[29/5/2015] Φυσική Κατεύθυνσης

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 52)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 11 21.2%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 13 25.0%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 8 15.4%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 6 11.5%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 8 15.4%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 6 11.5%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς έκανα κι εγώ. Ο φυσικός μου μου είπε οτι το πιθανότερο είναι να μην τους πειράξει, αλλα και να κόψουν θα κόψουν ελάχιστο. Ε τωρα νομίζω δε θα κόψουν πάνω από 2, έτσι;
Όπως είπε και ο καθηγητής dimosgr, δεν πρόκειται να σου κόψουν απολύτως τίποτα. Ντον'τ γουώρει μπει χάπι.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Ένα πολύ καλό άρθρο-κριτική για τα φετινά θέματα από ένα καθηγητή φυσικής.
https://www.ipaideia.gr/panelinies-fisiki-xoris-likeio-tou-mixali-petropoulou.htm
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pinkman

Νεοφερμένος

Ο Pinkman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Ένα πολύ καλό άρθρο-κριτική για τα φετινά θέματα από ένα καθηγητή φυσικής.
https://www.ipaideia.gr/panelinies-fisiki-xoris-likeio-tou-mixali-petropoulou.htm

ο συγκεκριμενος δεν νομιζω να αλλαζει καν το κειμενο του απο το 2011 μεχρι το 2013 και φετος ολο τα ιδια γραφει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tolish97

Νεοφερμένος

Ο tolish97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Aπλά αληθινός.Τουλάχιστον υπάρχουν άνθρωποι που έχουν το θάρρος να τους πουν τα κακώς κείμενα.Μπράβο του,τυχεροί όσοι έχουν τέτοιους δασκάλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos1234567

Νεοφερμένος

Ο manos1234567 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
απο οταν εδινα εγω το σχολικο βιβλιο της φυσικης ηταν μονο και μονο για να λεμε οτι δινουμε κατι δωρεαν στουςμαθητες
δεν ειναι καινουργιο αυτο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Ένα πολύ καλό άρθρο-κριτική για τα φετινά θέματα από ένα καθηγητή φυσικής.
https://www.ipaideia.gr/panelinies-fisiki-xoris-likeio-tou-mixali-petropoulou.htm
Λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους. Πράγματι, με δεδομένη την έκταση της ύλης και τις διδακτικές ώρες που χάνονται μέσα στη χρονιά για διάφορους λόγους (π.χ. αργίες, γιορτές, περίπατοι, εκδρομές κλπ) , ο καθηγητής του σχολείου δεν προλαβαίνει να διαπραγματευτεί στην τάξη τέτοια θέματα. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τα μαθηματικά. Έτσι, το φροντιστήριο είναι μονόδρομος για το μαθητή που θέλει να κάνει μια σωστή προετοιμασία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1) Σωστά τα όσα λέει ο καθηγητής αυτός, απλά δεν πρωτοτυπεί, όλοι τα ίδια λένε και συμφωνούν και όχι μόνο για τη Φυσική.
2) Ειδικά για τη Φυσική, κάποιοι λένε για "μεγάλη έκταση της ύλης" και εδώ διαφωνώ. Η ύλη στη Φυσική κατεύθυνσης είναι 3½ κεφάλαια όλη κι όλη ή 65 ωφέλιμες σελίδες, ενώ με τις δέσμες ήταν 12 κεφάλαια και 300 σελίδες και πιο παλιά ακόμα περισσότερη. Το ότι η ύλη είναι μικρή, δεν κάνει το μάθημα εύκολο, αλλά αντίθετα το δυσκολεύει πολύ, καθώς για να γίνει η ταξινόμηση των υποψηφίων τα θέματα δυσκολεύουν, προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξίγκι και έχουν σκοπό όχι να ελέγξουν τις γνώσεις των μαθητών, αλλά να τους μπερδέψουν και να τους παγιδέψουν. Σκεφτείτε ένα μάθημα να είχε ύλη (ας πούμε) 5 σελίδες, τι θέματα θα έμπαιναν; Έτσι πράγματι η Φυσική γίνεται δύσκολο μάθημα, καθώς αντί να βλέπουμε το δάσος, κοιτάμε ένα-ένα φύλλο ξεχωριστά. Όσο κι αν ψάξει κάποιος στο διαδίκτυο, πουθενά στον κόσμο δεν θα βρει τρελά προβλήματα Φυσικής σαν τα δικά μας. Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα η ύλη να είναι (π.χ.) όλο το βιβλίο, αλλά και το επίπεδο των θεμάτων αυτό του σχολικού βιβλίου.
3) Αναπόφευκτα χρόνο με το χρόνο τα θέματα γίνονται και πιο βαριά. Το ίδιο είχε συμβεί με τις δέσμες, το ίδιο συμβαίνει και τώρα. Μόνο που τα θέματα των δεσμών, όσο και αν δυσκόλεψαν, ποτέ δεν έφτασαν στις σημερινές μπερδεμενοκαταστάσεις. Ακόμα και τα τελευταία θέματα των δεσμών σε Φυσική - Χημεία - Μαθηματικά (όσα αντιστοιχούν σε κοινή ύλη), οι σημερινοί υποψήφιοι τα λύνουν για πρωινό. Μια λύση κι εδώ θα ήταν οι ασκήσεις του σχολικού βιβλίου κάθε 2-3 χρόνια να προσαρμόζονται και να μην είναι οι ίδιες από το 1821.

4) Δε συμφωνώ με τη δομή των θεμάτων της Φυσικής. Πρώτα-πρώτα πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπάρχουν και ερωτήσεις "καθαρής" θεωρίας. Βλέπω όχι λίγους φοιτητές που δεν είναι σε θέση να δώσουν έναν ορισμό, να διατυπώσουν κάποιο νόμο ή να περιγράψουν κάποιο φαινόμενο. Για τα πολλαπλής επιλογής και τα Σου-Λου νομίζω ότι καλό θα ήταν να υπάρχει και αρνητική βαθμολογία ώστε να περιορίζεται το "Joker". Οι ερωτήσεις κρίσης θα μπορούσαν να είναι πιο πολλές και πιο "γρήγορες" ώστε να ελέγχουν την κατανόηση και όχι δύσκολα προβλήματα Δ χωρίς αριθμητικά δεδομένα. Επίσης, για τις ερωτήσεις αυτές θεωρώ χαζό το να δίνονται απαντήσεις για να διαλέξουμε ποια μας κάνει. Για τα ασκησοπροβλήματα, διαφωνώ με τις υπερπαραγωγές που ανακατεύουν τα πάντα. Αντί για 2 ασκήσεις-τέρατα θα μπορούσαν να υπάρχουν 4-5 με 1 ή 2 το πολύ ερωτήματα, εντελώς ανεξάρτητες μεταξύ τους.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Δεν ξέρω κατά πόσο φταίει το εκπαιδευτικό μας σύστημα ή ικανότητα και η θέληση από τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για κάτι καλύτερο.

Καλώς ή κακώς, ότι μεταρρυθμίσεις κι αν γίνουν, αν δεν αποκτήσουμε και ικανούς καθηγητές δεν θα υπάρξει ουσιώδες αλλαγή.
Έχουμε την τάση, για ότι αρνητικό ή τέλος πάντων κάτι που δεν μας αρέσει συμβεί να ρίχνουμε τις ευθύνες στο κράτος.
Τι κι αν οι ώρες αλλάξουν, τι κι αν η ύλη μειωθεί ή γίνει αναδιαμόρφωση των βιβλίων εκ νέου ;

Οι καθηγητές, στην πλειοψηφία, κάνουν ένα τυπικό μάθημα, μόνο και μόνο για να βγάλουν την ύλη.
Όταν το μόνο που κάνουν είναι να παραδίδουν θεωρία και να κάνουν μόνο κάτι ασκήσεις της πλάκας στα σχολεία τι βοήθεια να προσφέρουν στους μαθητές; Αναμφίβολα, αν αλλάξουν τα βιβλία και γίνουν πιο ποιοτικά, θα είναι και το μάθημα πιο ποιοτικό.
Αλλά και πάλι, μάλλον, θα υπάρξει η έλλειψη διάθεση/θέλησης για κάτι καλύτερο.

Αισθάνομαι τυχερός που είχα (κάποιους) καθηγητές που νοιάζονταν πραγματικά και "ξέφευγαν" από τα τετριμμένα του σχολικού βιβλίου.
Θα τολμήσω να πω πως δεν χρειάζονταν φροντιστήρια σε δύο μαθήματα(Α.Ε.Π.Π και Α.Ο.Δ.Ε, αν θεωρήσουμε ότι στο τελευταίο απαιτείται έστω και μια ώρα). Στο Πρώτο κάναμε αποκλειστικά και μόνο ασκήσεις/θεωρία κλπ από βοηθήματα, ξεκινήσαμε την ύλη από την Β' Λυκείου και κάναμε και ένα έξτρα 2ωράκι εξωσχολικό. Στο δεύτερο κάναμε σταδιακά testάκια τα οποία αναμφίβολα μας βοήθησαν να διαχειριστούμε καλύτερα την ύλη του μαθήματος και να συγκρατήσουμε τις διδαγμένες, νέες γνώσεις.
Και στην φυσική είχαμε έναν εξαίρετο καθηγητή, ο οποίος μας κάναμε ασκήσεις από βοηθήματα, αλλά το γεγονός πως οι ώρες του μαθήματος δεν ήταν αρκετές αλλά και ούτε βολικές(το σύστημα 1-1-1 δεν παλεύεται) δεν βοηθούσε και πολύ να διαχειριστούμε την ύλη. Τέτοιους καθηγητές έχουμε ανάγκη, όχι (μόνο) τυπικούς καθηγητές πους τους ενοχλεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα αλλά δεν καταβάλλουν την παραμικρή προσπάθεια για να το αλλάξουν, ίσως γιατί τους βολεύει εκεί στα φροντιστήρια.

Στην αντίθετη όχθη, βρίσκονται οι υπόλοιποι καθηγητές, όσο καλοί κι αν ήταν, με τέτοια τυπικότητα δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα ουσιώδες. Μπορούμε κάλλιστα να πάρουμε το βιβλίο και να το διαβάσουμε μόνοι μας παρά να τραβιόμαστε στα σχολεία, που μάλλον αυτό τελικά είναι και το καλύτερο.

Η έλλειψη ικανότητας, θέλησης και πρωτοβουλίας είναι αυτό που μας στοιχειώνει, πάνω απ' όλα, και όχι το κράτος και οι επιλογές τους.

Προσωπικά θεωρώ πως το επίπεδο των πανελληνίων βρίσκεται στο επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται(και αν δεν ξέφευγε που και που θα ήταν ιδανικά) και αν κάτι πρέπει να αλλάξει τότε αυτό δεν είναι να πέσει το επίπεδο των πανελληνίων αλλά να αυξηθεί των καθηγητών. Επίσης οι ώρες των δύο μαθημάτων βαρύτητας νομίζω πως θα ήταν καλύτερα αν ήταν άρτιου βαθμού, στη συγκεκριμένη περίπτωση 6 και 4 στα μαθηματικά και στη φυσική αντίστοιχα. Το μάθημα γίνεται ωραιότερα όταν γίνεται σε συνεχόμενο 2-3ωρο και όχι σε 1ωρα.

Καλό μήνα σε όλους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Pinkman

Νεοφερμένος

Ο Pinkman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Δεν ξέρω κατά πόσο φταίει το εκπαιδευτικό μας σύστημα ή ικανότητα και η θέληση από τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για κάτι καλύτερο.

Καλώς ή κακώς, ότι μεταρρυθμίσεις κι αν γίνουν, αν δεν αποκτήσουμε και ικανούς καθηγητές δεν θα υπάρξει ουσιώδες αλλαγή.
Έχουμε την τάση, για ότι αρνητικό ή τέλος πάντων κάτι που δεν μας αρέσει συμβεί να ρίχνουμε τις ευθύνες στο κράτος.
Τι κι αν οι ώρες αλλάξουν, τι κι αν η ύλη μειωθεί ή γίνει αναδιαμόρφωση των βιβλίων εκ νέου ;

Οι καθηγητές, στην πλειοψηφία, κάνουν ένα τυπικό μάθημα, μόνο και μόνο για να βγάλουν την ύλη.
Όταν το μόνο που κάνουν είναι να παραδίδουν θεωρία και να κάνουν μόνο κάτι ασκήσεις της πλάκας στα σχολεία τι βοήθεια να προσφέρουν στους μαθητές; Αναμφίβολα, αν αλλάξουν τα βιβλία και γίνουν πιο ποιοτικά, θα είναι και το μάθημα πιο ποιοτικό.
Αλλά και πάλι, μάλλον, θα υπάρξει η έλλειψη διάθεση/θέλησης για κάτι καλύτερο.

Αισθάνομαι τυχερός που είχα (κάποιους) καθηγητές που νοιάζονταν πραγματικά και "ξέφευγαν" από τα τετριμμένα του σχολικού βιβλίου.
Θα τολμήσω να πω πως δεν χρειάζονταν φροντιστήρια σε δύο μαθήματα(Α.Ε.Π.Π και Α.Ο.Δ.Ε, αν θεωρήσουμε ότι στο τελευταίο απαιτείται έστω και μια ώρα). Στο Πρώτο κάναμε αποκλειστικά και μόνο ασκήσεις/θεωρία κλπ από βοηθήματα, ξεκινήσαμε την ύλη από την Β' Λυκείου και κάναμε και ένα έξτρα 2ωράκι εξωσχολικό. Στο δεύτερο κάναμε σταδιακά testάκια τα οποία αναμφίβολα μας βοήθησαν να διαχειριστούμε καλύτερα την ύλη του μαθήματος και να συγκρατήσουμε τις διδαγμένες, νέες γνώσεις.
Και στην φυσική είχαμε έναν εξαίρετο καθηγητή, ο οποίος μας κάναμε ασκήσεις από βοηθήματα, αλλά το γεγονός πως οι ώρες του μαθήματος δεν ήταν αρκετές αλλά και ούτε βολικές(το σύστημα 1-1-1 δεν παλεύεται) δεν βοηθούσε και πολύ να διαχειριστούμε την ύλη. Τέτοιους καθηγητές έχουμε ανάγκη, όχι (μόνο) τυπικούς καθηγητές πους τους ενοχλεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα αλλά δεν καταβάλλουν την παραμικρή προσπάθεια για να το αλλάξουν, ίσως γιατί τους βολεύει εκεί στα φροντιστήρια.

Στην αντίθετη όχθη, βρίσκονται οι υπόλοιποι καθηγητές, όσο καλοί κι αν ήταν, με τέτοια τυπικότητα δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα ουσιώδες. Μπορούμε κάλλιστα να πάρουμε το βιβλίο και να το διαβάσουμε μόνοι μας παρά να τραβιόμαστε στα σχολεία, που μάλλον αυτό τελικά είναι και το καλύτερο.

Η έλλειψη ικανότητας, θέλησης και πρωτοβουλίας είναι αυτό που μας στοιχειώνει, πάνω απ' όλα, και όχι το κράτος και οι επιλογές τους.

Προσωπικά θεωρώ πως το επίπεδο των πανελληνίων βρίσκεται στο επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται(και αν δεν ξέφευγε που και που θα ήταν ιδανικά) και αν κάτι πρέπει να αλλάξει τότε αυτό δεν είναι να πέσει το επίπεδο των πανελληνίων αλλά να αυξηθεί των καθηγητών. Επίσης οι ώρες των δύο μαθημάτων βαρύτητας νομίζω πως θα ήταν καλύτερα αν ήταν άρτιου βαθμού, στη συγκεκριμένη περίπτωση 6 και 4 στα μαθηματικά και στη φυσική αντίστοιχα. Το μάθημα γίνεται ωραιότερα όταν γίνεται σε συνεχόμενο 2-3ωρο και όχι σε 1ωρα.

Καλό μήνα σε όλους

Προσωπικά θεωρώ πως το επίπεδο των πανελληνίων βρίσκεται στο επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται(και αν δεν ξέφευγε που και που θα ήταν ιδανικά) και αν κάτι πρέπει να αλλάξει τότε αυτό δεν είναι να πέσει το επίπεδο των πανελληνίων αλλά να αυξηθεί των καθηγητών.
:clapup::clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Προσωπικά θεωρώ πως το επίπεδο των πανελληνίων βρίσκεται στο επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται(και αν δεν ξέφευγε που και που θα ήταν ιδανικά) και αν κάτι πρέπει να αλλάξει τότε αυτό δεν είναι να πέσει το επίπεδο των πανελληνίων αλλά να αυξηθεί των καθηγητών.
:clapup::clapup::clapup::clapup:

Των καθηγητων; Απο τα χειροτερα που εχω ακουσει!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ρε dias μην υπερβαλλεις και καλυτερα να μιλαμε επι δεδομενων αντικειμενικων και οχι αποψεων διοτι ενταξει καθε ενας το συστημα του θελει να το βγαλει τρομερο οπως βλεπω,οπως και τα θεματα της δικης του χρονια δυσκολα :lol:
εβλεπα τα στατιστικα
το 12 και το 13 ειχαμε ενα 10 % σχεδον των παιδιων που αριστευσαν στην φυσικη κατευθυνσης
το 2014 18%!! πολυ μεγαλα ποσοστα,πραγμα που δειχνει ξεκαθαρα πως δεν ειναι και τοσο δυσκολα τα θεματα στην φυσικη που σας βαζουν

στις πανελλαδικες του 98 βλεπω το ποσοστο που αριστευσε ειναι στο 2.35%
στα μαθηματικα το 0.37%


η υλη της φυσικης παντως 65 σελιδες ειναι μικρη,καλο θα ειναι να μεγαλωσει να παει στις 300,350 σελιδες να γινει ενα κανονικο ολοκληρωμενο μαθημα,ομως αυτο σημαινει και πολλαπλασιασμος των ωρων που δινονται για φυσικη
σε αυτην την περιπτωση επιστρεφουμε στην επιλογη των 3 μαθηματων + εκθεση
που εχει και αυτη τα θετικα της αφου διδασκεσαι 3 μαθηματα,αν και απαιτητικα ωστοσο ολοκληρωμενα και εχεις γερες βασεις μετα στο πανεπιστημιο που θα μπεις το σχετικο με την δεσμη σου
απο την αλλη αν ειναι παλι οσο προχωρανε τα χρονια να βαζουν πανεπιστημιακου επιπεδου θεματα σε τετοιες υλες οπως και με τετοια αντικειμενα σπουδων(φυσικες κ.λπ) να λειπει το βυσσινο
παντοτε η επιλογη των θεματων πρεπει να εστιαζει στο βιβλιο,πιο σωστα η δυσκολια των θεματων ,αν ξεφευγει να σου η γιγαντωση της παραπαιδειας, να σου η πιεση και μετα παλι θα φτασουμε στο σημειο να καταργηθει το συστημα για να επιλεξουν πολλα μαθηματα απο λιγη υλη για πιο χαλαρα κ.ο.κ εναν φαυλο κυκλο δηλαδη,ανουσιο...αν και θεωρω πρεπει να το παιρνετε χαλαρα οι νεοι,με τοσες θεσεις ,απο την αλλη για τις κορυφαιες σχολες ζητησης θες τον βαθμο,κατανοητο.
Τι να κανουμε ομως,μια αξιολογηση παντα θα υπαρχει,υπομονη ,ολοι το παιρναμε το λουκι,στο κατω κατω επιλογες παντα εχει η ζωη και πολυ ενδιαφερουσες ,οσο μεγαλωνεις το καταλαβαινεις αυτο και απομυθοποιεις καποιες καταστασεις,οι πανελληνιες ειναι μια ευκαιρια,αυτο,δεν χρειαζεται ουτε να υποτιμαται,ουτε να υπερτιμαται αυτη.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

kosta256

Νεοφερμένος

Ο kosta256 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Χαιρετώ όλα τα παιδιά στο forum!
Μετά από αρκετό καιρό και την επίλυση κάποιων προσωπικών προβλημάτων μπορώ να πω ότι έχω το χρόνο να μπορώ να σερφάρω και να κάνω αυτά που έκανα και παλαιότερα.....

Αν θέλετε λοιπόν βαθμολόγηση και απαντήσεις σε ερωτήσεις επί των θεμάτων στην διάθεσή σας....

Καλησπέρα, θα εκτιμούσα αν μπορούσατε να μου πείτε πόσα μόρια θα κοπούν για τα εξής λάθη.

(1) Αν κάποιος κάνει την γραφική παράσταση όπως πρέπει αλλά αντί για γραμμή κάνει καμπύλη (είδα πολλοί μπερδεύτηκαν λόγω τετραγώνου)

(2) Αν για μέγιστο ύψος θεωρήσουμε (R-r) + h, ενώ έχω βρει σωστά το h=0,8

(3) Στο ρυθμό μεταβολής κινητικής τον έβγαλα με θετικό πρόσημο

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Καλησπέρα, θα εκτιμούσα αν μπορούσατε να μου πείτε πόσα μόρια θα κοπούν για τα εξής λάθη.

(1) Αν κάποιος κάνει την γραφική παράσταση όπως πρέπει αλλά αντί για γραμμή κάνει καμπύλη (είδα πολλοί μπερδεύτηκαν λόγω τετραγώνου)

(2) Αν για μέγιστο ύψος θεωρήσουμε (R-r) + h, ενώ έχω βρει σωστά το h=0,8

(3) Στο ρυθμό μεταβολής κινητικής τον έβγαλα με θετικό πρόσημο

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

(1) Αν οι άξονες είναι κανονικοί με τις μονάδες κλπ τότε -2
(2) Δεν νομίζω να σου κόψουν τίποτα
(3) Αν είναι όλα σωστά (και η απόδειξη) τότε -1

Συγχαρητήρια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kosta256

Νεοφερμένος

Ο kosta256 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
(1) Αν οι άξονες είναι κανονικοί με τις μονάδες κλπ τότε -2
(2) Δεν νομίζω να σου κόψουν τίποτα
(3) Αν είναι όλα σωστά (και η απόδειξη) τότε -1

Συγχαρητήρια!!!

Τώρα για μονάδες μέτρησης θα σας γελάσω δεν θυμάμαι καθόλου αν έβαλα ή όχι (Είχα αγχωθεί από το Β1 και Β3, και είχε πάρει φωτιά το χέρι μου αφού φοβόμουν μην δεν φτάσει ο χρόνος :D), αλλά δεν πειράζει μακάρι να είναι όπως τα λέτε τα υπόλοιπα και ας μου κόψουν και όλη την γραφική παράσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
ρε dias μην υπερβαλλεις και καλυτερα να μιλαμε επι δεδομενων αντικειμενικων και οχι αποψεων διοτι ενταξει καθε ενας το συστημα του θελει να το βγαλει τρομερο οπως βλεπω,οπως και τα θεματα της δικης του χρονια δυσκολα ... εβλεπα τα στατιστικα ......+
Εμείς οι δύο μάλλον ζούμε σε διαφορετικά Σύμπαντα. Δεν ξέρω πού βρίσκεις τα στατιστικά αυτά, αλλά αν θέλεις αντικειμενικά δεδομένα κάτσε και λύσε θέματα δεσμών και τωρινά θέματα για να έχεις δική σου άποψη. Το έχω κάνει και από εκεί έβγαλα τα συμπεράσματά μου και όχι από ποσοστά άλλης ποσότητας ύλης, άλλης εποχής άλλου τρόπου βαθμολόγησης και άλλων βάσεων. Κατά τα άλλα, κάνεις ακριβώς αυτό που με κατηγορείς, δηλαδή ισχυρίζεσαι ότι τα θέματα της δικής σου εποχής ήταν για υπερήρωες ενώ τα τωρινά είναι παιχνιδάκια.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ισχυριζομαι αυτο που ισχυριζονται τα στατιστικα και με ενα γκουγκλαρισμα τα βρισκεις,τιποτα πιο αντικειμενικοτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
ισχυριζομαι αυτο που ισχυριζονται τα στατιστικα και με ενα γκουγκλαρισμα τα βρισκεις,τιποτα πιο αντικειμενικοτερο

Το επιπεδο των μαθητων δεν ειναι το ιδιο με πριν απο 30 χρονια!! Επειδη η δυσκολια των θεματων εχει αυξηθει ,αναγκαστικα το επιπεδο των μαθητων εχει ανεβει και αυτο!! Επειδη τα στατιστικα μπορει να ειναι παρομοια, δε σημαινει οτι τα θεματα ειχαν ιδια δυσκολια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

faeton

Νεοφερμένος

Ο faeton αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Το επιπεδο των μαθητων δεν ειναι το ιδιο με πριν απο 30 χρονια!! Επειδη η δυσκολια των θεματων εχει αυξηθει ,αναγκαστικα το επιπεδο των μαθητων εχει ανεβει και αυτο!! Επειδη τα στατιστικα μπορει να ειναι παρομοια, δε σημαινει οτι τα θεματα ειχαν ιδια δυσκολια
Λυπάμαι αλλά ισχυει ακριβώς το αντίθετο. Το επίπεδο των σημερινών μαθητών είναι πολλά σκαλιά πιο χαμηλό από αυτο πριν 30 ή 40 χρονια. Οποιον καθηγητη να ρωτ'ησεις το ιδιο θα σου πει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pinkman

Νεοφερμένος

Ο Pinkman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Λυπάμαι αλλά ισχυει ακριβώς το αντίθετο. Το επίπεδο των σημερινών μαθητών είναι πολλά σκαλιά πιο χαμηλό από αυτο πριν 30 ή 40 χρονια. Οποιον καθηγητη να ρωτ'ησεις το ιδιο θα σου πει.

Διαφωνω το επιπεδο των καθηγητων ειναι εξαιρετικα χαμηλο το εβλεπα τοσο σε φροντιστηρια οσο και σε σχολεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

faeton

Νεοφερμένος

Ο faeton αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Διαφωνω το επιπεδο των καθηγητων ειναι εξαιρετικα χαμηλο το εβλεπα τοσο σε φροντιστηρια οσο και σε σχολεια.
Φανταζομαι οτι με βαση την εμπειρια σου κανεις συγκριση με παλαιοτερα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top