[20/5/2009] Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Πώς σας φάνηκαν τα θέματα;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • Δύσκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτριας δυσκολίας

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Εύκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν έδινα σήμερα / Δε δίνω πανελλαδικές

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
σιγα σιγα το θεμα πληροφορω δε το χα σκεφτει στο φροντιστηριο αλλα το λυσα μαγκικα μονος μου αν θες να μαθεις α και μια και το θυμηθηκα το θεμα με το οριο με τις 2 μεταβλητες χ,h ηταν σα να λυνεις διαφορικη εξισωση αν αυτο λεει κατι:D

ναι χρειάζεται να είσαι ο καραθοδωρής για να το κάνεις! άσε μας ρε φίλε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Να σου πω, σου είπε ποτέ κανένας ότι είσαι άσχετος από Μαθηματικά και σου δημιούργησε κόμπλεξ κατωτερότητας και θέλεις συνεχώς να πείθεις για το αντίθετο;
Εγώ που ξέρω Darboux και ΘΜΤΟΛ που είναι εκτός ύλης αμφότερα θα έπρεπε να πάρω 110/100; Σπας κόκκαλα με αυτά που λες, πραγματικά.
-----------------------------------------
Και βασικά αν είχες γράψει καλά και γνώριζες ότι αυτό ήταν θέμα ικανοτήτων κι όχι θέμα τύχης, δεν θα μας είχες σπάσει τα @@ τώρα. Ή δεν έγραψες καλά, ή γνωρίζεις ότι είσαι ανεπαρκής κι έγραψες απλά λόγω τύχης.
-----------------------------------------
σιγα σιγα το θεμα πληροφορω δε το χα σκεφτει στο φροντιστηριο αλλα το λυσα μαγκικα μονος μου αν θες να μαθεις α και μια και το θυμηθηκα το θεμα με το οριο με τις 2 μεταβλητες χ,h ηταν σα να λυνεις διαφορικη εξισωση αν αυτο λεει κατι:D

Μπράβο ρε μάγκα!

Τι δύο μεταβλητές μωρέ, πας καλά; Ποιος στα είπε αυτά; Μόνο το h ήταν μεταβλητή για το όριο, το χ ήταν απλώς το χο και το έδινε έτσι για να μην πεις στο τέλος "αφού το χο είναι ένα οποιοδήποτε σημείο, τότε η απόδειξη επεκτείνεται στο χ, για κάθε χ που ανήκει...". Και μετά μου το παίζεις και μυαλό...Μην μπαίνεις σε τέτοιο παιχνίδι γιατί υποβαθμίζομαι κι εγώ. Βασική τακτική μου είναι ν'αποδεικνύω στην πράξη την αξία μου, δεν συνηθίζω να βγάζω άχρηστους τους άλλους για να φανώ εγώ.
Σου πε ο καθηγητής σου ότι ήταν τρόπος επίλυσης διαφορικής και χάρηκες...Έλεος, τι άλλο θ'ακούσω; Τι ακριβώς προσπαθείς ν'αποδείξεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
η ανακριση συνεχιζεται αν σου ελεγα το 1882 τι θα ελεγες?:lol:τελοςπαντων το 2008 εδωσα τα κατα τεκμηριο πιο δυσκολα θεματα του νεου συστηματος του νεου τονιζω γιατι τα θεματα στις δεσμες δε συγκρινονται με τα τωρινα το ξαναλεω αλλη μια φορα
συμφωνεις geost?

ΑΠΟΛΥΤΑ, μόνο που νομίζω ότι το 2002 ήταν πιο λίιιιιιιγο πιο δύσκολα τα θέματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
θμοτλ ειναι κατι αντιστοιχο με το θεωρημα μεσης τιμης το κανονικο το darboux για διατυπωσε το το θεωρημα:P
-----------------------------------------
ασχετο αλλα ξερει κανεις το θεωρημα jordan και τα επικαμπυλια ολοκληρωματα εχουν φαση:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όταν γίνεις διορθωτής θα στο διατυπώσω για να μου βάλεις κατοστάρι. Προς το παρόν είσαι ένας επιπόλαιος 18ρης που νομίζει ότι προσέφερε κάτι στη Μαθηματική Επιστήμη επειδή βρήκε το ελάχιστο της παράστασης |z-w|.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Θεώρημα Darboux ή θεώρημα ενδιάμεσης τιμής της παραγώγου

Αν μία συνάρτηση f είναι παραγωγίσιμη στο διάστημα [α, β], τότε η παράγωγός της f΄ παίρνει όλες τις τιμές μεταξύ f΄(α) και f΄(β), δηλαδή το f΄([α,β]) είναι διάστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
ακομα δεν βαρεθηκατε να μιλατε για αυτο?:p
ο καθενας οτι εγραψε εγραψε, ενας βαθμος δεν προκειται να μας χαρακτηρισει ως ανθρωπους...
καποιοι τα βρηκαν ευκολα,καποιοι δυσκολια,καποιοι εχουν κομπλεξ και θελουν να το παιξουν ιδιοφυιες..ε και?
προκειται να αλλαξει τπτ στο βαθμο?οποιος θελει μπορει να πλαθει παραμυθια..
εχουμε και αλλα μαθηματα,ασχοληθειτε με αυτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Χαλαρώστε ρε παιδιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Το αν τα θέματα ήταν όντως δύσκολα ή εύκολα θα το δούμε στα ποσοστά στο τέλος. Εμείς πάντως στην πόλη(Ορεστιάδα) που είμαι είχαμε καμιά 5(2 από το Λύκειο μου και 3 από το άλλο Λύκειο) παιδιά που έγραψαν 18-20 σε σχέση με τα 4 παιδιά που έγραψαν πέρσυ τόσο. Είμαστε μικρή πόλη και γνωρίζονται όλοι μεταξύ τους. Γενικώς τα ποσοστά κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο... γιατί από προσωπική μου εμπειρία μόλις βγήκα από την τάξη ρώτησα άτομα που ήταν άριστοι μαθητές και πάνε για 18.000+ μόρια και μου είπαν ότι την πάτησαν και έγραψαν 14-16.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
Θεώρημα Darboux ή θεώρημα ενδιάμεσης τιμής της παραγώγου

Αν μία συνάρτηση f είναι παραγωγίσιμη στο διάστημα [α, β], τότε η παράγωγός της f΄ παίρνει όλες τις τιμές μεταξύ f΄(α) και f΄(β), δηλαδή το f΄([α,β]) είναι διάστημα.
νομιζω υπαρχει σαν ασκηση αυτο καπου?γιατι νομιζω οτι το εχω λυσει καπου?:D
-----------------------------------------
Όταν γίνεις διορθωτής θα στο διατυπώσω για να μου βάλεις κατοστάρι. Προς το παρόν είσαι ένας επιπόλαιος 18ρης που νομίζει ότι προσέφερε κάτι στη Μαθηματική Επιστήμη επειδή βρήκε το ελάχιστο της παράστασης |z-w|.
αχαχαχα εσυ εισαι ο σοβαρος δηλαδη και ειμαι εγω ο επιπολαιος?και δεν ειπα οτι προσφερα κατι εσυ το λες αυτο για να με πικαρεις:D:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
νομιζω υπαρχει σαν ασκηση αυτο καπου?γιατι νομιζω οτι το εχω λυσει καπου?:D
-----------------------------------------

αχαχαχα εσυ εισαι ο σοβαρος δηλαδη και ειμαι εγω ο επιπολαιος?και δεν ειπα οτι προσφερα κατι εσυ το λες αυτο για να με πικαρεις:D:lol:

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα φτάνω σε οργασμό μετά από ένα χρόνο επειδή έγραψα καλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
Το αν τα θέματα ήταν όντως δύσκολα ή εύκολα θα το δούμε στα ποσοστά στο τέλος. Εμείς πάντως στην πόλη(Ορεστιάδα) που είμαι είχαμε καμιά 5(2 από το Λύκειο μου και 3 από το άλλο Λύκειο) παιδιά που έγραψαν 18-20 σε σχέση με τα 4 παιδιά που έγραψαν πέρσυ τόσο. Είμαστε μικρή πόλη και γνωρίζονται όλοι μεταξύ τους. Γενικώς τα ποσοστά κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο... γιατί από προσωπική μου εμπειρία μόλις βγήκα από την τάξη ρώτησα άτομα που ήταν άριστοι μαθητές και πάνε για 18.000+ μόρια και μου είπαν ότι την πάτησαν και έγραψαν 14-16.
μπορει αλλα δεν το πιστευω γυρω στο 16-17% θα ειναι οι 18-20 μπορει και παραπανω αν και ειναι προωρο βεβαια
-----------------------------------------
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα φτάνω σε οργασμό μετά από ένα χρόνο επειδή έγραψα καλά...
α δεν εισαι καλα μου φαινεται εδω κουβεν;):xixi:τα κανουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Θα φανεί στα αποτελέσματα ποια θέματα είναι πιο δύσκολα και ποια πιο εύκολα και γενικότερα στις βάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
ακομα δεν βαρεθηκατε να μιλατε για αυτο?:p
ο καθενας οτι εγραψε εγραψε, ενας βαθμος δεν προκειται να μας χαρακτηρισει ως ανθρωπους...
καποιοι τα βρηκαν ευκολα,καποιοι δυσκολια,καποιοι εχουν κομπλεξ και θελουν να το παιξουν ιδιοφυιες..ε και?
προκειται να αλλαξει τπτ στο βαθμο?οποιος θελει μπορει να πλαθει παραμυθια..
εχουμε και αλλα μαθηματα,ασχοληθειτε με αυτα...

Απολύτως σωστή:no1:!
Εγώ τα παρατάω πια σ' αυτό το thread, δεν μπορώ να διαφωνίσω άλλο, ό,τι επιχειρήματα είχα τα εξάντλησα:)! Τελικά, το μόνο που κρατάω είναι ότι περνώντας τη βάση εξασφάλισα κατά 99,99% ότι δεν θα ξαναασχοληθώ με τα μαθηματικά ποτέ στη ζωή μου. Και αυτό με κάνει ευτυχισμένο:D!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το 2002 το δεύτερο θέμα που αναφέρεις, με την πολική μορφή που προφανώς σε εντυπωσίασε επειδή δεν την γνώριζες, δεν είχε καμία δυσκολία. Απ'οτι βλέπω είχε μια κάποια δυσκολία στο τρίτο θέμα και βέβαια στο τέταρτο. Το γεγονός ότι είχε δύο αποδείξεις, επιπλέον, τρώει κάπως το χρόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christ0s17

Νεοφερμένος

Ο christ0s17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
γεια σας θα ηθελα να κανω μια ερωτηση αν και ειμαι σιγουρος απο για την απαντηση απλα εχω μονο 2 γνωμες ... μια της καθηγιτριας μου που ειναι αρνητικη και μια φιλου μου 5ο ετος στο ΕΜΠ... στο 2ο θεμα στο 2ο υποερωτημα αν και ηταν τετριμενο και το ηξερα δεν μου ηρτθε στο μυαλο εκεινη την ωρα και "αυτοσχεδιασα" ....
ελυσα την ανησωση |Ζο|<=|Ζ| και κατεληξα σε κατι που ισχυει δηλαδη στο 1<=4λ^2 +1 ..... θεωριτε λυση αυτη ?????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lolek

Νεοφερμένος

Ο lolek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Για μια ακόμη χρονιά τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης θα αποτελέσουν το μάθημα-«κλειδί» για την εισαγωγή στις υψηλόβαθμες σχολές των θετικών και τεχνολογικών επιστημών καθώς και τις ιατρικές. Οι πανελλαδικές εξετάσεις για τους περίπου 91.000 υποψηφίους για τα ΑΕΙ συνεχίστηκαν χθες με τα Μαθηματικά και τη Νεοελληνική Λογοτεχνία Κατεύθυνσης.
Ειδικότερα, τα θέματα στα Μαθηματικά της τεχνολογικής και της θετικής κατεύθυνσης θεωρήθηκαν «σαφή και προσεγμένα ώστε να αποτυπωθούν η μελέτη και οι δυνατότητες κάθε υποψηφίου», όπως ανέφερε στην «Κ» ο γεν. γραμ. της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) κ. Ιωάννης Τυρλής. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΜΕ, «ο βαθμός δυσκολίας είναι περίπου ίδιος με της προηγούμενης χρονιάς, και αναμένεται ανάλογη κατανομή της βαθμολογίας». Από την πλευρά του πάντως, ο μαθηματικός, διευθυντής του εκπαιδευτικού ομίλου ORION-IdEF κ. Μανόλης Αμαργιανάκης εκτίμησε στην «Κ» ότι το 4ο ζήτημα ήταν δυσκολότερο από πέρσι. Να σημειωθεί ότι πέρσι στα Μαθηματικά, μεταξύ των υποψηφίων της τεχνολογικής κατεύθυνσης, σημειώθηκε το υψηλότερο ποσοστό γραπτών κάτω από τη βάση την τελευταία τριετία. Δεν βαθμολογήθηκε πάνω από 10 το 75,70% των γραπτών.


Από ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Καλά σε αυτό το θέμα κάθε παιδί και τρόπος, έτσι; Έχω ακούσει τα πάντα.
Όχι, αν δεν εξασφαλίζεις την ισοδυναμία δεν είναι σωστός ο τρόπος. Και δεν ξέρω γιατί να εξασφαλίζεται η ισοδυναμία όταν βγάζεις μέτρα, υψώνεις ρίζες, με τον λ να είναι πραγματικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για ωμια ακόμη χρονιά τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης θα αποτελέσουν το μάθημα-«κλειδί» για την εισαγγή στις υψηλόβαθμες σχολές των θετικών και τεχνολογικών επιστημών καθώς και τις ιατρικές.

Αφού για το τρίτο πεδίο μαθήματα βαρύτητα δεν είναι Χημεία και Βιολογία?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christ0s17

Νεοφερμένος

Ο christ0s17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
οχι δεν εβαλα καθολου ισοδυναμιες :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top