ΦΚΣ vs Φιλολογία

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
Εδώ θα διαφωνήσω. Τα φροντιστήρια είναι μια ΕΠΙΚΕΡΔΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. Αν είσαι καλός μένεις, αν είσαι χάλιας παίρνεις πόδι.
Δεν συμφέρει τον επιχειρηματία να έχει άσχετο προσωπικό γιατί αμαυρώνει τη φήμη του...:beating:
Καλά μην το λες αυτό στο φροντ που πήγαινα εγώ οι περισσότεροι καθηγητές ήταν συγγενείς μεταξύ τους. Ισχύει επίσης ότι αν δεν είσαι καλός φεύγεις....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Εδώ κάνεις ένα λάθος. Στο 2ο έτος μιας Ιστορικής-Αρχαιολογικής σχολής δηλώνεις τον κλάδο που θέλεις να ακολουθήσεις. Ιστορικό Ή Αρχαιολογικό. Απλά το τμήμα της Κέρκυρας δεν έχει τον Αρχαιολογικό κλάδο.
Αυτός που επιλέγει τον Ιστορικό κλάδο δεν μπορεί να πάει σε ανασκαφές όπως ο Αρχαιολόγος.
Αυτά για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.:whistle:
Ναι αλλα η αρχαιολογια, οπς και η εθνολογια και η κοινωνικη ανθρωπολογια δεν εχουν καμια σχεση με την εκπαιδευση. Ασε που καποιοι εσας θελατε να γινετε αρχαιολογοι, οπως καποιοι του ΦΠΨ, θελατε να γινετε ψυχολογοι, και δεν σας βγηκε τελικα και καταληξατε και συμβιβαστηκατε με το να γινετε φιλολογοι.

Είμαστε επιστήμονες ιστορικοί και καθηγητές φιλόλογοι.Για να εργαστείς ώς ιστορικός πχ σε κάποιο ερευνητικό κέντρο η σε κάποιο μουσείο πρέπει να έχεις τελειώσει το αντίστοιχο τμήμα στις προκηρύξεις.Για να εργαστείς ώς φιλόλογος-καθηγητής δεν είναι υποχρεωτικό να έχεις τελειώσει την φιλολογία.Είναι μπερδεμένο το θέμα δεν αντιλέγω
ναι αλα δεν ειναι και σωστο να διδασκεις εξισου ολα τα φιλολογικα μαθηματα (αρχαια, νεα, εκθεση) τη στιγμη που στο πανεπιστημιο τα διδαχτηκες λιγο. Μπορεις να διδασκεις μονο ιστορια κυριως εσυ του Ιστορικου, γιατι τη διδαχθηκες σε εκταση και σε βαθος μεσα στη σχολη σου .

Με αυτή την λογική θα πρέπει να σε προβληματίζει που διεκδικεί θέση φιλόλογου ο γλωσσολόγος.Ούτως η άλλως γλωσσολογία δεν διδάσκεσαι στο σχολείο.Θα πρέπει να αγανακτείς που ο θεατρολόγος-μουσικολόγος της Φιλολογίας Κρήτης αυτοπροσδιορίζεται ώς φιλόλογος και τρώει την θέση απο κάποιον απόφοιτου ιστορικού που έχει κάνει 30 Ιστορίες.Δεν βγάζουμε άκρη έτσι
Ο θατρολογος- μουσικολογος παιρνει την ειδικευση στη φιλολογια Κρρητς, αφου πρωτα τα προηγουμενα ετη φαει με το κουταλι τα αρχαια, τα λατινικα, τα νεα, τα βυζαντινα. Το ιδιο και ο γλωσσολογικης κατευθυνσης πρωτα εχει κανει αρχαια, λατινικα, νεα ελληνικα και μετα κανι γλωσσολογιες. Αλλωστε ο γλωσσολογος ειναι ο κατ' εξοχην αρμοδιος, για να διδαξει το μαθημα της Εκφρασης-Εκθεσης, αφου ειναι ο κατ' εξοχην γνωστης της δομης της ελληνικης γλωσσας

Δεν αντιλέγει κανείς ότι αρχαία και νέα κάνουν περισσότερα στο φιλολογικό.Αλλο αυτό και άλλο να λέμε ότι είναι άσχετοι όλοι οι υπόλοιποι.Το να λές ότι δεν ξέρει αρχαία ελληνικά ένας απόφοιτος ιστορικού είναι σαν να λές ότι δεν ξέρει μαθηματικά ένας απόφοιτος πολιτικών μηχανικών επειδή δεν σπούδασε στα αντίστοιχα τμήματα.

Υ.Γ Διεθνώς θα πρέπει να γνωρίζεται ότι απόφοιτοι Ιστορικών τμημάτων διδάσκουν και λογοτεχνία και γλώσσα στην εκπαίδευση.Δεν έχουμε ανακαλύψει την Αμερική δηλαδή εδώ.
Τοτε να βαλουμε πολιτικους μηχανικους να διδασκουν μαθηματικα στα σχολεια

Δεν αντιλέγει κανείς ότι αρχαία και νέα κάνουν περισσότερα στο φιλολογικό.Αλλο αυτό και άλλο να λέμε ότι είναι άσχετοι όλοι οι υπόλοιποι.Το να λές ότι δεν ξέρει αρχαία ελληνικά ένας απόφοιτος ιστορικού είναι σαν να λές ότι δεν ξέρει μαθηματικά ένας απόφοιτος πολιτικών μηχανικών επειδή δεν σπούδασε στα αντίστοιχα

Υ.Γ Διεθνώς θα πρέπει να γνωρίζεται ότι απόφοιτοι Ιστορικών τμημάτων διδάσκουν και λογοτεχνία και γλώσσα στην εκπαίδευση.Δεν έχουμε ανακαλύψει την Αμερική δηλαδή εδώ.
ναι αλλα διδασκονται και πολλη λογοτεχνια και γλωσσα στις σχολες τους

Ακριβώς.Για να διοριστεί πχ ένας απόφοιτος ιστορικού πρέπει εκτός της ιστορίας να εξεταστεί υποχρεωτικά και στα αρχαία η στα νέα ελληνικά.Για να διοριστεί ένας απόφοιτος φιλολογικού μπορεί να αποφύγει την Ιστορία-που κατα γενική ομολογία είναι ΤΟ παλούκι στον ασεπ και να επιλέξει αρχαία και νέα.Αδικο το θεωρώ και αυτό.
Ολοι τωρα εξεταζονται και στα 3 μαθηματα (αρχαια, λατινικα, νεα) γι' αυτο και οι του φιλολογικου εχουν πιο πολλες επιτυχιες απο τους ιστορικους και φιλοσοφους. Παλια που υπηρχε δικαιωμα επιλογης ολοι οι ΦΠΨηδες και ασρχαιολογοι διαλεγαν την ιστορια και τα νεα που διαβαζονται και μονα τους κι ετσι περνουσαν στον ΑΣΕΠ

Σωστός! Άλλωστε δεν είναι δυνατόν ένας που μελετά και ερευνά την ιστορία να μην γνωρίζει αρχαία. Η Ιστορία δεν είναι «μοντέρνα τεχνολογία» που ανακαλύφθηκε τώρα. Ξεκίνησε η πορεία της από τότε που ανακαλύφθηκε η γραφή.... Οπότε; Για μένα ιστορικός δεν είναι μόνο αυτός που γνωρίζει 10 - 20 πράγματα για την εποχή του Χαλκού ή του Λίθου. Για μένα Ιστορικός είναι και αυτός που μπορεί να αναλύσει, μεταφράσει, ερευνήσει και μια ιστορική πηγή γραμμένη στα αρχαία ελληνικά. Και για να το κάνεις αυτό με επιτυχία πρέπει να γνωρίζεις και συντακτικό και γραμματική και να βγάζεις σωστά τη μετάφραση. ;)
Ναι, αλλα τα αρχαια τα μελετα δευτερευοντως ο ιστορικος ως βοηθητικη επιστημη, οπως ο φιλολογος μελετα και πρεπει να ξερει και ιστορια για να κατανοει καλυτερα τα πλαισια συγγραφης και το περιεχομενο των αραιων και λατινικων κειμενων. Αλλο ομως η επικουρικη μελετη συναφων φιλολογικων κλαδων κι αλλο η εμβριθης μελετη σε εκταση και σε βσθος ενος επιστημονικου φιλολογικου κλαδου

Δε νομίζω πάντως οτι χρειάζεται τρελές γνώσεις πανεπιστημίου για να διδάξει κάποιος έκθεση, λατινικά και λογοτεχνία στην Γ Λυκείου.
Δηλαδή αν το καλοσκεφτούμε, ενας απόφοιτος φιλολογίας δεν έχει μάθει απ' το πανεπιστήμιο τον Κρητικό, Το αμάρτημα της μητρός μου και άλλα κείμενα... Τα διάβασε μονος του απο βοηθήματα. Ε το ίδιο θα κάνει και αυτός του ιστορικού/ΦΠΨ.
Ομοίως και στα λατινικά. Γνωστά κείμενα θα διδάξουν που τα έχουν προετοιμάσει στο σπίτι τους.

Επίσης, στο τμήμα φιλολογίας, υπάρχουν πολλές κατευθύνσεις (κλασικό, γλωσσολογία και άλλα)
Ο απόφοιτος γλωσσολογίας δεν κάνει και τόσα αρχαία και λατινικά(όπως και ο ιστορικός) , όμως μπορεί να τα διδάξει γιατί θεωρείται φιλόλογος.
Ο γλωσσολογικης κατευθυνσης κανει στα πρωτα ετη αρχαια, λατινικα, νεα, βυζαντινα και μετα κανει γλωσσολογιες, ενω ο του ιστορικου τμηματος κανει απο την αρχη μονο ιστοριες και αρχαιολογιες και καποιοα αρχαια, λατινικα, νεα, βυζαντινα.
Τοτε να βαλουμε κι ενα νομικο που ξερει καλα αρχαια, νεα, αφου για να περασει νομικη θα ηταν καλος στα θεωρητικα μαθηματα, να του δωσουμε να διαβασει και καμια 30 βοηθηματα γι' αυτα τα μαθηματα και μετα να τον βαλουμε στο σχολειο να τα διδαξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Αγαπητοί συνάδελφοι, όσο προχωράει ο διάλογος συνειδητοποιώ τη ματαιότητα της θεωρητικής αυτής συζήτησης. Εξάλλου φύσει χαρακτηριστικό του ανθρώπου είναι να υπερασπίζεται τις επιλογές του, και η επιλογή σπουδών είναι υψίστης σημασίας. Σαφώς, ο καθένας μας διαμόρφωσε τα δικά του κριτήρια και αξιολόγησε τα τμήματα με διαφορετικό τρόπο. Ωστόσο, πέρα από την υποκειμενική αξιολόγηση, υπάρχουν και τα αντικειμενικά δεδομένα. Ο ρόλος που θα κληθούμε να επιτελέσουμε μπορεί να είναι ο ίδιος, αλλά ο προσανατολισμός μας διαφέρει παρασάγγας.

Σεβαστείτε, λοιπόν, ως απόφοιτοι του φιλολογικού την περαιτέρω ειδίκευση εκείνου των τομέων ψυχολογίας/παιδαγωγικής, ώστε να σεβαστεί και αυτός την εντρύφηση σας στα γνωστικά μας αντικείμενα. Διότι το πρόγραμμα του, αποτελείται από 60 μαθήματα -από το πρώτο έως το εξηκοστό- αποκλειστικά προορισμένα για την διδακτική διαδικασία, πράγμα που δεν προβλέπετε ούτε στο φιλοσοφικό ούτε στο κλασικό ούτε στο Ιστορικό. Αναγνωρίστε το ρόλο του φιλολόγου ως θεματοφύλακα του πολιτισμού, ως σύμβουλο και προπονητή του νέου Έλληνα. Δεν μπορείτε να αγνοείτε τη συμβολή της διδακτικής και της ψυχολογίας, στο έργο ενός εκπαιδευτικού ο οποίος καλείται να διδάξει ανθρωπιστικά και γλωσσικά αντικείμενα. Ενός εκπαιδευτικού που έρχεται σε επαφή με τον μαθητή περισσότερες διδακτικές ώρες από κάθε άλλον.

Βεβαίως, ο απόφοιτος του Φ.Π.Ψ. μπορεί να διδάξει επιτυχώς αρχαία & νέα ελληνικά, λατινικά και λογοτεχνία. Γι'αυτό ακριβώς εκπαιδεύεται στο πανεπιστήμιο. Γι'αυτό ακριβώς, βρίσκεται στη σχολική τάξη -για μήνες αν το επιθυμεί-, από το 3ο κιόλας έτος- στο ρόλο του διδάσκοντα. Διορθώνεται εντός του προγράμματος σπουδών του, εποπτεύεται και αξιολογείται. Γνωρίζετε, μάλιστα, πως στο πρόγραμμα σπουδών προβλέπεται και αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πράξης, στα πλαίσια της πρακτικής? Ο φοιτητής του Φ.Π.Ψ. διδάσκει και αξιολογείται από έναν έμπειρο μέντορα -καθηγητή σε τάξη δημοσίου σχολείου-, και ταυτόχρονα παρακολουθεί και αξιολογεί (ενώ πληρώνεται και 500 ευρώ από το ΕΣΠΑ), έχοντας έτσι εμπειρία από κάθε πλευρά της διδακτικής πράξης.

Πλήρως αντίθετα, ο απόφοιτος του φιλολογικού, στο σύνολο των ακαδημαϊκών ετών, έχει την ευκαιρία για μόνο μια (1) ώρα πρακτικής διδασκαλίας. Φυσικά, αυτό δεν είναι κατακριτέο, γιατί οι σπουδές του δεν τον κατευθύνουν απαραίτητα εκεί, αν επιθυμήσει να διδάξει θα "καλύψει τα κενά του" στη συνέχεια. Το ίδιο θα κάνει και ο απόφοιτος του Φ.Π.Ψ. στη περίπτωση που θέλει να ασχοληθεί επιστημονικά ως φιλόλογος.

Εν κατακλείδι, τα τμήματα δεν τριχοτομήθηκαν για να δημιουργηθεί σύγχυση. Ο νόμος 3848/2010 λέει ξεκάθαρα, πως επάρκεια διδασκαλίας και ένταξης στο κλάδο ΠΕ02 λαμβάνουν αυτόματα μόνο οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών τμημάτων. Από εκεί και πέρα, ο καθένας μας θα κριθεί -ή μάλλον θα βρίσκεται δε διαρκή κρίση- για τις αποκτηθείσες και τις αποκτούμενες δεξιότητες και γνώσεις του.

Ό,τι και να αναλύσουμε -πέρα από αντικειμενικά τεκμήρια- εμείς εδώ, σχετικά με τις συνθήκες και το "τι μέλλει γένεσθαι" θα μας οδηγεί σε ένταση και αδιέξοδο. Ας παραμείνουμε, λοιπόν, πιστοί στη σπουδή μας και αν η καιρικότητα μας οδηγήσει σε μάχη θέσεων, να νικήσει ο καλύτερος.


Υ.Γ: κάπου ακούστηκε πως είπα ότι το φ.π.ψ. Αθηνών έχει 9 φιλολογικά μαθήματα, πράγμα που δεν ισχύει, καθώς μίλησα ξεκάθαρα για τα μαθήματα του πρώτου έτους. Εγώ π.χ ως φοιτητής φιλοσοφίας 3ου έτους, θα κάνω μόνο δύο (2) μαθήματα παιδαγωγικής και ψυχολογίας στο προκείμενο εξάμηνο (διδασκαλία της ελληνικής & σχολική ψυχολογία).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Ενημερωτικά σου λέω ότι φίλου μου η πτυχιακή αφορά την Κρητική Λογοτεχνία την περίοδο της Βενετοκρατίας.Με την λογοτεχνία και γενικά τον πολιτισμό μιάς περιόδου ασχολείται και η Ιστορία

Υ.Γ Απο την στιγμή που η λογοτεχνία επηρρεάζει βεβαίως την κοινωνία και την ταυτότητα της
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
*Επειδή τα θέματα μας έχουν ξεφύγει, και εγώ από παρόρμηση (λόγω αναφοράς σε γραφόμενα μου) το συνέχισα εδώ, σας καλώ να τα μεταφέρουμε στο "σύγκριση φιλολογιών", για να μη δημιουργηθεί συντονιστικό πρόβλημα. :P (και να μη μπερδέψουμε και τα παιδιά που ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο θέμα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Ναι αλλα η αρχαιολογια, οπς και η εθνολογια και η κοινωνικη ανθρωπολογια δεν εχουν καμια σχεση με την εκπαιδευση. Ασε που καποιοι εσας θελατε να γινετε αρχαιολογοι, οπως καποιοι του ΦΠΨ, θελατε να γινετε ψυχολογοι, και δεν σας βγηκε τελικα και καταληξατε και συμβιβαστηκατε με το να γινετε φιλολογοι.

Και πάλι εδώ κάνεις λάθος!!! Η Αρχαιολογία, παρόλο που θα μπορούσε να ήταν η πιο ισχυρή επιστήμη στην Ελλάδα, είναι εντελώς «παρατημένη στη μοίρα της», ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Γιατί απλά δεν υπάρχουν τόσες ανασκαφές, ώστε να μπορέσουν να απορροφήσουν τους Αρχαιολόγους και όσες πραγματοποιούνται είναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ από ξένες εταιρείες. Γιαυτό οι περισσότεροι ακολουθούν το Ιστορικό τμήμα. Στο 3ο δε έτος, μπαίνουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ μέσα σε τάξη για την πρακτική τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Και πάλι εδώ κάνεις λάθος!!! Η Αρχαιολογία, παρόλο που θα μπορούσε να ήταν η πιο ισχυρή επιστήμη στην Ελλάδα, είναι εντελώς «παρατημένη στη μοίρα της», ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Γιατί απλά δεν υπάρχουν τόσες ανασκαφές, ώστε να μπορέσουν να απορροφήσουν τους Αρχαιολόγους και όσες πραγματοποιούνται είναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ από ξένες εταιρείες. Γιαυτό οι περισσότεροι ακολουθούν το Ιστορικό τμήμα. Στο 3ο δε έτος, μπαίνουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ μέσα σε τάξη για την πρακτική τους.
Επιβεβαιωνεις αυτα που λεω. Ηθελαν να γινουν αρχαιολογοι (αρα δεν σκεφτονταν αρχικα την εκπαιδευση) κι επειδη δεν μπορεσαν για τους λογους που λες εσυ (δεν εχω λογο να τους αμφισβητησω) στραφηκαν στην ιστορικη κατευθυνση αναγκαστικα, αρα και στην προοπτικη του φιλολογου καθηγητη στην ταξη. Δεν αμφισβητω το τι ειστε καθηγητες, ειστε ομως ή πρεπει να ειστε μονο καθηγητες ΙΣΤΟΡΙΑΣ κι οχι γενικα φιλολογοι, διδασκαλοι δηλαδη και των υπολοιπων φιλολογικων μαθηματων, οπως κι εγω δεν ειμαι καθηγητης ιστορικος ουτε πρεπει να ειμαι, αλλα φιλολογος, δηλαδη δασκαλος των αρχαιων, λατινικων, νεων και εκθεσης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Επιβεβαιωνεις αυτα που λεω. Ηθελαν να γινουν αρχαιολογοι (αρα δεν σκεφτονταν αρχικα την εκπαιδευση) κι επειδη δεν μπορεσαν για τους λογους που λες εσυ (δεν εχω λογο να τους αμφισβητησω) στραφηκαν στην ιστορικη κατευθυνση αναγκαστικα, αρα και στην προοπτικη του φιλολογου καθηγητη στην ταξη. Δεν αμφισβητω το τι ειστε καθηγητες, ειστε ομως ή πρεπει να ειστε μονο καθηγητες ΙΣΤΟΡΙΑΣ κι οχι γενικα φιλολογοι, διδασκαλοι δηλαδη και των υπολοιπων φιλολογικων μαθηματων, οπως κι εγω δεν ειμαι καθηγητης ιστορικος ουτε πρεπει να ειμαι, αλλα φιλολογος, δηλαδη δασκαλος των αρχαιων, λατινικων, νεων και εκθεσης

Έκθεσης θα πρέπει να διδάσκουν οι γλωσσολόγοι!!! Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας...:no:
Δεν επιβεβαίωσα όσα είπες. Εγώ τόνισα ότι όσοι μπαίνουν σε αυτό το τμήμα της φιλοσοφικής (το ιστορικό) έχουν -οι περισσότεροι τουλάχιστον- στο μυαλό τους την εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
Μην μαλώνετε παιδιά όλοι άνεργοι θα μείνουμε ιστορικοί, φιλόλογοι του φπψ του φκσ και όποιουδήποτε τμήματος....Μόλις βγεις από τη σχολή δεν ξεχωρίζεις από τους άλλους ΠΕ02. Υπομόνη σε όλους όσους στοχεύουν τον εκπαιδευτικό τομέα.....:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Μην μαλώνετε παιδιά όλοι άνεργοι θα μείνουμε ιστορικοί, φιλόλογοι του φπψ του φκσ και όποιουδήποτε τμήματος....Μόλις βγεις από τη σχολή δεν ξεχωρίζεις από τους άλλους ΠΕ02. Υπομόνη σε όλους όσους στοχεύουν τον εκπαιδευτικό τομέα.....:redface:

χαχαχαχα ναι δικιο εχεις.ολοι μασ πριν την κοινη μασ συναντηση στον ασεπ θα συναντηθουμε και καπου αλλου:στην ουρα του οαεδ για την εκδοση της καρτασ ανεργιας!!χαχαχαχα:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Έκθεσης θα πρέπει να διδάσκουν οι γλωσσολόγοι!!! Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας...:no:
Δεν επιβεβαίωσα όσα είπες. Εγώ τόνισα ότι όσοι μπαίνουν σε αυτό το τμήμα της φιλοσοφικής (το ιστορικό) έχουν -οι περισσότεροι τουλάχιστον- στο μυαλό τους την εκπαίδευση.
Οι γλωσσολογοι βγαινουν απο τη φιλολογια αρα μαθημα των πτυχιουχων φιλο9λογιας πρεπει να ειναι. Δεν σκεφτονταν ολοι την εκπαιδευση οι του Ιστορικου-Αρχαιολογικου, γιατι καποιοι ηθελαν και διαλεξαν την κατευθυνση της αρχαιολογιας, αρα δεν ειχαν κατα νου την εκπαιδευση, αλλα τις ανασκαφες και (οπως κι εσυ ειπες) καποιοι διαλεξαν αναγκαστικα την ιστορικη κατευθυνση (τουτεστιν τον καθηγητικο κλαδο) αναγκαστικα κι οχι επειδη ηθελαν απο την αρχη να γινουν καθηγητες ιστορικοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Οι γλωσσολογοι βγαινουν απο τη φιλολογια αρα μαθημα των πτυχιουχων φιλο9λογιας πρεπει να ειναι. Δεν σκεφτονταν ολοι την εκπαιδευση οι του Ιστορικου-Αρχαιολογικου, γιατι καποιοι ηθελαν και διαλεξαν την κατευθυνση της αρχαιολογιας, αρα δεν ειχαν κατα νου την εκπαιδευση, αλλα τις ανασκαφες και (οπως κι εσυ ειπες) καποιοι διαλεξαν αναγκαστικα την ιστορικη κατευθυνση (τουτεστιν τον καθηγητικο κλαδο) αναγκαστικα κι οχι επειδη ηθελαν απο την αρχη να γινουν καθηγητες ιστορικοι

Δεν χρησιμοποίησα σε κανένα μήνυμά μου τη λέξη «αναγκαστικά» που εσύ αναφέρεις 2 φορές.
Δεν είπα ότι «όλοι» σκέφτονται την εκπαίδευση. Είπα: «οι περισσότεροι ακολουθούν το Ιστορκό τμήμα».
Μη βάζουμε στο στόμα του άλλου λέξεις που δεν είπε, επειδή έτσι μας βολεύει εμάς!!!
Είπα κάτι πολύ απλό, όσο και αν θέλεις να το περιπλέξεις: Οι περισσότεροι που εισάγονται σε αυτό το τμήμα της φιλοσοφικής, ακολουθούν τον Ιστορικό τομέα με στόχο την εκπαίδευση.

Και συ, όταν βρεθείς αργότερα μέσα σε κάποιο γραφείο καθηγητών ενός σχολείου, πήγαινε και πες στο συνάδελφό σου που θα έχει τελειώσει το Ιστορικό και θα διδάσκει -μπορεί και πολλά περισσότερα χρόνια από σένα- όλα όσα εδώ με άνεση ισχυρίζεσαι.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Δεν χρησιμοποίησα σε κανένα μήνυμά μου τη λέξη «αναγκαστικά» που εσύ αναφέρεις 2 φορές.
Δεν είπα ότι «όλοι» σκέφτονται την εκπαίδευση. Είπα: «οι περισσότεροι ακολουθούν το Ιστορκό τμήμα».
Μη βάζουμε στο στόμα του άλλου λέξεις που δεν είπε, επειδή έτσι μας βολεύει εμάς!!!
Είπα κάτι πολύ απλό, όσο και αν θέλεις να το περιπλέξεις: Οι περισσότεροι που εισάγονται σε αυτό το τμήμα της φιλοσοφικής, ακολουθούν τον Ιστορικό τομέα με στόχο την εκπαίδευση.

Και συ, όταν βρεθείς αργότερα μέσα σε κάποιο γραφείο καθηγητών ενός σχολείου, πήγαινε και πες στο συνάδελφό σου που θα έχει τελειώσει το Ιστορικό και θα διδάσκει -μπορεί και πολλά περισσότερα χρόνια από σένα- όλα όσα εδώ με άνεση ισχυρίζεσαι.;)
Οι επιλεγοντες την ιστορικη κατευθυνση ομως δεν την ηθελαν ολοι εξαρχης , τους ενδιεφερε η αρχαιολογια, αλλα επειδη δεν ειναι αναπτυγμενη η αρχαιολογια στην Ελλαδα (οπως εσύ ειπες), αποφασισαν να γινουν ιστορικοι, δηλαδη καθηγητες ιστοριας στην εκπαιδευση. Σε ενα σχολειο δεν ανοιγει κανεις τετοιες συζητησεις σε συναδελφους για λογους αβροτητας, ευγενειας και συναδελφικης αλληλεγγυης, μεταξυ ομως των φιλολογων προερχομενων απο φιλολογικα τμηματα γινονται τετοια σχολια και ειναι δεδομενη μια δυσφορια προς τους αποφοιτους των αλλων τμηματων της φιλοσοφικης που θεωρουνται εξισου και ομοια φιλολογοι. Και γινεται ολο και πιο επιτακτικο το αιτημα για χωρισμο του ενιαιου κλαδου φιλολογων ΠΕ02 σε ΠΕ02.1 φιλολογων, ΠΕ02.2 ιστορικων και ΠΕ02.3 φιλοσοφων, οπως εχει γινει αναλογη διακριση του κλαδου ΠΕ04 φυσικων σε φυσικους, χημικους, βιολογους και γεωλογους με α και β αναθεσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
χαχαχαχ εχεις καταλαβει τι λες?ειναι σαν να λες οτι ολοι μασ θελαμε κλασικο φιλολογικο αλλα η ατυχη η μοιρα μασ πεταξε στα αλλα τμηματα!!τραγικοοοοοοο..χαχαχα οκ οτι πεις..υποστηριξε την αποψη σου δικαιωμα σου αλλα μην υποβιβαζεισ και προσβαλλεις τους αλλους λεγοντασ οτι ειναι κατωτεροι σου και χωρις γνωσεις!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Οι επιλεγοντες την ιστορικη κατευθυνση ομως δεν την ηθελαν ολοι εξαρχης , τους ενδιεφερε η αρχαιολογια, αλλα επειδη δεν ειναι αναπτυγμενη η αρχαιολογια στην Ελλαδα (οπως εσύ ειπες), αποφασισαν να γινουν ιστορικοι, δηλαδη καθηγητες ιστοριας στην εκπαιδευση. Σε ενα σχολειο δεν ανοιγει κανεις τετοιες συζητησεις σε συναδελφους για λογους αβροτητας, ευγενειας και συναδελφικης αλληλεγγυης, μεταξυ ομως των φιλολογων προερχομενων απο φιλολογικα τμηματα γινονται τετοια σχολια και ειναι δεδομενη μια δυσφορια προς τους αποφοιτους των αλλων τμηματων της φιλοσοφικης που θεωρουνται εξισου και ομοια φιλολογοι. Και γινεται ολο και πιο επιτακτικο το αιτημα για χωρισμο του ενιαιου κλαδου φιλολογων ΠΕ02 σε ΠΕ02.1 φιλολογων, ΠΕ02.2 ιστορικων και ΠΕ02.3 φιλοσοφων, οπως εχει γινει αναλογη διακριση του κλαδου ΠΕ04 φυσικων σε φυσικους, χημικους, βιολογους και γεωλογους με α και β αναθεσεις

Βλέπω είσαι γνώστης παντός επιστητού. :smartass: Ξέρεις πριν από «αυτούς» γι' αυτούς, τι θέλει ο καθένας, τι αποφασίζει για τη ζωή του, τι του αρέσει να κάνει, ποια επιστήμη τον εμπνέει!!! Επίσης γνωρίζεις «τα πάντα» όσα διαδραματίζονται μέσα σε ένα γραφείο καθηγητών ενός σχολείου στην επικράτεια καθώς και για τη δυσαρέσκεια «όλων» των αποφοίτων των φιλολογικών τμημάτων, που σήμερα εργάζονται στη δημόσια εκπαίδευση. :mpinelik:
Όσο για την ευγένεια, τη συναδελφική αλληλεγγύη και την αβρότητα που αναφέρεις... εγώ μάλλον θα την έλεγα «ωριμότητα».
Χαλάρωσε, γιατί αν πας να διδάξεις με τέτοια μυαλά και τέτοια έπαρση, μάλλον θα είσαι ο «ξινός» του σχολείου. Άκου με που σου λέω... προέρχομαι από σόι εκπαιδευτικών (και μάλιστα της φιλοσοφικής σχολής) και ξέρω καλά τι λέω... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
χαχαχαχ εχεις καταλαβει τι λες?ειναι σαν να λες οτι ολοι μασ θελαμε κλασικο φιλολογικο αλλα η ατυχη η μοιρα μασ πεταξε στα αλλα τμηματα!!τραγικοοοοοοο..χαχαχα οκ οτι πεις..υποστηριξε την αποψη σου δικαιωμα σου αλλα μην υποβιβαζεισ και προσβαλλεις τους αλλους λεγοντασ οτι ειναι κατωτεροι σου και χωρις γνωσεις!!
Εσυ κοπελα μου δεν καταλαβαινεις τι λεω. Η πολλη φιλοσοφια σου θολωσε τα μυαλα. Δεν λεω οτι ειστε κατωτεροι και χωρις γνωσεις, αλλα οτι δεν ειστε ομοιοι με μας, αφου κατεχετε μεν γνωσεις κι εσεις πολλες στη φιλοσοφια ομως, την ιστορια ή την αρχαιολογια, τις οποιες βεβαια δεν διαθετω εγω. Εξηγησε μου γιατι η βαση της φιλολογιας στην Αθηνα π.χ. ή στα Ιωαννινα ή στην Κρητη ειναι πιο ψηλα απο τ η βαση του ιστορικου ή του φιλοσοφικου στην ιδια πολη;

Βλέπω είσαι γνώστης παντός επιστητού. :smartass: Ξέρεις πριν από «αυτούς» γι' αυτούς, τι θέλει ο καθένας, τι αποφασίζει για τη ζωή του, τι του αρέσει να κάνει, ποια επιστήμη τον εμπνέει!!! Επίσης γνωρίζεις «τα πάντα» όσα διαδραματίζονται μέσα σε ένα γραφείο καθηγητών ενός σχολείου στην επικράτεια καθώς και για τη δυσαρέσκεια «όλων» των αποφοίτων των φιλολογικών τμημάτων, που σήμερα εργάζονται στη δημόσια εκπαίδευση. :mpinelik:
Όσο για την ευγένεια, τη συναδελφική αλληλεγγύη και την αβρότητα που αναφέρεις... εγώ μάλλον θα την έλεγα «ωριμότητα».
Χαλάρωσε, γιατί αν πας να διδάξεις με τέτοια μυαλά και τέτοια έπαρση, μάλλον θα είσαι ο «ξινός» του σχολείου. Άκου με που σου λέω... προέρχομαι από σόι εκπαιδευτικών (και μάλιστα της φιλοσοφικής σχολής) και ξέρω καλά τι λέω... ;)
Αυτα που λεω τα γνωριζω απο φιλολογους φιλους, γνωστους ή καθηγητες μου που δουλευουν σε σχολεια και ειναι κοινο μυστικο και κανεις δεν ανοιγει φανερα τετοιες συζητησεις, ακριβως για να μη θωρηθει ξινος. Δεν προσεξες ενα σχολιο που ελεγε καποιος χρηστης οτι η καθηγητρια του στο σχολειο που ειχε τελειωσει κλασσικο ειχε πει για το ΦΠΨ ότι ειναι το τει της φιλολογιας; Οσο για το σοϊ σου, λαβε υποψη οτι παλια οι φιλολογοι διδασκονταν ολοι στα πρωτα ετη αρχαια, λατινικα, νεα, βυζαντινα σε εκταση και σε βαθος και μετα χωριζονταν σε κατευθυνσεις, οποτε κανεις δεν μπορουσε να αμφισβητησει τον αλλο για την ικανοτητα του και αρμοδιοτητα του να διδαξει αρχια, λατινικα, νεα, ιστορια, φιλοσοφια. Αν τωρα το σοϊ σου ειναι φιλολογοι νεοτερης γενιας που αποφοιτησαν απο τμημα της φιλοσοφικης σχολης, τοτε αυτο θα ηταν ιστορικο ή φιλοσοφικο, γι' αυτο και δεν σου λενε τιποτα. Μαθε πως υπαρχει η σκεψη στο υπουργειο να χωριστει ο κλαδος μας σε φιλολογους, ιστορικους και φιλοσοφους και τοτε θα δουμε πιος εχειμ δικιο και ποιος θα γελαει καλυτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Αυτα που λεω τα γνωριζω απο φιλολογους φιλους, γνωστους ή καθηγητες μου που δουλευουν σε σχολεια και ειναι κοινο μυστικο και κανεις δεν ανοιγει φανερα τετοιες συζητησεις, ακριβως για να μη θωρηθει ξινος. Δεν προσεξες ενα σχολιο που ελεγε καποιος χρηστης οτι η καθηγητρια του στο σχολειο που ειχε τελειωσει κλασσικο ειχε πει για το ΦΠΨ ότι ειναι το τει της φιλολογιας; Οσο για το σοϊ σου, λαβε υποψη οτι παλια οι φιλολογοι διδασκονταν ολοι στα πρωτα ετη αρχαια, λατινικα, νεα, βυζαντινα σε εκταση και σε βαθος και μετα χωριζονταν σε κατευθυνσεις, οποτε κανεις δεν μπορουσε να αμφισβητησει τον αλλο για την ικανοτητα του και αρμοδιοτητα του να διδαξει αρχια, λατινικα, νεα, ιστορια, φιλοσοφια. Αν τωρα το σοϊ σου ειναι φιλολογοι νεοτερης γενιας που αποφοιτησαν απο τμημα της φιλοσοφικης σχολης, τοτε αυτο θα ηταν ιστορικο ή φιλοσοφικο, γι' αυτο και δεν σου λενε τιποτα. Μαθε πως υπαρχει η σκεψη στο υπουργειο να χωριστει ο κλαδος μας σε φιλολογους, ιστορικους και φιλοσοφους και τοτε θα δουμε πιος εχειμ δικιο και ποιος θα γελαει καλυτερα.

Το ΦΠΨ οντως ειναι ενα συνονθυλευμα ακαδημαικων ''ξυσματων''.Απορω γιατι εχει και τοση περαση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
Είμαι φοιτήτρια στο τμήμα φιλολογίας του ΑΠΘ και έχω ένα κάνει ένα χρόνο στο αντίστοιχο τμήμα ιστορίας- αρχαιολογίας. Μπορώ να σας πω ότι χωρίς προσωπική προσπάθεια και διάβασμα δεν γίνεσαι τίποτα. Η σχολή και οι καθηγητές σου δίνουν κατευθύνσεις και εσύ πρέπει να τις εκμεταλλευτείς. Με λίγα λόγια για να αποκτήσεις υπόβαθρο σε αρχαία- λογοτεχνία- ιστορία- λατινικά πρέπει να προσπαθήσεις μόνος σου. Φυσικά, στα φιλολογικά τμήματα υπάρχει μεγαλύτερη τριβή με αρχαία-λατινικά- λογοτεχνία αλλά μετά τη λήψη της κατεύθυνσης πάλι επικεντρώνεσαι σε κάποια αντικείμενα και αφήνεις αναγκαστικά κάποια άλλα. Το ίδιο συμβαίνει με την ιστορία στο ιστορικό, το ίδιο με τη φιλοσοφία στο ΦΠΨ-ΦΠ-ΦΚΣ. Αυτό που λέτε για διαχωρισμού του κλάδου ΠΕ02, σωστό θα ήταν αλλά νομίζω ότι δεν έχει πολλές πιθανότητες να γίνει τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον. Εδώ διόρισαν 100 καθηγητές από όλους τους κλάδους και 5 δασκάλους φέτος, οι διαχωρισμοί τους μάραναν. Όσοι είστε σε φιλοσοφικές κοιτάξε την σχολή σας και τις ανάγκες της. Τα πανεπιστήμια της χώρας κατά κύριο λόγο υπολειτουργούν αυτή τη στιγμή, δεν λαμβάνουν χρηματοδότηση καμία από το κράτος, καθηγητές αποχωρούν γιατί δεν πληρώνονται. Να εύχεστε να τελειώσετε με τη σχολή σας κάποια στιγμή και αφήστε τους διαξιφισμούς για το ποιος έχει την καλύτερη σχολή. Οι καθηγητές όλων των κλάδων είναι συνεχώς σε μία δια βίου εκπαίδευση, επιμορφώνονταν όταν υπήρχαν χρήματα με διάφορα σεμινάρια. Δηλαδή συνεχώς διάβασμα, προσπάθεια, βελτίωση. Τίποτα δεν σταματά στο πτυχίο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Εσυ κοπελα μου δεν καταλαβαινεις τι λεω. Η πολλη φιλοσοφια σου θολωσε τα μυαλα. Δεν λεω οτι ειστε κατωτεροι και χωρις γνωσεις, αλλα οτι δεν ειστε ομοιοι με μας, αφου κατεχετε μεν γνωσεις κι εσεις πολλες στη φιλοσοφια ομως, την ιστορια ή την αρχαιολογια, τις οποιες βεβαια δεν διαθετω εγω. Εξηγησε μου γιατι η βαση της φιλολογιας στην Αθηνα π.χ. ή στα Ιωαννινα ή στην Κρητη ειναι πιο ψηλα απο τ η βαση του ιστορικου ή του φιλοσοφικου στην ιδια πολη;

δεν εχω ξεκινησει ακομα μαθηματα!!προφανως λογω ζητησησ!!δεν εχει να κανει με το επιπεδο σπουδων η κατι τετοιο...το επιπεδο σπουδων της καθε σχολης αξιολογειτε απο ρμοδια ατομα και αυτα φερουν ασ πουμε πιο αξιοπιστες αποψεις..αλλωστε αν δεν θεωρουμαστε επαρκεις ωσ προσ τις γνωσεις αρχαιων κτλ γιατι δεν μασ κλεινουν?παντωσ το σχεδιο αθηνα δεν μασ εχει μεσα στα τμηματα που κλεινουν η συγχωνευονται!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Εξηγησε μου γιατι η βαση της φιλολογιας στην Αθηνα π.χ. ή στα Ιωαννινα ή στην Κρητη ειναι πιο ψηλα απο τ η βαση του ιστορικου ή του φιλοσοφικου στην ιδια πολη;

Γιατί απλά την επιλέγουν περισσότεροι. Προσωπικά εμένα πρώτη μου επιλογή ήταν το Ιστορικό, γιατί γούσταρα την Ιστορία. Αλλά για να εντρυφήσω στην Ιστορία και στα Ιστορικά κείμενα θα πρέπει να γνωρίζω και αρχαία και λατινικά.
Τώρα, το αν κάνουμε εμείς 6 αρχαία και σεις 8, δεν έχει καμία σημασία για την μετέπειτα εκπαιδευτική σταδιοδρομία μας.
Και αυτό γιατί, τα μαθήματα στο σχολείο (ακόμη και στην Γ' Λυκείου) είναι τόσο συγκεκριμένα (λατινικά 20 κείμενα γελοία - αρχαία εισαγωγές και συγκεκριμένες μεταφράσεις - λογοτεχνία 10 κείμενα), που δεν πιστεύω κάποιος που έχει τελειώσει το Ιστορικό τμήμα να μην είναι σε θέση να τα διδάξει. Εδώ δε μιλάμε για «ακαδημαϊκή καριέρα». :giveup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top