Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,088 μηνύματα.
Νομιζω επειδη ειναι αβαρες και μη εκτατο τοτε ναι ειναι ισα
Σιγουρα σε σχοινι ειναι ισα
Για τον λογο που ειναι δεν ειμαι απολυτα σιγουρος

Ναι,νομίζω ισχύει αυτό και αν θυμάμαι καλά,προκύπτει αν βρεις την ΣF,θα δεις ότι είναι ίσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Έστω μια ομογενής ράβδος/δοκός ή οποιοδήποτε άλλο στερεό σώμα, στερεωμένο σε έναν τοίχο. Ποιος είναι όλες οι δυνάμεις που ασκούνται στον τοίχο και στο σώμα;
υπάρχει μια δύναμη στη ράβδο που είναι προς τα πάνω και εξουδετερώνει την W. Οι ροπές πως εξουδετερώνονται;
Πολύ ωραία ερώτηση.
Τη ράβδο που είναι στερεωμένη σε τοίχο, δεν μπορούμε να τη θεωρήσουμε ότι έχει με τον τοίχο μόνο ένα κοινό σημείο (όπως κάνουμε αν υπάρχει άρθρωση), αλλά αναγκαστικά ένα (έστω μικρό) τμήμα της είναι χωμένο μέσα στον τοίχο.
Έτσι η ράβδος δεν δέχεται από τον τοίχο μόνο μια δύναμη προς τα πάνω στο άκρο Α, καθώς έτσι θα είχαμε ΣF = 0, αλλά ΟΧΙ και Στ = 0. Είναι λίγο πιο πολύπλοκο, αλλά μπορούμε να το απλουστεύσουμε και να πούμε ότι η ράβδος δέχεται από τον τοίχο ΔΥΟ δυνάμεις F1, F2 στα Α, Γ αντίθετης κατεύθυνσης, οπότε τώρα η ισορροπία εξηγείται ξεκάθαρα, αφού τώρα γίνεται να είναι και ΣF = 0 και Στ = 0.
Ένας άλλος τρόπος θα ήταν να δεχθούμε ότι ο τοίχος ασκεί στη ράβδο μία δύναμη προς τα πάνω, ΟΧΙ στο άκρο Α, αλλά σε κάποιο σημείο ανάμεσα στα Α και Γ.
.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Σ' ευχαριστώ πολύ, Δια. Και εγώ έλεγα μήπως ξεχνάω κάτι, αλλά τελικά είναι από αυτά που δεν ασχολούμαστε καθόλου στο σχολείο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Τον τροπο δημιουργιας και τις χρησεις των ηλεκτρομαγνητικων κυμματων πρεπει να τα ξερουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Τον τροπο δημιουργιας και τις χρησεις των ηλεκτρομαγνητικων κυματων πρεπει να τα ξερουμε?
Ασφαλώς, αφού οι παράγραφοι στις οποίες βρίσκονται αναφέρονται σαφώς στην εξεταστέα ύλη.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Η θεωρία στη Φυσική εξετάζεται με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Λόγω της ευκολίας του τρόπου εξέτασης (σαφώς ευκολότερης από τις ερωτήσεις ανάπτυξης) μπορεί να ζητήθει ακόμα και το πιο άκυρο εδάφιο του βιβλίου.

Μέχρι και η εικόνα 1.5, που μιλλάει για την Σελήνη και την παλλίρροια (α ρε Δία, μου έχει μείνει έμμονη ιδέα από πέρσυ εξαιτίας σου) μπορεί να ζητηθεί...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Δία μου αρέσει που διόρθωσες και το "κύματα" στην παράθεση! :P
Θα συμφωνήσω με τον Ολύμπιο θεό, είναι εντός ύλης καθότι είναι γραμμένα πεντακάθαρα στο σχολικό βιβλίο. Δες εδώ και εδώ και εδώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Ευχαριστω παδια :)
Νταξ ρε παντοκρατορα εενα λαθος καναμεε και εμεις οι θνητοι:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Δία μου αρέσει που διόρθωσες και το "κύματα" στην παράθεση!
Συνήθως δεν διορθώνω ορθογραφικά. Κι εγώ και όλοι μας, στη βιασύνη μας κάνουμε λάθη. Όμως, αυτό με τα "κύμματα" το έχω απωθημένο από το λύκειο. Οι μαθητές της Γ λυκείου (θετικοτεχνολογικοί) βλέπουν (σε βιβλία, ασκήσεις, σημειώσεις) και γράφουν "κύματα" εκατοντάδες ως χιλιάδες φορές. Κι όμως, τελικά το γράφουν με δύο "μου". Έλεος;

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ενα δισκος που κυλιεται οριζοντια και ειναι τυλιγμενο με νημα οταν εφαρμοζω το Θ.Ν της στροφικης ποια ροπη θα βαλω θετικη τη ταση νηματος ή τη στατικη τριβη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
ενα δισκος που κυλιεται οριζοντια και ειναι τυλιγμενο με νημα οταν εφαρμοζω το Θ.Ν της στροφικης ποια ροπη θα βαλω θετικη της τασης νηματος ή της στατικης τριβης?
Γενικά υποτίθεται ότι η επιλογή της θετικής φοράς είναι αυθαίρετη. Λέω "υποτίθεται" γιατί θα πρέπει η θετική φορά για τη μεταφορική κίνηση και η θετική φορά για τη στροφική κίνηση, να είναι συμβατές, δηλαδή να δίνουν το ίδιο πρόσημο για την αcm και την aγων και για πρακτικούς λόγους θετικό.
Έτσι στο πρόβλημα που έχεις, θα πάρεις θετική φορά μεταφοράς δεξιά και θετική φορά περιστροφής αυτήν των δεικτών του ρολογιού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Δία μου αρέσει που διόρθωσες και το "κύματα" στην παράθεση! :P
Θα συμφωνήσω με τον Ολύμπιο θεό, είναι εντός ύλης καθότι είναι γραμμένα πεντακάθαρα στο σχολικό βιβλίο. Δες εδώ και εδώ και
εδώ.

Το 2-7 δεν είναι εκτός; Μου έχουν πει να σβήσω δύο διαφορετικοί καθηγητές. :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Το 2-7 δεν είναι εκτός; Μου έχουν πει να σβήσω δύο διαφορετικοί καθηγητές.
Ναι, η παράγραφος 2.7. "Η μετάδοση και λήψη σημάτων με ηλεκτρομαγνητικά κύματα", είναι (δυστυχώς) εκτός ύλης.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Ναι, η παράγραφος 2.7. "Η μετάδοση και λήψη σημάτων με ηλεκτρομαγνητικά κύματα", είναι (δυστυχώς) εκτός ύλης.


Α, όλα κι όλα! Εγώ την είχα διαβάσει.:P Και για να είμαι ειλικρινής με είχε βοηθήσει να καταλάβω κάποια πράγματα καλύτερα.
Αλλά, ναι έχετε δίκιο και οι δύο. Τώρα που ανέτρεξα στην ύλη, είδα ότι είναι εκτός. Κρίμα κιόλας γιατί η μετάδοση/λήψη σημάτων με ΗΛΜ, βοηθάει στο να αντιληφθείς και να εικονοποιήσεις πράγματα που θεωρητικά ίσως δεν αντιλαμβάνεσαι πως προκύπτουν. (κεραία, επαγωγή, μεταβλητοί πυκνωτές, εναλλασσόμενη τάση κλπ )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Α, όλα κι όλα! Εγώ την είχα διαβάσει.:P Και για να είμαι ειλικρινής με είχε βοηθήσει να καταλάβω κάποια πράγματα καλύτερα.
Αλλά, ναι έχετε δίκιο και οι δύο. Τώρα που ανέτρεξα στην ύλη, είδα ότι είναι εκτός. Κρίμα κιόλας γιατί η μετάδοση/λήψη σημάτων με ΗΛΜ, βοηθάει στο να αντιληφθείς και να εικονοποιήσεις πράγματα που θεωρητικά ίσως δεν αντιλαμβάνεσαι πως προκύπτουν. (κεραία, επαγωγή, μεταβλητοί πυκνωτές, εναλλασσόμενη τάση κλπ )
Εξήγησες πολύ ωραία τους λόγους για τους οποίους έγραψα τη λέξη "δυστυχώς". Η τακτική του να "μειώνουμε την ύλη" μόνο και μόνο για το "φαίνεσθαι" έχει οδηγήσει στο να διδάσκονται στο σχολείο αποκομμένες γνώσεις και να παραλείπονται ουσιαστικά κομμάτια που οδηγούν στην κατανόηση ή αποτελούν χρήσιμες γνώσεις.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Εξήγησες πολύ ωραία τους λόγους για τους οποίους έγραψα τη λέξη "δυστυχώς". Η τακτική του να "μειώνουμε την ύλη" μόνο και μόνο για το "φαίνεσθαι" έχει οδηγήσει στο να διδάσκονται στο σχολείο αποκομμένες γνώσεις και να παραλείπονται ουσιαστικά κομμάτια που οδηγούν στην κατανόηση ή αποτελούν χρήσιμες γνώσεις.


Λίγο offtopic, αλλά θα ήθελα να πολύ να μπορώ να ρίξω μια ματιά στο ιστορικό σου για να δω τι ακριβώς googlάρεις και βρίσκεις αυτές τις εικόνες...

Edit: Και για να είμαι και on topic, ας κάνω και μια ερώτηση. Πως και πότε χρησιμοποιούμε το ότι το νήμα είναι μη εκτατό, αβαρές και ξετυλίγεται χωρίς να γλιστρά αντίστοιχα. Ξέρω για παράδειγμα πως το μη εκτατό είναι για αν πεις ότι η επιτάχυνση που έχει το σημείο στο οποίο ασκείται η δύναμη είναι ίδια για κάθε σημείο του νήματος, άρα για τα σημεία του σχοινιού που είναι στην τροχαλία είναι ίση με την επιτρόχια. Με άλλα λόγια, ζητάω όλες τις "δικαιολογήσεις" που απαιτούν οι ασκήσεις των στερεών. Επίσης έχω ξεχάσει πως δικαιολογώ ότι η δύναμη που ασκείται στην άκρη το νήματος είναι ίση με την αντίστοιχη τάση του σχοινιού στο σημείο επαφής του με την τροχαλία - δεν ξέρω αν συμπεριλαμβάνεται στα παραπάνω, γι' αυτό το ρωτάω ξεχωριστά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Πως και πότε χρησιμοποιούμε το ότι το νήμα είναι μη εκτατό, αβαρές και ξετυλίγεται χωρίς να γλιστρά ..... Με άλλα λόγια, ζητάω όλες τις "δικαιολογήσεις" που απαιτούν οι ασκήσεις των στερεών. .... η δύναμη που ασκείται στην άκρη το νήματος είναι ίση με την αντίστοιχη τάση του σχοινιού στο σημείο επαφής του με την τροχαλία ......
Λογικά (για το λύκειο και τις πανελλήνιες) πάντα το νήμα θα έχει τις ιδιότητες που γράφεις. Το αβαρές μας λέει ότι δεν θα λάβουμε υπόψη τη δύναμη του βάρους του, αλλά και ότι αφού δεν έχει μάζα ΣF = 0.α = 0 άρα το νήμα δέχεται και ασκεί στα άκρα του δυνάμεις του ίδιου μέτρου. Το μη εκτατό σημαίνει ότι το μήκος του είναι σταθερό, ότι δεν εμφανίζονται δυνάμεις σαν αυτές του ελατηρίου και ότι σε όλα του τα σημεία έχει την ίδια επιτάχυνση. Το δεν ολισθαίνει δίνεται για να συμπεράνουμε ότι η επιτάχυνση για τα σημεία του σχοινιού που είναι στην τροχαλία είναι ίση με την επιτρόχια. Μην το πολύ-ψειρίζεις το θέμα. Αυτά για τα νήματα είναι δεδομένα, χωρίς τέτοιες παραδοχές δεν θα λύνονταν οι ασκήσεις και δεν χρειάζεται κάποια δικαιολόγησή τους. Απλά αναφέρονται κάθε φορά για τυπικούς λόγους.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Λογικά (για το λύκειο και τις πανελλήνιες) πάντα το νήμα θα έχει τις ιδιότητες που γράφεις. Το αβαρές μας λέει ότι δεν θα λάβουμε υπόψη τη δύναμη του βάρους του, αλλά και ότι αφού δεν έχει μάζα ΣF = 0.α = 0 άρα το νήμα δέχεται και ασκεί στα άκρα του δυνάμεις του ίδιου μέτρου. Το μη εκτατό σημαίνει ότι το μήκος του είναι σταθερό, ότι δεν εμφανίζονται δυνάμεις σαν αυτές του ελατηρίου και ότι σε όλα του τα σημεία έχει την ίδια επιτάχυνση. Το δεν ολισθαίνει δίνεται για να συμπεράνουμε ότι η επιτάχυνση για τα σημεία του σχοινιού που είναι στην τροχαλία είναι ίση με την επιτρόχια. Μην το πολύ-ψειρίζεις το θέμα. Αυτά για τα νήματα είναι δεδομένα, χωρίς τέτοιες παραδοχές δεν θα λύνονταν οι ασκήσεις και δεν χρειάζεται κάποια δικαιολόγησή τους. Απλά αναφέρονται κάθε φορά για τυπικούς λόγους.


Δηλαδή ο Φυσικός μας στο σχολείο που τα τονίζει τόσο είναι περίεργος; Αν, σε αυτό το σχήμα πάρω ΘΝΣΚ και στο Στ βάλω F1 αντί για T που εξηγώ (και δεν θυμάμαι πως) ότι είναι ίση με την F1, δεν θα θεωρηθεί ελλιπής απάντηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Αν, σε αυτό το σχήμα πάρω ΘΝΣΚ και στο Στ βάλω F1 αντί για T ... δεν θα θεωρηθεί ελλιπής απάντηση;
Δε νομίζω να θεωρηθεί ελλιπής απάντηση. Δες στο βιβλίο σου τα λυμένα παραδείγματα 4.8 , 4.9 και στο λυσάρι τα προβλήματα 4.63 , 4.66.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Ευτυχώς που είναι και τα προβλήματα του Σαββάλα που μου δημιουργούν απορίες και έχω την ευκαιρία να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα. Ξεκινάω με τεσσερις βασικές και μετά βλέπουμε:
1) Όταν έχουμε το λεγόμενο "καρούλι" - ένα σύστημα με 2 ή 3 προσκολλημένους κυλίνδρους διαφορετικής ακτίνας και ροπής αδράνειας και παίρνουμε ΘΝΣΚ:
α) Ως I παίρνουμε το άθροισμα των Ροπών αδράνειας όλου του συστήματος;
β) Έστω ότι θέλουμε να αντικαταστήσουμε την επιτάχυνση με τη γωνιακή ή το αντίστροφο. Ποιο R βάζω στον τύπο; Αυτό στο οποίο ασκείται η ροπή που προκαλεί την περιστροφή του;
Μήπως πρέπει να πάρω το θεώρημα ξεχωριστά για κάθε κομμάτι κυλίνδρου;
2) Πως γίνεται σε αυτό το σχήμα να μου δίνει πως το σώμα περιστρέφεται και μετακινείται με αυτόν τον τρόπο; Εφ' όσον το νήμα είναι από την κάτω πλευρά, δεν πρέπει να ξετυλίγεται ανάποδα; Δεν μπορώ να κάνω εικόνα πως θα μπορούσε ένα σώμα να κινείται με αυτόν τον τρόπο.

3)Σε αυτό το σχήμα, η τροχαλία έχει αμελητέα μάζα, επομένως έχω μόνο 3 σχέσεις με 4 αγνώστους (F1, F2, α1, που υποθέτω πως είναι ίσο με το ακ και Τστατική). Το μόνο που σκέφτηκα για να το λύσω είναι πως F1=F2, αλλά δεν ξέρω πως να το εξηγήσω γιατί αν ήταν ίσες η τροχαλία θα ισορροπούσε.


Συγνώμη για την χάλια ποιότητα, πιστεύω πως αυτά που γράφω βοηθούν για να καταλάβετε το σχήμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top