Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

GetOuttaMyWay

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Johnson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,772 μηνύματα.
Xμ,ίσως και να μπορεί.Πάντως τ θεωρώ πολύ δύσκολο όλο αυτό.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν κάποιος έχει το proficiency δε μπορεί να συγκριθεί με ένα καθηγητή που έχει τελειώσει αγγλική φιλολογία,γιατί για να διδάξεις δεν απαιτούνται μόνο οι γνώσεις της αγγλικής γλώσσας,αλλά υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες,όπως κάποιες γνώσεις ψυχολογίας,για να ξέρεις πως θ'αντιμετωπίσεις,πως θα φερθείς και πως θα διδάξεις ένα μαθητή.Eπίσης,θεωρώ ότι ένας καθηγητής αγγλικής φιλολογίας έχει περισσότερα εφόδια όπως και να το κάνουμε και περισσότερο θάρρος από κάποιον που έχει πάρει proficiency,ο οποίος ίσως και να νιώθει ανασφάλεια την ώρα που διδάσκει.

σιγουρα, απλα εγω εχω παθος με τα αγγλικα και ξερω πως να συμπεριφερθω σε ενα μαθητη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Aπό γλωσσικό επίπεδο, ίσως να μπορεί.

Από επίπεδο ωριμότητας όμως ίσως να έχει ελλείψεις, εννοώντας ότι οι κάτοχοι πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας έχουν ασχοληθεί και με παιδαγωγικά μαθήματα...

Εγώ πχ, παρ' όλο που έχω Proficiency Cambridge με B, θεωρώ ότι δεν μπορώ να διδάξω, πρώτον γιατί δεν έχω υπομονή και, δεύτερον, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.

:p

Από γλωσσικό επίπεδο μπορεί, αλλά σπάνια. Εγώ συναντώ ακόμη συχνά άγνωστες λέξεις στο Διαδίκτυο. Δε λέω πως ο πτυχιούχος Α.Φ. ξέρει τα πάντα, αλλά νομίζω πως ξέρει καλύτερα από ένα διπλωματούχο of proficiency in English.
Εγώ πάλι έχω προσπαθήσει να διδάξω την ξαδέρφη μου και μου λέει ότι το κάνω πολύ καλά:D.

λαθος. Δεν κανουν οι φοιτητες αυτο καθε αυτο αγγλικα, αλλα γλωσσολογια, αγγλικη λογοτεχνια κλπ. Πραγματα δηλαδη που δεν διδασκονται αργοτερα απο τους ιδιους. Οσο για τα 4 χρονια, θα σου πω αυτο: Γηράσκω αεί διδασκομενος.
-----------------------------------------
εγω παλι θεωρω οτι μπορω...

Ε, και τί είναι η γλωσσολογία; Και στην αγγλική λογοτεχνία δε μαθαίνεις επιπλέον λέξεις; Κι εγώ γηράσκω αεί διδασκόμενος, αλλά και οι περισσότερες λέξεις που μαθαίνεις στο επίπεδο Proficiency δεν έχουν καμία σχέση με του Lower. Αν όμως κάτσω και κάνω μάθημα για απόκτηση Proficiency, πολλά πράγματα δε θα τα ξέρω, και αν μου δώσει ο μαθητής μία έκθεση, δε θα είμαι σε θέση να τη διορθώσω και να είμαι απολύτως σίγουρος για το αν έκανα καλά που τη διόρθωσα. Και δε νομίζω πως δεν ισχύει αυτό και για τους υπόλοιπους κατόχους διπλώματος του επιπέδου αυτού. Κι εγώ θεωρώ ότι μπορώ. Αλλά μέχρι level 2. Ίσως να με παίρνει και μέχρι το Lower. Αλλά παραπάνω όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GetOuttaMyWay

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Johnson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,772 μηνύματα.
Από γλωσσικό επίπεδο μπορεί, αλλά σπάνια. Εγώ συναντώ ακόμη συχνά άγνωστες λέξεις στο Διαδίκτυο. Δε λέω πως ο πτυχιούχος Α.Φ. ξέρει τα πάντα, αλλά νομίζω πως ξέρει καλύτερα από ένα διπλωματούχο of proficiency in English.
Εγώ πάλι έχω προσπαθήσει να διδάξω την ξαδέρφη μου και μου λέει ότι το κάνω πολύ καλά:D.



Ε, και τί είναι η γλωσσολογία; Και στην αγγλική λογοτεχνία δε μαθαίνεις επιπλέον λέξεις; Κι εγώ γηράσκω αεί διδασκόμενος, αλλά και οι περισσότερες λέξεις που μαθαίνεις στο επίπεδο Proficiency δεν έχουν καμία σχέση με του Lower. Αν όμως κάτσω και κάνω μάθημα για απόκτηση Proficiency, πολλά πράγματα δε θα τα ξέρω, και αν μου δώσει ο μαθητής μία έκθεση, δε θα είμαι σε θέση να τη διορθώσω και να είμαι απολύτως σίγουρος για το αν έκανα καλά που τη διόρθωσα. Και δε νομίζω πως δεν ισχύει αυτό και για τους υπόλοιπους κατόχους διπλώματος του επιπέδου αυτού. Κι εγώ θεωρώ ότι μπορώ. Αλλά μέχρι level 2. Ίσως να με παίρνει και μέχρι το Lower. Αλλά παραπάνω όχι.

μπορεις και απο αλλου να μαθεις λεξεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Ναι, αλλά μιλάμε για Proficiency και Α.Φ. Ειδάλλως μπορούμε να πούμε ότι κάποιος που ασχολείται με τα μαθηματικά πάρα πολύ και χωρίς να πάει στο πανεπιστήμιο, μπορεί να είναι πιο καλός δάσκαλος/καθηγητής μαθηματικών από ό,τι ένα πτυχιούχος του μαθηματικού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Μπορεί και να είναι.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Μα δεν είπα ότι δε μπορεί να είναι, απλώς τότε δε μιλάμε πλέον για Proficiency, αλλά για proficiency+αρκετά ακόμη παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
και εγώ το έχω αλλά δεν κάνω τη σχετική αναφορά σε όλα τα υπάρχοντα threads. :)

Μπραβο ρε Foux πες τα!!!;);):lol::lol::no1::no1::P:P
Να αγιάσει το στομα σου!!!

Τεσπα εγω θεωρω πως ενα ατομο με Proficiency μπορει να ναι ικανο να διδαξει Proficiency αρκει να εχει μερακι και όρεξη για δουλειά!;)
Ολα τα αλλα ειναι θεωρίες!

Ενας θείος μου πέρασε το Michigan ECPE στα 34 του,με τη βοηθεια ενος ατομου με EDEXCEL Prof!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athinouli

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η athinouli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 347 μηνύματα.
oh my gosh, no!
είναι άδικο πιστεύω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Κοιτάξτε άδικο δε θα το χαρακτήριζα,γιατί ο εκάστοτε μαθητής κάνει την επιλογή του και αν επιλέξει κάτοχο προφίσιενσυ για καθηγητή δεν περιμένει και τρελά πράγματα.Ας μην συγκρίνουμε όμως την ποιότητα των γνώσεων που παρέχονται στο πανεπιστήμιο με αυτές του πτυχίου.Δηλαδή αν είναι δυνατόν συγκρίνεται το textbook με το να διαβάζεις Virginia Woolf,Henry James,George Orwell?Ας μην κοροϊδευόμαστε.Σκεφτείτε τις ικανότητες ενός πτυχιούχου ελληνικής φιλολογίας με κάποιον που πήγε θεωρητική και διδάσκει σε παιδί γυμνασίου αρχαία.

Επίσης,ο καθηγητής αγγλικής φιλολογίας μπορεί πιστεύω να μεταδώσει το πάθος του για την αγγλική γλώσσα πιο εύκολα από κατόχους προφίσιενσυ γιατί απαραίτητα ασχολήθηκε πολύ περισσότερες εκατοντάδες(μη σας πω χιλιάδες) ώρες με τα αγγλικά και μπορεί επίσης να παρέχει πηγές και να διευρύνει το μάθημά του πέρα από past papers και listenings.Και επιτέλους ας καταλάβουμε ότι τα πτυχία που όλοι δίνουμε ακολουθούν ένα συγκεκριμένο στυλ ασκήσεων,που μη σας πω επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά.Δηλαδή τώρα ο άλλος που έχει το cambridge με Α τι είναι ισάξιος με φοιτητή της αγγλικής που έχει ένα μέτριο-καλό επίπεδο;Διάβασε συγκεκριμένα βιβλία(coursebooks,workbooks,companions etc.) που αξίζουν να διαβαστούν αν δίνεις εξετάσεις και διέπρεψαν.Αλλά αυτή η στείρα γνώση λέξεων έμενα δεν μου αποδεικνύει τίποτα.Όπως και η απομνημόνευση τύπων εκθέσεων κοκ.Όλοι λίγο πολύ περάσαμε από τέτοιες καταστάσεις.Αλλά για να γυρίσουμε στο θέμα,πάντοτε μπορεί ένα κάτοχος προφίσιενσυ να έιναι καλύτερος στη διδασκαλία ή να έχει διαβάσει περισσότερα από έναν φοιτητή αγγλικής φιλολογίας.Εγώ ,ωστόσο, αν έπρεπε να επιλέξω καθηγητή με μόνα στοιχεία τα πτυχία του καθενός θα επέλεγα το φοιτητή-μελλοντικό πτυχιούχο πανεπιστημίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Το proficiency δεν σε βοηθα καθολου να διδαξεις.Απλα δειχνει οτι ξερεις την γλωσσα σε ενα παρα πολυ καλο επιπεδο (αλλα οχι και σε native speaker).

Αντιθετα,στην Αγγλικη Φιλολογια διδασκεσαι πιο αναλυτικα την Γραμματικη,το Λεξιλογιο,τον τροπο ζωης,τα ηθη και τα εθιμα και μπαινεις στο πνευμα του native speaker για τα καλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Το proficiency δεν σε βοηθα καθολου να διδαξεις.Απλα δειχνει οτι ξερεις την γλωσσα σε ενα παρα πολυ καλο επιπεδο (αλλα οχι και σε native speaker).

Αντιθετα,στην Αγγλικη Φιλολογια διδασκεσαι πιο αναλυτικα την Γραμματικη,το Λεξιλογιο,τον τροπο ζωης,τα ηθη και τα εθιμα και μπαινεις στο πνευμα του native speaker για τα καλα.

Εντάξει ήθη και έθιμα δε διδάσκονται.

Κοίτα ο κάτοχος proficiency μιλάει τη γλώσσα σε πολύ καλό επίπεδο και ο λόγος του είναι περισσότερο όργανωμένος,τόσο γραμματικά όσο και λεξιλογικά.Γι'αυτό αν γνωρίσεις ξένους που έχουν το ελληνικό πτυχίο Γ2 μιλάνε περισσότερο ''επίσημα'',αν και ίσως με λιγότερη ευχέρεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Εγω πιστευω ακραδαντα πως άν καποιος όπως προανεφερα εχει μερακι και αγαπη για την γλώσσα μπορεί να διδάξει αλλα οχι και επιπεδα Γ1 και πανω.Μεχρι Β2 οπως ειπε και ο Κρουκ.
Μην αναφερω για την καθηγητρια μου αποφοιτο Αγγλικης ΑΠΘ και απο παιδαγωγική προσεγγιση την τύφλα της...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Xμ,ίσως και να μπορεί.Πάντως το θεωρώ πολύ δύσκολο όλο αυτό.Ιδιαίτερα το να διαδάσκεις proficiency και ειδικά στην ηλικία σου.Δεν είναι καθόλου απλό,θέλει ωριμότητα και κριτική σκέψη,τα οποία ένα "παιδί",δε μπορεί να τα χει σε τόσο μεγάλο βαθμό σε αυτή την ηλικία.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν κάποιος έχει το proficiency δε μπορεί να συγκριθεί με ένα καθηγητή που έχει τελειώσει αγγλική φιλολογία,γιατί για να διδάξεις δεν απαιτούνται μόνο οι γνώσεις της αγγλικής γλώσσας,αλλά υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες,όπως κάποιες γνώσεις ψυχολογίας,για να ξέρεις πως θ'αντιμετωπίσεις,πως θα φερθείς και πως θα διδάξεις ένα μαθητή.Eπίσης,θεωρώ ότι ένας καθηγητής αγγλικής φιλολογίας έχει περισσότερα εφόδια όπως και να το κάνουμε και περισσότερο θάρρος από κάποιον που έχει πάρει proficiency,ο οποίος ίσως και να νιώθει ανασφάλεια την ώρα που διδάσκει.

Mε την λεξη "εφοδια" το εννοεις?

Την καλυτερη παιδαγωγική προσεγγιση ή την καλυτερη γνωση της αγγλικης ορολογίας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 732 μηνύματα.
Mε την λεξη "εφοδια" το εννοεις?

Την καλυτερη παιδαγωγική προσεγγιση ή την καλυτερη γνωση της αγγλικης ορολογίας?

Kαι τα δύο.
Γιατί στο Πανεπιστήμιο,δε διδάσκεσαι απλά κάποια μαθήματα που αφορούν την αγγλική γλώσσα,αλλά και τον τρόπο που θα διδάξεις ένα μαθητή.
Δηλαδή,εκτός από τις γνώσεις ενός καθηγητή αγγλικής φιλολογίας,οι οποίες είναι σαφώς περισσότερες από κάποιον με proficiency,υπάρχει και ο παράγοντας γνώσεις της ψυχολογίας,του τρόπου διδασκαλίας.
Αυτό εννοώ λέγοντας εφόδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Kαι τα δύο.
Γιατί στο Πανεπιστήμιο,δε διδάσκεσαι απλά κάποια μαθήματα που αφορούν την αγγλική γλώσσα,αλλά και τον τρόπο που θα διδάξεις ένα μαθητή.
Δηλαδή,εκτός από τις γνώσεις ενός καθηγητή αγγλικής φιλολογίας,οι οποίες είναι σαφώς περισσότερες από κάποιον με proficiency,υπάρχει και ο παράγοντας γνώσεις της ψυχολογίας,του τρόπου διδασκαλίας.
Αυτό εννοώ λέγοντας εφόδια.

Κοιτα ο παραγοντα ψυχολογια παιζει καθοριστικο ρολο.
Αλλα υπαρχουν και καθηγητες αγγλικης φιλολογίας απο δεν μπορουν να ψυχολογησουν ενα μαθητη και το κανει καλυτερα ενας γνωστης προφισενσυ.
Η ψυχολογια ενος καθηγητη εχει σχεση με την εμπειρια!Αν ο καθηγητης εχει πολυ μεγαλη εμεπιρια στο αντικειμενο και χρονια δουλειάς αποκτα την εννοια μεγιστη ψυχολογικη προσεγγιση του μαθητη.

Αυτα τα θεωρητικα που μαθαινουν στο πανεπιστημιο δυσκολα το κανεις στην πράξη!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 732 μηνύματα.
Κοιτα ο παραγοντα ψυχολογια παιζει καθοριστικο ρολο.
Αλλα υπαρχουν και καθηγητες αγγλικης φιλολογίας απο δεν μπορουν να ψυχολογησουν ενα μαθητη και το κανει καλυτερα ενας γνωστης προφισενσυ.
Η ψυχολογια ενος καθηγητη εχει σχεση με την εμπειρια!Αν ο καθηγητης εχει πολυ μεγαλη εμεπιρια στο αντικειμενο και χρονια δουλειάς αποκτα την εννοια μεγιστη ψυχολογικη προσεγγιση του μαθητη.

Αυτα τα θεωρητικα που μαθαινουν στο πανεπιστημιο δυσκολα το κανεις στην πράξη!;)

Ε καλά,αυτό εννοείται.
Φυσικά και "παίζει" πολύ σημαντικό ρόλο η εμπειρία.Όσο περισσότερη εμπειρία έχει ένας καθηγητής,τόσο καλύτερα ψυχολογεί το μαθητή.
Κοίτα,ότι δύσκολα τα κάνεις πράξη αυτά που μαθαίνεις στο πανεπιστήμιο,ισχύει,αλλά γι αυτό υπάρχει και η εξάσκηση και η εμπειρία.Τις γνώσεις αυτές,είτε ψυχολογικές είτε πάνω στην αγγλική γλώσσα τις αποκτάς με τον καιρό,βελτιώνεσαι.
Φυσικά κι ένας κάτοχος proficiency,θα μπορούσε να μάθει να ψυχολογεί και να διδάσκει ένα μαθητή εξίσου καλά με κάποιο που έχει βγάλει πανεπιστήμιο.Εξάλλου,οι περισσότεροι καθηγητές που διδάσκουν στα φροντιστήρια έχουν proficiency.
Απλά,εγώ ανέφερα ότι οι πιθανότητες καλύτερης διδασκαλίας είναι από ένα πανεπιστημιούχο,γιατί όσο να ναι γνωρίζει περισσότερα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Ε καλά,αυτό εννοείται.
Φυσικά και "παίζει" πολύ σημαντικό ρόλο η εμπειρία.Όσο περισσότερη εμπειρία έχει ένας καθηγητής,τόσο καλύτερα ψυχολογεί το μαθητή.
Κοίτα,ότι δύσκολα τα κάνεις πράξη αυτά που μαθαίνεις στο πανεπιστήμιο,ισχύει,αλλά γι αυτό υπάρχει και η εξάσκηση και η εμπειρία.Τις γνώσεις αυτές,είτε ψυχολογικές είτε πάνω στην αγγλική γλώσσα τις αποκτάς με τον καιρό,βελτιώνεσαι.
Φυσικά κι ένας κάτοχος proficiency,θα μπορούσε να μάθει να ψυχολογεί και να διδάσκει ένα μαθητή εξίσου καλά με κάποιο που έχει βγάλει πανεπιστήμιο.Εξάλλου,οι περισσότεροι καθηγητές που διδάσκουν στα φροντιστήρια έχουν proficiency.
Απλά,εγώ ανέφερα ότι οι πιθανότητες καλύτερης διδασκαλίας είναι από ένα πανεπιστημιούχο,γιατί όσο να ναι γνωρίζει περισσότερα πράγματα.

+1 σε αυτά που λές!

Αλλα ξερω και φροντηστηριουχο να ειναι μια ξαδερφη της μαμας με Cambridge Proficiency C Grade,η οποία παρεμεινε με αυτό αλλα εχει κανει δεκαδες σεμιναρια πανω στον χωρο της γλωσσολογία και εχει σπουδάσει στο εξωτερικό.
Τωρα ειναι μια καταπληκτικη καθηγητρια πολύ καλυτερη σε πολλους τομεις απο την καθηγητρια που ειχε εγω ως σημερα και ειναι της αγγλικης φιλολογίας και παρεμεινε στασιμη στις εξελίξεις ενω αυτη ειναι up-to-date στις εξελιξεις στο χωρο της αγγλικης.

Γιατι τα αγγλικα δεν τελειωνουν με το που παρεις το πτυχιο αλλα τοτε αρχιζουν τα πραγματικα αγγλικα!;):no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 732 μηνύματα.
+1 σε αυτά που λές!

Αλλα ξερω και φροντηστηριουχο να ειναι μια ξαδερφη της μαμας με Cambridge Proficiency C Grade,η οποία παρεμεινε με αυτό αλλα εχει κανει δεκαδες σεμιναρια πανω στον χωρο της γλωσσολογία και εχει σπουδάσει στο εξωτερικό.
Τωρα ειναι μια καταπληκτικη καθηγητρια πολύ καλυτερη σε πολλους τομεις απο την καθηγητρια που ειχε εγω ως σημερα και ειναι της αγγλικης φιλολογίας και παρεμεινε στασιμη στις εξελίξεις ενω αυτη ειναι up-to-date στις εξελιξεις στο χωρο της αγγλικης.

Γιατι τα αγγλικα δεν τελειωνουν με το που παρεις το πτυχιο αλλα τοτε αρχιζουν τα πραγματικα αγγλικα!;):no1:

Ακριβώς.
Και το καλύτερο για κάποιον που έχει πάρει το proficiency και θέλει ν' ασχοληθεί σοβαρά με τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας,είναι να παρακολουθεί σεμινάρια,έτσι ώστε να γνωρίζει τις εξελίξεις πάνω στον τομέα του και να γίνει καλύτερος.Τότε φυσικά μπορεί να γίνει και καλύτερος ακόμα από ένα πανεπιστημιούχο.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Ακριβώς.
Και το καλύτερο για κάποιον που έχει πάρει το proficiency και θέλει ν' ασχοληθεί σοβαρά με τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας,είναι να παρακολουθεί σεμινάρια,έτσι ώστε να γνωρίζει τις εξελίξεις πάνω στον τομέα του και να γίνει καλύτερος.Τότε φυσικά μπορεί να γίνει και καλύτερος ακόμα από ένα πανεπιστημιούχο.:)

+1!
Γιατί της γνωσεις τις οποίες δεν τις απεκτησες επειδή δεν πηγες αγγλικη φιλολογία μπορεις να τις αποκτησεις αν παρακολουθήσεις ενα απο τα δεκαδες σεμιναρια που διοργανωνει η HAU,το British Council και το Cambridge ESOL.
Μπορεις να δωσεις επίσης κάποιες απο τις πιστοποιησεις ΤΚΤ του Κειμπριτζ και CETT του Hellinic American University για τους καθηγητές.

Μπορεις να σπουδασεις στο εξωτερικο επισης γλωσσολογία...

Οπως και να χει οι επιλογες ειναι παρα πολλες και ο κατοχος ECPE/CPE μπορει να διευρυνει κατα πολυ τις γνωσεις του και να γινει "καλύτερος ακόμα από ένα πανεπιστημιούχο" οπως λές.

Γιατι πολλοι πτυχιουχοι αγγλικης επαναπαύονται και σταματουν να ερευνουν τις τελευταίες εξελιξεις στον χώρο της γλωσσικής εκπαίδευσης.
Αντιθετα πολλοι proficiency holders μπορουν να διευρυνουν τις γνωσεις τους και γιατί οχι να διδαξουν και οι ιδιοι προφισενσυ αποκτωντας την αναλογη εμπειρία του χρόνου!;)

Εγω παντως θα κατεκρινα την καθηγητρια μου που ειναι και της αγγλ. φιλολογίας για την απαθεια της να δει το τι συμβαινει γυρω της στο χωρο της αγγλικης γλωσσας και θα επιβραβευσω την θεια μου η οποια εστω και με ενα CPE με C καταφερε να εχει πολλες επιτυχιες και να ξεπερασει τις επιτυχιες που εχει η γερασμενη πλεον καθηγητρια μου στα 53 της,ενω ειναι ακομα 38 χρονών και διαψαει για την αγγλικη γλώσσα!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Foux

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η (: αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 121 μηνύματα.
το κόμπλεξ κατωτερότητας το έχει αυτός που επαναλαμβάνεται διαρκώς!
μπορείς να λες τη γνώμη σου χωρίς να αναφέρεις συνεχώς και αδιαλείπτως (sp?) με τι πήρες το προφ!
Και το B είναι B όχι Α.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top