[23/5/2012] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Πως θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 102)
  • [B]Άριστα[/B] 18-20

    Ψήφοι: 60 58.8%
  • [B]Πολύ καλά[/B] 15-18

    Ψήφοι: 19 18.6%
  • [B]Καλά[/B] 12-15

    Ψήφοι: 9 8.8%
  • [B]Μέτρια[/B] 10-12

    Ψήφοι: 7 6.9%
  • [B]Όχι καλά[/B] 5-10

    Ψήφοι: 3 2.9%
  • [B]Καθόλου καλά[/B] 0-5

    Ψήφοι: 4 3.9%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
Χρειαζόταν, νομίζω.

.
Ειναι λεπτομερεια της λεπτομερειας.Σε ενα ερωτημα 5 μοριων δεν θα κοψουν τιποτα.Θα ειναι μαλακες αν το κανουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Οι περισσότεροι θεωρητικοί είναι σοβάδες στα μαθηματικά, και αυτό είναι γεγονός.Όταν όμως διεκδικούν οικονομικές σχολές να δείξουν τουλάχιστον ότι μπορούν να βγάλουν μια εύκολη άσκηση στατιστικής, ήμαρτον.Ο καθένας ασχολείται όσο θέλει και ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ, δεσποινίς.

Οι παραπάνω γνώσεις που έχεις εσύ στα μαθηματικά από ένα συμμαθητή σου θεωρητικής κατεύθυνσης είναι αυτές που απέκτησες στην Β' και Γ' λυκείου στα κατεύθυνσης. Το ότι ασχολήθηκες πιο πολύ με τα μαθηματικά αυτές τις 2 χρονιές σε έκαναν να αναπτύξεις και μια μαθηματική σκέψη που παιδιά της θεωρητικής δεν είχαν την ευκαιρία, αυτό δεν τα κάνει σοβάδες! Αλλά πες μου τώρα πως το Δ4 για παράδειγμα ήταν το ίδιο εύκολο να το σκεφτείς εσύ που στην κατεύθυνση έχεις κάνει κάτι ανάλογο 10000000 φορές και το ίδιο εύκολο να το σκεφτεί το παιδί της θεωρητικής που το χρησιμοποίησε τις μισές και αν φορές!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Το "οι περισσότεροι" τι σημαίνει, για πες μου, ώρε κρητιτσά;:P
Αυτοί οι λίγοι που αξίζουν, ας μπουν.Αν αξίζεις μπες και γίνε καλή στη δουλειά σου, μια γνώμη εκφράζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tzannetos94

Νεοφερμένος

Ο Tzannetos94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Εγω εγραψα το 1ο αλλα νομιζω εχω καποια λαθη γιαυτο θα πω οτι επιασα 2/5 μετα το 2ο το εγραψα νομιζω μου εχει βγει σωστο και μετα 3ο και 4ο λιγα πραγματα (εως παρα πολυ λιγα) γιατι εφαγα πολυ ωρα στο 2ο και ειχα κολλησει(δεν προχωρησα γιατι ξερω καλα στατιστικη) και μετα μεχρι να το τελειωσω μου ειχε μεινει λιγη ωρα και δεν τα προλαβα ολα(στο 4ο εβγαλα τη πραγωγο ειπα οτι ειναι φθινουσα αλλα ο μακακας δεν εβαλα το διαστημα αρα δεν ξερω αν θα μου το παρουν ολο λαθος, και στο 3ο στο α και το γ που δεν ειμαι 100% οτι ειναι σωστα) :(:(:(. Αρα σιγουρα κατω απο τη βαση:( τζαμπα ολη η προσπαθεια.

Παντως η μαθηματικη εταιρια ειπε πιο δυσκολα απο τα περσινα:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα Α
Θεωρία
Θέμα Β
Ελέγχονται βασικές γνώσεις Στατιστικής
Θέμα Γ
Καλύπτεται μεγάλο μέρος του Κεφαλαίου των Πιθανοτήτων. Η επιτυχής αντιμετώπιση προϋποθέτει πολύ καλή γνώση των εννοιών και αυξημένη προσοχή.
Θέμα Δ
Συνδυάζει όλα τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης. Θεωρείται αυξημένων απαιτήσεων. Επισημαίνουμε ότι η γραφική παράσταση της συνάρτησης δεν είναι από τις βασικές που είναι γνωστές από προηγούμενες τάξεις, χωρίς αυτό όμως, να είναι απαραίτητο για τη λύση.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Καλύπτεται όλη η ύλη.
Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία
Η επιτυχής αντιμετώπιση των θεμάτων απαιτεί κριτική σκέψη, πολύ καλή προετοιμασία και δυνατότητα συνδυασμού γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια.
Τα θέματα χαρακτηρίζονται μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας από τα αντίστοιχα περσινά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Το "οι περισσότεροι" τι σημαίνει, για πες μου, ώρε κρητιτσά;:P
Αυτοί οι λίγοι που αξίζουν, ας μπουν.Αν αξίζεις μπες και γίνε καλή στη δουλειά σου, μια γνώμη εκφράζω.

τράβα δες πίσω έκανα edit για εξοικονόμηση διαδικτυακού χώρου. Ρίζες κρητσκές έχω, πάντως ωρέ δεν λέμε, αν θες πες "ωρή κρητσκιά" :P :P

Το πολεμάω Μάκη όπου βλέπω προκατάλειψη γιατί όλη τη χρονιά βίωνα την περιφρόνηση και την προκατάλειψη του μαθηματικού στο σχολείο που μου έκανε "χάρη" και μου βαλε 19, τι δουλειά θες εσύ τούβλο με τα μαθηματικά;

Το κανα και ποιητικό :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

depi240

Νεοφερμένος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Για τη θεωρητική δύσκολο θα ήταν στο θέμα με τον συντελεστή μεταβολής αυτό με το απόλυτο.
Παιδιά οι επιτηρητές ήταν τελείως ενοχλητικοί δηλαδή, ρε σεις φλέρταραν και χαζογέλαγαν. Εγώ η άτυχη πάντα στο τελευταίο θρανίο είχα τον έναν μπάστακα από πάνω μου να δει μην αντιγράφω ! Όλη την ώρα από πάνω μου και κοίταγε κιόλας... γρρρρρ την παρασκευή θα τους βρίσω!

Ούσα στην θεωρητική δεν θεώρησα καθόλου δύσκολο τον CV!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ampalea4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Καλύπτεται όλη η ύλη.
Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία
Η επιτυχής αντιμετώπιση των θεμάτων απαιτεί κριτική σκέψη, πολύ καλή προετοιμασία και δυνατότητα συνδυασμού γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια.
Τα θέματα χαρακτηρίζονται μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας από τα αντίστοιχα περσινά.

νομιζω κάθε χρόνο τα ίδια λένε πάνω κάτω :P

πιο δύσκολα και πιο πολλά από άλλες χρονιές... το είπε και κάποιος πριν, μάλλον προσπαθούν να ανεβάσουν το επίπεδο. αυτό που συζητούσα με εναν καθηγητή αοδε στο σχολείο, είναι ότι πάνε στα οικονομικά πανεπιστήμια άτομα που δεν μπορούν να λύσουν απλά προβλήματα, δεν ξερουν απλές έννοιες και δεν έχουν την υποτυπώδη μαθηματική σκέψη, και μπορεί γι'αυτό να τα δυσκολεύουν, για να περιορίσουν τέτοιες περιπτώσεις

εγώ καλά τα πήγα, δεν θέλω να κάνω πρόβλεψη σε βαθμό, για να μην το γρουσουζέψω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Και έλεγα πως δε θα γράψω, ούτε θα κοιτάξω τέτοιου είδους τόπικ...
Τέλος πάντων.

Μην αναλώνεστε εδώ. Δεν αξίζει ούτε να αναλύουμε τα γεγραμμένα μας, ούτε να μετρήσουμε τις ικανότητες μας στα μαθηματικά.
Ας τελειώσουμε, να δούμε και τους βαθμούς μας, και τότε τα συζητάμε ώρες. Τώρα μόνο αρνητικά μπορούν να επηρεάσουν την ψυχολογία μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελενα_94

Νεοφερμένος

Η ελενα_94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
παιδια εγω στο Δ3 στον παρονομαστη δεν εβαλα απολυτη τιμη στη μεση τιμη.. επομενως εχασα λυσεις.. λετε να μ κοψουν το μισο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
Πρωτα θα ηθελα να καθησυχασω τον Alchemist. Μην ανησυχεις, πιστευω οτι δεν θα σου κοψουν τιποτα, οταν βλεπουν ενα αριστο γραπτο, δεν κοβουν απο τετοια, καταλαβαινουν!

Επισης, να πω δυο λογια για το Δ4. Πολλοι ειπαν οτι ειναι ψαρωτικο-απιαστο για θεωρητικους- και γενικως υπερβολικο. Λοιπον, θα πως οτι ενας καλα προετοιμασμενος θετικος ή θεωρητικος, δεν θα επρεπε να δυσκολευτει καθολου. Τετοιο ερωτημα δεν ειχε πεσει ποτε ΑΛΛΑ ειναι σος θεμα γενικως τετοιες ανισοτητες στις πιθανοτητες. Περισυ θυμαμαι οτι ειχα ξεσκιστει να λυνω τετοιες στον Μπαρλα και στον Στεργιου. Οταν την ειδα, την αναγνωρισα αμεσως, πραγματικα δεν εχει δυσκολια. Και θεωρω οτι ειναι ΒΑΣΙΚΟ θεμα στις πιθανοτητες!!! Οποτε, μην λεμε ο,τι θελουμε, ψαρωτικο, απιαστο κτλ! Αν ειχες κανει μια καλη εξασκηση στη χρονια, εγραφες το 100!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Razor13

Νεοφερμένος

Ο Razor13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Γεια σας και από μένα. Από ότι είδα στις λύσεις έχασα 2-3 μόρια από το Δ1 διότι δεν είδα ότι είναι ρίζα της παραγώγου το e ή την ταυτότητα και το πήγα κατασκευαστικά με x<1, x>1, όπου στο x>1 έκανα λάθος καθώς υπάρχει το e που μηδενίζεται η παράγωγος και λέω ότι f'(x)<0 για x∈(0, +∞). Επίσης δεν απέδειξα ότι α=8 στο Β1. Άρα λογικά 95 αν δεν έκανα κάπου λάθος και δεν το θυμάμαι.

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες για τα παιδιά της θεωρητικής, αν δεν έχουν καλή γνώση μαθηματικών (έστω τα βασικά) δεν πρέπει να μπαίνουν σε οικονομικές σχολές, όχι για κάποιο άλλο λόγο αλλά για τον ίδιο τους τον εαυτό που θα τους βγει η πίστη να βγάλουν τη σχολή. Φυσικά και δεν υπάρχει στόκος μαθητής, απλά οι της θεωρητικής είναι καλοί στην ανάλυση κειμένου/γραμματικά φαινόμενα/κτλ και εμείς της Τεχνολογικής και της Θετικής στα μαθηματικά και γενικότερα στη θετική σκέψη επειδή αμφότεροι έχουμε εξασκηθεί εδώ και 2-3 χρόνια εκτενώς πάνω σ' αυτά. Όσο άσχετοι είναι οι της Θεωρητικής στα μαθηματικά άλλο τόσο είμαστε εμείς στα Αρχαία και στα Λατινικά.

Γενικά δεν έχω καθόλου άγχος αυτές τις μέρες, όλη τη χρονιά δούλεψα μεθοδικά, χωρίς υπερβολές και δεν καταλαβαίνω γιατί να μην βγει τώρα. Πιο πολύ αγχώνομαι για τους τελικούς με τους γάβρους (που τους έβαλαν νωρίς και δεν θα κατεβώ στον 4ο που θα γίνει η απονομή όπως πέρυσι :mad: ) παρά για τις πανελλήνιες :lol: :lol: :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Signor Positivo

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Signor Positivo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Απ' ό,τι φαίνεται έχουν αλλάξει το χαρακτήρα του μαθήματος στις εξετάσεις. Βάζουν πιο απαιτητικά ερωτήματα και πιο έξυπνα. Θεωρώ πως τα φετινά ήταν πιο δύσκολα από τα περσινά, και σίγουρα ήθελαν περισσότερο χρόνο. Ό,τι κι αν έγινε όμως, καλά αποτελέσματα και καλή συνέχεια σε όλους!

ΥΓ: Δεν ξέρω αν το έχει σημειώσει κανείς, αλλά γιατί στη δημοσκόπηση υπάρχει επιλογή "Δεν είμαι υποψήφιος"; Δεν νομίζω να ενδιαφέρεται κάποιος για το ποσοστό των μη υποψηφίων σε σύγκριση με αυτό που έγραψε "Άριστα", για παράδειγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Διαφορα σπιτιου με σχολειο,η διακυμανση βγηκε σε 7' λεπτα και στο σχολειο σε 45' αυταααα ειναι!
Παντως οτι βαζουν δυσκολα θεματα τις τελευταιες τρεις χρονιες ειναι καλο,επειδη πραγματικα ξεχωριζουν αυτοι που πραγματικα διαβασαν ολη την χρονια απο τους αλλους που λενε "δεν βαριεσαι μωρε μαθηματικα γενικης ειναι,χαλαρα απο 17+" Η νοοτροπια του βαζω ενα οριο,βρισκω εφαπτομενη,κτλ και φτανω τσακ-μπαμ στο 90% τελειωσε πιστευω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Στο ίδιο στυλάκι των περσινών.Ίσως ένα κλίκ πιο εύκολα λόγω των περσινών "ασαφειών" στις εκφωνήσεις.Πάνω κάτω έτσι πρέπει να είναι τα θέματα για μένα στα μαθηματικά γενικής.Οι καλοί απο θετικοί/τεχνολογική δεν είχαν πρόβλημα και οι μέτριοι γράφαν εύκολα >16.Για τους θεωρητικούς σίγουρα υπήρχε κάποια δυσκολία αλλά εξ'αρχής το σύστημα κάνει λάθος που τους επιτρέπει πρόσβαση στο 5ο.Καλή συνέχεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
αν επιανε 8 στα 100 θα χασεις σιγουρα 2-3 μοναδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tom ed

Νεοφερμένος

Ο Tom ed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
τα περίμενα τα θέματα να ναι έτσι..πιστεύω έγραψα 20..αφού πέρσι βάλανε τσιμπημένα φέτος το ίδιο θα κάνανε...

πέρσι βάλανε αρκετά δύσκολα..φέτος όλοι περιμέναμε ίδιας δυσκολίας..και αυτό έγινε..οποτε αν είσαι προετοιμασμένος γραφεις άριστα..τα κατεύθυνσης είναι το θέμα..τρελαίνονται όλοι με τις γενικής..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Marelpt

Νεοφερμένος

Ο Marelpt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
ΥΓ: Δεν ξέρω αν το έχει σημειώσει κανείς, αλλά γιατί στη δημοσκόπηση υπάρχει επιλογή "Δεν είμαι υποψήφιος"; Δεν νομίζω να ενδιαφέρεται κάποιος για το ποσοστό των μη υποψηφίων σε σύγκριση με αυτό που έγραψε "Άριστα", για παράδειγμα.

Ίσως για να μην παρασυρθεί κάποιος και πει πόσο έγραψε πέρυσι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marialena!

Νεοφερμένος

Η Μαριαλένα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Παιδια στο 4ο δεν εγραψα οτι η f ειναι παραγωγισιμη ως πραξεις παραγωγισιμων! Ελεος τι μαλακια. Ποσο λετε να μου κοψουν; Το ερωτημα ηταν να δειξω οτι ειναι γν.φθινουσα και επιανε 5 μοναδες. Επισης ολα τα υπολοιπα τα ειχα αναλυσει μεχρι αηδιας, εγραψα οτι λεπτομερεια μπορουσε να ζητησει... Μεχρι και στον κλασσικο ορισμο της πιθανοτητας εγραψα οτι οριστηκε απο τον Laplace το 1812 (jesus christ μην κοροιδεψετε)! Ο καθηγητης μου μου εχει πει οτι αν ειναι καλο το γραπτο μπορει και να στη χαρισουν αλλα δεν το πιστευω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mitsolas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mitsolas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νέο Ψυχικό (Αττική). Έχει γράψει 159 μηνύματα.
Παιδια στο 4ο δεν εγραψα οτι η f ειναι παραγωγισιμη ως πραξεις παραγωγισιμων! Ελεος τι μαλακια. Ποσο λετε να μου κοψουν; Το ερωτημα ηταν να δειξω οτι ειναι γν.φθινουσα και επιανε 5 μοναδες. Επισης ολα τα υπολοιπα τα ειχα αναλυσει μεχρι αηδιας, εγραψα οτι λεπτομερεια μπορουσε να ζητησει... Μεχρι και στον κλασσικο ορισμο της πιθανοτητας εγραψα οτι οριστηκε απο τον Laplace το 1812 (jesus christ μην κοροιδεψετε)! Ο καθηγητης μου μου εχει πει οτι αν ειναι καλο το γραπτο μπορει και να στη χαρισουν αλλα δεν το πιστευω...

δεν παιζει να κοψουν γιαυτο trust me;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathis1214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stathis1214 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Παιδια στο 4ο δεν εγραψα οτι η f ειναι παραγωγισιμη ως πραξεις παραγωγισιμων! Ο καθηγητης μου μου εχει πει οτι αν ειναι καλο το γραπτο μπορει και να στη χαρισουν αλλα δεν το πιστευω...

Κατσε λιγο. Πηρες παραγωγο οπως ολοι προφανως και ο καθηγητης ειπε οτι επρεπε να πεις πως ειναι παραγωγησιμη ως πραξεις παραγωγισιμων πριν παρεις την παραγωγο???? κ ειπε μετα οτι ''μπορει'' να στη χαρισουν????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top