Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Στην υποκειμενική κρίση του καθηγητή είναι. Ένας από τους καλύτερες καθηγητές της πόλης που ρώτησα, θα κόβει ένα μόριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Αυτές είναι οι οδηγίες της ΚΕΓΕ. Ασχέτως αν αρέσουν ή όχι σε οποιονδήποτε διορθώνει θα πρέπει να ακολουθηθούν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν ισχύει αυτό. Κάθε διορθωτής έχει δικαίωμα να κρίνει όπως θέλει, αυτό νομίζω το γνωρίζεις. Οι οδηγίες είναι καθαρά επικουρικού/ενδεικτικού χαρακτήρα, δεν είναι νόμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
επομενως οποιος διορθωτης αντιλαμβανεται... διαφορετικα καποια στοιχεια ή διαφωνει με την επισημη θεση τοτε εχει το δικαιωμα να κοβει. χωρις να το αμφισβητω, υπαρχει ενα ζητημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αυτό είναι δεδομένο. Και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι διορθωτές που δεν συμβιβάζονται με λογικές "αφού το γράψαν όλοι, να το δεχτούμε" και το κόβουν. Και για μένα, καλά κάνουν. Δεν ελέγχεται ο διορθωτής για το αν κρίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της ΚΕΓΕ, αυτό είναι αποκλειστικά δική του υπόθεση. Αν και πάντα στα βαθμολογικά υπάρχει μια συνεννόηση μεταξύ συντονιστή και διορθωτών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αν θεωρησεις οτι αυτες οι οδηγιες ειναι η επισημη λυση τοτε, για μενα, κακως κανουν και το κοβουν. υστερα, ειναι σιγουρα στην κριση και, πολλες φορες, στη γνωση τους αν θα δεχτουν μια διαφορετικη λυση ως σωστη ή οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
αν θεωρησεις οτι αυτες οι οδηγιες ειναι η επισημη λυση τοτε, για μενα, κακως κανουν και το κοβουν. υστερα, ειναι σιγουρα στην κριση και, πολλες φορες, στη γνωση τους αν θα δεχτουν μια διαφορετικη λυση ως σωστη ή οχι

Δεν υπάρχει επίσημη λύση. Μια λίστα με τις ενδεικτικές δίνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Να ρωτήσω και για μια άλλη λύση; Είπα ότι η μετατόπιση του σημείου Α ισούται με το μήκος s του τόξου που διανύεται κατά την περιστροφή του εξωτερικού κυλίνδρου του στερεού. Ο αριθμός περιστροφών Ν=θ/2π , επίσης Ν=s/2π2R. Τα εξίσωσα και τελικά s=2Rθ. Το θ το υπολογίζω από το αγων και το χρόνο, και τελικά s=4m. Σωστό η λάθος; Για να το εξηγήσω σχεδίασα και το αντίστοιχο σχήμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ολόσωστο. Από τη στιγμή που έχεις βρει το χρόνο t=2 sec στο προηγούμενο, είναι μία από τις ενδεδειγμένες λύσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Ολόσωστο. Από τη στιγμή που έχεις βρει το χρόνο t=2 sec στο προηγούμενο, είναι μία από τις ενδεδειγμένες λύσεις.

Ευχαριστώ πολύ! Όσο το σκεφτόμουν, τόσο πιο λάθος μου φαινόταν και είχα αρχίσει να τα παίζω...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Εγω πηρα τον τυπο x=1/2at^2. Και βρηκα την επιταχυνση μεσω της λανθασμενης γωνιακης επιταχυνσης που ειχα βρει (και ακτινα 2R) και χρονο τον λανθασμενο χρονο που ειχα βρει στο 4γ. Παρ' ολα αυτα βγηκε 4m που ειναι σωστο. :P Μακαρι να μην κοψουν τιποτα, γιατι ουσιαστικα τα 2 λαθη "εξουδετερωθηκαν" κατα καποιο τροπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostaska_xr

Νεοφερμένος

Ο kostaska_xr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Στο 4δ χρησιμοποιησα τον τυπο ds=2R dΘ.Όμως τον τυπο dΘ=1/2 αγων t^2 δεν τον απεδειξα.Ποσο λετε να χασω?θα ηθελα και την γνωμη ενος καθηγητη...:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Τιποτα δεν θα χασεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggeliki@qep

Νεοφερμένος

Η αγγελικη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άρτα (Άρτα). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Εδω θα σε χαλασω αλλα θελει αποδειξη ο τυπος διαφορας φασης.Υποθετω οτι πολλα παιδια το εχουν παρει ετοιμο οποτε θα υπαρχει επισημη οδηγια, παντως δεν θα κοψει πολυ
ουφ!! ευτυχως τον απεδειξα αλλα εχασα το ερωτημα με τη μετατοπιση του σημειου α... ειπα οτι ειναι ιδια με το h λαθος βεβαια!! :iagree: το χανω ολο ε; α γενικα με τις βασεις φετος για σχολες του 2ου πεδιου τι λετε; θα πεσουν καθολου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Αν δεν βγουν στατιστικα ειναι λιγο επιπολαιο να πουμε , ελπιζω η βιολογια κατ/ης να συγκρατησει τις βασεις στο 3 πεδιο.Επισης σε καποια εξεταστικα εμαθα οτι δεν κοβουν για τον τυπο της διαφορας φασης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Χαιρετώ πάλι!
Έχει βγει οδηγία από την ΚΕΓΕ για το Δφ ότι δεν χρειάζεται απόδειξη. Επίσης από αυτά που ξέρω την σχέση φ=1/2αγ*t^2 την δέχονται χωρίς απόδειξη.

Δεν ισχύει αυτό. Κάθε διορθωτής έχει δικαίωμα να κρίνει όπως θέλει, αυτό νομίζω το γνωρίζεις. Οι οδηγίες είναι καθαρά επικουρικού/ενδεικτικού χαρακτήρα, δεν είναι νόμος
Φίλε Μιχάλη νομίζω ότι θα πρέπει να κάνω κάποια πράγματα σαφή:
1) Η διόρθωση των γραπτών δεν είναι υποχρεωτική από κανέναν εκπαιδευτικό.
2) Η ΚΕΓΕ βγάζει οδηγίες και τις μοιράζει σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα ώστε να υπάρχει μία ενιαία αντιμετώπιση και βαθμολόγιση των θεμάτων.
3) Η ΚΕΓΕ δεν δίνει οδηγίες για το τι θα κόψει ο κάθε βαθμολογητής στο λάθος, ή πόσες μονάδες θα πάρει ο μαθητής αν π.χ. έχει απαντήσει στο 2ο θέμα λάθος λόγω κάποιου πραξιακού λάθους στην αιτιολόγηση.

Πράγματι ο βαθμολογητής έχει μεγάλη ελευθερία στο πως μπορεί να διορθώσει ορισμένα ερωτήματα, αλλά είναι βασικό οι κανόνες του παιχνιδιού να είναι ίδιοι για όλους. Αν λοιπόν ως βαθμολογητής κόψω το Δφ που δεν το έχει αποδείξει ένας μαθητής αγνοόντας στην ουσία τις οδηγίες της ΚΕΓΕ (δηλαδή τους κανόνες του παχνιδιού) τότε είμαι εγκληματίας! Αν διαφωνώ με την πρόταση της ΚΕΓΕ τότε κάθομαι σπίτι μου και έχω την συνείδησή μου ήσυχη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Στο 4δ χρησιμοποιησα τον τυπο ds=2R dΘ.Όμως τον τυπο dΘ=1/2 αγων t^2 δεν τον απεδειξα.Ποσο λετε να χασω?θα ηθελα και την γνωμη ενος καθηγητη...:thanks:
Δεν θα χάσεις μόρια.
Βέβαια θα μπορούσες να αναφέρεις απλά ότι:
Σε αντιστοιχία με την ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση(χωρίς αρχική ταχύτητα) θα ισχύει γιά την ομαλά επιταχυνόμενη περιστροφική κίνηση(χωρίς αρχική γωνιακή ταχύτητα), η σχέση θ=1/2....
Αλλά πάλι μη φοβάσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kortez

Νεοφερμένος

Ο Kortez αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αράχωβα (Βοιωτία). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Παιδια σας παρκαλω μηπως μπορειτε να λυσετε την ασκηση 6 σελ 85?χανομαι γρηγορα!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Παιδια σας παρκαλω μηπως μπορειτε να λυσετε την ασκηση 6 σελ 85?χανομαι γρηγορα!!!!!!

α)Βρίσκουμε την ισοδύναμη αντίσταση που είναι 60Ω.

β)Επειδή είναι σε σειρά ισχυει οτι η ενταση είναι ιδια παντού


γ)Ισχύει η Αρχή Διατήρησης Ενέργειας οπότε

δ)

ε)Συμφωνα με την ΑΔΕ Qol=2.4J
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PaNaGiOtIS.

Νεοφερμένος

Ο PaNaGiOtIS. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Πω πω ρε παιδιά εγω γράφω αυριο φυσική και μέσα στην τάξη δεν έχουμε κάνει καθόλου τετοιά! Λέτε θα τα βρώ σκούρα στο Λύκειο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top