγινε απολύτως ξεκάθαρο πλέον ότι οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, στις Πανελλαδικές του 2021 θα εξετασθούν στην Κοινωνιολογία ενώ από τις Πανελλαδικές του 2022 και μετά θα εξετάζονται στα Λατινικά.
Σε σχετικές συζητήσεις και σε άρθρα εφημερίδων παραλειπόταν ν΄αναφερθεί με αποτέλεσμα οι υποψήφιοι του 2021 να μην είναι σίγουροι για το ποιο μάθημα θα δώσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Μήπως τότε να αρχίσουν να διδάσκονται οι μαθητές και την ιστορία της Αγγλίας και των Η.Π.Α αντί για την ελληνική; Γιατί αυτό που προτείνεις αργά ή γρήγορα εκεί θα οδηγήσει.
Δεν καταλαβαίνω τη συσχέτιση που κάνεις, πραγματικά. Εννοώ, μιλούσαμε για τη γλώσσα και το ότι το να εντάσσονται νέα στοιχεία, ξένα αρχικά ως προς αυτή, δε συνιστά αλλοίωση αλλά εμπλουτισμό - όπως συμβαίνει τόσους αιώνες, άλλωστε - και το ότι αντιδρούμε υπερβολικά απέναντι σε αυτό και με συντηρητικά αντανακλαστικά.
Για την ιστορία, προφανώς και θα ήταν θεμιτό να ξεφύγουμε λίγο από την εθνοκεντρική μας ιστορία και να δούμε και ένα ψήγμα, έστω, της παγκόσμιας ιστορίας. Δε γίνεται τα παιδιά να βγαίνουν από το σχολείο και να μην ξέρουν τίποτα για τον Δυτικό Μεσαίωνα, πέρα από το - όχι και εντελώς αληθές - ότι ο απόδημος ελληνισμός του Βυζαντίου έφερε την άνοιξη και την Αναγέννηση στη Δύση. Δηλαδή, πόση μεροληψία να αντέξουμε, πια;!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος


Πάντα νομίζουν ότι απειλείται η ελληνική γλώσσα ενώ τέτοια φαινόμενα δεν είναι ελληνική πατέντα. Και οι γάλλοι έχουν τα franglais και πάει λέγοντας. Σιγά μην σταματήσουμε τις ξένες γλώσσες επειδή δεν καταλαβαίνουμε την γλωσσική ανάγκη των κοινοτήτων να διαφέρουν.Θυμάμαι όταν είχε βγει η μόδα με τα "greeklish" είχε γίνει ολόκληρο θέμα από τους ανθρώπους των γραμμάτων κατά πόσο απειλείται η Ελληνική γλώσσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Πως σας φαινεται η ιδεα οσες/οσοι θελουν να μπουν σε σχολες θεατρικης αγωγης να δινουν καποιο μαθημα υποκριτικης που να εχει θεωρητικο και πρακτικο μερος;
Καλή, απλά μετά πρέπει να θεσπίσουμε αντίστοιχα μαθήματα για πολλά άλλα τμήματα. Ενδεικτικό της αναγκαιότητας ενός μεγάλου διαλόγου.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 118 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Joji
- phleidhs
- Hased Babis
- Jimmy20
- oups
- Θανασης Α.
- Ρέινα
- Σταβι
- athinoula
- Dr. Gl. Luminous
- barkos
- Stroka
- hirasawayui
- nicole1982
- jims
- Μάρκος Βασίλης
- Rene2004
- Xristosdimitra
- tsiobieman
- harry akritas
- Scandal
- fockos
- igeorgeoikonomo
- Mukumbura
- ΘανάσοςG4
- giannhs2001
- natalix
- eukleidhs1821
- J.Cameron
- vehement
- Γατέχων
- T C
- Gary
- kikianagnwstou101017
- kristinbacktoschool
- angelikitaraxia
- Viedo
- Indiana Jones
- jimis2001
- Memetchi
- Greco314
- Dimitris9
- uni77
- Αντικειμενικός
- American Economist
- lenaki001
- Lydia6902
- JohnGreek
- Earendil
- Power-13
- Griff
- seeyainhell
- charmander
- Athens2002
- MarcoReus
- Αλκης Κ.
- kvstas92
- Alexandros973
- Ermioni89
- tasost
- Άρτεμις Α.
- EiriniS20
- don_vito
- Σπυρακος (^^)
- AK-92
- Unseen skygge
- tymvorixos
- Κλημεντίνη
- Jocaste
- Ziggy 1
- CELTICS FAN
- Γατόπαρδος.
- VouDou
- efi25
- jj!
- Johnman97
- theodoraooo
- DonaeB
- Zetakallipidou
- kostas83
- GeorgePAOKara
- TonyMontanaEse
- george777
- Makis7
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.