Dias
Επιφανές μέλος


Όπως είπε και ο καθηγητής dimosgr, δεν πρόκειται να σου κόψουν απολύτως τίποτα. Ντον'τ γουώρει μπει χάπι.Αυτό ακριβώς έκανα κι εγώ. Ο φυσικός μου μου είπε οτι το πιθανότερο είναι να μην τους πειράξει, αλλα και να κόψουν θα κόψουν ελάχιστο. Ε τωρα νομίζω δε θα κόψουν πάνω από 2, έτσι;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος


https://www.ipaideia.gr/panelinies-fisiki-xoris-likeio-tou-mixali-petropoulou.htm
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pinkman
Νεοφερμένο μέλος


Ένα πολύ καλό άρθρο-κριτική για τα φετινά θέματα από ένα καθηγητή φυσικής.
https://www.ipaideia.gr/panelinies-fisiki-xoris-likeio-tou-mixali-petropoulou.htm
ο συγκεκριμενος δεν νομιζω να αλλαζει καν το κειμενο του απο το 2011 μεχρι το 2013 και φετος ολο τα ιδια γραφει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos1234567
Νεοφερμένο μέλος


δεν ειναι καινουργιο αυτο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
flamingo
Νεοφερμένο μέλος


Λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους. Πράγματι, με δεδομένη την έκταση της ύλης και τις διδακτικές ώρες που χάνονται μέσα στη χρονιά για διάφορους λόγους (π.χ. αργίες, γιορτές, περίπατοι, εκδρομές κλπ) , ο καθηγητής του σχολείου δεν προλαβαίνει να διαπραγματευτεί στην τάξη τέτοια θέματα. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τα μαθηματικά. Έτσι, το φροντιστήριο είναι μονόδρομος για το μαθητή που θέλει να κάνει μια σωστή προετοιμασία.Ένα πολύ καλό άρθρο-κριτική για τα φετινά θέματα από ένα καθηγητή φυσικής.
https://www.ipaideia.gr/panelinies-fisiki-xoris-likeio-tou-mixali-petropoulou.htm
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


2) Ειδικά για τη Φυσική, κάποιοι λένε για "μεγάλη έκταση της ύλης" και εδώ διαφωνώ. Η ύλη στη Φυσική κατεύθυνσης είναι 3½ κεφάλαια όλη κι όλη ή 65 ωφέλιμες σελίδες, ενώ με τις δέσμες ήταν 12 κεφάλαια και 300 σελίδες και πιο παλιά ακόμα περισσότερη. Το ότι η ύλη είναι μικρή, δεν κάνει το μάθημα εύκολο, αλλά αντίθετα το δυσκολεύει πολύ, καθώς για να γίνει η ταξινόμηση των υποψηφίων τα θέματα δυσκολεύουν, προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξίγκι και έχουν σκοπό όχι να ελέγξουν τις γνώσεις των μαθητών, αλλά να τους μπερδέψουν και να τους παγιδέψουν. Σκεφτείτε ένα μάθημα να είχε ύλη (ας πούμε) 5 σελίδες, τι θέματα θα έμπαιναν; Έτσι πράγματι η Φυσική γίνεται δύσκολο μάθημα, καθώς αντί να βλέπουμε το δάσος, κοιτάμε ένα-ένα φύλλο ξεχωριστά. Όσο κι αν ψάξει κάποιος στο διαδίκτυο, πουθενά στον κόσμο δεν θα βρει τρελά προβλήματα Φυσικής σαν τα δικά μας. Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα η ύλη να είναι (π.χ.) όλο το βιβλίο, αλλά και το επίπεδο των θεμάτων αυτό του σχολικού βιβλίου.
3) Αναπόφευκτα χρόνο με το χρόνο τα θέματα γίνονται και πιο βαριά. Το ίδιο είχε συμβεί με τις δέσμες, το ίδιο συμβαίνει και τώρα. Μόνο που τα θέματα των δεσμών, όσο και αν δυσκόλεψαν, ποτέ δεν έφτασαν στις σημερινές μπερδεμενοκαταστάσεις. Ακόμα και τα τελευταία θέματα των δεσμών σε Φυσική - Χημεία - Μαθηματικά (όσα αντιστοιχούν σε κοινή ύλη), οι σημερινοί υποψήφιοι τα λύνουν για πρωινό. Μια λύση κι εδώ θα ήταν οι ασκήσεις του σχολικού βιβλίου κάθε 2-3 χρόνια να προσαρμόζονται και να μην είναι οι ίδιες από το 1821.
4) Δε συμφωνώ με τη δομή των θεμάτων της Φυσικής. Πρώτα-πρώτα πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπάρχουν και ερωτήσεις "καθαρής" θεωρίας. Βλέπω όχι λίγους φοιτητές που δεν είναι σε θέση να δώσουν έναν ορισμό, να διατυπώσουν κάποιο νόμο ή να περιγράψουν κάποιο φαινόμενο. Για τα πολλαπλής επιλογής και τα Σου-Λου νομίζω ότι καλό θα ήταν να υπάρχει και αρνητική βαθμολογία ώστε να περιορίζεται το "Joker". Οι ερωτήσεις κρίσης θα μπορούσαν να είναι πιο πολλές και πιο "γρήγορες" ώστε να ελέγχουν την κατανόηση και όχι δύσκολα προβλήματα Δ χωρίς αριθμητικά δεδομένα. Επίσης, για τις ερωτήσεις αυτές θεωρώ χαζό το να δίνονται απαντήσεις για να διαλέξουμε ποια μας κάνει. Για τα ασκησοπροβλήματα, διαφωνώ με τις υπερπαραγωγές που ανακατεύουν τα πάντα. Αντί για 2 ασκήσεις-τέρατα θα μπορούσαν να υπάρχουν 4-5 με 1 ή 2 το πολύ ερωτήματα, εντελώς ανεξάρτητες μεταξύ τους.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος


Καλώς ή κακώς, ότι μεταρρυθμίσεις κι αν γίνουν, αν δεν αποκτήσουμε και ικανούς καθηγητές δεν θα υπάρξει ουσιώδες αλλαγή.
Έχουμε την τάση, για ότι αρνητικό ή τέλος πάντων κάτι που δεν μας αρέσει συμβεί να ρίχνουμε τις ευθύνες στο κράτος.
Τι κι αν οι ώρες αλλάξουν, τι κι αν η ύλη μειωθεί ή γίνει αναδιαμόρφωση των βιβλίων εκ νέου ;
Οι καθηγητές, στην πλειοψηφία, κάνουν ένα τυπικό μάθημα, μόνο και μόνο για να βγάλουν την ύλη.
Όταν το μόνο που κάνουν είναι να παραδίδουν θεωρία και να κάνουν μόνο κάτι ασκήσεις της πλάκας στα σχολεία τι βοήθεια να προσφέρουν στους μαθητές; Αναμφίβολα, αν αλλάξουν τα βιβλία και γίνουν πιο ποιοτικά, θα είναι και το μάθημα πιο ποιοτικό.
Αλλά και πάλι, μάλλον, θα υπάρξει η έλλειψη διάθεση/θέλησης για κάτι καλύτερο.
Αισθάνομαι τυχερός που είχα (κάποιους) καθηγητές που νοιάζονταν πραγματικά και "ξέφευγαν" από τα τετριμμένα του σχολικού βιβλίου.
Θα τολμήσω να πω πως δεν χρειάζονταν φροντιστήρια σε δύο μαθήματα(Α.Ε.Π.Π και Α.Ο.Δ.Ε, αν θεωρήσουμε ότι στο τελευταίο απαιτείται έστω και μια ώρα). Στο Πρώτο κάναμε αποκλειστικά και μόνο ασκήσεις/θεωρία κλπ από βοηθήματα, ξεκινήσαμε την ύλη από την Β' Λυκείου και κάναμε και ένα έξτρα 2ωράκι εξωσχολικό. Στο δεύτερο κάναμε σταδιακά testάκια τα οποία αναμφίβολα μας βοήθησαν να διαχειριστούμε καλύτερα την ύλη του μαθήματος και να συγκρατήσουμε τις διδαγμένες, νέες γνώσεις.
Και στην φυσική είχαμε έναν εξαίρετο καθηγητή, ο οποίος μας κάναμε ασκήσεις από βοηθήματα, αλλά το γεγονός πως οι ώρες του μαθήματος δεν ήταν αρκετές αλλά και ούτε βολικές(το σύστημα 1-1-1 δεν παλεύεται) δεν βοηθούσε και πολύ να διαχειριστούμε την ύλη. Τέτοιους καθηγητές έχουμε ανάγκη, όχι (μόνο) τυπικούς καθηγητές πους τους ενοχλεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα αλλά δεν καταβάλλουν την παραμικρή προσπάθεια για να το αλλάξουν, ίσως γιατί τους βολεύει εκεί στα φροντιστήρια.
Στην αντίθετη όχθη, βρίσκονται οι υπόλοιποι καθηγητές, όσο καλοί κι αν ήταν, με τέτοια τυπικότητα δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα ουσιώδες. Μπορούμε κάλλιστα να πάρουμε το βιβλίο και να το διαβάσουμε μόνοι μας παρά να τραβιόμαστε στα σχολεία, που μάλλον αυτό τελικά είναι και το καλύτερο.
Η έλλειψη ικανότητας, θέλησης και πρωτοβουλίας είναι αυτό που μας στοιχειώνει, πάνω απ' όλα, και όχι το κράτος και οι επιλογές τους.
Προσωπικά θεωρώ πως το επίπεδο των πανελληνίων βρίσκεται στο επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται(και αν δεν ξέφευγε που και που θα ήταν ιδανικά) και αν κάτι πρέπει να αλλάξει τότε αυτό δεν είναι να πέσει το επίπεδο των πανελληνίων αλλά να αυξηθεί των καθηγητών. Επίσης οι ώρες των δύο μαθημάτων βαρύτητας νομίζω πως θα ήταν καλύτερα αν ήταν άρτιου βαθμού, στη συγκεκριμένη περίπτωση 6 και 4 στα μαθηματικά και στη φυσική αντίστοιχα. Το μάθημα γίνεται ωραιότερα όταν γίνεται σε συνεχόμενο 2-3ωρο και όχι σε 1ωρα.
Καλό μήνα σε όλους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pinkman
Νεοφερμένο μέλος


Δεν ξέρω κατά πόσο φταίει το εκπαιδευτικό μας σύστημα ή ικανότητα και η θέληση από τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για κάτι καλύτερο.
Καλώς ή κακώς, ότι μεταρρυθμίσεις κι αν γίνουν, αν δεν αποκτήσουμε και ικανούς καθηγητές δεν θα υπάρξει ουσιώδες αλλαγή.
Έχουμε την τάση, για ότι αρνητικό ή τέλος πάντων κάτι που δεν μας αρέσει συμβεί να ρίχνουμε τις ευθύνες στο κράτος.
Τι κι αν οι ώρες αλλάξουν, τι κι αν η ύλη μειωθεί ή γίνει αναδιαμόρφωση των βιβλίων εκ νέου ;
Οι καθηγητές, στην πλειοψηφία, κάνουν ένα τυπικό μάθημα, μόνο και μόνο για να βγάλουν την ύλη.
Όταν το μόνο που κάνουν είναι να παραδίδουν θεωρία και να κάνουν μόνο κάτι ασκήσεις της πλάκας στα σχολεία τι βοήθεια να προσφέρουν στους μαθητές; Αναμφίβολα, αν αλλάξουν τα βιβλία και γίνουν πιο ποιοτικά, θα είναι και το μάθημα πιο ποιοτικό.
Αλλά και πάλι, μάλλον, θα υπάρξει η έλλειψη διάθεση/θέλησης για κάτι καλύτερο.
Αισθάνομαι τυχερός που είχα (κάποιους) καθηγητές που νοιάζονταν πραγματικά και "ξέφευγαν" από τα τετριμμένα του σχολικού βιβλίου.
Θα τολμήσω να πω πως δεν χρειάζονταν φροντιστήρια σε δύο μαθήματα(Α.Ε.Π.Π και Α.Ο.Δ.Ε, αν θεωρήσουμε ότι στο τελευταίο απαιτείται έστω και μια ώρα). Στο Πρώτο κάναμε αποκλειστικά και μόνο ασκήσεις/θεωρία κλπ από βοηθήματα, ξεκινήσαμε την ύλη από την Β' Λυκείου και κάναμε και ένα έξτρα 2ωράκι εξωσχολικό. Στο δεύτερο κάναμε σταδιακά testάκια τα οποία αναμφίβολα μας βοήθησαν να διαχειριστούμε καλύτερα την ύλη του μαθήματος και να συγκρατήσουμε τις διδαγμένες, νέες γνώσεις.
Και στην φυσική είχαμε έναν εξαίρετο καθηγητή, ο οποίος μας κάναμε ασκήσεις από βοηθήματα, αλλά το γεγονός πως οι ώρες του μαθήματος δεν ήταν αρκετές αλλά και ούτε βολικές(το σύστημα 1-1-1 δεν παλεύεται) δεν βοηθούσε και πολύ να διαχειριστούμε την ύλη. Τέτοιους καθηγητές έχουμε ανάγκη, όχι (μόνο) τυπικούς καθηγητές πους τους ενοχλεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα αλλά δεν καταβάλλουν την παραμικρή προσπάθεια για να το αλλάξουν, ίσως γιατί τους βολεύει εκεί στα φροντιστήρια.
Στην αντίθετη όχθη, βρίσκονται οι υπόλοιποι καθηγητές, όσο καλοί κι αν ήταν, με τέτοια τυπικότητα δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα ουσιώδες. Μπορούμε κάλλιστα να πάρουμε το βιβλίο και να το διαβάσουμε μόνοι μας παρά να τραβιόμαστε στα σχολεία, που μάλλον αυτό τελικά είναι και το καλύτερο.
Η έλλειψη ικανότητας, θέλησης και πρωτοβουλίας είναι αυτό που μας στοιχειώνει, πάνω απ' όλα, και όχι το κράτος και οι επιλογές τους.
Προσωπικά θεωρώ πως το επίπεδο των πανελληνίων βρίσκεται στο επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται(και αν δεν ξέφευγε που και που θα ήταν ιδανικά) και αν κάτι πρέπει να αλλάξει τότε αυτό δεν είναι να πέσει το επίπεδο των πανελληνίων αλλά να αυξηθεί των καθηγητών. Επίσης οι ώρες των δύο μαθημάτων βαρύτητας νομίζω πως θα ήταν καλύτερα αν ήταν άρτιου βαθμού, στη συγκεκριμένη περίπτωση 6 και 4 στα μαθηματικά και στη φυσική αντίστοιχα. Το μάθημα γίνεται ωραιότερα όταν γίνεται σε συνεχόμενο 2-3ωρο και όχι σε 1ωρα.
Καλό μήνα σε όλους
Προσωπικά θεωρώ πως το επίπεδο των πανελληνίων βρίσκεται στο επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται(και αν δεν ξέφευγε που και που θα ήταν ιδανικά) και αν κάτι πρέπει να αλλάξει τότε αυτό δεν είναι να πέσει το επίπεδο των πανελληνίων αλλά να αυξηθεί των καθηγητών.




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος


Προσωπικά θεωρώ πως το επίπεδο των πανελληνίων βρίσκεται στο επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται(και αν δεν ξέφευγε που και που θα ήταν ιδανικά) και αν κάτι πρέπει να αλλάξει τότε αυτό δεν είναι να πέσει το επίπεδο των πανελληνίων αλλά να αυξηθεί των καθηγητών.
Των καθηγητων; Απο τα χειροτερα που εχω ακουσει!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος



εβλεπα τα στατιστικα
το 12 και το 13 ειχαμε ενα 10 % σχεδον των παιδιων που αριστευσαν στην φυσικη κατευθυνσης
το 2014 18%!! πολυ μεγαλα ποσοστα,πραγμα που δειχνει ξεκαθαρα πως δεν ειναι και τοσο δυσκολα τα θεματα στην φυσικη που σας βαζουν
στις πανελλαδικες του 98 βλεπω το ποσοστο που αριστευσε ειναι στο 2.35%
στα μαθηματικα το 0.37%
η υλη της φυσικης παντως 65 σελιδες ειναι μικρη,καλο θα ειναι να μεγαλωσει να παει στις 300,350 σελιδες να γινει ενα κανονικο ολοκληρωμενο μαθημα,ομως αυτο σημαινει και πολλαπλασιασμος των ωρων που δινονται για φυσικη
σε αυτην την περιπτωση επιστρεφουμε στην επιλογη των 3 μαθηματων + εκθεση
που εχει και αυτη τα θετικα της αφου διδασκεσαι 3 μαθηματα,αν και απαιτητικα ωστοσο ολοκληρωμενα και εχεις γερες βασεις μετα στο πανεπιστημιο που θα μπεις το σχετικο με την δεσμη σου
απο την αλλη αν ειναι παλι οσο προχωρανε τα χρονια να βαζουν πανεπιστημιακου επιπεδου θεματα σε τετοιες υλες οπως και με τετοια αντικειμενα σπουδων(φυσικες κ.λπ) να λειπει το βυσσινο
παντοτε η επιλογη των θεματων πρεπει να εστιαζει στο βιβλιο,πιο σωστα η δυσκολια των θεματων ,αν ξεφευγει να σου η γιγαντωση της παραπαιδειας, να σου η πιεση και μετα παλι θα φτασουμε στο σημειο να καταργηθει το συστημα για να επιλεξουν πολλα μαθηματα απο λιγη υλη για πιο χαλαρα κ.ο.κ εναν φαυλο κυκλο δηλαδη,ανουσιο...αν και θεωρω πρεπει να το παιρνετε χαλαρα οι νεοι,με τοσες θεσεις ,απο την αλλη για τις κορυφαιες σχολες ζητησης θες τον βαθμο,κατανοητο.
Τι να κανουμε ομως,μια αξιολογηση παντα θα υπαρχει,υπομονη ,ολοι το παιρναμε το λουκι,στο κατω κατω επιλογες παντα εχει η ζωη και πολυ ενδιαφερουσες ,οσο μεγαλωνεις το καταλαβαινεις αυτο και απομυθοποιεις καποιες καταστασεις,οι πανελληνιες ειναι μια ευκαιρια,αυτο,δεν χρειαζεται ουτε να υποτιμαται,ουτε να υπερτιμαται αυτη.-
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Χαιρετώ όλα τα παιδιά στο forum!
Μετά από αρκετό καιρό και την επίλυση κάποιων προσωπικών προβλημάτων μπορώ να πω ότι έχω το χρόνο να μπορώ να σερφάρω και να κάνω αυτά που έκανα και παλαιότερα.....
Αν θέλετε λοιπόν βαθμολόγηση και απαντήσεις σε ερωτήσεις επί των θεμάτων στην διάθεσή σας....
Καλησπέρα, θα εκτιμούσα αν μπορούσατε να μου πείτε πόσα μόρια θα κοπούν για τα εξής λάθη.
(1) Αν κάποιος κάνει την γραφική παράσταση όπως πρέπει αλλά αντί για γραμμή κάνει καμπύλη (είδα πολλοί μπερδεύτηκαν λόγω τετραγώνου)
(2) Αν για μέγιστο ύψος θεωρήσουμε (R-r) + h, ενώ έχω βρει σωστά το h=0,8
(3) Στο ρυθμό μεταβολής κινητικής τον έβγαλα με θετικό πρόσημο
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimosgr
Εκκολαπτόμενο μέλος


Καλησπέρα, θα εκτιμούσα αν μπορούσατε να μου πείτε πόσα μόρια θα κοπούν για τα εξής λάθη.
(1) Αν κάποιος κάνει την γραφική παράσταση όπως πρέπει αλλά αντί για γραμμή κάνει καμπύλη (είδα πολλοί μπερδεύτηκαν λόγω τετραγώνου)
(2) Αν για μέγιστο ύψος θεωρήσουμε (R-r) + h, ενώ έχω βρει σωστά το h=0,8
(3) Στο ρυθμό μεταβολής κινητικής τον έβγαλα με θετικό πρόσημο
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
(1) Αν οι άξονες είναι κανονικοί με τις μονάδες κλπ τότε -2
(2) Δεν νομίζω να σου κόψουν τίποτα
(3) Αν είναι όλα σωστά (και η απόδειξη) τότε -1
Συγχαρητήρια!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


(1) Αν οι άξονες είναι κανονικοί με τις μονάδες κλπ τότε -2
(2) Δεν νομίζω να σου κόψουν τίποτα
(3) Αν είναι όλα σωστά (και η απόδειξη) τότε -1
Συγχαρητήρια!!!
Τώρα για μονάδες μέτρησης θα σας γελάσω δεν θυμάμαι καθόλου αν έβαλα ή όχι (Είχα αγχωθεί από το Β1 και Β3, και είχε πάρει φωτιά το χέρι μου αφού φοβόμουν μην δεν φτάσει ο χρόνος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Εμείς οι δύο μάλλον ζούμε σε διαφορετικά Σύμπαντα. Δεν ξέρω πού βρίσκεις τα στατιστικά αυτά, αλλά αν θέλεις αντικειμενικά δεδομένα κάτσε και λύσε θέματα δεσμών και τωρινά θέματα για να έχεις δική σου άποψη. Το έχω κάνει και από εκεί έβγαλα τα συμπεράσματά μου και όχι από ποσοστά άλλης ποσότητας ύλης, άλλης εποχής άλλου τρόπου βαθμολόγησης και άλλων βάσεων. Κατά τα άλλα, κάνεις ακριβώς αυτό που με κατηγορείς, δηλαδή ισχυρίζεσαι ότι τα θέματα της δικής σου εποχής ήταν για υπερήρωες ενώ τα τωρινά είναι παιχνιδάκια.ρε dias μην υπερβαλλεις και καλυτερα να μιλαμε επι δεδομενων αντικειμενικων και οχι αποψεων διοτι ενταξει καθε ενας το συστημα του θελει να το βγαλει τρομερο οπως βλεπω,οπως και τα θεματα της δικης του χρονια δυσκολα ... εβλεπα τα στατιστικα ......+

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος


ισχυριζομαι αυτο που ισχυριζονται τα στατιστικα και με ενα γκουγκλαρισμα τα βρισκεις,τιποτα πιο αντικειμενικοτερο
Το επιπεδο των μαθητων δεν ειναι το ιδιο με πριν απο 30 χρονια!! Επειδη η δυσκολια των θεματων εχει αυξηθει ,αναγκαστικα το επιπεδο των μαθητων εχει ανεβει και αυτο!! Επειδη τα στατιστικα μπορει να ειναι παρομοια, δε σημαινει οτι τα θεματα ειχαν ιδια δυσκολια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faeton
Νεοφερμένο μέλος


Λυπάμαι αλλά ισχυει ακριβώς το αντίθετο. Το επίπεδο των σημερινών μαθητών είναι πολλά σκαλιά πιο χαμηλό από αυτο πριν 30 ή 40 χρονια. Οποιον καθηγητη να ρωτ'ησεις το ιδιο θα σου πει.Το επιπεδο των μαθητων δεν ειναι το ιδιο με πριν απο 30 χρονια!! Επειδη η δυσκολια των θεματων εχει αυξηθει ,αναγκαστικα το επιπεδο των μαθητων εχει ανεβει και αυτο!! Επειδη τα στατιστικα μπορει να ειναι παρομοια, δε σημαινει οτι τα θεματα ειχαν ιδια δυσκολια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pinkman
Νεοφερμένο μέλος


Λυπάμαι αλλά ισχυει ακριβώς το αντίθετο. Το επίπεδο των σημερινών μαθητών είναι πολλά σκαλιά πιο χαμηλό από αυτο πριν 30 ή 40 χρονια. Οποιον καθηγητη να ρωτ'ησεις το ιδιο θα σου πει.
Διαφωνω το επιπεδο των καθηγητων ειναι εξαιρετικα χαμηλο το εβλεπα τοσο σε φροντιστηρια οσο και σε σχολεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faeton
Νεοφερμένο μέλος


Φανταζομαι οτι με βαση την εμπειρια σου κανεις συγκριση με παλαιοτερα;Διαφωνω το επιπεδο των καθηγητων ειναι εξαιρετικα χαμηλο το εβλεπα τοσο σε φροντιστηρια οσο και σε σχολεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.