[Παλιό Σύστημα] Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία (Γενικής και Κατεύθυνσης)

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,064 μηνύματα.
Μίγμα Ν2+Ο2 mμίγματος=10 γρ, Ρολ=8 ατμ, Ρ1=2 ατμ. Ρωτάει πόσο είναι τα γραμμομοριακά κλάσματα χ1 και χ2 και να βρούμε τη σύσταση του μίγματος.

Mr(He) = 4g/mol
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Catalyst

Επιφανές μέλος

Ο Catalyst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,434 μηνύματα.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
ο ατομικός αριθμός του He είναι 2...το Ar του είναι 4
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Αχ κατάλαβα αντί να κοιτάξω το Αr κοιτούσα τον ατομικό αριθμό η ηλίθια!!!
Σας ευχαριστώ παιδιά! Πάντως να ξέρετε μπορεί να έχω και κάποιες άλλες ερωτήσεις πάνω σε λύσεις στην πορεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 851 μηνύματα.
Είμαι θεωρητική και δεν καταλαβαίνω τίποτα στα μαθηματικά-φυσική-χημεία (βιολογία δεν έχουμε κάνει πολύ αν και μου φαίνεται κάπως πιο εύκολη, θα δείξει). Τι θα κάνω έτσι ώστε να μπορώ να αντεπεξέλθω σε αυτά τα μαθήματα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Είμαι θεωρητική και δεν καταλαβαίνω τίποτα στα μαθηματικά-φυσική-χημεία (βιολογία δεν έχουμε κάνει πολύ αν και μου φαίνεται κάπως πιο εύκολη, θα δείξει). Τι θα κάνω έτσι ώστε να μπορώ να αντεπεξέλθω σε αυτά τα μαθήματα?

Θα ρωτας.χημεια τι σε δυσκολευει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 851 μηνύματα.
Στη χημεία τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα όσα μαθηματικά και φυσική, επειδή έχει πιο πολύ θεωρία, αλλά δεν θυμάμαι καλά ποιο όνομα έχει η κάθε ομόλογη σειρά. Για παράδειγμα, ενώ ξέρω πως να βρίσκω τον μοριακό τύπο μέσω συντακτικού τύπου, δεν θυμάμαι να σου πω μια κετόνη ή δεν ξέρω τι άλλο. Θα ρωτάω συνέχεια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.
Είσαι ακριβώς το αντίθετο από εσένα!
Δεν μπορώ καθόλου τα θεωριτικά μαθήματα και βρίσκω πολύ βαρετό να μελετάει κάποιος ένα στεγνό κείμενο με θέματα που δεν τον ενδιαφέρουν για να κάνει σύνταξη και να αναζητήσει λέξεις κτλ.
Αντίθετα μου αρέσει να εκφράζω την άποψή μου μέσα από την έκθεση.
Στις θετικές επιστήμες από την άλλη τα παώ πολύ καλύτερα. Μου αρέσει η εξερεύνηση, η αναζήτηση και η σκέψη. Εκεί φαίνεται αν «σου κόβει» και όχι στο να μάθεις μια μετάφραση απ' έξω. Ομολογώ πάντως ότι εμένα δεν «μου κόβει» και τόσο πολλές φορές. :P Προτιμώ μια μεθοδολογία.
Και ναι υπάρχουν και φορές που πανυγυρίζω σαν να έβαλε γκολ ο Ολυπμπιακός ή σαν πήρε ο Massa το πρωτάθλημα της Formula 1 όταν κατεφέρνω να λύσω μια άσκηση παλούκι :smartass:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Στη χημεία τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα όσα μαθηματικά και φυσική, επειδή έχει πιο πολύ θεωρία, αλλά δεν θυμάμαι καλά ποιο όνομα έχει η κάθε ομόλογη σειρά. Για παράδειγμα, ενώ ξέρω πως να βρίσκω τον μοριακό τύπο μέσω συντακτικού τύπου, δεν θυμάμαι να σου πω μια κετόνη ή δεν ξέρω τι άλλο. Θα ρωτάω συνέχεια?
Δεν πιστευω πως στο θεωρητικο μελος κολλα ενας θεωρητικος...

Οταν εχεις ανθρακες που ενωνονται μονο με Η με απλους δεσμους αλκανιο.Ενας διπλος αλκενιο.Δυο διπλοι αλκαδιενιο.Ενας τριπλος αλκυνιο.Βγαλε το ενα Η και βαλε ΟΗ στη θεση του.R-C-OH αλκοολη(-ολη) ,(οταν κοινως ο C εχει γυρω του υδρογόνα ή/και άνθρακες εκτος απο αυτο το ΟΗ).αν αυτος ο C(ακριανος πρεπει να ναι) εχει και το ΟΗ,αλλα κι εναν διπλο με Ο (κι αλλον εναν δεσμο με οτι θελεις ωστε συνολο να εχει τεσσερις δεσμους)τοτε ειναι οξυ.το C=O και το C-OH (ο ιδιος ανθρακας)μαζι γράφεται COOH για συντομια,αλλιως καρβοξυλιο.Η καρβοξυλικες ενωσεις,που εχουν αυτο δηλαδη,ειναι τα οξέα.Αν βγάλεις το ΟΗ- και κρατησεις μονο το C=O κι αυτος ο C βρισκεται στην ακρη της ενωσης,οποτε ο C ενωνεται με εναν αλλο C της αλυσιδας,εναν διπλό δεσμο με Ο και ενα Η,τοτε δεν εχεις οξυ αλλα αλδευδη(-αλη).Αν το C=O δεν ειναι στην ακρη αλλα στο κεντρο,κι εκτος αυτον τον διπλο ο C σου ενωνεται με αλλους δυο C απο αριστερα και δεξια,δεν έχεις αλδευδη αλλα κετονη.Αν εκτος απο αυτο το Ο,δεξια ή αριστερα απο τον ανθρακα υπαρχει ΜΕΣΑ στην αλυσιδα ενα ακομα οξυγονο,δηλαδη C-C-C-O-C(ο μωβ εχει και διπλο δεσμο με αλλο Ο),τοτε η ενωση σου αλλαζει ονομα κι απο κετονη λεγεται εστερας.Και τελος,αν βγαλεις το Ο με το οποιο ενωνεται ο μωβ C,αλλα κρατησεις μονο το αλλο μεσα στην αλυσιδα,και στη θεση του O που φευγει βαλεις δυο υδρογονα,η ενωση σου δεν ειναι πια εστερας αλλα αιθέρας.Τα καταλαβαίνεις τώρα?:)


Οσο για το ποια λογικη των δεσμων διπλων τριπλων και λοιπα γιατι ενωνεται ετσι?Η λογικη ειναι μια.Ολα τα άτομα θελουν γυρω τους να νιωθουν 8 ηλεκτρονια(στο πνω πανω στρωμα),με εξαιρεση το Η που θελει δυο.Ετσι εχουν τη χαμηλοτερη δυνατη ενεργεια.Επειδη δε γινεται να χουν ολα απο 8,αναγκαζονται και μοιραζονται.Καθε δεσμος,παυλα,ειναι μοιρασμα δυο ηλεκτρονιων.Ο ανθρακας απο μονος του εχει 4,αρα θελει αλλα 4,και κανει 4 δεσμους.Το οξυγονο μονο του εχει 6,θελει αλλα δυο,και κανει δυο δεσμους.(η εναν διπλο.)

Χρειαζεται κι αλλη αναλυση? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

roseberry

Διάσημο μέλος

Η roseberry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,130 μηνύματα.
τι ωραια που τα λεει ^^
οντως και εγω που ειμαι θεωρητικη την χημεια την εχω για παιχνιδακι (λεμε τωρα)
σε αντιθεση με μαθηματικα.Καθε φορα νομιζω οτι θα παθω ανακοπη επειδη δεν ξερω την τυφλα μου :redface:
και για καποιο περιεργο λογο ειμαι η μονη που ρωταει συνεχεια και συνεχεια και στο τελος παλι δεν καταλαβαινω :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Μίγμα γλυκόζης (C6H12O6) και ζάχαρης (C12H12O11) με αναλογία μορίων 1:3 διαλύεται σε νερό και σχηματίζεται διάλυμα όγκου 1 L και ωσμωτικής πίεσης 19,7 atm στους 27 βαθμούς C. Να υπολογίσετε την ανά mol σύσταση του διαλύματος. Καμιά βοήθεια...?:hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Μίγμα γλυκόζης (C6H12O6) και ζάχαρης (C12H12O11) με αναλογία μορίων 1:3 διαλύεται σε νερό και σχηματίζεται διάλυμα όγκου 1 L και ωσμωτικής πίεσης 19,7 atm στους 27 βαθμούς C. Να υπολογίσετε την ανά mol σύσταση του διαλύματος. Καμιά βοήθεια...?:hmm::hmm::hmm:

Παρε καταστατική: Pσυνολικη Χ Vδοχειου = n συνολικα (και τα δυο)Χ R X T(σε κελβιν)===>
19,7Χ1=n X 0,082 X 300 ==>
n=19,7/0.082Χ300=0,8 mol.

Aπο αυτα σου λέει πως το ένα έχει τριπλασια ποσοτητα μοριων απο το άλλο.Τα mol ειναι επισης ποσοτητες μοριων,αρα αυτο θα εχει και τριπλάσια mol απο το άλλο.Αρα θα έχεις 0,2 μολ γλυκοζη και 0,6 μολ ζαχαρη.Αν θες και τα γραμμαρια τους εχεις n=m/Mr.

Αν εχεις λυσεις,επαληθεύονται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελενη1994

Νεοφερμένος

Η Ελενη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
γεια κακ....μπορεί κάνεις να με βοηθισει και κάτι "αποριες" p έχω για χημεία κατευθυνσης 2ρας λυκείου...?? σχετικα m την θερμοχημεία k τις ασκησεις με μίγματα θέλω να m εξηγησει "καποιος"...:/ είναι πολύ εύκολη η χημεία but είναι το μονο πράγμα που δη έχω καταλαβειi....k επειδή γράφω στο μάθημα αυτό θα είμαι πολύ υπόχρεη άμα με βοηθήσετε...thnks.. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
γεια κακ....μπορεί κάνεις να με βοηθισει και κάτι "αποριες" p έχω για χημεία κατευθυνσης 2ρας λυκείου...?? σχετικα m την θερμοχημεία k τις ασκησεις με μίγματα θέλω να m εξηγησει "καποιος"...:/ είναι πολύ εύκολη η χημεία but είναι το μονο πράγμα που δη έχω καταλαβειi....k επειδή γράφω στο μάθημα αυτό θα είμαι πολύ υπόχρεη άμα με βοηθήσετε...thnks.. :)

Θερμοχημεία ακούω και έχω να κάνω πολύ καιρό.:PΠες μου σε pm.(Εχω ταϊστεί σήμερα αύριο να προσέχεις)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwerty111

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο qwerty111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
Η πρόταση: "Το πλήθος των ισομερών στα αλκάνια είναι ανάλογο με τον αριθμό των ατόμων άνθρακα που περιέχουν"
γιατί είναι λάθος; Μήπως γιατί ναι μεν όσο αυξάνονται τα άτομα του άνθρακα αυξάνονται και τα ισομερή αλλά όχι με ανάλογο τρόπο; π.χ. το βοήθημα λέει
C7H16: 9 ισομερή
C8H18 18 ισομερή
C9H20 35 ισομερή
C10H22 75 ισομερή
C15H32 4347 ισομερή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,064 μηνύματα.
Η πρόταση: "Το πλήθος των ισομερών στα αλκάνια είναι ανάλογο με τον αριθμό των ατόμων άνθρακα που περιέχουν"
γιατί είναι λάθος; Μήπως γιατί ναι μεν όσο αυξάνονται τα άτομα του άνθρακα αυξάνονται και τα ισομερή αλλά όχι με ανάλογο τρόπο;
Όπως το λες. Σκέψου και το πιο απλό παράδειγμα: Τα 5 πρώτα αλκάνια έχουν 1,1,1,2,3 ισομερή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lozdim

Νεοφερμένος

Ο Lozdim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
παιδια εχω μαι ερώτηση ...απο την φετινή χημεια κατευθυνσης θα χρειαστει τίποτα για του χρόνου??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
παιδια εχω μαι ερώτηση ...απο την φετινή χημεια κατευθυνσης θα χρειαστει τίποτα για του χρόνου??

Από όσο ξέρω μόνο η μεθοδολογία με την οποία λύνουμε τις ασκήσεις.
Πιο πολύ χρειαζόμαστε της γνώσεις της γενικής και πιό συγκεκριμένα την ονοματολογία..:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,064 μηνύματα.
Από όσο ξέρω μόνο η μεθοδολογία με την οποία λύνουμε τις ασκήσεις.
Πιο πολύ χρειαζόμαστε τις γνώσεις της γενικής και πιό συγκεκριμένα την ονοματολογία..
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Από τη γενική χρειάζονται όλα. Από την κατεύθυνση είναι απαραίτητη η πλήρης κατανόηση της χημικής ισορροπίας (κεφ.4) και της οξειδαναγωγής (κεφ.5). Και η μεθοδολογία των ασκήσεων δεν είναι και τόσο "μόνον".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Από τη γενική χρειάζονται όλα. Από την κατεύθυνση είναι απαραίτητη η πλήρης κατανόηση της χημικής ισορροπίας (κεφ.4) και της οξειδαναγωγής (κεφ.5). Και η μεθοδολογία των ασκήσεων δεν είναι και τόσο "μόνον".

Σωστός ο Διας.Εκτός αυτών,αν δεν απατώμαι,η Kc αντίδρασης δε μαθαίνεται πρώτη φορά στη Β λυκείου θετικής?(μαζι με όλα τα συναφή)Ρωτώ γιατί έχουν περάσει και 3 χρόνια και δε θυμάμαι.Αν ναι,και δεν τα κατέχεις,πως θα συγκρίνεις πχ της Ka δυο οξέων στη Γ Λυκειου?(και πάει λέγοντας)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top