Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του σχολείου

giannhs2001

Well-known member

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,276 μηνύματα.
Eίχα διαβάσει ένα άρθρο του Κάτσικα που έλεγε πολύ στοχευμένα πράγματα για ποιο λόγο ΟΧΙ στην αξιολόγηση. Υπάρχει ένα σχέδιο με μελλοντικές προοπτικές για τις επόμενες δεκαετίες, τα σχολεία να αποκτήσουν έναν αυτοδιαχειριζόμενο τρόπο λειτουργίας κάτω από μια συνεργασία των τοπικών φορέων (Δήμος, Εκκλησία, Σύλλογος Γονέων, ΜΚΟ ίσως, κλπ) όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό για δεκαετίες. Το υπουργείο θα έχει μόνο την ευθύνη του σχολικού προγράμματος. Ο διευθυντής θα αναβαθμιστεί ενώ μπορεί να υπάρξει και τμήμα οικονομικής διαχείρισης της μονάδας που θα παίζει ρόλο "ανθρωπίνου δυναμικού". Το πρόβλημα σε μια τέτοια εξέλιξη, είναι ότι οι καθηγητές θα αξιολογούνται σε μόνιμη βάση από επιθεωρητές-συμβούλους εκπαίδευσης και τους μαθητές, με αποτέλεσμα να συμβαίνει αυτό που είναι σεξουαλικό ταμπού στην Ελληνική κοινωνία: η δοκιμαστική περίοδος και η άμεση απόλυση τελείως κοφτά όπως συμβαίνει στον ιδιωτικό τομέα.

Μετά θα "κόψει" τελείως φυσιολογικά το ρεύμα νέων που θέλει να γίνει δάσκαλος ή καθηγητής γιατί η θέση θα έχει αντικίνητρα, δηλαδή, κίνητρα μόνο για ανθρώπους που θέλουν να διδάσκουν σε παιδιά και όχι για τα προνόμια της θέσης (δηλαδή τη μονιμότητα).


Να είμαστε ειλικρινής δεν είναι καθόλου κακό αυτό που λες με το εξωτερικό . Καλό είναι να κινούνται γρηγορότερα οι διαδικασίες πρόσληψης-απόλυσης και αξιολόγησης . Από το να περιμένουν τον ΑΣΕΠ μία φορά στα 50 χρόνια πλέον καλύτερα αυτό . Αλλά δυστυχώς και σε αυτό το θέμα κρατάω μικρό καλάθι γιατί δεν θα συμπεριφέρεται ο κάθε Διευθυντής αξιοκρατικά αν έχει την πλήρη ελευθερία στο θέμα απολύσεων - προσλήψεων . Πιστεύω θα πρέπει να υπάρχει σχετική επιτροπή που να απαρτίζετε από συμβούλους , διευθυντές , υποδιευθυντές κλπ για το θέμα αυτό και καλό είναι οι σύμβουλοι να μην είναι τόσο τοπικοί γιατί θα υπάρχουν πολλές μαλαγανιές του στυλ " έλα εγώ δέχτηκα να βάλεις τον δικό σου τώρα θα δεχτείς και εσύ τον δικό μου κλπ κλπ " .
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,732 μηνύματα.
Να είμαστε ειλικρινής δεν είναι καθόλου κακό αυτό που λες με το εξωτερικό . Καλό είναι να κινούνται γρηγορότερα οι διαδικασίες πρόσληψης-απόλυσης και αξιολόγησης . Από το να περιμένουν τον ΑΣΕΠ μία φορά στα 50 χρόνια πλέον καλύτερα αυτό . Αλλά δυστυχώς και σε αυτό το θέμα κρατάω μικρό καλάθι γιατί δεν θα συμπεριφέρεται ο κάθε Διευθυντής αξιοκρατικά αν έχει την πλήρη ελευθερία στο θέμα απολύσεων - προσλήψεων . Πιστεύω θα πρέπει να υπάρχει σχετική επιτροπή που να απαρτίζετε από συμβούλους , διευθυντές , υποδιευθυντές κλπ για το θέμα αυτό και καλό είναι οι σύμβουλοι να μην είναι τόσο τοπικοί γιατί θα υπάρχουν πολλές μαλαγανιές του στυλ " έλα εγώ δέχτηκα να βάλεις τον δικό σου τώρα θα δεχτείς και εσύ τον δικό μου κλπ κλπ " .

:lol: :lol: από μαλαγανιές έχουμε μεταδιδακτορικό ως λαός. :tongue: :hehe: Θεούλης απλά.

Νομίζω ότι θα υπάρχει η επιτροπή του σχολείου και του συλλόγου των γονέων που θα προτείνουν την πρόσληψη με την εξής διαδικασία. Η άμεση διαδικασία επιλογής θα γίνεται από το Τμήμα Ανθρωπίνου Δυναμικού / Οικονομικής Διαχείρισης του σχολείου και η γραφειοκρατική επικύρωση (το πράσινο φως ή η τελική απόρριψη) από την τοπική ΠΥΣΔΕ όπως γίνεται σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες. Οι φορείς (Δήμος, Εκκλησία, κλπ) θα αναλάβουν την χρηματοδοτική υποστήριξη των σχολικών μονάδων σε επίπεδο υποδομών και χωροταξίας. Επιτέλους να αποδεσμευτεί η πρόσληψη διδακτικού προσωπικού από τη λογική της μοριοδότησης χωρίς σαφή προσόντα.
 

giannhs2001

Well-known member

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,276 μηνύματα.
:lol: :lol: από μαλαγανιές έχουμε μεταδιδακτορικό ως λαός. :tongue: :hehe: Θεούλης απλά.

Νομίζω ότι θα υπάρχει η επιτροπή του σχολείου και του συλλόγου των γονέων που θα προτείνουν την πρόσληψη με την εξής διαδικασία. Η άμεση διαδικασία επιλογής θα γίνεται από το Τμήμα Ανθρωπίνου Δυναμικού / Οικονομικής Διαχείρισης του σχολείου και η γραφειοκρατική επικύρωση (το πράσινο φως ή η τελική απόρριψη) από την τοπική ΠΥΣΔΕ όπως γίνεται σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες. Οι φορείς (Δήμος, Εκκλησία, κλπ) θα αναλάβουν την χρηματοδοτική υποστήριξη των σχολικών μονάδων σε επίπεδο υποδομών και χωροταξίας. Επιτέλους να αποδεσμευτεί η πρόσληψη διδακτικού προσωπικού από τη λογική της μοριοδότησης χωρίς σαφή προσόντα.


Η ανάμειξη της Εκκλησίας στο όλο έργο είναι επικίνδυνη αλλά και χρήσιμη ταυτόχρονα . Έχει περιουσία 2 τρισεκατομμύρια ας τα ξοδέψει υπέρ του Ελληνικού λαού από το να τα τρώει και να πετάει κάνα κόκαλο στα συσσίτια . Το σίγουρο είναι ότι αν δώσεις έστω και λίγη εξουσία στην Εκκλησία στην παιδεία μετά πάνε περίπατο η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση , οι προσλήψεις αλλόθρησκων εκπαιδευτικών και τα συναφή . Καλό είναι γενικά η Εκκλησία να μην μπλέκεται στα εσωτερικά του κράτους . Το καλό είναι ότι εκτός από μοριοδότηση θα δοθεί τέλος και στην τεράστια γραφειοκρατία .
Όσο για την μαλαγανιά φίλε δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο είναι και αυτό ένα από τα άσχημα μέρη της νοοτροπίας μας που μας καθηλώνουν αιώνες πίσω από τους υπολοίπους .
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές για να βελτιωθεί η παιδεία , το νομοσχέδιο αυτό και αυτά που λέμε τώρα και να υλοποιηθούν δεν θα είναι αρκετά για τίποτα . Έχουμε πάρα πολύ δρόμο μπροστά για μία "καλή" ΔΗΜΌΣΙΑ εκπαίδευση στην Ελλάδα

Υ.Γ. Να την φοβόμαστε και λίγο την ΝΔ γιατί φέτος πήγε να περάσει και ισοτιμία στα πτυχία ιδιωτικών και δημόσιων πανεπιστημίων . Αν περάσει κάτι τέτοιο καήκαμε ομαδικώς .
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,732 μηνύματα.
Η ανάμειξη της Εκκλησίας στο όλο έργο είναι επικίνδυνη αλλά και χρήσιμη ταυτόχρονα . Έχει περιουσία 2 τρισεκατομμύρια ας τα ξοδέψει υπέρ του Ελληνικού λαού από το να τα τρώει και να πετάει κάνα κόκαλο στα συσσίτια . Το σίγουρο είναι ότι αν δώσεις έστω και λίγη εξουσία στην Εκκλησία στην παιδεία μετά πάνε περίπατο η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση , οι προσλήψεις αλλόθρησκων εκπαιδευτικών και τα συναφή . Καλό είναι γενικά η Εκκλησία να μην μπλέκεται στα εσωτερικά του κράτους . Το καλό είναι ότι εκτός από μοριοδότηση θα δοθεί τέλος και στην τεράστια γραφειοκρατία .
Όσο για την μαλαγανιά φίλε δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο είναι και αυτό ένα από τα άσχημα μέρη της νοοτροπίας μας που μας καθηλώνουν αιώνες πίσω από τους υπολοίπους .
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές για να βελτιωθεί η παιδεία , το νομοσχέδιο αυτό και αυτά που λέμε τώρα και να υλοποιηθούν δεν θα είναι αρκετά για τίποτα . Έχουμε πάρα πολύ δρόμο μπροστά για μία "καλή" ΔΗΜΌΣΙΑ εκπαίδευση στην Ελλάδα

Υ.Γ. Να την φοβόμαστε και λίγο την ΝΔ γιατί φέτος πήγε να περάσει και ισοτιμία στα πτυχία ιδιωτικών και δημόσιων πανεπιστημίων . Αν περάσει κάτι τέτοιο καήκαμε ομαδικώς .

Tο πρώτο και κύριο πρόβλημα είναι αυτό που είπα πιο πάνω στο ποστ # 40. Το πολιτικό προσωπικό της χώρας σε μεγάλο βαθμό είναι σάπιο. Από τον υπουργό μέχρι τον τελευταίο κλητήρα του Δήμου που μπήκε με ρουσφέτι και τα εθνικά βαφτίσια (η παλιά παράδοση πολλών πολιτικών για μάζεμα ψήφων). Η σάπια νοοτροπία τους σε συνδυασμό με την αγκυλωτική ιδεοληψία τους, έχει ως αποτέλεσμα το 2021, 2022, 2023 να μιλάμε ακόμη για τις αλλαγές που ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν. Για μένα το πρόβλημα δεν είναι αν η κυβέρνηση λέγεται ΝΔ ή Αεροδιαστημική Ένωση Καλλιεργητών Κάνναβης. Ας κυβερνήσει και ο αυτοκράτορας της Ιαπωνίας αν είναι να γίνει κάποια πρόοδος. Το πρόβλημα είναι η ανυπαρξία στόχων από τους πολιτικούς κάθε ιδεολογίας. Οι πολιτικοί που έχουμε είναι μια προέκταση του εαυτού μας. Δεν νομίζω ότι η Κανέλλη να συζητάει τα δίκαια του ανέργου που καλείται να πληρώσει ένα ενοίκιο 400 ευρώ στο καφενείο της Βουλής παρεούλα πίνοντας φρέντο με την Μισέλ Ασημακοπούλου της ΝΔ...αλλά στην κάμερα, είναι "διαφορετικοί". Για τέτοιο επίπεδο νοημοσύνης.
 

giannhs2001

Well-known member

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,276 μηνύματα.
Tο πρώτο και κύριο πρόβλημα είναι αυτό που είπα πιο πάνω στο ποστ # 40. Το πολιτικό προσωπικό της χώρας σε μεγάλο βαθμό είναι σάπιο. Από τον υπουργό μέχρι τον τελευταίο κλητήρα του Δήμου που μπήκε με ρουσφέτι και τα εθνικά βαφτίσια (η παλιά παράδοση πολλών πολιτικών για μάζεμα ψήφων). Η σάπια νοοτροπία τους σε συνδυασμό με την αγκυλωτική ιδεοληψία τους, έχει ως αποτέλεσμα το 2021, 2022, 2023 να μιλάμε ακόμη για τις αλλαγές που ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν. Για μένα το πρόβλημα δεν είναι αν η κυβέρνηση λέγεται ΝΔ ή Αεροδιαστημική Ένωση Καλλιεργητών Κάνναβης. Ας κυβερνήσει και ο αυτοκράτορας της Ιαπωνίας αν είναι να γίνει κάποια πρόοδος. Το πρόβλημα είναι η ανυπαρξία στόχων από τους πολιτικούς κάθε ιδεολογίας. Οι πολιτικοί που έχουμε είναι μια προέκταση του εαυτού μας. Δεν νομίζω ότι η Κανέλλη να συζητάει τα δίκαια του ανέργου που καλείται να πληρώσει ένα ενοίκιο 400 ευρώ στο καφενείο της Βουλής παρεούλα πίνοντας φρέντο με την Μισέλ Ασημακοπούλου της ΝΔ...αλλά στην κάμερα, είναι "διαφορετικοί". Για τέτοιο επίπεδο νοημοσύνης.

Πόσο δίκιο μπορεί να έχει κάποιος σε ένα σχόλιο . Βασικά δεν πιστεύω ότι θα πάμε μπροστά με ξενόφερτες ιδεολογίες όπως κομμουνισμός , εθνικοσοσιαλισμός , φιλελευθερισμός κλπ. Ο κάθε πολιτικός κοιτάει πρώτα τον εαυτό του ενώ αυτή η προσκόλληση σε ιδεολογίες μας έχει διχάσει για τα καλά . Μάχονται για ιδεολογίες και για κόμματα που τους αγνοούν πλήρως και το κάθε ένα με τον δικό του τρόπο τρώει την χώρα εσωτερικά . Το σίγουρο είναι ότι μυαλό δεν βάζουμε και έτσι θα μείνουμε για πάντα .
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,732 μηνύματα.
Πόσο δίκιο μπορεί να έχει κάποιος σε ένα σχόλιο . Βασικά δεν πιστεύω ότι θα πάμε μπροστά με ξενόφερτες ιδεολογίες όπως κομμουνισμός , εθνικοσοσιαλισμός , φιλελευθερισμός κλπ. Ο κάθε πολιτικός κοιτάει πρώτα τον εαυτό του ενώ αυτή η προσκόλληση σε ιδεολογίες μας έχει διχάσει για τα καλά . Μάχονται για ιδεολογίες και για κόμματα που τους αγνοούν πλήρως και το κάθε ένα με τον δικό του τρόπο τρώει την χώρα εσωτερικά . Το σίγουρο είναι ότι μυαλό δεν βάζουμε και έτσι θα μείνουμε για πάντα .

Eννοείται. Γι' αυτό κοιτάμε να ζούμε καλά, να είμαστε προσωπικά χαρούμενοι και η χώρα ας μη φτιάξει ποτέ. Δεν είναι επιλογή μας που ότι και να ψηφίζεις βγαίνει Πασοκ στο τέλος και φυσικά κάποια πράγματα δυστυχώς δεν επηρεάζονται μέσω της ψήφου. Υπάρχει σε μεγάλο βαθμό κληρονομική ολιγαρχία. Ας είμαστε ρεαλιστές.

Υ.Γ. Ήδη χθες η Μανωλίδου μέσω των γενεθλίων του γιου της, βρήκε αφορμή να τον "διαφημίσει" και καλά με ευχές στον όχλο του instagram αλλά με προοπτικές ως μελλοντικό κατάλληλο να σώσει τον τόπο. Το μήνυμα περνάει ούτως ή άλλως. Η κάποια καρέκλα-ρετιρέ του δημοσίου θα τον περιμένει για να βιδωθεί, ας "κατηγορεί" ο Άδωνης τους δημοσίους υπαλλήλους. :hehe:

Ο γιος της Στάη τι δουλειά κάνει; Λέτε να είναι άνεργος-φοιτητής;
 

Memetchi

Well-known member

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Απόφοιτος του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 607 μηνύματα.

giannhs2001

Well-known member

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,276 μηνύματα.
Ήδη τα γράφουν από την πρώτη δημοτικού.

Η αλήθεια είναι ότι δεν το έψαξα τόσο . Στην δικιά μου γενιά μας έγραφαν από την Τρίτη Δημοτικού όπου άρχιζαν και τα Αγγλικά του σχολείου . Τώρα άλλαξαν προς το χειρότερο οι νοοτροπίες των γονιών ;
 

jims

Well-known member

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 698 μηνύματα.
Έχω ακούσει περιπτώσεις που τα στέλνουν σε φροντιστήριο αγγλικών πριν πάνε πρώτη δημοτικού. Και πιστέψτε με δεν υπερβάλλω!
 

giannhs2001

Well-known member

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,276 μηνύματα.
Έχω ακούσει περιπτώσεις που τα στέλνουν σε φροντιστήριο αγγλικών πριν πάνε πρώτη δημοτικού. Και πιστέψτε με δεν υπερβάλλω!
δεν υπάρχει καμία σωτηρία , είμαστε χαμένοι από χέρι .
 

Memetchi

Well-known member

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Απόφοιτος του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 607 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν το έψαξα τόσο . Στην δικιά μου γενιά μας έγραφαν από την Τρίτη Δημοτικού όπου άρχιζαν και τα Αγγλικά του σχολείου . Τώρα άλλαξαν προς το χειρότερο οι νοοτροπίες των γονιών ;
Προς το χειρότερο δεν θα το έλεγα αλλά εδώ και πολλά χρόνια τα αγγλικά διδάσκονται από την πρώτη έτσι και αλλιώς.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,136 μηνύματα.
Όταν λέει ενοποίηση Θετικών Επιστημών και Επιστημών Υγείας δηλαδή θα υπάρχει πρόσβαση και στα δύο επιστημονικά πεδία;

΄Οχι μόνο σ΄ ένα επιστημονικό πεδίο θα έχουν πρόσβαση!
Απλά βρίσκονται όλοι στην ίδια ομάδα προσανατολισμού (Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) επειδή τα 3 από τα 4 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, είναι κοινά και θα τα διδάσκονται μαζί.
Τώρα όσοι θέλουν να έχουν πρόσβαση στο 2ο επιστημονικό πεδίο θα επιλέξουν ως 4ο μάθημα τα Μαθηματικά ενώ όσοι θέλουν να έχουν πρόσβαση στο 3ο επιστημονικό πεδίο θα επιλέξουν ως 4ο μάθημα τη Βιολογία.
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,584 μηνύματα.
Πλέον τα παιδάκια από τα 2-3 με τα tablet, laptop, pc, κινητά στα αγγλικά εκτείθονται. Κι εγώ όταν πήγαινα σχολείο 3η δημοτικού άρχιζες φροντιστήριο, μετά πήγε δευτέρα, πρώτη, τώρα νηπιαγωγείο...

Καλό είναι να μαθαίνουν Αγγλικά, αλλά να μην παραμελούμε την ελληνική γλώσσα...
 

giannhs2001

Well-known member

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,276 μηνύματα.
Προς το χειρότερο δεν θα το έλεγα αλλά εδώ και πολλά χρόνια τα αγγλικά διδάσκονται από την πρώτη έτσι και αλλιώς.

Προς το χειρότερο είναι φίλε μου γιατί πραγματικά είναι άκρως καταθλιπτικό να βλέπεις τα πιτσιρίκια να μην μπορούν να γράψουν ούτε μία λέξη χωρίς να κατακρεουργήσουν την ορθογραφία στα Ελληνικά και παράλληλα να γράφουν και να μιλάνε τα Αγγλικά σαν native English speakers .
 

Memetchi

Well-known member

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Απόφοιτος του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 607 μηνύματα.
Προς το χειρότερο είναι φίλε μου γιατί πραγματικά είναι άκρως καταθλιπτικό να βλέπεις τα πιτσιρίκια να μην μπορούν να γράψουν ούτε μία λέξη χωρίς να κατακρεουργήσουν την ορθογραφία στα Ελληνικά και παράλληλα να γράφουν και να μιλάνε τα Αγγλικά σαν native English speakers .
Μπορούν να γίνουν και τα δυο αν γίνουν σωστά, σε μικρή ηλικία μαθαίνεις πιο εύκολα αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση.
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,795 μηνύματα.
Προς το χειρότερο είναι φίλε μου γιατί πραγματικά είναι άκρως καταθλιπτικό να βλέπεις τα πιτσιρίκια να μην μπορούν να γράψουν ούτε μία λέξη χωρίς να κατακρεουργήσουν την ορθογραφία στα Ελληνικά και παράλληλα να γράφουν και να μιλάνε τα Αγγλικά σαν native English speakers .

Οι γλώσσες είναι ζωντανές και ως τέτοιες, αλλάζουν με τα χρόνια. Επίσης, η οργανωμένη δίγλωσση εκπαίδευσης φαίνεται να έχει αρκετά θετικά για τα παιδιά - τουλάχιστον, προς τα εκεί συγκλίνει η έως τώρα βιβλιογραφία.

Αλλά, αυτό θέλει προσοχή, όπως ειπώθηκε και παραπάνω. Δε συνιστά αλλοίωση της ελληνικής γλώσσας ούτε τίποτα τέτοιο, απλώς μία ακόμα αλλαγή στη μακρόχρονη εξέλιξή της.
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,819 μηνύματα.
Προς το χειρότερο είναι φίλε μου γιατί πραγματικά είναι άκρως καταθλιπτικό να βλέπεις τα πιτσιρίκια να μην μπορούν να γράψουν ούτε μία λέξη χωρίς να κατακρεουργήσουν την ορθογραφία στα Ελληνικά και παράλληλα να γράφουν και να μιλάνε τα Αγγλικά σαν native English speakers .
Πραγματικα ποσο δικιο εχεις!Πως μας καταντησανε ετσι!Να περιφρονουμε την ιδια μας τη γλωσσα και ταυτοχρονα να χουμε γινει αμερικανακια.Να απαιτειται καθε παιδι απο το δημοτικο κιολας να χει lower.Nα θεωρειται πιο βασικη γνωση να ξερεις αγγλικα και οχι ξερω γω το εμβαδον του κυκλου ποσο ειναι!
 

giannhs2001

Well-known member

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,276 μηνύματα.
Πραγματικα ποσο δικιο εχεις!Πως μας καταντησανε ετσι!Να περιφρονουμε την ιδια μας τη γλωσσα και ταυτοχρονα να χουμε γινει αμερικανακια.Να απαιτειται καθε παιδι απο το δημοτικο κιολας να χει lower.Nα θεωρειται πιο βασικη γνωση να ξερεις αγγλικα και οχι ξερω γω το εμβαδον του κυκλου ποσο ειναι!


Η γνωστή παγκοσμιοποίηση αδερφέ μου . Όλα θέλουν ένα μέτρο , η εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας είναι σημαντική αλλά όχι να υποτιμάμε την γλώσσα μας αλλά και να υιοθετούμε ξένα πρότυπα συμπεριφοράς .
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,819 μηνύματα.
Η γνωστή παγκοσμιοποίηση αδερφέ μου . Όλα θέλουν ένα μέτρο , η εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας είναι σημαντική αλλά όχι να υποτιμάμε την γλώσσα μας αλλά και να υιοθετούμε ξένα πρότυπα συμπεριφοράς .
εγω φιλε μου ενω ημουν αριστος μαθητης στα αγγλικα ημουνα μετριος και παραμενω μετριος.Ολοι απορουσαν πως γινεται να εισαι φυτουκλακι και στα αγγλικα να βαριεσαι να διαβασεις ενω εβλεπες μαθητες της πλακας να εισαι αριστοι στα αγγλικα.Δεν μπορουσα να καταλαβω γτ υπηρχε αυτη η μανια με τα αγγλικα.Ακομα και τωρα δεν μπορω να το καταλαβω
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,584 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν υπάρχει μανία για τα αγγλικά, πάντως πλέον τα αγγλικά είναι απαραίτητα στη ζωή...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top