Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Χαλαραα

Νεοφερμένος

Ο Χαλαραα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς. Δεν έλαβες υπόψη ότι μέρος από την ενέργεια που προσφέρθηκε έγινε δυναμική.
Για μετακίνηση χ κατά μήκος του κεκλιμένου επιπέδου, η ενέργεια που προσφέρθηκε είναι WF = F.x και ισχύει ότι:

WF = U + Kμετ + Κπερ . Έτσι το ζητούμενο ποσοστό είναι Π = (Kπερ / WF) .100% .
(Υ.Γ. Ελπίζω να υπολόγισες σωστά τη ροπή αδράνειας του σώματος).

Ναι τωρα σαν να απλοποιηθηκε λιγο ! Καλυτερα που το κανα λαθος για να μου μεινει στο μυαλο την επομενη φορα (π.χ πανελληνιες).
Ναι με τη ροπη αδρανειας δεν ειχα καποιο προβλημα και το αποτελεσμα που εβγαλα ηταν σωστο (μετα απο διασταυρωση του με αλλους μαθητες).
Ευχαριστω Δια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
παιδες ειμαι ο μονος που ποναει στη γεωμετρια-τριγωνομετρια που θελουν καποιες ασκησεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
παιδες ειμαι ο μονος που ποναει στη γεωμετρια-τριγωνομετρια που θελουν καποιες ασκησεις?

Σε τι είδους ασκήσεις δυσκολεύεσαι; Πχ ας πούμε οπτικής που έχουν κάποιες απαιτήσεις γεωμετρίας; Ή κάπου αλλού;
Αν θες πάντως και σε βοηθήσει αυτό, δες εδώ, όλες τις τριγωνομετρικές προαπαιτούμενες γνώσεις για τη Φυσική Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,796 μηνύματα.
Εγώ τελείωσα την ύλη και ξεκινάω επαναλήψεις! Μήπως ξερετε καποιο site oπου μπορώ να βρω θεωρία,ασκησεις ( που να τις λύνει) και μεθοδολογίες;;;
(εκτος του study4exams πάντα!) Όποιος ξέρει ας μου στειλει ενα πμ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Κανένα hint για το πως να την αρχίσω; Δεν μπορώ να καταλάβω καν γιατί θα αρχίσει να κάνει στροφική... :whistle:

Edit: Πως εννοεί την "εφαπτομενική διεύθυνση"; Η εφαπτομενική διεύθυνση δεν έχει μόνο ένα κοινό σημείο με τον κύκλο; Επομένως πως θα κινηθεί το σώμα; Θα κινηθεί μερικά "εκατοστά" και μετά θα πέσει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Κανένα hint για το πως να την αρχίσω; Δεν μπορώ να καταλάβω καν γιατί θα αρχίσει να κάνει στροφική....... Επομένως πως θα κινηθεί το σώμα; Θα κινηθεί μερικά "εκατοστά" και μετά θα πέσει;
Γιατί όταν πυροβολούμε το όπλο "κλωτσάει" προς τα πίσω; Το όπλο μέσω των αερίων της έκρηξης ασκεί στο βλήμα δύναμη, αλλά (δράση - αντίδραση) το βλήμα ασκεί στο όπλο αντίθετη δύναμη και το κινεί. Εδώ έχουμε μεταφορική κίνηση και διατηρείται η ορμή.
Στο παράδειγμά σου, ο άνθρωπος ασκεί δύναμη στη σφαίρα, άρα (δράση - αντίδραση) δέχεται εφαπτομενικά αντίθετη δύναμη. Όμως τώρα υπάρχει ο άξονας, οπότε δεν μπορεί να γίνει μεταφορική κίνηση, έτσι η ροπή της δύναμης αυτής προκαλεί στροφική κίνηση του συστήματος. Τώρα το μέγεθος που διατηρείται είναι η στροφορμή.
(Παρένθεση: Καλό είναι πριν δοκιμάζεις να λύνεις ασκήσεις, να έχεις μελετήσει και κατανοήσει πώς λύνονται αντίστοιχες ασκήσεις που υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο ή αλλού. Κλείνει η παρένθεση).
Ναι, η σφαίρα θα "πέσει", δηλαδή θα κάνει οριζόντια βολή, αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει.


.​
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Proxy

Νεοφερμένος

Ο Proxy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Εγώ πάλι δεν έχω καταλάβει τι εννοούμε με τις συντηρητικές/μη συντηρητικές δυνάμεις, όπως και με τις εσωτερικές/εξωτερικές δυνάμεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,796 μηνύματα.
Εγώ πάλι δεν έχω καταλάβει τι εννοούμε με τις συντηρητικές/μη συντηρητικές δυνάμεις, όπως και με τις εσωτερικές/εξωτερικές δυνάμεις...

Τι θες να πεις; Δεν ξερεις ποιες ειναι οι συντηρητικες δυναμεις; give us a hint!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Εγώ πάλι δεν έχω καταλάβει τι εννοούμε με τις συντηρητικές/μη συντηρητικές δυνάμεις, όπως και με τις εσωτερικές/εξωτερικές δυνάμεις...

Τα ίδια και εγώ! Θυμάμαι χαρακτηριστικά στο τέλος της πρώτης Λυκείου (όπου τότε φυσικά δεν πήγαινα φροντιστήριο) ότι η καθηγήτρια που είχαμε μας είπε "Αυτά δεν σας τα λέω, διαβάστε τα μόνοι σας".
Τέλος πάντων, για τις εσωτερικές και εξωτερικές δυνάμεις, αρκεί αν το σκέφτεσαι ποιες ανήκουν στο σύστημα που μελετάς, και ποιες όχι. Το εξηγεί πολύ καλά το βιβλίο της Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας. Αν το διαβάσεις από εκεί πιστεύω δεν θα έχεις απορίες.
https://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-B134/513/3336,13464/
Όσο για τις συντηρητικές και μη, περιμένω και εγώ απάντηση :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Λυκειακά: Μια δύναμη είναι συντηρητική όταν:
Το έργο της δύναμης εξαρτάται µόνο από το τελικό και αρχικό σημείο του αντικειμένου πάνω στο οποίο δρα, είναι δηλ. ανεξάρτητο της τροχιάς που ακολουθεί. Ή εναλλακτικά λέμε, πως όταν το συνολικό έργο που παράγει ή καταναλώνει μια δύναμη σε ένα αντικείμενο όταν αυτό διαγράψει μια κλειστή τροχιά είναι μηδέν, τότε η δύναμη είναι συντηρητική. (πχ Βαρύτητα)

Πανεπιστημιακά: Μια δύναμη είναι συντηρητική όταν:
Η δύναμη είναι ισοδύναμη με την κλίση ενός δυναμικού.
(αλλά εδώ μπλέκουμε με βαθμωτά πεδία, οπότε αφήστε το αυτό προς το παρών.)


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Οι αποδειξεις του ντοπλερ ειναι μεσα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pb13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο pb13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 125 μηνύματα.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Οι αποδειξεις του ντοπλερ ειναι μεσα?
νομιζω πως οχι
Ασφαλώς και οι αποδείξεις του Doppler και είναι μέσα στην ύλη. Άλλωστε μέσα από αυτές περιγράφεται και κατανοείται το φαινόμενο. Η Φυσική δεν είναι "παίρνουμε τον τύπο".

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε τι είδους ασκήσεις δυσκολεύεσαι; Πχ ας πούμε οπτικής που έχουν κάποιες απαιτήσεις γεωμετρίας; Ή κάπου αλλού;
Αν θες πάντως και σε βοηθήσει αυτό, δες εδώ, όλες τις τριγωνομετρικές προαπαιτούμενες γνώσεις για τη Φυσική Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου!
δυσκολευομαι οταν χρειαζεται να αναλυσω δυναμεις και να παιξω με τις γωνιες στη περιπτωση που εχουμε αντικειμενα που εχουν παρει κλιση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
δυσκολευομαι οταν χρειαζεται να αναλυσω δυναμεις και να παιξω με τις γωνιες στη περιπτωση που εχουμε αντικειμενα που εχουν παρει κλιση

Και εγώ δυσκολευόμουν πέρυσι, αλλά αν κάτσεις και δεις λίγη βασική τριγωνομετρία θα δεις ότι είναι γελοία!
(Μη νομίζεις ότι οι Φυσικοί ξέρουν πολύ περισσότερα μαθηματικά από εσένα. :whistle: )
Για παράδειγμα εδώ εξηγεί πως βγαίνουν τα ημίτονα, τα συνημίτονα και οι εφαπτομένες ως πηλίκο των πλευρών ορθογωνίου τριγώνου. Αν καταλάβεις αυτά, μαζί με τα "εντός-εκτός, εναλλάξ-επί τα αυτά" που κάναμε στην β' γυμνασίου(?) δεν θα έχεις πρόβλημα να βρίσκεις αυτό που θες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
δυσκολευομαι οταν χρειαζεται να αναλυσω δυναμεις και να παιξω με τις γωνιες στη περιπτωση που εχουμε αντικειμενα που εχουν παρει κλιση
Ας ξεκινήσουμε με μία απλή περίπτωση κεκλιμένου επιπέδου. Στο σχήμα μας, είναι ήδη σχεδιασμένες οι δυνάμεις F (που ασκεί μέσω νήματος στο σώμα, το παλικαράκι πάνω δεξιά), η δύναμη Ν (η κάθετη αντίδραση από το έδαφος) και το βάρος Β (με φορά προς το κέντρο της γης). Ακόμη είναι σχεδιασμένες η δύναμη Τ της Τριβής και οι δυνάμεις Βχ και Βy που προκύπτουν από την ανάλυση του Βάρους σε δύο συνιστώσες: Μία παράλληλη στο κεκλιμένο επίπεδο και μία κάθετη σε αυτό. Πάμε να δούμε γιατί η γωνία θ του "γκρι τριγώνου", είναι ίση με τη γωνία που σχηματίζουν η δύναμη Β και η Βy (ο y' άξονας). Αν παρατηρήσουμε το σχήμα (και προεκτείνουμε νοητά τη Β), θα δούμε πως οι αντίστοιχες πλευρές των γωνιών αυτών είναι κάθετες μεταξύ τους. Δηλαδή η πλευρά που ορίζεται από την δύναμη Β είναι κάθετη με την κάτω οριζόντια πλευρά του "γκρι τριγώνου", ενώ η πλευρά που ορίζεται από την Βy είναι κάθετη με την υποτείνουσα πλευρά του γκρι τριγώνου (δηλαδή με πλευρά που ορίζει το επίπεδο πάνω στο οποίο κινείται το πορτοκαλί σώμα). Από την ευκλείδεια γεωμετρία, ξέρουμε πως δύο γωνίες που έχουν πλευρές κάθετες μία προς μία είναι ίσες ή παραπληρωματικές.
Απόδειξη: Έστω φ και ω δύο γωνίες με πλευρές κάθετες μία προς μία. Διακρίνουμε σε τρεις περιπτώσεις:
  • Αν φ < 90° και ω < 90° τότε από την κορυφή της ω φέρνουμε ημιευθείες παράλληλες αντίστοιχα στις πλευρές της φ, όπως φαίνεται στο αντίστοιχο σχήμα (επάνω). Η γωνία κΒι που σχηματίζεται θα είναι ίση με τη φ, σύμφωνα με την προηγούμενη ιδιότητα. Επίσης, επειδή η Βι είναι παράλληλη στην Αε και η Αε είναι κάθετη στην Βη, οι Βι, Βη είναι κάθετες, δηλαδή η γωνία ιΒη θα είναι ορθή. Όμοια, είναι και η κΒθ ορθή. Έχουμε τις ακόλουοθες διαδοχικά ισότητες γωνιών:
    κΒθ = ιΒη
    κΒη + ηΒθ = ιΒκ + κΒη
    ηΒθ = ιΒκ
    ω = φ​
  • Αν φ > 90° και ω > 90° τότε είναι ίσες ως παραπληρωματικές οξειών γωνιών με κάθετες πλευρές.
  • Αν φ < 90° και ω > 90° τότε, όπως φαίνεται στο αντίστοιχο σχήμα (κάτω), η εφεξής παραπληρωματική της ω είναι οξεία και έχει κάθετες πλευρές με τη φ, άρα είναι ίση της φ. Δηλαδή:

    ηΒθ + θΒη' = 180°
    ω + φ = 180°​
(πηγή)

Ύστερα υπολογίζουμε τις Συνιστώσες: Bx = Bηµθ = mgηµθ και By = Bσυνθ = mgσυνθ
Ερώτηση: Και πως προκύπτουν αυτές οι συνιστώσες;
Απάντηση: Ισχύουν:
  1. ημθ = (απέναντι κάθετη/υποτείνουσα) = Βχ/Β => Βχ = Βημθ και
  2. συνθ = (προσκείμενη κάθετη/υποτείνουσα) = Βy/Β => Βy = Βσυνθ

Άλλη μία ενδιαφέρουσα περίπτωση ανάλυσης δυνάμεων και σχέσεων γωνιών, είναι αυτή του απλού εκκρεμούς που εκτελεί Α.Α.Τ (κατά προσέγγιση) ή στροφική ταλάντωση.
Δες ΕΔΩ.

(Μη νομίζεις ότι οι Φυσικοί ξέρουν πολύ περισσότερα μαθηματικά από εσένα. :whistle: )
Αυτό κάνω πως δεν το άκουσα.:P Δεν ορίζεται καλός φυσικός, που να μη ξέρει καλά Μαθηματικά! Είναι η γλώσσα της επιστήμης του. Δε γίνεται να μη ξέρει να χειρίζεται αυτό το εργαλείο. Το ένα τρίτο των μαθημάτων του Φυσικού, είναι αποκλειστικά Μαθηματικά! Ανάλυση, Γραμμική Άλγεβρα, Αναλυτική Γεωμετρία, Στατιστική, Πιθανότητες, Διαφορικές Εξισώσεις, Ανώτερα Μαθηματικά, Διανυσματική Ανάλυση...
Και να θες να τα αποφύγεις, Δε μπορείς και Δε γίνεται! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
(Μη νομίζεις ότι οι Φυσικοί ξέρουν πολύ περισσότερα μαθηματικά από εσένα. )
Αυτό κάνω πως δεν το άκουσα. Δεν ορίζεται καλός φυσικός, που να μη ξέρει καλά Μαθηματικά! Είναι η γλώσσα της επιστήμης του. Δε γίνεται να μη ξέρει να χειρίζεται αυτό το εργαλείο. Το ένα τρίτο των μαθημάτων του Φυσικού, είναι αποκλειστικά Μαθηματικά! Ανάλυση, Γραμμική Άλγεβρα, Αναλυτική Γεωμετρία, Στατιστική, Πιθανότητες, Διαφορικές Εξισώσεις, Ανώτερα Μαθηματικά, Διανυσματική Ανάλυση... Και να θες να τα αποφύγεις, Δε μπορείς και Δε γίνεται!
Προσυπογράφω όσα έγραψε η Stavri.
PiDefiner, δεν σε παρεξηγώ, απλά κατανοώ τη "σχολική" νοοτροπία που έχεις για τις Επιστήμες. Δες εδώ: https://www.phys.uoa.gr/proptyxiakes...gramma-spoydon/ma8imata-ana-etos-spoydon.html το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών ενός τμήματος Φυσικής, το οποίο επιβεβαιώνει όσα η Stavri έγραψε. Στο Φυσικό διδάσκονται τα περισσότερα και σε έκταση και σε βάθος Μαθηματικά από όλες τις ανώτατες σχολές (προφανώς εκτός από τα "καθαρά" τμήματα Μαθηματικών). Τα Μαθηματικά αποτελούν για τη Φυσική ένα πολύτιμο και απαραίτητο εργαλείο, αυτή άλλωστε ήταν και η αιτία που επινοήθηκαν.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Σε μια ηλεκτρικη ταλαντωση περιοδου Τ την χρονικη στιγμη τ=Ο το φορτιο του πυκνωτη ειναι 0 και i>0
Το φορτιο του πυκνωτη γινεται για πρωτη φορα q=Q/2 την χρονικη στιγμη?
Με Τ πρεπει να βγει
Το χα βγαλει πριν κατι μηνες αλλα δεν μου βγαινει τωρα
Ευχαριστω εκ των προτερων :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Σε μια ηλεκτρικη ταλαντωση περιοδου Τ την χρονικη στιγμη τ=Ο το φορτιο του πυκνωτη ειναι 0 και i>0 Το φορτιο του πυκνωτη γινεται για πρωτη φορα q=Q/2 την χρονικη στιγμη?
Η εξίσωση είναι q = Q.ημωt, άρα ημωt = 1/2 => πρώτη φορά ωt = π/6 => t = Τ/12.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Σε μια ηλεκτρικη ταλαντωση περιοδου Τ την χρονικη στιγμη τ=Ο το φορτιο του πυκνωτη ειναι 0 και i>0
Το φορτιο του πυκνωτη γινεται για πρωτη φορα q=Q/2 την χρονικη στιγμη?
Με Τ πρεπει να βγει
Το χα βγαλει πριν κατι μηνες αλλα δεν μου βγαινει τωρα
Ευχαριστω εκ των προτερων :)

Εφόσον τη χρονική στιγμή t=0, το φορτίο του πυκνωτή είναι μηδέν, (και εφόσον μιλάμε για λειτουργία ιδανικού κυκλώματος LC) τότε η ένταση του ρεύματος που διαρρέει το κύκλωμα είναι μέγιστη. Και καθώς μας δίνεται πως i>0 , θα έχουμε πως την t=0: i=+Ι.
Άρα οι χρονικές μας εξισώσεις θα έχουν την εξής μορφή:
i = I συνωt
q = Q ημωt.

Με βάση αυτές τις εξισώσεις, κάνε το σχήμα/γραφικές και θα βρεις t =Τ/12

Υ.Γ: Αν δε σου βγει, πες να το κάνουμε αναλυτικά.


EDIT: Με πρόλαβε ο Δίας! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top