[30/5/2014] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Πως πιστευέτε ότι τα πήγατε ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 57)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 41 71.9%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 8 14.0%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 5 8.8%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 1 1.8%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 1.8%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 1 1.8%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Teobak

Νεοφερμένος

Ο Teobak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Το τραγικό για μένα ήταν στο β2 όπου κόλλησα στη διαίρεση 14/40 χαχα δυο χρόνια μόνο με κομπιουτεράκι έκανα τις πράξεις και κόλλησα σε αυτό , πιστεύω ότι οι βαθμολογητές θα απορήσουν άγρια πως έκανα τέτοιο λάθος ελπίζω μόνο να μην επηρεαστεί η κρίση τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Ειχα τελειωσει απο τις 10 με μονο κενο τ Δ3 που δν προσεχα οτι αλλαζει τιμες το i κι πως το x1=5 και x15=9..αφου τ αντιληφθηκα 45 λεπτα μετα απο υπερανθρωπες λυσεις που δν εβγαιναν, μονο που δν αρχιζα να φωναζω... Γενικα θεωρω πωτα θεματα ηταν υπεροχα, καταλληλα γι να εξετασουμ ενα διαβασμενο κι τν αχρηστο να τν κανουν να κοιταει!!

Ε, όχι ότι ο άχρηστος τα κοιτούσε. Με το Β1 μας έκαναν πλάκα. Δώστο σε οποιονδήποτε άσχετο με τα μαθηματικά γενικής και θα πάρει τις 5 μονάδες που έδινε σε 5 δευτερόλεπτα. Ξέρω παιδιά που ξεσκίστηκαν με τη γενική όλη τη χρονιά και έγραψαν πάνω από 17 και άλλους που απλά τη διάβαζαν για πλάκα το σαββατοκύριακο και έγραψαν τουλάχιστον 15. Ένας μέτρια διαβασμένος-άσχετος σε σχέση με αυτούς που ξεσκίστηκαν, δεν είναι δίκαιο να γράφει 15 για πλάκα. Γιατί αν εξαιρέσουμε ίσως το τέταρτο θέμα, τα υπόλοιπα δεν είχαν τίποτα δύσκολο. Με τις ασκήσεις που είχα προετοιμαστεί εγώ και πολλοί άλλοι όλη τη χρονιά, περιμέναμε παλούκια σήμερα και όταν πήγα εκεί και είδα τα θέματα,δεν το πίστευα. Δεν ξέρω πώς θα συνεχίσουν με τα υπόλοιπα μαθήματα, πάντως αν οι βάσεις κριθούν από το αν κάποιος έκανε δυο αριθμητικά λάθη παραπάνω από τον μέτριο μαθητή και έγραψαν περίπου τον ίδιο βαθμό, ε, τότε δεν είναι δίκαιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Παντως αν για το ευρος στο δ3 δεν χρησιμοποιουσες τη μονοτονια θα κοπουν απο καμια εως μια μοναδα, αφου το ευρος αποτελει τη διαφορα των δυο ακραιων θεσεων... Αρα ειμαστε ΤΕΛΕΙΑ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,922 μηνύματα.
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά θα γίνω κακός τώρα... Θεωρείτε ότι ένας μαθητής τρίτης λυκείου δεν χρειάζεται να ξέρει πώς υπολογίζεται το εμβαδό ορθογωνίου; Εγώ προσωπικά στο Δ1 χρησιμοποίησα μόνο αυτό τον τύπο.. Να με συγχωρείτε δηλαδή αλλά δεν θεωρώ γνώση γεωμετρίας το να πεις ότι το εμβαδό ορθογωνίου είναι α*β και να προσθέσεις τα 5 αυτά εμβαδά ορθογωνίων. (2+2+1)

Το Εμβαδόν Ορθογωνίου είναι μια από τις πολλές βασικές γνώσεις. Αύριο θα πας να αγοράσεις πλακάκια μπάνιου, θα πρέπει να γνωρίζεις διαστάσεις ειδάλλως δεν θα κάνεις δουλειά. Πώς θα υπολογίσεις πόσα πλακάκια πρέπει να αγοράσεις για πλακοστρώσεις συγκεκριμένες διαστάσεις του μπάνιου στο σπίτι σου; Βλέπεις ότι κάποια πράγματα αναγκαστικά είναι εξ' ορισμού χρήσιμα. Η ζωή χρειάζεται απλή επιπεδογεωμετρία. Ούτε όμοια τρίγωνα ούτε στερεομετρία. Ολοκληρώματα μπορεί να μην χρειαστείς παρά μόνο σε επιστημονικά θέματα (βλ. Πανεπιστήμιο) αλλά φερ' ειπείν η Στατιστική σε μαθαίνει την έννοια του ποσοστού (π.χ. εκπτώσεις στα μαγαζιά, κέρδος από τις μετοχές στο χρηματιστήριο), οι Αναδρομικές Σχέσεις και Πρόοδοι σε μαθαίνουν για τον Ανατοκισμό στις καταθέσεις σου, οι Πιθανότητες είναι ένα καλό εργαλείο να ξέρεις όταν παίζεις Στοίχημα,...κ.α. Δεν χρειάζεται να ξέρεις κατεβατά. Απλά πράγματα.


methexys αυτό που λές, το έχω συναντήσει στο Πανεπιστήμιο. Το διάβασμα νομίζω είναι σχετικό ως προς το είδος της προετοιμασίας. Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο για μια επιτυχή εξέταση. Καλώς ή κακώς, η ζωή δεν είναι δίκαιη. Άλλαξε πλανήτη. Εδώ είναι ο πλανήτης Γη. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Συμφωνώ με τη Βάσια ένας φίλος μου έγραψε σήμερα 19.6 γιατί έχασε το 1ο Σ/Λ ενώ είναι αστέρι στα μαθηματικά φέτος έφτασε μέχρι και Αρχιμήδη στην ΕΜΕ.Και ξέρω άτομα που έγραψαν 20 καθαρό από ότι μου είπαν και όλη τη χρονιά πήγαιναν για κανα 15 το πολύ.Ας ελπίσουμε ότι την Δευτέρα θα είναι πιο δύσκολα τα θέματα από σήμερα, τουλάχιστον να έχουν την ίδια δυσκολία με πέρυσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

davidg

Νεοφερμένος

Ο davidg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
γεια σας παιδιά , παρακολουθώ εντατικά το φόρουμ χωρίς να σχολιαζω , σήμερα λοιπόν έδινα μαθ.γεν και εγώ .. Και φυσικά δεν έλειψαν οι απροσεξιες μου :( . Στο θέμα β Β3 έκανα αριθμητικο στο μέσο όρο.. Στο Β4 πήγα με πολύγωνο συχνοτήτων και πήρα λάθος παράλληλες... Στο θέμα Δ Δ1 βρήκα μόνο μονοτονία και Δ3 βρήκα εύρος και έκανα λάθος όταν είπα ότι η σχέση που μας δινοτανε αφού δεν ισχύει για το x1 kai x15 άρα δεν θα ισχύει και για τα αλλα :( και είπα πως το P(B)=0 :( , παιδιά παίζει να κόψουν πολύ ? :/ Στην οικονομικών επιστημων Ιωαννίνων θέλω λέτε να ανεβουν οι βάσεις? :/

Β3:αν εχεις κανη σωστη τη διαδικασια και εχεις γραψει σωστο τυπο κτλ,το αριθμητικο δεν νομιζω να σου κοστισει πολυ
ως Β4 φανταζομαι εννοεις το Β3)β).Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως εκανες,ισως εχει μαθει ο καθενας μας με αλλο τροπο.
στο Δ1 την εξισωση τη βρηκες?αυτη και μονο λογικα θα πιανει τα μισα μορια του υποερωτηματος.Στο Δ3 αφου βρηκες και το ευρος και ελυσες και την ανισωση,πιστευω θα παρεις τα μισα μορια+. (εκτιμηση κανω φιλε συμφωνα με οσα λες,κι εγω μαθητης ειμαι.ισως οι καθηγητες να εχουν αλλες εντολες και αλλο τροπο διορθωσης) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nickols12345

Νεοφερμένος

Ο nickols12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Ρε παιδιά πόσο λέτε να μου κόψουν που στη μέση τιμή έγραψα "5.7" και όχι "5.7 χιλιάδες ευρώ" ; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Ρε παιδιά πόσο λέτε να μου κόψουν που στη μέση τιμή έγραψα "5.7" και όχι "5.7 χιλιάδες ευρώ" ; :P
λολολολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Ρε παιδιά πόσο λέτε να μου κόψουν που στη μέση τιμή έγραψα "5.7" και όχι "5.7 χιλιάδες ευρώ" ; :P

Πω πω τεράστιο λάθος, βάση θα έγραψες μου φαίνεται :P Πλάκα κάνω, από τίποτα έως 1 μία μονάδα το πολύ,νομίζω

Πάντως σήμερα πραγματικά επιβεβαιώθηκα ότι έκανα σωστή επιλογή που διάλεξα μαθηματικα και όχι τη σιχαμένη (σορυ,αλλά έτσι όπως είναι το μάθημα στο σχολείο,χάλια είναι ) τη βιολογία :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Πω πω τεράστιο λάθος, βάση θα έγραψες μου φαίνεται :P Πλάκα κάνω, από τίποτα έως 1 μία μονάδα το πολύ,νομίζω :P
τιποτα δεν θα το κοψουν:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Πω πω τεράστιο λάθος, βάση θα έγραψες μου φαίνεται :P Πλάκα κάνω, από τίποτα έως 1 μία μονάδα το πολύ,νομίζω :P

Πάντως σήμερα πραγματικά επιβεβαιώθηκα ότι έκανα σωστή επιλογή που διάλεξα μαθηματικα και όχι τη σιχαμένη (σορυ,αλλά έτσι όπως είναι το μάθημα στο σχολείο,χάλια είναι ) τη βιολογία :P

Μακριά λέμεεεεεεεεεεεεεε
Πόσο θα ήθελα να είχαμε χημεία στην κατεύθυνση μας και όχι φυσική.....
Υπάρχει η θετική αλλά την φυσική δεν την γλιτώνουμε κι εκεί :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
να ρωτησω κατι. στο θεμα που ζητουσε τις μπαλες πηγα και εγραψα ποσες μπαλες απο καθε χρωμα περα απο τον συνολικο αριθμο αν και δεν το ζητουσε. θα μου κοψουν τιποτα λετε?

Δεν εισαι ομονος, ουτε εγω πηρα πρεφα οτι ηθελε μονο τ συνολο κι τα βρηκα ολα.. Εισαι καλα τι να κοψουν? Χαχαχ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Ε, όχι ότι ο άχρηστος τα κοιτούσε. Με το Β1 μας έκαναν πλάκα. Δώστο σε οποιονδήποτε άσχετο με τα μαθηματικά γενικής και θα πάρει τις 5 μονάδες που έδινε σε 5 δευτερόλεπτα. Ξέρω παιδιά που ξεσκίστηκαν με τη γενική όλη τη χρονιά και έγραψαν πάνω από 17 και άλλους που απλά τη διάβαζαν για πλάκα το σαββατοκύριακο και έγραψαν τουλάχιστον 15. Ένας μέτρια διαβασμένος-άσχετος σε σχέση με αυτούς που ξεσκίστηκαν, δεν είναι δίκαιο να γράφει 15 για πλάκα. Γιατί αν εξαιρέσουμε ίσως το τέταρτο θέμα, τα υπόλοιπα δεν είχαν τίποτα δύσκολο. Με τις ασκήσεις που είχα προετοιμαστεί εγώ και πολλοί άλλοι όλη τη χρονιά, περιμέναμε παλούκια σήμερα και όταν πήγα εκεί και είδα τα θέματα,δεν το πίστευα. Δεν ξέρω πώς θα συνεχίσουν με τα υπόλοιπα μαθήματα, πάντως αν οι βάσεις κριθούν από το αν κάποιος έκανε δυο αριθμητικά λάθη παραπάνω από τον μέτριο μαθητή και έγραψαν περίπου τον ίδιο βαθμό, ε, τότε δεν είναι δίκαιο...

Αυτό που λες ισχύει.Έπρεπε Γ κ' Δ να ήταν πιο δύσκολα...Όχι πιο δύσκολα από Δ3 αλλά όχι τόσο εύκολα...ξεσκιστήκαμε όλη τη χρονιά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Αυτό που λες ισχύει.Έπρεπε Γ κ' Δ να ήταν πιο δύσκολα...Όχι πιο δύσκολα από Δ3 αλλά όχι τόσο εύκολα...ξεσκιστήκαμε όλη τη χρονιά...

Ακόμα και το περσινό θέμα β μπορεί και να ήταν πιο δύσκολο από το φετινό γ...
Θα προτιμούσα να ήταν ίδιας δυσκολίας με τα περσινά αλλά να ζητούσαν λίγο λιγότερα..
Είπαμε γενικής αλλά όχι να διαβάζουμε ένα χρόνο για να βρούμε πόσες μπάλες έχει ένα κουτί !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marianna.P

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Marianna.P αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Ακόμα και το περσινό θέμα β μπορεί και να ήταν πιο δύσκολο από το φετινό γ...
Θα προτιμούσα να ήταν ίδιας δυσκολίας με τα περσινά αλλά να ζητούσαν λίγο λιγότερα..
Είπαμε γενικής αλλά όχι να διαβάζουμε ένα χρόνο για να βρούμε πόσες μπάλες έχει ένα κουτί !!!

Πες τα! γι'αυτό θα φάμε καλά κατεύθυνση :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Πες τα! γι'αυτό θα φάμε καλά κατεύθυνση :whistle:

Καλύτερα γιατί αν γράψουν κι εκεί όλοι 18+ δεν έχει νόημα... Γιατί μετά σε μας θα κριθούν στο αοδέ οι διαφορές και είναι τέρμα άδικο :mad: Οπότε ας φάμε λίγο κατεύθυνση δεν πειράζει :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
Το Εμβαδόν Ορθογωνίου είναι μια από τις πολλές βασικές γνώσεις. Αύριο θα πας να αγοράσεις πλακάκια μπάνιου, θα πρέπει να γνωρίζεις διαστάσεις ειδάλλως δεν θα κάνεις δουλειά. Πώς θα υπολογίσεις πόσα πλακάκια πρέπει να αγοράσεις για πλακοστρώσεις συγκεκριμένες διαστάσεις του μπάνιου στο σπίτι σου; Βλέπεις ότι κάποια πράγματα αναγκαστικά είναι εξ' ορισμού χρήσιμα. Η ζωή χρειάζεται απλή επιπεδογεωμετρία. Ούτε όμοια τρίγωνα ούτε στερεομετρία. Ολοκληρώματα μπορεί να μην χρειαστείς παρά μόνο σε επιστημονικά θέματα (βλ. Πανεπιστήμιο) αλλά φερ' ειπείν η Στατιστική σε μαθαίνει την έννοια του ποσοστού (π.χ. εκπτώσεις στα μαγαζιά, κέρδος από τις μετοχές στο χρηματιστήριο), οι Αναδρομικές Σχέσεις και Πρόοδοι σε μαθαίνουν για τον Ανατοκισμό στις καταθέσεις σου, οι Πιθανότητες είναι ένα καλό εργαλείο να ξέρεις όταν παίζεις Στοίχημα,...κ.α. Δεν χρειάζεται να ξέρεις κατεβατά. Απλά πράγματα.


methexys αυτό που λές, το έχω συναντήσει στο Πανεπιστήμιο. Το διάβασμα νομίζω είναι σχετικό ως προς το είδος της προετοιμασίας. Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο για μια επιτυχή εξέταση. Καλώς ή κακώς, η ζωή δεν είναι δίκαιη. Άλλαξε πλανήτη. Εδώ είναι ο πλανήτης Γη. :P
φιλε npb εχει απολυτο δικιο σε αυτο που λες ομως διαφωνω σε κατι.στο λυκειο δεν διδασκεται εδω και κατι αιωνες πλεον η στερεομετρια οποτε για μενα οσο γελοιο και αν φαινεται σε πολλους που ησαν μαθητες πριν 30 χρονια δεν επρεπε να τεθει.γεωμετρια πρεπει να τιθεται μονο του επιπεδου.αυτη ειναι η γνωμη μου.φυσικα αν το πεις σε ανθρωπο που ηταν υποψηφιος πριν 20 η 30 χρονια θα γελαει ,διοτι δυστυχως με τα χρονια η φαντασια των παιδιων αντι να οξυνεται αμβλυνεται και σε αυτο φυσικα φταιει η εποχη μας και οχι τα ιδια τα παιδια.απο κει και περα τα θεματα θεωρω οτι ηταν αστεια με εξαιρεση αυτη τη φολα και τη φολα του πολλαπλης που ενας τονος καθορισε το σωστο η το λαθος.απαραδεκτο ενας τονος να καθοριζει την εκβαση της προτασης.και επισης δεν ηξερα οτι οι υποψηφιοι πρεπει να γνωριζουν και νεα ελληνικα για να γραψουν μαθηματικα γενικης.ειχα κοντεψει πραγματικα να ξεχασω οτι υπαρχουν λεξεις που παιρνουν 2 τονους και τη σημασια τους.πολυ απλα η επιτροπη θα μπορουσε να παραλειψει το η παράγωγός της και τελειωνε εκει το θεμα.πιο πολυ μπερδεψε παρα διευκολυνε το η παραγωγος της.αυτα λοιπον τα 2 πραγματακια που ανεφερα εκαναν τη διαφορα για να παρει καποιος 100.νομιζω οτι αυτο με τον τονο μας γυρισε 5 6 χρονια πισω που κρινοντουσαν ολα στο οριο.ας ελπισουμε η κατευθυνση να ειναι δυσκολη ωστε να ξεχωρισουν τα παιδια που διαβασαν απο τους αδιαβαστους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,922 μηνύματα.
φιλε npb εχει απολυτο δικιο σε αυτο που λες ομως διαφωνω σε κατι.στο λυκειο δεν διδασκεται εδω και κατι αιωνες πλεον η στερεομετρια οποτε για μενα οσο γελοιο και αν φαινεται σε πολλους που ησαν μαθητες πριν 30 χρονια δεν επρεπε να τεθει.γεωμετρια πρεπει να τιθεται μονο του επιπεδου.αυτη ειναι η γνωμη μου.φυσικα αν το πεις σε ανθρωπο που ηταν υποψηφιος πριν 20 η 30 χρονια θα γελαει ,διοτι δυστυχως με τα χρονια η φαντασια των παιδιων αντι να οξυνεται αμβλυνεται και σε αυτο φυσικα φταιει η εποχη μας και οχι τα ιδια τα παιδια.

Το άξιο απορίας είναι ότι η γεωμετρία του Ευκλείδη δεν διδάσκεται ούτε στο...Πανεπιστήμιο. Τελευταία έχουν γίνει κάτι κινήσεις αναμόρφωσης με εισαγωγή σχετικών μαθημάτων. Το πρόβλημα είναι τι να πρωτοδιδάξει κανείς. Το ακροατήριο δεν είναι και τόσο ένθερμο στη νέα γνώση. Κατά κύριο λόγο κενά από προηγούμενες τάξεις σε συνδυασμό με την αδιαφορία και των δυο πλευρών, το αποτέλεσμα είναι προβλέψιμο. Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να διδάσκεται. Πολλά θα έπρεπε να διδάσκονταν και άλλα να μην διδάσκονταν στο δημόσιο σχολείο. Εδώ τίθεται ζήτημα πραγματικής γενικής παιδείας. Τι είδους γενική παιδεία προσφέρει το σημερινό Ελληνικό Λύκειο ακόμη και για κάποιον μαθητή που δεν επιθυμεί να σπουδάσει; Αναφέρω ότι σε Τμήματα Μαθηματικών στην Ελλάδα η προσφερόμενη Στατιστική είτε ως μαθήματα είτε ως κατεύθυνση μαθημάτων, δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την Στατιστική του Ελληνικού σχολείου. Είναι θεωρητική Στατιστική αφιερωμένη σε πολύπλοκες μαθηματικές θεωρίες, θεωρήματα, αυστηρούς συμβολισμούς και μαθηματικούς τύπους που μπλέκουν περίεργα ολοκληρώματα. Αναφέρω αυτό το παράδειγμα για να δούμε πόση σχέση έχει η Πανεπιστημιακή παιδεία με την αγορά εργασίας...στο χώρο της μέσης εκπαίδευσης. Αυτό που συμπεραίνω έχοντας κάνει κάποια διαδρομή (και συνεχίζουμε), είναι ότι συνολικά γίνεται μια δουλειά του ποδαριού. Τσαπατσουλιές, ύλη χωρίς καμία συνέχεια, ότι θέλουν (μας) διδάσκουν, ότι θέλουν δεν (μας) διδάσκουν, διδάσκουν λάθη ακόμη και ...στο Πανεπιστήμιο κλπ. Δεν ξέρω αν όλα αυτά ανήκουν στην φιλοσοφία της ζωής ότι τίποτα δεν είναι τέλειο και ιδανικό. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
Το άξιο απορίας είναι ότι η γεωμετρία του Ευκλείδη δεν διδάσκεται ούτε στο...Πανεπιστήμιο. Τελευταία έχουν γίνει κάτι κινήσεις αναμόρφωσης με εισαγωγή σχετικών μαθημάτων. Το πρόβλημα είναι τι να πρωτοδιδάξει κανείς. Το ακροατήριο δεν είναι και τόσο ένθερμο στη νέα γνώση. Κατά κύριο λόγο κενά από προηγούμενες τάξεις σε συνδυασμό με την αδιαφορία και των δυο πλευρών, το αποτέλεσμα είναι προβλέψιμο. Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να διδάσκεται. Πολλά θα έπρεπε να διδάσκονταν και άλλα να μην διδάσκονταν στο δημόσιο σχολείο. Εδώ τίθεται ζήτημα πραγματικής γενικής παιδείας. Τι είδους γενική παιδεία προσφέρει το σημερινό Ελληνικό Λύκειο ακόμη και για κάποιον μαθητή που δεν επιθυμεί να σπουδάσει; Αναφέρω ότι σε Τμήματα Μαθηματικών στην Ελλάδα η προσφερόμενη Στατιστική είτε ως μαθήματα είτε ως κατεύθυνση μαθημάτων, δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την Στατιστική του Ελληνικού σχολείου. Είναι θεωρητική Στατιστική αφιερωμένη σε πολύπλοκες μαθηματικές θεωρίες, θεωρήματα, αυστηρούς συμβολισμούς και μαθηματικούς τύπους που μπλέκουν περίεργα ολοκληρώματα. Αναφέρω αυτό το παράδειγμα για να δούμε πόση σχέση έχει η Πανεπιστημιακή παιδεία με την αγορά εργασίας...στο χώρο της μέσης εκπαίδευσης. Αυτό που συμπεραίνω έχοντας κάνει κάποια διαδρομή (και συνεχίζουμε), είναι ότι συνολικά γίνεται μια δουλειά του ποδαριού. Τσαπατσουλιές, ύλη χωρίς καμία συνέχεια, ότι θέλουν (μας) διδάσκουν, ότι θέλουν δεν (μας) διδάσκουν, διδάσκουν λάθη ακόμη και ...στο Πανεπιστήμιο κλπ. Δεν ξέρω αν όλα αυτά ανήκουν στην φιλοσοφία της ζωής ότι τίποτα δεν είναι τέλειο και ιδανικό. :hmm:

οποτε πως νομιμοποιουνται να ζητανε κατι το οποιο δεν διδασκεται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris.gr

Νεοφερμένος

Ο dimitris.gr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
παιδιά στο δ2 το β νομίζω που έπρεπε να βρούμε την μέση τιμή των τετραγώνων έβαλα ανάποδα τον τύπο και βρήκα 60 αντί για 68 πόσο λέτε να μ κόψουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top