Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 16 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 69.183 εγγεγραμμένα μέλη και 3.624.035 μηνύματα σε 107.819 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 1.245 άτομα.
Υποψιάζομαι ότι η σύνθεση πλέον δεν αφορά συγκεκριμένα είδη, αλλά μία ποικιλία εξ' αυτών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παρατηρώ οτι συνεχώς ανακυκλώνεις την μουσική που αφορά τον Μπαχ και την εποχή Μπαρόκ. Θα πρέπει να πουμε σε αυτο το σημείο οτι το Μπαρόκ σαν εποχή είχε πολλα χαρακτηριστικά με κυριότερο την υπερβολική διακόσμηση και στολισμο της μουσικής καταλήγοντας να παίρνει ένα βαρύ και εντόνως σοβαρό χαρακτήρα χωρίς να αποκλείονται και ανάλαφρα έργα. Και μάλιστα συμφωνώ οτι ο Μπαχ χρησιμοποίησε στοιχεία που δεν χρησιμοποιήθηκαν ή θεωρήθηκαν ίσως και λανθασμένα στην εποχή του κλασικισμού και Εν συνέχεια βλέπουμε σε μεγαλύτερη χρήση αυτών σε νεότερα ρεύματα επιβεβαιώνοντας την διαχρονικότητα τους και την ομορφιά τους. Ωστόσο κάθε εποχή και κάθε κοινωνία εχει μια αισθητική η οποία όπως προείπα διαχέεται σε πολλα πράγματα στα κτίρια στις εκκλησίες στα ρούχα κτλ και η μουσική ακολουθεί ή και υποδεικνύει πολλές φορές την αισθητική αυτη. Εγώ προσωπικά ασχολούμαι περισσότερο με κλασικισμό και πρώιμο ρομαντισμό όπου προφανώς ειναι πιο ξένα χρονικά και χωρικά από τον σύγχρονο Έλληνα αλλα εμένα με εκφράζουν συναισθηματικά πολυ περισσότερο από οτι τα εγχώρια! Ίσως παίζει και ρολο οτι είχα παθολογική αγάπη να ακούω συνέχεια κλασική μουσική μέσω συλλογων δίσκων και πηγαίνοντας σε πολλές παραστάσεις στην Αθήνα που μου άρεσε παρα πολυ αυτο. Εν παςει περιπτώσει εμμένω στο γεγονός οτι μπορεί οι άνθρωποι να έγραφαν μουσική για να βιοποριστουν αλλα αυτο ήταν δικό τους δημιούργημα και το διαχειρίζονταν όπως ήθελαν αυτο δεν δίνει όμως το ελεύθερο να χρησιμοποιείται όπου να ναι οι μουσική τους! Αυτοί μπορεί να μην αναγνώριζαν την ποιότητα της μουσικής τους αλλα παρολαυτα δεν σημαίνει οτι οι ειδικοί και οι μελετητές θα άφηναν να διασύρονται έργα αυτής της εμβέλειας σε διαφημίσεις για πιάτα! Ειναι disrespect και disgrace απέναντι τους προπαντώς και λίγο με ενδιαφέρει αν ακούγεται αυτο σνομπ. Η τέχνη πρέπει να φυλάσσεται και να προστατεύεται όπως τα έργα τέχνης των μουσείων! Αυτη η άποψη ειναι δίκη μου!Η μουσική, δε θα κουραστώ να το λέω, δεν είναι χωρισμένη σε είδη από την «φύση» της. Εμείς βάζουμε στεγανά. Για παράδειγμα, ο Βιβάλντι έχει γράψει και αυτό και αυτό, με το δεύτερο να ακούγεται τελείως τσιγγάνικο/τούρκικο, με μία αμανετζίδικη διάθεση. Ο Μπαχ έχει γράψει πρελούδιο στο οποίο περνάνε και οι δώδεκα φθόγγοι της δωδεκαφθογγικής κλίμακας σε ενάμισι μέτρο - πράγμα που ο Schoenberg θα ζήλευε, δύο αιώνες μετά (άκου εδώ, μετά το 1:54:17). Ο Biber έχει χρησιμοποιήσει clusters στη μουσική του - σποραδικά - σχεδόν τρεις αιώνες πριν τον Cowell και τον Bartok. Η μουσική είναι πειραματισμός, είναι συναίσθημα, δεν είναι για να την βάλουμε σε καλούπια.
Ίσως το τρανότερο παράδειγμα ότι η μουσική είναι μία να είναι το Tattoo'd Lady του Garragher που έγινε Δρόμοι του πουθενά, από τους 667 και τον Μαργαρίτη.
Γενικά, άλλο το προσωπικό ύφος του κάθε καλλιτέχνη και άλλο το «είδος» της μουσικής του. Ο Μπαχ είχε προσωπικό ύφος που μεταβαλλόταν μέσα στη διάρκεια της ζωής του - ήταν ένας μουσικός «μαθηματικός» - αλλά δε σημαίνει ότι μπαίνει, σώνει και ντε, σε μία άλλη, γενικότερη, νόρμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παρατηρώ οτι συνεχώς ανακυκλώνεις την μουσική που αφορά τον Μπαχ και την εποχή Μπαρόκ. Θα πρέπει να πουμε σε αυτο το σημείο οτι το Μπαρόκ σαν εποχή είχε πολλα χαρακτηριστικά με κυριότερο την υπερβολική διακόσμηση και στολισμο της μουσικής καταλήγοντας να παίρνει ένα βαρύ και εντόνως σοβαρό χαρακτήρα χωρίς να αποκλείονται και ανάλαφρα έργα. Και μάλιστα συμφωνώ οτι ο Μπαχ χρησιμοποίησε στοιχεία που δεν χρησιμοποιήθηκαν ή θεωρήθηκαν ίσως και λανθασμένα στην εποχή του κλασικισμού και Εν συνέχεια βλέπουμε σε μεγαλύτερη χρήση αυτών σε νεότερα ρεύματα επιβεβαιώνοντας την διαχρονικότητα τους και την ομορφιά τους. Ωστόσο κάθε εποχή και κάθε κοινωνία εχει μια αισθητική η οποία όπως προείπα διαχέεται σε πολλα πράγματα στα κτίρια στις εκκλησίες στα ρούχα κτλ και η μουσική ακολουθεί ή και υποδεικνύει πολλές φορές την αισθητική αυτη. Εγώ προσωπικά ασχολούμαι περισσότερο με κλασικισμό και πρώιμο ρομαντισμό όπου προφανώς ειναι πιο ξένα χρονικά και χωρικά από τον σύγχρονο Έλληνα αλλα εμένα με εκφράζουν συναισθηματικά πολυ περισσότερο από οτι τα εγχώρια! Ίσως παίζει και ρολο οτι είχα παθολογική αγάπη να ακούω συνέχεια κλασική μουσική μέσω συλλογων δίσκων και πηγαίνοντας σε πολλές παραστάσεις στην Αθήνα που μου άρεσε παρα πολυ αυτο. Εν παςει περιπτώσει εμμένω στο γεγονός οτι μπορεί οι άνθρωποι να έγραφαν μουσική για να βιοποριστουν αλλα αυτο ήταν δικό τους δημιούργημα και το διαχειρίζονταν όπως ήθελαν αυτο δεν δίνει όμως το ελεύθερο να χρησιμοποιείται όπου να ναι οι μουσική τους! Αυτοί μπορεί να μην αναγνώριζαν την ποιότητα της μουσικής τους αλλα παρολαυτα δεν σημαίνει οτι οι ειδικοί και οι μελετητές θα άφηναν να διασύρονται έργα αυτής της εμβέλειας σε διαφημίσεις για πιάτα! Ειναι disrespect και disgrace απέναντι τους προπαντώς και λίγο με ενδιαφέρει αν ακούγεται αυτο σνομπ. Η τέχνη πρέπει να φυλάσσεται και να προστατεύεται όπως τα έργα τέχνης των μουσείων! Αυτη η άποψη ειναι δίκη μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.