sofia.kp

Νεοφερμένος

Η sofia.kp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Πότε έγινε αυτή η ανακοίνωση της υπουργού; Επίσης, εννοείς ότι τα λατινικά θα είναι μάθημα επιλογής στις νέες πανελλήνιες όπως ήταν και είναι η βιολογία;
Μαλλον δεν καταλαβες τι εννοω.Η υπουργος εβγαλε ανακοινωση καπου αρχες σεπτεμβρη αν θυμαμαι καλα οτι θα υπαρχει η δυνατοτητα επιλογης συστηματος για τους παλιους αποφοιτους.Οσοι δηλαδη εχουν ξανα δωσει εστω και μια φορα πανελλαδικες.Με την εννοια νεες πανελληνιες θεωρω πως εννοεις το νεο συστημα.Στην θεωρητικη κατευθυνση οπως ειχα αναφερει κ στο προηγουμενο μηνυμα μου ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ισχυει ως υποχρεωτικο μαθημα η εκθεση (και μονο οχι λογοτεχνια) η ιστορια και τα αρχαια και σαν επιλογης λατινικα (1ο πεδιο) η βιολογια γενικης (3ο πεδιο) αναλογα τις προτιμησεις τους καθε μαθητη φυσικα.Αυτα δεν ισχυουν με το ΝΕΟ συστημα γιαυτο και η επιλογη συστηματος αλλωστε.Η θεωρητικη με το ΝΕΟ συστημα δεν εχει ουτε λατινικα ουτε και βιολογια.Η επιλογη ειναι "προνομιο" των παλιων.
Υ.Γ. Συγνωμη για την τοση καθυστερηση αλλα διαβασμα :smartass:

Γειά χαρά σε όλους.

Είμαι 22 χρονων και είμαι τεταρτοετης φοιτητής σε ενα τμήμα Διοίκησης Επειχηρήσεων , και χρωστάω αρκετά μαθήματα. Δεν πέρασα εκεί επειδή έτρεφα κάποιο ενδιαφέρον για τον συγκεκριμένο κλάδο αλλά καθαρά λόγω τύχης και αδιαφορίας στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού . Το πρόβλημα είναι οτι λόγω διάφορων εφηβικών και μεταεφηβικών φάσεων που πέρασα άργησα να καταλάβω τι είναι αυτό που μου αρέσει ( η καλύτερα τι είναι αυτό που ΔΕΝ μου αρέσει ) και πλεον έχοντας αρχίσει να συνειδητοποιώ κάποια πράγματα νιώθω λες κι εχω εγκλωβιστεί σε ένα αδιέξοδο . Δε με ενθουσιάζουν καθόλου οι επαγγελματικές προοπτικές της σχολής μου ( management , marketing κλπ ) κι επιπρόσθετα μπορώ να πω οτι μου προκαλόυν και ως ένα βαθμό αποστροφή. Ωστόσο , τα τελευταία χρόνια έχω εξασκήσει ενα πολύ ωραίο χόμπι , το διάβασμα . Μέσα απ'το διάβασμα ανακάλυψα το ενδιαφέρον για τομείς όπως η ιστορία , η φιλοσοφία , οι τέχνες και λιγότερο η ψυχολογία . Το ενδιαφέρον που τρέφω για να διαβάσω πχ. ενα σύνγραμμα του Αριστοτέλη σε σχέση με το να διαβάσω πχ.ποσοτικές τέχνικες Μάρκετινγκ είναι αντιστρόφως ανάλογο . Πέρνοντας ως πάτημα το παραπάνω , σκέφτομαι πόσο πιο παραγωγικό για μένα θα ήταν να εμβάθυνα σε ακαδημαικό επίπεδο πάνω σε κάτι που με ενδιάφερει πραγματικά . Δεν είναι εύκολες οι ανθρωπιστικές επιστήμες και δεν τρέφω αυταπάτες οτι δε θα συναντήσω δυσκολίες αν αποφασίσω να σπουδάσω μια απο αυτές , οι δυσκολίες όμως είναι για να αψηφόνται όταν υπάρχει στόχος .
Και κάπου εδώ λοιπόν θέλω τα φώτα σας , μένω σε μια σχολή μελετόντας έναν τομέα που δε με ολοκληρώνει ούτε ψυχικά αλλά ούτε επαγγελματικά ή κάνω το μεγάλο άλμα και γυρίζω κάποια βήματα ( πολλά σύμφωνα με τα χρόνια σπουδών μου ) πίσω για να επαναπροσδιορίσω το μέλλον μου.
Και τώρα ο λόγος περνάει σε εσάς , κάθε απάντηση καλοδεχούμενη.
Γεια σου φιλε ΑΤ97!!
Διαβασα το μηνυμα σου και ειπα να σου απαντησω με βαση παντα την προσωπικη μου αποψη!!Μπορω να καταλαβω πως αισθανεσαι,αυτο το "αδιεξοδο" που λες.Και εγω η ιδια το νιωθω αλλα στην ηλικια τον 19 στο δευτερο πλεον ετος της σχολης (ιδιωτικη διοτι με τα μορια που ειχα δεν περναγα ουτε ζαμπονοκοπτικη :laugh:) συνειδητοποιω οτι δεν μου ταιριαζει καθολου!Σαν παραδειγμα αρχικα θα σου φερω τον εαυτο μου κ το τι εκανα-κανω!Αφου συνειδητοποιησα μεσα στο καλοκαιρι οτι θελω μια αλλαγη και πως δεν μπορω με τιποτα να ακολουθησω ενα επαγγελμα που δεν με "γεμιζει",αποφασισα απο 1η οκτωβρη να αρχισω διαβασμα μονη μου για πανελλαδικες συνδυαστικα με την σχολη για να παρω κ την πιστοποιηση μην παει τζαμπα! Δυο χρονια μετα λοιπον την πρωτη φορα που εδωσα κ λιγο αποτυχημενη θα μπορουσα να πω φετος οτι τα δινω ολα και παιζω all in:dance3:Ας παμε ομως σε εσενα τωρα!Εισαι σε μια καλη σχολη με την εννοια οτι ενα χαρτι marketing μπορει να ανοιξει αρκετες πορτες ποσο μαλλον αν το συνδυασεις κ με αλλο πτυχιο!(μπορει οχι τοσο στην ελλαδα αλλα σιγουρα σε πολλες αλλες χωρες)Μιας και εισαι τεταρτος ετος (δεν ξερω αν χρωστας πολλα μαθηματα και αν μπορεις να ανταπεξελθεις)μια καλη λυση θα ηταν να εβγαζες την σχολη αν ειναι δυνατο φετος για να παρεις το πτυχιο μιας και εφτασες στο τελος.Και με το που το παρεις να ξεκινησεις διαβασμα για πανελλαδικες.Δεν θα σου προτεινα να το πας συνδυαστικα γιατι η προετοιμασια με νεα μαθηματα θα ειναι δυσκολη κ χρονοβορα μιας κ δεν ηταν τα μαθηματα που ειχες δωσει τοτε.Αν ομως δεν μπορεις με τιποτα να συνεχισεις σε αυτο που εισαι και δεν σε νοιαζει ουτε στο ελαχιστο να παρεις το πτυχιο στα χερια σου τοτε η μονη λυση ειναι πανελλαδικες! Ειμαι της αποψης να δωσεις οπως και να εχει διοτι δεν εχεις να χασεις κ κατι,απλα ενας χρονος κουρασης κ τελος.Υποθετω οτι ησουν κατευθυνση οικονομικων (τεχνολογικη για τα παλιοτερα χρονια) οποτε το να πας στην θεωρητικη για να ξεκλειδωσεις τις ανθρωπιστικες σχολες θα ειναι λιγο δυσκολο.Θελει αρκετο διαβασμα κυριως αποστηθιση.Η ιστορια θελει παπαγαλια δυστυχως και τα αρχαια πολυ εξασκηση κ διαβασμα φυσικα ποσο μαλλον οταν δεν ειχες κ στα σχολικα χρονια καποια ιδιαιτερη επαφη με αυτα.Η εκθεση παραμενει στα ιδια με το τοτε.Αν αποφασισεις να δωσεις, δωσε με το ΝΕΟ συστημα γιατι διεκδικεις πολυ πιο ευκολα μια θεση στην σχολη που σε ενδιαφερει.Η θωερητικη εχει αρκετα υψηλες βασεις αλλα κ ανταγωνισμο.Το νεο συστημα εχει σαν αλλαγη την λογοτεχνια σε συνδυασμο με την εκθεση και την κοινωνιολογια στην θεση των λατινικων.Δυσκολιες θα συναντησεις πολλες και στην προετοιμασια σου για πανελληνιες μιας κ θα εχεις καινουργια μαθηματα ,αλλα και μετεπειτα στην σχολη που θα μπορεσεις να εισαχθεις.Με διαβασμα ,σωστο προγραμμα και θεληση ομως ολα μπορουν να γινουν.Αν το θες τοσο και αποφασισεις να δωσεις,κανε ερευνα στο ιντερνετ για τις σχολες που σε ενδιαφερουν κ το προγραμμα σπουδων τους και αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα ξεκινα φροντιστηριο για να αποκτησεις σωστες βασεις κ να εχεις καθοδηγηση.Οσο για το κομματι της αποκαταστασης δυστυχως οι περισσοτερες σχολες της θεωρητικης δεν εχουν ιδιαιτερο μελλον εδω ,αναμεσα σε πολλες αλλες φυσικα και αλλων κατευθυνσεων.Ευχομαι να βοηθησα και οποια και να ειναι η αποφαση σου καλη επιτυχια σου ευχομαι!!:clapup:
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Γειά χαρά σε όλους.

Είμαι 22 χρονων και είμαι τεταρτοετης φοιτητής σε ενα τμήμα Διοίκησης Επειχηρήσεων , και χρωστάω αρκετά μαθήματα. Δεν πέρασα εκεί επειδή έτρεφα κάποιο ενδιαφέρον για τον συγκεκριμένο κλάδο αλλά καθαρά λόγω τύχης και αδιαφορίας στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού . Το πρόβλημα είναι οτι λόγω διάφορων εφηβικών και μεταεφηβικών φάσεων που πέρασα άργησα να καταλάβω τι είναι αυτό που μου αρέσει ( η καλύτερα τι είναι αυτό που ΔΕΝ μου αρέσει ) και πλεον έχοντας αρχίσει να συνειδητοποιώ κάποια πράγματα νιώθω λες κι εχω εγκλωβιστεί σε ένα αδιέξοδο . Δε με ενθουσιάζουν καθόλου οι επαγγελματικές προοπτικές της σχολής μου ( management , marketing κλπ ) κι επιπρόσθετα μπορώ να πω οτι μου προκαλόυν και ως ένα βαθμό αποστροφή. Ωστόσο , τα τελευταία χρόνια έχω εξασκήσει ενα πολύ ωραίο χόμπι , το διάβασμα . Μέσα απ'το διάβασμα ανακάλυψα το ενδιαφέρον για τομείς όπως η ιστορία , η φιλοσοφία , οι τέχνες και λιγότερο η ψυχολογία . Το ενδιαφέρον που τρέφω για να διαβάσω πχ. ενα σύνγραμμα του Αριστοτέλη σε σχέση με το να διαβάσω πχ.ποσοτικές τέχνικες Μάρκετινγκ είναι αντιστρόφως ανάλογο . Πέρνοντας ως πάτημα το παραπάνω , σκέφτομαι πόσο πιο παραγωγικό για μένα θα ήταν να εμβάθυνα σε ακαδημαικό επίπεδο πάνω σε κάτι που με ενδιάφερει πραγματικά . Δεν είναι εύκολες οι ανθρωπιστικές επιστήμες και δεν τρέφω αυταπάτες οτι δε θα συναντήσω δυσκολίες αν αποφασίσω να σπουδάσω μια απο αυτές , οι δυσκολίες όμως είναι για να αψηφόνται όταν υπάρχει στόχος .
Και κάπου εδώ λοιπόν θέλω τα φώτα σας , μένω σε μια σχολή μελετόντας έναν τομέα που δε με ολοκληρώνει ούτε ψυχικά αλλά ούτε επαγγελματικά ή κάνω το μεγάλο άλμα και γυρίζω κάποια βήματα ( πολλά σύμφωνα με τα χρόνια σπουδών μου ) πίσω για να επαναπροσδιορίσω το μέλλον μου.
Και τώρα ο λόγος περνάει σε εσάς , κάθε απάντηση καλοδεχούμενη.
Νομίζω μπορώ να καταλάβω την κατάσταση σου γιατί βρίσκομαι σε μια παρόμοια λολ Όταν είχε έρθει η ώρα για τις πανελλήνιες η έλλειψη στόχου δεν με ωθούσε καθόλου να διαβάσω οπότε και οι βαθμοί μου στο τέλος ήταν άθλιοι! Έδωσα δεύτερη φορά πανελλήνιες την επόμενη χρονιά η οποία πάλι βγήκε σκάρτη και αποφάσισα τελικά να μπω σε μία ιδιωτική σχολή στην οποία και πάλι δεν είχα τρελό ενδιαφέρον (και όντως άλλαξα τομέα σπουδών μετά από λίγο καιρό). Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που τελείωσα την σχολή εκείνη, και τον τελευταίο χρόνο περίπου έχω αναπτύξει ένα ενδιαφέρον προς την γλωσσολογία κάτι το οποίο σκέφτομαι κιόλας να σπουδάσω. Ο τομέας στην ιδιωτική σχολή που τέλειωσα πλέον δεν με αντιπροσωπεύει καν και δεν πιστεύω να ξαναεργαστώ πάνω στο αντικείμενο. Ωστόσο, νιώθω μια μεγαλύτερη... ασφάλεια να το πω που έχω ήδη ένα πτυχίο κάτω απ' την ζώνη μου! Οπότε η συμβουλή που θα μπορούσα να σου δώσω είναι να τελειώσεις τις σπουδές που έχεις στη μέση (περισσότερο από μέση δηλαδή αφού κοντεύεις να τελειώσεις!) και μετά να ακολουθήσεις 100% έναν (ή ένα μιξ) απ' τους άλλους τομείς που ανέφερες ότι σε ελκύουν.
Δεν είναι καθόλου αργά να αλλάξεις γνώμη και δρόμο καριέρας κατά την γνώμη μου! Και σίγουρα θα έλεγα το ίδιο πράγμα και σε κάποιον με τα διπλά σου χρόνια!
ΥΓ. Το πτυχίο ενός τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων είναι αρκετά "γενικό" άρα όλο και κάπου θα σου φανεί χρήσιμο στο μέλλον. Είτε στην επαγγελματική ζωή είτε ακόμη και στην προσωπική. Εδώ έρχεται και δένει ωραία το γνωστό ρητό "μάθε τέχνη κι άστηνε" λολ Εκτός αυτών, μπορείς πάντα να εμπλουτίσεις το πτυχίο σου στην ΔΕ με ένα μεταπτυχιακό ώστε να έρθει λίγο πιο κοντά στην προσωπικότητα και στα θέλω σου (μπορείς να το κάνεις αυτό στο πλάι ας πούμε)... Το χεις ψάξει αυτό καθόλου, έστω για να δεις τι επιλογές έχεις από εκείνη την πλευρά, ή όχι;
Ό,τι και να αποφασίσεις στο τέλος, καλή τύχη! :thumbsup:

EDIT: Μόλις συνειδητοποίησα πόσο συμφωνώ με την απάντηση της sofia.kp από πάνω χεχ συγγνώμη αν επαναλαμβάνομαι σε κάποια σημεία :pardon:

Μαλλον δεν καταλαβες τι εννοω.Η υπουργος εβγαλε ανακοινωση καπου αρχες σεπτεμβρη αν θυμαμαι καλα οτι θα υπαρχει η δυνατοτητα επιλογης συστηματος για τους παλιους αποφοιτους.Οσοι δηλαδη εχουν ξανα δωσει εστω και μια φορα πανελλαδικες.Με την εννοια νεες πανελληνιες θεωρω πως εννοεις το νεο συστημα.Στην θεωρητικη κατευθυνση οπως ειχα αναφερει κ στο προηγουμενο μηνυμα μου ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ισχυει ως υποχρεωτικο μαθημα η εκθεση (και μονο οχι λογοτεχνια) η ιστορια και τα αρχαια και σαν επιλογης λατινικα (1ο πεδιο) η βιολογια γενικης (3ο πεδιο) αναλογα τις προτιμησεις τους καθε μαθητη φυσικα.Αυτα δεν ισχυουν με το ΝΕΟ συστημα γιαυτο και η επιλογη συστηματος αλλωστε.Η θεωρητικη με το ΝΕΟ συστημα δεν εχει ουτε λατινικα ουτε και βιολογια.Η επιλογη ειναι "προνομιο" των παλιων.
Υ.Γ. Συγνωμη για την τοση καθυστερηση αλλα διαβασμα :smartass:
Ξαναδιάβασα το προηγούμενο μήνυμα μου για να επαναπροσδιοριστώ ως προς το θέμα και πραγματικά δεν ξέρω τι με είχε μπερδέψει :lol: Ίσως το μπερδεμένο κλίμα που επικρατούσε στη διάρκεια σχεδόν όλου του Σεπτεμβρίου να με είχε πανικοβάλει περισσότερο απ' ότι πίστευα :giveup: Όπως και να χει, πλέον έχω ξεμπλέξει τα μπούτια μου και συνήθισα τις αλλαγές που θα γίνουν άρα όλα καλα~ :lol: Επίσης, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα που απάντησες τώρα! Καταλαβαίνω πως το διάβασμα αφήνει λίγο χρόνο ελεύθερο και πόσο μάλλον χρόνο να μπεις στο φόρουμ~ :happy:
 
Τελευταία επεξεργασία:

MaryLou

Νεοφερμένος

Η MaryLou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους. Χρειάζομαι την καθοδήγηση σας. Θα δώσω πανελλαδικές μετά από πολλά χρόνια. Διαβάζω μόνη μου χωρίς φροντιστήριο. Τελείωσα το βιβλίο της κοινωνιολογιας καλή ανάγνωση και δουλευω παράλληλα τα υπόλοιπα. Τι πρέπει να κάνω από εκεί και έπειτα; τα ξανά διαβάζω; ταα μαθαίνω κομμάτι κομμάτι απο έξω;
Βοηθήστε με ώστε να μπορέσω να οριοθέτησω το διάβασμα μου
 

tasost

Νεοφερμένος

Ο tasost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους. Χρειάζομαι την καθοδήγηση σας. Θα δώσω πανελλαδικές μετά από πολλά χρόνια. Διαβάζω μόνη μου χωρίς φροντιστήριο. Τελείωσα το βιβλίο της κοινωνιολογιας καλή ανάγνωση και δουλευω παράλληλα τα υπόλοιπα. Τι πρέπει να κάνω από εκεί και έπειτα; τα ξανά διαβάζω; ταα μαθαίνω κομμάτι κομμάτι απο έξω;
Βοηθήστε με ώστε να μπορέσω να οριοθέτησω το διάβασμα μου
θα δώσεις με το καινούργιο σύστημα ;
 

gnkk

Νεοφερμένος

Η gnkk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Καλησπέρα! Σκεφτομαι να δώσω 2η φορά και να ξεκινήσω τώρα φροντιστήριο ή ιδιαίτερα. Θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στην ύλη των μαθηματων; Επειδή οι περισσότεροι έχουν ξεκινήσει από το καλοκαίρι
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Καλησπέρα! Σκεφτομαι να δώσω 2η φορά και να ξεκινήσω τώρα φροντιστήριο ή ιδιαίτερα. Θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στην ύλη των μαθηματων; Επειδή οι περισσότεροι έχουν ξεκινήσει από το καλοκαίρι


Καλησπέρα , θα ήταν πολύ καλύτερα να ξεκινούσες το καλοκαίρι ΑΛΛΑ αν βρεις ένα ταχύρυθμο τμήμα και κατανοείς , φυσικά , την ύλη που έχεις ναι εννοείται ότι θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις. Τι κατεύθυνση είσαι?
 

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τελικά που έχουμε καταλήξει καινούργιο ή παλιό σύστημα;..έχω ελπίδες με παλιό ή μπα;
 

mitsss

Νεοφερμένος

Ο mitsss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Παιδιά καλησπέρα και από εμένα.
Θέλω να ξαναδώσω εισαγωγικές.έχω τελείωσει λο.χρη οπα και θέλω τώρα να περάσω μαρκετινγκ στο οπα.
Προτείνετε παλιό ή νέο σύστημα;
Η έκθεση με τη λογοτεχνία γιατί δίνονται μαζί στο νέο σύστημα;
 

mitsss

Νεοφερμένος

Ο mitsss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Γιατί μετά θέλω να βάλω εμπορίας και διαφήμισης για να είμαι όσο κοντά στο αντικείμενο γίνεται.Στις κατατακτήριες δίνεις για μια σχολή και αν μπεις.Με τις εισαγωγικές πολλαπλασιάζω τις πιθανότητες να σπουδάσω το αντικείμενο που θέλω. αοθ θα γράψω,σκέτη έκθεση θα γράψω.Έκθεση με λογοτεχνία πώς θα είναι;Μαθηματικά με περισσότερη ύλη πώς να την αντέξεις.οκ προγραμματισμός θα ναι οπως ήταν σε ύλη
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γιατί μετά θέλω να βάλω εμπορίας και διαφήμισης για να είμαι όσο κοντά στο αντικείμενο γίνεται.

ΟΚ λοιπόν! Φαντάζομαι ότι ενδιαφέρεσαι να δώσεις στις φετινές πανελλαδικές οπότε μπορείς να επιλέξεις σύστημα εισαγωγής. Εγώ αν ήμουν στη θέση σου (επειδή έχεις δώσει πανελλαδικές και στο παρελθόν), θα έδινα με το παλιό που θα μου ήταν πιο οικείο!
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Μαθηματικά με περισσότερη ύλη πώς να την αντέξεις.οκ προγραμματισμός θα ναι οπως ήταν σε ύλη

Τι εννοείς μαθηματικά με περισσότερη ύλη; Από τις αλλαγές του 2015-2016, η ύλη των μαθηματικών είναι μικρότερη από το παλαιότερο σύστημα των 6 μαθημάτων ενώ, με το φετινό σύστημα, ο προγραμματισμός έχει παραπάνω ύλη.
 

mitsss

Νεοφερμένος

Ο mitsss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Βασίλη σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.Κάποιος που θα ξαναδώσει ξέρει πότε οι αιτήσεις πρέπει να γίνουν στα σχολεία;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Βασίλη σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.Κάποιος που θα ξαναδώσει ξέρει πότε οι αιτήσεις πρέπει να γίνουν στα σχολεία;

Οι αιτήσεις, συνήθως, γίνονται Φλεβάρη με Μάρτη, αλλά πέρυσι αυτό άλλαξε και έγινα πολύ αργότερα. Φέτος, ένεκα κορωνοϊού, φαντάζομαι, θα πάει πιο αργά η όλη ιστορία - ωστόσο, δεν έχει πάρει το μάτι μου σχετική ανακοίνωση ακόμα.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κάποιος που θα ξαναδώσει ξέρει πότε οι αιτήσεις πρέπει να γίνουν στα σχολεία;


Οι αιτήσεις συμμετοχής από το 2018 και μετά υποβάλλονται εντός του Μαρτίου (πριν το 2018 γίνονταν εντός του Φεβρουαρίου).
(Υπουργική απόφαση Φ.253/16678/Α5/31-1-2018 - ΦΕΚ 353 τ.Β΄/7-2-2018).
Και όταν λέμε εντός του Μαρτίου εννοούμε μέσα στο δεύτερο 15/νθημερο καθώς το 2018 υποβλήθηκαν από 16 έως 29 Μαρτίου και το 2019 από 20 έως 29 Μαρτίου.
Φέτος βέβαια η κατάσταση είναι ιδιάζουσα και κανείς δεν ξέρει τι και πότε θα γίνει!
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

.orax

Νεοφερμένος

Η. orax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Αυτο που λέει η ερώτηση:)
Κανένας που να έδωσε 4η φορά;
Το μετανιώσατε ή άξιζε τον κόπο;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
4η;;;;;; Με ενδιαφερει πολύ να μάθω τέτοια περίπτωση και πώς το διαχειρίστηκε
 

.orax

Νεοφερμένος

Η. orax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.

Αλκης Κ.

Δραστήριο μέλος

Ο Αλκης Κ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 630 μηνύματα.
Μάλλον θα είμαι εγω τέτοια περίπτωση :)
Καταρχάς έχεις δώσει ένα μάθημα μόνο. Αν μπεις αύριο και κάθε φορά απο εδώ και στο εξής στην αίθουσα με αυτήν την ψυχολογία τότε όσες φορές και να δώσεις στο μέλλον το ίδιο αποτέλεσμα θα έχεις. Σε ποιά σχολή θες να περάσεις αλήθεια? Θεωρείς οτι αξίζει να δώσεις 4 φορές για αυτήν την σχολή. Στα 18 και τα 20 δύσκολα ξέρουμε τι θέλουμε να κάνουμε. Δώσε ευκαιρίες στις σχολές που περνάς.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top