ΦΚΣ vs Φιλολογία

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Φιλολογία=Τέχνη
Ιστορία=Επιστήμη
Η επιστήμη ασχολείται και με την τέχνη.Η τέχνη όχι.Καλό απόγευμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Metspanos, μην προσπαθείς να τεκμηριώσεις το αναπόδεικτο. Κανείς δεν σου επιτίθεται προσωπικά λόγω ελλείψεως επιχειρημάτων. Εξαρχής και εγώ σε ειρωνεύτηκα, διότι διαλαλείς πως έχεις τελειώσει φιλολογικό τμήμα, ενώ αγνοείς βασικά πράγματα, που εμείς ως φοιτητές/απόφοιτοι λυκείου θεωρούμε αυτονόητα. Δεν σχολιάζω την "κεκτημένη ταχύτητα", αφού δεν είναι δυνατόν να επαναλαμβάνεις τη γραφή του "κλασικό" με 2 σίγμα ή να μιλάς για επάγγελμα ή κλάδο "φιλοσόφου" (εξ ού και η ειρωνεία μου περί Κορνηλίου Καστοριάδη). Δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζεις το ρόλο του φιλολόγου ή τη σημασία της διδακτικής ως πτυχιούχος φιλόλογος -πολλά έχουν δει τα μάτια μας-, αλλά θεωρώ αδύνατον να έχεις πραγματώσει φοίτηση σε ένα τμήμα κλασικών σπουδών -με κλασική κατεύθυνση- ή να έχεις τελειώσει μια σχολή με υποχρεωτική φιλοσοφία, χωρίς να γνωρίζεις πως ο φιλόσοφος δεν είναι επαγγελματική ιδιότητα.

Όπως και να έχει, απ'ό,τι βλέπω ανακυκλώνονται συνεχώς οι ίδιες απόψεις. Όμως, η κόντρα που διαιωνίζουμε δεν οδηγεί πουθενά. Η βασική επαγγελματική διέξοδος του πτυχίου μας είναι η δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Κυριαρχεί η άποψη πως το "φιλολογικό" τμήμα εκπαιδεύει καθηγητές-φιλολόγους ενώ το φ.π.ψ. θεραπεύει διαφορετικές επιστήμες. Πολλοί απόφοιτοι του φιλολογικού έχουν την άποψη πως προηγούνται των άλλων, διότι επέλεξαν το "ανόθευτό" και "παραδοσιακό" τμήμα. Ευτυχώς ή δυστυχώς η κοινωνία είναι αντικειμενικότερη με τους διδακτικούς της στόχους. Η τριχοτόμηση έγινε για πρακτικούς λόγους και στο παιδαγωικό-ψυχολογικό ανατέθηκε ο ρόλος του φιλολόγου καθηγητή. Γι'αυτό οι απόφοιτοι του θεωρούνται αυτόματα επαρκής, γι'αυτό βρίσκονται σε διαρκή επαφή με τη τάξη, γι'αυτό όλα τα μαθήματα τους αφορούν το διδακτικό τους έργο, γι'αυτό οι καθηγητές του συμμετέχουν στη σύνθεση των ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ, γι'αυτό έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, γι'αυτό το ΕΣΠΑ τους πληρώνει ενώ σπουδάζουν κ.λ.π. Με τον ίδιο τρόπο οι απόφοιτοι των άλλων τμημάτων έχουν τις ειδικεύσεις τους, που προφανώς είναι γνωστές. Το τι λέει μια 50χρονη καθηγήτρια στο σχολείο, που οι γνώσεις τις έχουν μείνει στάσιμες από το 1980, ένας φοιτητής βιολογίας στο i-school ή τα μόρια στο μηχανογραφικό δεν αλλάζει την πραγματικότητα.΄
Αν, ως απόφοιτοι του φιλολογικού, έχετε την εντύπωση πως μπορείτε να διδάξετε καλύτερα αρχαία, νέα, λατινικά ή λογοτεχνία από τους αποφοίτους του Παιδαγωγικού και του Ψυχολογικού τομέα, πλανάστε πλάνην οικτρά. Έτσι διαιωνίζεται η "κόντρα", και την ίδια στιγμή που θεωρητικά μειώνεται η δεξιότητα των συναδέλφων σας, μειώνεται η ίδια την επιστημονική σας εγκυρότητα.
Η διαιρεση των σχολων σε τμηματα εγινε για να μπορουν να συνεχισουν αν υφιστανται ως σχολες, αφου για να υπαρξει μια σχολη επρεπε να αποτελειται απο τουλαχιστον 2 τμηματα. Το κακο με τη φιλοσοφικη ειναι απο τα τμηματα που δημιουργηθηκαν μονο το φιλολογικο συνεχισε να κανει αρχαια, λατινικα κτλ, ενω τα αλλα τμημτα σχεδον καθολου απο τα φιλολογικα μαθηματα και μονο οταν αμφισβητηθηκε το δικαιωμα τους να διοριζονται ως φιλολογοι, εβαλαν και τετοια μαθηματα στα προγραμματα σπουδων τους. Η διδακτικη επαρκεια αποκταται θεωρητικα μεν μεσω και του προσωπικου διαβασματος διαφορων παιδαγωγικων παιδαγωγικων βιβλιων αλλα κυριως μεσα στην ταξη ακια μεσα απο την εμπειρια. Η πρακτικη που κανετε στα σχολεια δεν εχειμ καμια σχεση με τη σχολικη πραγματικοτητα, πιστεψε με. Αυτο που λεω ειναι να γινει ενας διαχωρισμος των φιλολογων σε πε01.1 φιλολογων που θα διδασκουν με α αναθεση αρχαια, νεα, λατινικα, εκθεση και με β αναθεση ιστορια και φιλοσοφια, σε πε02.2 ιστορικων που θα διδασκουν με α αναθεση ιστορια και με β αναθεση τα υπολοιπα φιλολογικα μαθηματα και σε πε02.3 φιλοσοφωνν που θα διδασκουν με αναθεση φιλοσοφια και με β αναθεση τα υπολοιπα φιλολογικα μαθηματα. Αυτο εχει γινει και στον κλαδο των φυσικων. Αλλιως, για να θεωρηθειτε φιλολογοι, ελατε πρωτα 2 ετη στο φιλολογικο, τριφτειτε με τα αρχαια, λατινικα, βυζαντινα, νεα, γλωσσολογιες, παλαιογραφια και μετα πατε στο τμημα σας και καντε καθαρα και μονο φιλοσοφικα μαθηματα. Η εξεταση των διαφορων φιλοσοφων και των σχολων που ιδρυσαν και των θεωριων που εισηγαγαν μπορουν να μελετηθουν επιστημονικ, αρα η φιλοσοφια ειναι και επιστημη. Το διαφορετικο επιπεδο που διδασκουν τα τμηματα της φιλοσοφικης δηλωνεται και απο τη διαφορετικη ονομασια που φερουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα? Και το γνωρίζεις αυτό, χωρίς να έχεις βρεθεί -είμαι βέβαιως-, ούτε 3 βδομάδες σε σχολείο? Σήμερα (6/10) ήταν η 2η μέρα της διημερίδας "διδακτική και διδακτική άσκηση των φιλολογικών μαθημάτων" που διοργανώνει το Φ.π.ψ. και καθηγητές από διάφορα σχολεία έκαναν σχόλια, όχι μόνο για την ορατή βελτίωση των φοιτητών κατά τη διάρκεια της πρακτικής αλλά και την βελτίωση των ίδιων, μέσω της συνειδητοποίησης παγιωμένων λανθασμένων απόψεων, που μόνο οι νέοι εκπαιδευτικοί μπορούσαν να αναγνωρίσουν και να αξιολογήσουν. Η διδακτική άσκηση εξάλλου, δεν παραμένει στα πλαίσια των διδασκόμενων-φοιτητών αλλά πρόκειται και για αξιολόγηση-μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών, η σχέση καθηγητή-φοιτητή στην πρακτική είναι και κονστρουβιστική-συνερευνητική.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις (πέρα από το ό,τι ισχυρίζεσαι πως είσαι φιλόλογος ενώ αδυνατείς να συνειδητοποιήσεις πως ο "φιλόσοφος" δεν είναι επάγγελμα), είναι πως αυτή η θεωρητική η Α' ανάθεση αρχαίων-νέων ελληνικών, λατινικών & λογοτεχνίας, αφορά τους αποφοίτους παιδαγωγικών τμημάτων της φιλοσοφικής και όχι αμιγώς φιλολογικών-επιστημονικών. Και ξαναλέω, γι'αυτό ο νόμος δίνει επάρκεια μόνο στους Π.Ψ. και γι'αυτό το ΕΣΠΑ χρηματοδοτεί τη δική τους άσκηση και όχι του φιλολογικού.

Δεν ξέρω αν σου έταξαν πως μόλις βγεις από το τμήμα θα βρεις δουλεία, αλλά πίστεψε με, αν σκοπεύεις να δουλέψεις στο ελληνικό δημόσιο πρέπει πρώτα να συνειδητοποιήσεις πως για να πετύχεις, δεν αρκεί να αγνοήσεις ή να ακυρώσεις την ύπαρξη των ανωτέρων σου, αλλά να καταφέρεις να τους ξεπεράσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Οι πηγές της Ιστορίας εξετάζονται πρωτίστως απο φιλόλογους και μετά απο ιστορικούς;Θα μας τρελάνεις εσύ!Οι ιστοριογράφοι που κάνετε βρε σύ δεν έχουν σχέση με την έρευνα της Ιστορίας.Επιλέγετε κομμάτια που θεωρούνται λογοτεχνικά και κάνετε μετάφραση,συντακτικό,για το ύφος του κειμένου,τον συγγραφέα κτλ.Καμία σχέση με έρευνα πάνω σε Ιστορικά ζητήματα.Μην κοροιδεύουμε τον κόσμο
Δεν επιλεγουμε τα κομματια που θεωρουνται λογοτεχνικα, τα μελετουμε ολα. Αλλιως δεν θα καναμε Θεοφανη για παραδειγμα. Μελετουμε πρωτα εμεις απο φιλολογικη αποψη τα κειμενα αυτα κανοντας και αναφορα στο περιεχομενο τους αλλα και στα ιστορικα γεγονοτα που περιεχουν, γι' αυτο και κανουμε και ιστορια, για να καταλαβαινουμε καλυτερα τα κειμενα αυτα, και μετα ερχεστε εσεις και τα μελετατε ως ιστορικοι απο αποψη περιεχομενου, ωστε να βγαλετε χρησιμα συμπερασματα για τα ιστορικα γεγονοτα που περιγραφουν. Για να καταλαβετε ομως τι λενε, πρεπει να τα προσπελασετε και γλωσσικα, γι' αυτο κανετε κι εσεις και αρχαια, βυζαντινα ή λατινικα, για να μπορειτε να τα διαβαζετε; ενταξει; Συννενοηθηκαμε ή παλι δεν καταλαβες;

Φιλολογία=Τέχνη
Ιστορία=Επιστήμη
Η επιστήμη ασχολείται και με την τέχνη.Η τέχνη όχι.Καλό απόγευμα
αυτα στο ιστορικο σας τα εμαθαν ή στο φιλοσοφικο;

Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα? Και το γνωρίζεις αυτό, χωρίς να έχεις βρεθεί -είμαι βέβαιως-, ούτε 3 βδομάδες σε σχολείο? Σήμερα (6/10) ήταν η 2η μέρα της διημερίδας "διδακτική και διδακτική άσκηση των φιλολογικών μαθημάτων" που διοργανώνει το Φ.π.ψ. και καθηγητές από διάφορα σχολεία έκαναν σχόλια, όχι μόνο για την ορατή βελτίωση των φοιτητών κατά τη διάρκεια της πρακτικής αλλά και την βελτίωση των ίδιων, μέσω της συνειδητοποίησης παγιωμένων λανθασμένων απόψεων, που μόνο οι νέοι εκπαιδευτικοί μπορούσαν να αναγνωρίσουν και να αξιολογήσουν. Η διδακτική άσκηση εξάλλου, δεν παραμένει στα πλαίσια των διδασκόμενων-φοιτητών αλλά πρόκειται και για αξιολόγηση-μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών, η σχέση καθηγητή-φοιτητή στην πρακτική είναι και κονστρουβιστική-συνερευνητική.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις (πέρα από το ό,τι ισχυρίζεσαι πως είσαι φιλόλογος ενώ αδυνατείς να συνειδητοποιήσεις πως ο "φιλόσοφος" δεν είναι επάγγελμα), είναι πως αυτή η θεωρητική η Α' ανάθεση αρχαίων-νέων ελληνικών, λατινικών & λογοτεχνίας, αφορά τους αποφοίτους παιδαγωγικών τμημάτων της φιλοσοφικής και όχι αμιγώς φιλολογικών-επιστημονικών. Και ξαναλέω, γι'αυτό ο νόμος δίνει επάρκεια μόνο στους Π.Ψ. και γι'αυτό το ΕΣΠΑ χρηματοδοτεί τη δική τους άσκηση και όχι του φιλολογικού.

Δεν ξέρω αν σου έταξαν πως μόλις βγεις από το τμήμα θα βρεις δουλεία, αλλά πίστεψε με, αν σκοπεύεις να δουλέψεις στο ελληνικό δημόσιο πρέπει πρώτα να συνειδητοποιήσεις πως για να πετύχεις, δεν αρκεί να αγνοήσεις ή να ακυρώσεις την ύπαρξη των ανωτέρων σου, αλλά να καταφέρεις να τους ξεπεράσεις.
Κοιταξε, μικρε, εχω φιλους καθηγητες και δασκαλους που εκεναν πρακτικες στη σχολη τους σε σχολικες αιθουσες και μετα διοριστηκαν στην εκπαιδευση. Οι διδασκαλιες αυτες ειναι στημενες, τα σχολια κολακευτικα και γενικα ολη η ατμοσφαιρα μια μουφα. Πανε σε κανενα ΕΠΑΛ ή σε κανενε λυκειο δυσκολο και θα σου πω εγω. Αν λες αυτα που λες εδω και πας να κανεις αυτα που εμαθες, το ξυλο δεν βλεπω να το γλυτωνεις. Δηλαδη οι φυσικοι δεν μπορουν να διδαξουν με αναθεση φυσικη, χημεια κ.τ.λ., γιατι δεν τελειωσαν τα δικα σας παιδαγωγικα τμηματα και ας ιδρυθουν τοτε και φυσικοχημικοβιολογικα τμηματα με λιγα μαθηματα φυσικης, λιγα χημειας, λιγα βιολογιας και πολλα παιδαγωγικης και ας διοριζονται αυτων οι αποφοιτοι στην εκπαιδευση. Δηλαδη αν εσεις μπορειτε να μπειτε στην εκπαιδευση, εμεις τι πρεπει να κανουμε; να παμε να πνιγουμε; θα μας τρελανεις, μαγκα μου. Εγω οταν βαζω αγγελια στην εφημεριδα για ιδιαιτερα λεω οτι ειμαι φιλολογος, ενω εσεις κρυβετε την αληθεια και ντρεπεστε να πειτε οτι ειστε ιστορικοι ή φιλοσοφοι, γιατι δενν θα σας επιλεξει κανεις, και κρυβεστε κατω απο την ταμπελα του φιλολογου. Οσο για το δημοσιο, κατσε να χωριστει κι ο δικος μας κλαδος σε ειδικευσεις, οπως λεγεται, και θα σου πω εγω μετα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
αυτα στο ιστορικο σας τα εμαθαν ή στο φιλοσοφικο;
Δεν χρειάζεται να μας το πεί κανείς.Είναι δεδομένο αυτό.Η λογοτεχνία δεν αποτελεί επιστημονική υπόθεση.Εκτός άν εσύ την θεωρείς επιστήμη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται να μας το πεί κανείς.Είναι δεδομένο αυτό.Η λογοτεχνία δεν αποτελεί επιστημονική υπόθεση.Εκτός άν εσύ την θεωρείς επιστήμη...
Τη θεωρησαν αλλοι πιο πριν απο σενα και την εισηγαγαν ως εδρα σε ολα τα ελληνικα και ξενα πανεπιστημια ως μαθημα στις φιλολογικες σχολες τους (με ποιο σπουδαια αυτη την εδρα του Χαρβαρντ). Την θεωρησαν επιστημη και πολλοι λογοτεχνες δικοι μας που εγραψαν και επιστημονικα αρθρα γι' αυτη, οπως ο Σεφερης. Τωρα, αν εσυ διαφωνεις με ολους αυτους, οκ ο,τι πεις, ο γιατρος ειπε να λεμε παντα "ναι"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Κοιταξε, μικρε, εχω φιλους καθηγητες και δασκαλους που εκεναν πρακτικες στη σχολη τους σε σχολικες αιθουσες και μετα διοριστηκαν στην εκπαιδευση. Οι διδασκαλιες αυτες ειναι στημενες, τα σχολια κολακευτικα και γενικα ολη η ατμοσφαιρα μια μουφα. Πανε σε κανενα ΕΠΑΛ ή σε κανενε λυκειο δυσκολο και θα σου πω εγω. Αν λες αυτα που λες εδω και πας να κανεις αυτα που εμαθες, το ξυλο δεν βλεπω να το γλυτωνεις. Δηλαδη οι φυσικοι δεν μπορουν να διδαξουν με αναθεση φυσικη, χημεια κ.τ.λ., γιατι δεν τελειωσαν τα δικα σας παιδαγωγικα τμηματα και ας ιδρυθουν τοτε και φυσικοχημικοβιολογικα τμηματα με λιγα μαθηματα φυσικης, λιγα χημειας, λιγα βιολογιας και πολλα παιδαγωγικης και ας διοριζονται αυτων οι αποφοιτοι στην εκπαιδευση. Δηλαδη αν εσεις μπορειτε να μπειτε στην εκπαιδευση, εμεις τι πρεπει να κανουμε; να παμε να πνιγουμε; θα μας τρελανεις, μαγκα μου. Εγω οταν βαζω αγγελια στην εφημεριδα για ιδιαιτερα λεω οτι ειμαι φιλολογος, ενω εσεις κρυβετε την αληθεια και ντρεπεστε να πειτε οτι ειστε ιστορικοι ή φιλοσοφοι, γιατι δενν θα σας επιλεξει κανεις, και κρυβεστε κατω απο την ταμπελα του φιλολογου. Οσο για το δημοσιο, κατσε να χωριστει κι ο δικος μας κλαδος σε ειδικευσεις, οπως λεγεται, και θα σου πω εγω μετα

Βεβαίως και δεν μπορούν να διδάξουν χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό πάλι με τα "πολλά παιδαγωγικά" και τα φυσικοχημικοβιολογικά τμήματα από που προέκυψε? Εννοείται πως τα πλεονάζοντα μαθήματα πρέπει να είναι της επιστήμης τους. Εγώ ως φοιτητής φιλοσοφίας κάνω μόνο 8 παιδαγωγικά μαθήματα (5 υποχρεωτικά) στα 60 συνολικά. Όποτε εμείς (και όχι εσείς που λες), που ειδικευόμαστε στο γνωστικό της επιστήμης μας, επαγγελματικά ασχολούμαστε πρώτα με το αντικείμενο μας και σαν δεύτερη επιλογή με το εκπαιδευτικό έργο. Γι'αυτό μίλησα για Β'ανάθεση.Τα σχετικά με το "ξύλο" που θα φάω, και τις "στημένες" διδασκαλίες τα αφήνω ασχολίαστα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Βεβαίως και δεν μπορούν να διδάξουν χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό πάλι με τα "πολλά παιδαγωγικά" και τα φυσικοχημικοβιολογικά τμήματα από που προέκυψε? Εννοείται πως τα πλεονάζοντα μαθήματα πρέπει να είναι της επιστήμης τους. Εγώ ως φοιτητής φιλοσοφίας κάνω μόνο 8 παιδαγωγικά μαθήματα (5 υποχρεωτικά) στα 60 συνολικά. Όποτε εμείς (και όχι εσείς που λες), που ειδικευόμαστε στο γνωστικό της επιστήμης μας, επαγγελματικά ασχολούμαστε πρώτα με το αντικείμενο μας και σαν δεύτερη επιλογή με το εκπαιδευτικό έργο. Γι'αυτό μίλησα για Β'ανάθεση.Τα σχετικά με το "ξύλο" που θα φάω, και τις "στημένες" διδασκαλίες τα αφήνω ασχολίαστα...
Τα υπολοιπα 52 μαθηματα που κανεις γιατι δεν μας λες τι είναι, για να μαθουμε κι εμεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Τα υπολοιπα 52 μαθηματα που κανεις γιατι δεν μας λες τι είναι, για να μαθουμε κι εμεις.

38 φιλολογικά, 8 ψυχολογίας, 3 Ιστορίας, 1 πληροφορική, 1 διδακτική άσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
Φιλολογία=Τέχνη
Ιστορία=Επιστήμη
Η επιστήμη ασχολείται και με την τέχνη.Η τέχνη όχι.Καλό απόγευμα
ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΙΣΤΟ φιλε μου...απο που το εξαγάγεις αυτο?
κατα με και οι δυο ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ εμπεριεχουν δοσεις και αρετες τεχνες καμια ομως δεν αποτελει απο μονη της τεχνη..
ακυρο αυτο που ειπες...ξανασκεψου το:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
38 φιλολογικά, 8 ψυχολογίας, 3 Ιστορίας, 1 πληροφορική, 1 διδακτική άσκηση.
Οι ψυχολογιες δεν ειναι φιλολογικα μαθηματα, μαλλον προς τα παιδαγωγικα κλεινουν, το ιδιο και η διδακτικη ασκηση και η πληροφορικη. Οι 3 ιστοριες ΟΚ. Τα υπολοιπα 38 φιλολογικα μαθηματα εχω μεγαλη απορια να μαθω ποια ειναι για να σου πω κι εγω μετα τα δικα μου μαθηματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,404 μηνύματα.
Απορία..... Εσείς που περάσατε ιστορικό το είχατε πρώτη επιλογή, ή πολύ απλά δεν πιάσατε τη φιλολογία και βολευτήκατε με το ιστορικό. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Απορία..... Εσείς που περάσατε ιστορικό το είχατε πρώτη επιλογή, ή πολύ απλά δεν πιάσατε τη φιλολογία και βολευτήκατε με το ιστορικό. :whistle:
σιγα μη σου πουν την αληθεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Δεν επιλεγουμε τα κομματια που θεωρουνται λογοτεχνικα, τα μελετουμε ολα. Αλλιως δεν θα καναμε Θεοφανη για παραδειγμα. Για να καταλαβετε ομως τι λενε, πρεπει να τα προσπελασετε και γλωσσικα, γι' αυτο κανετε κι εσεις και αρχαια, βυζαντινα ή λατινικα, για να μπορειτε να τα διαβαζετε; ενταξει; Συννενοηθηκαμε ή παλι δεν καταλαβες;

αυτα στο ιστορικο σας τα εμαθαν ή στο φιλοσοφικο;

Κοιταξε, μικρε,.... Οι διδασκαλιες αυτες ειναι στημενες, τα σχολια κολακευτικα και γενικα ολη η ατμοσφαιρα μια μουφα. Πανε σε κανενα ΕΠΑΛ ή σε κανενε λυκειο δυσκολο και θα σου πω εγω. Αν λες αυτα που λες εδω και πας να κανεις αυτα που εμαθες, το ξυλο δεν βλεπω να το γλυτωνεις. Εγω οταν βαζω αγγελια στην εφημεριδα για ιδιαιτερα λεω οτι ειμαι φιλολογος, ενω εσεις κρυβετε την αληθεια και ντρεπεστε να πειτε οτι ειστε ιστορικοι ή φιλοσοφοι, γιατι δενν θα σας επιλεξει κανεις, και κρυβεστε κατω απο την ταμπελα του φιλολογου. Οσο για το δημοσιο, κατσε να χωριστει κι ο δικος μας κλαδος σε ειδικευσεις, οπως λεγεται, και θα σου πω εγω μετα

Τη θεωρησαν ......... Τωρα, αν εσυ διαφωνεις με ολους αυτους, οκ ο,τι πεις, ο γιατρος ειπε να λεμε παντα "ναι"

Ναι αλλα η αρχαιολογια, οπς και η εθνολογια και η κοινωνικη ανθρωπολογια δεν εχουν καμια σχεση με την εκπαιδευση. Ασε που καποιοι εσας θελατε να γινετε αρχαιολογοι, οπως καποιοι του ΦΠΨ, θελατε να γινετε ψυχολογοι, και δεν σας βγηκε τελικα και καταληξατε και συμβιβαστηκατε με το να γινετε φιλολογοι.

...... αρα δεν ειχαν κατα νου την εκπαιδευση, αλλα τις ανασκαφες και (οπως κι εσυ ειπες) καποιοι διαλεξαν αναγκαστικα την ιστορικη κατευθυνση (τουτεστιν τον καθηγητικο κλαδο) αναγκαστικα κι οχι επειδη ηθελαν απο την αρχη να γινουν καθηγητες ιστορικοι

Σε ενα σχολειο δεν ανοιγει κανεις τετοιες συζητησεις σε συναδελφους για λογους αβροτητας, ευγενειας και συναδελφικης αλληλεγγυης, μεταξυ ομως των φιλολογων προερχομενων απο φιλολογικα τμηματα γινονται τετοια σχολια και ειναι δεδομενη μια δυσφορια προς τους αποφοιτους των αλλων τμηματων της φιλοσοφικης

Εσυ κοπελα μου δεν καταλαβαινεις τι λεω. Η πολλη φιλοσοφια σου θολωσε τα μυαλα.

... Αν τωρα το σοϊ σου ειναι φιλολογοι νεοτερης γενιας που αποφοιτησαν απο τμημα της φιλοσοφικης σχολης, τοτε αυτο θα ηταν ιστορικο ή φιλοσοφικο, γι' αυτο και δεν σου λενε τιποτα. Μαθε πως υπαρχει η σκεψη στο υπουργειο να χωριστει ο κλαδος μας σε φιλολογους, ιστορικους και φιλοσοφους και τοτε θα δουμε πιος εχειμ δικιο και ποιος θα γελαει καλυτερα.

Καλομελετα κι ερχεται. Απλως εσενα δεν θα σε συμφερει

Δεν σου λενε τιποτα για να μην σε αποκαρδιωσουν ή σε κανουν να νοιωσεις ασχημα.

με εσενα κοπελα μου δεν βγαζω ακρη. ...μακαρι να συγχωνευονταν τα διαφορα τμηματα της φιλοσοφικης σε ενα και να κανατε κι εσεις τα αρχαια, λατινικα, βυζαντινα κ.τ.λ. που κανουμε εμεις, για να δειτε "τι εστι βερυκοκο".

Το δηλωσαν γιατι δεν τους ενοιαζε τοσο η φιλολογικη σχολη που θα βγαλουν, αλλα η πολη που θα περασουν ή ποσο ευκολη θα ειναι η σχολη να την βγαλουν

Ξερω ελληνικα, απλως γραφω γρηγορα γι' αυτο κανω αυτα τα λαθη. Δεν γραφω αρθρο σε επιστημονικη επετηριδα που θα περασει απο κριση, σε φορουμ γραφω. Αλλα αν θελεις σου γραφω και στα αρχαια.

ας την να λαλαει. εχει εμπνευση σημερα

Αλήθεια, πού βλέπετε όλοι εσείς την έπαρση ή την ειρωνεία του συνομιλητή;....:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Οι ψυχολογιες δεν ειναι φιλολογικα μαθηματα, μαλλον προς τα παιδαγωγικα κλεινουν, το ιδιο και η διδακτικη ασκηση και η πληροφορικη. Οι 3 ιστοριες ΟΚ. Τα υπολοιπα 38 φιλολογικα μαθηματα εχω μεγαλη απορια να μαθω ποια ειναι για να σου πω κι εγω μετα τα δικα μου μαθηματα.

Οι ψυχολογίες αυτές είναι απαραίτητες για τον φιλόλογο -που είναι αδιανόητο να αγνοεί τις βασικές ψυχολογικές διεργασίες σε μια σχολική τάξη και κατά τη διάρκεια της μάθησης γενικά- και η έλλειψη σας σε αυτές, είναι ένας από τους λόγους που δεν αναγνωρίζεστε χωρίς έλεγχο ως ΠΕ02 (ενώ εγώ που είμαι του φιλοσοφικού παρ'όλο που έχω την ίδια παιδαγωγική κατάρτιση με εσάς, αναγνωρίζομαι). H διδακτική άσκηση είναι διδακτική άσκηση φιλολογικών μαθημάτων, ενώ η πληροφορική είναι χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση (ελεύθερη επιλογή). Διάβασε το πρόγραμμα σπουδών μου αν έχεις μεγάλη απορία :).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
Αλήθεια, πού βλέπετε όλοι εσείς την έπαρση ή την ειρωνεία του συνομιλητή;....:hmm:
παρομοια επαρση πρεπει να παραδεχτουμε οτι υπαρχει εκατερωθεν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Απορία..... Εσείς που περάσατε ιστορικό το είχατε πρώτη επιλογή, ή πολύ απλά δεν πιάσατε τη φιλολογία και βολευτήκατε με το ιστορικό. :whistle:

Η κατεύθυνση του Ιστορικού είχε συνήθως περισσότερους φοιτητές από εκείνη του κλασικού, πριν γίνει η τριχοτόμηση. Τα πτυχία έχουν παραμείνει ίδια και μετά την τριχοτόμηση. Αυτό νομίζω απαντάει αντικειμενικά την ερώτηση σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,404 μηνύματα.
Η κατεύθυνση του Ιστορικού είχε συνήθως περισσότερους φοιτητές από εκείνη του κλασικού, πριν γίνει η τριχοτόμηση. Τα πτυχία έχουν παραμείνει ίδια και μετά την τριχοτόμηση. Αυτό νομίζω απαντάει αντικειμενικά την ερώτηση σου.

Κι όμως δεν μου απάντησες. Εγώ μιλάω για επιλογές στο μηχανογραφικό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Οι ψυχολογίες αυτές είναι απαραίτητες για τον φιλόλογο -που είναι αδιανόητο να αγνοεί τις βασικές ψυχολογικές διεργασίες σε μια σχολική τάξη και κατά τη διάρκεια της μάθησης γενικά- και η έλλειψη σας σε αυτές, είναι ένας από τους λόγους που δεν αναγνωρίζεστε χωρίς έλεγχο ως ΠΕ02 (ενώ εγώ που είμαι του φιλοσοφικού παρ'όλο που έχω την ίδια παιδαγωγική κατάρτιση με εσάς, αναγνωρίζομαι). H διδακτική άσκηση είναι διδακτική άσκηση φιλολογικών μαθημάτων, ενώ η πληροφορική είναι χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση (ελεύθερη επιλογή). Διάβασε το πρόγραμμα σπουδών μου αν έχεις μεγάλη απορία :).
Γιατι δεν μας λες τωρα μπροστα σε ολους, για να τα μαθουμε ολοι; Μηπως δεν σε συμφερει; Κι ασε τις θεωριες περι ψυχολογιας κ.τ.ό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isida!!!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η revolution αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,154 μηνύματα.
εγω παραδεχομαι οσους βαζουν στο ομηχανογραφικο τους πρωτη επιλογη ιστορικα ή φπψ γτ αυτο θελουν ...και γτ αυτο τους εκατσε νε τελει και μετα επιδιωκουν ντε και καλα να διδαξουν ancient greek!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top