[30/5/2014] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Πως πιστευέτε ότι τα πήγατε ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 57)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 41 71.9%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 8 14.0%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 5 8.8%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 1 1.8%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 1.8%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 1 1.8%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Δεν νομιζω οτι εχω κανει κατι λαθος γιατι το αθροισμα του πληθους μου εβγαινε 40 και το αθροισμα των σχετικων συχνοτητων μου εβγαινε 1...ποσο πιστεβεις οτι μπορει να μας κοψουν στην μεση τιμη???

Τα ίδια σε αυτά. Νομίζω όμως ότι αν δεις τον πίνακα στις λύσεις που έχουν ανεβάσει τα παιδιά στην πρώτη σελίδα του θέματος, αν είναι σωστή η λύση, είναι διαφορετικός... Τέλος πάντων, εγώ δε θα χαλαστώ τώρα για ηλίθια λάθη, τέλος το μάθημα, προχωράμε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
Ιωάννα έκανα ακριβώς το ίδιο. Διαίρεσες 268/40, σωστά; Με ανησυχεί μήπως κάναμε άλλου το λάθος..!

Ήταν 228/40, όχι 268.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

afro5

Νεοφερμένος

Η Αφροδίτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Εγώ που στο μέσο όρο, στο Β θέμα, αντί για ν= 40 έβαλα 30,ενώ το είχα βρει κανονικά 40; Μην με ρωτάτε γιατί, δεν ξέρω, ειλικρινά...
Ούτε στο Δ3 δεν ξέρω τι σκεφτόμουν... Ήταν σαν να έβλεπα ότι η εξίσωση ήταν =0. Λες και δεν έχω λύσει ποτέ ανισώσεις με τριώνυμα!!!!! Πόσο λέτε να μου κόψουν; Για το πρώτο με το 30 έχω μια ελπίδα αν ο βαθμολογητής είναι καλός άνθρωπος και του αρέσει το υπόλοιπο γραπτό, να κάνει πως δεν το είδε :angelnot: Για το δεύτερο λέτε να κόψουν το μισό; Γιατί έχω δικαιολογήσει μια χαρά και το εύρος, την μονοτονία,κτλ...
Υπολογίζω 94-95 αλλά όλοι εδώ μέσα λένε ότι τα έγραψαν όλα :mad: Δηλαδή μόνο εγώ δεν έγραψα 20; Δεν έχω πρόβλημα, και 17 να πάρω, αλλά το θέμα είναι ότι συγκρίνω τους βαθμούς μου με τους άλλους...

κι εγώ έκανα μια πατατούλα στο Β3? Β4? δε θυμάμαι εκεί με το πλήθος πάνω από 4,5 .. δεν ξέρω τι έκανα μάλλον τ έχασα όλο τ ερώτημα για μαλάκια :/ κρίμα τσάμπα χάθηκε τ είκοσι κι από εμένα.. λες και δεν είχα λύσει τέτοιο ερώτημα χίλιες φορές... Εμείς να'μαστε καλά.. :P


. (ειμαι ηλιθιος -.-) ποσο λετε να μου κοψουν απο αυτο το κουλο αριθμητικο(προφανως εννοω μεση τιμη τετραγωνων στο πρωτο μελος και μεση τιμη των χι στο τετραγωνο στο 2ο)

το ερώτημα όλο πιστεύω..:worry: αλλά μόνο 0,4 δεν έπιανε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
κι εγώ έκανα μια πατατούλα στο Β3? Β4? δε θυμάμαι εκεί με το πλήθος πάνω από 4,5 .. δεν ξέρω τι έκανα μάλλον τ έχασα όλο τ ερώτημα για μαλάκια :/ κρίμα τσάμπα χάθηκε τ είκοσι κι από εμένα.. λες και δεν είχα λύσει τέτοιο ερώτημα χίλιες φορές... Εμείς να'μαστε καλά.. :P

Οι πιο πολλοί όλο και κάποια βλακεία έχουμε κάνει τελικά.. :P

Πάντως μέχρι τώρα δεν θα έλεγα ότι ήταν δύσκολα τα θέματα... Αναρωτιέμαι τι θα δούμε σε Μαθηματικά-Φυσική κατεύθυνσης :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dream Theater

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dream Theater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
κι εγώ έκανα μια πατατούλα στο Β3? Β4? δε θυμάμαι εκεί με το πλήθος πάνω από 4,5 .. δεν ξέρω τι έκανα μάλλον τ έχασα όλο τ ερώτημα για μαλάκια :/ κρίμα τσάμπα χάθηκε τ είκοσι κι από εμένα.. λες και δεν είχα λύσει τέτοιο ερώτημα χίλιες φορές... Εμείς να'μαστε καλά.. :P




το ερώτημα όλο πιστεύω..:worry: αλλά μόνο 0,4 δεν έπιανε?
0.8 επιανε... Αποκλειεται ρε να το πιασουν ολο λαθος! αριθμητικο ειναι! στο φροντ μου ειπανεαπο κανενα εως ενα μοριο... για να δουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
0.8 επιανε... Αποκλειεται ρε να το πιασουν ολο λαθος! αριθμητικο ειναι! στο φροντ μου ειπανεαπο κανενα εως ενα μοριο... για να δουμε

Και εγώ νομίζω πως το πολύ να κοπεί ένα μόριο, όχι παραπάνω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Στον ορισμό της συνεχούς ποσοτικής μεταβλητής ξέχασα να γράψω τις λεξεις πραγματικών αριθμών λέτε να μου κόψουν τίποτα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

arzen13

Νεοφερμένος

Ο arzen13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
γεια σας παιδιά , παρακολουθώ εντατικά το φόρουμ χωρίς να σχολιαζω , σήμερα λοιπόν έδινα μαθ.γεν και εγώ .. Και φυσικά δεν έλειψαν οι απροσεξιες μου :( . Στο θέμα β Β3 έκανα αριθμητικο στο μέσο όρο.. Στο Β4 πήγα με πολύγωνο συχνοτήτων και πήρα λάθος παράλληλες... Στο θέμα Δ Δ1 βρήκα μόνο μονοτονία και Δ3 βρήκα εύρος και έκανα λάθος όταν είπα ότι η σχέση που μας δινοτανε αφού δεν ισχύει για το x1 kai x15 άρα δεν θα ισχύει και για τα αλλα :( και είπα πως το P(B)=0 :( , παιδιά παίζει να κόψουν πολύ ? :/ Στην οικονομικών επιστημων Ιωαννίνων θέλω λέτε να ανεβουν οι βάσεις? :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.

giorgosp

Νεοφερμένος

Ο giorgosp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Ιωάννα έκανα ακριβώς το ίδιο. Διαίρεσες 268/40, σωστά; Με ανησυχεί μήπως κάναμε άλλου το λάθος..!

Εγώ έκανα 228/40 και βρήκα 6,7 αντί για 5,7 όμως έφτασα μέχρι το κλάσμα με αναλυτικές και ξεκάθαρες πράξεις οπότε πόσο να κόψουν για λάθος διαίρεση...

Όλα τα άλλα αλάνθαστα :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Μπράβο ρε φιλαράκι,με έβγαλες από τον κόπο να τα γράψω εγώ.....ακριβώς το ίδιο! ;)
Πάρα πολύ ωραία θεματάκια,έποιανες ένα 17 άνετα.... θα μπορούσαν πάντως να βάλουν αντί για "όλα εύκολα" και κάτι πιο μέτρια ώστε να φανεί και η διαφορά μέτριου-πιο αδύναμου που δεν έλυσαν το Δ3,το οποίο ήθελε ώρα να το καταλάβεις.Επίσης, εγώ κόλλησα αρκετά γιατί δεν έλεγε αν ήταν ισοπίθανα στο Δ3 αλλά το θεώρησα δεδομένο..

σε ενα σχολιο στο βιβλιο λεει οτι αν γραφει παιρνουμε τυχαια ενα σημειο/αριθμο ή οτιδηποτε ειναι αυτο που επιλεγουμε τυχαια θεωρουμε οτι τα ενδεχομενα ειναι ισοπιθανα. στην επομενη σελιδα απο τον αξιωματικο ορισμο της πιθανοτητας πανω πανω νομιζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dream Theater

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dream Theater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Παραθετω τη δικη μου λυση στο Γ3: Εστω χ οι πρασινες μπαλες. αρα οι ασπρες θα ειναι χ-4. το πληθως ολων των μπαλων ειναι εστω ν. Ειναι :



Αγνοηστε τα <br> δε ξερω τι ειναι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θανάσης-13-

Νεοφερμένος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
πληρης απογοητευση
εχασα το Β θεμα σχεδον γιατι δν προσεξα οτι στο 10 δεν αντιστοιχουσε κανενα εμβαδο
γυρω στο 14
:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Ανέλπιστα εύκολα τα θέματα,έχασα μόνο το πρώτο Σ/Λ -έβαλα λάθος- γιατί κατάλαβα ότι ήταν η f"(x) αντί για την f'(x).Αν και κανονικά έτσι είναι (λάθος) με τον τρόπο που διατυπώνεται,το βιβλίο το έχει και αυτό με τον τρόπο που δόθηκε στο σ/λ.Κανένας μαθηματικός να μας πεί τη γνώμη του ; Τέλος πάντων,πάλι καλά αυτό ήταν το μόνο κακό των φετινών θεμάτων.
Όντως, έτσι όπως είναι διατυπωμένο και στο βιβλίο είναι παγιδούλα. Βασικά, είναι θέμα ενός τόνου. Αν ήταν η παράγωγος της f' (δηλ. η f''), τότε δεν θα είχε τόνο στο "ο"... (ενώ δόδηκε: η παράγωγός της f').

Που κολλάει το υψος και η περιμετρος του Κουτιού με τον διαφορικό λογισμό του 1ου ? Υπήρχε και γεωμετρία στην ύλη μας κιόλας ?
Οτιδήποτε έχει διδαχτεί στην ύλη των μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων, ακόμα και του Γυμνασίου, μπορεί να εμπλακεί σε θέμα πανελληνίων. Ας τα βλέπουν αυτά οι μελλοντικοί υποψήφιοι και ας μην προσπερνούν επιπόλαια την ύλη της Γεωμετρίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
πανευκολα τα θεματα σημερα σε σχεση με τα περυσινα ουτε παγιδες ουτε τπτ ανετο το 20 σημερα παμε στα επομενα να δουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
. (ειμαι ηλιθιος -.-) ποσο λετε να μου κοψουν απο αυτο το κουλο αριθμητικο(προφανως εννοω μεση τιμη τετραγωνων στο πρωτο μελος και μεση τιμη των χι στο τετραγωνο στο 2ο)

Φίλε έκανα σχεδόν το ίδιο λάθος στο ίδιο ερώτημα :P Αντί να αντικαταστήσω το τετράγωνο της μέσης τιμής (64) αντικατέστησα τη μέση τιμή ( 8 ) και έτσι βρήκα 12 :mad: Δε νομίζω να μας κόψουν πάνω από 2 στα 100, υποτίθεται πιο πριν είχαμε κάνει και την απόδειξη του τύπου που έγραψες... (Σιγά την απόδειξη θα μου πεις αλλά μετράει :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Είναι πολύ συνηθισμένο να βάζουν στις ερωτήσεις Σ-Λ τα σχόλια, όπως το σημερινό Α4 (α). Προσέξτε το αυτό και στα Μαθηματικά κατεύθυνσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά θα γίνω κακός τώρα... Θεωρείτε ότι ένας μαθητής τρίτης λυκείου δεν χρειάζεται να ξέρει πώς υπολογίζεται το εμβαδό ορθογωνίου; Εγώ προσωπικά στο Δ1 χρησιμοποίησα μόνο αυτό τον τύπο.. Να με συγχωρείτε δηλαδή αλλά δεν θεωρώ γνώση γεωμετρίας το να πεις ότι το εμβαδό ορθογωνίου είναι α*β και να προσθέσεις τα 5 αυτά εμβαδά ορθογωνίων. (2+2+1)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά θα γίνω κακός τώρα... Θεωρείτε ότι ένας μαθητής τρίτης λυκείου δεν χρειάζεται να ξέρει πώς υπολογίζεται το εμβαδό ορθογωνίου; Εγώ προσωπικά στο Δ1 χρησιμοποίησα μόνο αυτό τον τύπο.. Να με συγχωρείτε δηλαδή αλλά δεν θεωρώ γνώση γεωμετρίας το να πεις ότι το εμβαδό ορθογωνίου είναι α*β και να προσθέσεις τα 5 αυτά εμβαδά ορθογωνίων. (2+2+1)

Και εκτός αυτού,υπήρχαν παρόμοιες ασκήσεις στο σχολικό,και πιο δύσκολες....Αν ήταν έτσι να μην χρησιμοποιούσαμε ούτε διακρίνουσα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marianna.P

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Marianna.P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά θα γίνω κακός τώρα... Θεωρείτε ότι ένας μαθητής τρίτης λυκείου δεν χρειάζεται να ξέρει πώς υπολογίζεται το εμβαδό ορθογωνίου; Εγώ προσωπικά στο Δ1 χρησιμοποίησα μόνο αυτό τον τύπο.. Να με συγχωρείτε δηλαδή αλλά δεν θεωρώ γνώση γεωμετρίας το να πεις ότι το εμβαδό ορθογωνίου είναι α*β και να προσθέσεις τα 5 αυτά εμβαδά ορθογωνίων. (2+2+1)

Κι εγώ ακριβώς αυτό έκανα! Ναι συμφωνώ για την θεωρητική κατεύθυνση ήταν δύσκολο (γι'αυτό να έπιανε μόνο καμιά 4 μονάδες)
αλλά για μαθητές θετικής και τεχνολογικής (που είναι η πλειοψηφία) που λύνουν ολοκληρώματα και γνωρίζουν τόσα θεωρήματα κλπ,
αυτό θα έπρεπε να ήταν γνωστό. :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top