Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Hταν πρόταση Μπαμπινιώτη η ζώνη πολιτισμού στα σχολεία.Εμεινε στα χαρτιά δυστυχώς.Προφανώς θεωρούν πιο χρήσιμα τα...λατινικά τα θρησκευτικά χημείες και ένα κάρο αηδίες που διδάσκονται στα σχολεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

take123

Νεοφερμένος

Ο take123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Να μην καταργηθούν, οξύνουν και καλλιεργούν την σκέψη. Απλά να αλλάξει λίγο ο τρόπος διδασκαλίας τους. Λιγότερο να αφιερώνουμε σε ρήματα τύπους κ.τ.λ. περισσότερο σε κείμενα και μεταφράσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Να μην καταργηθούν, οξύνουν και καλλιεργούν την σκέψη. Απλά να αλλάξει λίγο ο τρόπος διδασκαλίας τους. Λιγότερο να αφιερώνουμε σε ρήματα τύπους κ.τ.λ. περισσότερο σε κείμενα και μεταφράσεις

Γίνεται να βγάλεις σωστή μετάφραση, χωρίς να γνωρίζεις επακριβώς τους τύπους ρημάτων/ουσιαστικών κ.ο.κ.;;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Aggressive, δώσε μας τα φώτα σου, διότι, για να διαφωνείς, σημαίνει ότι έχεις άποψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.

Ακριβως εχουμε αυτη την απορια και οι καθηγητες μας δεν μπορουν να μας την λυσουν! Αν δεν σε πειραζει περνω το λινκ και το στελνω στην καλη μου φιλολογο;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mitis

Νεοφερμένος

Η mitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βάρη (Αττική). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Γιατί, και να μην αναγνώριζες το δικαίωμα των ομοφΥλόφιλων θα άλλαζε το παραμικρό? Ίσως μερικά μαθήματα Α.Ε. Γραμματείας θα σε βοηθούσαν να ξεπεράσεις την ομοφοβία που σε διακατέχει!
Σε ενημερώνω ότι διεκδικείς την πατρότητα της λέξης ομοφοβία. Νέα ανακάλυψη της νεοελληνικής γλώσσας που δεν αναφέρεται σε κανένα επίσημο λεξικό της Νεοελληνικής. Κάνε αμέσως αίτηση στην ακαδημία Αθηνών. Βεβαίως, υπάρχει η αντίστοιχη στα ξένα.
Γνωρίζοντας πολύ καλά το τι σημαίνει στα αγγλικά (και για να σε προλάβω και το πως ακριβώς ετυμολογείται), η χρήση της στη συγκεκριμένη παρατήρηση είναι τόσο άκυρη όσο του να μπερδεύεις τα μούσμουλα με τα περίπτερα επειδή είναι και τα δυο κίτρινα. Ο λόγος είναι διότι ο ncgnick έκφρασε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που εννοεί η λέξη. Περιττό να πω ότι μη μπορώντας εδώ και δεκάδες Posts πίσω να στοιχειοθετήσεις σοβαρό αντίλογο απέναντί του, στρέφεσαι σε προσωπικό επίπεδο προσβολής όπως εξάλλου έκαναν και με εμένα οι όμοιοί σου που δυστυχώς εξακολουθούν να σουλατσάρουν στο forum παρότι παραβιάζουν όπως εσύ σημαντικά άρθρα των όρων χρήσης του.
Ας αφήσουμε στην άκρη το θέμα της χρησιμότητας των γραμματικών και συντακτικών κανόνων για την ορθή έκφραση και ας πιάσουμε το θέμα της «κλίσης». Αφού λοιπόν συζητάμε και για «κλίση», καταλήγουμε στο συμπέρασμα, ότι τα αρχαία είναι χρήσιμα στο Γυμνάσιο ακριβώς για αυτό το λόγο. Αν καταργηθούν, πώς ένα παιδί που έχει κλίση στα αρχαία θα το καταλάβει, αν δεν τα διδαχθεί στο Γυμνάσιο; Γιατί να μην του δίνεται αυτή η δυνατότητα; Και μη μου πείτε τώρα «να είναι μάθημα επιλογής» γιατί σε αυτή την ηλικία των 13 - 14 ετών δεν πιστεύω ότι έχεις την ωριμότητα να επιλέξεις. Θα συμφωνήσω στο: όσοι θέλουν να ταλαιπωρούνται με τα μαθηματικά ας το κάνουν αλλά και όσοι θέλουν να ταλαιπωρούνται με τα αρχαία δεν θα πρέπει να τους αφαιρεθεί η δυνατότητα να το κάνουν!
Για να μπορέσεις να έχεις σωστή επιλογή θα πρέπει πρώτα να έχεις τις γνώσεις.
Επιφανειακά συμφωνώ, αλλά ξεχνάς ότι ένα παιδί έχει από πίσω του γονείς και οικογένεια με μεγαλύτερη εμπειρία. Έχει και δασκάλους με την αντίστοιχη εμπειρία για να δουν την κλίση του. Δεν θα πρέπει να υποβάλλεται σε δοκιμασία άνευ όρων όλο το Πανελλήνιο για μια χούφτα ανθρώπων που τελικά επιλέγουν την οπισθοδρόμηση στη ζωή τους και την ασφάλεια της παπαγάλισης των πεπραγμένων από το να αναζητούν νέους δρόμους στην επιστήμη και την τεχνολογία. Το ότι είναι μια χούφτα βέβαια και το ότι οι ανάγκες της ανθρωπότητας είναι διαφορετικές, αποδεικνύεται περίτρανα από το ισοζύγιο θετικών και θεωρητικών επιστημών ως προς την Ελληνική φιλολογία. Επίσης, ισχυρός αντίλογος είναι ότι μερικά παιδιά, καταφέρνουν έχοντας κλίση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών να πάρουν πτυχίο διδασκαλίας Κινέζικων με το που τελειώνουν το Λύκειο. Αυτό σημαίνει κατά την άποψή σου ότι τα κινέζικα θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά για όλους; Επίσης, κάποια παιδιά έχουν κλίση στη Μουσική κάποια άλλα στις κατασκευές και τους υπολογιστές. Έχουμε και παραδείγματα παιδιών που έχουν διαπρέψει στο τραγούδι και μάλιστα από τα 5 χρόνια τους. Να κάνουμε και το τραγούδι υποχρεωτικό για όλα τα παιδιά?
Τα Αρχαία πιστεύω ότι θα έπρεπε να καταργηθούν με την σημερινή μορφή διδασκαλίας τους. Ίσως θα έπρεπε να αντικατασταθούν με ένα μάθημα στο οποίο ο μαθητής θα έρθει σε επαφή με τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, θα μαθαίνει κάποια επιλεκτικά αρχαία κείμενα ως παράδειγμα ή και ενότητες ιστορίας που συνοδεύουν τα κείμενα αυτά, αλλά περισσότερο εγκυκλοπαιδικά και όχι με στόχο τον βαθμό. Ιστορία και Αρχαία, θα μπορούσαν να συγχωνευθούν σε ένα διαθεματικό μάθημα το οποίο θα μπορούσε να ενισχυθεί και με οπτικοακουστικό υλικό. Μήπως θα έπρεπε να αποτελέσει σεμιναριακό μάθημα συζήτησης; Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε να ελαφρύνει και το ημερήσιο σχολικό πρόγραμμα δίνοντας περισσότερο χρόνο διδασκαλίας σε μαθήματα υποδομής: νεοελληνική γλώσσα, μαθηματικά, φυσική,.. Θα ήταν ενδιαφέρον μαζί με τα μαθηματικά να υπήρχε και ένα μάθημα μαθηματικής λογικής στο οποίο να υπήρχε διασύνδεση με την αρχαία ελληνική γραμματεία.

Αυτή είναι μια καλή λύση. Το όποιο λογοτεχνικό περιεχόμενο και αξία έκφρασης που βρίσκεται σε κείμενα γραμμένα από αρχαίους συγγραφείς, μπορεί να αναδειχθεί μόνον όταν τα κείμενα γίνονται κατανοητά με τη χρήση της γλώσσας που μιλάμε ΣΗΜΕΡΑ!
Τα αρχαία κείμενα από πρωτότυπο, η ανούσια και χωρίς εφαρμογή διδασκαλία συντακτικού και γραμματικής που είναι άκυρη σήμερα και η κακή επιλογή κειμένων που είναι παιδαριώδη, δημιουργούν την αποστροφή των νέων σε αυτό που πολλοί ονομάζουν ρίζες. Ακριβώς η ίδια αποτυχία της θρησκείας με τον δογματισμό που περιλαμβάνει η διδασκαλία της σημβαίνει σήμερα και θα ολοκληρωθεί σύντομα και με τα αρχαία Ελληνικά.

Δηλαδη με τον τροπο διδασκαλιας των αρχαιων μαθαινουμε την αρχαια Ελλαδα;:confused: εγω μαλλον το αντιθετο νομιζω οτι γινεται! Σε πιεζουν να γραφεις διαγωνισματα, να μαθαινεις πραγματα που με τον τροπο αυτο θυμιζουν λιγο αγγλικα, γερμανικα,γαλλικα δεν ειναι ξενη γλωσσα η γλωσσα μας ειναι

Τα αρχαία Ελληνικά δεν είναι η γλώσσα μας. Η γλώσσα μας είναι τα Νέα Ελληνικά. Απόδειξη τούτου, μίλησε αρχαία να δούμε πόσοι θα καταλάβουν και θα σου απαντήσουν

Το παρατράβηξες εσύ. Κάνουμε λόγο για τα μαθήματα που θα διδάσκονται τα παιδιά στο γυμνάσιο - όχι στο ΑΕΙ Αρχαιολογίας. Σιγά μην βάλουν και Συνταγματικό Δίκαιο (το οποίο πιο χρήσιμο από την αρχαιολογία θα ήταν σε έναν πολίτη, που εσκεμμένα απέχει παρασάγγες από αυτό) στο πρόγραμμα μαθημάτων.

Με την ίδια λογική και τα αρχαία είναι αντικείμενο σπουδών των φοιτητών της φιλοσοφικής. Όχι των μαθητών της πρώτης γυμνασίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Τα αρχαία Ελληνικά δεν είναι η γλώσσα μας. Η γλώσσα μας είναι τα Νέα Ελληνικά. Απόδειξη τούτου, μίλησε αρχαία να δούμε πόσοι θα καταλάβουν και θα σου απαντήσουν

Ουτε εγω θα σου απαντησω γιατι δεν ασχολουμε με αυτα. Αλλα ειναι ρε συ σαν γλωσσα μας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ncgnick

Νεοφερμένος

Ο ncgnick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Νέα Ερυθραία (Αττική). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Να μην καταργηθούν, οξύνουν και καλλιεργούν την σκέψη. Απλά να αλλάξει λίγο ο τρόπος διδασκαλίας τους. Λιγότερο να αφιερώνουμε σε ρήματα τύπους κ.τ.λ. περισσότερο σε κείμενα και μεταφράσεις
Το μόνο που οξύνουν είναι
α) Τις σχέσεις των παιδιών με τους γονείς τα οποία αντιδρούν ζωηρά με τη διδασκαλία τους και οι γονείς προσπαθούν να τα πιέσουν να τα μάθουν διότι διαφορετικά θα μείνουν στην ίδια τάξη
β) την απέχθεια της πλειοψηφίας των μαθητών στα αρχαία αλλά και σε ότι άλλο συνδέεται με αυτά. Χάνεται έτσι η ευκαιρία να διδαχθούν και χρήσιμα πράγματα που προέρχονται από την αρχαία Ελλάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mitis

Νεοφερμένος

Η mitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βάρη (Αττική). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Ουτε εγω θα σου απαντησω γιατι δεν ασχολουμε με αυτα. Αλλα ειναι ρε συ σαν γλωσσα μας
To <ΣΑΝ> σημαίνει ότι ΔΕΝ ειναι η γλώσσα μας. Συμφωνούμε σε αυτό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Το μόνο που οξύνουν είναι
α) Τις σχέσεις των παιδιών με τους γονείς τα οποία αντιδρούν ζωηρά με τη διδασκαλία τους και οι γονείς προσπαθούν να τα πιέσουν να τα μάθουν διότι διαφορετικά θα μείνουν στην ίδια τάξη
β) την απέχθεια της πλειοψηφίας των μαθητών στα αρχαία αλλά και σε ότι άλλο συνδέεται με αυτά. Χάνεται έτσι η ευκαιρία να διδαχθούν και χρήσιμα πράγματα που προέρχονται από την αρχαία Ελλάδα.

:clapup::clapup: με το α συμφωνο απολυτα! Με το β... Ειμαι μια απο αυτους αλλα προσπαθω να συμβιβαστω ακου εκει 2 ωρες φυσικη και 3 αρχαια οτιναναιφιλεμου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Το μόνο που οξύνουν είναι
α) Τις σχέσεις των παιδιών με τους γονείς τα οποία αντιδρούν ζωηρά με τη διδασκαλία τους και οι γονείς προσπαθούν να τα πιέσουν να τα μάθουν διότι διαφορετικά θα μείνουν στην ίδια τάξη
β) την απέχθεια της πλειοψηφίας των μαθητών στα αρχαία αλλά και σε ότι άλλο συνδέεται με αυτά. Χάνεται έτσι η ευκαιρία να διδαχθούν και χρήσιμα πράγματα που προέρχονται από την αρχαία Ελλάδα.
Με το α συμφωνο απολυτα. Με το β ειμαι μια απο αυτους... Μα ειναι απαραδεκτο να διδασκομαστε 2 φορες φυσικη και 3 αρχαια
To <ΣΑΝ> σημαίνει ότι ΔΕΝ ειναι η γλώσσα μας. Συμφωνούμε σε αυτό?

ναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mitis

Νεοφερμένος

Η mitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βάρη (Αττική). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Γίνεται να βγάλεις σωστή μετάφραση, χωρίς να γνωρίζεις επακριβώς τους τύπους ρημάτων/ουσιαστικών κ.ο.κ.;;)

Δεν χρειάζεται να βγάλει καμιά μετάφραση. Την παίρνει έτοιμη από τους ειδικούς. Να βγάλουν κι' αυτοί το ψωμί τους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται να βγάλει καμιά μετάφραση. Την παίρνει έτοιμη από τους ειδικούς. Να βγάλουν κι' αυτοί το ψωμί τους

Κατά τον ειρμό σου - για να μη χρησιμοποιήσω τον όρο «λογική» -:

Δε χρειάζεται να μάθουμε γεωγραφία, υπάρχουν χάρτες και GPS. Δε χρειάζεται να μάθουμε μαθηματικά, ας αφήσουμε τις πράξεις στους κομπιουτεράδες με τις αριθμομηχανές, να βγάλουν κι αυτοί το ψωμί τους. Δε χρειάζεται να μάθουμε ξένες γλώσσες, ας το αφήσουμε αυτό στους διερμηνείς, να βγάλουν κι αυτοί το ψωμί τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

mitis

Νεοφερμένος

Η mitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βάρη (Αττική). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Κατά τον ειρμό σου - για να μη χρησιμοποιήσω τον όρο «λογική» -:

Δε χρειάζεται να μάθουμε γεωγραφία, υπάρχουν χάρτες και GPS. Δε χρειάζεται να μάθουμε μαθηματικά, ας αφήσουμε τις πράξεις στους κομπιουτεράδες με τις αριθμομηχανές, να βγάλουν κι αυτοί το ψωμί τους. Δε χρειάζεται να μάθουμε ξένες γλώσσες, ας το αφήσουμε αυτό στους διερμηνείς, να βγάλουν κι αυτοί το ψωμί τους.

Πόσο πιο κατεστραμμένες σκέψεις μπορείς να κάνεις; Εμπρός. Μπορείς να αχρηστεύσεις κι άλλο τον εγκέφαλό σου, λοιπόν.
Αυτό είναι το πιο ισχυρό επιχείρημα που μπόρεσες να σκεφτείς?
Δεν κατάλαβες το λογοπαίγνιο ή πρέπει όλα να στα κάνουμε λιανά?
Εγώ αγαπητέ μου δεν είμαι οπαδός της οπισθοδρόμησης και των μυαλών που τους ανοίγεις το κεφάλι και τα γεμίζεις με μπαγιατίλα. Αν θέλεις ναι. Δεν χρειάζεται να διδάσκεται ο μαθητής τίποτα από όλα αυτά. Τουλάχιστον όχι με την έννοια που εσύ και όλοι αυτοί οι οπαδοί της οπισθοδρόμησης που κρατούν την εκπαίδευση στο τέλμα που είναι σήμερα εφαρμόζουν.
Ο μαθητής πρέπει να μαθαίνει βιωματικά δηλαδή να έχει το ταλέντο ο καθηγητής να του δημιουργήσει την ανάγκη να ανακαλύψει τη γνώση, να ψάξει και να την βρει. Διότι γνώση δεν είναι η συσσώρευση έτοιμης πληροφορίας αλλά η εκπαίδευση του μυαλού να σκέπτεται και να ανακαλύπτει. Έχεις καμιά ιδέα ποιος το υποστήριξε αυτό?
Εξάλλου η απάντησή σου δεν έχει να προσφέρει τίποτα στο θέμα μιας και εδώ συζητάμε την αναγκαιότητα της υποχρεωτικής διδασκαλίας των αρχαίων στο γυμνάσιο. Αν θέλεις να συζητήσουμε για μαθηματικά φυσική η γεωγραφία μπορείς να προτείνεις ένα άλλο θέμα.
Για να σου απαντήσω πάντως σε αυτό που θέλεις να δείξεις ότι δεν καταλαβαίνεις, οι κομπιουτεράδες οι μαθηματικοί, οι φυσικοί κλπ, έχουν δεκάδες εναλλακτικές στη καριέρα τους που δεν τους υποχρεώνει να μάχονται από φοιτητές για τη διατήρηση των αντίστοιχων μαθημάτων στα γυμνάσια ώστε αύριο να έχουν επαγγελματικό αντικείμενο. Οπότε και ως προς αυτό το αφελές αντιπαράδειγμά σου είναι άκυρο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Αυτό είναι το πιο ισχυρό επιχείρημα που μπόρεσες να σκεφτείς?
Δεν κατάλαβες το λογοπαίγνιο ή πρέπει όλα να στα κάνουμε λιανά?
Εγώ αγαπητέ μου δεν είμαι οπαδός της οπισθοδρόμησης και των μυαλών που τους ανοίγεις το κεφάλι και τα γεμίζεις με μπαγιατίλα. Αν θέλεις ναι. Δεν χρειάζεται να διδάσκεται ο μαθητής τίποτα από όλα αυτά. Τουλάχιστον όχι με την έννοια που εσύ και όλοι αυτοί οι οπαδοί της οπισθοδρόμησης που κρατούν την εκπαίδευση στο τέλμα που είναι σήμερα εφαρμόζουν.
Ο μαθητής πρέπει να μαθαίνει βιωματικά δηλαδή να έχει το ταλέντο ο καθηγητής να του δημιουργήσει την ανάγκη να ανακαλύψει τη γνώση, να ψάξει και να την βρει. Διότι γνώση δεν είναι η συσσώρευση έτοιμης πληροφορίας αλλά η εκπαίδευση του μυαλού να σκέπτεται και να ανακαλύπτει. Έχεις καμιά ιδέα ποιος το υποστήριξε αυτό?
Εξάλλου η απάντησή σου δεν έχει να προσφέρει τίποτα στο θέμα μιας και εδώ συζητάμε την αναγκαιότητα της υποχρεωτικής διδασκαλίας των αρχαίων στο γυμνάσιο. Αν θέλεις να συζητήσουμε για μαθηματικά φυσική η γεωγραφία μπορείς να προτείνεις ένα άλλο θέμα.
Για να σου απαντήσω πάντως σε αυτό που θέλεις να δείξεις ότι δεν καταλαβαίνεις, οι κομπιουτεράδες οι μαθηματικοί, οι φυσικοί κλπ, έχουν δεκάδες εναλλακτικές στη καριέρα τους που δεν τους υποχρεώνει να μάχονται από φοιτητές για τη διατήρηση των αντίστοιχων μαθημάτων στα γυμνάσια ώστε αύριο να έχουν επαγγελματικό αντικείμενο. Οπότε και ως προς αυτό το αφελές αντιπαράδειγμά σου είναι άκυρο

Girl, εσύ ξεκίνησες το trolling κι απλώς σού εξήγησα ότι ήταν ατυχές.
Δε μέ γνωρίζεις προσωπικά, κατ' επέκταση δε μπορείς να μέ κρίνεις. Ανάλογα, είσαι μικρόμυαλη. Αυτό τουλάχιστον δείχνει η περιορισμένη ικανότητά σου να κατανοήσεις όσα λέγονται εδώ και πολλές ημέρες στο topic. Τόσο εύκολα νομίζεις ότι μπορείς να κρίνεις έναν άνθρωπο, αλήθεια;
Δε ζήτησα κανένα αντιπαράδειγμα. Έκαστος στο είδος του. Εναλλακτικές έχει κι ένας φιλόλογος. Η βιωματική μάθηση, επίσης, εξίσου μπορεί να επιτευχθεί και στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Μπαγιατίλα είναι η στέρηση της κριτικής ικανότητας, η απόκρυψη της αληθινής πλευράς της ιστορίας και της γνώσης. Τράβα τώρα άνοιξε κανένα βιβλίο, και τις κουταμάρες αυτές πες τες εκεί που πιάνουν. Τη δηθενιά μου μέσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mitis

Νεοφερμένος

Η mitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βάρη (Αττική). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Girl, εσύ ξεκίνησες το trolling κι απλώς σού εξήγησα ότι ήταν ατυχές.
Δε μέ γνωρίζεις προσωπικά, κατ' επέκταση δε μπορείς να μέ κρίνεις. Ανάλογα, είσαι μικρόμυαλη. Αυτό τουλάχιστον δείχνει η περιορισμένη ικανότητά σου να κατανοήσεις όσα λέγονται εδώ και πολλές ημέρες στο topic. Τόσο εύκολα νομίζεις ότι μπορείς να κρίνεις έναν άνθρωπο, αλήθεια;
Δε ζήτησα κανένα αντιπαράδειγμα. Έκαστος στο είδος του. Εναλλακτικές έχει κι ένας φιλόλογος. Η βιωματική μάθηση, επίσης, εξίσου μπορεί να επιτευχθεί και στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Μπαγιατίλα είναι η στέρηση της κριτικής ικανότητας, η απόκρυψη της αληθινής πλευράς της ιστορίας και της γνώσης. Τράβα τώρα άνοιξε κανένα βιβλίο, και τις κουταμάρες αυτές πες τες εκεί που πιάνουν. Τη δηθενιά μου μέσα.

Trolling? Μίλησε κανείς για trolling? Δεν θα σε ακολουθήσω <boy>
Μπαγιατίλα εξ ορισμού είναι να σερβίρεις το παρελθόν. Αν είναι να ορίζουμε νέους ορισμούς των λέξεων, τότε φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε. Πρέπει να έχουμε σα βάση μια γλώσσα με το ίδιο νόημα και για τους δύο. Αυτό το ξέρεις φαντάζομαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ncgnick

Νεοφερμένος

Ο ncgnick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Νέα Ερυθραία (Αττική). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Κατά τον ειρμό σου - για να μη χρησιμοποιήσω τον όρο «λογική» -:

Δε χρειάζεται να μάθουμε γεωγραφία, υπάρχουν χάρτες και GPS. Δε χρειάζεται να μάθουμε μαθηματικά, ας αφήσουμε τις πράξεις στους κομπιουτεράδες με τις αριθμομηχανές, να βγάλουν κι αυτοί το ψωμί τους. Δε χρειάζεται να μάθουμε ξένες γλώσσες, ας το αφήσουμε αυτό στους διερμηνείς, να βγάλουν κι αυτοί το ψωμί τους.

Πόσο πιο κατεστραμμένες σκέψεις μπορείς να κάνεις; Εμπρός. Μπορείς να αχρηστεύσεις κι άλλο τον εγκέφαλό σου, λοιπόν.
Μια φορά λοιπόν, πήγα οδηγώντας στη Φρανκφούρτη χρησιμοποιώντας GPS δεδομένου ότι δεν ήξερα απέξω τον δρόμο αφού με είχαν διδάξει ελλειπή γεωγραφία. βλέπετε κατά μια άποψη θα έπρεπε να έχω μελετήσει ίσως και από το γυμνάσιο όλους τους δρόμους με ονόματα και συντεταγμένες του πλανήτη για να μπορώ να παώ στον προορισμό μου. Ήταν όντως άχρηστη πληροφορία και τελικά επέλεξαν να μη μου την μάθουν. Μάλλον σωστά έπραξαν. Όταν έφτασα εκεί, ο γιος μου που ήταν τότε 5 ετών, με ρώτησε <Μπαμπά πόσα χρήματα ξοδέψαμε σε καύσιμα?> Τι να του πω του άμοιρου. Ότι πρέπει να περιμένει μέχρι την Πέμπτη Δημοτικού για να μπορέσει να το υπολογίσει? Του έδωσα λοιπόν το calcualtor και του λέω κάνε έναν πολλαπλασιασμό τα χιλιόμετρα με την κατανάλωση του αυτοκινήτου και πολλαπλασίασε το με τη τιμή της βενζίνης. Ευτυχώς που τα απαραίτητα του τα είχα μάθει και το έκανε. Έτσι, απάντησε στην ερώτησή του. Φθάνοντας στο Romer, περάσαμε πάνω από μια πεζογέφυρα του Ρήνου. Εκεί λοιπόν, παρατηρήσαμε μια επιγραφή.
<<ΠΛΕΩΝ ΕΠΙ ΟΙΝΟΠΑ ΠΟΝΤΟΝ ΕΠ ΑΛΛΟΘΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ>>
Τι λεει εκεί μπαμπά? Κόκαλο ο μηχανικός. Και μου το φώναζε η συγχωρεμένη η μητέρα μου. Μάθε παιδί μου αρχαία. Μου το έλεγαν και στο σχολείο. Κι' αν βρεις καμιά επιγραφή σε κανα χωράφι? Να μην ξέρεις τι γράφει?
Λέω.. .Τι να κάνω θα ρίξω την υπερηφάνεια μου και θα πάρω τηλέφωνο μια γνωστή φιλόλογο. Σηκώνω το κινητό, την καλώ, της λέω την επιγραφή.. Κόκκαλο και η φιλόλογος. Λέω. Δεν μπορεί. τυχαίο ήταν. Παίρνω τηλέφωνο άλλον και άλλον και άλλον. Όσους φιλολόγους ήξερα. Καμιά απάντηση. Πήγαμε στο ξενοδοχείο αλλά με έτρωγε τι στο καλό σημαίνει. Συνδέθηκα στο Internet Λοιπόν. Χαμός. Δεν ήξερα ποιον να πιστέψω. Διίστανται οι απόψεις. Ο ένας το κοντό του και ο άλλος το μακρύ του. Μελέτες , δημοσιεύσεις για την επιγραφή, κείμενα ολόκληρα. Για δυο σειρούλες ακαταλαβίστικα. Όχι κίτρινος ο ποταμός όχι ταραγμένος και συμβολίζει τον μεθυσμένο που παραπατάει, όχι φταίει η μορφή των πλοίων που περνάνε κάτω από τη γέφυρα. Ακόμα άκρη δεν έχουν βρει οι γλωσσολόγοι, οι φιλόλογοι και οι <ειδικοί> Γεμάτο το internet. Ανακουφίστηκα. Και ξέρετε γιατί; Γιατί η επιγραφή είχε αποτύχει διαλέγοντας λάθος γλώσσα για να πει αυτό που ήθελε. Τελικά το μήνυμα είναι ασαφές. Επίσης: Τι καλά που έκανα που επένδυσα στο GPS για να πάω στην ώρα μου και από τη βέλτιστη διαδρομή και στο να μάθω το παιδί μου να χρησιμοποιεί το calculator στα 5 του και τι καλά που έχει τη τύχη να έχει γλυτώσει από όλη την άχρηστη κονσέρβα στο σχολείο που πάει!!.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Ὅ,τι τοῦ φανῇ...

Δὲ σᾶς ἔκανε ἐντύπωση ποὺ οἱ Γερμανοὶ στὴν πεζογέφυρα τοῦ Ῥήνου ἀποφάσισαν νὰ βάλουν ἕναν Ὁμηρικὸ στῖχό, ἀλλὰ σὰς ἐνώχλησε ποὺ δὲν μποροῦν νὰ καταλήξουν ὅλοι στὴν ἀκριβῆ ἑρμηνεία του...

Ποῦ νὰ ἦταν δηλαδὴ καὶ στῖχος τοῦ Ἡρακλείτου...:P

(Ἀστειότητες)




 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ncgnick

Νεοφερμένος

Ο ncgnick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Νέα Ερυθραία (Αττική). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Ὅ,τι τοῦ φανῇ...

Δὲ σᾶς ἔκανε ἐντύπωση ποὺ οἱ Γερμανοὶ στὴν πεζογέφυρα τοῦ Ῥήνου ἀποφάσισαν νὰ βάλουν ἕναν Ὁμηρικὸ στῖχό, ἀλλὰ σὰς ἐνώχλησε ποὺ δὲν μποροῦν νὰ καταλήξουν ὅλοι στὴν ἀκριβῆ ἑρμηνεία του...

Ποῦ νὰ ἦταν δηλαδὴ καὶ στῖχος τοῦ Ἡρακλείτου...:P

(Ἀστειότητες)

Δεν ήταν επιλογή των Γερμανών να μπει η επιγραφή. Ψάξτο καλύτερα
Όταν οι φιλόλογοι αποφασίσουν τι σημαίνει ο κόσμος θα έχει πάει δεκάδες φορές πιο μπροστά και ελπίζουμε επιτέλους να μας πουν και εμάς τις εννοούσε ο ποιητής. Εν τω μεταξύ τόσο εμείς όσο και τα παιδιά μας θέλουμε το μυαλό μας απασχολημένο με πιο παραγωγικά πράγματα που έχουν τη πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν τόσο σήμερα όσο και αύριο. Εξακολουθεί η ορθογραφία σου να με δυσκολεύει να σε κατανοήσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top