Εύκολα θέματα στις πανελλήνιες;

kostas (agia)

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kostas (agia) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 905 μηνύματα.
Ρε δεν εχει σημασια αν ειναι δυσκολη η ευκολα τα θεματα...Αν εισαι διαβασμενος και πεσουν ευκολα τοσο το καλυτερο για εσενα,και δυσκολα να πεσουν που λεει ο λογος παλι θα γραψεις (αν εισαι διαβασμενος).Δεν εχω καταλαβει γιατι γινεται αυτη η συζητηση???? Δηλαδη οσοι διαβαζουν ολοι την χρονια στο φουλ ρε παιδι μου,ξεσκιζονται και πανε για 18-19 στις εξετασεις και πεφτουν ευκολα θεματα ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ γιατι καποιος ο οποιος δν διαβασε τοσο μπορει να γραψει εξισου καλα οσο ο πρωτος? Αυτο εγω καταλαβαινω απο τα λιγα που διαβασα.
Μετα θα κριθουνε και οι δυο..Οχι στις εξετασεις.Μετα θα φανει η πραγματικη αξια του καθενος.Μην κατηγοριοποιειται ατομα και καταστασεις.

Τωρα αυτα π ειπα μπορει να ειναι ασχετα..Αλλα τελοπαντων :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Τα τελευταία χρόνια έχει ξεφτιλιστεί ο θεσμός του αριστούχου μαθητή (συγκρίνετε βάσεις του συστήματος των δεσμών με του συστήματος των κατευθύνσεων αφού πρώτα γίνει αναγωγή στο 20000 η βάση των δεσμών από 6400 αν θυμάμαι καλά που ήταν στις δέσμες το άριστα). Θα διαπιστώσετε ότι με τις δέσμες οι βάσεις ήταν από αρκετά εώς πολύ χαμηλότερες. Τώρα έχουμε γεμίσει αριστούχους με αποτέλεσμα αριστούχοι να μην εισάγονται στη σχολή της 1ης τους επιλογής. Πως νιώθουν αυτά τα παιδιά; Αναρρωτιέται κανένας αρμόδιος; Ή και οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι μέρος μιας πολιτικής που εξυπηρετεί άλλους σκοπούς;

Για μένα θα έπρεπε τα θέματα να είναι τέτοιας δυσκολίας και διαβάθμισης ώστε κάθε αριστούχος (δηλαδή από 18500 μόρια και πάνω) να εισάγεται στην σχολή της 1ης του επιλογής (εκτός αν κοπεί από ειδικό μάθημα). Σε κάποιους μπορεί να ακουστεί περίεργο αυτό που λέω αλλά έτσι θα ξεχωρίζει ποιος πραγματικά αξίζει να είναι αριστούχος και τα βγάζει πέρα στα δύσκολα από κάποιον που συγκυριακά αρίστευσε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Η διαβάθμιση, προφανώς, αφορά μαθητές των τεχνολογικών και των θετικών κατευθύνσεων. Τα παιδιά της θεωρητικής τι σόι διαβαθμισμένα θέματα να 'χουν? Αυτά είναι στάνταρ. Δεν είναι αριθμοί για να μεταβληθούν. Δεν είναι ούτε μαθηματικά, ούτε φυσική....
Γιατί? Όλα τα αρχαία κείμενα και όλες οι γραμματικές παρατηρήσεις του ίδιου βαθμού δυσκολίας είναι? Στις ερωτήσεις της ιστορίας δεν υπάρχουν διαβαθμίσεις?

Η ιδέα των δύσκολων θεμάτων δεν μου αρέσει. Και σε ποιον αρέσει, άλλωστε? Στους μαζόχες? .....
Και σε όσους δεν θέλουν να χάσουν τη σχολή τους από κάποιον που κουράστηκε πολύ λιγότερο από αυτούς.

Καθε χρονο ο βαθμος δυσκολιας αυξανεται και λιγο παραπανω...
Είσαι σίγουρος ότι συμβαίνει αυτό και όχι το αντίθετο?

Δηλαδη οσοι διαβαζουν ολοι την χρονια στο φουλ ρε παιδι μου,ξεσκιζονται και πανε για 18-19 στις εξετασεις και πεφτουν ευκολα θεματα ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ γιατι καποιος ο οποιος δν διαβασε τοσο μπορει να γραψει εξισου καλα οσο ο πρωτος? Αυτο εγω καταλαβαινω απο τα λιγα που διαβασα.
Σωστά κατάλαβες. Δεν το θεωρείς λογικό?

Για μένα θα έπρεπε τα θέματα να είναι τέτοιας δυσκολίας και διαβάθμισης ώστε κάθε αριστούχος (δηλαδή από 18500 μόρια και πάνω) να εισάγεται στην σχολή της 1ης του επιλογής (εκτός αν κοπεί από ειδικό μάθημα). Σε κάποιους μπορεί να ακουστεί περίεργο αυτό που λέω αλλά έτσι θα ξεχωρίζει ποιος πραγματικά αξίζει να είναι αριστούχος και τα βγάζει πέρα στα δύσκολα από κάποιον που συγκυριακά αρίστευσε.
Σωστός ο πάικτης!!!!!!

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Όλο βλακείες.. Νομίζω ότι έχουμε το πιο άχρηστο σύστημα σαν χώρα. Η ιατρική είναι τόσο ψηλά, λες και όποιος τελειώσει γιατρός θα είναι πετυχημένος. Έλεος δηλαδή.. Στεναχωριέμαι που υπάρχουν άτομα που υποστηρίζουν αυτή τη μικροαστική λογική.. Εαν δηλαδή τελείωνες το Λύκειο, κάνοντας γενική παιδεία και έχοντας χρόνο για τον εαυτό σου, έδινες και εξετάσεις τύπου SAT/ACT και έκανες αίτηση σε κάποια πανεπιστήμια, θα ήταν άσχημα; Δεν θα έμπαινες στο γαμάτο πανεπιστήμιο για να κάνεις αυτό που θες, εαν δεν ήσουν καλός, αλλά θα μπορούσες να το σπουδάσεις τουλάχιστον κάπου. Έχω ένα φίλο, που πήρε στο Upstate University, που είναι στην θέση 3568 στον κόσμο. Ένα από αυτά που με δέχτηκαν εμένα στις Η.Π.Α, είναι 6ο. Δεν έχει σημασία. Έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει αυτό που θέλει, ακόμα κι αν δεν είναι στο top πανεπιστήμιο. Ο συγκεκριμένος, σπουδάζει ιατρική. Σημαίνει ότι θα γίνει καλός; ΌΧΙ. Εαν ασχοληθεί, θα γίνει, αν δεν ασχοληθεί, δεν θα γίνει. Δηλαδή όσοι τελειώσουν ιατρική είναι γαμάτοι; Όχι, οι μισοί και βάλε είναι χασάπιδες, όπως σε κάθε ειδικότητα. Και δεν νομίζω ότι χρειάζονται τόσο ανεβασμένα μαθηματικά στο Λύκειο. Αν θέλουν να είναι έτσι, ας μας κάνουν international bacalaureat, θα κάνουμε και τα πανεπιστήμια μας στα αγγλικά και να γίνουμε ελκυστικοί και στους ευρωπαίους.

Και αν δεν θέλει να γίνεται της πουτ-ανεσκας κάθε χρόνο, ας προωθήσει την τεχνική εκπαίδευση καλύτερα

Έχουν δώσει την εντύπωση στα παιδιά όταν αν μαμηθείς στο διάβασμα στο Λύκειο, μετά όλα θα πηγαίνουν βούτυρο. Στην πραγματικότητα, το αν θα γίνεις πετυχημένος, εξαρτάται, όχι από το αν έλιωσες στο γυμνάσιο, ή μπήκες στο πανεπιστήμιο. Αλλά από το τι έκανες όταν μπήκες και τι έκανες μετά. Γιατί δηλαδή μπορεί κάποιος να δίνει ένα μάθημα όσες φορές θέλει. Στις Η.Π.Α., κάθε εξάμηνο μπορείς να μην περνάς ένα μάθημα, και έχεις 2 ευκαιρίες μετά την αποτυχία να το περάσεις. Αλλιώς συντρέχει σοβαρός λόγος για αποβολή. Αλλά εκεί, είναι σοβαροί άνθρωποι, δεν στήνουν μαγαζάκια με φροντηστήρια, βοηθήματα, ιδιαίτερα και λοιπές αηδίες. Κι εγώ τα κάνω αυτά, γιατί θέλω να γράψω άριστα για τους δικούς μου λόγους στις πανελλήνιες, παρότι θα πάω σε ξένο πανεπιστήμιο στις Η.Π.Α. Είχαμε έναν υπάλληλο στη δουλειά, απόφοιτος στης παντείου, και δεν μπορούσε να κόψει ένα τιμολόγιο. Αυτός είναι άχρηστος, παρότι τελείωσε την πάντειο. Ποτέ δεν θα γίνει καλός, ούτε θα βγάλει λεφτά από τη δουλειά του, κι ας διάβασε στην Γ' Λυκείου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Όλο βλακείες.. Νομίζω ότι έχουμε το πιο άχρηστο σύστημα σαν χώρα. Η ιατρική είναι τόσο ψηλά, λες και όποιος τελειώσει γιατρός θα είναι πετυχημένος.

..συμφωνώ και στα 3 post σου...αλλά απαντάω σε αυτό:

...οι βάσεις δεν έχουν να κάνουν με το πόσο επιτυχημένη ειδικότητα ή καριέρα...αλλά με την ζήτηση της σχολής. Δυστυχώς, έχει επικρατήσει αυτή η μικροαστική λογική των εθνοπατέρων και μαλακισμένων ψηφοφόρων από την εποχή που το επάγγελμα του γιατρού είχε κάποιο κύρος και λεφτά. Ύστερα, από 100 χρόνια, εμένουμε στην ίδια λογική...μόνο που οι θέσεις εργασίας μειώθηκαν και επί Αρσένη και δώθε (1995-σήμερα), οι θέσεις στα Πανεπιστήμια διπλασιάστηκαν και οι θέσεις στα αμφιθέατρα έμειναν οι ίδιες (για το πολύ 100 άτομα). Δυστυχώς, τώρα που κοντεύω να πάρω το πτυχίο μου, σκέφτομαι σοβαρά την μετανάστευση στο εξωτερικό. Η χώρα μας, μας ξεπουλάει. Εφόσον ξεπούλησε όλα τα εδάφη για τις κ**λοϋποθήκες των δανείων πάσης φύσεως, τώρα ξεπουλάει ανθρώπους...Όταν μια χώρα, δεν προσφέρει δυνατότητες εργασίας για τους πολίτες της (προσέχτε! όχι καρεκλάτη δουλειά), όταν συνθλίβει τα οράματα των νέων ανθρώπων που πασχίζουν να σταθούν στα πόδια τους για ένα νέο ξεκίνημα προσωπικής ζωής ή οικογένειας, όταν αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από την καθημερινότητα με κάτι τηλε-κ**λοπανελλήνιες για το αν πέρασε ο x στην Ιατρική Αθήνας (πανελλήνιο γεγονός!), όταν σπρώχνει τις στρατευμένες μάζες άβγαλτων μαθητών σε επαγγέλματα «μοδάτα» χωρίς εργασιακό αντίκρισμα, όταν 30 χρόνια ελπίζουμε στο κενό, όταν 30 χρόνια δεν στηρίχθηκε η νεανική επιχειρηματικότητα, όταν 30 χρόνια δεν πριμοδοτείται ο άριστος αλλά προσπαθούμε να τον θάψουμε με τις μετριότητες, όταν 30 χρόνια δεν έγινε ανάπτυξη πουθενά παρά μόνο στον δημόσιο τομέα (γιγαντισμός και βόλεμα ημετέρων σκουληκιών, ηλίθιων ψηφοφόρων και γονιών μας), όταν δεν αξιοποιούνται τα μυαλά και οι νέοι επιστήμονες, όταν δεν γίνεται διαχείρηση οικονομικών πόρων,..., αλλά το μόνο που κάνουμε είναι: (α). να εκλογολογούμε και να κομμουνίζουμε 365 μέρες, (β). να χειροκροτούμε, (γ). να ψηφίζουμε, (δ). να κάνουμε πορείες, (ε). να πληρώνουμε μόνο φόρους...πείτε μου, γιατί αξίζει κανείς να μένει Ελλάδα; Γιατί;;;;; Χρωστάμε σε κανέναν; ε; Γιατί μόνο ως πολίτες να έχουμε υποχρεώσεις οικονομικού τύπου (φόρους, φόρους, φόρους...); Ποιες είναι οι παροχές του κράτους; Η γενιά του Πολυτεχνείου που «αγωνίστηκε» τι κάνει; Οδηγάει lexous, παίρνει μισθούς των 10.000?/μήνα μαύρα και φοράει burberry μπλουζάκια των 1.500?; ε; Ποια είναι τα δικαιώματα του πολίτη; Λίγο φιλότιμο και αξιοπρέπεια δεν μπορεί να υπάρξει σε αυτήν την χώρα των δολοπλοκιών, των διεφθαρμένων και του κοιμισμένου λαού;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

etud

Νεοφερμένος

Ο etud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Dias, στα αρχαία τα θέματα είναι στάνταρ. Ξέρω τι σου λέω. Δεν μπορούν να διαβαθμιστούν όπως οι ασκήσεις των μαθηματικών, για παράδειγμα. Η μετάφραση πώς μπορεί να διαβαθμιστεί σε σχέση με τα λεξιλογικά ή με την γραμματική? Αντίθετα το επίπεδο στις ασκήσεις των μαθηματικών αυξάνεται από άσκηση σε άσκηση.

Τώρα όσο αφορά αυτό που λες, το ότι οι μαθητές που διαβάζουν λιγότερο, στην περίπτωση εύκολων θεμάτων, μπορούν να βγάλουν περισσότερα μόρια από κάποιον που κατέβαλλε μεγαλύτερο κόπο στο διάβασμα, εγώ, θα διαφωνήσω. Αυτοί οι δύο θα πετύχουν τον ίδιο βαθμό μόνο στο άριστο. Δηλαδή το 20. Πόσες πιθανότητες έχει κάποιος να γράψει 20, χωρίς το τρομερό διάβασμα, στις πανελλήνιες? Ακόμα και να υπάρχουν, σκέφτηκες ίσως ότι ο καλά διαβασμένος θα μπορούσε να είχε αποφύγει αυτό το διάβασμα, όταν ο άλλος βγάζει το ίδιο? Γιατί να ξεσκιστεί? :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Τέτοι᾿ αρετή έχουν, τέτοια φώτα μας δίνουν

Μακρυγιάννης, στα απομνημονεύματα του

Όλα τα κρατικά προβλήματα και η λανθασμένη νοοτροπία, προέρχονται έμμεσα, από τη λανθασμένη πολιτική των ξένων δυνάμεων, βάσει των οποίων γίναμε κράτος (έθνος είμασταν), και της προσπάθειας εφαρμογής συστημάτων ευρωπαικών κρατών σε μια ανατολική τότε χώρα το 19ο αιώνα, όπως π.χ του Βαυαρικού. Οι πελατιακές σχέσεις, η λειτουργεία του δημοσίου και το εκπαιδευτικό σύστημα βασίζονται σε μια αποτυχημένη προσπάθεια εφαρμογής του Βαυαρικού συστήματος.. Όσο κι αν ακούγεται περίεργο, η λογική που επικράτησε μέχρι το 1974 είναι, παρότι συμπαθώ το βασιλιά, η ρίζα όλων των προβλημάτων. Μόνο όταν ξεκολήσουμε από αυτή τη λογική, που πιστεύω ότι θα γίνει μέσα στα επόμενα 20-30 χρόνια, τότε θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε τη θέση και το σεβασμό που μας αξίζει στον ευρωπαικό χώρο. Ο Έλληνας έχει αποδείξει περίτρανα πως, όταν ενώνεται και πολεμά για έναν κοινό στόχο, καταφέρνει πράγματα όπως αυτά που έγιναν στην Αλβανία και στην Κρήτη, στα 1940. Μόλις ο εχθρός φύγει, τότε ξαναδιαιρείται και συνεχίζει τα ίδια. Όμως πιστεύω πως τα παιδιά που γεννήθηκαν μετά το 1990, θα έχουν τη δυνατότητα να αποτάξουν το χαρακτηρισμό του νεοέλληνα, όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη διαφοροποίηση μας από τους ( επιστημονικά- γεννετικά και ιστορικά αποδεδειγμένα) προγόνους μας, τους Αρχαίους Έλληνες. Προτείνω να ψάξει κανείς, ποια είναι η ευρωπαική ένωση, και τι εκπροσωπούν αυτοί που προώθησαν την ίδρυση της. Ιδιαίτερα προτείνω να δείτε μερικές ευρωπαικές βιομηχανίες, όπως porsche, bmw, mercedes, krups, hugo boss, siemens, AEG, Volkswagen, IG Farben, Bayern. ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙ ΗΤΑΝ, ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΣΤΙΣ 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΤΟΥ 1944 ΣΤΟ Maison Rouge Hotel ΣΤΟ ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ ΜΕ ΤΟΝ SS Obergruppenfuhrer Scheid. Όταν βρείτε ποιοί ήταν, θα βρείτε για ποιόν δουλεύουν και που θα καταλήξει η ευρωπαική ένωση. Και μερικές αμερικανικές, όπως η IBM και η Ford, βρείτε κι αυτές τι ρόλο έπαιξαν στο Β' Παγκόσμιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sanimus

Νεοφερμένος

Η sanimus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Εγώ πάλι θέλω να πέσουν αυτά που ξέρω καλύτερα =]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Dias, στα αρχαία τα θέματα είναι στάνταρ. Ξέρω τι σου λέω. Δεν μπορούν να διαβαθμιστούν όπως οι ασκήσεις των μαθηματικών, για παράδειγμα.
Επειδή δεν συμφωνώ θέλω να πουν τη γνώμη τους όσοι είναι στη θεωρητική. :hmm:

...........................................................
Δεν έχω κάτι να διαφωνήσω. Όμως πού κολλάνε όλα αυτά στο θέμα για το επίπεδο θεμάτων των πανελληνίων? :whistle:

Εγώ πάλι θέλω να πέσουν αυτά που ξέρω καλύτερα =]
Και εσύ και όλοι. Όμως δεν θα ήθελες να ήταν και αυτά που οι άλλοι ξέρουν χειρότερα? :devil:

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
τα δυσκολα και τα ευκολα θεματα ειναι συναρτηση του ποσο εχει διαβασει καποιος,ας μην τα ξαναλεμε.
τωρα θα διαφωνησω με τον nPd που λεει οτι απορει πως μπηκαν μερικοι φοιτητες στα πανεπιστημια και θα του απαντησω οπως και αυτος με την μονη διαφορα οτι αυτος θα τελειωσει ενω εκεινοι οχι.
το θεμα εδω δεν ειναι να μπεις αλλα να βγεις απο το πανεπιστημιο και να εισαι καλος στην δουλεια σου ,οι πανελληνιες ειναι απλα για να βρισκομαστε σε συζητηση και να ζηταμε τα ρεστα για ''την λαθος διατυπωση'' που εγινε σε διαγωνισμα επειδη το λενε οι εφημεριδες.
μην ξεχναμε οτι απο φετος καταργειται η βαση του 10 που σημαινει ,ολα καλα για ολους ,οι περιοχες με τα τει της πλακας θα ξαναζωντανεψουν.
μετα τις πανελληνιες εαν μπειτε σε καποιο καλο πανεπιστημιο θα διαπιστωσετε ποσο δυσκολο ειναι να βγεις απο αυτο και να εισαι σωστος επεγγελματιας,θα διαπιστωσετε τι αξιζετε γιατι πλεον ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ( εκτος και εαν καταφυγετε ΠΑΛΙ σε φροντηστηρια).
οποτε μην αναζητατε καποιο νοημα στην δυσκολια των θεματων ,κατα τα γνωστα οι εργατικοι μαθητες θα ανταμοιφθουν ,τα θεματα ειναι παντα τα ιδια...
παντως μια διαπιστωση απο την 8μηνη φοιτηση μου στο ΕΜΠ ειναι οτι σε ποστοστο 70-30 εισαγωνται οι εχοντες (τα ιδιωτικα ,τα ιδιαιτερα κτλ κτλ),αλλη μια ανισοτητα σοβαρη.

οι πανελληνιες ειναι μια κοροιδια ,ενα τρυπακι που που πρεπει να μπουν οσοι θελουν να σπουδασουν,παλι φετος τα θεματα θα ειναι στα ιδια κυβικα με περσυ με προπερσυ κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
τα δυσκολα και τα ευκολα θεματα ειναι συναρτηση του ποσο εχει διαβασει καποιος,ας μην τα ξαναλεμε.
τωρα θα διαφωνησω με τον nPd που λεει οτι απορει πως μπηκαν μερικοι φοιτητες στα πανεπιστημια και θα του απαντησω οπως και αυτος με την μονη διαφορα οτι αυτος θα τελειωσει ενω εκεινοι οχι...

Συμφωνώ. Απλά αυτό που είπα είναι ότι έχει εδώ και δεκαετίες (όσο έχει το Πασοκ και η ΝΔ στην κυβέρνηση, οι υπεύθυνοι του παρόντος «τέλειου» εκπαιδευτικού συστήματος :sick: ) έχει καλλιεργηθεί συστηματικά με τα ανάλογα φυτικά λιπάσματα, η λογική «μπαίνω σε κάποιο Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ της κακιάς ώρας, για να μην είμαι στην απέξω και κάποια στιγμή θα το τελειώσω» με αποτέλεσμα να εμφανιστούν τα συνήθη φαινόμενα παθογένειας όπως ο κομματισμός (παρατάξεις), οι αιώνιοι φοιτητές,...κ.α. Θα μου πεις Μιχάλη: το τελειώνουν; Ναι το τελειώνουν. Μπορεί να μην τελειώσουν στην ώρα τους, μπορεί να τους βγει η ψυχή στο διάβασμα κάποια στιγμή για το ρημάδι το χαρτί (πτυχίο), μπορεί να περάσουν νύχτα μαθήματα (με κομματικές βοήθειες, με γλύψιμο σε καθηγητές ώστε το 3 να γίνει προβιβάσιμος βαθμός 5,...κ.α) αλλά κάποια στιγμή το πτυχίο θα το πάρουν! Έτσι λειτουργεί η νοοτροπία στην Ελλάδα...και μιλάω για το 70% των εισαχθέντων φοιτητών, που εισήλθαν με τις γνωστές ενέσεις και το «σπρώξιμο» των πολλών φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων (ξέρω παιδιά που κάνουν και τα δυο στην 2α και 3η λυκείου) και μόλις περάσουν "αράζουν" για να νιώσουν την λεγόμενη διφορούμενη φοιτητική ζωή. Κανείς δεν θέλει να σπουδάσει. Όλοι με το σπρώξιμο πάνε. Στα τελευταία έτη που αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα της κατάστασης έχουν πορδόζουμο αφού αντιλήφθηκαν ότι πάνε να γίνουν αιώνιοι φοιτητές...και τότε πάνε να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Αυτοί που έχουν πρόγραμμα και στόχους και ξέρουν γιατί πέρασαν Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ και ας μην έβγαλαν αρκετοί 19.000+ μόρια ή κουαρκς είναι ένα 30%. Το πτυχίο θα το πάρουν όλοι, κάποιοι γρήγορα και κάποιοι αργά. Έχει ο Θεός των Ελλήνων φοιτητών για όλους. Βέβαια υπάρχει και η ειδική μειοψηφική κατηγορία φοιτητών που δεν θα πάρει ποτέ πτυχίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
δυστυχως στην ελλαδα δεν εχουμε μαθει να ανταμοιβουμε την προσπαθεια.
μου εχει βγει ο πατος στο τρεξιμο (εργαστηρια,σχεδια ,εργασιες) και καθε φορα αναρωτιεμαι πως μερικοι το περνανε στο ''χαλαρο'' ολο αυτο.

παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι τα θεματα δεν θα βαλουν καλυτερους φοιτητες στα πανεπιστημια.


και ας αναρωτηθουμε επιτελους τι εννοουμε οταν λεμε ''καλους '' φοιτητες ,διοτι αυτοι δεν ταυτιζονται με τους παραδοσιακους ''καλους'' μαθητες των λυκειων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drummerhellas

Νεοφερμένος

Ο drummerhellas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Υπήρξα μαθητής πριν απο πολλά χρόνια, 18 για την ακρίβεια. Όταν πήγαινα 3η Λυκείου είχαμε τον θεσμό των δεσμών και είχα διαλέξει 4η δέσμη (δηλαδή με προσανατολισμό οικονομικές σχολές κατα κύριο λόγο). Η αιτία που διάλεξα αυτή τη δέσμη ήταν οτι δεν περιείχε μαθήματα που δεν τα κατάφερνα και πολύ (αρχαία, φυσική, χημεία, βιολογία κλπ.). Στις πανελλήνιες που έδωσα δεν κατάφερα να περάσω κάπου. Βλέποντας την πορεία μου απο τότε μέχρι σήμερα διαπίστωσα οτι τελικά αυτό που επέλεξα δεν ήταν αυτό που με ενδιέφερε, μιας και μέσω της αυτομόρφωσης (βλέπε θέμα έκθεσης 2010) κατάφερα να διαθέτω γνώσεις πανεπιστημιακού επιπέδου σε κάποιους τομείς (σιδηροδρομική πχ. τμήμα πολ. μηχανικών) ή ακόμα και μέσω των γνώσεων που απέκτησα ΜΟΝΟΣ μου, κατάφερα να εργάζομαι σε παρόμοιο αντικείμενο (εννοώ θετικής κατεύθυνσης).

Με λίγα λόγια, τι μου προσέφερε το σχολείο και η όλη διαδικασία προετοιμασίας για τις πανελλήνιες; Έτσι όπως ήταν, και είναι, το εκπαιδευτικό μας σύστημα, απο το δημόσιο σχολείο δεν έλαβα καμία πρακτικά οφέλιμη γνώση, παρα μόνο έναν τρόπο σκέπτεσθαι και αυτόν απο μία αξιολογότατη καθηγήτρια η οποία αγνοούσε εσκεμμένα τα αναλυτικά προγράμματα του υπουργείου ως άθλια! Θέμα τύχης δηλαδή! Τι να το κάνω το "ειμί, ει, εστί... κλπ." το οποίο δεν με ενδιαφέρει, αν με βάλουν να το παπαγαλίσω;

Συνοψίζοντας θα καταλήξω στο εξής: Έχασα πολύτιμα χρόνια απο τη ζωή μου στο να προσπαθώ να κάνω κάτι που δεν ήθελα, μόνο και μόνο επειδή το Ελληνικό κράτος δεν μπορεί να εκσυγχρονίσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση, ώστε να έχω την ευκαιρία να σπουδάσω αυτό που με ενδιαφέρει. Και τώρα πιά στα 35 μου, σαν φορολογούμενος πολίτης, δεν έχω την ευκαιρία να φοιτήσω στο αντικείμενο που μου αρέσει γιατί το κράτος δεν διαθέτει τα κονδύλια προκειμένου η είσοδος στα πανεπιστήμια να είναι ελεύθερη προς όλους και όλες τις ηλικίες...

Να μη σας ενδιαφέρει αν τα θέματα θα είναι δύσκολα ή εύκολα! Να σας ενδιαφέρει αν αυτό που σας βάζουν να κάνετε σας καταρρακώνει σαν προσωπικότητες και σας αποκλείει απο τη γνώση που εσείς θέλετε να λάβετε. Αν θελετε να γράψετε καλά, απλά διαβάστε και ξεχάστε και cinema και έρωτες και Mall και, και, και... Σκεφτείτε όμως... αξίζει όλο αυτό; Αν ναι do it!!!! Αλλιώς καλύτερα να κάνετε αυτό που σας ταιριάζει...

Με πολλή αγάπη παίδες και κοπελιές.... Μαζί σας πάντα!

τα δυσκολα και τα ευκολα θεματα ειναι συναρτηση του ποσο εχει διαβασει καποιος,ας μην τα ξαναλεμε.
τωρα θα διαφωνησω με τον nPd που λεει οτι απορει πως μπηκαν μερικοι φοιτητες στα πανεπιστημια και θα του απαντησω οπως και αυτος με την μονη διαφορα οτι αυτος θα τελειωσει ενω εκεινοι οχι.
το θεμα εδω δεν ειναι να μπεις αλλα να βγεις απο το πανεπιστημιο και να εισαι καλος στην δουλεια σου ,οι πανελληνιες ειναι απλα για να βρισκομαστε σε συζητηση και να ζηταμε τα ρεστα για ''την λαθος διατυπωση'' που εγινε σε διαγωνισμα επειδη το λενε οι εφημεριδες.
μην ξεχναμε οτι απο φετος καταργειται η βαση του 10 που σημαινει ,ολα καλα για ολους ,οι περιοχες με τα τει της πλακας θα ξαναζωντανεψουν.
μετα τις πανελληνιες εαν μπειτε σε καποιο καλο πανεπιστημιο θα διαπιστωσετε ποσο δυσκολο ειναι να βγεις απο αυτο και να εισαι σωστος επεγγελματιας,θα διαπιστωσετε τι αξιζετε γιατι πλεον ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ( εκτος και εαν καταφυγετε ΠΑΛΙ σε φροντηστηρια).
οποτε μην αναζητατε καποιο νοημα στην δυσκολια των θεματων ,κατα τα γνωστα οι εργατικοι μαθητες θα ανταμοιφθουν ,τα θεματα ειναι παντα τα ιδια...
παντως μια διαπιστωση απο την 8μηνη φοιτηση μου στο ΕΜΠ ειναι οτι σε ποστοστο 70-30 εισαγωνται οι εχοντες (τα ιδιωτικα ,τα ιδιαιτερα κτλ κτλ),αλλη μια ανισοτητα σοβαρη.

οι πανελληνιες ειναι μια κοροιδια ,ενα τρυπακι που που πρεπει να μπουν οσοι θελουν να σπουδασουν,παλι φετος τα θεματα θα ειναι στα ιδια κυβικα με περσυ με προπερσυ κτλ.

Φίλε Μιχάλη, ξέρεις πόσοι συνάδελφοί σου, με πτυχίο, αγνοούν βασικές αρχές ηλεκτρισμού πχ.? Απο προσωπική πείρα θα σου πω οτι πρώην συνάδελφος, απόφοιτος ΤΕΙ ηλεκτρονικών δεν γνώριζε πως να συνδέσει 4 ηχεία ανα δύο σε σειρά και τις δυο ομάδες παράλληλα. Και αυτός ο άνθρωπος διαθέτει πτυχίο. Αντίθετα με αυτό που λες, δυστυχώς στην Ελλάδα μπαίνεις σχετικά δύσκολα και βγαίνεις εύκολα. Και οι περισσότεροι απο αυτούς που βγαίνουν στερούνται βασικών γνώσεων. Δυστυχώς η τριτοβάμια εκπαίδευση δεν σε κάνει επιστήμονα αλλά επαγγελματία ζητιάνο εργασίας. Για να γίνεις επιστήμονας, όπως κάποιοι άξιοι φοιτητές, δεν φτάνει να παίζεις ταβλάκι στον ημιόροφο της νομικής, αλλά να κηνυγάς μόνος σου τη γνώση. Απαραίτητη προϋπόθεση φυσικά γι αυτό είναι να γουστάρεις αυτό που κάνεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Δεν εχω χρονο αυτη τη στιγμη να διαβασω ολα τα posts, αλλα θα περιοριστω να πω το παρακατω. Οι πανελλαδικες εξετασεις ειναι απο τις πιο περιττες διαδικασιες, ή καλυτερα δοκιμασιες, που περναει καποιος στη ζωη του. Ουτε αξιοκρατικες ειναι, ουτε υποστηριζουν με κανενα τροπο την 3βαθμια εκπαιδευση. Ειναι ενα λαθος και μισο το οποιο εχει γιγαντωθει και εχει ριζωσει τοσο πολυ που πλεον ειναι σχεδον αδυνατο να διορθωθει. Το συστημα και καλα θα αλλαξει απο τοτε που ημουν 12, και ομως αυτες τις μερες γραφω. Απο τη στιγμη λοιπον που δεν προκειται να απαλλαχθουμε απο αυτο το χασιμο χρονου, ας αυτοαναιρεθει τουλαχιστον βαζοντας ευκολα θεματα ετσι ωστε να ειναι λιγοτερος ο χρονος που πρεπει να χανεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paparounas

Νεοφερμένος

Ο paparounas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Συμφωνω με εσενα drummerhellas, δινω πανελληνιες φετος και απο το δημοτικο μου αρεσε η βιολογια και ακομα μου αρεσει, με τις πανελληνιες δε το βλεπω να μπαινω, αλλα πιστευω πως το παθος μου για τη βιολογια θα με βοηθεισει στο να ασχολειθω στο μελλον, ειτε ως χομπι ειτε ως επαγγελμα.
Και πιστευω πως αν ο καθενας εκανε το χομπι του επαγγελμα ο κοσμος θα ηταν πιο χαμογελαστος και ηρεμος.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Και πιστευω πως αν ο καθενας εκανε το χομπι του επαγγελμα ο κοσμος θα ηταν πιο χαμογελαστος και ηρεμος.

Mπα μην το λες! Προσωπικά, στην 3η λυκείου, προερχόμενος από δυο χρονιές εξοντωτικών πανελληνίων εξετάσεων, δεν είχα άποψη και ενδιαφέρον για τις επιστήμες. Καμία επιστήμη δεν μου άρεσε, σύμφωνα με την ήδη υπάρχουσα προσωπική γνώμη μου από τα 12 χρόνια σχολείο. Όλες ήταν τα ίδια μπιπ. Δεν μου έμαθαν να τις αγαπήσω. Μου έμαθαν να τις παπαγαλίσω για πάρω το 20αράκι και να κορδώνομαι σαν μ**λ**κας το καλοκαιράκι με τα αποτελέσματα. Δεν μου έμαθαν την σημασία κάθε επιστήμης. Άρα γιατί να σπουδάσω; Για να είμαι ένας από τους νέους ανέργους του χρωκοπημένου Ελληνικού κράτους; Για να λέμε δεξιά και αριστερά σπουδάζουμε κάτι για το οποίο έχουμε άγνοια πέραν από 2-3 ξερά επαγγέλματα που έτυχε να ακούσουμε δεξιά και αριστερά; Αλήθεια τι άποψη έχουμε για τα επαγγέλματα; Ξέρουμε αν μας γεμίζουν ή αν θα μας γεμίζουν στα 40 μας; Γιατί τόση στρατευμένη γνώση; Η απόσταση ανάμεσα στο μου αρέσει η βιολογία σαν επιστήμη μέχρι το μου αρέσει το επάγγελμα του βιολόγου είναι τεράστια. Τι σημαίνει μου αρέσει το επάγγελμα του βιολόγου; Τι απαιτήσεις έχει το επάγγελμα του βιολόγου; Το επάγγελμα του μαθηματικού ας πούμε, είναι χειρότερο; Ποιο είναι το καλύτερο και ποιο το χειρότερο; Τι είναι το καλύτερο σε αυτήν την ζωή; Σκοπός είναι η ποιότητα ζωής και επιστήμη ή η επιστήμη μόνο σε ένα ανθυγιεινό περιβάλλον εργασίας; Ποια επιστήμη είναι καλύτερη και γιατί; Η λογική επιλογής μιας επιστήμης από τον μαθητή είναι ώριμη; Υπάρχει σαφής εικόνα στο λύκειο για το επιστημονικό εύρος κάθε επιστήμης; Ποτέ δεν κατάλαβα, γιατί όταν λέω ότι σπουδάζω αυτό που σπουδάζω, με κοιτούν κάπως ή λένε την κλασική μ**λ**κία «πολύ δύσκολη σχολή» σαν να με λυπούνται για την "κατάντιά" μου που έμπλεξα με αυτήν την τόσο μη εμπορική επιστήμη. Εξάλλου οι προτιμήσεις είναι υποκειμενικές. Το αν μια επιστήμη είναι όχι καλή, δελεαστική, όμορφη, σέξυ,...κτλ δεν περιμένει την άποψη του άσχετου μαθητή. Ο μαθητής ή ο γονιός είναι ο τελευταίος που μπορεί να αξιολογήσει το προφίλ μιας επιστήμης. Έλεος δηλαδή.

Πολλά ερωτήματα...τα οποία με έβαλαν σε σκέψη όταν συμπλήρωνα το μηχανογραφικό-πάμε στοίχημα. Δεν ξέρω. Σαν πρώην μαθητής λυκείου είχα και έχω πολλές απορίες. Το αν έμαθα ή όχι από το σχολείο δεν μπορώ να το ξέρω. Εξετάστηκα πάντα, σε γνώσεις παπαγαλίας ή και λάθος γνώσεις γι' αυτό και χαντακώθηκα σε κάποια μαθήματα. Λάθος αποδείχθηκαν εκ των υστέρων σε πολλά μαθήματα του Πανεπιστημίου, όταν οι καθηγητές απέρριπταν την λυκειακή προαπαιτούμενη γνώση με ανάλογο βαθμολογικό κόστος.

Διάλεξα κάτι που να μην είναι ανιαρό και άκρα «εξειδικευμένο» ως επιστήμη, ώστε να μπορώ να εξειδικευτώ αργότερα στην ζωή μου, αν θέλω, διότι ήξερα ότι στο Πανεπιστήμιο υπάρχει άλλη κατάσταση και νοοτροπία. Τώρα αν έκανα καλά ή όχι; Δεν ξέρω. Μέχρι ώρας πάω καλύτερα από εκείνους που το είχαν θέσει όνειρο ζωής...Το ίδιο το Πανεπιστήμιο, μπορεί να σε κάνει να ξεράσεις την επιστήμη που αγαπούσες και είχες μεράκι. Αν θέσεις στόχο την μάθηση, χάνεις το πτυχίο. Το Πανεπιστήμιο δίνει μόνο πτυχία. Αν θες να μάθεις επιστήμες, χάνεις το εξάμηνο...;) Μαθαίνεις με εξτρά προσωπική μη άμεσα αμειβόμενη προσπάθεια...τις ώρες που οι άλλοι φοιτητές χτυπάνε πιπίνια σε κάποιο μπαράκι στην Μύκονο. Διαλέγεις και παίρνεις. Στην Ελλάδα, έχει χαθεί ο σκοπός του Πανεπιστημίου, από την στιγμή που μπήκε η σάρα και η μάρα χωρίς υπόβαθρο, στόχους, θέληση, προσωπικές θυσίες, ενημέρωση, προσανατολισμό με στόχο την κοινωνική καταξίωση στα μάτια της γειτονιάς και της ματαιοδοξίας της κενής αυτοπροβολής. Σημασία δεν έχει μόνο το περίβλημα αλλά και το περιεχόμενο. Πολλά τα πτυχία της κακιάς ώρας όπως και τα πολλά ψεύτικα 19.999 μόρια που δεν αποδεικνύουν το πλέον αντιπροσωπευτικό μαθησιακό επίπεδο, αλλά αποδεικνύουν ρεκόρ σε κούρσες ταχύτητας με ντόπινγκ...

Πηγαίνετε να δείτε πως σπουδάζει ένας 20άρης στο εξωτερικό σε ένα Πανεπιστήμιο τύπου ΕΤΗ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
Εύκολα θέματα στις πανελλήνιες?
Πρώτα θέλω να ευχηθώ σε όλους όσους φέτος δίνουν πανελλήνιες (η δική μου σειρά θα είναι του χρόνου), καλό κουράγιο και καλή επιτυχία. Δεν θέλω να στεναχωρήσω κανέναν όμως επειδή ακούω και διαβάζω πολλά θέλω να πω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με το βαθμό ευκολίας ή δυσκολίας που πρέπει να έχουν τα θέματα των πανελληνίων.
Αυτό που ακούω από πολλούς είναι να εύχονται να είναι εύκολα τα θέματα των πανελληνίων. Γιατί? Πρώτα-πρώτα οι θέσεις στα πανεπιστήμια είναι ορισμένες και είτε εύκολα είτε δύσκολα θέματα πέσουν ποια θα είναι η διαφορά? Ο αριθμός των μαθητών που θα μπουν δεν θα αλλάξει, όμως νομίζω ίσως θα αλλάξει το ποιοι θα μπουν. Ποιοι θα είχαν κέρδος αν έμπαιναν στις εξετάσεις πανεύκολα θέματα? Μάλλον οι μέτριοι σε βάρος των πολύ καλών. Θέλω να πω ότι τα πολύ εύκολα θέματα είναι πολύ μεγάλη αδικία σε βάρος αυτών που έχουν προσπαθήσει πολύ. Να το πω πιο απλά: Αν τα θέματα είναι εύκολα αυτός που έχει κάνει μέτρια προετοιμασία και αυτός που έχει μελετήσει πολύ καλά θα γράψουν τελικά τον ίδιο βαθμό και το ποιος από τους δυο θα μπει στην καλή σχολή θα είναι θέμα τύχης. Αφού οι θέσεις είναι λίγες και υπάρχουν οι εξετάσεις τουλάχιστον να υπάρχει και η δικαιοσύνη. Πιστεύω ότι τα θέματα πρέπει να είναι διαβαθμισμένα. Δηλαδή να υπάρχουν τα εύκολα, τα μέτρια αλλά και κάποια θέματα ή ερωτήματα πιο δύσκολα που θα τα γράψουν όσοι έχουν διαβάσει περισσότερο και σωστότερα. Δεν είναι πιο δίκαιο αυτό?
Και κάτι ακόμα: Όλο φήμες κυκλοφορούν ότι τα δύσκολα ή εύκολα θέματα των πανελληνίων εξαρτιούνται από άσχετα και άκυρα πράγματα. Φέτος λένε από την οικονομική κρίση, πέρυσι λέγανε από τις εκλογές. Από καθηγητές μου έχω μάθει ότι κάθε χρόνο και κάτι τέτοιο κυκλοφορεί. Μου είπανε ότι το 2004 λέγανε ότι λόγω των ολυμπιακών αγώνων άλλοι ότι θα είναι εύκολα και άλλοι ότι θα είναι δύσκολα. Σοβαρά: είναι δυνατόν να αληθεύουν τέτοιες φήμες?
dias αυτο που εχω κανει με εντονα γραμματα δεν παιζει για κανεναν λογο ,93000 υποψηφιοι διαγωνιζονται για 84000 θεσεις απο αυτο και μονο καταλαβαινεις οτι οι θεσεις επαρκουν για το 91% των υποψηφιων ,ασχετα αν αυτοι θα ξαναδωσουν ή οχι .
θα μου πεις προφανως για τις καλες σχολες ,οκ ,ομως δεν πανε ολοι για πολυτεχνεια και ιατρικες ,στατιστικα οι θεσεις αυτων των σχολων ειναι ακριβως οσοι και οι αριστουχοι (>18000)

παντως οι πανελληνιες ειναι καθαρα θεμα διαβασματος και δεν θα μπορουσαν να ειναι και αλλιως με το εκπαιδευτικο συστημα που εχουμε ,δηλαδη διαβαζεις ?γραφεις.- με μαθηματικη ακριβεια πανω απο 18-19 σε ολα ,μπορει να χεις και καμια αναποδια βρε αδερφε δεν χαθηκε και ο κοσμος ,ολα με στην ζωη ειναι και μια αναποδια δεν ειναι σημαδι κακης προετοιμασιας παντα.

αν θες πιο ψαγμενα πραγματα ελα στο πανεπιστημιο....χεχε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
dias αυτο που εχω κανει με εντονα γραμματα δεν παιζει για κανεναν λογο ,93000 υποψηφιοι διαγωνιζονται για 84000 θεσεις απο αυτο και μονο καταλαβαινεις οτι οι θεσεις επαρκουν για το 91% των υποψηφιων ,ασχετα αν αυτοι θα ξαναδωσουν ή οχι .
θα μου πεις προφανως για τις καλες σχολες ,οκ ,ομως δεν πανε ολοι για πολυτεχνεια και ιατρικες ,στατιστικα οι θεσεις αυτων των σχολων ειναι ακριβως οσοι και οι αριστουχοι (>18000)
Κατάλαβες πολύ καλά τι εννοώ και απάντησες μόνος σου. Τι λένε τώρα οι 84.000 θέσεις όταν οι πιο πολλές είναι ζαμπονοκοπτικές και κουνουποσκοτωστικές στο Κατσακλάρι και την Αγελαδοράχη? Σχολές λέμε τώρα χωρίς επαγγελματική αποκατάσταση και που έγιναν μόνον για να κινηθεί χρήμα στην επαρχία. Σχολές που σε 10 χρόνια έδωσαν 8 πτυχεία? Και τώρα με την κρίση πόσοι γονείς μπορούν να πληρώσουν για να μεταναστεύσει το παιδί τους στην Κάτω Καστανιά για να πάρει (αν πάρει) ένα χαρτί χωρίς αξία?

αν θες πιο ψαγμενα πραγματα ελα στο πανεπιστημιο....χεχε
Θα προσπαθήσω!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drummerhellas

Νεοφερμένος

Ο drummerhellas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Φίλε nPb όλα αυτά τα ερωτήματα που θέτεις είναι σωστά! Σκέψου όμως κάτι! Τι σου αρέσει στη ζωή σου; Πχ. τα αυτοκίνητα... Υπάρχουν πολλές ειδικότητες που ασχολούνται με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Ηλεκτρολόγος ΕΜΠ, Μηχανολόγος ΕΜΠ (Στην εποχή μου ήταν χωριστά, σήμερα δεν ξέρω τι παίζει), Ηλεκτρονικός ΤΕΙ, Μηχανολόγος ΤΕΙ, Σχεδιαστής ΤΕΙ, όλες αυτές οι ειδικότητες σε μέσες σχολές... Αν σου αρέσει το γράσσο στα χέρια θα πας σε μέση, αν σου αρέσει να μελετάς θα πας ΑΕΙ κλπ. Βγάλε απο το μυαλό σου την επαγγελματική σου αποκατάσταση. Εδώ μιλάμε για την δική σου ευτυχία! Ίσως αυτό που θα σπουδάσεις να το κάνεις και επάγγελμα. Το επάγγελμα όμως δεν είναι το παν... Απλά ζεις απο αυτό! Το θέμα είναι να μπορείς να εμβαθύνεις σε αυτό που αγαπάς.
Π.χ. μπορεί να τελείωσες σχεδιαστής ΤΕΙ και να δουλεύεις σε κάτι άσχετο, γκαρσόνι ας πούμε. Στον ελεύθερο χρόνο σου θα μπορούσες να σχεδιάσεις το super αυτοκίνητο, πρώτα για την πάρτη σου και δεύτερον θα μπορούσες να προωθήσεις τη δουλειά σου κάπου, είτε αυτό λέγεται ΤΟΥΟΤΑ, είτε λέγεται ΚΙΟΛΕΪΔΗΣ ΑΕΒΕ.
Έχω παρατηρήσει κάτι! Το μεγαλύτερο μέρος των νέων, δεν έχουν ενδιαφέροντα πέρα απο τις βόλτες με την παρέα, το cinema, τις γκόμενες/ους κλπ. Αυτό δεν είναι λάθος, ίσα ίσα που είναι υγειές αν γίνεται συνειδητά. Το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι το εξής... Γιατί οι νέοι δεν έχουν ενδιαφέροντα πέρα απ' όλα αυτά; Γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα τους πιέζει τόσο πολύ να παπαγαλίσουν πράγματα που δεν γουστάρουν, ωστε η φύση των νέων αντιδρά και αναζητά πράγματα ξεκούραστα. Όπως πολύ σωστά είπες φίλε μου, γιατί να αγαπήσεις όποια επιστήμη απο τη στιγμή που το σύστημα θα σε κάνει να τις συχαθείς όλες.
Η κοπέλα μου είναι μαθηματικός σε Λύκειο, και βλέπω εκ των έσω πως παλεύει να μάθει στα παιδιά μαθηματικά. Δεν είναι δυνατόν όμως όλοι να μάθουν μαθηματικά γιατί δεν είναι δυνατόν όλοι να έχουν κλίση προς τα μαθηματικά. Σαν καθηγήτρια όμως είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί το σύστημα και αυτή, και να προσπαθεί στο μυαλό του μελλοντικού Θεολόγου να βάλει νούμερα και τύπους προκειμένου αυτός να διαγωνιστεί και τελικά να περάσει στη Θεολογική σχολή.
Είναι γεγονός οτι η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι αρωγός επιστήμης αλλά ένα ψευτοσκαλοπάτι για μελλοντική επαγγελματική αποκατάσταση. Και αυτό πρέπει να αλλάξει τώρα! Ας ξεκινήσουμε απο τους εαυτούς μας πρώτα... Ας βάλουμε το μυαλό μας να σκεφτεί και θα δούμε οτι ένα πτυχίο είναι καλό για την εύρεση εργασία μεθαύριο αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο για την ευτυχία μας. Και ευτυχία είναι να κάνουμε αυτό που μας αρέσει.
Φίλε μου αν σε ενδιαφέρει η επιστήμη δεν θα σε νοιάζει καθόλου αν οι άλλοι πίνουν και ξερνάνε με γκόμενες στη Μύκονο. Θα είσαι ευτυχισμένος με αυτή... Αν πάλι ζηλεύεις τους επισκέπτες της Μυκόνου, παράτα τις επιστήμες, μάθε μια τέχνη που να σου φέρνει λεφτά και κάνε sex με όσες πιο πολλές μπορείς. Μαζί σου στην απόφασή σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
για εμένα τα κατάλληλα θέματα θα ήταν αυτά που θα έκαναν τη βάση της ιατρικής στο 18(έχοντας τις ίδιες προτιμήσεις)
δηλαδή το 18 να είναι σχεδόν άπιαστο και το 16 να θεωρείται άριστο. Πρέπει να μπαίνουν θέματα που να απαιτούν κριτική σκέψη και όχι παπαγαλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top