[7/6/2017] Νεοελληνική Γλώσσα

[7/6/2017] Νεοελληνική Γλώσσα

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 29)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 7 24.1%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 13 44.8%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 3 10.3%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 3 10.3%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 2 6.9%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 1 3.4%

Ανώνυμος Αλκοολικός

Περιβόητο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 5,528 μηνύματα.

Συνημμένα

  • document.pdf
    1.1 MB · Εμφανίσεις: 27

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,502 μηνύματα.
Γιατί είναι σίγουρο ότι το έκλεψε;
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Περιβόητο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 5,528 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,502 μηνύματα.
Άρα δεν είναι σίγουρο,άρα δεν έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε,αν το είχες πάθει εσύ τα ίδια θα έλεγες;
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Περιβόητο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 5,528 μηνύματα.
Άρα δεν είναι σίγουρο,άρα δεν έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε,αν το είχες πάθει εσύ τα ίδια θα έλεγες;

μεταξύ μας θα έκανα εγώ τέτοια έκθεση σε περίοδο (3 ωρών) και να έχει περάσει μια περιόδος του χρόνου
δύσκολα εκεί παλεύεις με τέρατα δεν είναι απλό το θέμα
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,502 μηνύματα.
Δεν ξέρω κρίμα για την κοπέλα.
 

Evcathy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Evcathy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 156 μηνύματα.
Άρα δεν είναι σίγουρο,άρα δεν έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε,αν το είχες πάθει εσύ τα ίδια θα έλεγες;

Γιατι δεν ειναι σιγουρο; Η λογοκλοπή, οπως αναφέρει και το άρθρο, εγινε απο κείμενο καθηγητή ιατρικής.
 

Alex_t

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,292 μηνύματα.
Άρα δεν είναι σίγουρο,άρα δεν έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε,αν το είχες πάθει εσύ τα ίδια θα έλεγες;

Τι εννοείς "αν το είχες πάθει εσύ"; Έγραψε αυτούσιες τρεις ολόκληρες παραγράφους από κείμενο πανεπιστημιακού. Και πολύ καλά έπαθε που πήρε 10, είχε και το θράσος να στείλει επιστολή στο υπουργείο, please...
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 10,086 μηνύματα.
Κοιτάξτε, ας μην την κατηγορούμε για αντιγραφή. Μπορεί να είχε κακούς καθηγητές και να μην της εξήγησαν αυτό που σας είπα, ότι δηλαδη αν παίρνεις το κείμενο κάποιου άλλου πρέπει να το βάζεις σε εισαγωγικά και να αναφέρεις την πηγή. Ωστόσο συνεχίζουμε να μην ξέρουμε αν αυτός είναι ο λόγος που πήρε 10/20.
 

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,161 μηνύματα.
Βασικα δεν πηρε 10/20, πηρε 20/40 στην εκθεση απλα η παντελης αγνοια της πλειοψηφιας των δημοσιογραφων γινεται εμφανης αλλη μια φορα και γραφουν ο,τι τους κατεβει. Αν ηταν τοσο τελεια, θα μπορουσε να παρει 75-80/100 και να εχει εναν αξιοπρεπη βαθμο στην εκθεση, αλλωστε η εκθεση ειναι ενα μαθημα που δεν μπορεις να εισαι σιγουρος ποτε οτι εχεις γραψει καλα. Κανενας δεν καταστραφηκε απο ενα 16 στην εκθεση. Επισης για να την εσφαξαν δυο διορθωτες, δεν ηταν καλη, πως να το κανουμε, γιατι τα αλλα παιδια δεν τα εσφαξαν, την ηξεραν και απο χθες;

Παμε παρακατω. Οι πιθανες περιπτωσεις εδω ειναι δυο. Ή εχουμε καποιον τρολλα που βρηκε ενα τροπο να κερδισει τη δημοσιοτητα του ή εχουμε να κανουμε με ενα απο τα πιο brainwashed ατομα που εδωσαν φετος εξετασεις. Ενα ατομο που ισχυριζεται οτι στα 18 της ηθελε να μπει στη σχολη που ονειρευοταν απο 6χρ (φανταζομαι Ιατρικη ή Νομικη γιατι δε νομιζω οτι κανενα 6χρονο θελουν οι γονεις του να γινει γεωπονος ή θεωρητικος φυσικος) και που θυμοταν μια εκθεση σχεδον απεξω η οποια οπως αποδειχθηκε ουσιαστικα ηταν κλεμμενη. Προκειται σαφως για ενα ατομο που ειχε παθει ψυχωση με τις εξετασεις και το οποιο ηταν βεβαιο για την επιτυχια του επειδη εκανε 23 ωρες την ημερα φροντιστηριο (η αλλη μια ειναι για μπανιο-χεσιμο). Υποθετω ειχε αποστηθισει ενα πακο εκθεσεις και ηταν ετοιμη για καθε ενδεχομενο. Απο μια αναλυση του προβληματος της κλιματικης αλλαγης μεχρι μια αναλυση για το μελλον του Χονγκ-Κονγκ και την συμφωνια Μια Χωρα-Δυο Συστηματα. Η αποτυχια στις εξετασεις προφανως εχει επιφερει κλιμα Μεγαλης Παρασκευης στο σπιτι καθως η μαμα ειχε πει σε ολη τη γειτονια και το σόι για την αριστη μαθητρια που στοχο ειχε να μπει πρωτη στην Ιατρικη Αθηνας και τελικα δεν περναει καν απεξω. Και τωρα πως η μανα θα βγει εξω απο το σπιτι, ε; Απαντηστε Κυριε Υπουργε.

Και σε αυτη την υποθεση κρυβεται και ολο το λαθος του συστηματος εισαγωγης στην τριτοβαθμια. Δεν φταινε οι Πανελληνιες, αυτες καλως υπαρχουν και θα συνεχισουν να υπαρχουν, αν κατι ειναι αντικειμενικο και αδιαβλητο στην Ελλαδα, αυτο ειναι οι εξετασεις. Αυτο που ειναι αρρωστο ειναι ο ανταγωνισμος και η ψυχωση που αποκτουν γονεις (κυριως) και μαθητες για την εισαγωγη σε συγκεκριμενες σχολες. Μπαμπαδες και μαμαδες δινουν δεκαδες χιλιαδες ευρω για φροντιστηριο στο φροντιστηριο και τελικα το μονο που κανουν ειναι να προσθετουν αγχος στα παιδια και αυτα να καταρρεουν. Το να παει καποιος με τα μυαλια φουσκωμενα στις εξετασεις και να φυγει με την ουρα στα σκελια δεν εγινε πρωτη φορα και δεν θα ειναι ουτε η τελευταια. Το θεμα ειναι οτι εχουμε μεταβαλλει την επιτυχια του παιδιου σε κοινωνικο κατορθωμα και αθελα τους, τα παιδια τους γινονται το μεσο που ο γονιος βγαζει τα απωθημενα του ή τα κομπλεξ του. Αυτο πρεπει να κοιταξουμε και να δημιουργησουμε ενα νεο συστημα επιλογης σχολων που να βαζει τελος στον ανταγωνισμο αυτου του ειδους...
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 10,086 μηνύματα.
Αυτο πρεπει να κοιταξουμε και να δημιουργησουμε ενα νεο συστημα επιλογης σχολων που να βαζει τελος στον ανταγωνισμο αυτου του ειδους...

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Όπου υπάρχει επιλογή υπάρχει και ανταγωνισμός. Όπως είπες το αρνητικό της υπόθεσης δεν είναι οι εξετάσεις καθ' αυτές αλλά η ψύχωση των γονέων να περάσουν τα παιδιά τους στο πανεπιστήμιο. Και αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει οτιδήποτε σύστημα και αν εφαρμόσεις.
 

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,161 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Όπου υπάρχει επιλογή υπάρχει και ανταγωνισμός. Όπως είπες το αρνητικό της υπόθεσης δεν είναι οι εξετάσεις καθ' αυτές αλλά η ψύχωση των γονέων να περάσουν τα παιδιά τους στο πανεπιστήμιο. Και αυτό θα συνεχίσει να υπάρχει οτιδήποτε σύστημα και αν εφαρμόσεις.

Ουσιαστικα τωρα το συστημα ειναι προσφορα-ζητηση. Μια σχολη εχει ζητηση, ανεβαινει. Μια σχολη δεν εχει, πεφτει. Μειωνονται οι θεσεις, αυξανονται οι βασεις κ.ο.κ. Σε ενα συστημα οπως της Γερμανιας, οπου ο καθε υποψηφιος φοιτητης κανει αιτηση στο πανεπιστημιο εφοσον πιανει τη βαση εισαγωγης και μετα αξιολογειται ατομικα, δεν υπαρχει αυτος ο αρρωστος ανταγωνισμος και η μανια για την κορυφη και το 20.

Σκεψου το καπως ετσι: Εστω η Ιατρικη Σχολη Θεσσαλονικης. Ανακοινωνει στην αρχη της χρονιας οτι το φετινο ακαδημαϊκο ετος θα παρει 300 παιδια. Και θετει η ιδια τα κριτηρια. 18 φυσικη, 20 χημεια-βιολογια, 16 εκθεση. Οσοι ειναι πανω απο αυτα τα ορια, μπορουν να κανουν αιτηση και η σχολη να αξιολογησει μετεπειτα τον καθε ενα υποψηφιο, ανωνυμα. Letter of Motivation κλπ. Εγω θελω να γινω γιατρος για να εχει καμαρι η μανα μου. Εγω θελω να γινω γιατρος γιατι ειναι ο πατερας μου. Εγω θελω να γινω γιατρος για να δουλευω σε ενα χωριο των Ζουλου. Και ουτω καθ'εξης. Με αυτο τον τροπο, δεν θα υπαρχει αυτη η μανια για το απολυτο και η ψυχωση να γραψεις τελεια για τον απλο λογο οτι δεν θα μετραει. Με το σημερινο συστημα θα πρεπει να γραψεις 20 σε ολα για να εισαι 100% σιγουρος οτι θα περασεις. Κι αυτο οδηγει σε τρελα τους υποψηφιους που θελουν υψηλοβαθμες σχολες.
 

klean

Διάσημο μέλος

Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,492 μηνύματα.
Μάλλον περί hoax πρόκειται η επιστολή της "αγανακτισμένης" μαθήτριας :P . Εγώ πάντως βαριόμουν τόσο που κάθισα και τη διάβασα και απορώ γιατί διαμαρτύρεται. Ούτε 5 δεν αξίζει αυτό το πράμα. Και το πήρε από ακαδημαϊκό λέει! Πφ.

Τώρα, το ότι είναι αδιάβλητες οι Πανελλήνιες δεν οδηγεί με κάποια λογική αλληλουχία στο ότι δεν ευθύνονται αυτές καθ' αυτές για τον άρρωστο ανταγωνισμό που συνομολογούμε, δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί το παίρνετε δεδομένο, υπάρχουν πολλά που μπορεί να πει κανείς για το τι και πώς εξετάζεται και σε ποιο πλαίσιο.

Η εμπλοκή των σχολών με κάποια πλαφόν ή συντελεστές βαρύτητας μπορεί να συζητηθεί, ένα άλλο πρόβλημα που υπάρχει στο τωρινό σύστημα είναι πως οι μέτριες σχολές σωρεύουν υποψήφιους που απέτυχαν να μπουν σε υψηλότερες ωθώντας έτσι εκτός άλλους που την είχαν πχ πρώτη επιλογή, μια κατάσταση δηλαδή όπου κανένας δεν σπουδάζει αυτό που θέλει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,502 μηνύματα.
καλα δεν ξερω αν την αντεγραψε αλλα οχι οτι ειναι και για 5
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 10,086 μηνύματα.
Ουσιαστικα τωρα το συστημα ειναι προσφορα-ζητηση. Μια σχολη εχει ζητηση, ανεβαινει. Μια σχολη δεν εχει, πεφτει. Μειωνονται οι θεσεις, αυξανονται οι βασεις κ.ο.κ. Σε ενα συστημα οπως της Γερμανιας, οπου ο καθε υποψηφιος φοιτητης κανει αιτηση στο πανεπιστημιο εφοσον πιανει τη βαση εισαγωγης και μετα αξιολογειται ατομικα, δεν υπαρχει αυτος ο αρρωστος ανταγωνισμος και η μανια για την κορυφη και το 20.

Σκεψου το καπως ετσι: Εστω η Ιατρικη Σχολη Θεσσαλονικης. Ανακοινωνει στην αρχη της χρονιας οτι το φετινο ακαδημαϊκο ετος θα παρει 300 παιδια. Και θετει η ιδια τα κριτηρια. 18 φυσικη, 20 χημεια-βιολογια, 16 εκθεση. Οσοι ειναι πανω απο αυτα τα ορια, μπορουν να κανουν αιτηση και η σχολη να αξιολογησει μετεπειτα τον καθε ενα υποψηφιο, ανωνυμα. Letter of Motivation κλπ. Εγω θελω να γινω γιατρος για να εχει καμαρι η μανα μου. Εγω θελω να γινω γιατρος γιατι ειναι ο πατερας μου. Εγω θελω να γινω γιατρος για να δουλευω σε ενα χωριο των Ζουλου. Και ουτω καθ'εξης. Με αυτο τον τροπο, δεν θα υπαρχει αυτη η μανια για το απολυτο και η ψυχωση να γραψεις τελεια για τον απλο λογο οτι δεν θα μετραει. Με το σημερινο συστημα θα πρεπει να γραψεις 20 σε ολα για να εισαι 100% σιγουρος οτι θα περασεις. Κι αυτο οδηγει σε τρελα τους υποψηφιους που θελουν υψηλοβαθμες σχολες.
Δε βλέπω να λύνει απολύτως τίποτα αυτό που προτείνεις. Άσε που θα ανεβάσει κατά πολύ την αναξιοκρατία, με τα παιδιά και γνωστούς καθηγητών να περνάνε πιο εύκολα στις σχολές που θέλουν κλπ.
 

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,161 μηνύματα.
Δε βλέπω να λύνει απολύτως τίποτα αυτό που προτείνεις. Άσε που θα ανεβάσει κατά πολύ την αναξιοκρατία, με τα παιδιά και γνωστούς καθηγητών να περνάνε πιο εύκολα στις σχολές που θέλουν κλπ.

1. Λυνει το προβλημα με ολους αυτους που περασαν καπου για να περασουν, τελειωνει το τζοκερ.
2. Λυνει το προβλημα να μπαινουν παιδια σε σχολες που δεν μπορουν να ανταπεξελθουν, δε γινεται να μπαινεις Μαθηματικο εχοντας γραψει βαση μαθηματικα.
3. Λυνει το προβλημα του ατελειωτου ανταγωνισμου προς τα πανω και τελειωνει τις "αδικιες". Εγω να μεινω εξω για 3 μορια και να περασω στην οργη του θεου ενω μπορει να περασε καποιος ισα για να παρει το πασο.

Γιατι τα παιδια και οι γνωστοι καθηγητων να περνανε ευκολοτερα; Οπως ειπα, οι αιτησεις μπορουν να αξιολογουνται ανωνυμα. Και στο κατω κατω, σε ολο τον κοσμο τα πανεπιστημια αποφασιζουν αν θα σε δεχτουν, οχι ενα ηλιθιο συστημα λοταριας...
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 10,086 μηνύματα.
1. Λυνει το προβλημα με ολους αυτους που περασαν καπου για να περασουν, τελειωνει το τζοκερ.
2. Λυνει το προβλημα να μπαινουν παιδια σε σχολες που δεν μπορουν να ανταπεξελθουν, δε γινεται να μπαινεις Μαθηματικο εχοντας γραψει βαση μαθηματικα.
3. Λυνει το προβλημα του ατελειωτου ανταγωνισμου προς τα πανω και τελειωνει τις "αδικιες". Εγω να μεινω εξω για 3 μορια και να περασω στην οργη του θεου ενω μπορει να περασε καποιος ισα για να παρει το πασο.

Γιατι τα παιδια και οι γνωστοι καθηγητων να περνανε ευκολοτερα; Οπως ειπα, οι αιτησεις μπορουν να αξιολογουνται ανωνυμα. Και στο κατω κατω, σε ολο τον κοσμο τα πανεπιστημια αποφασιζουν αν θα σε δεχτουν, οχι ενα ηλιθιο συστημα λοταριας...

Μάλλον δεν έχω καταλάβει καλά αυτό που προτείνεις.

1-2) Μα οι απαιτητικές σχολές θα συνεχίσουν να έχουν παρόμοιες απαιτήσεις. Πιστεύεις ότι αν έχουμε 70.000 εισακτέους, δε θα καλυφθούν και οι 70.000 θέσεις; Θα καλυφθούν. Συνεπώς ο ίδιος αριθμός ατόμων θα περνάει στις σχολές. Απλά αν κάποιος φάει άκυρο από την α, β, ... κ σχολή θα πάει στη λ. Εκτός αν εννοείς ότι μπορεί πχ το μαθηματικό να θέσει ως βάση το 18 στα μαθηματικά και όποιος δεν το πιάσει δεν μπαίνει. Συνεπώς θεωρητικά μπορεί να μείνει και χωρίς φοιτητές κάποιο χρόνο εφόσον κανείς που έγραψε 18 δε θέλει να περάσει μαθηματικό.

3) Δεν υπάρχουν αδικίες στις πανελλήνιες. Τι διαφορά του να μείνεις έξω για 3 μόρια από το να μείνεις έξω επειδή κάποιος άλλος είχε καλύτερο motivational letter, κριτήριο υποκειμενικό.

Καλά παίρνεις ως παράδειγμα σοβαρά πανεπιστήμια εξωτερικού με τα δικά μας δωρεάν δημόσια; Εδώ στο δημόσιο όλοι μπαίνουν με βύσματα, θεωρείς ότι αν ανοίξει το σύστημα δε θα καθιερωθεί το "εχω γνωστό να με χώσει σε κάποια σχολή"? Εφόσον τα κριτήρια θα αξιολογούνται ανώνυμα...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top