Οι αλλαγές στην τριτοβάθμια

Ποια είναι η γνώμη σας για το νέο νομοσχέδιο για την Παιδεία;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 22)
  • Θετική

    Ψήφοι: 1 4.5%
  • Μάλλον θετική

    Ψήφοι: 7 31.8%
  • Αρνητική

    Ψήφοι: 10 45.5%
  • Μάλλον αρνητική

    Ψήφοι: 1 4.5%
  • Δεν το έχω διαβάσει/Δεν ασχολούμαι

    Ψήφοι: 3 13.6%

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Γι' αυτό στις διανομές συγγραμμάτων, στις ώρες ακρόασης, στις δηλώσεις κλπ πάνε οι γονείς στη θέση των σκληρά μοχθούντων φοιτητών

Συμβαίνει πράγματι κάτι τέτοιο; Αν ναι, οι γονείς φέρουν μεγαλύτερη ευθύνη για την κατάντια αυτή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dragonver

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dragonver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Λυπάμαι που στο χαλάω αλλά ναι είναι.
Όταν τον πρώτο χρόνο όλοι ξεχύνονται στις καφετέριες, κλαμπ κοκ για να ζήσουν τη μεγάλη ζωή, δείχνοντας μία εικόνα στερημένων, με αποτέλεσμα να περάσουν ελάχιστα μαθήματα είναι οκ φοιτητές; Άρα ένας χρόνος πίσω. Συν κανά χρόνο που τους δυσκολεύει κάποιο μάθημα, για οποιονδήποτε λόγο, συν καμιά απεργία ή κατάληψη, τα 6- 7 χρόνια φοίτησης έρχονται φυσιολογικά.
Όσο για την κατάρτιση έχεις δίκιο. Το πάρτυ άνιμαλ που δεν είχε αφήσει πάρτυ για πάρτυ και πλέον στα κλαμπ τον φωνάζουν με το μικρό του και η σχολή έχει κάνει τα μαύρα μάτια να τον δει, είναι υπόδειγμα καταρτισμένου νέου επιστήμονα.
Κλείνοντας ναι το 70% ούτε περίπτερο δεν μπορεί να κρατήσει. Γι' αυτό στις διανομές συγγραμμάτων, στις ώρες ακρόασης, στις δηλώσεις κλπ πάνε οι γονείς στη θέση των σκληρά μοχθούντων φοιτητών που λιώνουν από τον κάματο τις καρέκλες του Da Capo, του Big Apple, του Εν Δελφοίς και άλλων παρεμφερών ιδρυμάτων.

Δεν ισχύουν τα παραπάνω με την καμία. Δηλαδή μου λές ότι για να θεωρείται κάποιος καλός φοιτητής δεν θα πρέπει να έχει άλλη ζωή εκτός από τη σχολή του. Όντως συμφωνώ ότι άτομα που το μόνο που κάνουν είναι να βγαίνουν και να πάνε από κλαμπ σε κλαμπ δεν είναι για πανεπιστήμιο αλλά τα συγκεκριμένα άτομα π.χ. στη δική μου σχολή θα τελειώσουν αν τελειώσουν ποτέ στα 8+ χρόνια... Το νορμάλ είναι τα 6-7 χρόνια σε πολυτεχνικές σχολές θεωρώ. Αλλά ακόμη και το πάρτυ άνιμαλ που λες αν περνάει τα μαθήματα του γιατί δεν θα μπορεί να λέγεται επιστήμονας; Απλά επειδή καλοπέρασε την φοιτητική του ζωή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
... Δηλαδή μου λές ότι για να θεωρείται κάποιος καλός φοιτητής δεν θα πρέπει να έχει άλλη ζωή εκτός από τη σχολή του [.....] Απλά επειδή καλοπέρασε την φοιτητική του ζωή;

Όοοολοι αυτοί που περνάνε τα μαθήματά τους στην ώρα τους και τελειώνουν επίσης στην ώρα τους, θεωρείς ότι έχουν μόνο το πανεπιστήμιο...; Περίεργη θεώρηση...Εμείς δεν καλοπεράσαμε δηλαδή τη ζωή μας...;Ήμασταν σε κάτεργο;

Άπαξ και υπάρχουν άτομα που τελειώνουν στην ώρα τους, και είναι και αρκετά, τότε όλοι μπορούν να την βγάλουν στα χρόνια που πρέπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Θα μου άρεσε να ισχύει ότι ο φτωχός είναι και ο πιο δουλευταράς κι ο "πλούσιος" ο χασομέρης, (αν και πάλι κάτι τέτοιο δε θα δικαιολογούσε τέτοια μέτρα) αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να πω ότι ισχύει κάτι τέτοιο.
Για παράδειγμα, όσοι έχουν μια "στρωμένη" δουλειά, ή γνωριμίες στον κλάδο, αποδεικνύεται ότι "την ψάχνουν" γενικά και δουλεύουν για να πάρουν ένα καλό βαθμό κι ένα γρήγορο πτυχίο. Όχι ότι αυτό αποκλείει τους υπόλοιπους, αλλά δεν συμφωνεί με αυτό που αναφέρεις.
Ισχύει. Απλώς ο φτωχός δεν προβαίνει σε τυμπανοκρουσίες, αλλά αντίθετα εργάζεται σκληρά για την πρόοδο του. Πόσοι συμφοιτητές γκρίνιαζαν για τη δυσκολία της σχολής: "αχ θα μου πάρει 5- 6- 7- 8 χρόνια, έχω λιώσει, τα έχω σιχαθεί". Όταν τους έλεγα ο τάδε, ο δείνα πήραν πτυχίο στα 4 έτη, απαντούσαν. "Σώπα μωρε, αποκλείεται, ναι καλά".
Γενικά ο φτωχός που έχει συνείδηση της καταστάσεως του θα σκιστεί. Άντε να πάει ένα εξάμηνο πίσω. Οι κατ' επίφασην φτωχοί που δηλώνουν υψηλόβαθμες σχολές για τα μόρια είναι από τους πλέον αδιάφορους για λόγους αντίδρασης. Αυτοί και αν αργούν τραγικά. Οι έχοντες άκρες, στρωμένες δουλειές κοκ είναι μεν επιμελείς αλλά δε σκοτώνονται κιόλας. Συνήθως τελειώνουν στα 5 χρόνια, ώστε να ζήσουν φοιτητική ζωή και να βγάλουν καλό πτυχίο.

Συμβαίνει πράγματι κάτι τέτοιο; Αν ναι, οι γονείς φέρουν μεγαλύτερη ευθύνη για την κατάντια αυτή!
Φυσικά. Έχω δει ακόμη και ακαδημαϊκούς μετάξύ των γονέων που τρέχουν. :giveup:

Δεν ισχύουν τα παραπάνω με την καμία. Δηλαδή μου λές ότι για να θεωρείται κάποιος καλός φοιτητής δεν θα πρέπει να έχει άλλη ζωή εκτός από τη σχολή του. Όντως συμφωνώ ότι άτομα που το μόνο που κάνουν είναι να βγαίνουν και να πάνε από κλαμπ σε κλαμπ δεν είναι για πανεπιστήμιο αλλά τα συγκεκριμένα άτομα π.χ. στη δική μου σχολή θα τελειώσουν αν τελειώσουν ποτέ στα 8+ χρόνια... Το νορμάλ είναι τα 6-7 χρόνια σε πολυτεχνικές σχολές θεωρώ. Αλλά ακόμη και το πάρτυ άνιμαλ που λες αν περνάει τα μαθήματα του γιατί δεν θα μπορεί να λέγεται επιστήμονας; Απλά επειδή καλοπέρασε την φοιτητική του ζωή;
Άλλο το μοιράζω σωστά το χρόνο μου, ώστε να μπορώ να παρακολουθώ τα μαθήματα μου που είναι η απόλυτη προτεραιότητα μου και τον ελεύθερο χρόνο μου τον επενδύω όπως εμένα μου αρέσει, κάτι που είναι θεμιτό, και άλλο παρασιτώ είς βάρος των κοροΐδων γονέων που πληρώνουν σα βλάκες τις διακοπές μου.
Δες και την άποψη ενός υποψήφιου διδάκτορα που κάτι παραπάνω ξέρει από μας τους φοιτητές και τα βλέπει εκ των έσω:
Όοοολοι αυτοί που περνάνε τα μαθήματά τους στην ώρα τους και τελειώνουν επίσης στην ώρα τους, θεωρείς ότι έχουν μόνο το πανεπιστήμιο...; Περίεργη θεώρηση...Εμείς δεν καλοπεράσαμε δηλαδή τη ζωή μας...;Ήμασταν σε κάτεργο;

Άπαξ και υπάρχουν άτομα που τελειώνουν στην ώρα τους, και είναι και αρκετά, τότε όλοι μπορούν να την βγάλουν στα χρόνια που πρέπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Είμαι τυχερή γιατί είδα ως φοιτήτρια το ελληνικό πανεπιστήμιο, είδα ως φοιτήτρια το αγγλικό (αυστηρό) πανεπιστήμιο και βλέπω το ελληνικό πανεπιστήμιο και από την άλλη πλευρά. Νομίζω ότι μπορώ να είμαι αντικειμενική. Και νευριάζω ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ με μας (τους Έλληνες) που έχουμε ένα τόσο καλό πανεπιστήμιο, ειδικά σε προπτυχιακό επίπεδο και το θεωρούμε καφενείο. Από όλες τις πλευρές. Κάθε αλλαγή (δεν μιλάω για τις συγκεκριμένες αλλά γενικότερα) που πάει να γίνει, απορρίπτεται πριν καν ακουστεί ενώ πάμε και πληρώνουμε χρυσάφι στο εξωτερικό για να υποστούμε...ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια πράγματα, τις ίδιες «αλλαγές».

Θα μιλήσω για το δικό μου τμήμα. Ξέρετε πόσα προσφέρονται στους φοιτητές, και δεν αρπάζουν τίποτα; Μόνο αδιαφορία και ωχαδερφισμός. Να περάσω το μαθηματάκι με 5 και με σκονάκια παντού και στα τέτοια μου. Αυτός λοιπόν ο άνθρωπος έχει πτυχίο με την ίδια ισχύ με το δικό μου που γούσταρα και προσπάθησα, με του φτωχού παιδιού που του έγινε ο κώλος να για να μην ξοδεύει τους γονείς τους, με την κοπέλα που έχει δυο παιδιά και δουλεύει αλλά παρ' όλα αυτά έρχεται στη σχολή. Πρέπει άμεσα να γίνει ξεκαθάρισμα. Και στους φοιτητές αλλά και στους καθηγητές. Εμείς κάνουμε αξιολόγηση σε κάθε μάθημα. Πόσοι ανταποκρίνονται; ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ. Ούτε καν γι'αυτούς τους καθηγητές που παραπονιούνται δεν εκφέρουν άποψη. Πώς θα γίνει δουλειά έτσι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Λυπάμαι που στο χαλάω αλλά ναι είναι.
Όταν τον πρώτο χρόνο όλοι ξεχύνονται στις καφετέριες, κλαμπ κοκ για να ζήσουν τη μεγάλη ζωή, δείχνοντας μία εικόνα στερημένων, με αποτέλεσμα να περάσουν ελάχιστα μαθήματα είναι οκ φοιτητές;
Δεν είναι καθόλου στερημένοι; π.χ. Πανελλήνιες, καθημερινό φροντιστήριο,κλπ... μετά δεν είναι λογικό να υπάρξει μία μικρή κάμψη ώστε μετά να πάρουν και πάλι τα πάνω τους;

Άπαξ και υπάρχουν άτομα που τελειώνουν στην ώρα τους, και είναι και αρκετά, τότε όλοι μπορούν να την βγάλουν στα χρόνια που πρέπει.
Προσωπικά διαφωνώ, επειδή αγνοείς αστάθμητους παράγοντες που δεν είναι κοινοί για όλους τους φοιτητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
Στοιχίζουν. Απασχολούν προσωπικό της γραμματείας, καθηγητές, κόλλες, αίθουσες, υλικό πειραμάτων κλπ.
προσωπικο της γραμματειας? μακαρι να τους απασχολησουν κ λιγο (δημοσιοι υπαλληλοι ξυστες κ αυτοι). τσπ γενικά πλεον υπαρχει κ το my studies που λειτουργει μαι χαρα.
οι καθηγητες δεν απασχολουνται τοσο πολυ απο τους αιωνιους φοιτητες αλλά απο τους "αστερατους" φοιτητες. μαλλον θα εννοεις στη διορθωση... εκει το συζηταω.
αιθουσες δεν καταλαμαβανουν γιατί δεν ερχονται συνηθως. τουλαχιστον στη σχολη μου τα μονα αμφιθεατρα που ειναι τιγκα ειναι αυτα των πρωτοετών και των καθηγητών που ειναι "φιρμα" στη σχολη
οσο για το υλικό πειραματων, νομιζω οτι το καθε εργαστηριακό μαθημα επιλεγει ποιους φοιτητες θα παρει. γινονται σχετικες αιτησεις κλπ.
τσπ anyway αυτό που θελω να πω εγώ ειναι ότι κανενας αιωνιος δεν προκειται να κλεψει τη δουλεια του "αστερατου" φοιτητη. ειναι αδυνατον λογω επιπεδου.

Οικονομικά δεν στοιχίζει. Μήπως όμως στοιχίζει σε επίπεδο; Μήπως όταν ένα τμήμα αντέχει 100 άτομα, υπάρχει θέμα όταν είναι 200 με τους αιώνιους; Μήπως δημιουργεί πρόβλημα όταν αυτοί οι αιώνιοι, που δεν πατάνε ποτέ κάνουν αξιολόγηση του τμήματος και των σπουδών;
εδω φασκεις και αντιφασκεις. επισης προβλημα υπαρχει επειδη οι πρωτοετείς ειναι πολλοι σε σχεση με τις δυνατοτητες του τμηματος. οχι επειδη οι αιωνιοι ειναι πολλοι, που δεν πολυπατανε κιολας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
[COLOR=#00000]Δίδακτρα ακόμη και για το πρώτο πτυχίο[/COLOR]
Στεφανάκου Π.


Τέλος ο δωρεάν χαρακτήρας της ανώτατης εκπαίδευσης. Η επιβολή διδάκτρων ξεκινά από τους φοιτητές που υπερβαίνουν τον χρόνο σπουδών, ο οποίος σύμφωνα με το μοντέλο της Μπολώνιας είναι στα τρία χρόνια για την απόκτηση πτυχίου. Το νομοσχέδιο προβλέπει ότι μετά το πέρας της περιόδου δωρεάν φοίτησης, που ισούται με τον ελάχιστο αριθμό των αναγκαίων για τη λήψη του πτυχίου εξαμήνων, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, προσαυξημένων κατά δύο εξάμηνα, οι φοιτητές, προκειμένου να εγγραφούν στα εξάμηνα, καλούνται να καταβάλουν το ποσό που αντιστοιχεί σε τέσσερα ημερομίσθια ενός ανειδίκευτου εργάτη για κάθε εξάμηνο της επιπλέον του ορίου δωρεάν φοίτησης. Δηλαδή, μετά τα τέσσερα χρόνια, οι φοιτητές θα καλούνται να πληρώσουν δίδακτρα.
Είναι το πρώτο βήμα για τη γενικευμένη επιβολή διδάκτρων και ένα από τα δυσκολότερα σημεία στην αναμέτρηση κυβέρνησης - κοινωνίας. Γι' αυτό η συγκεκριμένη ρύθμιση μπορεί να απαλειφθεί και η επιβολή διδάκτρων να παραπεμφθεί στους Οργανισμούς που θα διέπουν τη φυσιογνωμία και τη λειτουργία του κάθε ιδρύματος. Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα, διατυπώνεται η εξής εναλλακτική πρόταση: Οι όροι και οι προϋποθέσεις για τη φοίτηση μετά το ν+2 ορίζονται υποχρεωτικά στον Οργανισμό κάθε ιδρύματος.

Η ΑΥΓΗ, Ημερομηνία δημοσίευσης: 03/07/2011
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
εδω φασκεις και αντιφασκεις. επισης προβλημα υπαρχει επειδη οι πρωτοετείς ειναι πολλοι σε σχεση με τις δυανατοτητες του τμηματος. οχι επειδη οι αιωνιοι ειναι πολλοι, οι οποιοι δεν πολυπατανε κ πολυ.

Εμάς, που οι φοιτητές ανά έτος δεν είναι πολλοί, η διαφορά φαίνεται. Και ξέρεις που; Στα μαθήματα που θέλουν παρουσίες. Γιατί, οι φοιτητές έρχονται, ΜΠΑΣ και το περάσουν, δυσκολεύουν το μάθημα, και, μάντεψε...δεν πατάνε ποτέ στην εξεταστική..!!!Και δεν μιλάω για παρουσίες, με παρουσιολόγια κλπ. Μιλάω για ουσιαστική παρουσία με εργασίες, παρουσιάσεις και εργαστήρια.

Η αξιολόγηση γίνεται ή στο τελευταίο μάθημα ή παράλληλα με την εξέταση, στην αρχή της για την ακρίβεια. Όπου είναι η σάρα και η μάρα από φοιτητές που συμπληρώνουν το κωλόχαρτο.Έρχονται, είτε για να δουν αν θα πει ο καθηγητής ΣΟΣ (λες και είμαστε στο λύκειο) στο τελευταίο μάθημα ή να δώσουν το μάθημα στην λοτταρία. Τρομερό δείγμα για αξιολόγηση...

Οι αιώνιοι εμφανίζονται στη σχολή, συγκεκριμένες εποχές. Αυτοί που είναι εξαφανισμένοι τελείως, το έχουν ξεγραμμένο το θέμα. Οι guest stars, που δεν πολυπατάνε είναι το θέμα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
Εμάς, που οι φοιτητές ανά έτος δεν είναι πολλοί, η διαφορά φαίνεται. Και ξέρεις που; Στα μαθήματα που θέλουν παρουσίες. Γιατί, οι φοιτητές έρχονται, ΜΠΑΣ και το περάσουν, δυσκολεύουν το μάθημα, και, μάντεψε...δεν πατάνε ποτέ στην εξεταστική..!!!Και δεν μιλάω για παρουσίες, με παρουσιολόγια κλπ. Μιλάω για ουσιαστική παρουσία με εργασίες, παρουσιάσεις και εργαστήρια.

Η αξιολόγηση γίνεται ή στο τελευταίο μάθημα ή παράλληλα με την εξέταση, στην αρχή της για την ακρίβεια. Όπου είναι η σάρα και η μάρα από φοιτητές που συμπληρώνουν το κωλόχαρτο.Έρχονται, είτε για να δουν αν θα πει ο καθηγητής ΣΟΣ (λες και είμαστε στο λύκειο) στο τελευταίο μάθημα ή να δώσουν το μάθημα στην λοτταρία. Τρομερό δείγμα για αξιολόγηση...
σορυ επειδη δεν καταλαβαινω. στο τμημα σου γινεται αξιολογηση του μαθηματος από τους φοιτητες? σ εμας δε γινεται, εκτός απο κανενα ερωτηματολογιο του καθηγητη για δικη του καταναλωση κ μονο. δεν υπαρχει κανενα πρακτικο αντικτυπο τουλαχιστον προς το παρον.
και οταν λες οτι αυτοι οι φοιτητες εχουν ουσιαστικη παρουσια με εργασιες παρουσιασεις εργαστηρια, δλδ "επενδυουν " στο μαθημα τοσες ωρες πως ειναι δυναντον να μην το περνουν, η να μην ερχονται καν τσπ? και βασικά αμα τα κανουν ολα αυτα τοτε δεν εχουν λογικα κ μια τεκμηριωμενη αποψη για το πως γινεται το μαθημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Δεν είναι καθόλου στερημένοι; π.χ. Πανελλήνιες, καθημερινό φροντιστήριο,κλπ... μετά δεν είναι λογικό να υπάρξει μία μικρή κάμψη ώστε μετά να πάρουν και πάλι τα πάνω τους;
Και γω που νόμιζα ότι πάνε να σπουδάσουν και να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. Αν είναι τόσο κουρασμένοι, ας πάνε πρώτα διακοπές για κανά χρόνο να γεμίσουν τις μπαταρίες τους και μετά για σπουδές.

προσωπικο της γραμματειας? μακαρι να τους απασχολησουν κ λιγο (δημοσιοι υπαλληλοι ξυστες κ αυτοι). τσπ γενικά πλεον υπαρχει κ το my studies που λειτουργει μαι χαρα.
οι καθηγητες δεν απασχολουνται τοσο πολυ απο τους αιωνιους φοιτητες αλλά απο τους "αστερατους" φοιτητες. μαλλον θα εννοεις στη διορθωση... εκει το συζηταω.
αιθουσες δεν καταλαμαβανουν γιατί δεν ερχονται συνηθως. τουλαχιστον στη σχολη μου τα μονα αμφιθεατρα που ειναι τιγκα ειναι αυτα των πρωτοετών και των καθηγητών που ειναι "φιρμα" στη σχολη
οσο για το υλικό πειραματων, νομιζω οτι το καθε εργαστηριακό μαθημα επιλεγει ποιους φοιτητες θα παρει. γινονται σχετικες αιτησεις κλπ.
τσπ anyway αυτό που θελω να πω εγώ ειναι ότι κανενας αιωνιος δεν προκειται να κλεψει τη δουλεια του "αστερατου" φοιτητη. ειναι αδυνατον λογω επιπεδου.
Το ότι η γραμματεία ξύνεται δε σημαίνει ότι δεν προσλαμβάνεται προσωπικό και ότι αμοίβεται κανονικά για τη μη παροχή εργασίας.
Ναι διόρθωση γραπτών, ώρες ακρόασης για τα σχετικά παρακάλια κοκ.
Σύμφωνοι δεν πατάνε στις παραδόσεις. Στις εξετάσεις όμως που δε χωράμε;
Σχετικά με τα εργαστήρια. Λόγου χάριν το ΤΕΙ Αθηνών έχει σοβαρά προβλήματα με τα εργαστήρια, δεν έχουν τι να τους κάνουν κα έχουν καταφύγει σε πατέντες και αλχημείες.
Στο τελευταίο συμφωνούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
σορυ επειδη δεν καταλαβαινω. στο τμημα σου γινεται αξιολογηση του μαθηματος από τους φοιτητες? σ εμας δε γινεται, εκτός απο κανενα ερωτηματολογιο του καθηγητη για δικη του καταναλωση κ μονο. δεν υπαρχει κανενα πρακτικο αντικτυπο τουλαχιστον προς το παρον.
και οταν λες οτι αυτοι οι φοιτητες εχουν ουσιαστικη παρουσια με εργασιες παρουσιασεις εργαστηρια, δλδ "επενδυουν " στο μαθημα τοσες ωρες πως ειναι δυναντον να μην το περνουν, η να μην ερχονται καν τσπ? και βασικά αμα τα κανουν ολα αυτα τοτε δεν εχουν λογικα κ μια τεκμηριωμενη αποψη για το πως γινεται το μαθημα?

Η αξιολόγηση γίνεται και από τους φοιτητές, με ανώνυμα ερωτηματολόγια τα οποία μαζεύονται, αναλύονται και μπαίνουν στην αξιολόγηση του μαθήματος αλλά και του καθηγητή.

Για τις ερωτήσεις που μου κάνεις, είναι μάλλον καλύτερα να ρωτήσεις τους φοιτητές. Για μένα είναι αδιανόητο έτσι και αλλιώς όλο αυτό.

Για παράδειγμα στο μάθημα που κάνω και εγώ, είχαμε 23 άτομα στο εξάμηνο. 10 διδακτικές βδομάδες, 10 ασκήσεις βάσει του μαθήματος κάθε βδομάδας, επιπέδου 2 ωρών τη μέρα για να τις φτιάξεις. Ξέρεις πόσοι παρέδωσαν εργασίες...; 6... Οι υπόλοιποι 17 δεν θα έρθουν στην εξέταση του μαθήματος για να κάνουν την αξιολόγηση παρόλο που ήταν στο μάθημα και κάναμε τα αδύνατα δυνατά να τους χωρέσουμε στην αίθουσα.

Πάμε στο άλλο σενάριο. Θεωρητικό μάθημα, 120 εγγεγραμμένοι στο εξάμηνο, 280 στην εξεταστική. Παρακολουθούσαν οι 50. Οι 200/280 θα δώσουν σημασία στο χαρτί της αξιολόγησης και δεν θα το πετάξουν. Πώς ακριβώς είναι σε θέση να κάνουν την αξιολόγηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,103 μηνύματα.
Δε πάνε να κάνουν ότι θέλουν. Το Ελληνικό Πανεπιστήμιο θα πάει μπροστά μόνο ΕΑΝ φυγει ο συνδικαλισμός στα πανεπιστήμια.

Προσωπικά πιστεύω ότι το σύστημα αυτό απαξιώνει τον Έλληνα φοιτητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
εμ βασικά γιατί να υπαρχει προβλημα που δεν κανουν την αξιολογηση? προφανως το μαθημα τους φανηκε απαιτητικό και στο τελος αποφασισαν να μην το δωσουν. δεν καταλαβαινω το προβλημα. αλλα βασικά μου εκανε εντυπωση το οτι 23 ατομα ειναι πολλα για την αιθουσα. ποσο μικρες μπορει να ειναι οι αιθουσες σας? (το πιστευω οτι μπορει ν ειναι απλα μου εκανε τεραστια εντυπωση. σ αυτη την περιπτωση δε φταινε τοσο οι φοιτητες αλλά υπαρχει κτιριακό πρόβλημα.)
όσο για το 2ο σεναριο του θεωρητικού μαθηματος, πολλοί απ αυτους ισως το ειχαν παρακολουθησει σε αλλο εξαμηνο. αλλά κ αυτον μην ειχε συμβει, επειδη εχεις δικιο, μια λυση θα μπορουσε να ηταν να αξιολογουν μονο όσοι εχουν περασει το μαθημα ή εχουν παρει 4+ , μεσω μειλ που θα τους σταλει επειτα απο τη δημοσιευση των αποτελεσματων.
δηλαδη, λυσεις υπαρχουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
εμ βασικά γιατί να υπαρχει προβλημα που δεν κανουν την αξιολογηση? προφανως το μαθημα τους φανηκε απαιτητικό και στο τελος αποφασισαν να μην το δωσουν. δεν καταλαβαινω το προβλημα. αλλα βασικά μου εκανε εντυπωση το οτι 23 ατομα ειναι πολλα για την αιθουσα. ποσο μικρες μπορει να ειναι οι αιθουσες σας? (το πιστευω οτι μπορει ν ειναι απλα μου εκανε τεραστια εντυπωση. σ αυτη την περιπτωση δε φταινε τοσο οι φοιτητες αλλά υπαρχει κτιριακό πρόβλημα.)
όσο για το 2ο σεναριο του θεωρητικού μαθηματος, πολλοί απ αυτους ισως το ειχαν παρακολουθησει σε αλλο εξαμηνο. αλλά κ αυτον μην ειχε συμβει, επειδη εχεις δικιο, μια λυση θα μπορουσε να ηταν να αξιολογουν μονο όσοι εχουν περασει το μαθημα ή εχουν παρει 4+ , μεσω μειλ που θα τους σταλει επειτα απο τη δημοσιευση των αποτελεσματων.
δηλαδη, λυσεις υπαρχουν

Γιατί, αν τους φαίνεται απαιτητικό το μάθημα, μπορούν να το πουν στην αξιολόγηση. Αν θέλουν κάτι να αλλάξει, μπορούν να το προτείνουν. Εμείς από την περσινή αξιολόγηση αλλάξαμε πολλά!

Τα 23 άτομα ήταν πολλά για το εργαστήριο με τους υπολογιστές.

Η αξιολόγηση πρέπει να γίνει ανώνυμα. Το μέιλ δεν είναι ανώνυμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ciela

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ciela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.
ναι αλλα αν οι φοιτητες λενε την αληθεια (πχ: ποσο συχνα πατε στις παραδοσεις; "ποτε" -νομιζω στα ερωτηματολογια το ρωτανε αυτο το πραγμα) τοτε δεν υπαρχει προβλημα...τουλαχιστον στη δευτερη περιπτωση του θεωρητικου μαθηματος.
στην πρωτη περιπτωση σιγουρα υπαρχει προβλημα αδιαφοριας στο οποιο συμφωνω μαζι σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Το ν+2 θα προκαλέσει πραγματικά πολλά προβλήματα σε κάποιες σχολές....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,103 μηνύματα.
Το ν+2 θα προκαλέσει πραγματικά πολλά προβλήματα σε κάποιες σχολές....

εάν με διώξουν :( θα κλαίω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Η αξιολόγηση με τα ανώνυμα ερωτηματολόγια που ανέφερε η Ρεβέκκα γίνεται και στην δική μου σχολή και νομίζω σε όλες τις σχολές του ΕΜΠ. Στο 1ο εξάμηνο, μετά τους πρώτους μήνες μας μοίρασαν τα ερωτηματολόγια στα οποία απαντήσαμε οι περισσότεροι πρωτοετείς που τους πρώτους μήνες τουλάχιστον ήμασταν σχεδόν όλοι παρόντες στα μαθήματα. Πάντως, αυτό που παρατήρησα είναι ότι για τους καθηγητές που δεν γράφτηκαν καλά σχόλια ήταν όντως προβληματικοί στην διδασκαλία τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Θα ήθελα ειλικρινά, τα άτομα ( μπορεί να είναι και ένα) που έβαλαν στα ποστς μου αρνητικές ψήφους, να μου πουν γιατί το έκαναν, αν μπορούν με επιχειρήματα όπως ακριβώς κάνω και εγώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top