Συλλογή ασκήσεων στην Άλγεβρα

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
δεν ειναι δυσκολη αλλα μιας και ειμαι γ λυκειου θα περιμενω τους μικροτερους να απαντησουν ας βαλω και αυτη

Σε αριθμητική πρόοδο

και

1) Να βρεθεί ο πρώτος όρος
και η διαφορά
της αριθμητικής προόδου.
2) Να βρεθεί το πλήθος των
πρώτων όρων της προόδου αυτής αν


πηγη mathematica.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Δίνεται μια αριθμητική πρόοδος της οποίας ο 7ος όρος είναι 9, ενώ το άθροισμα του 4ου και του 9ου είναι 16. Να βρείτε τον πρώτο όρο και τη διαφορά της.
Επειδή έχω σκουριάσει στις προόδους, γράφω την λύση που βρήκα κι αν τελικά είναι σωστή θα προσθέσω και τον τρόπο επίλυσης
α1= -3 και ω=2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
δεν ειναι δυσκολη αλλα μιας και ειμαι γ λυκειου θα περιμενω τους μικροτερους να απαντησουν ας βαλω και αυτη

Για προθέρμανση. :P

Επειδή έχω σκουριάσει στις προόδους, γράφω την λύση που βρήκα κι αν τελικά είναι σωστή θα προσθέσω και τον τρόπο επίλυσης
α1= -3 και ω=2

Ναι, σωστή είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Aggresive, εσύ από πού έμαθες πρόοδους; (Δεν απάντησες πριν:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Aggresive, εσύ από πού έμαθες πρόοδους; (Δεν απάντησες πριν:P)

Από ένα βοήθημα των Στεργίου-Νάκη.

Δίνεται μια αριθμητική πρόοδος της οποίας ο 7ος όρος είναι 9, ενώ το άθροισμα του 4ου και του 9ου είναι 16. Να βρείτε τον πρώτο όρο και τη διαφορά της.

Λοιπόν, βάζω την λύση.

Δεδομένα και ζητούμενα:









ε οι προοδοι ειναι γτπ βαλε κτ αλλο

Μια εύκολη αποδεικτική:

Αν και , ναο:



Δεν έχω δύσκολες. :P Μπορούν να την λύσουν και μαθητές Γ' Γυμνασίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Να προτείνω κάτι γιατί εγώ έχω ενα προβληματάκι δεν τα πάω καλά με τις ασκήσεις τύπου πάρε μεταβλητές και λύσε. Δεν πετάτε και κανένα προβληματάκι; Είναι πιο ωραία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Αχά. Θες πρόβλημα που να λύνεται σχηματίζοντας εξίσωση, δηλαδή?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Να προτείνω κάτι γιατί εγώ έχω ενα προβληματάκι δεν τα πάω καλά με τις ασκήσεις τύπου πάρε μεταβλητές και λύσε. Δεν πετάτε και κανένα προβληματάκι; Είναι πιο ωραία
Μια χαρά θα περάσεις φέτος, δηλαδή:hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Αχά. Θες πρόβλημα που να λύνεται σχηματίζοντας εξίσωση, δηλαδή?
εξισωση, συναρτηση ότιδηποτε. ΤΟ θεωρώ πιο σωστό τρόπο να μαθει ενας μαθητης κατι απο το να του λενε βρες ποσο κανει χ+1=2
Μια χαρά θα περάσεις φέτος, δηλαδή:hehe:
με κοροιδευεις; :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Από ένα βοήθημα των Στεργίου-Νάκη.



Λοιπόν, βάζω την λύση.

Δεδομένα και ζητούμενα:











Μια εύκολη αποδεικτική:

Αν και , ναο:



Δεν έχω δύσκολες. :P Μπορούν να την λύσουν και μαθητές Γ' Γυμνασίου.

λοιπόν απαλοιφή παρονομαστών πολλαπλασιάζοντας και τα δυο μέλη με αβγ, μετά την απαλοιφή αντικαθιστούμε στο δεύτερο μέλος το αβγ με α+β+γ κάνουμε τις επιμεριστικές και στα δύο μέλη και βγήκε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
λοιπόν απαλοιφή παρονομαστών πολλαπλασιάζοντας και τα δυο μέλη με αβγ, μετά την απαλοιφή αντικαθιστούμε στο δεύτερο μέλος το αβγ με α+β+γ κάνουμε τις επιμεριστικές και στα δύο μέλη και βγήκε

Βγαίνει και έτσι, αλλά υπάρχει και άλλος τρόπος, πιο γρήγορος και πιο έξυπνος :P :

Είναι: και

Έτσι:



Επομένως, καταλήξαμε στο 2ο μέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
1) Να δείξετε ότι ο αριθμός είναι ρίζα της εξίσωσης

2) Να δείξετε ότι αν οι πραγματικοί a,b,c ικανοποιούν τη σχέση , τότε για κάθε περιττό φυσικό n ισχύει .

(γνωστή άσκηση η 2)

Όσον αφορά τον ορισμό του δεύτερου ριζικού, κανονικά μια χαρά είναι, εφόσον μιλάμε για περιττής τάξεως ρίζα (άρα είναι ο πραγματικός αριθμός που υψωμένος στην τρίτη θα μας δώσει μείον δύο ένατα). Για κάποιο λόγο στην ελληνική βιβλιογραφία επιμένουν να διώχνουν τα αρνητικά πρόσημα από τα ριζικά. Θεωρήστε ότι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Βάλτε και εσείς καμιά αποδεικτική. :P

Edit: Aαα οκ. Ρίζες δεν τις είδα ακόμη... :( :P Θα τις ρίξω μια ματιά σήμερα, μάλλον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
bro για την πρωτη , εχεις προβλημα στον ορισμο του δευτερου ριζικου

Όσον αφορά τον ορισμό του δεύτερου ριζικού, κανονικά μια χαρά είναι, εφόσον μιλάμε για περιττής τάξεως ρίζα (άρα είναι ο πραγματικός αριθμός που υψωμένος στην τρίτη θα μας δώσει μείον δύο ένατα). Για κάποιο λόγο στην ελληνική βιβλιογραφία επιμένουν να διώχνουν τα αρνητικά πρόσημα από τα ριζικά. Θεωρήστε ότι


Και μία εξισωση οπου αναδυκνυεται το προβλημα που αναφερεις ,

Να λύσετε στους πραγματικούς την εξίσωση:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Από ποιο βιβλίο/site βρίσκετε τις ασκήσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Βγαίνει και έτσι, αλλά υπάρχει και άλλος τρόπος, πιο γρήγορος και πιο έξυπνος :P :

Είναι: και

Έτσι:



Επομένως, καταλήξαμε στο 2ο μέλος.

εντάξει πιο έξυπνο αλλά καθυστερείς γιατί δεν σου κάνει κατευθείαν το κλικ να εφαρμόσεις αυτό το τρικ και οι πράξεις με τον τρόπο μου δεν είναι τίποτα 3 γραμμες. Δηλαδή σε διαγώνισμα με την καμία δε θα σου ερχότανε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
εντάξει πιο έξυπνο αλλά καθυστερείς γιατί δεν σου κάνει κατευθείαν το κλικ να εφαρμόσεις αυτό το τρικ και οι πράξεις με τον τρόπο μου δεν είναι τίποτα 3 γραμμες. Δηλαδή σε διαγώνισμα με την καμία δε θα σου ερχότανε

Μπα μην το λες, αν έχεις κάνει πολύ εξάσκηση σε αποδεικτικές, μπορείς εύκολα να το σκεφτείς. Τώρα σε ένα διαγώνισμα, κάτω από την ψυχολογική πίεση της στιγμής δεν ψάχνεις για έξυπνους και γρήγορους τρόπους, άλλα προσπαθείς να λύσεις την άσκηση για να πάρεις βαθμό.

Εντάξει, τώρα έτσι για να λέμε, καλό είναι να ξέρεις 2-3 διαφορετικούς τρόπους για να λύσεις μια άσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Μπα μην το λες, αν έχεις κάνει πολύ εξάσκηση σε αποδεικτικές, μπορείς εύκολα να το σκεφτείς. Τώρα σε ένα διαγώνισμα, κάτω από την ψυχολογική πίεση της στιγμής δεν ψάχνεις για έξυπνους και γρήγορους τρόπους, άλλα προσπαθείς να λύσεις την άσκηση για να πάρεις βαθμό.

Εντάξει, τώρα έτσι για να λέμε, καλό είναι να ξέρεις 2-3 διαφορετικούς τρόπους για να λύσεις μια άσκηση.

ναι είναι πολύ καλό και πρέπει να το κάνουμε. Και όντως είναι πολύ έξυπνος τρόπος αλλά το παράδειγμα της άσκησης δεν είναι πολύ καλό γιατί η άσκηση είναι πολύ απλή. Σε μια πιο σύνθετη άσκηση όπου αναγκαστικά θα έπρεπε να σκεφτείς πριν γράψεις θα έσωζε από πολύ κόπο και χρόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Ναι, ακριβώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top